چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 12 تیر 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 تیر 1397 مشرق نیوز 2 تیر 1397 مشرق نیوز 3 تیر 1397 مشرق نیوز 4 تیر 1397 مشرق نیوز 5 تیر 1397 مشرق نیوز 6 تیر 1397 مشرق نیوز 7 تیر 1397 مشرق نیوز 8 تیر 1397 مشرق نیوز 9 تیر 1397 مشرق نیوز 10 تیر 1397 مشرق نیوز 11 تیر 1397 مشرق نیوز 12 تیر 1397 مشرق نیوز 13 تیر 1397 مشرق نیوز 14 تیر 1397 مشرق نیوز 15 تیر 1397 مشرق نیوز 16 تیر 1397 مشرق نیوز 17 تیر 1397 مشرق نیوز 18 تیر 1397 مشرق نیوز 19 تیر 1397 مشرق نیوز 20 تیر 1397 مشرق نیوز 21 تیر 1397 مشرق نیوز 22 تیر 1397 مشرق نیوز 23 تیر 1397 مشرق نیوز 24 تیر 1397 مشرق نیوز 25 تیر 1397 مشرق نیوز 26 تیر 1397 مشرق نیوز 27 تیر 1397 مشرق نیوز 28 تیر 1397 مشرق نیوز 29 تیر 1397 مشرق نیوز 30 تیر 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۳    
عملیات امدادرسانی جهادگران با رمز یا "عباس(ع)" پیرامون آبرسانی به مردم شریف خوزستان با محوریت و پشتیبانی قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۲۱:۰۲    
تیم ملی فوتبال فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه توانست اروگوئه را با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۸    
به گزارش مشرق ، مهدی طرفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در حساب توییتری خود پس از دیدار با مسعود شجاعی نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۲:۵۸    
محققان در جدیدترین یافته های خود به خواص معجزه آسای عسل و فرآورده های آن در درمان بسیاری از بیماری های خطرناک پی بردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۹    
وزیر ارتباطات با حضور در سازمان تامین اجتماعی از خدمات دولت الکترونیک در این سازمان تقدیر و از عدم همکاری برخی از دستگاه ها انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۲    
به گزارش مشرق ، حمید ابوطالبی مشاور رئیس جمهور در صفحه شخصی خود طی توییتی درباره نحوه مذکره درست با اروپا و آمریکا، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۷    
به گزارش مشرق ، حسن روحانی ، رئیس جمهور، پس از سفر به برن در توییتر خود نوشت: مذاکرات دوستانه و سازنده ای با الن برسه در برن داشتیم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۲    
در این فیلم لحظه دلهره آور لندینگ ایرباس A380 در طوفان فرودگاه دوسلدورف آلمان را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۸    
گارد ساحلی لیبی که اعلام کرده بود در نتیجه غرق شدن یک قایق مهاجران در سواحل این کشور، سه کودک کشته و حدود 100 نفر نیز مفقود شده اند، امروز موفق به کشف اجساد مفقودین شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۹    
محمدرضا این نقش را خیلی طبیعی بازی می کرد. یادم هست وقتی یک اجرا در کرج داشتیم، وقتی او تیر خورد، وقتی روی زمین افتاد، تعدادی از نوجوانانی که در آن جا حضور داشتند برای کمک به او روی سن دویدند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۴    
باید به آقای روحانی بگوییم که قطعاً با وجود چنین فردی، هیچ اتفاقی در عرصه انرژی جمهوری اسلامی نخواهد افتاد و باید این شخص از دولت برود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۲    
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: حزب الله لبنان در خط مقدم جبهه مقاومت کشورهای اسلامی است و موزه ملیتای لبنان حافظ بخش مهمی از این مجاهدت ها است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۸    
این نشست با نگاهی به تجربه کتاب تاریخ مستطاب آمریکا و با حضور نویسنده کتاب محمدصادق کوشکی مازیار بیژنی کاریکاتوریست اجرا خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۰    
پیک مصرف برق دیروز 56 هزار و 240 مگاوات ثبت شد که نسبت به روز دوشنبه که 56 هزار و 672 مگاوات بود، قدری کاهش یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۲    
بررسی نفوذ جاسوسان از گذشته تاکنون توسط دکتر رائفی پور را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۹    
استاندار تهران اعلام کرد: با توجه به افزایش مصرف برق در تهران احتمال تغییر ساعت کار ادارات دولتی در استان از ساعت 6:30 تا 13:30 وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۹    
رحمانی فضلی وزیر کشور از کاهش نیم میلیونی تعداد معتادان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۱۵    
در شرایطی که کشور در تحریم قرار دارد و ارز دولتی باید به کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تخصیص یابد چه ضرورتی دارد که میلیاردها یورو ارز دولتی برای سفرهای تفریحی اختصاص یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۵۴    
حمید معصومی نژاد خبرنگار صدا و سیما که مشغول پوشش خبر تجمع صدها نفر از بی خانمان ها در رم بود موقع گفتن پلاتو با رفت و آمد مردم از جلوی دوربین و تذکر ماموران برای دور شدن از خودروهای پلیس روبه رو شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۴۵    
رییس جمهور در جمع ایرانیان مقیم اتریش گفت: هدف دولت آمریکا انزوای ملت ایران بود، اما هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۴۴    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: براساس آمار با هر یک درجه افزایش دما در کشور 1500 مگاوات برق مصرف می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۴۰    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: برای واگذاری شرکت هایی مانند هواپیمایی جمهوری اسلامی مذاکرات آن با خریدار صورت گرفته بود و تا مرحله مزایده پیش رفته بودیم ولی جلوی آن گرفته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۳۱    
یکی از واردکنندگان گوشی تلفن همراه که 13 هزار موبایل با ارز دولتی وارد کرده بود، هر موبایل را 400 هزار تومان گرانتر فروخت و بیش از 5 میلیارد تومان تخلف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۲۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت سالروز حمله ددمنشانه آمریکا به هواپیمای مسافربری کشورمان پستی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۰۹    
وزیر نیرو گفت: خاموشی ها به دو صورت است یکی برنامه ریزی شده که بطور قطع امکان تامین برق وجود ندارد و فاصله زیادی بین تولید و مصرف وجود دارد اما برنامه ای برای اعلام خاموشی برنامه ریزی شده نداریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۶:۵۹    
دعوت به مذاکره با رویکردی سازشکارانه از سوی برخی عناصر موعوب و غربگرا که از طیف خارج نشین و مخالف نظام آغاز شد، در روزهای اخیر با قلم برخی چهره های رسانه ای داخلی و در پوشش توصیه های کارشناسانه و دل
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۶:۲۸    
خبرنگار شبکه تلویزیونی جمهوری آذربایجان به طرز عجیبی حین پرواز بالگردها پلاتو گفت. این خبرنگار در نزدیک ترین فاصله ممکن با بالگردهایی که از زمین برخاسته بودند، پلاتو می گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۵:۵۸    
رئیس پارک ملی گلستان گفت: 2 متهم که به صورت غیرعمد سبب آتش سوزی وسیع در پارک ملی گلستان شدند و مسافر از استان های همجوار بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۴:۵۸    
سرویسکار آسانسور هنگام کار با حرکت ناگهانی اتاقک، بین سطح دیواره آسانسور و کابین به صورت بسیار خطرناکی گرفتار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۴:۲۸    
آتش نشانان 50 نفر از ساکنان برج مسکونی 21 طبقه آتی ساز واقع در بزرگراه چمران را از میان دود و آتش نجات دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۳:۵۸    
پاسخ ندادن به هرگونه پیام یا تماس ناشناس بهترین گزینه برای جلوگیری از کلاهبرداری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۲:۲۸    
راننده نیسانی که بار میوه داشت، پس از برخورد با گاردیلهای بزرگراه در خودرویش حبس شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۱:۵۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به مهمترین وقایع سال گذشته، افزایش ورود قرص های روان گردان به کشور و رشد 67 درصدی این پدیده شوم اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۱:۳۳    
در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018، داستان ناکامی های همیشگی سه شیر در ضربات پنالتی برای تیم ملی انگلیس تکرار نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۱:۳۰    
رئیس جمهور امریکا ادعایی جنجالی را باز نشر کرده و گفته که دولت اوباما در چارچوب توافق هسته ای با ایران، به 2 هزار و 500 ایرانی از جمله مقام های دولتی ایران حق شهروندی اعطا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۱:۲۱    
درحالی که دولت های اروپایی تظاهر به تکاپو برای حفظ برجام و ارائه بسته حمایتی(!!) می کنند، بانک های فرانسوی برای دانشجویان ایرانی مضیقه درست کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۱:۰۴    
یک بازیگر مردم ایران را به آشوب خیابانی دعوت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۰:۵۴    
یارو یک لنگه جورابش سفید و لنگه دیگر سیاه بود! بهش گفتند؛ متوجه نیستی که جورابت لنگه به لنگه است؟ گفت؛ خودت متوجه نیستی! یک جفت دیگه هم توی خونه دارم که مثل همینه!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۰:۵۰    
بانک مرکزی لیستی منتشر کرده است که در آن وزارت بهداشت به عنوان بزرگترین واردکننده خودرو با رقم 18 ونیم میلیون یورو در صدر قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۰:۴۰    
عباس عبدی طی یادداشتی با عنوان راه حل چیست در روزنامه اعتماد نوشت : بحران موجود بیش از اینکه بحران دولت به معنای خاص قوه مجریه باشد، متوجه کلیت ساختار سیاسی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۰:۱۸    
افشاگری و آسیب شناسی مهم است اما مهم تر از آن، کاربست تدابیر ایجابی و سلبی (حمایتی و مجازاتی) برای مقابله با فرصت طلبان و اخلالگران اقتصادی است. در مدیریت مقتدر و سالم، افشاگری محض معنا ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۸    
گویا محرمانه های دولت روحانی پایان ندارد. EUP2P مشابه سازی روند خسارت بار FATF در حوزه صنعت و تکنولوژی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۵    
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد وزیر ورزش و جوانان از این باشگاه حمایت هایی کرده که باعث ناراحتی برخی ها شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۹    
به گزارش مشرق ، پس از انتقاد مسعود شجاعی از وضعیت آب خوزستان ، بسیج دانشجویی دانشگاه چمران اهواز با ارسال نامه ای از وی برای شرکت در اردوی جهادی کمک به مردم خوزستان دعوت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۲    
در دومین از روز از رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان محمدرضا قیاسی طلایی شد، امیرحسین زارع به مدال نقره رسید و محمد کریمی صاحب گردن آویز برنز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به مخالفت همیشگی کشورش با اعمال تحریم های یکجانبه و فرامرزی، تصریح کرد که چین و ایران دو کشور دوست هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۶    
با بازداشت یک وزیر صهیونیست به اتهام جاسوسی برای ایران، یکی از بزرگترین نگرانی های تاریخی صهیونیست ها بار دیگر در اوج خود زنده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۲۹    
هزاران زن فلسطینی با برگزاری راهپیمایی پرشور بر حق بازگشت آوارگان به سرزمین های اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی و شکستن محاصره تاکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: هیچ گفتگو و برنامه ای برای سفر نخست وزیر ژاپن به ایران وجود نداشته است که در شرایط کنونی بخواهد لغو شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۹    
نماینده شاهین شهر گفت: پس از بیانات رهبر انقلاب، همه تصور کردند کار FATF تمام شده است، اما آقای لاریجانی بعد از آن به مجلس آمد و گفت فلان کشور چنین حرفی گفته و باید زودتر کاری بکنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۹    
بعد از شکست مذاکرات مخالفان مسلح دولت سوریه با طرف روس، رویترز امروز اعلام کرد که مخالفان سوری دوباره برای مصالحه وارد مذاکره با روسیه شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۹    
وزارت خارجه موریتانی مدعی است که رسانه های ایران گزارش های نادرستی از محتوای دیدار وزیر خارجه کشورشان با سفیر ایران منتشر کرده و بر همین اساس، سفیر ایران را برای دریافت توضیحات احضار کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۹    
کمیسیون انتخابات عراق فرآیند بازشماری دستی آرای انتخابات پارلمانی این کشور را از شهر کرکوک در شمال این کشور آغاز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۹    
یک رسانه ژاپنی از لغو سفر نخست وزیر این کشور به ایران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: این شورا در بررسی مصوبات مجلس در حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بر اساس موازین شرع و قانون اساسی عمل خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۵۹    
رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر سه شنبه به دیدار رسمی خود از کنفدراسیون سوئیس پایان داد و برن را به مقصد وین پایتخت اتریش ترک کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۵۶    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن طی بیانیه ای از ساخت و رونمایی سکوهای پرتاب موشک های بالستیک خبر داد که در زیر زمین تعبیه شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۵۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی اعتراضات اخیر در این کمیسیون خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۳۸    
وزیر امور خارجه ایران نوشت که در جریان سفر رئیس جمهوری به سوئیس ملاقات های مهمی انجام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۲۹    
وزیر نیرو گفت: روز گذشته (11 تیر) حدود 56 هزار و 672 مگاوات برق مصرف شد که اوج بار مصرفی طی سال تا کنون بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۲۰    
سرمربی تیم ملی سوئد پس پیروزی مقابل سوئیس گفت:ما در این دیدار با همکاری هم بازی کاملی را به نمایش گذاشتیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۱۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز در جایگاهی قرار گرفته ایم که غبار مذاکره با آمریکا کاملا از بین رفته و همه به این نتیجه رسیده اند که به آمریکا نمی توان اعتماد کرد
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۱۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در حال حاضر در همه اقلام از میزان ذخایر راهبردی بالاتر هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۰۰    
تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی مقابل فولاد خوزستان به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون فرهنگی به اعضای این کمیسیون توصیه کرد در بخش فضای مجازی فعال باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۵۰    
سوئدی ها به روند موفقیت آمیزشان در جام جهانی 2018 ادامه دادند و با برتری مقابل سوئیس به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۴۹    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس گفت: تخلفات بازار موبایل به سازمان بازرسی ارجاع شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۴۰    
شرکت ملی نفت ابوظبی ادنوک نیز همانند عربستان تسلیم مطالبات نفتی رئیس جمهور آمریکا شده و اعلام کرد که تولیدات نفتی خود را روزانه صدها هزار بشکه افزایش خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۷    
سوئد با پیروزی یک بر صفر مقابل سوئیس موفق شد به یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 راه پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۳    
بازیکن تیم ملی سوئد به عنوان برترین بازیکن دیدار سوئیس و سوئد انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۲    
تیم ملی فوتبال سوئد در دیداری نزدیک موفق شد با نتیجه یک بر صفر سوئیس را از پیش رو برداشته و به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راه پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا دولت قبلی کشورش را به اعطای 2500 شهروندی آمریکا به مقامات ایرانی متهم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۱۹    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر به تمجید از صادق محرمی پرداخت و درباره اهداف اردوی پرسپولیس در کرواسی صحبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: لاریجانی در ارتباط با بحث موسیقی عنوان کرد که موسیقی در جامعه تا حدی قابل دفاع است و کنسرت ها با ملاحظات حاشیه ای اش باید در کشور برگزار شود و این امر قابل دفاع است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی استیضاح وزیر اقتصاد در این کمیسیون خبر داد و گفت: به دلیل کثرت سوالات استیضاح کنندگان مقرر شد تصمیم نهایی در جلسه آینده کمیسیون اتخاذ شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۸    
گمرک جمهوری اسلامی ایران فهرست نوشیدنی های غیر مجاز وارداتی را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۹    
پایگاه خلیج تایمز مدعی شد که امارات عربی متحده حسابهای بانکی 9 تبعه ایرانی را به بهانه فعالیتهای تروریستی مسدود کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۰    
پیام برادر شهید مدافع حرم ابراهیم رشید به مسئولین کشور در مراسم وداع با پیکر برادرش: هرآنچه که امضا میکنید به یه قطره از خون داداشم نگاه کنید و امضا کنید ...!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۸    
داستان سرایی جدید اروپایی ها علیه کشورمان با ادعای دادستانی بلژیک برگ تازه ای به خود دید اما دوست نزدیک یکی از بازداشت شدگان اطلاعات مهم و راهگشایی را در اختیار ما قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۱۹    
سخنگوی کاخ سفید در اظهاراتی اعلام کرد: تحریم های روسیه تا بازگشتن کریمه به اوکراین پابرجا خواهند ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۹    
رئیس جمهوری آمریکا ادعا کرد: اگر من نبودم، اکنون با کره شمالی در جنگ بودیم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۹    
ابوالفضل فاتح از اعضای ارشد ستاد موسوی که چند روز پس از فتنه 88، ایران را به مقصد انگلیس ترک کرد، در کسوت یادداشت نویس روزنامه اطلاعات ظاهر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۰    
ترکیب اصلی تیم های ملی فوتبال سوئد و سوئیس مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۰    
سرویس فرهنگ و هنر مشرق - نماهنگ جعبه سیاه با موضوع سقوط هواپیمای مسافربری شماره 655 شرکت هواپیمایی ایران ایر همزمان با سالروز این فاجعه توسط ناو آمریکایی وینسنس منتشر شد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۰    
نمایندگان باشگاه های استقلال و پرسپولیس در نشست کمیته تعیین وضعیت برای رسیدگی به شکایت های خود حضور پیدا نکردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۰    
یک رسانه روسی به معرفی تمیزترین، قهرمان ترین، سخاوتمندانه ترین، خوشحال ترین، خلاق ترین و شجاع ترین تماشاگران خارجی جام جهانی 2018 فوتبال پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۰    
در صدور پروانه باشگاه سپیدرود از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اتفاقی عجیب رقم خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۰    
شبکه مشهور اسپانیایی از چراغ سبز باشگاه رئال مادرید برای انتقال فوق ستاره اش به باشگاه یوونتوس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سناریوی اخیر برای تخریب روابط ایران و اروپا در این مقطع مهم و حساس طراحی و اجرا شده است و اسناد و مدارک متقن برای روشن شدن ابعاد ماجرا آماده ارائه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۰    
آتش سوزی جنگل های کلاله استان گلستان با اعزام 2 فروند بالگرد نیروی هوافضای سپاه به منطقه و بیش از 15 ساعت پرواز عملیاتی مهار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۱    
جسد مردی که فاسد و توسط حیوانات خورده شده بود، در اتفاعات دربند کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۰    
پادشاه سعودی به دنبال درخواست رئیس جمهوری آمریکا، اعلام کرد که تولید نفت توسط این کشور را افزایش می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۲۹    
رنامه قاچ شبکه نسیم در آیتمی یک دابسمش با لهجه شیرین مشهدی از مصاحبه سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا پس از حذف از جام جهانی پخش کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۱۹    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در مورد سکه دولت ثبت نامی اعلام کرد که باید بانک مرکزی سقفی می گذاشت که متاسفانه آن سقف باز بود و قانونا هرکس می توانست هر تعداد که لازم داشت خریداری کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۱۹    
اکنون مردم می پرسند وقتی فلان مسئولان اقتصادی در شرایط گرانی های نجومی، به طور تمام قد از عملکرد خود دفاع می کند؛ چه نهادی وظیفه پیگیری مشکلات اقتصادی و برخورد با سوءمدیریت ها را دارد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۶    
علی تیموری ضمن اشاره به سابقه طولانی صدور پروانه شکار برای اتباع خارجی در ایران، شکار را ابزاری برای مدیریت حیات وحش دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۰    
به گزارش مشرق ، یک حسابر کاربری در توییتر تصویری از تفاوت قیمت یک گوشی همراه در آمازون و دیجی کالا را به اشتراک گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۵۹    
آلن برسه رئیس جمهور سوئیس با زبان فارسی از حسن روحانی در فرودگاه زوریخ استقبال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۵۶    
مرجع تقلید شیعیان گفت: قبول FATF سیاهی مطلق است و اگر قبول نکنیم، اتفاقی ایجاد نخواهد شد و تحریم ها به روال قبل ادامه خواهد یافت، درحالی که پذیرش این سند خودباختگی، بردگی و تسلیم مطلق است.