جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۸:۰۴Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 19 فروردین 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 فروردین 1397 مشرق نیوز 2 فروردین 1397 مشرق نیوز 3 فروردین 1397 مشرق نیوز 4 فروردین 1397 مشرق نیوز 5 فروردین 1397 مشرق نیوز 6 فروردین 1397 مشرق نیوز 7 فروردین 1397 مشرق نیوز 8 فروردین 1397 مشرق نیوز 9 فروردین 1397 مشرق نیوز 10 فروردین 1397 مشرق نیوز 11 فروردین 1397 مشرق نیوز 12 فروردین 1397 مشرق نیوز 13 فروردین 1397 مشرق نیوز 14 فروردین 1397 مشرق نیوز 15 فروردین 1397 مشرق نیوز 16 فروردین 1397 مشرق نیوز 17 فروردین 1397 مشرق نیوز 18 فروردین 1397 مشرق نیوز 19 فروردین 1397 مشرق نیوز 20 فروردین 1397 مشرق نیوز 21 فروردین 1397 مشرق نیوز 22 فروردین 1397 مشرق نیوز 23 فروردین 1397 مشرق نیوز 24 فروردین 1397 مشرق نیوز 25 فروردین 1397 مشرق نیوز 26 فروردین 1397 مشرق نیوز 27 فروردین 1397 مشرق نیوز 28 فروردین 1397 مشرق نیوز 29 فروردین 1397 مشرق نیوز 30 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۰    
روضه خوانی حاج منصور ارضی در عزای حضرت موسی بن جعفر(ع) را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۰    
حمید هیراد و موسسه اوای نو با امضای یک متن عذرخواهی از شاعران و ترانه سرایان تعهد دادند تا کلیه حقوق مادی و معنوی را بپردازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۹    
رجب طیب اردوغان بااستفاده از بهانه های متعددی مانند مبارزه با تروریسم و جلوگیری از گسترش گروه های شورشی کرد در منطقه سعی کرده است تا تجاوزات ارتش این کشور به خاک سوریه و عراق را موجه و مشروع جلوه دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۸:۲۳    
رؤسای جمهور فرانسه و آمریکا طی دومین تماس تلفنی خود در یک روز درباره سوریه، واکنش جامعه بین المللی به حمله شیمیایی در سوریه را خواستار شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۶:۵۵    
بیماری هایی مانند دیابت،HIV یا بیماری های التهابی روده نیز می توانند احتمال تشکیل لخته را افزایش دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهوری ترکیه در تماسی تلفنی با همتای روسی خود درباره تحولات سوریه رایزنی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۰    
تحلیل بولتون به لحاظ حقوقی و قانونی ناقص است و منطق راهبرد وی بسیار خطرناک خواهد بود؛ همان طور که در سال 2003 میلادی نیز در جنگ عراق این کار را انجام داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۱    
اگر باشگاه پرسپولیس بتواند مشکل محرومیتش در جذب بازیکن در بازار نقل و انتقالات تابستانی را حل کند، یک اتفاق بزرگ در انتظار این تیم خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۰    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل قتل نیمه شب 15 فرودین "عسلویه" پس ازدستگیری به قتل اعتراف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۲    
فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در گفت وگو با تسنیم گفت: در استمرار عملیات جست وجوی شهدا و در دومین روز از عملیات تفحص در سال جدید، پیکرهای چهار شهید عزیز دوران دفاع مقدس کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۸    
عطوان از احتمال قوی حضور رئیس جمهور سوریه در اجلاس پیش روی سران روسیه، ترکیه و ایران در تهران سخن گفت و تاکید کرد: این ائتلاف 4 گانه پوزه آمریکا و مزدورانش در منطقه را به خاک می مالد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی دادستانی برلین از تعقیب قضایی افرادی خبر داد که در سفارتخانه های آلمان در ایران و بیروت در قبال صدور روادید ؛ اقدام به اخذ رشوه می کردند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۳    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته 28 لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۱    
خبرگزاری تاس اعلام کرد: ترکیه در حال بررسی خرید تعداد بیشتری سامانه موشکی ضد تانک 'کورنت' از روسیه است و در این خصوص مذاکره را با طرف روس آغاز کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۴    
گلزنی و درخشش علی علیپور در ترکیب پرسپولیس، ارتباط عجیبی با حضور گادوین منشا در زمین دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۲    
رئیس کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق گفت: اتحادیه عرب در همین نشست حل و فصل پرونده سوریه و بازگشت دائمی این کشور به این سازمان عربی را بررسی خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۷:۱۱    
از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انتظار می رود که به فکر کیفیت مسابقات هم باشند و حالا که امکان رفع مشکلات نیست، در تعداد تیم ها تجدید نظر کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که رشد قیمت ارز دلایل اقتصادی ندارد گفت: ضعف در تصمیم گیری بانک مرکزی برای عملیات اجرایی را به عنوان عامل اصلی در کاهش ارزش پول ملی کشور اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۸    
مصرف قرص های ژلوفن برای همه افراد مجاز و آزاد نیست.مصرف خودسرانه ی قرص ژلوفن می تواند عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۴    
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: نرخ ارز واقعی نیست و بانک مرکزی باید قدرت مهار آن را پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۹    
مجتهد کاربر و فعال سیاسی مشهور عربستانی در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که ولیعهد سعودی تا سه ماه آینده به جای پدرش حاکم عربستان می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۷:۳۷    
مهاجم ایرانی استرشوند در شب شکست تیمش برابر دالکورد 90 دقیقه بازی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۵:۲۶    
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از ضرب و جرح عمدی زنی به قصد قتل همسرش خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۶:۲۶    
مهدی زمین پرداز برای بیشتر ما یادآور نقش شهید باقری در سریال آخرین روزهای زمستان است. او در تازه ترین نقش خود در لاتاری آنقدر متفاوت حاضر شده که همین تفاوت بهانه مصاحبه ما با او شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۴:۵۶    
سندروم عجیبی وجود دارد که باعث می شود افراد فکر کنند بدل هایی جایگزین عزیزانشان شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۳:۵۶    
مساله نجس بودن سگ، غیر از حرمت نگهداری از آن است. نگهداری از سگ برای کسانی که استفاده عقلایی از آن ندارند، کراهت شدید دارد؛ و در روایات، امری ناپسند دانسته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۳:۲۶    
مدرسه ابتدایی در کشور چین افتتاح شده است که پدران و مادران نخبه جایگزین معلمان شده اند و مسئولیت تدریس و آموزش به دانش آموزان را بر عهده گرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۲:۲۶    
محققان توصیه می کنند رژیم غذایی سالم و متعادل موجب می شود سلامت قلب و عروق حفظ شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۲:۱۶    
منابع بلندپایه رژیم صهیونیستی اذعان می کنند موشک های دقیق ایران، معادله استراتژیک جدیدی به وجود آورده اند به ویژه اینکه آنها قادرند اماکن حساس و تاسیسات نظامی اسرائیل را نابود کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۲:۰۶    
سریال پایتخت5 با روایت سیاهی داعش و درخشش مقاومت به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۲:۰۱    
درحالی که نرخ ارز طی هفته های اخیر شکل صعودی به خود گرفته، روزنامه های زنجیره ای با پشت کردن به این مسئله مهم درگیر حاشیه سازی های همیشگی و پنهان کردن مسائل مهم هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۱:۵۲    
رئیس واحد فراهم آوری بافت و نسوج مرکز تحقیقات پزشکی قانونی کشور گفت: دانشگاه ها سالانه به حدود500 جسد جهت آموزش دانشجویان خود نیاز دارند در حالی که در حال حاضر این تعداد در حدود 20 تا 30 مورد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۱:۳۷    
در حالی که سوءمدیریت دولت موجب آشفتگی بازار ارز شده، روزنامه زنجیره ای شرق تیتر اول خود را به ادعای خروج 100 تا 200 میلیارد دلار ارز از کشور در دولت احمدی نژاد اختصاص داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۱:۱۶    
کاخ سفید از گفتگوی تلفنی رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر عراق پیرامون تحولات سوریه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۴۸    
زن پولدار که برای سرقت سگ گرانقیمتش به اداره پلیس مراجعه کرده بود نمی دانست به اشتباه برای حیوانش پرونده آدم ربایی تشکیل می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۲۸    
سعودی ها در حالی با اقدامات و رفتارهای خود هر روز بر آتش جنگ در منطقه غرب آسیا هیزم می گذارند که این رژیم به واسطه همین سیاست های خود در حال اضمحلال و فروپاشی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۰۶    
بازارهای ارز و بورس کشور به قدری ملتهب شده که طی روز گذشته قیمت دلار با بیش از 400 تومان افزایش به آستانه 5800 تومان رسیده و شاخص بورس هم نزدیک به 500 واحد ریزش کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۶    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور می گوید به واسطه مماشات با محتکران دلار، ارز کاهش پیدا نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۴۶    
وزارت دفاع روسیه توافق با گروهک مسلح موسوم به جیش الاسلام را که متضمن زمین گذاشتن سلاح و ترک شهر دوما است تایید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۴۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: پشت پرده گرانی دلار برای مجلس مبهم و مشکوک است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۹    
گتوزو 11 بازیکن اصلی خود را برای مصاف مقابل ساسولو مشخص کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۶    
در سناریوی جدید یک بازی دوگانه با نتیجه برد- باخت مدنظر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۸    
کارمندی به جای کار کردن، از صبح تا لنگ ظهر می خوابید و نیم ساعت مانده به پایان وقت اداری سر کار می رفت!رئیس اداره پرسید؛ این چه وضعی است؟ یارو گفت؛ قربان تقصیر من نیست، ساعتم به وقت آمریکا تنظیم شده !
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۰    
همزمان با ریخت و پاش های پسران شاه سعودی در آمریکا و انعقاد قراردادهای تسلیحاتی میلیاردی با این کشور، نیروهای گارد مرزی عربستان با انتشار ویدئویی از عدم پرداخت حقوق معوقه خود گلایه کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۷    
تلاش های عربستان و مصر برای توقف راهپیمایی های حق بازگشت بزرگ به درهای بسته خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۶    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اجرای آخرین مرحله طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم کارت (رجیستری) از 31 فروردین خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۱    
به گزارش مشرق ، یکی از کاربران فضای مجازی در توئیتی طنز به انتقاد از مخالفان حضور نظامی ایران در سوریه پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: در جریان سفر وزیر امور خارجه کشورمان به برزیل، توافقنامه های تجاری، بازرگانی، حقوقی، قضایی، آموزشی و فرهنگی بین مقامات دو کشور به امضاء خواهد رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۷    
رئیس جمهور چین در دیدار با دبیرکل سازمان ملل متحد گفت که مشکلات فراوانی مرتبط با ساختار حکومتی جهانی وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۶    
طی سالهای اخیر، 3 گونه شناخته شده و یک گونه جدید از راکت های ایرانی برای RPG-7 توسط صنایع دفاعی کشورمان توسعه پیدا کرده تا این سامانه، همچنان قابلیت های مناسبی برای مقابله با تهدیدات را داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۹    
الغرافه با گل های مهدی طارمی مقابل قطر در هفته پایانی لیگ ستارگان به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۶    
شورای داوری جایزه نوبل ادبیات، حالا سه تن از اعضایش را کنار خود نمی بیند. آنها به این ارزیابی رسیده اند که آکادمی نوبل نتوانست پای اصولش باقی بماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۲    
منابع خبری اعلام کردند که عربستان سعودی از بیم شلیک موشک های بالستیک یمن به شهر ریاض، محل برگزاری اجلاس آتی سران عرب را به شهر الدمام انتقال داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۷    
رونالدو در 8 فصل متوالی موفق به ثمر رساند 40 گل یا بیشتر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۹    
به گزارش مشرق ، یان برمر استاد علوم سیاسی دانشگاه نیویورک، توئیت 7 سپتامبر 2013 ترامپ را در مخالفت با حمله نظامی دولت اوباما به سوریه بازنشر کرده و افزوده: به این دلیل است که از سیاست متنفریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۷    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در نبطیه به فلسطینی هایی که علیه صهیونیستها در غزه و نزدیکی دیوار حائل به پا خاستند تهنیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۹    
هفته 31 لالیگا؛ رئال مادرید 1- 1 اتلتیکومادرید
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۷    
وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که سناریوی استفاده از سلاح شیمیایی نخ نما شده است و تنها کشورهایی به آن باور دارند که با خون غیرنظامیان در سوریه تجارت می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۰    
اتحادیه اروپا در همراهی با آمریکا و گروه های تروریستی سوریه، بدون توجه به واقعیات موجود، ارتش سوریه را به دست داشتن در حمله شیمیایی دیشب به منطقه دوما متهم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسات غیرعلنی پارلمان برای بررسی نرخ دلار و بحران آب در هفته جاری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با بیان اینکه بکار گیری سلاح شیمیایی توسط هر طرف و در هر جای جهان به شدت محکوم است ، گفت: ادعاها درباره استفاده ارتش سوریه از این سلاح ها غیر منطقی و توطئه آمیز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۳    
تیم تحت هدایت آرسن ونگر در دیداری خانگی به سختی بر ساوتهمپتون غلبه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۹    
دورتموند در دیدار مقابل اشتوتگارت در هفته بیست و نهم بوندس لیگا به بردی پرگل رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۷    
آیا پروژه تسلیم دیگری همانند برجام درکار نیست!؟آیا قرار نیست بازی نا تمام آمریکا در به زانو درآوردن ایران،3 سال بعد از گام اول،با فلج اقتصادی ایران تکمیل شود!؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۹    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: مشکل بدهی آموزش و پرورش به معلمان مسئله جدیدی نیست و یک طرف آن خزانه است که قرار شد جلسه ای با مسئولان خزانه با موضوع پرداخت مطالبات معلمان برگزار کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۶    
رهبر معظم انقلاب ظهر امروز با جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۰    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در نبطیه به فلسطینی هایی که علیه صهیونیستها در غزه و نزدیکی دیوار حائل به پا خاستند تهنیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فرقی نمی کند دولتی باشد، عمومی یا خصوصی؛ انحصار ، مانع اصلی پیشرفت، ضد تولید و سد راه کالای ایرانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۳    
مهاجم ایرانی استرشوند در ترکیب ثابت استرشوند در هفته دوم لیگ سوئد مقابل دالکورد قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۰    
آیا حق نداریم بگوئیم خسارت 5 سال حاکمیت لیبرال ها بیش از خسارات تحریم ها بوده است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۸    
کارنامه عملکرد تجارت خارجی کشور در سال 96 منتشر شد که براساس این آمار صادرات غیرنفتی کشورمان 6.56 درصد و صادرات کالاهای صنعتی 22 درصد نسبت به سال 95 افزایش داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۷    
وزیر نیرو گفت: دولت تصمیم گرفت کشت برنج در غیر از استان های شمالی ممنوع شود؛ این مسئله سیاستی است که یک وزارتخانه اتخاذ کرده، کشت برنج در مناطق کم آب یا بی آب از ابتدا موضوعیتی نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۲    
در پایان معاملات امروز بازار تهران، سکه یک میلیون و 935 هزار تومان و دلار 5730 تومان به فروش رسید، این در حالی است که اغلب صرافی ها از اعلام قیمت خودداری می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۹    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس جزئیات جلسه اعضای کمیسیون با رئیس سازمان انرژی اتمی را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۴    
آنتونیو گوترش اعلام کرد: این نهاد بین المللی نمی تواند اخبار منتشره پیرامون حمله شیمیایی در دوما واقع در سوریه را مورد تأئید قرار دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۳    
علی رغم همه جنجال های صورت گرفته در ایران بر سر فیلتر یا عدم فیلتر تلگرام و این سفسطه بزرگ که تلگرام مساوی است با آزادی بیان و فناوری، در امارات متحده ی غربگرا صرفا دو پیام رسان بومی مجاز هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۹    
10 برنامه برتر تلویزیون دو نوروز 97 از نگاه مخاطبان مشخص شده اند که در این میان شبکه نسیم بیشترین تعداد برنامه پرمخاطب را داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۹    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال الغرافه در دیدار تیمش مقابل قطر در لیگ ستارگان قطر نیمکت نشین خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۳    
رئیس جمهور لبنان در گفتگویی با تلویزیون فرانسه گفت: بشار اسد در حال حاضر رئیس جمهور کشورش است وتا زمانی که در قدرت حضور دارد ما وی را به رسمیت می شناسیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد که اگر غربی ها از برجام خارج شوند، 4 روزه به غنی سازی 20 درصد باز می گردیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۱    
مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب با اشاره به برنامه ایران در صورت ترک برجام از سوی آمریکا گفت: این گونه نیست که ناچار باشیم یک راه حل را در نظر داشته و خود را در بن بست قرار دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۰    
سارقان منزلی که حتی وسایل هیئت و عَلَم را هم سرقت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۶    
دونالد ترامپ با اشاره به حمله شیمیایی در دوما، ضمن توهین به رئیس جمهور سوریه مدعی شد روسیه و ایران بهای سنگینی را برای حمایت از بشار اسد خواهند پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۰    
سرپرست باشگاه پرسپولیس جلسه با وزیر ارتباطات را برای ادامه فعالیت های اقتصادی این باشگاه مثبت ارزیابی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۰    
به گزارش مشرق ، پرویز امینی در توییتر خود درباره افزایش چشمگیر قیمت دلار نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۸    
به گزارش مشرق ، مدیردیدبان حقوق بشر در توییتر خود نوشت: بن سلمان در سفر تبلیغی به آمریکا تلاش کرد ایران را مقصر همه مشکلات قلمداد کند اما درباره سرکوب اعتراضات در داخل عربستان یا بمباران و محاصره ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۴    
به گزارش مشرق ، حمید فرخ نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود درباره حمایتش از روحانی نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۴    
به گزارش مشرق ، ولی الله سیف در توییت دو ماه پیش خود درباره قیمت دلار نوشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۰    
وزیر خارجه انگلیس در واکنش به اظهارات انتقادی کوربین رهبر حزب مخالف کارگر این کشور درباره برخی ابهامات پیرامون ترور جاسوس روس تبار، وی را احمق مفید به حال کرملین خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۰    
برخی کارشناسان معتقدند علت اصلی افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر را باید در سیاست های ارزی دولت جستجو کرد. سیاست هایی که گوشه ای از آن در یادداشت اخیر مشاور اقتصادی روحانی مطرح شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۰    
به گزارش مشرق ، یک فعال فضای مجازی در توییتر خود درباره افزایش قیمت دلار نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۹    
انفجارهای کنترل شده بر سطح رودخانه آمو در مرز چین و روسیه با هدف پرهیز از آسیب رسیدن به مناطق مسکونی در نتیجه افزایش فشار یخ ها
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۶    
برخی مقامات آمریکایی می گویند که برای واکنش به حمله شیمیایی به غوطه ، تمامی گزینه ها روی میز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۳    
صحبت های علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی درباره برجام و عواقب خروج کشورهای اروپایی از آن را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۲    
رویترز اعلام کرد:آتش سوزی در برج ترامپ با یک کشته و 4 زخمی در منهتن نیویورک پس از چند ساعت مهار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۵    
ترکیب تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در دربی پایتخت اسپانیا مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۳    
به گزارش مشرق ، حمید فرخ نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود درباره حمایتش از روحانی نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۷    
یک کارآفرین خوزستانی باوجود مشکلات جسمانی، با اراده قوی خود کارخانه تولید لبنیات راه اندازی کرد که در آن 17 نفر به صورت مستقیم و 140 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۵    
تصویر پیراهنی که شیاطین سرخ قرار است در فصل 19-2018 به تن کنند، لو رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۰    
بارسا با غلبه بر لگانس به رکورد 38 بازی بدون شکست در لالیگا دست یافت تا رکود شکست ناپذیری آبی اناری ها یک ساله شود.