سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 24 آبان 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 آبان 1395 مشرق نیوز 2 آبان 1395 مشرق نیوز 3 آبان 1395 مشرق نیوز 4 آبان 1395 مشرق نیوز 5 آبان 1395 مشرق نیوز 6 آبان 1395 مشرق نیوز 7 آبان 1395 مشرق نیوز 8 آبان 1395 مشرق نیوز 9 آبان 1395 مشرق نیوز 10 آبان 1395 مشرق نیوز 11 آبان 1395 مشرق نیوز 12 آبان 1395 مشرق نیوز 13 آبان 1395 مشرق نیوز 14 آبان 1395 مشرق نیوز 15 آبان 1395 مشرق نیوز 16 آبان 1395 مشرق نیوز 17 آبان 1395 مشرق نیوز 18 آبان 1395 مشرق نیوز 19 آبان 1395 مشرق نیوز 20 آبان 1395 مشرق نیوز 21 آبان 1395 مشرق نیوز 22 آبان 1395 مشرق نیوز 23 آبان 1395 مشرق نیوز 24 آبان 1395 مشرق نیوز 25 آبان 1395 مشرق نیوز 26 آبان 1395 مشرق نیوز 27 آبان 1395 مشرق نیوز 28 آبان 1395 مشرق نیوز 29 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۵۶    
نتایج ارزیابی 264 تشکل اقتصادی سراسر کشور از مؤلفه های ملی محیط کسب و کار در ایران نشان می دهد در فصل بهار امسال شاخص فساد اقتصادی به اوج تاریخی خود رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۴۰    
رییس جمهور به معضل تروریسم در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: همکاری راهبردی میان ایران و روسیه برای مبارزه با تروریسم وجود دارد و این همکاریها تا ازبین بردن تروریسم در منطقه ادامه می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۳۶    
مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران عصر دوشنبه بیست و چهارم آبان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۳۰    
در آرژانتین همه منتظر درخشش دوباره مسی در ال مینیرائو بودند؛ به یاد گلی که در جام جهانی و در این ورزشگاه به ایران زده بود؛ اما پس از تحقیر برابر برزیل، او را به صلیب کشیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۲۵    
با توجه به پایداری هوا و قرارگیری شاخص کیفی به روی عدد 155 و ایجاد وضعیت ناسالم برای تمام گروه ها کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا مدارس 19گانه تهران را برای دومین روز متوالی تعطیل اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۲۰    
آخرین خبرها از مرز مهران نشاندهنده ازدحام بیش از اندازه جمعیت، معطلی زائران و کمبود امکانات در پایانه مرزی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۲۰    
بازیکن سابق پرسپولیس همه کاره تمرینات تیم فوتبال سوریه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۵    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقف عملیات نجات دریاچه ارومیه، گفت: احیای دریاچه ارومیه از اولویت های کاری دولت نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۵    
میلیاردر جنجالی آمریکایی و پدر انقلاب های رنگی نشستی با اعضای حزب دموکرات با هدف مقابله با رئیس جمهور منتخب آمریکا برگزار کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۵    
50 سال پیش در چنین روزی محمدعلی کلی توانست کلیولند ویلیامز را شکست دهد و یکی از تاریخی ترین عکس های ورزشی دنیا به ثبت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۵    
آسمان تهران روز سه شنبه هفته جاری صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در بعدازظهر کمی افزایش ابر پیش بینی می شود که این شرایط روز چهارشنبه هفته جاری نیز حاکم است و آسمان تهران روز چهارشنبه مجدداً ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۵۰    
دلیل موافقت کلوپ با ترانسفر آزمون به آنفیلد حضور سیدو مانه به همراه ساحل عاج در رقابت های جام ملت های آفریقا و مصدومیت دنی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۴۰    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری عصر امروز با حضور در یکی از بیمارستان های تهران به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی از خانم مرضیه حدید چی (دباغ) عیادت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۵    
نیروهای حشدالشعبی عراق در اولین روز از مرحله سوم عملیات خود در محور غربی موصل، موفق شدند 3 روستا را از لوث گروه تروریستی داعش پاکسازی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۵    
مدیرکل مدیریت بران استانداری خوزستان گفت: در پی آلودگی هوا و بروز پدیده وارونگی هوا در اهواز تمامی مقاطع تحصیلی اهواز، کارون و باوی تعطیل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۴۵    
یک روزنامه آلمانی با استناد به پاسخ دولت آلمان به درخواست فراکسیون حزب چپ پارلمان این کشور از افزایش چشمگیر خشونت راست افراطی در آلمان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۳۵    
همزمان با غروب خورشید در دوشنبه 24 آبان، هلال ماه در بزرگترین اندازه ممکن در آسمان شب دیده شد. این حالت به ابرماه شهرت دارد و طی آن ماه به نزدیک ترین فاصله خود از زمین رسید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۰    
وزرای خارجه روسیه و آمریکا در گفتگویی تلفنی اوضاع سوریه از جمله وضعیت حلب را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۰    
اتحادیه اروپا نام 17 وزیر و رئیس بانک مرکزی سوریه را به لیست تحریم های خود اضافه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۵    
اختلافات و درگیری های داخلی میان عناصر تروریستی و مسلح عضو گروه های احرارالشام و جبهه الشامیه در حلب منجر به جان باختن 3 شهروند شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۰    
رسانه صهیونیستی از ارسال تسلیحات نظامی سنگین آمریکا برای کردهای سوری خبر داده و در عین حال از احتمال حمله جنگنده ای ترکیه و سوریه به این کامیونها و عملیات مشترک روسیه و ترکیه در رقه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۵    
رقیه نوزاد هشت روزه اهل نجف که به همراه خانواده خود در مراسم پیاده روی اربعین حضور دارد./ عکس: محسن کرامت
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۰    
یک مقام ارشد دادستانی سوئد درباره اتهام اخلاقیِ مطرح علیه بنیانگذار ویکی لیکس با وی دیدار خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۵    
استفن لندمن با بیان اینکه ترامپ به سادگی نمی تواند زیر برجام بزند، گفت که بعید می داند تغییر خاصی در سیاست خارجی آمریکا نسبت به خاورمیانه در دوران ترامپ رخ بدهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۵    
زلزله بار دیگر تبریز را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۵    
روزنامه آمریکایی در خبری مدعی تقاضای طلاق هیلاری رودهام کلینتون از همسرش شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۰    
اسناد تازه ای که ویکی لیکس منتشر کرده، نشان می دهد هیلاری کلینتون به صورت گسترده ای در روند کاری کمیته حقیقت یاب بحرین مداخله داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۱۵    
معاون امور مجلس رئیس جمهور با ارسال نامه های جداگانه به رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار استرداد دو لایحه دولت در مورد اصلاح قانون معادن مصوب 1392 و عضویت ایران در صندوق همبستگی اسلامی برای توسعه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۱۰    
وزیر خارجه عربستان اعلام کرده که مالکیت کشورش بر جزایر تیران و صنافیر به دوران عثمانی ها باز می گردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۰۵    
سناتور جمهوریخواه آمریکا در سخنانی از همکاری خود و کنگره با رییس جمهور منتخب این کشور برای پیشبرد اهداف ضد ایرانی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: بعد از این سفر، تبدیل شدن جیرفت به استان را بررسی می کنیم و زیرساخت های لازم برای این امر باید ایجاد شود و امیدوارم بتوانیم جیرفت و عنبرآباد را توسعه دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۰۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه برخی می گویند چرا آزمایش موشکی انجام می دهید و در امور دفاعی سرمایه گذاری می کنید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور نشان مسئولیت اجتماعی را به محمد فرهادی، وزیر علوم و بنیانگذار کاشت حلزون در ایران اعطا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۴۵    
تیم فوتبال استقلال خوزستان در دیداری دوستانه موفق شد امیدهای استقلال خوزستان را شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه ضمن مردود دانستن ادعاهای مطروحه در بیانیه شورای وزیران خارجه اتحادیه اروپا در موضوع حقوق بشر تاکید کرد: ایران آمادگی دارد در فضای غیرجنجالی و با گفت وگو و تبادل نظر ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۵    
در یک صورت البته گزینه جنگ جدی می شود و آن زمانی است که بدانند انگیزه مقاومت در داخل ضعیف شده یا یک شبکه همکار داخلی وجود دارد؛ مانند افغانستان در سال 2000، عراق در 2003 و لیبی، این اواخر.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۵    
درپی انفجار مخزن جوش کارخانه رنگ سازی در منطقه سلطان بیلی در شهر استانبول حداقل 10 کارگر زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۰    
گزارش های رسانه ای حاکی است که دست کم 20 مزدور سعودی از جمله یک سرکرده آن ها در عملیات ارتش یمن در مأرب کشته و زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۹    
اجرای آئین اختتامیه سی وسومین جشنواره فیلم کوتاه تهران برعهده محمد سلوکی سپرده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۵    
تولید فیلم من ناصر حجازی هستم 2 آغاز شده است و این فیلم به صورت داستانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۰    
دولت ترکیه بعد از برداشتن قانون منع آمدوشد در برخی مناطق جنوبی و کُردنشین این کشور، گذرگاه مرزی استان کیلیس با شهر اعزاز در شمال سوریه را بست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۵    
مشیر المصری تاکید کرد که مقاومت برای جنگ جدید با اسرائیل تلاش نمی کند اما در صورت تحمیل این جنگ، دست بسته نخواهد بود و در واکنشی قدرتمندانه، تل آویو و پس از آن حیفا را هدف قرار خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد بازگشت حکم اعدام و همچنین ادامه یافتن مذاکرات برای پیوستن به اتحادیه اروپا، در رفراندوم آتی برای افزایش قدرت ریاست جمهوری، گنجانده خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۰    
اشتون کارتر از رئیس جمهور آمریکا خواست تا در سوریه با روسیه همکاری نکند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی حشدالشعبی عراق مکان حضور سرکرده گروه تروریستی داعش را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۵    
پنجمین سالگرد شهادت شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران بعد از ظهر دوشنبه بیست و چهارم آبان با حضور سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضا سپاه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۵    
پیکر پاک سه شهید مدافع حرم از رزمندگان لشکر فاطمیون عصر دوشنبه وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شد و مورد استقبال جمعی از مردم و مسئولان قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۰    
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که حمایت کشورش از توافق هسته ای ایران تغییر نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۵    
معاون اول رئیس جمهور با هدف کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به شهرهای جیرفت و عنبرآباد وارد شهر جیرفت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۵    
احزاب دولت ائتلافی آلمان بعد از مذاکرات طولانی مدت بالاخره در این باره با هم اتفاق نظر کردند که فرانک والتر اشتاین مایر ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۵    
وزیر امور خلیج فارس عربستان اخبار منتشر شده در خصوص میانجیگری رئیس جمهور لبنان میان تهران و ریاض را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۰    
یک منبع میدانی در اتاق عملیات حلب با بعید دانستن فراهم شدن فرصت جدید برای تروریست های تکفیری با توجه به اولتیماتوم ارتش سوریه به آنها از قریب الوقوع بودن نبردهای تعیین کننده در جبهه حلب خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۵    
فعالان فلسطینی در مخالفت با تصویب قانون منع پخش اذان از قدس در کابینه رژیم صهیونیستی، یک هشتگ راه اندازی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۰    
رئیس شورای فدراسیون روسیه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۵    
تمرینات تیم فوتبال فولاد یزد تا روز چهارشنبه تعطیل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰    
ما چقدر نشریه کودک داریم، چقدر در مورد روان شناسی کودک حرف می زنیم، کجا دیده ایم که نشریه یا فیلم جامعی در حوزه کودک فعال باشد حتی تلویزیون که یک شبکه کودک منسجم در آن وجود ندارد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰    
معاون حقوقی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برجام برگشت ناپذیر است گفت: توافق هسته ای یا همان برجام سندی دوجانبه بین ایران و آمریکا نبوده که تابع روابط این دو کشور باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۵    
نیروهای ارتش نیجریه با حمله به عزاداری حسینی در خارج شهر کانو در شمال شرقی نیجریه، شیعیان این کشور را به گلوله بست و دست کم 10تن از آنان را به قتل رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۹    
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دور شدن سایه جنگ ربطی به برجام ندارد چرا که اساساً گزینه جنگ، قبل از مذاکرات به بایگانی کاخ سفید رفته بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۰    
تمرین تیم استقلال در لحظات پایانی یک میهمان ویژه داشت. این میهمان یک پسر نوجوان به نام سجاد بود که به دلیل شرایط خاصی که داشت اعلام کرده بود می خواهد با بازیکنان این تیم عکس یادگاری بگیرد و استقلالی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۵    
به عمود 285 که میرسی خدام آستان امام رئوف به استقبالت می آیند.بوی اسپند و کندر حرم یار را برایت تداعی میکند.آری اینجا موکب امام رضا است.سلطان طوس در مسیر عاشقی میزبان خوبی است برای زوار جدش......
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۵    
ورود هواپیماهای آکروبات جت از به فرودگاه کیش برای شرکت در نمایشگاه هوایی. جنگنده های میگ 29 و صاعقه نهاجا نیز در تصویر مشاهده می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۳    
شهید محسن خزایی (نفر دوم ایستاده از راست) بانی تشکیل تیم فوتسال خبر صدا و سیمای مرکز گیلان درسال 89 بود. این شهید بزرگوار در نخستین سال حضور این تیم در مسابقات جام دهه فجر موفق به کسب مقام سوم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۰    
از امام صادق(ع) سؤال شد: کسی که به زیارت امام حسین(ع) برود، در حالی که معرفت دارد چه اجر و ثوابی نصیبش می شود؟ حضرت فرمود: برای او ثواب هزار حجّ و هزار عمره مقبول می نویسند و اگر شقی و بدبخت بوده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۰    
واکنش کمالوندی به سخنان مشاور ترامپ درباره برجام، دو ایرانی در جمع 10 فوتبالیست برتر تاریخ آسیا و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۵    
سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل از رفتارهای متناقض و انحصارگرانه فولاد مبارکه به شورای رقابت شکایت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۵    
تصاویر هوایی از خودروهایی زائران اربعین که در شهر مرزی مهران پارک شده اند منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۰    
رشد سرگرمی های اینترنتی پدیده نوظهوری است که در سال های گذشته میان نسل جوان و اقشار مختلف جامعه بروز مشهودی داشته و با خود آسیب های فراوانی را به همراه آورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۰    
نمی دانم اگر جای شما بودم، به دخترم چه می گفتم؛ به جز اینکه امید داشته باشد و برای آینده ای بهتر تلاش کند. اجازه ندهید نتیجه این انتخابات شکست تان بدهد. اجازه بدهید این اتفاق خون تان را به جوش بیاورد
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۰    
گروههای تروریستی موسوم به معارض عملیاتی تحت عنوان نصرة المظلوم را در شمال استان حلب سوریه آغاز و تأکید کردند که در این عملیات باید سرکرده و مسئولان نظامی الجبهه الشامیه دستگیر شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۵    
بنا بر اندازه گیری های انجام شده و اعلام نظر سازمان انرژی اتمی ایران (متولی ایمنی تشعشعی در کشور)، موردی مبنی بر غیر استاندارد بودن حدود پرتوگیری آنتن ها گزارش نشده و نتایج تمامی اندازه گیری ها ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۵    
علی اکبر طاهری می گوید هیچ بحثی مبنی بر تغییر در مدیریت باشگاه پرسپولیس مطرح نیست و او طبق برنامه هایی که از پیش تعیین کرده به کار خود در پرسپولیس ادامه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۵    
کارگردان فیلم سیانور گفت: اشکال ما این است که گفت وگوهایمان رو به روز به قهقرا می رود و این موضوع به آن دلیل نیست که ایدئولوژی داریم یا نداریم به آن علت است که نمی توانیم به ایدئولوژی یگدیگر احترام ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۳    
پلیس نیجریه امروز (دوشنبه)شیعیان این کشور را در خارج شهر کانو به گلوله بست و دست کم 10تن از آنان را به قتل رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۰    
سالاری گفت: تولید بنزین در کشور درسه سال اخیر روندی کاهش داشته و افزود که پتانسیل تولید بنزین در کشور 60 میلیون لیتر در روز بوده اما در سال گذشته این رقم به 57 میلیون لیتر ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد تاکنون یک میلیون و 200 زائر اربعین از مرزهای ایران عبور کرده اند فعالیت 3 مرز 24 ساعته شده و زائران بدون روادید و گذرنامه نمی توانند از 6 لایه کنترل تعبیه شده ناجا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۵    
با توجه به اعزام زائران از 20 تا 28 آبان و بازگشت آن ها از دوم و سوم آذرماه قطارهای متعددی در پیک سفر برای مسیر خرمشهر -تهران پیش بینی شده و تهیه بلیت های مسیر نیز از طریق اینترنت برای فروش ممکن و تا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۰    
ستاد مرکزی اربعین حسینی حرکت تمامی خودروها به سمت مرز مهران را ممنوع اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۰    
سخنرانیهای ضد رژیم در مسجد گوهرشاد و افشاگری در زمینه فعالیتهای فساد آور نظام همچون واردات مشروبات الکلی و دایر کردن مراکز فساد در آذر سال 1342 ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۰    
دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ رقم فسخ قرارداد قابل توجهی در قراردادش وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۵    
این روزها که مردم برای ششمین روز متوالی در هوای بشدت آلوده نفس می کشند خانم رئیس ترجیح داد به جای تدبیر برای حل مشکل آلودگی هوا به مراکش سفر کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۵    
شاگردان کی روش آخرین تمرینات خود را پیش از دیدار با سوریه در هوای ابری و بارانی سورمبان مالزی برگزار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۰    
همه خیلی از ترامپ می ترسند، اما احتمالا قرار نیست تا آن حد دراماتیک باشد. دولت هیلاری کلینتون می خواست به سمت نئومحافظه کاری حرکت کند و او می خواست در روسیه و چین تغییر رژیم به وجود بیاورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۰    
اسطوره فوتبال انگلیس و لیورپول خروج از تیم آمریکایی لوس آنجلس گالاکسی را تایید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۰    
احتمال 2 پدیده جوان فصل جاری آژاکس آمستردام فصل آینده پیراهن بارسلونا اسپانیا را به تن کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۵    
باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن مالیات مهاجم هندوراسی شکایت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۵    
روز دوشنبه، 24 آبان، ماه در وضعیت بدر و به نزدیکترین فاصله با زمین قرار می گیرد که موجب می شود درخشان تر و بزرگتر دیده شود؛ در صورتی که رصدگران رصد این پدیده را از دست دهند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۵    
رییس کل بانک مرکزی در نامه ای به مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری افشای اطلاعات مالی و بانکی اشخاص را جز به موجب قانون و یا دستور مراجع قضایی، ممنوع اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۰    
والنتینا ماتوینکو، رییس شورای فدراسیون روسیه ظهر امروز با محمد جواد ظریف دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۰    
این روزها تهرانی ها به دشواری نفس می کشند و آلودگی هوا سایه سنگین خود را از سر تهران کم نمی کند. اما شاید برای برخی این سوال مطرح شود که آیا در دنیا شهرهای آلوده تری هم هستند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان به سخنان اخیر مشاور ترامپ که عنوان کرده بود رئیس جمهور منتخب آمریکا در نظر دارد در برجام تغییراتی را انجام دهد واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۰    
در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های ملی ایران و سوریه، کی روش با چهره متفاوت از آنچه که در مسابقات می دیدیم حاضر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۰    
رییس جمهور انتخابی ما تمام چیزهایی است که شما باید در یک الگو از آن نفرت داشته باشید و بترسید. او زندگی اش را صرف این کرده که به شما و دختران و زنانی مثل شما بگوید که زندگی تان به غیر از یک شیء جنسی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۵    
آلودگی هوای تهران امروز وارد ششمین روز متوالی خود شد و طولانی ترین دوره آلودگی هوای سال در آسمان پایتخت ثبت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۰    
فرمانده یگان های ویژه ناجا از بازگرداندن 80 دستگاه اتوبوس حامل زائران فاقد ویزا و گذرنامه ازپایانه مرزی مهران توسط یگان ویژه به شهرهای مبدا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۵    
جری لوییس:بگذار من یک احمق باشم.شما احمق هستید که فیلم های هالیوودی را دوست ندارید.تلویزیون هم بیمار شده منظورم اینست که من صاحب فرزندم و به خاطر مسیح اجازه نمی دهم که به این تجارت نزدیک شوند
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۵    
ایرج طهماسب مجری کودک با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از آغاز سری جدید کلاه قرمزی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۵    
با نظر هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران، حسن قالیباف اصل برای دو سال دیگر در سمت مدیر عامل این شرکت ابقاء شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۵    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین نماد وحدت و همدلی و پرهیز از اختلاف است، گفت: اجتماع بزرگ اربعین تجلی مبارزه با جنایت یزیدیان زمان یعنی آمریکا و صهیونیست و ایادی منطقه ای آنان ...