پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 16 آبان 1396 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1396 مشرق نیوز 30 آذر 1396 مشرق نیوز 30 دی 1396 مشرق نیوز 30 بهمن 1396 مشرق نیوز 1 اسفند 1396 مشرق نیوز 1 آبان 1396 مشرق نیوز 2 آبان 1396 مشرق نیوز 3 آبان 1396 مشرق نیوز 4 آبان 1396 مشرق نیوز 5 آبان 1396 مشرق نیوز 6 آبان 1396 مشرق نیوز 7 آبان 1396 مشرق نیوز 8 آبان 1396 مشرق نیوز 9 آبان 1396 مشرق نیوز 10 آبان 1396 مشرق نیوز 11 آبان 1396 مشرق نیوز 12 آبان 1396 مشرق نیوز 13 آبان 1396 مشرق نیوز 14 آبان 1396 مشرق نیوز 15 آبان 1396 مشرق نیوز 16 آبان 1396 مشرق نیوز 17 آبان 1396 مشرق نیوز 18 آبان 1396 مشرق نیوز 19 آبان 1396 مشرق نیوز 20 آبان 1396 مشرق نیوز 21 آبان 1396 مشرق نیوز 22 آبان 1396 مشرق نیوز 23 آبان 1396 مشرق نیوز 24 آبان 1396 مشرق نیوز 25 آبان 1396 مشرق نیوز 26 آبان 1396 مشرق نیوز 27 آبان 1396 مشرق نیوز 28 آبان 1396 مشرق نیوز 29 آبان 1396 مشرق نیوز 30 آبان 1396 
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۴    
مسئول حوزه بسیج دانشجویی پردیس مرکزی دانشگاه تهران با اشاره به خلف وعده مسئولان دانشکده حقوق در تحویل ساختمان تشکل های دانشجویی از احضار برخی دانشجویان به حراست خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۵    
پاسخ دکتر محمد حسن شجاعی فرد به این سوال که چگونه کره 10 سال بعد از ما شروع کرد و اکنون یک خودروساز جهانی تبدیل شده ولی ما همچنان پراید تولید می کنیم؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۲    
در زندگی شهید لعل محمد امینی نکته خاصی وجود دارد. او که اهل سنت بود و مدتی را در کشور پاکستان زندگی کرده بود، به مذهب شیعه روی آورد و مدت کمی بعد از این اتفاق نیز در جبهه دفاع از حرم شهید شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۱    
یک فرمانده پیشکسوت ارتشی گفت: 48 هزار شهیدی که ارتش در دفاع از خاک ایران تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است نشان می دهد که همواره آماده فداکاری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۶    
این دو برای آنکه نوارهای کاست شان را بفروشند کارهای جلف انجام می دادند تا اینکه یک روز رفتیم گزارش اش را به برادرش دادیم که او دارد آبروی محله ما را می برد و باید او را جمع اش کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۳    
ژاپن قصد دارد بزرگترین ناو جنگی خود را برای شرکت در مانور نظامی مشترک با ناو هواپیمابر آمریکایی در نزدیکی شبه جزیره کره اعزام کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۹:۱۲    
دادستانی کل عربستان سعودی اعلام کرد که طی روزهای اخیر 208 متهم به فساد مورد بازجویی قرار گرفته اند که 7 نفر از آنها آزاد شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۱    
مقامات وزارت دفاع آمریکا اعلام کردند:سال آینده میلادی شمار مجموع نظامیان آمریکایی در افغانستان به 16 هزار نفر می رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۴    
معصومه ابتکار در حالی 12 سال سکان سازمان محیط زیست ایران را بر عهده داشته است که هنوز فرق بین گازهای گلخانه ای و گازهای آلاینده محیط زیست را نمی داند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۶    
انیمیشن سینمایی ناسور به کارگردانی کیانوش دالوند از شبکه امید پخش می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۸    
کاروان های زائران پیاده اربعین کماکان در حال حرکت به سمت کربلای معلی هستند و دراین راه هرکه هر چه دارد در راه امام حسین(ع) خرج می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۳    
تصاویری از توهین به ترامپ و پرچم آمریکا در تجمع ضد سفر ترامپ در کره جنوبی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۴    
دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور اعلام کرد: به مجرد اینکه درباره کنکور به جمع بندی برسیم به مجاری مربوطه اعلام می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی سپاه با بیان اینکه امنیت سازی برای رژیم صهیونیستی با شکست داعش با خطر روبه رو شده است، گفت: آمریکایی ها از عصبانیت جیغ بنفش می کشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۱    
مسئول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تبادل 31 میلیون دقیقه مکالمه بین کشورهای ایران و عراق در ایام اربعین امسال تا 15 آبان ماه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۶    
واکنش های تماشایی ایکر کاسیاس به بهانه دریافت جایزه پای طلایی 2017
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۱۴    
این چغندر با قطر 94 سانتی متر از یک مزرعه الگویی در بخش پشتکوه نی ریز برداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۷    
وزیر امور خارجه کشورمان ساعتی پیش به همراه هیاتی بلند پایه تهران را به مقصد دوشنبه پایتخت تاجیکستان ترک کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۴۷    
پدر شهید رستمی می گوید: ما از هلال احمر آدرس می گرفتیم و می رفتیم در خانه اسرایی که آزاد شده بودند و عکس پسرمان را نشان می دادیم و می گفتیم"او سرباز ژاندارمری بوده، شما او را در اردوگاه ها ندیده اید؟"
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۲۲    
روماریوی ایران می گوید حکم ابد و بیست سال شایعه است و شب عید آزاد می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۶:۴۰    
آرتروز یک بیماری مفصلی با شروعی تدریجی، مزمن و پیش رونده است که درآن، غضروف مفصلی آسیب می بیند و استخوان نزدیک مفصل تغییراتی پیدا می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۶:۳۵    
اعتبار اربعین امام حسین (ع ) از قدیم الایام میان شیعیان و در تقویم تاریخی وفاداران به امام حسین (ع ) شناخته شده بوده است .
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۶:۰۰    
با ویژگی جدید اضافه شده به "دستیار گوگل" اکنون می توانید با پرسیدن اطلاعات آهنگ مورد علاقه تان از دستیار صوتی گوگل به شناسنامه آن دسترسی پیدا کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۵:۰۱    
باوجود اینکه پیاده روی اربعین حسینی سنتی قدیمی است که درسال های اخیرباشکوه بی نظیری در حال برگزاری است،وعده چند ساله برای ثبت این حرکت عظیم فرهنگی درزمره میراث ناملموس جهانی، به سرانجام نرسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۴:۵۶    
پیشرفت در زمینه ترانزیستورها، کامپیوترهای مایع را به واقعیت نزدیک تر می کند. یک آلیاژ ایندیم-گالیم که در دمای اتاق مایع است، می تواند برای ایجاد سیم کشی کشسان مدار و سوئیچ های الکتریکی استفاده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۴:۱۶    
محمد بن سلمان، ولیعهد و وزیر دفاع سعودی، از روز اولی که تجاوز نظامی خود را به یمن شروع کرد، تصور هر اتفاقی را داشت جز انفجار موشک یمنی بیخ گوشش که این اتفاق هم افتاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۳:۴۶    
یمنی ها با برپایی نمایشگاهی از موشک های جدید خود می گویند که توانسته اند گام های بزرگی در مسیر توسعه موشک های بومی بردارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۳:۱۲    
روایت های اربعین نشان دهنده چند روز زندگی زاهدانه و ساده ی میلیون ها انسان در یک سوگواره ی چند روزه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۳:۰۱    
کاربراتور یکی از قطعات سوخت رسانی خودرو است و به طور ساده، وظیفه آن ترکیب سوخت و هوا است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۲:۱۶    
بدن کودکان 1 تا 3 سال 248 واحد و کودکان 4 تا 8 سال 244 واحد، پسران 9 سال و بالاتر بین 200تا 270 واحد، دختران 9 سال 150 تا200 واحد و برای سنین بالای 50 سال 400 واحد ویتامینD نیاز دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۱:۵۶    
یک شاهزاده سعودی جداشده از حکومت تاکید کرد پیش از درخواست پناهندگی سیاسی به آلمان، روزهای مدیدی از ترس و تهدید و وحشت را در عربستان بسر برده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۰:۳۱    
کمیته بانکداری سنای آمریکا با تصویب لایحه تشدید تحریم ها علیه کره شمالی، مؤسسات مالی را که با پیونگ یانگ همکاری کنند، هدف تحریمهای خود قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۱:۲۵    
آتیلا حجازی می گوید: منصوریان کم تجربگی کرد و نباید پشت رحمتی را خالی می کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۱:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با متهم کردن ایران به ایجاد بی ثباتی در منطقه، گفت واشنگتن روابط خوبی با عربستان دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۰:۱۱    
پس از پیروزی انقلاب تاکنون فرصتی برای زیارت کربلای معلا برای رهبر انقلاب فراهم نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۱:۰۱    
نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل گفت واشنگتن باید خود را برای احتمال بروز سناریوی شاه ایران در عربستان آماده کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۰:۱۶    
گوش کنید! حالا دیگر ندای هل من ناصر مولایمان در آن بعدازظهر غمزده را به وضوح می شنوید که یاران آخرالزمانی امروز خود را فرا می خواند...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۷    
بارسلونا در لالیگا آماری خیره کننده از خود به جای گذاشته و صدرنشین مطلق محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۴    
موگرینی در این یادداشت در روزنامه واشنگتن پست تأکید کرده مذاکره مجدد در خصوص این توافق هسته ای جزو گزینه های پیش رو نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۲    
هافبک استقلال از بازی در پست اصلی خود استقبال می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۳۳    
نماهنگ زیبای "کربلا کربلا ما داریم می آییم" میثم مطیعی ، ویژه اریعین مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۷    
نیمار و هم تیمی هایش در تیم ملی برزیل، امروز اولین جلسه تمرینات خود را برای آماده سازی دیدار دوستانه مقابل ژاپن در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۱۸    
باشگاه تراکتورسازی در طول چند ماه گذشته بیش از 11 میلیارد تومان به طلبکاران خود پرداخت کرد تا بتواند مجوز حرفه ای را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۰۶    
نماینده مردم تهران گفت: تهران در برخی شاخص ها جزء استان های محروم است و در مجلس برخلاف تصورات، خیلی امکان مانور بر روی بودجه وجود ندارد و دست ما بسته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۷    
تیم السد در غیاب مرتضی پورعلی گنجی، ملی پوش ایرانی اش با سومین شکست متوالی در جام اتحادیه قطر مواجه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۲    
وبسایت اسکای اسپورتس مدعی شد که فرهاد مشیری قصد دارد دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید را برای فصل آینده به نیمکت تیمش اضافه کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۹    
به گزارش مشرق، محمد عبداللهی در کانال تلگرامی اش تصویری منتشر کرده است که نشان دهنده جنگ شاهزاده های سعودی در عرض یک هفته در یک نگاه است. جنگ شاهزاده های سعودی در عرض 1 هفته در یک نگاه
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۳    
دروازه بان پورتو توانست جایزه Golden Foot 2017 را به دست آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۹    
پس از کناره گیری علی اکبر طاهری از مدیرعاملی پرسپولیس از محمد دادگان و بهروز منتقمی به عنوان گزینه های اصلی وزارت وزرش برای تصدی مدیرعاملی این باشگاه نامبرده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۸    
بر خلاف برخی از اظهارات نقل شده، رویکرد اجرائی و اعتقادی وزیر کشور، همسو و همراستا با مواضع و برنامه های رئیس محترم جمهور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۴۸    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تعدادی از بازیکنان تیم های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان نیز با حضور در موکب شهدای فوتبال، پذیرای زائران بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۴۰    
وزیر خارجه ارمنستان در سرزمین های اشغالی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد و در خصوص روابط دوجانبه و همچنین ایران با او به تبادل نظر پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۶    
وزارت خارجه روسیه به استعفای نخست وزیر لبنان واکنش نشان داد و خواستار خویشتن داری همه طرف ها شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۲    
نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد در اظهاراتی روز سه شنبه هر گونه تلاش احتمالی از سوی کشورش برای خروج از توافق هسته ای با ایران را اوج حماقت خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۹    
رئیس سازمان حج و زیارت به زائران اربعین حسینی که در ساعتهای آتی عازم عتبات عالیات هستند توصیه کرد که حتما مدارک قانونی را دریافت کنند و آن را هم به همراه خود داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۶    
باریکن ایرانی باشگاه روبین در دومین تجربه بازگشت به شهر کازان در ایالت تاتارستان روسیه باردیگر با طلسم عجیبی روبرو شد تا جایی که در یک نیم فصل کامل موفق به گلزنی نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۵۵    
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال با شکست دور از انتظار تیم تأسیسات دریایی مقابل هیئت فوتبال قم و پیروزی تیم های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان پیگیری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۲    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از پایان کار و تعطیلی 12 دفترموقت صدور ویزای اربعین در نقاط مختلف کشور از صبح فردا(چهارشنبه) خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۵    
روحانی در تماس تلفنی با رییس جمهور لبنان ، روابط تهران و بیروت را روابط بسیار دوستانه و رو به توسعه خواند و اطمینان داد که جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت لبنان خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۵    
بازی تدارکاتی پرسپولیس در روز گذشته و مقابل شهرداری ورامین یک نکته ویژه داشت و آن هم مربوط به عملکرد محسن مسلمان بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: وزیر امور خارجه صبح فردا عازم ازبکستان و تاجیکستان می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۵    
محمدحسین مقیمی با برشمردن برخی کمبودها در شهر تهران گفت: سعی کرده ایم بین مدیریت تهران و کشور تفکیک قائل شویم. چون همه مجموعه ها به نوعی در مدیریت تهران حضور دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۰    
نخست وزیر عراق اعلام کرد که برای مبارزه با داعش به هر مکانی که کشور مورد تعرض قرار گرفت، نیرو اعزام کردیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۷    
کمیته صدور مجوز حرفه ای اعلام کرد چهار باشگاه تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس و نفت تهران مدارک خود را در سیستم AFC ثبت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۳    
سخنگوی شورای نگهبان از بررسی مصادیق رجل سیاسی در جلسه فردای این شورا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۰    
باشگاه ناپولی، صدرنشین فعلی سری آ ایتالیا در صدد است تا در نقل و انتقالات زمستانی با جذب یکی دو بازیکن تیم خود را تقویت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۷    
هافبک ازبکستانی استقلال می گوید فصل برای این تیم هنوز تمام نشده است و آبی ها می توانند حتی به قهرمانی در لیگ برتر فکر کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۹    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: طی جلسه ای که با مسئولان وزارت نفت در سازمان برنامه و بودجه داشتیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۶    
هافبک تازه وارد استقلال با شماره های عجیبی در تمرین این تیم شرکت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۰    
سرمربی خونه به خونه می گوید که تیمش به فکر رسیدن به صدر جدول نیست و بازی به بازی پیش می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۷    
تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار دوستانه مقابل پاناما در اتریش برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۰    
علی کریمی از باشگاه نفت رسما شکایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۸    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تحرکات اشرار و تروریست ها در مناطق مرزی ایران و پاکستان، تحت حمایت سرویس های جاسوسی کشورهای فرامنطقه ای است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۱    
این مقام آمریکایی با بیان اتهامات اثبات نشده مدعی شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال تسلیحات برای حوثی های یمن ، دو قطعنامه سازمان ملل در خصوص یمن و ایران را نقض کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۲    
وزیر خارجه انگلیس روز سه شنبه تأیید کرد که در هفته های آینده به ایران سفر خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۸    
تلویزیون کره و خبرگزاری یونهاپ این کشور گزارش کردند که صدها نفر از مردم کره جنوبی برای چندمین بار در سه روز گذشته، علیه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که به این کشور سفر کرده است، به خیابان ها ریختند
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۱    
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: 2500 میلیارد ریال اعتبار از طرف دولت روز گذشته برای پرداخت معوقات معلمان حق التدریس تخصیص داده شد و از امروز به تدریج به حساب معلمان واریز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۳۳    
شنبه گذشته نیروهای امنیتی به دستور ولیعهد عربستان بسیاری از شاهزادگان و مقامات اسبق این کشور را دستگیر کردند. در پی وقوع این حادثه قیمت نفت به بالاترین میزان از تابستان سال 2015 تاکنون رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه ایران به تشریح محتوای گفت وگوی تلفنی ظریف و جانسون وزرای خارجه ایران و بریتانیا پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۱۲    
مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با رئیس جمهور سوریه دیدار کرد و دو طرف بر ادامه تلاش برای تقویت ثبات در منطقه ودفاع از منافع ملتهای خود تأکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۶    
راهپیمایی اربعین حسینی (ع) در طول تاریخ با فراز و نشیب های بسیاری در مقاطع مختلف تاریخی مواجه بوده و یکی از بدترین و سخت ترین آنها به دوران حاکمیت رژیم بعث بازمیگردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۰    
دولت آبادی اظهار داشت: اصل تفکیک قوا ایجاب می کند قوای سه گانه به ویژه قوه قضاییه از دیگر قوا مستقل باشد لذا دخالت نماینده مجلس در پرونده های قضایی مغایر با استقلال قضایی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۴۰    
اطلاعات ارتش لبنان از بازداشت دو سرکرده داعش در عرسال خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۸    
نحوه ورود عجیب بازیکن به داخل زمین بازی!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۳    
وزیر خارجه عمان از ایران و عربستان خواست به مسئولیت های خود در حفظ امنیت منطقه عمل کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۱    
درک درست وضعیت بانک ها و اوضاع اقتصادی کشور توسط وزارت صمت باعث شده است منابع بانک ها تا حد زیادی به صورت هدفمند به سمت تولید برود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۰    
تیم بسکتبال جیانگسو تنگشی در روز درخشش بازیکن ایرانی اش در لیگ چین به برتری رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۴    
نیروهای تجزیه طلب کُرد روز گذشته حمله ای انتحاری را علیه مواضع نیروهای بسیج مردمی در شهر کرکوک انجام دادند که یک شهید و 16 مجروح برجای گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۴    
تیم تراکتورسازی در دیداری دوستانه به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۷    
درگیری تماشاگران طرفدار استقلال اهواز با بازیکنان سردار بوکان پس از پایان بازی با نتیجه تساوی بدون گل!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۲    
وزیر خارجه فرانسه مجددا حمایت این کشور از عربستان سعودی را در صورت بروز هرگونه تهدید علیه ریاض اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۷    
بیش از 30 نفر از شهروندان یمنی در حمله هوایی امروز ائتلاف سعودی به استان حجه واقع در غرب یمن کشته و یا زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۵    
آیین نامه نحوه پرداخت حق جلسه و مزایا به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تدوین شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۳    
هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با برتری تیم برق جدید شیراز مقابل مس رفسنجان و صعود این تیم رده دوم جدول آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به آمریکا سفر کرده است با 2 نفر از اعضای کنگره دیدار و درباره برجام با آنها گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۱    
میزان صدمات وارده به یادمان های دفاع مقدس به شدت پایین آمده و بعضی از نقاطی هم که دچار آسیب شده بود در حال بازسازی آن نقاط هستیم و به زودی تمامی یادمان ها توسط سازمان میراث فرهنگی ثبت ملی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۰    
آقای خاص خبر داد دو ستاره کلیدی تیمش در آستانه بازگشت به شرایط بازی قرار دارند.