شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۶Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 11 آذر 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 آذر 1395 مشرق نیوز 2 آذر 1395 مشرق نیوز 3 آذر 1395 مشرق نیوز 4 آذر 1395 مشرق نیوز 5 آذر 1395 مشرق نیوز 6 آذر 1395 مشرق نیوز 7 آذر 1395 مشرق نیوز 8 آذر 1395 مشرق نیوز 9 آذر 1395 مشرق نیوز 10 آذر 1395 مشرق نیوز 11 آذر 1395 مشرق نیوز 12 آذر 1395 مشرق نیوز 13 آذر 1395 مشرق نیوز 14 آذر 1395 مشرق نیوز 15 آذر 1395 مشرق نیوز 16 آذر 1395 مشرق نیوز 17 آذر 1395 مشرق نیوز 18 آذر 1395 مشرق نیوز 19 آذر 1395 مشرق نیوز 20 آذر 1395 مشرق نیوز 21 آذر 1395 مشرق نیوز 22 آذر 1395 مشرق نیوز 23 آذر 1395 مشرق نیوز 24 آذر 1395 مشرق نیوز 25 آذر 1395 مشرق نیوز 26 آذر 1395 مشرق نیوز 27 آذر 1395 مشرق نیوز 28 آذر 1395 مشرق نیوز 29 آذر 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۲۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخابات آینده شورای اجرایی فیفا را مطابق با قوانین این نهاد برگزار خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۸    
فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت با بیان اینکه این نیرو می تواند تعمیرات اساسی زیردریایی کلاس طارق را انجام دهد، گفت: پروژه ثامن، پروژه ای رزمی است و آنچه مورد نیاز ما بود، در آن پیاده کرده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۵    
مفتی سوریه طی سخنانی در پارلمان ایرلند با اشاره به دفاع ایران و روسیه از این کشور گفت: 180 کشور برای تخریب سوریه وارد آن شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۰    
رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۵۵    
وزیر دفاع پرتغال در اظهاراتی اعلام کرد که بیشتر عناصر گروهک تروریستی داعش که در عراق و سوریه می جنگند، از شهروندان اتحادیه اروپا هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۵۵    
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران بهترین بازیکن فوتسال آسیا انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۵۰    
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه خبری از تحقق وعده های سرخرمن دولت برای قیمت دلار نیست،گفت: دولت همین مقدار که به حاشیه ها و سیاسی کاری ها می پردازد به امور واقعی مردم توجه می کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۴۰    
تیم فوتبال ترک گروژنی در حضور محمدی، بازیکن ملی پوش ایرانی خود مقابل تیم کراسنودار به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۴۰    
قانونگذاران مجلس سنای آمریکا با 99 رأی مثبت و بدون هیچ رأی مخالف طرح تمدید 10 ساله قانون تحریم های ایران را تصویب کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۳۵    
تعدادی از مقامات جنبش انصارالله یمن به دعوت دولت پکن، به چین سفر کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۱۵    
همزمان با تلاش ارتش ترکیه برای کنترل شهر الباب در شمال سوریه یکی از رهبران کرد سوری تاکید کرد، آنها اجازه پیشروی به نیروهای ترکیه را به سمت الباب نخواهند داد و به مقابله با آنها خواهند پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر دو روزه خود به مشهد، شامگاه پنجشنبه این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی دو بازیکن سرشناس تیمش را در بازی با پرسپولیس در فهرست 18 نفره قرار نداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۵۰    
آخرین گروه از افراد مسلح در شهرک خان الشیح و زاکیه در ریف غربی دمشق، شهرک را ترک کردند تا غرب دمشق یکپارچه از وجود عناصر مسلح تروریستی تخلیه شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۴۵    
کمیته سازمان ملل در عراق اعلام کرد که حدود 2000 نفر از نیروهای عراقی در عملیات ضد تروریستی در سراسر این کشور طی ماه گذشته میلادی کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۴۴    
تیم کشتی آزاد بیمه رازی در مسابقات جام باشگاه های جهان با شکست مقابل نماینده آمریکا، به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۳۰    
در روزهایی که دونالد ترامپ سرمایه دار، در میان حیرت جهانیان، مشغول چیدن مهره های کابینه اش است، سیاستمدار کهنه کاری که واشنگتن را مثل کف دستش می شناسد، کتاب می خواند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۳۰    
پیونگ یانگ ضمن رد قطعنامه اخیر شورای امنیت مبنی بر تشدید تحریم های این کشور، تصریح کرد که این قطعنامه در تعارض با حق بقا و استقلال کره شمالی قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۲۵    
بازیکنان صبای قم پیش از آغاز دیدار با استقلال با پوشیدن لباسی که عکس فلیپه ماچادو روی آن بود به این بازیکن برزیلی ادای احترام کردند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۲۵    
ملی پوش ایرانی تیم روستوف صدرنشین نظرسنجی بهترین بازیکن نیم فصل اول لیگ برتر روسیه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۱۵    
یکی از سناتورهای جمهوری خواه کنگره خواستار تصویب تمدید طرح تحریم های ایران در سنای آمریکا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۰۵    
یک پایگاه غربی، در تازه ترین گزارش افشاگرانه خود فهرستی از حامیان بین المللی گروه تروریستی داعش منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۸    
یک مقام ارشد آمریکایی در اظهاراتی که نشان دهنده حمایت احتمالی رئیس جمهوری فعلی این کشور از طرح تمدید 10 ساله تحریم های ایران است گفت که واشنگتن این طرح را تضعیف کننده برجام نمی داند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۵    
تعداد زیادی از مساجد در آمریکا نامه های تهدیدآمیزی دریافت کرده اند که طی آن مسلمانان به شدت تهدید شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۵    
مراسم برترین های فوتبال آسیا در سال 2016 بدون حضور نماینده ای از فوتبال ایران، برگزار شد که عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در بخش مردان به عمر عبدالرحمن رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۰    
یک خانواده سوری ساکن شهرک محاصره شده الفوعه که کودک دو ساله آنها به دلیل نبود دارو در تنها بیمارستان این منطقه وضعیت بسیار وخیمی دارد، خواستار کمک فوری مجامع و نهادهای مسئول شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۵    
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: پدیده مشهد گربه سیاه تراکتورسازی شده است، اما امیدوارم فردا در این بازی به برتری دست یابیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۰    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: آن آقا از دقیقه یک علیه من و علیرضا منصوریان فحاشی کرد و عارم می آید اسم او را به عنوان مربی ببرم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۰    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به دریافت عوارض ورود در فرودگاه نجف گفت: این مبلغ که در ایام اربعین دریافت شده قانونی نیست و در این باره به سفارت عراق اطلاع رسانی کرده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۵    
مربی صبای قم گفت: سرمربی استقلال اگر وجود داشت جلویم می ایستاد و کمکش را نمی فرستاد تا حرف های او را تکرار کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تمی خواستم مسئله درگیری کریمی و حق جو را حل کنم تا تیم ما 8 نفره نشود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بعد از انقلاب کار اداره فرهنگی کشور را به دست قضا و قدر سپردیم، از وجود موازی کاری های بیجا در حوزه فرهنگ سخن گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاد که شیرازه تیم ما پس از گل تساوی برهم ریخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۲۵    
فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت از برگزاری رزمایش بزرگ ولایت تا پایان سال خبر داد و گفت: در صورت تصویب ستادکل این رزمایش برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۲۰    
مدیران باشگاه سایپا شنبه استعفای سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را بررسی خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۲۰    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم و به منصوریان هدیه بدهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۲۰    
حمید ابوطالبی خاطرنشان کرد که عراق و سوریه، یمن، ایران و روسیه مصمم هستند پیش از آنکه واقعاً دیر شود منطقه را سامان دهند، لذا پس از سفر اخیر وزیر خارجه و مقامات امنیتی ترکیه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۰    
همزمان با درهم کوبیدن چند مقر نظامی سعودی، تک تیراندزان ارتش و کمیته های مردمی یمن یک نظامی سعودی را در منطقه جازان از پای در آوردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۸    
باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، با استفاده از اختیارات خود مبنی بر صدور معافیت، بار دیگر مانع انتقال سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی از تل آویو به بیت المقدس شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۰    
وزیر خارجه عراق اعلام کرد که 70 درصد از اراضی عراق تحت اشغال داعش آزاد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۵۰    
یک شبکه وابسته به اردوغان گزارش داد رئیس جمهور سابق ترکیه برای تشکیل حزب جدید خود در برابر اردوغان با سیاستمداران سرشناس انگلیسی در اردن دیدار کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۲۵    
سمیر نشار عضو ائتلاف مخالفان سوری گفت که نشست بین نماینده روسیه و نمایندگانی از گروه های مسلح (تروریست ها) در حلب با وساطت ترکیه بدون نتیجه پایان یافت .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۲۰    
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن روز پنجشنبه طی مراسمی تشریفاتی ، اصل استوارنامه خود را به ملکه الیزابت دوم در کاخ باکینگهام تسلیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۵    
مسئولان وزارت بهداشت عربستان ضمن ابراز نگرانی از افزایش آمار ابتلا به ویروس اچ آی وی و بیماری ایدز در این کشور خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای توقف رشد این بیماری شدند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۵    
داور بین المللی سابق فوتبال ایران گفت: اخراج دوم بازیکن صبا اشتباه بود و داور در این صحنه باید به بازیکن استقلال کارت زرد می داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۵    
بعد از پایان دیدار استقلال و صبای قم تعدادی از افراد متفرقه در رختکن آبی پوشان حاضر شده و خواستار گرفتن عکس یادگاری بودند که مأموران این افراد را از رختکن بیرون کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می توانستیم در دیدار مقابل صبا و هنگامی که این تیم 9نفره شده بود، به گل پنجم هم برسیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۰    
مدیرعامل استقلال گفت: دوست نداشتیم جنجال و حواشی اتفاق بیافتد و فدراسیون باید به اتفاقات این دیدار ورود کند، چون نیمکت صبا از ابتدای بازی پرتنش بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۵    
اسماعیل ولد الشیخ احمد نماینده سازمان ملل در امور یمن روز پنجشنبه با عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن در شهر عدن دیدار و در مورد تمهیدات تازه برای پایان دادن به درگیری در این کشور گفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۵    
سازمان دیده بان حقوق بشر روز پنجشنبه اعلام کرد که مقام های بحرین، محمد التاجر وکیل برجسته مدافع حقوق بشر در این کشور را به دلیل پاره ای اتهام ها از جمله توهین به موسسات دولتی محاکمه کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۰    
در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم صبای قم عصر پنج شنبه یازدهم آذر در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم استقلال تهران رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۰    
در پایان دیدار صبای قم و استقلال خبرنگاران پشت درهای بسته نشست خبری ماندند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۰    
صبا 0 - 2 استقلال
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۵    
مربی تیم فوتبال استقلال پس از درگیری با مربی تیم فوتبال صبا مقابل تماشاگران از او حمایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۵    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه تاکید کرد که مجدد از عناصر جبهه النصره درخواست می کنم از طریق گذرگاهی ایمن حلب را ترک کنند تا کشتار به پایان رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۰    
فولاد خوزستان مقابل شاگردان دایی به پیروزی پرگل رسید. در این بازی ساسان انصاری خوش درخشید و هت تریک کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۰    
ایتان نائح سفیر رژیم صهیونیستی در راستای عادی سازی روابط آنکارا-تل آویو وارد پایتخت ترکیه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۰    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در پیامی از میزبانی پرشور مردم مشهد تشکر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۵    
دیدار تیم های فوتبال صبای قم و استقلال با برتری شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید. عملکرد استقلالی ها بهتر بود و با توجه به اخراج دو بازیکن صبا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۵    
حشد الشعبی خانواده های آواره را از جنوب موصل به مناطق امن انتقال و برای آنها کمک های غذایی تهیه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۵    
پدر مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به صحبت های سرمربی پرسپولیس در خصوص فرزندش واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۵    
سازمان ملل اعلام کرد روسیه پیشنهاد داده است تا 4 گذرگاه انسانی برای مناطق شرقی حلب در نظر گرفته شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۰    
حنانه قرائتی دختر بچه 10 ساله مبتلا به سرطان که در مراحل شیمی درمانی به سر می برد در محل اردوی پرسپولیس حضور یافت و با بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفت وگو کرد و با آنها عکس یادگاری ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۵    
حزب حاکم بعث سوریه برای خروج عناصر مسلح از غوطه شرقی و تحویل سلاح آنها طرح پیشنهادی را ارائه کرده است، اما گروه های معارض تاکنون واکنشی درباره طرح مسامحه نشان نداده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۵    
نمایندگان کنگره آمریکا به اتفاق آراء به تصویب لایحه ای علیه روسیه رأی دادند. انتظار می رود این لایحه تا پایان سال جاری میلادی به صورت قانون درآمده و اجرایی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۵    
ایرنا - مشهد - جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی روز پنج شنبه با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۰    
رئیس جمهور روسیه لحظاتی پیش دکترین و چشم انداز جدید سیاست خارجی این کشور را تبیین کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۵    
علی قربانی در دقیقه 68 با پاس جابر انصاری گل دوم را وارد دروازه صبای قم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۵    
مراسم یازدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه که در سانحه سقوط هواپیمای سی 130 ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند، روز پنجشنبه با حضور خانواده این شهدای گرانقدر در قطعه 50 بهشت زهرا (س) برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۵    
علی قربانی در دیدار امروز صبای قم و استقلال، هفتصدمین گل تاریخ استقلال در لیگ برتر را به ثمر رساند
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۵    
داور بین المللی سابق فوتبال ایران گفت: داور یک پنالتی استقلال را در بازی با صبا اعلام نکرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۳    
شهر طرابلس در لیبی امروز شاهد چند انفجار و صدای شدید درگیری بود به طوری که دست کم پنج نفر کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۰    
در پایان هفته پانزدهم لیگ دسته اول ایران ملوان بندرانزلی با 29 امتیاز در صدر قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۵    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد احتمالا تا تابستان سال 2017 رفراندوم تغییر قانون اساسی از پارلمانی به ریاستی را برگزار خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۰    
شهرک نشینان صهیونیست بار دیگر تحت تدابیر شدید امنیتی، به مسجدالاقصی یورش بردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست خانگی مقابل استقلال خوزستان اعلام استعفا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۰    
مسئله برخی حساب های بانکی در قوه قضائیه که بنابر مصالحی به نام رئیس قوه است، از زمانی رسانه ای شد که یکی از نمایندگان مردم تهران با انتشار مطلب در فضای مجازی، شائبه ای را مطرح ساخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۰    
دیدار تیم های فوتبال صبای قم و استقلال با برتری شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید. عملکرد استقلالی ها بهتر بود و با توجه به اخراج دو بازیکن صبا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمهور مصر برای رایزنی درباره تحولات منطقه و روابط دوجانبه وارد امارات شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۵    
درحالیکه 5 سال از عرضه ی اولین نسل رنو زویی (Zoe) می گذرد، مدل 2017 این خودرو با تغییرات زیادی راهی بازار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۰۰    
یک ویروس رایانه های اواخر آبان ماه نهادهای دولتی و تاسیسات حیاتی عربستان از جمله بخش حمل و نقل این کشور را هدف حمله قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۸    
استقلال خوزستان هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور را با پیروزی خارج از خانه مقابل سایپا پشت سر گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۵    
کاوه رضایی در دقیقه 18 موفق شد دروازه صبای قم را باز کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۵    
معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ایران از برنامه سفر نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه به تهران برای مذاکره درباره مسائل مورد علاقه از جمله سوریه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۵    
خوش و بش سید مهدی رحمتی و حامد لک پیش از شروع بازی صبا و استقلال
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما شروع خوبی داشتیم، بازی را نیز کنترل کردیم و حتی به گل هم رسیدیم، اما بی تجربگی کردیم و باختیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۰    
استفاده از تکنیک انعکاس نتایج شگفت انگیزی در عکاسی به وجود می آورد.عکاس ماهر می تواند عکس های بسیار زیبا و وضوح جالب با استفاده از آب، پنجره ها ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۵    
با دستور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس 16 پروژه عمرانی آغاز به کار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۰    
دروازه بان تیم فوتبال صبای قم هر زمان که مورد فحاشی قرار گرفت لباس قرمز رنگی که زیر لباس اصلی خود را به تن کرده بود، نشان می داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۲۵    
نماینده سازمان ملل در امور یمن برای دیدار با عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن وارد عدن شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۲۰    
بر اساس تصمیم اوپک در روز چهارشنبه، ایران مکلف شد سقف تولید خود را به 3 میلیون و 797 هزار بشکه کاهش دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۵    
رئیس جمهور گفت: بااینکه طبق آمارهای استاندار آمار بیکاری در خراسان رضوی کاهش یافته، اما در کل کشور این آمار بیشتر شده و یک معضل و مشکل بزرگ ماست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۷    
استقلال خوزستان هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور را با پیروزی خارج از خانه مقابل سایپا پشت سر گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۵    
دستیار رئیس جمهوری روسیه با تأکید بر اینکه ایران تعهدات مالی خود را در قرارداد تحویل سامانه های اس-300 به طور کامل به انجام رسانده است ، گفت: مسکو فعلا تصمیمی برای تحویل اس-300 به ترکیه ندارد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۵    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین جزئیات زمین لرزه 5 ریشتری در حوالی شهداد کرمان گفت: 3 تیم ارزیاب هلال احمر جهت بررسی ابعاد و خسارات زمین لرزه به منطقه اعزام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۳    
جدیدترین تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که یکی از پل های شهر موصل در حمله جنگنده های نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا تخریب شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۳    
دروازه بان تیم فوتبال صبای قم قبل از شروع بازی تیمش مقابل استقلال حرکت عجیبی را انجام داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۰    
نیروهای پلیس ضد شورش ترکیه با اسپری فلفل به استقبال تظاهرات کنندگانی که بخاطر آتش سوزی یک خوابگاه دخترانه در آنکارا تجمع کرده بودند، رفت .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۴۰    
رئیس جمهور ترکیه در عقب نشینی آشکار از اظهارات گذشته خود اعلام داشت عملیات ارتش ترکیه در شمال سوریه صرفا علیه تروریست ها است و نه علیه فرد یا کشوری.