پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 15 فروردین 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 فروردین 1397 مشرق نیوز 2 فروردین 1397 مشرق نیوز 3 فروردین 1397 مشرق نیوز 4 فروردین 1397 مشرق نیوز 5 فروردین 1397 مشرق نیوز 6 فروردین 1397 مشرق نیوز 7 فروردین 1397 مشرق نیوز 8 فروردین 1397 مشرق نیوز 9 فروردین 1397 مشرق نیوز 10 فروردین 1397 مشرق نیوز 11 فروردین 1397 مشرق نیوز 12 فروردین 1397 مشرق نیوز 13 فروردین 1397 مشرق نیوز 14 فروردین 1397 مشرق نیوز 15 فروردین 1397 مشرق نیوز 16 فروردین 1397 مشرق نیوز 17 فروردین 1397 مشرق نیوز 18 فروردین 1397 مشرق نیوز 19 فروردین 1397 مشرق نیوز 20 فروردین 1397 مشرق نیوز 21 فروردین 1397 مشرق نیوز 22 فروردین 1397 مشرق نیوز 23 فروردین 1397 مشرق نیوز 24 فروردین 1397 مشرق نیوز 25 فروردین 1397 مشرق نیوز 26 فروردین 1397 مشرق نیوز 27 فروردین 1397 مشرق نیوز 28 فروردین 1397 مشرق نیوز 29 فروردین 1397 مشرق نیوز 30 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۱:۵۱    
اعضا و مدیران بالاشهرنشین شورای شهر و شهرداری، برای گران کردن زندگی در تهران نقشه دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۷    
رئیس جمهور شیلی"میچل باچله" پس از انقضا دوران ریاست جمهوری بخاطر نداشتن فساد مالی و شکوفایی اقتصاد کشورش هنگام خروج از کاخ و حرکت بطرف آپارتمان دو اتاقه خودش با چنین استقبالی روبرو شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۶    
برخی از پست های بانوان در شهرداری تهران حذف شد این در حالی است که مدیریت شهری مدعی بود باید حضور بانوان در شهرداری پررنگ تر شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۶    
به گزارش مشرق ، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس شورای اسلامی درباره دلایل افزایش قیمت دلار و عدم توجه بانک مرکزی به این موضوع در توئیتر خود نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۱:۵۶    
برای شناسایی مزاج توجه و بررسی رنگ پوست، ویژگی های مو، میزان گوشت و چربی بدن، سفتی و نرمی اندام ها، نحوه خواب و بیداری، وضعیت اجابت مزاج و مشخصات آن مهم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۴    
رضا خودش خدمت در نیروی انتظامی را انتخاب کرد و حاضر بود در این برهه از زمان که کشورمان در داخل و خارج از کشور مورد طمع دشمنان قرار گرفته، برای امنیت کشور جانش را هم فدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۵    
برای اصلاح سیستم و تضمین سلامت آن، حتی می توان رییس جمهور در قدرت را بر اساس ساز وکارهای تعبیه شده در قانون به محاکمه کشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۰۹    
فرماندار مراغه گفت: اردیبهشت ماه امسال همزمان با سفر ریاست جمهوری بیمارستان سینای مراغه افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۴    
پیکر یکی از شهدای مدافع حرم در مشهدمقدس تشییع شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۶    
تلویزیون این فرصت را دارد تا پیشاپیش از سایر رسانه ها پرچم حمایت از کالای ایرانی را در دست بگیرد، به شرط آنکه باور این مسئله از سطح مدیران سازمان به میان برنامه ریزان و برنامه سازان تسری پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۶:۲۶    
گروهی از متخصصان تغذیه در کانادا معتقدند با وجود آنکه پاستا سرشار از کربوهیدرات است اما می تواند به کاهش وزن کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۴:۵۶    
مطالعات جدید سلول های اضطراب واقع در هیپوکامپ را شناسایی کرده است؛ این اُرگان نه تنها رفتار مضطرب را تنظیم می کند بلکه با اشعه ای از نور هم قابل کنترل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۴:۲۶    
دستگاه های خنک کننده الکتریکی از عوامل مهم ایجاد گرمایش بیش ازحد جهان هستند؛ اما در طول تابستان و با افزایش حرارت هوا، چگونه می توان از روش های طبیعی برای خنک کردن فضای زندگی استفاده کرد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۳:۵۶    
متهم اسیدپاشی که صبح روز گذشته در شادآباد به روی پیمانکار خود اسید پاشیده بود امروز صبح در دادسرا حضور یافت و از خود دفاع کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۲:۵۶    
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل فراری پس از حدود چهار سال توسط ماموران انتظامی شهرستان دالاهو خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۳:۲۶    
نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما نشان می دهد نوروز امسال ویژه برنامه های تلویزیون، 83/4 درصد مخاطب داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۱:۵۶    
استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران، نسبت به خطرات استفاده از نشانگرهای لیزری به ویژه رنگ های آبی و سبز که باعث نابینایی کودکان می شود، هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۲:۲۶    
پیاده روی از جمله کارهای ساده ایست که نیاز به هیچ مقدمه ای ندارد اما می تواند لحظات خوشی را برایتان رقم بزند. پس اگر اهل پیاده روی هستید این راهنما را بخوانید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۱:۴۳    
یک مقام سابق آمریکایی تصریح کرد خروج آمریکا از برجام موجب برتری ایران می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۱:۲۶    
دولت می تواند و باید در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت ضربتی و با رویکرد جهادی و انقلابی نسبت به رفع موانع تولید همت گماشته و شعار سال را به کام مردم و تولیدکنندگان شیرین کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۲۷    
مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: قرار دادن موانع در کنار کوچه، خیابان، مقابل مغازه یا خانه و ممانعت از پارک خودروهای دیگر نقض آشکار حقوق شهروندی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۱۶    
یک روزنامه فرانسوی تأکید کرد غرب به ناتوانی استراتژیک رسیده است و در مقابل محورهای قدرتی مانند ائتلاف ایران و روسیه در حال بروز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۱۲    
اردوغان به خوبی از چالش خود با امریکا و غرب در بحث کردهای عفرین و شمال سوریه بهره برده و آن را به دلیل تمایلات روسیه برای همکاری با ترکیه، به فرصت بدل کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۰۳    
وزیر خارجه ایران با لحنی کنایه آمیز به باج خواهی رئیس جمهور آمریکا از عربستان سعودی برای نگاه داشتن نظامیان آمریکایی در سوریه واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۵۵    
نشریه هفتگی خط حزب الله در شماره 127 خود به موضوعاتی همچون لزوم انس با نهج البلاغه، جدیدترین توصیه رهبر انقلاب برای شناخت اولویت ها و چرا جوان مؤمن و انقلابی باید نهج البلاغه بخواند؟ پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۴۷    
مهاجم گلزن منچستر یونایتد پیش از دربی شهر منچستر با خودروی گرانقیمتش سوژه رسانه ها شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۴۴    
نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله در جنگ پهپادی ائتلاف سعودی هم به پیروزی های چشمگیری دست یافته اند و تاکنون 49 پهپاد جاسوسی را در آسمان ساقط کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۶    
در چارچوب هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، میلان در دربی دلامادونینا مقابل اینترمیلان به تساوی بدون گل رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۷    
از شخصی پرسیدند ساعت چنده؟ گفت ساعت به چه دردت می خوره؟! آدم باید غیرت داشته باشه!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۲    
اکنون آیا آقای رئیس جمهور احتمال نمی دهد که در اثر آن همه وعده عملی نشده و حرف های غیر کارشناسی و تبلیغاتی در ایام انتخابات، کام مردم تلخ شده؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۲    
چالش صندوق های بازنشستگی یکی از چالش هایی است که دولت یازدهم در بدو آغاز به کارش به صراحت از آن پرده برداری کرد و این مهم را با افکار عمومی در میان گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۳    
به گزارش مشرق ، وحید یامین پور در توئیتی به رابطه اسراییل و آل سعود پرداخت که در ادامه می خوانید:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۱    
به گزارش مشرق ، وحید یامین پور در توئیتی به رابطه اسراییل و آل سعود پرداخت که در ادامه می خوانید:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۴۱    
کاربران لبنانی در توئیتر با هشتگ خیابان ننگ (جاده العار) اعتراض خود را به نامگذاری خیابانی در بیروت به نام سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان نشان دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان دستاوردهای نشست آنکارا و اهداف سفر به باکو را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۶    
فقر داستانی و استفاده از محمدرضا شریفی به عنوان کاراکتری همیشه دو زنه، دستمایه همان روایت تکراری است که شریفی نیا مثل همیشه باید آنرا بازی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۱۷    
امیر حاتمی در سخنرانی اجلاس امنیتی مسکو گفت: هشدار می دهم عوامل برهم زننده این توافق و در صدر آن ها آمریکا، مسئول عواقب سوء آن بر نظم و امنیت بین المللی خواهند بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۱۲    
ترکیب تیم های بارسلونا و رم برای رویارویی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۶    
مالک تلگرام با انتشار اسنادی اعلام کرد که قرار است با واحد پولی گرام، تلگرام را پولی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۰    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی مسکو با معاون نخست وزیر روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۵    
کاخ سفید به تشریح محورهای رایزنی تلفنی رؤسای جمهوری دو کشور آمریکا و فرانسه پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۲    
نیروهای یمنی پایگاه شبه نظامیان ائتلاف سعودی در استان مأرب واقع در شمال شرقی صنعاء را با موشک بالستیک قاهر ام2 هدف قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۸    
ترکیب دو تیم همشهری برای دیدار امشب دربی مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس گزارش داده مقام های دولت این کشور در حال بررسی سناریوهای مربوط به پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۳۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ابراز ناخرسندی از نشست روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه، این دیدار را از زمان جنگ دوم جهانی بی سابقه توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۳۰    
به گزارش مشرق ، میثم سید صالحی مدیر پیام رسان سروش طی توئیتی خبر از 4 میلیون نفری شدن کاربران این پیام رسان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۲    
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: همه گفته ها و ادعاهای بلندپروازانه محمد بن سلمان علیه ایران از بی تجربگی او نشأت می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، تامین کالاها و تجهیزات مورد نیاز این دانشگاه از کالاهای ایرانی را به کمیسیون معاملات مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۲    
طبق اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، به دنبال اتهام زنی به یک سازمان غیرانتفاعی نروژی درباره ارتباط با ایران، این سازمان بیش از دو میلیون دلار جریمه پرداخت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۹    
در اسفندماه 1396 بالاترین رشد متوسط قیمت مسکن شهر تهران در منطقه 5 با 41 درصد افزایش نسبت به ماه مشابه سال قبل به ثبت رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۵۸    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، روند اجرای وام ازدواج 15 میلیون تومانی را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۴۸    
همسر رونالدو هم بعد از واکنش های فراگیر به گل کریس واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۷    
به گزارش مشرق ، حضرت آیت الله خامنه ای می فرمایند: متأسفانه بعضی هستند که بر اثر فرهنگ غلطِ دوره منحوس پادشاهی دوره طاغوت، هنوز چشم شان به خارج است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۷    
وزیر خارجه ایران اعلام کرد که حضور نظامی ما در سوریه قانونی و به درخواست دمشق صورت گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۲    
بی شک مبارزه و مقاومت تنها راه نجات فلسطین مظلوم و تنها نسخه ی شفابخش جراحات وارد بر پیکر آن ملت شجاع و سرافراز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۰    
خیلی از بازیگران زن برای تثبیت جایگاه کاری مجبورند برخی کارها را انجام بدهند یا سرمایه گذار ببرند. من این موارد را وقتی می بینیم خیلی متاسف می شوم چرا بازیگران زن اینگونه انتخاب می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۹:۵۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: طی دو روز آتی بخشهایی از شمال غرب، غرب، جنوب، مرکز و شمال شرق کشور با باران و وزش باد مواجه می شود؛ دمای شمال کشور نیز 8 تا 10 درجه کاهش می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۷    
یکی از نمایندگان وابسته به فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان به تهدیدات رژیم صهیونیستی درباره جنگ بزرگ با حزب الله در سال جاری میلادی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۸    
مدیر اطلاعات ملی آمریکا می گوید شورای امنیت ملی این کشور درباره ادامه حضور نظامی در سوریه یا خروج از این کشور تصمیم گیری کرده و این تصمیم به زودی از سوی کاخ سفید اعلام می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۹:۲۷    
رئیس سازمان اطلاعات مصر طی یک سفر به سرزمینهای اشغالی با رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۹:۱۷    
سرمربی تیم ملی در حالی به فوتبال ایران، منتقدانش و بازیکنان ملی پوش داخلی طعنه می زند که پیش از هر چیز باید بابت حرف اشتباهی که زده، عذرخواهی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۷    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که ما همچنان دستمان را برای صلح مبتنی بر راه حل تشکیل دو دولت دراز می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۷    
مدافع تیم پرسپولیس با پیشنهادهایی از برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی مواجه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۴    
با تایید مراجع ذی صلاح، به خبرنگاران مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اینترنت بدون فیلتر ارائه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۲    
چین از تمام اعضای سازمان تجارت جهانی خواسته است تا با متحد شدن به مقابله با سیاست های حمایت گرایانه دولت آمریکا بپردازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۷    
فوق ستاره پرتغالی عملکرد درخشانی در تقابل با دروازه بان اسطوره ای یووه از خود به نمایش گذاشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۵    
یک تحلیلگر عرب در واکنش به اظهارات ولی عهد عربستان در گفت وگو با یک نشریه آمریکایی اعلام کرد، پاسخ های او شبیه به سخنان سران رژیم صهیونیستی بود تنها با این تفاوت که او عربی صحبت می کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۰    
عبداللهی از تشکیل کمیته بازنگری تأمین کالای پروژه های این قرارگاه در سال حمایت از کالای داخلی خبر داد و گفت:به منظور عملیاتی شدن صددرصدی فرمان رهبر انقلاب، با تمام توان از کالای ایرانی حمایت می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۳۳    
گل هافبک ایرانی آلکمار هلند جزو 4 کاندیدای کسب عنوان بهترین گل ماه باشگاه آلکمار انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۷    
رئیس جمهور با اشاره به روابط و همکاری های سازنده و روبه گسترش ایران و روسیه در بخش های مختلف، گفت: مناسبات راهبردی تهران- مسکو در راستای توسعه ثبات و امنیت منطقه ای و بین المللی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۹    
بحران زلزله یک واقعه چند وجهی سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و البته روان شناختی است، اما کنترل این وجوه در بحران زلزله کرمانشاه به خوبی انجام نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۹    
عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه زیرساخت ارتباطات کشور بر مبنای شبکه های اجتماعی شکل گرفته است، گفت: مهاجرت پیام رسان های بومی باید هرچه سریعتر اتفاق بیافتد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۶    
رژیم صهیونیستی میزان کمک های خود به گروه های تروریستی سوریه در سال 2017 میلادی را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۵۷    
روند اسلام هراسی و آزار و اذیت مسلمانان در شهرهای اروپایی وارد فاز جدیدی شده و هم اکنون آشکارا روز حمله دسته جمعی به مسلمانان و ترور آنها نیز تعیین شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۸    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی از تعزیر عوامل احتکار پیاز و ضبط 760 کیلوگرم آرد تاریخ مصرف گذشته در طرح نظارت نوروزی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۷    
وزارت خارجه انگلیس ادعای روسی بودن عامل اعصاب که علیه جاسوس دوتابعیتی استفاده شده بود را پس گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۲۶    
اندیشکده آمریکایی رند به بررسی این موضوع پرداخته که چرا ژاپن بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر در قبال مواضع آمریکا برای تهدید به لغو برجام سکوت اختیار کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۷    
به بهانه قیچی برگردان زیبای رونالدو در دیدار شب گذشته مقابل یوونتوس، نگاهی به 10 قیچی برگردان برتر تاریخ فوتبال بیاندازیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۷    
مردم با فیلترینگ یک شبکه اجتماعی به ضرورت امنیت و رفاه شان کنار می آیند. پس بیغش و ناب با مردم حرف بزنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۵    
لحظه شهادت جوان فلسطینی به دست صهیونیست ها در روز زمین در شهر غزه.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۶    
به گزارش مشرق ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت: ما در جنگ اقتصادی با چین قرار نداریم، ما این جنگ را سال ها قبل، زمانی که افراد نادان و ناکارآمد در آمریکا روی کار بودند، باختیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۷    
رئیس جمهور با اشاره به روابط روبه گسترش ایران و ترکیه در بخش های مختلف بر ضرورت توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تهران-آنکارا تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۰    
یامین پور نوشت: خاطرم هست به برخی مدیران صدا و سیما گلایه کرده بودم که فلان گزارشگر فوتبال چرا در دیدار تیم ملی با تیم های کشورهای عربی تا این اندازه نفرت انگیز و نژاد پرستانه گزارش می کند؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۷    
رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در نشست آنکارا با تأکید بر ادامه همکاری برای دستیابی به آتش بس پایدار بین طرف های درگیر در سوریه توافق کردند که نشست بعدی در جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۶    
در این فیلم برخورد صاعقه به تیر برق کنار خیابان و متلاشی شدن آن را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۰    
30 نفر در ترکیه به اتهام ارتباط با سازمان گولن و عوامل کودتای نافرجام 2016، بازداشت شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۷    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:تحرکات شیطنت آمیزی به راه افتاده تا پرسپولیس را اذیت کنند و این اذیت ها برای فصل آینده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۶    
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه داعش در سوریه شکست خورده، درباره احتمال عملیات تروریستی در برخی نقاط جهان هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۶    
روسای جمهوری اسلامی ایران ، روسیه و ترکیه در بیانیه ا با اشاره به اینکه فرمت آستانه، تنها ابتکار بین المللیِ مؤثری بوده است که به کاهش خشونت در سوریه کمک کرده است بر ادامه همکاری در سوریه تاکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۲    
فرمانده کل ارتش خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند را در ارتش ممنوع اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۹    
ستاره قدیمی فوتبال سوئد بعد از درخشش کریس رونالدو مقابل یوونتوس و زدن گلی اعجاب انگیز به ابرستاره پرتغالی کنایه زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۷    
مرجع تقلید شیعیان گفت: دلیل فلج و ناکارآمد بودن اقتصاد کشور وجود بانک های ربوی است، این بانک ها در حکم محاربه با خدا هستند چراکه تولید کالا با سرمایه ای انجام می شود که ربوی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۰    
هافبک مقدونیه ای استقلال همچنان از ترکیب این تیم دور است و این موضوعی است که ابهام ها در مورد عقد قرارداد با این بازیکن را بالا برده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۸    
تمام وسایلی که آنجا به فروش می رسد چینی هستند با این تفاوت که همان جنس در تهران نصف قیمت و در برخی موارد یک سوم قیمت به وفور یافت می شود. مامور محترم نیروی انتظامی تا شعاع کیلومترها آنجا حضور نداره.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۷    
رئیس جمهور گفت: تلاش واقعی برای پایان بحران سوریه و ایجاد بسترهای لازم برای بازسازی این کشور و فراهم کردن زمینه های بازگشت آوارگان به محل زندگی خود باید مورد اهتمام سه کشور و جامعه جهانی قرار گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۴    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به واردات پوشاک قاچاق گفت: بخشی از پوشاکی که با عنوان قاچاق شناخته می شود اصلا وارداتی نیست بلکه تولید داخلی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۱    
عامل جنایت خونین اهواز در مقابل دوربین توضیحاتی در خصوص اینکه چرا دست به این جنایت زده ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۵:۴۹    
نباید بترسیم از اینکه روزی راهیان نور مخاطبش 100 هزار مخاطب اثرگذار باشد. اگر این اتفاق بیفتد 100 هزار نفر کار 100 میلیون نفر را می کنند. خوشحال هم نباید باشیم که دو میلیون نفر به راهیان نور بیایند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۵:۴۹    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: همه فکر می کردند الدحیل دست و پا بسته و بی انگیزه به میدان می آید, اما پیش بینی من درست از آب درآمد.