شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 24 فروردین 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 فروردین 1397 مشرق نیوز 2 فروردین 1397 مشرق نیوز 3 فروردین 1397 مشرق نیوز 4 فروردین 1397 مشرق نیوز 5 فروردین 1397 مشرق نیوز 6 فروردین 1397 مشرق نیوز 7 فروردین 1397 مشرق نیوز 8 فروردین 1397 مشرق نیوز 9 فروردین 1397 مشرق نیوز 10 فروردین 1397 مشرق نیوز 11 فروردین 1397 مشرق نیوز 12 فروردین 1397 مشرق نیوز 13 فروردین 1397 مشرق نیوز 14 فروردین 1397 مشرق نیوز 15 فروردین 1397 مشرق نیوز 16 فروردین 1397 مشرق نیوز 17 فروردین 1397 مشرق نیوز 18 فروردین 1397 مشرق نیوز 19 فروردین 1397 مشرق نیوز 20 فروردین 1397 مشرق نیوز 21 فروردین 1397 مشرق نیوز 22 فروردین 1397 مشرق نیوز 23 فروردین 1397 مشرق نیوز 24 فروردین 1397 مشرق نیوز 25 فروردین 1397 مشرق نیوز 26 فروردین 1397 مشرق نیوز 27 فروردین 1397 مشرق نیوز 28 فروردین 1397 مشرق نیوز 29 فروردین 1397 مشرق نیوز 30 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۸:۱۲    
مسئولان آژانس ملی امنیت روسیه اخیرا از شرکت تلگرام خواسته بودند که کلیدهای رمزنگاری را در اختیار آنها قرار دهند تا از حملات تروریستی در روسیه جلوگیری کنند که تلگرام این درخواست را رد کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۹    
هر ساله با آغاز فصل کاشت برنج در شالیزارهای مازندران، مسابقه نمادین فوتشال(فوتبال در زمین های شالیزاری) با هدف ایجاد صمیمیت در میان جوانان و ترغیب آنها به کار و تلاش همراه با ورزش برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۱    
این روزها در کنار میوه های عادی می شود رد و نشان میوه های عجیب و غریبی را پیدا کرد که چند سالی است در قفسه خرید فروشگاه ها جاخوش کرده اند محصولاتی که غالبا هویتی استوایی دارند
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۷    
لم یزرع که یکی از بهترین رمان های سال 96 به شمار می رود، توانسته جایزه جلال آل احمد، جایزه ادبی غنی پور و جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را از آن خود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۰    
پزشکان به زائرانی که قصد زیارت عتبات عالیات را در ایام بهار دارند، توصیه می کنند برای پیشگیری از بیماری های تنفسی و عوامل بیماری زا، ماسک تنفسی به همراه بیاورند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۱    
عضو هیئت مدیره استقلال گفت که وینفرد شفر به استقلال عشق می ورزد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۵:۴۴    
این تیم در هفته های پایانی با یک تیم مدعی صعود بازی دارد و رقبای این تیم بالانشین به تیم سقوط کرده پیشنهاد داده اند نفرات اصلی را برگرداند تا در این دیدار تیم شان را همراهی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۴:۵۶    
فرمانده اندیمشک با اشاره به آتش سوزی در سه باب منزل مسکونی در اندیمشک گفت: پنج نفر از عوامل درگیری و نزاع محله ای بازداشت شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۳:۵۶    
دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات معاونت علمی با بیان اینکه دولت بزرگترین خریدار محصولات حوزه فناوری اطلاعات است، گفت: حمایت از تولید داخل در قالب پیوست فناوری رخ می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۳:۴۳    
شهروندان فلسطینی امروز با به آتش کشیدن پرچم های رژیم صهیونیستی تاکید کردند که این رژیم هیچ جایی در سرزمین فلسطین ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۲:۵۶    
از آنجا که ثبت مشخصات هویتی و احتمالا موقعیت مکانی در اینستاگرام انجام می شود و کاربران می توانند افراد دیگر را در دایره دوستان خود بپذیرند و عکس هایشان را با آن ها به اشتراک بگذارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۱:۵۶    
مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو، در نامه ای لیست داروهای مورد نیاز فوریتی و شرایط واردات داروهای خارج از فرایند ثبت اسفند 96 را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۷    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در خصوص مستندی که در یکی از شبکه های خارجی در خصوص آزار و اذیت کودکان اوتیسم در رشت پخش شده بود، توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۳:۲۶    
در این فیلم مینی بوسی را می بینید که با ترمزش، تعریف جدیدی برای ما از یک ترمز استاندارد به نمایش گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۶    
11 نفر براثر وقوع آتش سوزی در یک قهوه خانه در چالوس دچار سوختگی و مصدومیت شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۲:۴۷    
مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل در ارزیابی آینده سوریه و سرنوشت جبهه مقاومت، گفت: قدم بعدی آزادی ادلب است و اگر ادلب آزاد شد بنده به آنجا خواهم رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۲    
یک مقام ارشد آمریکایی از ورود ناو وینستون چرچیل به دریای مدیترانه خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۳    
رئیس جمهوری روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای فرانسوی خود اعلام کرد: در مورد سوریه از هرگونه اقدام خطرناک و ناسنجیده برخلاف منشور سازمان ملل خودداری کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۰    
نماینده سوریه در سازمان ملل گفت که دمشق تهدیدات آمریکا، انگلیس و فرانسه برای حمله به سوریه را محکوم می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۹    
بیت کوین روز جمعه در طی یک ساعت حدود 400 دلار گران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۰    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن از شلیک موشک بدر یک به شهرک نظامی ملک فیصل در جنوب عربستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۱۷    
نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی است که دولت سوریه تاکنون حداقل 50 بار از سلاح های شیمیایی در جنگ داخلی این کشور استفاده کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۳    
در نشست امروز رییس کل بانک مرکزی، معاون ارزی و مدیران و کارشناسان ارزی دستورالعمل نحوه تأمین ارز واردات کشور نهایی شد؛ همچنین تمام واردات کالا و خدمت در این مناطق با ثبت سفارش انجام شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۸    
نبنزیا گفت: دولت سوریه نیازی به حمله شیمیایی به دوما نداشت...حمله شیمیایی ادعایی به دوما، تنها یک بهانه برای آمریکاست .
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۹    
به گزارش مشرق، هومن حاجی عبداللهی در صفحه اینستاگرام خود خبر از حضور بازیگران سریال پایتخت 5 در برنامه های امشب شبکه یک داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۸    
دبیر کل حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی هشدار داد که با اقدام اخیر علیه نیروهای ایرانی در سوریه مرتکب اشتباهی تاریخی و حماقتی بزرگ شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۰    
سرمربی سایپا برای اینکه با دوربین های تلویزیونی صحبت نکند, در کنفرانس بعد از بازی مقابل مشکی پوشان دست به اقدام جالبی زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۸    
جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی امروز نیز مناطقی از یمن را بمباران کردند، یگان موشکی ارتش یمن هم به تلافی این تجاوزات، مواضع متجاوزان را هدف قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۹    
رهبر جنبش انصارالله یمن: حماقت برخی از این عرب ها چنان خدمتی به آمریکایی ها و اسرائیلی ها کرده است که آن ها حتی در خواب هم فکرش را نمی کردند
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۱    
دبیر کل حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی هشدار داد که با اقدام اخیر علیه نیروهای ایرانی در سوریه مرتکب اشتباهی تاریخی و حماقتی بزرگ شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۶    
حمله مستقیم آمریکا به سوریه با هدف سرنگونی دولت بشار اسد به معنی یک جنگ و یا یک درگیری محدود با روسیه و ایران و نیروهای مقاومت نخواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۹    
نمایندگان پارلمان روسیه پیش نویس قانونی را مورد بررسی قرار می دهند که به کرملین اجازه می دهد واردات برخی کالاهای آمریکایی را ممنوع کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:بازی بسیار سخت و حساسی بود و سپیدرود از پتانسیل خودش استفاده کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۲    
روسیه احتمالا تامین تیتانیوم مورد نیاز شرکت آمریکایی بوئینگ را متوقف کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۳    
آمارها حکایت از آن دارند که خیابان های انگلستان در هر 90 دقیقه شاهد یک قمه کشی هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۳۰    
رئیس سابق اف بی آی (پلیس فدرال آمریکا) در روزهای آینده کتابی را منتشر می کند که حاوی افشاگری های جدید علیه رئیس جمهور ایالات متحده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۶    
بعد از مساوی خانگی سپاهان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از سوی هواداران تیم سپاهان مورد تشویق قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۳    
در مراسم سالگرد شهید قوطاسلو اولین شهید مدافع حرم ارتش در بهشت زهرا سخنرانی داشتم، امیر حیدری فرمانده محترم نزاجا به من گفت، تا حالا هشت شهید مدافع حرم از ارتش تقدیم کرده ایم !
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۶    
هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال با برتری سپیدرود، سایپا و پدیده مقابل رقبا و تساوی در دو دیدار به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۰۷    
رسانه های آمریکایی گزارش کردند که یکی از کارکنان سابق برج ترامپ در شهر نیویورک در بیانیه ای فاش کرده که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با یکی از خدمتکاران منزل خود رابطه داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۵    
هواداران 2 تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان در بین 2 نیمه بازی با یکدیگر درگیر شدند تا حاشیه نه چندان خوبی را در این دیدار رقم بزنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۲    
رهبر حزب کارگر انگلیس با انتقاد از دولت این کشور، کابینه ترزا می را متهم کرد که منتظر دستور ترامپ برای حمله به سوریه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۸    
شیخ نعیم قاسم جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران فرودگاه نظامی تیفور در حومه حمص را جنایت علیه سوریه و ایران خواند و متذکر شد که این اقدام تبعاتی دارد که حد و مرز آن اکنون قابل تصور نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۹    
یک روزنامه روسی با اشاره به شرایط مهاجمان روبین کازان رقم دقیق پیشنهادی باشگاه لاتزیو در فصل نقل وانتقالات تابستانی 2017 میلادی به سردار آزمون را افشا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۶    
وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه در اظهاراتی اعلام کرد که ادعای حمله شیمیایی شهر دومای سوریه با کمک سرویس های اطلاعاتی غربی انجام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۹    
فیلم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست شوچنکو را مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۵    
ترتیب برگزاری دو بازی مرحله ماقبل پایانی مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۳    
محمدجواد ظریف نوشت: ورشکستگی اخلاقی ایالات متحده در اعتراف رییس سیا بخوبی نمایان است؛ ایران مورد تحریم قرار گرفت به این بهانه دروغین که به دنبال سلاح هسته ای است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۷    
مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از هفته ها غیبت به ترکیب تیمش بازگشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۴    
با توجه به سقوط مشکی پوشان به لیگ دسته اول، استقبال زیادی از بازی این تیم مقابل سایپا نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۴    
جوانان فلسطینی در جریان سومین جمعه راهیپیمایی بازگشت بزرگ، پرچم رژیم صهیونیستی را در مقابل چشمان نظامیان این رژیم به آتش کشیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۲    
درحالی که مدتی از آغاز بازی گذشته است، ظرفیت ورزشگاه سردار جنگل رشت تکمیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۳    
بزرگترین پرچم فلسطین در شرق رفح توسط مردم به اهتزاز در آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۸    
دادگاه عالی پاکستان با تایید حکم قبلی خود تاکید کرد نواز شریف دیگر هرگز حق ورود به عرصه سیاسی را ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۳    
فدراسیون فوتبال ایران در نظر دارد 8 تخته فرش نفیس که توسط بهترین بافنده ها در تبریز آماده شده را به کاپیتان های هم گروه های ایران در جام جهانی اهدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۸    
قیمت طلا به علت تنش ها در سوریه در آستانه ثبت یک افزایش هفتگی اندک برای دومین هفته قرار دارد و امروز نیز به 1339.26 دلار رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۳    
تیم های حاضر در مرحله ماقبل پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حریفان خود را شناختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۸    
آیت الله امامی کاشانی خطیب جمعه تهران گفت: آمریکا و صهیونیست ها از یک طرف و عربستان از طرف دیگر در تلاش برای خالی کردن اسلام از محتوا، فرهنگ شهادت، ایثار، امام حسین(ع) و امام زمان(عج) هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۷    
امام جواد(ع) فرمود: همانا در رجب شبی است که از آنچه آفتاب بر آن می تابد، بهتر است و آن شب 27 رجب است که در صبح آن پیغمبر خدا(ص) به رسالت مبعوث شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۸    
باشگاه استقلال دوباره به سراغ مرتضی تبریزی خواهد رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۳    
3 بازیکن تاثیرگذار تراکتورسازی در بازی امروز با سپیدرود غایب خواهند بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۴    
درپی درخواست سازمان نظارت بر ارتباطات روسیه برای فیلترینگ تلگرام، دادگاه این کشور مجوز آن را صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۴    
بازار سکه در این هفته با اتفاقات جدیدی همراه شد؛ به طوری که پس از تعیین نرخ دلار 4200 تومانی به یکباره شاهد ریزش بیش از 200 هزار تومانی قیمت ها بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۶    
اعضای کابینه با همکاری انگلیس، با امریکا و فرانسه برای پاسخ به حمله شیمیایی در سوریه موافقت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۴    
رییس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل گفت: با گذشت 10 روز از آغاز عملیات جستجوی گردشگر مفقودی، هنوز اثری از این فرد پیدا نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۹    
باشگاه پرسپولیس قصد دارد به پاس زحمات بازیکن تازه مصدوم شده اش قرارداد او را تمدید کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۵    
آمریکا تنها کشوری است که سلاح هسته ای برای کشتار جمعی در جهان بکار بسته، این کشور بخاطر داشتن صنعت صلح آمیز هسته ای، ایران و کشورهای مخالف خود را تحریم و تنبیه میکند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۵    
آیت الله امامی کاشانی درباره نامگذاری سال جاری به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر انقلاب اشاره کرد و عنوان داشت: این نامگذاری با وضعیت کنونی بازار ارز حقیقت خود را نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۴    
بخش هایی از پشت صحنه آخرین ساخته محمد حسین مهدویان را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش در خطبه های پیش از نماز جمعه: امروز در حال درج روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی در تقویم های خودمان هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۵    
این گزارش اعلام شکست سیاست های خبیثانه و جنایتکارانه آل سعود و آزادی کامل غوطه شرقی دمشق است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۴    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: نظام یکپارچه معاملات ارزی طوری طراحی شده که همه نیازها درخصوص خرید و فروش ارز در سامانه نیما تامین می شود و سامانه سماصد به منظور رصد ارزهای صادراتی طراحی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی را در تقویم های خودمان درج کرده ایم خطاب به دشمنان گفت: گذشت زمانی که ما را تهدید می کردید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۹    
رئیس فیفا در واکنش به درخواست رئیس کنفدراسیون آمریکای جنوبی مبنی بر 48 تیمی شدن جام جهانی 2022 گفت: این ایده جالب را به صورت جدی بررسی می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۲    
این حادثه موجب آسیب دیدن سعید بزرگی ، دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان اصفهان و علیرضا روحانی عضو شورای منطقه این حزب در اصفهان می شود
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۷    
فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی و قتل 2 مرد در یکی از مناطق روستایی و جنگلی شهرستان بابل در کمتر از 24 ساعت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۳    
پس از رای اعضای شورای شهر تهران جهت سرپرستی شهرداری تهران به سمیع الله حسینی مکارم، برخی رسانه ها که پیش از این منکر املاک نجومی در مدیریت اسبق شهرداری بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۵    
5 کشور که روسیه و هند را شامل می شود، به دلیل سوابق شان در زمینه استفاده از مواد نیروزا ممکن است سهمیه حضور در رقابت های المپیک 2020 توکیو را از دست بدهند و ایران هم شرایط خطرناکی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۲    
جانشین پلیس پایتخت درباره شناسایی و انهدام 16 باند مجرم در فضای مجازی توسط پلیس های تخصصی تهران بزرگ توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۶    
با سرقت دو دستگاه خودپرداز بانک کار افرین در میدان مادر تهران، تعداد خودپردازهای سرقت شده در تهران به چهار عدد رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۴    
محمد خلیل، بازیکنی که با تیر تک تیرانداز رژیم اشغالگر قدس، فوتبالش به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۳    
تولیت آستان حضرت امام زاده صالح با اشاره به بست نشینی و ایجاد اخلال توسط هواداران احمدی نژاد گفت: تا امروز تحمل کرده ایم ولی از این به بعد تحمل نخواهیم کرد و اینطور افراد را راه نمی دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۲    
شعر خوانی شهید مهدی دهقان از شهدای حمله هوایی اسرائیل به پایگاه هوایی حمص سوریه در مدح امام رضا (ع) را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۰    
بازارهای مالی اصفهان در آخرین روز معاملاتی هفته با نوسانات منفی در دو بازار سکه و بورس همراه شدند و قیمت ارزهایی همچون دلار و یورو نیز در بازار صرافی های شهر ثابت ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۴    
نشریه بیلد آلمان اعلام کرد نیکو کواچ فصل آینده هدایت بایرن مونیخ را بر عهده خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۹    
این موزه با 500 سال قدمت، روزانه 30 هزار بازدید کننده دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۸    
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس معتقد است که قانون برای حذف کنکور وجود دارد و وزارت علوم باید آنها را اجرایی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۹    
سه ژنرال بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کردند که موجویت رژیم صهیونیستی در معرض خطر قرار دارد و آینده این رژیم به دلایل داخلی و خارجی در لبه پرتگاه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۱    
کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی(کونمبول) رسما از تیم ملی قطر برای حضور در مسابقات کوپا آمریکای 2019 دعوت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۷    
در این فیلم کمک نیروهای پلیس شهر ایلام به خودروهایی که در سیل گرفتار شده اند را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۳    
با مکانیزم جدید فروش ارز صادراتی،از این پس صادرکننده به سه روش ایفای تعهد خواهد کرد که شامل فروش به بانکها در سامانه نیما، واردات از محل ارز صادراتی و فروش به واردکننده با نرخ توافقی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی سازمان ثبت احوال در خصوص مفقود شدن کارت ملی هوشمند گفت: فرد بایستی برای دریافت کارت ملی هوشمند المثنی به دفاتر ثبت احوال مراجعه کند زیرا دفاتر پست و پیشخوان کارت ملی هوشمند "المثنی" صادر نخواهن
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۳    
در این فیلم سقوط بهمن در نزدیکی یک جاده در کشور فرانسه را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۸    
مطمئنا استقلالی ها که خودشان همزمان با پیکان بازی دارند، به برد قرمزها مقابل ذوب چشم خواهند داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۵    
فرزندان خردسال خود را تنها در معابر رها نکنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۴    
وزرای خارجه کشورهای عربی عضو اتحادیه عرب در نشست ریاض، با محکوم کردن عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه ادعاها و اتهامات نخ نما شده درباره ایران را تکرار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۰    
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از ترافیک پرحجم در طول مسیر جنوب به شمال جاده های هراز و کرج-چالوس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۶    
تشییع پیکر یکی از شهدای مدافع حرم در صحن مطهر حضرت زینب(س) با حضور ولایتی، مشاور بین الملل مقام معظم رهبری.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۱    
پلیس راهور ناجا اعلام کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز و کرج -چالوس سنگین است.
  • ۱