جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۳:۲۶Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 3 دی 1396 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1396 مشرق نیوز 30 آبان 1396 مشرق نیوز 30 آذر 1396 مشرق نیوز 30 بهمن 1396 مشرق نیوز 1 اسفند 1396 مشرق نیوز 1 دی 1396 مشرق نیوز 2 دی 1396 مشرق نیوز 3 دی 1396 مشرق نیوز 4 دی 1396 مشرق نیوز 5 دی 1396 مشرق نیوز 6 دی 1396 مشرق نیوز 7 دی 1396 مشرق نیوز 8 دی 1396 مشرق نیوز 9 دی 1396 مشرق نیوز 10 دی 1396 مشرق نیوز 11 دی 1396 مشرق نیوز 12 دی 1396 مشرق نیوز 13 دی 1396 مشرق نیوز 14 دی 1396 مشرق نیوز 15 دی 1396 مشرق نیوز 16 دی 1396 مشرق نیوز 17 دی 1396 مشرق نیوز 18 دی 1396 مشرق نیوز 19 دی 1396 مشرق نیوز 20 دی 1396 مشرق نیوز 21 دی 1396 مشرق نیوز 22 دی 1396 مشرق نیوز 23 دی 1396 مشرق نیوز 24 دی 1396 مشرق نیوز 25 دی 1396 مشرق نیوز 26 دی 1396 مشرق نیوز 27 دی 1396 مشرق نیوز 28 دی 1396 مشرق نیوز 29 دی 1396 مشرق نیوز 30 دی 1396 
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۰    
باحضور مدیرعامل بانک انصار و رییس هیات مدیره و دبیرکل جامعه حسابداران رسمی ایران، تفاهم نامه همکاری میان بانک انصار و جامعه حسابداران رسمی ایران امضاء شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۶:۴۶    
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده دکل نفتی در حالی امروز برگزار می شود که سه متهم این پرونده در خارج از کشور به سر می برند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۷:۱۵    
این نمایندگان، با رای منفی خود نشان دادند که در حد یک اقدام نمادین هم حاضر به دفاع از مردم مظلوم فلسطین نیستند و این گونه جزو معدود سیاستمداران دنیا شدند که بر اقدام نامشروع ترامپ، مهر تایید زدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مسکن مهرهای پردیس و پرند از قالب های بتونی استفاده شده که خطرات تخریب در برابر زلزله مانند تخریب مسکن مهر کرمانشاه پس از وقوع زلزله را ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۳    
در حالی که هنوز نیمی از فصل لیگ های معتبر اروپایی باقی مانده است، 4 تیم توانسته اند با درخشش در لیگ کشور خود، تا حدودی سرنوشت قهرمان را مشخص نمایند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۶    
با امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی ریاست جمهوری و ستاد مشترک نیروهای مسلح زمینه ورود شاغلان دوره خدمت وظیفه عمومی به بازار کسب وکارهای دانش بنیان فراهم می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۰    
گزارش مجله خبری شبکه یک سیما از مناطق زلزله زده و اقدامات گروه های جهادی قرارگاه امام رضا(علیه السلام).
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۳    
گروهک تروریستی جیش العدل یک گروه شبه نظامی تروریستی و تندروی سلفی مذهب است که با نظام جمهوری اسلامی ایران به مبارزه مسلحانه می پردازد. جیش العدل پس از فروپاشی گروهک تروریستی جندالله اعلام موجودیت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۶    
مهدی طارمی با پیشنهاد پیوستن به الغرافه قطر مخالفت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: قاعدتا مجلس مرّ روشی را که دولت برای حذف یارانه ها پیشنهاد کرده است، تصویب نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۰    
منابع خبری کردهای سوریه از سفر فرمانده کل شبه نظامیان تجزیه طلب کرد به مسکو خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۹    
وزارت دفاع یمن دیروز(یک شنبه) طی بیانیه ای آمار دقیقی از تلفات و خسارات گسترده ارتش و دولت سعودی در جریان هجوم به این کشور منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۲    
داوران بخش مستندنگاری دهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد، اسامی 5 نامزد دریافت جایزه این بخش را اعلام کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۴    
یکی از کارشناسان حوزه بین الملل ماجرای درخواست کمک مسعود بارزانی از فرمانده سپاه قدس را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۷    
وحید جلیلی ضمن اشاره به رقابتی منحوس برای ترویج سیاه نمایی اجتماعی در سینمای ایران گفت: یکی از سینماگران معروف به ما می گفت که بازیگران را برای بازی در فیلم علیه داعش تهدید کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۲۹    
به گزارش مشرق، لحظه شلیک مستقیم سرباز رژیم صهیونیستی به محمد محسین جوان فلسطینی در مرز فلسطین اشغالی با باریکه غزه که به شهادت وی منجر شد. منبع:اعلام الحربی
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۲۶    
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور از تصویب سند ملی سالمندان کشور خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تا 15 سال آینده، جمعیت سالمند کشور 2 برابر می شود اجرای سند ملی سالمندی در کشور بسیار ضروری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۶:۴۰    
طلافروش ورشکسته که پس از آزادی، با هم بندی های سابقش باند سرقت و زورگیری راه انداخته بود، پس از دستگیری پی برد که به اتهام قتل مهندس جوان تحت تعقیب بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۵:۵۶    
وحید رجب لو جوان باهوش کرجی است که باوجود 98 درصد معلولیت یک استارتاپ ویژه برای معلولین تولید کرده است که با توسعه آن معلولین می توانند دنیای آرام تر و راحت تری داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۵:۴۵    
در جلسه اخیر شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی بر لزوم بازنگری در سهمیه بندی های کنکور تاکید شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۵:۰۳    
بر اساس یک نظرسنجی جدید در وب سایت gsmarena، گلکسی اس 8 سامسونگ با بیش از یم سوم آرا به عنوان پرفروش ترین گوشی پرچم دار سال 2017 در مقایسه با سایر مدل ها معرفی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۳:۵۵    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف برخی موادغذایی در رژیم روزانه خطر افزایش ابتلا به سرطان را به دنبال دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۳:۴۷    
مشاور سازمان ملی استاندارد مدعی شد ایران گران ترین نان دنیا را دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۳:۳۲    
جانباز ایرانشهری که برای پیگیری کارهای اداری اش به تهران آمده بود در جریان درگیری با صاحب مسافرخانه ای حوالی میدان راه آهن به قتل رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۳:۰۵    
اوکراین مدت هاست ضمن برقراری روابط نظامی گسترده با کشورهای غربی به ویژه امریکا و نیز سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) خواهان دریافت کمک های تسلیحاتی از آنها شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۲:۵۱    
بودجه ریزان محترم مستقر در دولت، سه نکته کلیدی را عامدانه یا سهوی به بخش های تاریک حافظه خود سپرده اند و ترجیح شان بر این است که با جاخالی دادن مطالبات به انحراف افکار عمومی بپردازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۲:۴۶    
در آستانه یوم الله 9دی قرار داریم. روزی که درتقویم جمهوری اسلامی و تاریخ انقلاب اسلامی، روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۱:۱۳    
به گزارش مشرق ، از سرور جپاروف بعد از تعویض در بازی امروز استقلال مقابل نفت آبادان تصویر ویژه ای ثبت شده است. قابی که اتفاقا جپاروف نیز در اینستاگرام آن را پست کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۱:۰۸    
گفتم: روی سنگ قبر پدر یارو به جای درگذشته نوشته شده بود در رفته و فرزندانش هر وقت سر خاک او می رفتند به جای اینکه گریه کنند به قبر پدرشان می خندیدند!!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۵۵    
سرپرست باشگاه نفت تهران در گفت وگو با فوتسال ایران روایتی از ماجرای سرگردانی تیم در فرودگاه سیرجان گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۵۱    
متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان در شهر تهران طی آذرماه سال جاری چهار میلیون و 996 هزار تومان بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 4 و 13.6 درصد افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۲۴    
دولت این روزها با انجام اقداماتی مانند آزادسازی قیمت ها، افزایش تعرفه ها و عوارض و طفره از مسئولیت های حاکمیتی یادآور اجرای سیاست های تعدیل اقتصادی دولت سازندگی است که منجر به تورم 49/4 درصدی شده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۳    
ایران با عضویت در هیئت اجرایی نهاد زنان سازمان ملل متحد، عهده دار اجرایی کردن برنامه سازمان ملل مبنی بر برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان هدف 5 سند 2030 شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۷    
رای متخلفین دیدار تیم های استقلال تایباد و شهرداری قوچان که منجر به ضرب و شتم شدید داور این دیدار شده بود با یک سال محرومیت و 5 میلیون تومان جریمه برای پاره شدن پرده گوش داور اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۱    
دولت تونس در پی اقدام دولت امارات در ورود زنان تونسی به امارات، اجازه ورود هواپیماهای اماراتی به فرودگاهای تونس را نمی دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۹    
مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد اعلام کرد:پرواز هواپیمایی تابان در مسیر تهران-مشهد هنگام فرود در فرودگاه مشهد با نقص فنی روبرو شد، ولی به سلامت به زمین نشست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۲۶    
ارنستو والورده، سرمربی موفق بارسا به تمجید از عملکرد مارک آندره تراشتگن برابر رئال مادرید پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۷    
انفجار مهیب در دزفول چند مصدوم برجای گذاشت که از این میان چهار مصدوم به مراکز درمانی دزفول و دو مصدوم دیگر که دچار سوختگی شدید شده بودند به اهواز اعزام شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۳    
رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با پادشاه عربستان به تکرار ادعاهای واهی پیشین پاریس ضد ایران پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۴    
سخنگوی کمیسیون بهداشت گفت: وزیر بهداشت اعلام کرد که 10 استان کشور اعلام آمادگی کرده اند طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع را از سال بعد اجرا کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۸    
به نظر می رسد آردا توران آخرین روزهای حضور خود با لباس بارسلونا را تجربه می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۲    
هیأت وزیران با اختصاص مبلغ یک هزار و 30 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای بازسازی اماکن مسکونی و تأمین لوازم خانگی و سایر هزینه های ضروری آسیب دیدگان زلزله کرمان موافقت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۵    
پیکر شهید حمیدرضا محمدیان دیپلمات جانباز سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان امشب به میهن بازگشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
دبیر کار گروه کاهش آلودگی هوای استان تهران تاکید کرد: تردد کامیونهای بدون معاینه فنی و دارای آلایندگی و دودزا تا پایان دی ماه در سطح شهر تهران ممنوع است و پلیس از رفت و آمد آنها جلوگیری خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۴۸    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: وقتی قیمت سوخت گران می شود دو نوع تأثیر تورمی در پی دارد، یکی تورم روانی و یکی تورم واقعی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۳    
حسن روحانی گفت: مردم ایران همواره هموطنان ارمنی خود را مردمانی امین و درستکار یافتند که به کشور خود علاقه مند هستند و از همین رو جامعه ارامنه نزد ملت ایران احترام و جایگاه بسیار بالا و والایی دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۱۷    
رییس جمهور در آستانه میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی، در فضایی صمیمی با خانواده شهید ارمنی ژرژ کشیش هارطون دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۱۲    
رئیس جمهوری ترکیه که به سودان سفر کرده است، در کنفرانس خبری مشترک با همتای سودانی خود گفت که تصمیم آمریکا در مورد قدس اشتباه بود و نباید این تصمیم اتخاذ می شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۹    
نخستین رییس سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک دارفانی را وداع گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۰    
پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد یکی از تمرینات تیمش را به دلیلی عجیب از دست داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۸    
سیدحسین حسینی در صورت کلین شیت مقابل استقلال خوزستان و مقاومت 24 دقیقه ای برابر تراکتورسازی رکورد بیرانوند را خواهد شکست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۴    
هافبک عراقی صنعت نفت روز کم فروغی را سپری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۵    
وینفرد شفر پس از پیروزی برابر نفت آبادان راهی امارات می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۱۹    
دبیر ستاد تنظیم بازار با اعلام اینکه مجوز ورود 20 هزار تن تخم مرغ به کشور صادر شده است، گفت: شیوع آنفلوانزا باعث کمبود مرغ و تخم مرغ شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۸    
منابع امنیتی مصر از کشته شدن 9 تروریست وابسته به داعش در منطقه الشرقیه واقع در شمال شرقی این کشور خبر داند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۵    
شفر در حالی که در حال رفتن به سالن کنفرانس بود با یک ایجنت درباره جذب مهاجم جدید گفت و گو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۲    
عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از نهادهای زیرمجموعه قوه قضاییه با حضور در جلسه امروز کمیسیون گزارشی از عملکرد خود به اعضاء ارائه کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۰    
دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر روز جمعه در تهران برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۹    
یک نشریه عربستانی می گوید که دولت این کشور شماری از شاهزادگان را در رابطه با پرونده فساد مالی آزاد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۳    
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از شکست سنگین مقابل استقلال به سمت تماشاگران رفت و ضمن تشکر با آنها صحبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی معتقد است تیمش مستحق شکست مقابل گسترش فولاد نبوده و می توانست سه امتیاز این مسابقه را کسب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۷    
کریمی مثل فصل قبل در اولین مسابقه ای که نود دقیقه کامل بازی کرد، حسابی گل کاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: یکی از سخت ترین بازی هایم را پشت سر گذاشتم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۶    
واژگونی تریلی حمل بار ذرت در محور اهواز -اندیمشک کیلومتر 25
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۳    
بازیکن تیم استقلال گفت: ما یک بدهی به هواداران مان داریم و تلاش خواهیم کرد تا این بدهی را جبران کنیم. تا آخر فصل هم تلاش خواهیم کرد تا این بدهی را با هواداران مان تسویه کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۹    
سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت 7 نفر براثر انفجار شرکت خمیر مایه دزفول خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۹    
سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید مقصر اصلی شکست برابر استقلال اوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۲    
فرماندار دزفول از وقوع یک انفجار در شرکت پرسی گاز در این شهرستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۵۶    
جزئیات انفجار شرکت خمیر مایه دزفول از زبان رئیس اورژانس کشور.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۳    
رئیس جمهور در پیامی به رهبر کاتولیک های جهان، میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال 2018 میلادی را به وی و تمامی پیروان آن پیامبر صلح و دوستی تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۵۲    
بیرانوند تنها چند دقیقه دیگر مقابل مهاجمان فولاد باید دوام می آورد تا در روز رکوردشکنی اش، سه امتیاز هم به حساب پرسپولیس واریز کند اما یک اشتباه، دو امتیاز ارزشمند را از شاگردان برانکو گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۹    
رئیس سندیکای جایگاه داران سوخت گفت: 90 درصد جایگاه داران سوخت کشور به مرز ورشکستگی رسیده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، برتری پرگل مقابل صنعت نفت آبادان بهترین هدیه کریسمسی بوده که او گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۹    
به گفته این عضو سابق کانون جهانگردی، بقایی پس از وقوع یک سرقت از منزلش، کیف را به وی تحویل داده است و به توصیه بقایی در نهایت کیف به صندوق امانات سپرده می شود. اما ماجرای این کیف معروف میلیاردی چیست؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۲    
هفته شانزدهم لیگ برتر؛ استقلال 4 - 0 صنعت نفت آبادان
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۹    
تیم فوتبال استقلال با کسب ششمین برد خود در فصل جاری به سکوی ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۹    
برنامه جهان آرا با حضور محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران دیشب ساعت 22 از شبکه افق پخش شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۸    
رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش، گفت: مترو تهران در برابر زلزله 8 ریشتری مقاوم است و اگر زلزله بیش از آن رخ بدهد، شاهد شکستگی خواهیم بود ولی مترو ریزش نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۰    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هلند ممکن است در جام بیست ویکم هدایت یک تیم را برعهده بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۷    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 5 هزار تومان افزایش یک میلیون و 398 هزار تومان و دلار با 8 تومان رشد 4194 تومان به فروش رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن از لحاظ فرهنگی به گونه ای تدبیر می کند تا دانشجویانی که برای گذراندن تحصیلات تکمیلی به خارج از کشور می روند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۸    
رییس جمهور در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای جهان، میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی را به آنان تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۵    
گل سوم استقلال تهران به صنعت نفت را داریوش شجاعیان در دقیقه 55 به ثمر رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۱    
گل سوم استقلال تهران به صنعت نفت را داریوش شجاعیان در دقیقه 55 به ثمر رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۴    
رئیس جمهوری آمریکا دریافت 700 هزار دلار توسط معاون رئیس اِف بی آی از دست نشانده های هیلاری کلینتون برای تبلیغات همسرش در انتخابات را بهانه ای برای حمله لفظی به حزب رقیب دموکرات قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۹    
غلامرضا تاجگردون رئیس و رحیم زارع و محمد فیضی نواب اول و دوم کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 کل کشور شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۶    
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برگزاری انتخابات هیات رئیسه شبهه زیادی داشت، گفت: با حضور اسلامیان در فدراسیون، بوی فوتبال ما اصفهانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۴    
تعدادی از فلسطینی های ساکن کرانه باختری در آستانه سال نو میلادی، لباس بابانوئل پوشیدند و به همراه بقیه مردم دست به اعتراض علیه تصمیم اخیر آمریکا درباره قدس زدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۱    
وریا غفوری در دقیقه 42 گل دوم استقلال را به صنعت نفت آبادان زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۹    
بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال شایعه تماس کارلوس کی روش با ایران با محوریت زلزله اخیر تهران را رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۶    
وریا غفوری در دقیقه 42 گل دوم استقلال را به صنعت نفت آبادان زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۲    
به گزارش مشرق، حجت الاسلام پناهیان در توییتر خود نوشت: عفاف یعنی حیا کردن از ورود به حریم خصوصی دیگران و نخوردن غذای دیگران حتی در گرسنگی! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۲    
تقابل استقلال و صنعت نفت در نیمه نخست با 2 گل به سود آبی پوشان تمام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:گل پرسپولیس خطا بود اما تصمیم داور را می پذیریم.