جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۵:۳۳Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 31 فروردین 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 فروردین 1397 مشرق نیوز 2 فروردین 1397 مشرق نیوز 3 فروردین 1397 مشرق نیوز 4 فروردین 1397 مشرق نیوز 5 فروردین 1397 مشرق نیوز 6 فروردین 1397 مشرق نیوز 7 فروردین 1397 مشرق نیوز 8 فروردین 1397 مشرق نیوز 9 فروردین 1397 مشرق نیوز 10 فروردین 1397 مشرق نیوز 11 فروردین 1397 مشرق نیوز 12 فروردین 1397 مشرق نیوز 13 فروردین 1397 مشرق نیوز 14 فروردین 1397 مشرق نیوز 15 فروردین 1397 مشرق نیوز 16 فروردین 1397 مشرق نیوز 17 فروردین 1397 مشرق نیوز 18 فروردین 1397 مشرق نیوز 19 فروردین 1397 مشرق نیوز 20 فروردین 1397 مشرق نیوز 21 فروردین 1397 مشرق نیوز 22 فروردین 1397 مشرق نیوز 23 فروردین 1397 مشرق نیوز 24 فروردین 1397 مشرق نیوز 25 فروردین 1397 مشرق نیوز 26 فروردین 1397 مشرق نیوز 27 فروردین 1397 مشرق نیوز 28 فروردین 1397 مشرق نیوز 29 فروردین 1397 مشرق نیوز 30 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نباید فقط زمان انتخابات دغدغه داشت بلکه هر زمان که توانش را داشتیم، باید برای حل مشکل مردم اقدام کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۱    
به نظر می رسد صبر زین الدین زیدان در مورد گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید به پایان رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۶    
تعداد کشفیات قاچاق انسان در گمرک در ماه نخست سال 97 به 56 نفر رسید و رکورد جدید کشفیات قاچاق انسان در یک ماه توسط ماموران گمرک به ثبت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۷    
مادربزرگم داشت از سماور چای می ریخت که گفتم عه! گوشیمو تو ماشین جا گذاشتم به این بهانه رفتم و کیک را آوردم. یکدفعه جلویش سبز شدم همسرم روزت مبارک! محسن را می گویی؛ نزدیک بود سنگ کوب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۰    
سالهاست که تولیدکنندگان ایرانی برای فروش محصولاتشان از مارک خارجی استفاده می کنند. سری به صنف مارک فروشان زدیم. افرادی که می گویند این ایام سفارش مارک ایرانی نسبت به قبل رونق گرفته.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۲    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: نمایندگان نمی توانند با کاهش مالیات بر ارزش افزوده، درآمد دولت را کاهش دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۶    
رسوایی سو استفاده مارک زاکربرگ از اطلاعات خصوصی افراد در شبکه های اجتماعی و فروش آنها برای دستیابی به اهداف اقتصادی و مقاصد سیاسی هر روز آشکارتر و واکنش ها به آن نیز گسترده تر می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۷    
به گزارش مشرق ، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش درباره پیشنهاد به روسیه درباره تدریس زبان روسی در مدارس ایرانی و زبان فارسی در مدارس روسیه در توییتر خود نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۲    
مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی گفت: با توجه به استقبالی که از پیش فروش با موعد یک ماهه شده است و محدودیت های خطوط تولید سکه طلا در ضرابخانه، پیش فروش با سررسید یکماهه متوقف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۱    
برخورد قاطعانه یک راننده کامیون با فردی که در طبیعت زباله پرتاب می کرد، به سوژه رسانه ها تبدیل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۴    
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با علمای اهل تسنن کلملبوی سریلانکا دیدار و گفت و گو کرد. رئیس قوه مقننه در این دیدار بر وحدت بین مسلمانان سریلانکایی تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۰    
به گزارش مشرق ، احمد توکلی در توییتی با حمایت از سپاه پاسداران میلاد امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت عباس را تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به موضوع حمایت از کالای ایرانی در عمل و نه در شعار باید توجه جدی شود، چراکه این، یک موضوع ملی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۱    
بیرانوند با اشاره به اینکه دوست دارد لژیونر شود گفت: دوست دارم به لیورپول بروم! بله، در خودم این توانایی را می بینم و باید در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
رئیس تلگرام، شخصیتی ضد ایرانی داشته و این مساله را بارها به صورت مستقیم یا غیر مستقیم اعلام کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۷    
آتش سوزی در مرز ایران و عراق، دود سیاه غلیظی را به سمت خرمشهر روانه کرده بود. علت این آتش سوزی که شهروندان خرمشهری را نگران کرده بود، سوزاندن نیزارها بوده است و علت دیگری نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۵    
بازی دراز در تاریخ دفاع مقدس نام آشنا و پرآوازه است. مکانی که برای آزادسازی اش از دست دشمن متجاوز بعثی، رزمندگان سختی های بسیاری کشیدند و با جانفشانی این منطقه مهم را از چنگ دشمن خارج کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۴    
همسر شهید خوش لفظ با بیان اینکه دلتنگی هایم برای علی آقا شبانه روز است، گفت: پزشک آلمانی پس از مشاهده زخم های تیر و ترکش بر جسم علی آقا گریست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۸:۱۸    
استقلال به عنوان صدرنشین گروه مرگ لیگ قهرمانان به مرحله بعدی صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۸:۰۰    
ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا مدعی شد بارسا مقابل سویا به دنبال تاریخ سازی و دبل در فصل جاری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۸:۰۰    
کپا، سنگربان جوان بیلبائو مدعی شد نظر زیدان و دیگر سرمربی ها برای وی مهم نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۷:۵۴    
مدیرفنی باشگاه نایمخن هلند معتقد است که علیرضا جهانبخش باید گامی بردارد که در قدم بعدی تیم های بزرگ دنیا به سراغ او بیایند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۷:۳۹    
پیامی برای تروریست های تکفیری دارم که: همسرم اکبر زوار جنتی فدا شد. اگر لازم باشد امیرعلی را هم در این راه فدا می کنم تا ادامه دهنده راه پدر شهیدش باشد. او را در راه اسلام و رضای خدا قربانی می کنم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۶:۲۵    
تحقیقات و مطالعات جدید متخصصان ثابت کرد افرادی که ازدواج کرده اند در برابر نوعی سرطان کشنده شانس بیشتری برای زنده ماندن و درمان دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۵:۵۵    
دیگو مارادونا 4 دقیقه پس از زدن گل معروف به دست خدا در دیدار آرژانتین و انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی 1986، گل قرن را نیز در دقیقه 55 به زیبایی به ثمر رساند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۴:۵۶    
استقلال در پایان دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان پرهودارترین تیم این بازی ها را به خود اختصاص داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۴:۵۶    
در چند دهه اخیر، به دلیل تغییر عادات غذایی، افزایش چربی خون بیش از پیش مشکل آفرین شده است.افزایش چربی خون، مهم ترین عامل ایجاد سکته های قلبی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۴:۳۱    
اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) تیم منتخب شاگردان ونگر در آرسنال را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۳:۵۶    
شرکت اپل احتمالا قصد دارد تا پایان سال 2018 دو گوشی هوشمند با قابلیت Dual SIM عرضه کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۲:۲۵    
برای آب کردن شکم و پهلو آسان ترین راه را انتخاب کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۱:۱۰    
به گزارش مشرق، وزیر ارتباطات و فناوری در توییتر خود نوشت: با اجرای بخشی از پروژه دولت الکترونیکی، قاچاق گوشی تلفن همراه به صفر نزدیک می شود. از مردم عزیز و همه همکاران این طرح سپاسگزارم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۰:۴۵    
یک روزنامه اصلاح طلب حامی دولت تصریح کرد: قدرت کشور در زمینه معاملات بین المللی، پس از برجام کمتر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۰:۳۶    
اکنون که از لزوم بهره گیری از شبکه های پیام رسان های داخلی سخن به میان می آید، یکی از ابهامات در خصوص آینده کسب و کارهای مبتنی بر این ابزارهای ارتباطی و به طور کلی تأثیرات اقتصادی این تصمیم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۰:۲۸    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تشکیل در دوم اردیبهشت ماه 58 تاامروز، همواره آماج انواع دشمنی ها علیه ماهیت و اهداف خود بوده که در حقیقت نوعی تقابل نیابتی علیه انقلاب اسلامی بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۰:۲۵    
دبیرکل فدراسیون فوتبال سوئد از پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران توسط سامان قدوس افسوس خورد و گفت: عالی بود اگر او را در تیم ملی سوئد می دیدیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۰:۲۲    
این یک برداشت کاملاً غلط و یک اشتباه بزرگ است چنانچه کسی تصور کند ایران در هر شرایطی به برجام متعهد باقی می ماند. این بخشی از سخنان عباس عراقچی در گفت وگو با وزیر امور خارجه نروژ است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۰:۱۷    
مردم فرانسه که با سطح بالای بیکاری و افزایش نابسامانی های اجتماعی مواجه هستند، امید داشتند که ماکرون بتواند اقدامات مؤثری برای رفع این نابسامانی ها انجام دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۰:۱۳    
امسال بین بیست و نهم فروردین که روز ارتش است، با سوم شعبان (سی ویکم فروردین) که روز پاسدار است، دو روز فاصله بود. روحانی با حضور در مراسم ارتش هدیه تکراری خود را به سپاهیان نیز تقدیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۲    
چند هفته از پایان سال 96 می گذرد و همانطور که پیش بینی می شد، ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر اعلام عمومی حقوق و مزایای مدیران در پایان مهلت قانونی آن توسط دولت دوازدهم اجرایی نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۵    
گفت: این تصویر را سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی منتشر کرده و با آب و تاب اعلام کرده بود که پایگاه پهپادهای ایران در سوریه است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۰    
کسانی که ماموریتشان نفوذ در ساختار نظام است ماموریت شان ارائه تحلیل ها و اطلاعات غلط به مسئولان با هدف تغییر محاسبات آنان و در نهایت اتخاذ تصمیم های ویرانگر و خسارت آفرین است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۸    
مهاجم ملی پوش تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که اولویت او برای فصل آینده رفتن به فوتبال اروپاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۶    
رده بندی نفرات برتر مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۱    
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: در حادثه سوارکاری در شهر صفائیه رفسنجان آسیبی به بنده وارد نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۳    
به گزارش مشرق، وحید بهادری با نام هنری بنیامین بهادری آهنگساز، ترانه سرا، بازیگر و خواننده سرشناس کشورمان که با ترانه "خاطره ها" (دنیا دیگه مثل تو نداره ) در دنیای موسیقی به شهرت رسید. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۲    
گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا اتهامات بی پایه علیه ایران را تکرار کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۷    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه با شبکه خبری سی بی اس نیوز گفت گزینه پیشنهادی تصدی سمت وزیر خارجه آمریکا به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران اعتراف کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۴    
در چند روز گذشته پس از اشاره غیر مستقیم زلاتان ایبراهیموویچ برای برگشتن به تیم ملی سوئد در جام جهانی روسیه، رسانه های زیادی به این موضوع پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۳    
وزیر خارجه روسیه با انتقاد از حمله اخیر به سوریه، اعلام کرد که مسکو با حمایت سازمان و کشورهای تضمین کننده بر تأسیس کمیته ای برای بررسی قانون اساسی سوریه اصرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۹    
یک سایت عربستانی مدعی شد که فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال سرمربی سابق منچستر سیتی برای هدایت تیم ملی عربستان در جام جهانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا از زمانی که زمام امور را در آمریکا به دست گرفته؛ نگاه ویژه ای به عربستان داشته است و به این کشور به عنوان گنجی که باید تا حد توان از آن استفاده کند، می نگرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از فیلترینگ تلگرام ظرف چند هفته آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۲    
بازیگر آمریکایی-اسرائیلی هالیوود در واکنش به حوادث اخیر در فلسطین اشغالی و اقدامات سرکوب گرانه رژیم اشغالگر قدس، گفته است حاضر به شرکت در مراسم دریافت جایزه نوبل یهودی نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۸    
پخش کلیپی در فضای مجازی از توقیف 200 خودروی صفر کیلومتر با برند خارجی در گمرک بوشهر سبب واکنش هرچند دیرهنگام پلیس و گمرک استان بوشهر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۳    
نیزارهای نوار مرزی خرمشهر از محل یادمان علقمه تا کشتی سازی شهید موسوی دچار حریق شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۰    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای وضعیت استان های کشور را در پی ورود سامانه بارشی جدید تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۰    
مهاجم تراکتورسازی تبریز گفت که اگر گوش شنوایی وجود نداشته باشد مجبور است از پرسپولیس و استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۰    
ارتش روسیه می گوید به شواهدی دست یافته که نشان می دهند گروه تروریستی جیش الاسلام اقدام به تولید سلاح های شیمیایی در سوریه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۰    
قاضی زاده هاشمی گفت: متاسفانه 50 درصد از مردم ایران اضافه وزن دارند و دیابت و چاقی دو مشکل عمده کشور است و بیشترین علت مرگ و میر مردم، سکته های مغزی و قلبی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور لبنان به ژنرال بلندپایه آمریکایی تاکید کرد کشورش اجازه هرگونه تجاوز به خاک خود را نخواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور بابت عدم بازگشت کاوه مدنی باید به نمایندگان مجلس پاسخگو باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۱    
یک خبرگزاری روسی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد تیم حفاظت بازرسان سازمان منع سلاحهای شیمیایی وارد دوما شد تا اوضاع امنیتی را برآورد کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: طرح ترافیک 96 همچنان معتبر است و دارندگان مجوز طرح ترافیک 96 می توانند به محدوده طرح وارد شوند ضمن اینکه طرح ترافیک 97 از 15 اردیبهشت اجرا خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۱    
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تغییر پست بازی شاید به فوتبالم لطمه بزند، اما به یک دلیل خوشحالم که به من اعتماد می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۱    
مدیر سازمان فوتبال مشکی پوشان گفت: من در مصاحبه ام گفتم که یک شخص به من زنگ زده و گفته بازی را برایتان در می آورم به شرط آنکه 20 میلیون تومان به من بدهید مگر من اسمی آوردم که چنین بحثی مطرح شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۱    
به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در واکنش به شهادت ماموران مرزبانی ناجا در توییتر خود نوشت: بی_شرف اونیکه اشتباه یک مامور ناجا را اینقدر بزرگ می کنه تا به نظام فحش بده ولی حتی خبر شهادت 2 مامور ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به ایران و گروه های حامی آن، تهدید کرد که محک زدن قدرت ارتش این رژیم، کاری اشتباه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۱    
تکنسین اورژانس در روستای توت مورد ضرب و جرح قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۳    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی جغرافیا ندارد، پس سپاه هم برای پاسداری از آن، بعد و جغرافیا نمی شناسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۳    
دو پیشکسوت فوتبال در صورتی که نتوانند ادعاهای شان را علیه داوری ثابت کنند از آنها به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۰    
نبردهای سنگین در غوطه غربی دمشق و آتش سنگین و پرحجم ارتش سوریه و نیروهای مقاومت بر سر تروریست ها.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۳    
با اعلام رسمی استعفای آرسن ونگر از سمت سرمربیگری توپچی های لندن در پایان فصل جاری، رایزنی ها برای جانشینی این سرمربی فرانسوی آغاز شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۹    
سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت درس گرفتن از زندگی پنجاه و چند ساله حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز ولادت آن حضرت را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
یک وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد که تل آویو عملیات ترور رهبران جنبش حماس در نوار غزه را از سرخواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۹    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: یکسری از افراد با پرداختن به مسائل کذب فقط خودشان را ضایع می کنند، چرا که رابطه من و برانکو با این چیزها خراب نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۱    
چین برای حفظ امنیت و منافع ملی و جلوگیری از درز اطلاعات داخلی از شبکه اینترنت ملی در کنار اینترنت جهانی استفاده می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۵    
به گزارش مشرق ؛ یکی از کاربران شبکه های اجتماعی با نام کاربری مارلون کوماندو در یادداشتی کوتاه درباره ماجرای انتشار فیلم معروف به گشت ارشاد، در توییتر خود نوشته است: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۲    
پارلمان جمهوری چک دیروز طرح حزب کمونیست این کشور برای لغو ممنوعیت صادرات تجهیزات نیروگاهی هسته ای به نیروگاه بوشهر ایران را تصوب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۹    
روزبه چشمی به دلیل مصدومیت در تمرینات استقلال حضور ندارد و به احتمال فراوان به دیدار با پیکان نمی رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۸    
گودالی که زمین شناسان روس برای جلوگیری ازنشت گاز متان آتش زدند و قرار بود بعداز چند روز خاموش شود اما 45 سال است که داره میسوزد وهر سال گردشگران را جذب میکند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۴    
نایب رئیس اول اتحادیه املاک کشور از قفل شدن معاملات مسکن به دلیل قیمت های نامتعارف و غیرواقعی خبر داد و گفت: تا پایان خرداد ماه امسال تغییر و تحول قیمت ها در بازار مسکن نخواهیم داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۱    
در آغاز رقابت های مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نتایج دور از انتظاری رقم خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۵    
آرسن ونگر عنوان کرد در پایان فصل بعد از 22 سال از آرسنال جدا می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
با آغاز چهارمین جمعه تظاهرات بازگشت در نوار غزه، ساکنان این منطقه راهی مناطق مرزی شدند تا بار دیگر بر حق مسلم خود در بازگشت به سرزمین مادری خود تأکید کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۴    
ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک درگیری و آشوب در یک مسابقه بوکس در لیورپول انگلیس را به تصویر می کشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۲    
ایجنتی که طارمی را به الغرافه منتقل کرده خواستار گرفتن مطالباتش شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۹    
بر اساس بند الف تبصره 6 لایحه بودجه مصوب شده در کمیسیون تلفیق، مرتبط با موضوع ماده 84 قانون مالیاتهای مستقیم در سال آینده سقف معافیت مالیاتی حقوق کارمندان 27 میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۰    
رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و حامی گروهک تروریستی منتفقین به تیم حقوقی دونالد ترامپ ، رئیس جمهوری آمریکا پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۷    
مدیر پیام رسان بله گفت: طبق ابلاغیه جدید قوه قضاییه و طرحی که در مجلس درباره حریم خصوصی در حال تصویب است، تمرکز حاکمیت بر کانال های عمومی با امکان انتشار محتوای مجرمانه است، نه بر ارتباطات شخصی افراد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۹    
مهاجم تیم AZ آلکمار هلند می گوید که مقصد آینده او هنوز مشخص نیست و ممکن است تیم و لیگی را انتخاب کند که هیچ کس فکرش را هم نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۱    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما از ملامت و ملامت کنندگان نمی هراسیم، اما این زیبنده برخی ها نیست که همانند دشمنان با دوستان خود رفتار کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۸    
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: هرچند دیگر دریاچه ارومیه آب ندارد اما با شروع کار ستاد احیا، برای خیلی ها نان داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۷    
منابع عراقی می گویند جنگنده های این کشور به دستور نخست وزیر عراق، مواضع عناصر داعش در خاک سوریه را هدف قرار داده و ضربات مرگباری وارد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۹    
پاول دورف موسس تلگرام در جدیدترین پست اینستاگرامی اش اعلام کرد فیلم 300 فیلم مورد علاقه اش است.این فیلم با تحریف تاریخ ایرانیان را وحشی و غارتگر به نمایش در آورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۴    
امام جمعه موقت تهران گفت: برخی نه گفتن به بیگانه را نابودی می دانند و تسلیم را بر نابودی ترجیح می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۴    
قانون و عقل برای پیش از این لحظه مجبور است دست پلیس را در چارچوب های قانونی از جمله اخطار، شلیک، ضرب و شتم و غیره باز بگذارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۱    
بخشی از خطبه های آیت الله کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۸    
می خواهند سپاه حتی در همان حوزه نظامی هم در برابر گستاخی و دست درازی دشمن، اظهار قدرت نکند و توان رزمی و موشکی خود را به نمایش نگذارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۹    
برای نخستین بار در استانهای مرزی شمال غرب کشور (کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی) از پلنگ ایرانی که دو بز اهلی شکار کرده بود حین تغذیه از لاشه بزها در پاوه تصویربرداری شد.
  • ۱