جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۸:۴۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 20 فروردین 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 فروردین 1397 مشرق نیوز 2 فروردین 1397 مشرق نیوز 3 فروردین 1397 مشرق نیوز 4 فروردین 1397 مشرق نیوز 5 فروردین 1397 مشرق نیوز 6 فروردین 1397 مشرق نیوز 7 فروردین 1397 مشرق نیوز 8 فروردین 1397 مشرق نیوز 9 فروردین 1397 مشرق نیوز 10 فروردین 1397 مشرق نیوز 11 فروردین 1397 مشرق نیوز 12 فروردین 1397 مشرق نیوز 13 فروردین 1397 مشرق نیوز 14 فروردین 1397 مشرق نیوز 15 فروردین 1397 مشرق نیوز 16 فروردین 1397 مشرق نیوز 17 فروردین 1397 مشرق نیوز 18 فروردین 1397 مشرق نیوز 19 فروردین 1397 مشرق نیوز 20 فروردین 1397 مشرق نیوز 21 فروردین 1397 مشرق نیوز 22 فروردین 1397 مشرق نیوز 23 فروردین 1397 مشرق نیوز 24 فروردین 1397 مشرق نیوز 25 فروردین 1397 مشرق نیوز 26 فروردین 1397 مشرق نیوز 27 فروردین 1397 مشرق نیوز 28 فروردین 1397 مشرق نیوز 29 فروردین 1397 مشرق نیوز 30 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۵    
مداحی حاج مهدی رسولی در عزای امام موسی کاظم(ع) را می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۷    
اما آنچه مورد توجه است نحوه ی نگاه مسئولین مربوطه به این بستر و تصمیمات اتخاذی برای حال و آینده شبکه های اجتماعی و همچنین شبکه های پیام رسان می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۱    
ولیعهد سعودی در سفری که تنها سه روز است با خود محموله ای بزرگ از چمدان را به پاریس برده و تصاویر منتشر شده در شبکه های خبری نشان می دهند که کارگران در حال تخلیه و انتقال آنها به محل اقامت وی هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۱۲    
انتخاب و خرید گوشی فرآیندی سخت و پیچیده دارد که بسیاری را به دردسر می اندازد. اگر به فکر خرید یک گوشی جدید هستید این مطلب را تا آخر مطالعه کنید تا دریابید چه اشتباهاتی ممکن است شما را دچار ضرر کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۲:۵۰    
در چارچوب دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی در خانه مقابل لیورپول با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۱    
محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت: دلار 4200 تومانی یکی دو روز دیگر به صرافی ها می رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۷    
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران از ساز و کار انتخاب شهردار جدید تهران می گوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۷    
برگزیدگان دهمین جشنواره سراسری داستان انقلاب عصر امروز در تالار سوره حوزه هنری معرفی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۶    
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در افتتاحیه هفته هنر انقلاب به بیان ویژگیهای هنرمندان متعهد پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۴    
فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه شرکت تلگرام از سال 2013 تاکنون به شدت هزینه بر بوده ، افزود: برای این برنامه هیچ منبع درآمدی مشخص نشده و حتی هزینه های پیامک آن نیز رایگان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۳    
درگیری اراذل و اوباش در محله دربند تهران با مجروح شدن تعدادی از آنها پایان یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۷    
شهید صیاد شیرازی را به ارتش منحصرنکنیم، او تلاش های بسیاری برای کشورکرد و اگر یک نفر احساس کرد که تمام استکبار از کردستان وارد جمهوری اسلامی می شود، شهید صیاد شیرازی بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۵    
محسن و مصطفی هر دو در یک روز متولد شدند و در یک عملیات و در یک روز به شهادت رسیدند. دقیقاً در سالگرد شهادت برادرمان محمدعلی. محمدعلی در 30دی ماه 65 و دوقلوها در 30دی ماه 1366به شهادت رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۱    
معصومه جلیل پور، دختر تبریزی در بیمارستان ابن سینا بستری است و اسیدپاش از داخل زندان زنگ می زند و همچنان تهدید می کند. خانواده اش به شدت نیاز به وکیل و رسانه ها و فعالان مدنی داخل ایران دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۳    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نامه ای به مدیر کل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی به موضوعات مطرح شده در برنامه موج فوتبال پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۳    
سکوت مسئولان دولت در قبال بازار ارز شکسته شد و سخنگوی دولت از اجرایی شدن سیاست های همه جانبه دولت در روزهای آینده خبر داد. همزمان، ورود ارز پتروشیمی ها به بازار نیز منجر به توقف قیمت ها شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۹    
همزمان با دستگیری دو راننده به همراه 18 تبعه غیرمجاز شناسایی باند قاچاق انسان در تهران منهدم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۹    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: در سومین روز فعالیت گروه های تفحص در سال جدید پیکر 12 شهید دفاع مقدس کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۸:۳۸    
کارشناسان بر این باورند عزم ملی برای حمایت از تولید کالای داخلی تنها راه چاره برای رونق تولید و بهبود کیفیت کالا و جلوگیری از افزایش بیکاری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۸:۱۳    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن تهدید کرد موشک های بالستیک بیشتری علیه عربستان شلیک خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۷:۴۱    
مصرف برخی از مواد غذایی در دوران بارداری ضرر جدی دارد و باید از خوردن آن ها خودداری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۷:۱۵    
اینکه برجام همه مشکلات اقتصادی را حل خواهد کرد، ما نگفتیم، جریان مقابل دولت روحانی گفت! این جدیدترین سخنان آقای صادق زیباکلام، تحلیلگر مسائل سیاسی بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۶:۱۲    
همه می گفتند که دولت قبل دروغگو است؛ اما دولت حال حاضر کشور دروغ گوتر از دولت قبل است. دروغ های دولت قبل همه را می خنداند؛ اما دروغ های دولت آقای روحانی اشک مردم را در آورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۴:۵۶    
نتایج مطالعه جدید نشان می دهد سیگار کشیدن بر توانایی گوش در شنیدن صداهای با هر دو فرکانس بالا و پایین تاثیر می گذارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۴:۲۶    
دختر 12 ساله آفریقایی که از بدو تولد با توموری روی صورتش متولد شده بود، بعد 12 سال با کمک خیرین، هزینه جراحی صورتش فراهم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۳:۵۶    
در این مطلب به روش های تشخیص دلار تقلبی از اصل پرداخته شده که جزئیات آن را مشاهده خواهید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۲:۲۶    
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی از شگرد جدید کلاهبرداران فضای مجازی پرده برداشت و گفت: متاسفانه بازهم برنده شدن موجب اغفال شهروند مشهدی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۲:۵۶    
یک متخصص تغذیه گفت: مصرف ادویه به طور قابل توجهی در کاهش وزن و چربی سوزی بدن تاثیر گذار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۱:۵۰    
مدیر مسئول سابق روزنامه کیهان گفت: شهید آوینی براساس قرآن سقوط تمدن غرب را نزدیک می دانست، منشأ تمدن بشری انبیا هستند نه آزمون و خطا، تمدن غربی از رشته تمدن آسمانی جدا شده و محکوم به نابودی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۱:۴۳    
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از تحویل پیکر 11نفر از جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای پرواز تهران- یاسوج در روزهای آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۱:۰۲    
اوایل آوریل سال قبل بود که امریکا به بهانه حمله شیمیایی ارتش سوریه 70 موشک تام هاوک را از دو ناو خود در دریای مدیترانه به سمت پایگاه هوایی العشیرات سوریه در استان حمص شلیک کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۰:۵۲    
واقعیت این است، آن افرادی که بر آنها نام بازیگر گذاشته و یا شایسته لقب آقای بازیگر می دانید، دارای سواد و دانش چندانی از بازیگری نبودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۰:۲۹    
شنیده شده که موسسه فرهنگی و هنری شاهد اواخر سال 96 منحل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۵    
یکی از محکومان فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 توئیت کرده که در کشور یک دولت قانونی داریم که حاکم است و یک دولت پنهان که متعلق به حزب پادگانی است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۲    
صادق زیباکلام، تمام تقصیر را گردن منتقدان توافق هسته ای و مذاکره با آمریکا دانست و گفت: اینکه برجام همه مشکلات اقتصادی را حل خواهد کرد، ما نگفتیم، جریان مقابل دولت روحانی گفت!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۴    
وزارت دفاع روسیه می گوید هیچ اثری از حمله شیمیایی به شهر دوما واقع در غوطه شرقی دمشق نیافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۸    
چالش بازار ارز، چه قدر واقعی است؟ این عارضه، خودِ بیماری نیست بلکه نشانه آن است؛ درست مانند تبی که بیماری را نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۴    
نرخ دلار از فردا(سه شنبه) برای تمام فعالان اقتصادی و برای رفع همه نیازهای قانونی و اداری آنان، نیازهای خدماتی مسافران، دانشجویان و محققین 4 هزار و 200 تومان خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۰    
جهانگیری: از فردا نرخ دلار به قیمت 4200 تومان برای همه فعالان اقتصادی ارائه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۹    
عزیزی از بازیگران جسارتی به مدافع حرم می کند. هیچکس واکنشی نشان نمی دهد! غیرتی از طرف وزیر ارشاد نمی بینم که واکنش نشان دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۷    
مسعود ده نمکی کارگردان سینما معتقد است برخی از کارگردانان به اسم آوینی اما بر ضد اهداف این شهید والامقام فیلم می سازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۲    
سایت انگلیسی در تازه ترین سرمقاله خود نوشت: باید مهدی مهدوی کیا را جوانترین تاریخ ساز فوتبال جهان و نماد باشگاه پرافتخار هامبورگ نامید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۰    
رئیس جمهور ترکیه در اظهارنظری جدید از عزم کشورش در خرید سامانه دفاع موشکی اس-400 ساخت روسیه با وجود فشارهای آمریکا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۰    
منابع یمنی از حملات موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی این کشور به مواضع نظامیان سعودی در نجران خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۶    
امیدواریم دولت به تکلیف قانونیش بدون هیچ قید و شرطی به موقع عمل کند تا انشاءالله نیازی به اعتراض جمعی به دعوت سمن ها نباشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۴    
منابع خبری می گویند رئیس جمهور روسیه درباره گمانه زنی و انجام اقدامات تحریک آمیز به بهانه حمله شیمیایی ادعایی در سوریه هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۷    
6 کودک افغانستانی که چندی پیش گمشده بودند، به همت پلیس تهران پیدا شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۴    
رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران گفت که در ماه می یا اوایل ژوئن با رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۸    
رسول خادم موافقت خود را برای بازگشت به فدراسیون کشتی اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۶    
کاخ کرملین با صدور بیانیه ای محورهای رایزنی تلفنی صدراعظم آلمان و رئیس جمهوری روسیه را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۰    
ترامپ تهدید می کند که هزینه سنگینی به خاطر حملات ادعایی در دوما بر دولت قانونی سوریه تحمیل می کند و در همان حال، مقامات دولتش می گویند که هنوز معلوم نیست این حمله کار چه کسی بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۴    
رئیس جمهوری آمریکا از تصمیمات سرنوشت سازی که طی 48 ساعت آینده درباره سوریه اتخاذ خواهد کرد، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۹    
دولت سوریه در واکنش به حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی تی-4 ، اعلام کرد که اگر حمایت های نامحدود آمریکا از رژیم صهیونیستی نبود، اکنون چنین حملاتی از سوی این رژیم صورت نمی گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۴    
رضا برجی عکاس پیشکسوت در مراسم بزرگداشت شهید آوینی هنگام سخنرانی از حال رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۰    
ستاره سوئدی در صحبت های خود مسئولان اجرایی فیفا را تهدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۰    
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: امشب جلسه ای در دولت با حضور رئیس جمهور تشکیل و در آن، پیشنهادات بانک مرکزی درخصوص ساماندهی بازار ارز بررسی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۴۱    
معاون کمیسیون دفاعی دومای روسیه اعلام کردکه سوریه حق را دارد تا به پایگاه نظامی که از آنجا حمله هوایی به فرودگاه نظامی تیفور صورت گرفته است، حمله کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۷    
ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ آماری درخشانی از خود در لیگ قهرمانان اروپا برجا گذاشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۲    
نیروهای آمریکائی مسقتر در افغانستان هلاکت سرکرده داعش در شمال این کشور در حمله هوائی نیروهای افغان را تأیید کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۸    
سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکومیت شدید تجاوز جنگنده های صهیونیستی به پایگاه هوایی "تی 4" سوریه، آن را نقض آشکار قوانین بین المللی و در راستای تقویت تروریست ها خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۵    
برنامه ریزی حضور در فرودگاه چابهار و آنچه به تشریفات تعبیر شده ربطی به ریاست شورای عالی استان ها و برنامه ریزی شخصی ایشان نداشته و برنامه معمول و متداولی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پتانسیل های قوی و زیادی برای همکاری ایران و روسیه وجود دارد و در دو سال گذشته سطح همکاری به سرعت افزایش پیدا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۲    
رئیس جمهور اظهار داشت: روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و روسیه در سالهای اخیر در طول دهه های گذشته کاملاً ممتاز بوده و امروز روابط بسیار صمیمانه و گسترده ای بین دو کشور برقرار شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۴    
انواع میزمدیریت مدرن با طرح، جنس و رنگ های مختلفی مانند، میز مدیریت ام دی اف، میز مدیریت سلطنتی، میز مدیریت چوبی و... تولید و ساخته می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۰    
با توجه به رویکرد سازمان بیمه تأمین اجتماعی، نرم افزار تلفن همراه تأمین اجتماعی من در حوزه ارائه خدمات غیرحضوری، اطلاع رسانی عمومی و آگاهی بخشی، توسط دفتر راهبری سیستم ها طراحی و پیاده سازی گردید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۱۸    
یک رسانه آمریکایی جزئیات جدیدی از تنش در مکالمه رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر سر ماندن نظامیان آمریکا در سوریه ارائه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۱۶    
دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی در نامه ای به 4 مسوول اقتصادی کشور نسبت به افزایش قیمت ها در بورس کالا هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۱۴    
محمدجواد آذری جهرمی از قدرت یک پیام رسان ایرانی برای پشتیبانی از 15 میلیون مخاطب خبر داد و گفت: ناامنی شبکه های داخلی، فضاسازی و شایعه سازی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۱۱    
هزینه های عروسی یکی از مهمترین دغدغه ها برای عروس و داماد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۰۶    
نخست وزیر روسیه به دولت دستور داده است تا تدابیر احتمالی و تلافی جویانه ای را در واکنش به تحریم های جدید آمریکا طراحی و آماده کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی دولت با بیان اینکه وضع کنونی بازار ارز به هیچ وجه مورد تایید نیست، گفت: دیدگاه مشاوران دولت درباره موافقت دولت با افزایش بی رویه قیمت ارز نظر شخصی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۹    
نخست وزیر انگلیس در واکنش به حمله شیمیایی به دوما در سوریه، علیه روسیه موضع گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۴    
سخنگوی کرملین روز دوشنبه به توهین زننده رئیس جمهور آمریکا به رئیس جمهور سوریه واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۰    
به گزارش مشرق ، محسن رضایی در توییتر خود حل مسأله ارز را آسان خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۶    
وزیر دفاع آمریکا امروز دوشنبه درباره احتمال حمله به سوریه اظهارنظر کرد و گفت که او در حال حاضر این موضوع را رد نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۲۲    
رسانه آمریکایی به نقل از دو مقام این کشور خبر داده که رژیم صهیونیستی پیش از حمله به فرودگاه نظامی تی-4 سوریه، واشنگتن را در جریان این حمله قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۱۸    
حمله امروز به فرودگاه نظامی تیفور در استان حمص سوریه در حالی رخ داد که اهداف این حمله توجه تحلیلگران و ناظران امور سوریه را به خود مشغول کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۲    
قطع نظر از جمع بندی و نتیجه ای که آقای عباس عبدی ارائه می کنند، نظر ایشان مبنی بر فروپاشی اجتماعی ایران از نظر روشمندی تحقیق واجد ویژگی های لازم یک گزاره علمی نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۱۱    
در پی حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی در حمص سوریه مدافع حرم سید عمار موسوی اعزامی از اهواز، مهدی لطفی نیاسر و اکبر زوار جنتی اعزامی از تبریز به شهادت رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۲    
پروژه احداث بزرگراه که ایران را به دیگر کشورهای شرق مدیترانه متصل خواهد کرد قرار است، مسیر ترانزیتی اصلی ایران برای صادرات قرار بگیرد و انتظار می رود که طی دو سال اجرایی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۰    
به گزارش مشرق ، ذوالنور در توییتر خود از جلسه نمایندگان با وزیر ارتباطات خبر داد و گفت: کمتر از 20 روز دیگر تلگرام فیلتر می شود. تا این لحظه وزارت ارتباطات درباره این ادعا نظر رسمی بیان نکرده است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۵۸    
مردم کشورهای اسکاندیناوی همیشه نظرسنجی های غربی جز شادترین مردم جهان اعلام می شوند، اما آیا این روایت با واقعیت درونی این کشورها خوانایی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۵۷    
ناجا و دستگاههای امنیتی باید پاسخگو باشند، چون التهاب های اخیر هیچ دلیل اقتصادی ندارد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۵۰    
به گزارش مشرق ، پوران درخشنده کارگردان سینما، درباره افزایش قیمت دلار در اینستاگرامش نوشت: سلام،آقای روحانی شما به مردم 2 بهمن ماه1396 قول دادید در برنامه زنده جلوی چشم مردم... ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۴    
سازمان ارتباطات الکترونیکی روسیه اعلام کرد تا پیش از برگزاری دادگاه برای رسیدگی به مشکلات تلگرام این نرم افزار پیام رسان در روسیه فیلتر نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۴    
به گزارش مشرق ، محمدعلی نجفی شهردار تهران تصویری از متن دومین استعفای خود از سمتش را در توییترش منتشر کرد.ک
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۳۳    
به گزارش مشرق ، مهدی پاکدل، بازیگر معروف سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود طی پیامی نوشت: در این روزهایی که از در و دیوار خبرها و اتفاقات ناامیدکننده و گاهی تلخ به گوش آدم میرسه از خبر درگذشت استاد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۳۳    
رئیس بانک مرکزی گفت: قیمت دلار متعادل تر خواهد شد و این وضعیت می تواند به موقعیتی با ثبات تبدیل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۹    
یکی از دیپلمات های پیشین آمریکا در واتیکان به اتهام دست داشتن در تجارت پورنوگرافی کودکان دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۵    
مقامات چینی امروز اعلام کردند که مقصر اصلی بروز جنگ تجاری بین پکن و واشنگتن مقامات آمریکایی هستند و در شرایط کنونی برگزاری مذاکره تجاری با آمریکا غیرممکن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۰    
رئیس جمعیت هلال احمر درباره غیبت دائمی نماینده های رئیس جمهور در شورای عالی این جمعیت توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۷    
به گزارش مشرق ، محسن هاشمی رفسنجانی درباره استعفای مجدد نجفی شهردار تهران در توییتر خود نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۹    
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بعید می دانم با تعیین تکلیف اعضای مجمع کار به برگزاری مجمع سوم کشیده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۷    
با افزایش عرضه در بازار، قیمت دلار که صبح امروز تا 6100 تومان هم رفته بود به کانال 5000 تومان بازگشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۶    
فرمانده قرار مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در رأس یک هیئت عالی رتبه نظامی به همراه فرمانده نیروی دریایی ارتش از یگان های این نیرو مستقر در سواحل مکران بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۴    
گمرک ایران از کاهش تعرفه واردات خودروی هیبریدی در سال جاری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۳    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو قهرمانی پیاپی حاصل کار همه تیم است. نباید در حق بعضی بچه ها اجحاف شود. آقای گرشاسبی هم زیاد تلاش می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۲    
دو مامور نمای اخاذ که از اتباع غیر مجاز اخاذی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۲    
مردم و سازمانهای حقوق بشری با انتقاد از دولت فرانسه در میزبانی از ولیعهد سعودی، سفر بن سلمان به پاریس را محکوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۸    
بهاره رهنما، بازیگر زن معروف سینما و تلویزیون درباره قیمت دلار و حمایت سلبریتی ها از آقای روحانی در توییتر خود نوشت: