شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 19 دی 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 دی 1397 مشرق نیوز 2 دی 1397 مشرق نیوز 3 دی 1397 مشرق نیوز 4 دی 1397 مشرق نیوز 5 دی 1397 مشرق نیوز 6 دی 1397 مشرق نیوز 7 دی 1397 مشرق نیوز 8 دی 1397 مشرق نیوز 9 دی 1397 مشرق نیوز 10 دی 1397 مشرق نیوز 11 دی 1397 مشرق نیوز 12 دی 1397 مشرق نیوز 13 دی 1397 مشرق نیوز 14 دی 1397 مشرق نیوز 15 دی 1397 مشرق نیوز 16 دی 1397 مشرق نیوز 17 دی 1397 مشرق نیوز 18 دی 1397 مشرق نیوز 19 دی 1397 مشرق نیوز 20 دی 1397 مشرق نیوز 21 دی 1397 مشرق نیوز 22 دی 1397 مشرق نیوز 23 دی 1397 مشرق نیوز 24 دی 1397 مشرق نیوز 25 دی 1397 مشرق نیوز 26 دی 1397 مشرق نیوز 27 دی 1397 مشرق نیوز 28 دی 1397 مشرق نیوز 29 دی 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۹    
نویسنده کتاب که راوی لشکر 27 محمد رسول الله در عملیات کربلای 5 بوده، کوشیده است عملکرد لشکر را با استفاده از اسناد و منابع مرکز به رشته تحریر درآورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۰    
به گزارش مشرق، نیما کرمی مجری تلویزیون در اینستاگرام تصاویری از دیدار و گفتگو با صالح میرزا آقایی بازیگر سریال بانوی عمارت را منتشر کرد و نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۷:۴۲    
به گزارش مشرق، انتظارات زیادی از تیم ملی کشورمان قبل از حضور در جام جهانی 2018 روسیه وجود داشت، این انتظارات بیشتر از اینکه یک خواست عمومی در خصوص تیم ملی باشد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۲:۴۰    
اگر مشترک همراه اول هستید خوب است با ویژگی ها و خدمات مرکز تماس همراه اول به شماره 9990 بیشتر آشنا شوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۷    
مهاجم کروات مدنظر پرسپولیس بعد از توافق بر سر پیش قرارداد، روز پنج شنبه در اردوی سرخپوشان در قطر حاضر خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۰    
به گزارش مشرق ، المیرا شریفی مقدم گوینده خبر در اینستاگرام با انتشار تصویری از پدر خود، از علت فوت ایشان نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۰    
وزیر نیرو گفت: برای حکمرانی خوب در بخش آب باید از نقطه اصلاح ساختار به عنوان یک شرط لازم شروع کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۵    
معاون اول قوه قضائیه افزود: قبل از انقلاب کسانی بودند که مجازات شدند ما باید بدانیم امروز نیز سو استفاده از قدرت و موقعیت برای زراندوزی می شود یا خیر؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۱    
بدون شک یکی از پرطرفدارترین راه های سفر خرید بلیط هواپیما و سفر با هواپیماست. هواپیما به دلیل سرعت بالاتر و آسایش بیشتری که نسبت به سایر وسایل حمل و نقل مسافر دارد در سالهای اخیر به انتخاب اول بسیاری ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۳    
مدیر اعتبارات بانک مسکن گفت: با موافقت وزیر راه و شهرسازی 6 طرح برای سرعت بخشی به پروژه های مسکن مهر تصویب شد
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۰۰    
با استفاده از پوست میوه نه تنها می توانیم مواد مفید بیشتری به بدنمان برسانیم، بلکه در هزینه ها هم صرفه جویی خواهیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۷:۳۱    
کمبود ریبوفلاوین و بیوتین می تواند منجر به ریزش مو شود. بنابراین غذاهای حاوی ویتامین B نظیر موز، سیب زمینی، جودوسر و اسفناج موها را هنگام بلند شدن سالم نگاه می دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۴:۰۰    
شرکت خودروسازی کره ای "هیوندای موبیس"(Hyundai Mobis) در نمایشگاه 2019 CES از خودرو خودران مفهومی اخیر خود که طراحی و عملکرد خاصی دارد، رونمایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۲:۳۰    
علی مطهری در حالی با کارگر مدعی شکنجه توسط وزارت اطلاعات ملاقات کرد که طی سالیان اخیر هرگز حاضر نشده به عنوان یک تکلیف پیگیر جدی مشکلات اقتصادی و معیشتی کارگران باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۲:۱۱    
این روزها یک جریان خارجی و یک جریان داخلی به سان دو لبه یک قیچی، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را مورد هجمه قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۱:۳۱    
روزنامه های بزک کننده برجام، خبر مربوط به وضع تحریم های جدید در اروپا علیه ایران را در صفحات اول خود (و اغلب حتی در صفحات داخلی) سانسور کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۱:۱۳    
مدتی است که مدعیان اصلاحات دَم گرفته اند که رأی روحانی مدیون حمایت اصلاح طلبان است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۰:۵۶    
دستیار ارشد وزیر خارجه ایران گفت که به زودی نشست سه جانبه روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه در مسکو برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۰:۵۱    
تا فضای اقتصادی اندکی ثبات پیدا می کند، برخی مدیران دولتی و نمایندگان همسو فضا را ملتهب می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۰:۴۴    
یک مقام ارشد حکومت آل سعود گفته می خواهد آمریکا جزو جدایی ناپذیر برنامه هسته ای این کشور باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۰:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مشکلی برای تامین اقلام اساسی وجود ندارد، گفت: خوشبختانه انبارها ذخیره های مناسبی دارد و در هیچ بخشی با کمبود مواجه نیستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۰:۳۱    
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: 11 دانش آموزان در میاندوآب به دلیل مسمومیت راهی بیمارستان کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۰:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا بودجه کالیفرنیا را قطع کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۰:۱۰    
یک روزنامه هلندی با انتشار فیلمی از حمله به سفارت ایران در شهر لاهه هلند خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۰:۰۱    
اکنون سؤال این است که آیا نباید مجرم مورد اشاره و سایر تهمت زنندگان به سربازان جان برکف وزارت اطلاعات تحت تعقیب قرار بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۶    
ایران خودرو 10 میلیون تومان روی قیمت هر یک از محصولاتش کشید تا از این پس، این شرکت دیگر خودروی زیر 40 میلیون تومان نداشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۱    
در پایان دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های مدعی بجز استرالیا مقابل رقبا له برتری دست یافتند و 3 امتیاز ابتدایی را کسب کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۴۱    
وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام جاسوسی برای ایران به 11 سال حبس محکوم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۱    
معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران گفت: این احتمال وجود دارد که ماهی های رودخانه های دجله و فرات در کشور عراق به نوعی بیماری ویروسی مبتلا شده باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۵    
روزنامه دولتی دیلی صاباح در سرمقاله خود عقب نشینی ترامپ از اظهاراتش درباره خروج نظامیان آمریکا در سوریه را به عواملی در کاخ سفید نسبت داده که علیه او کودتای نرم کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۰۲    
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز از سوی افراد ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۲:۴۶    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پایان سفر به هندوستان، از نتایج این سفر، دیدار با مقامات هندی و روابط رو به گسترش میان دو کشور ابراز رضایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۱    
وزیر پیشین آموزش و پرورش فرانسه درباره لزوم مبارزه با جلیقه زردها اعلام کرد: به پلیس حق تیر بدهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۲:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: گزارشات منتشر شده توسط رسانه های آمریکایی در خصوص شرایط بازداشت یک شهروند این کشور در مشهد کذب و نادرست است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۹    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان می گوید آمریکایی ها برای هیچ کسی هیچ امنیتی را تامین نکردند. ظریف تأکید دارد که آمریکایی ها هر چه زودتر سوریه را ترک کنند، برای مردم سوریه بهتر خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با اتحادیه کسب و کارهای مجازی، فناوری های نوین ارتباطی را یک فرصت مهم جهت تسهیل خدمات به مردم دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۶    
به گزارش مشرق ، حمیدبعیدی نژاد سفیر ایران در لندن در توئیترش نوشت: متأسفانه کشورهای اروپایی علاوه بر منافقین ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۲۹    
استعفای فرستاده ویژه آمریکا برای حل بحران قطر نشان داد که بحران به وجود آمده در میان اعضای شورای همکاری خلیج فارس همچنان پا برجاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۲۸    
به گزارش مشرق ، حشمت الله فلاحت پیشه ، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون برای بررسی ادعای شکنجه یکی از کارگران نیشکر هفت تپه گفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۷    
محسن هاشمی امروز به مناسبت دومین سالگرد درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی در یک گفتگو، صحبت های جالبی درباره غیرطبیعی بودن مرگ پدرش داشته و شایعه آلودگی رادیو اکتیو را نوعی عددسازی دانسته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۳    
رسانه های خبری عصر چهارشنبه به ناپدید شدن یک فروند جنگنده میراژ ارتش فرانسه از صفحه رادار اشاره کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۴۷    
رئیس جمهور گفت: قیام 19 دی مردم قم در حمایت از حضرت امام(ره) به فرآیندی تبدیل شد که به پیروزی کل ملت در انقلاب اسلامی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۴۰    
درویش: امروز همراهان و معارضان دولت سوریه بالاتفاق معتقدند که ایران تنها کشوری است که برای مطامع خود وارد سوریه نشد و این وفاداری ملت و دولت ایران و در رأس آن رهبری آیت الله خامنه ای به خط مقاومت بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۳۲    
نخست وزیر بریتانیا امروز ضمن رد به تعویق انداختن برگزیت، تاکید کرد که کشورش 29 مارس از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۰۹    
باشگاه ذوب آهن در خصوص چگونگی قرارداد امید نمازی سرمربی سابق این تیم بیانیه ای را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۰۳    
وزارت آموزش و پرورش از روز چهارشنبه گذشته شاهد تغییر و تحولات گسترده ای در ساختار این وزارتخانه است که این روند ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۵۰    
دادستان کل کشور در جمع مدیران سازمان تعزیرات حکومتی در مشهد مقدس وظیفه سازمان تعزیرات را برخورد با ناامیدکنندگان اقتصادی عنوان کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۱۵    
ازبکستان در دیداری نزدیک و سخت مقابل عمان به برتری دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۱۰    
عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، از آغاز اجرای مجدد طرح برخورد با توزیع پوشاک قاچاق در فروشگاهها خبر داد و گفت: از 22 دیماه، مجدد با عرضه پوشاک قاچاق برخورد می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۵۴    
گروه تروریستی احرار الشام(جبهه النصره) با از دست دادن بیش از بیست روستای تحت کنترل خود تسلیم گروه تروریستی هیئت تحریر الشام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۷    
سخنگوی شورای سیاست گذاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از انتخاب مصلی امام خمینی (ره) به عنوان مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۹    
در این گزارش اخبار جلسه امروز هیئت دولت را می خوانید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۲۹    
انتخاب نانسی پلوسی به عنوان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در حالی غرب گرایان داخلی را سر ذوق آورده است که وی بارها از گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۳    
قبل از جنگ سوریه تدریس مجانی بود، با گذشت هشت سال از جنگ، هنوز دولت تلاش می کند تحصیل از دوران ابتدایی تا دکترا رایگان باشد.مواد سوختی و گاز شبه مجانی ، عمل جراحی تا یک میلیون لیر، رایگان بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۳    
محمدجواد ظریف، در سخنرانی اش در کنفرانس بین المللی دیالوگ رایسینا در دهلی نو، تصریح کرد: امروز به جای سلطه مردان قوی، نیازمند منطقه ای قوی هستیم .
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۰۲    
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از تحریم های تازه اتحادیه اروپا علیه ایران استقبال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۷    
دادستان تهران: بر اساس تحقیق و بررسی حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم تحقیقات، 3 عامل اصلی راننده، دانشگاه و پیمانکار به نحو مساوی مسئول شناخته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۵    
وزارت ورزش و جوانان دخالت خود در نقل و انتقالات بازیکنان را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۲    
یک منبع آگاه از توافق بغداد و واشنگتن برای احداث 4 پایگاه نظامی جدید برای نظامیان آمریکایی در استان الانبار عراق خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۳۷    
روزنامه اصلاح طلب قانون نوشت: امثال محمود واعظی از تاریخ درس بیاموزند و به گونه ای عمل کنند که در آینده برای شستن رویشان نیاز به آب و صابون نباشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۳۷    
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در مورد حضورم در تیم های پایه استقلال، صحبت های اولیه انجام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۲۸    
بخشی از صحبت های صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار مردم قم را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۸    
نخستین اپراتور ارتباطی کشور در بخش ارتباطات سیار برای رفع نگرانی و دغدغه بخشی از کاربران اینترنت که بسته های هدیه اینترنت شبانه را آسیب زا می دانستند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۸    
تمرین نوبت عصر تیم استقلال در زمین مجموعه پژوهشکده صنعت نفت برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت عدم اعتماد به دشمن و پرهیز از ساده اندیشی و ساده انگاری تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۰۹    
خودروساز کُره ای هیوندای از یک خودروی چهارپا در نمایشگاه لوازم الکترونیکی لاس وگاس رونمایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۸    
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: مرحله اصلی و عملیاتی رزمایش فدائیان حریم ولایت 8 از فردا به مدت دو روز و با شرکت کلیه پایگاه های شکاری نیروی هوایی ارتش در منطقه عمومی اصفهان آغاز خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۰    
گزارشی از نخستین نشست سال جدید پارلمان انگلیس و تهدید نخست وزیر انگلیس به استیضاح را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۸    
به گزارش مشرق ، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۶    
تیم ملی فوتبال ژاپن در نخستین دیدار خود در جام ملت های آسیا برابر ترکمنستان به برتری رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۱    
بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد برای تیم های حاضر در جام ملت های آسیا پیام فرستاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۱۸    
اختلاف بین کادر فنی و یکی از معاونان باشگاه استقلال ادامه دار شده و در این مدت سرپرست باشگاه استقلال هم ورود جدی به این موضوع نداشته که اگر غیر از این بود مشکل تاکنون حل شده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۱۷    
معاون فرماندار بویراحمد گفت: رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مورد سوء قصد افراد مسلح قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۱۳    
آقای هاشمی وقتی می بیند فرماندهان با موضوع سفت و قرص برخورد نمی کنند، ناراحت می شود و برای گرفتن حال این بچه ها از دهان اش می پرد. جمله این است که...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۴    
اطلاعات رسمی نشان می دهد در پی ناآرامی ها در فرانسه در طول یک ماه شمار افرادی که به شدت زخمی شده اند، بیش از 1400 نفر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۰    
یک روزنامه کره ای به تیم ملی فوتبال ویتنام جهت دومین بازی جام ملت های آسیا برابر ایران و حفظ شانس صعود از مرحله گروهی توصیه ای کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۳    
اخیرا تئاتری با نام "عشق ثگی" مجوز اجرا گرفته که از نکات زننده در آن جایگزینی شخصیت های انسانی به جای سگ و گربه است. یکی از بازیگران هم اعلام کرده دوست دارم مردم ببینند و بگویند چقدر در سگ بودن موفقم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۱    
دولت با واردات مواد اولیه و ملزومات ضروری خطوط تولید تا سقف 300 میلیون دلارموافقت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۸    
به گزارش مشرق ، رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مردم قم فرمودند: برخی دولتمردان آمریکایی این طور وانمود می کنند که دیوانه اند، البته بنده این را قبول ندارم اما آنها حقیقتاً احمق های درجه یک هستند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در بحث فنی بحثی درباره کی روش و برانکو وجود ندارد، اما موضوع بحث باید رفتاری باشد و باید فدراسیون فوتبال به عنوان متولی اجازه ادامه این اختلافات را ندهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت:درباره بودجه متأسفانه اشکالات متعددی وجود دارد، بویژه آنکه آنطور که باید و شاید در بیان اعداد و ارقام شفافیت لازم وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۲    
بخشی از صحبت های روحانی در جلسه هیئت دولت را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۷    
عزت زاده اظهار کرد: اقبال عمومی از پیام رسان های داخلی به سمت شبکه های خارجی، اعتماد اندک مردم به آن است و رسانه ها باید وارد میدان می شدند و به این اعتمادسازی کمک می کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۴    
به گزارش مشرق، علی علیزاده در واکنش به محاکمه یکی از وزیران رژیم صهیونیستی به جرم جاسوسی برای ایران، یک استوری در اینستاگرام خود منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۴    
دبیر ستادعالی کانون های فرهنگی مساجد کشور گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب سرود 40 هزار نفری اعضای کانون های فرهنگی مساجد کشور در 400 نقطه از کشور در روز 12 بهمن ماه اجرا می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۳    
گل اول تیم ملی ترکمنستان به ژاپن توسط آماتوف در دقیقه 26 به ثمر رسید. (ترکمنستان 1-0 ژاپن)
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۳    
دور عملیات کربلای 4 و کربلای 5، به هم پیوسته، متصل و مکمل هم بودند و شاید یکی بدون دیگری ممکن نبود. هم کربلای 5 بدون کربلای 4 موفق نمی شد و هم کربلای 4 بدون کربلای 5 کامل نمی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۹    
رئیس بنیاد سعدی در نشستی خبری در مورد وضعیت آموزش و بودجه در این بنیاد و نیز کرسی های زبان فارسی در سراسر دنیا توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۵    
به گزارش مشرق ، سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد در توئیتر جمله ای از اظهارات امروز رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۴    
هم زمان با فعالیت دانشمندان کشور در بخش فضایی و آماده شدن ماهواره های پیام و دوستی برای پرتاب به مدار، زمینه ای برای بررسی برنامه های مالی اختصاص یافته به بخش فضا فراهم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۴    
رهبر انقلاب: رسیدگی به معیشت مردم فقط این نیست که بین مردم پول پخش کنیم. توجه به بخش های مضر و خطرناک اقتصاد و جلوگیری از سودجویی دلالان هم رسیدگی به معیشت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کار ما روی تست و انتقال ماهواره های پیام و دوستی به اتمام رسیده است، گفت: صنعت دفاعی به زودی خبرهای خوشی خواهند داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۳    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس از درگیری بین چند نفر از دانش آموزان یک دبیرستان خبر داد که منجر به قتل یک نفر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۵    
محله فتح در منطقه 9 تهران با 86 هزار نفر به عنوان کم جمعیت ترین محله شهر شناخته می شود؛ از طرفی تهرانپارس غربی با داشتن جمعیتی بالغ بر 125هزار نفر پرجمعیت ترین محله پایتخت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۵    
19دی ماه سالروز شهادت شهید حاج احمد کاظمی و تعدادی دیگر از همقطارانش است. این شهیدان بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای نظامی (جت فالکون) در روز 19 دی ماه سال 1384 در حوالی ارومیه به دیدار حق شتافتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۲    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توئیتر از جراحی رایگان تومور 4 ساله یک زن در مناطق محروم جنوب تهران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۱    
مقام معظم رهبری: بعضی از دولتمردان آمریکا وانمود می کنند دیوانه اند اما حقیقتا احمق های درجه یک اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص انتشار تصویری از شکنجه فردی در فضای مجازی گفت: ویدیوی منتشر شده را دیده ام، واقعا از شان و منزلت ایرانی این قبیل کارها به دور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۸    
وزیر ورزش به حمله لفظی کی روش به سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد.