پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 11 خرداد 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 خرداد 1398 مشرق نیوز 2 خرداد 1398 مشرق نیوز 3 خرداد 1398 مشرق نیوز 4 خرداد 1398 مشرق نیوز 5 خرداد 1398 مشرق نیوز 6 خرداد 1398 مشرق نیوز 7 خرداد 1398 مشرق نیوز 8 خرداد 1398 مشرق نیوز 9 خرداد 1398 مشرق نیوز 10 خرداد 1398 مشرق نیوز 11 خرداد 1398 مشرق نیوز 12 خرداد 1398 مشرق نیوز 13 خرداد 1398 مشرق نیوز 14 خرداد 1398 مشرق نیوز 15 خرداد 1398 مشرق نیوز 16 خرداد 1398 مشرق نیوز 17 خرداد 1398 مشرق نیوز 18 خرداد 1398 مشرق نیوز 19 خرداد 1398 مشرق نیوز 20 خرداد 1398 مشرق نیوز 21 خرداد 1398 مشرق نیوز 22 خرداد 1398 مشرق نیوز 23 خرداد 1398 مشرق نیوز 24 خرداد 1398 مشرق نیوز 25 خرداد 1398 مشرق نیوز 26 خرداد 1398 مشرق نیوز 27 خرداد 1398 مشرق نیوز 28 خرداد 1398 مشرق نیوز 29 خرداد 1398 مشرق نیوز 30 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۳    
پوستی صاف، ناخن هایی مانیکورشده، لبخندی زیبا و دندان هایی سفید. داشتن این ویژگی ها منجر به لایک و کامنت و فالوور بیشتر می شود و این یعنی کسب درآمد هر چه بیشتر برای اینفلوئنسرها.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۳    
شجاعی در تازه ترین اثر خود با عنوان دین به چه درد می خورد دست به تلفیقی زیبا از دو تجربه خود در نویسندگی زده است و اثری خلق کرده نه داستان است و نه متنی عارفانه.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۵    
وقتی که تروریست ها آمدند، ما اول جدی نگرفتیم؛ ولی کم کم دیدیم که دارند می آیند بالا، حاج آقا هم هیچ هول و هراسی به خودش راه نمی داد و سر میزش نشسته بود و کارش را انجام می داد...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۴:۱۶    
سرویس سلامت همگانی انگلیس (NHS) هشدار داد: در حال حاضر "چاقی" به لحاظ مضراتش برای سلامتی، جایگزین سیگار شده و این فاکتور خطرزا به زودی موارد سرطان های مرتبط با وزن را افزایش می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۹    
شاخص کل قیمت تولیدکننده در فصل زمستان 1397، به عدد 412,2 رسید که نسبت به شاخص فصل قبل 8.8 درصد و شاخص فصل مشابه سال قبل 66.3 درصد افزایش داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۵    
نخستین رژه سازمان یافته یک گروه مقاومت در تهران، از جمله برنامه های نُجَباء در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بود که به منظور اعلام حمایت از ملت فلسطین، به عنوان نمونه ای از "تیپ آزادسازی جولان" انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۴    
براساس آمارهای منتشر شده توسط مرکز آمار درباره قیمت اقلام خوراکی مناطق شهری در اردیبهشت 1398، بیشترین افزایش قیمت در ماه مذکور نسبت به ماه گذشته، مربوط به اقلام قند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۸    
پرسپولیس در جام حذفی غافلگیری را بسیار تجربه کرده و تیم های کوچک زیادی بودند که توانستند یقه آن ها را بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۹    
همزمان با انتشار جزئیات بیشتر از حادثه ای که منجر به مرگ بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا شد، اتحادیه فوتبال اروپا از برنامه این سازمان برای گرامیداشت یاد او خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۳    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) قیمت انواع گوشت قرمز در بازار را از 50 تا 120 هزار تومان اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۹    
کارشناس مسائل امنیتی گفت: سناریوسازی های عجیب اصلاح طلبان در ماجرای نجفی به رسوایی بیش تر این جریان خواهد انجامید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۷    
ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اسامی 7 برند قاچاق آدامس که همچنان در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۶    
واقعیت مهم این است که اشتباه رسانه ای را باید با روشنگری رسانه ای جبران کرد. اگر ناپخته ای و حتی یک مغرض سخنی به اشتباه گفت، می شود با برنامه و مصاحبه ای با اندیشمندان از این اشتباه گذر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۲    
انتشار خبر سفر برخی از نمایندگان عضو فراکسیون زنان به فنلاند و دیدار با برخی مقامات این کشور این سؤال را به ایجاد می کند که سفرهای این چنینی و هزینه های مرتبط تا چه اندازه برای کشور مفید فایده دارد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۱    
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تحقیقات این پرونده در زمان فوق العاده ای در دادسرای کازرون انجام و کیفرخواست این پرونده صادر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۷:۱۵    
رئیس پلیس فتا تهران گفت: فردی که با سوء استفاده از تصاویر شاکی اقدام به انتشار آن در فضای مجازی کرده بود، ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۶:۱۶    
دکتر غلامرضا حیدری روز شنبه اظهار داشت: سرطان های ریوی، دستگاه گوارش و دستگاه تناسلی و ادراری از جمله سرطان های اصلی هستند که ارتباط مستقیم با مصرف دخانیات دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۵:۱۵    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از کلاهبرداری نوجوان 14 ساله از کاربران فضای مجازی با دستاویز ربات صیغه یاب تلگرامی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۴:۱۵    
مرضیه برومند، عروسک ها را بازیچه هایی می داند که در پرورش ذهن و روح بچه ها نقش مهمی دارند؛ او می گوید این حوزه نیازمند فراهم کردن زیرساخت هایی است که متولیان فرهنگ توجهی به آن ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۲:۱۵    
متخصصان علوم تغذیه و سلامت در فرانسه و اسپانیا شواهد بیشتری ارائه کردند که نشان می دهد خوراکی های بیش از حد فرآوری شده به سلامتی آسیب می زنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۱:۴۶    
ستاره مصری لیورپول با باز کردن دروازه تاتنهام به پنجمین آفریقایی گلزن در فینال لیگ قهرمانان اروپا مبدل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۱:۴۲    
قرمزهای لیورپول با برتری 2 بر صفر مقابل تاتنهام عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند تا سرانجام یورگن کلوپ پس از 2 شکست در فینال، اولین جامش همراه لیورپول را فتح کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۱۵    
خردادماه همیشه یادآور فصل شروع امتحانات است؛ فصلی پربار که خانواده ها نیز باید مراعات حال فرزندان را داشته باشند تا حاصل یک سال تلاش دانش آموز هدر نرود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۱:۱۵    
اگرچه دوری از سوختگی های ناشی از نور شدید خورشید در تابستان گاهی اجتناب ناپذیر است، اما باید دانست برخی روش های خانگی برای رهایی فوری از این سوختگی ها نیز وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۳۱    
برخلاف ادعای برخی اصلاح طلبان که سعی کردند که محمدعلی نجفی را از اتهام قتل همسر دومش تبرئه کنند، وکیل وی تصریح کرد نجفی مرتکب این قتل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۳:۳۰    
امام (ره) در ماه های آخر عمر خود به سان یک قهرمانی می ماند که پنجه درپنجه ابرقدرت ها انداخته و پرچم اسلامی را بردوش خسته خود حمل می کند و از کمرکش کوه مشکلات و مصائب بالا می برد تا بر قله نشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۲۹    
سران مجمع روحانیون با وجود ظاهرسازی در دعوت به راهپیمایی روز قدس، در این راهپیمایی شرکت نکردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۲۶    
رئیس جمهور نیازی به نظرسنجی چشمی از خودرو ندارد؛ فقط کافی است به نتایج نظرسنجی های دولتی از مردم بها بدهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۱۹    
طرف که آدم بدنامی بود از دنیا رفته بود، اقوام و آشنایان که سر قبرش می رفتند، از فاصله زیاد فاتحه می خواندند! پرسیدند چرا؟ گفتند؛ آخه فامیل دورمان بود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۱۶    
آمریکایی ها طی چند هفته گذشته جنجال زیادی درباره حمله نظامی و نمایش های متعددی در موضع گیری و تحرکات منطقه به راه انداختند اما در عمل دست به کوچک ترین اقدامی نزدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۳:۱۵    
مراسم تقدیر از ورزشکاران مدال آور در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی در حالی با حضور رئیس جمهور برگزار شد که در عمل هیچ تجلیلی از این ورزشکاران به عمل نیامد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۰۸    
دومین جلسه دادگاه محمدرضا خاتمی به اتهام ادعای تقلب در انتخابات سال 88، دیروز در شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت به صورت علنی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۰۲    
فرماندار بندرعباس از خرید تضمینی ملخ زنده از روستائیان هر کیلو 8 هزار تومان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۳:۵۳    
در شرایطی که کمتر از 50 روز به اتمام مهلت اصلاح ساختار بودجه از سوی دولت و مجلس باقی مانده است ولی هنوز معلوم نیست این دو قوه تا کنون برای انجام این کار مهم و اساسی چه کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۴۵    
وزیر بهداشت با تاکید بر احیای طب سنتی گفت: برای احیای طب سنتی 3 گام اساسی را در حال تدوین هستیم و از سویی با خرافه نمایی در حوزه طب سنتی مبارزه خواهیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اعلام اینکه این اتحادیه در موضوعات زیادی با چین همکاری دارد گفت که اتحادیه اروپا برنامه ای برای ممنوعیت هوآوی در این اتحادیه ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۱۵    
وزیرنفت، اولویت سال 98 چهار شرکت اصلی وزارت نفت و معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری را همسو با برنامه ملی اقتصادی مقاومتی برای اجرا ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۳:۱۰    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی در سرمقاله روزنامه جوان نوشت: نیمه خرداد فرصتی است تا نویسندگان و گویندگان کشور به بازخوانی اندیشه و سیره حضرت امام برای سلسله نسل های جمهوری اسلامی بپردازند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۰    
مُناجاتُ الْمُحِبّین یا مناجات دوست داران، از مناجات های پانزده گانه نقل شده از امام سجاد(ع) که حاوی مفاهیمی از جمله محبت خداوند، لوازم و آثار محبت به خداوند، و بندگی و لطف و عنایت خداست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: تریلر نفتکش که منجر به حادثه در محور بروجن _ لردگان شده بود توقیف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۳۰    
باشگاه های پرسپولیس و استقلال به همراه شرکت خدمات اسپانسری ایرانسل در ارتباط با سامانه 3030 بیانیه مشترکی صادر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۱۵    
از ابتدای طرح موضوع قتل میترا استاد توسط نجفی، گمانه زنی ها، موضوعات بسیاری در فضای مجازی و خارج از آن را مطرح کرد. این فیلم مروری شفاف برای موضوعات و ابهامات مطرح شده در رابطه با این مساله است .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۰۰    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که تحریم های اتحادیه اروپا علیه خود را تلافی می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۴    
انتخابات بر سر کرسی های اتحادیه اروپا بود نه کاخ الیزه، اما مهمترین بازنده این انتخابات کسی نبود جز امانوئل مکرون.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه اگر امیدوارانه بایستیم، پیروز نبرد خواهیم بود، گفت: اهل منطق و مذاکره با کسی هستیم که با احترام سر میز بنشیند، نه اینکه فرمان مذاکره صادر کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۱۵    
باشگاه استقلال از توافق با استراماچونی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۱۲    
یک فعال اصلاح طلب از ضرورت برگزاری رفراندوم برای نظارت شورای نگهبان سخن گفت!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۱۰    
به گزارش مشرق، مهدی محمدی در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره گاف وحشتناک ملک سلمان در نشست ضد ایرانی مکه نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۰    
فرهاد مجیدی امروز دردفتر باشگاه استقلال با امیرحسین فتحی مدیرعامل این باشگاه ملاقات کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۵۰    
مشرق در 30 بهمن سال گذشته اولین بار نسبت به پروژه 2040 و ارتباط کاوه مدنی با این پروژه اطلاع رسانی کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۴۵    
تحلیلگر مطرح عرب نوشت: موشک های مقاومت که در درگیری اخیر از سمت نوار غزه شلیک شد، معامله قرن را به شکست کشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۳۴    
به گزارش مشرق؛ حضور حجت الاسلام طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در راهپیمایی روز قدس و استقبال مردم و جوانان از ایشان، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۳۰    
با انتشار خبری در روز هفتم خرداد با عنوان همسر دوم نجفی به قتل رسید برخی گمانه زنی ها درباره انگیزه های این قتل در فضای مجازی مطرح شد و استفاده از واژه خیانت و مهدورالدم برای یک زن متأهل مسلمان به ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۲۰    
با وجود رکود در بازار خرید و فروش لوازم خانگی، اما بازار تعمیرات این روزها در شهرهای سیل زده حسابی رونق گرفته است؛ رونقی که بر خلاف همیشه خبری از پول و گردش مالی بیشتر در آن نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۰    
وکیل مدافع محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به قتل میترا استاد همسر دومش متهم شده از تکمیل تحقیقات در این پرونده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به عنوان تیم برنده وارد میدان می شویم و امیدوارم فردا هواداران پرسپولیس از بازی لذت ببرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۵۱    
سازمان لیگ فوتبال ایران، نام احمد نوراللهی را به عنوان گلزن دیدار پرسپولیس و سپاهان ثبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۹    
خانواده قاتل امام جمعه کازرون در نامه ای ضمن اظهار تأسف از حادثه شهادت حجت الاسلام خرسند برائت خود را از شخص قاتل اعلام کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۷    
خانواده متیرا استاد با حضور در دادسرای امور جنایی تهران برای محمد علی نجفی در قتل دخترشان درخواست قصاص کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۴    
یک شبکه تلویزیونی روسیه از آزمایش یک بمب افکن ملقب به قاتل ناو هواپیمابر در این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۲    
فیلمی از وداع باشکوه مردم کازرون در استان فارس با پیکر امام جمعه شهید این شهرستان را در ادامه مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۷    
ایسما گونکالوس بعد از مذاکره و گفت و گو با مدیران باشگاه استقلال در فضایی صمیمانه و دوستانه از جمع آبی پوشان جدا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۴    
وقتی حاج آقا ابوترابی دست آدم را می گرفت یا رو در روی کسی حرف می زد آدم با تمام وجود به حرف هایش گوش می کرد. نگاه آرامی داشتند و به آرامی سخن می گفتند و کلامشان کاملاً بر دل می نشست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۱    
پخش شدن یک تصویر در فضای مجازی هم شایعات زیادی را به دنبال داشت و هم اهالی ورزش، خبرنگاران و بسیاری از مردم را نگران کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۱    
حسن روشن: شوخی ندارم، اما برانکو مربی نیست!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۵    
شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند، قرار بود 17 خرداد به سوریه اعزام شود، اما خدای متعال زودتر دعای او را مستجاب کرد و در شب قدر به فیض شهادت نائل آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۰    
می گفتند همه ایرانی هایی که اینجا دیده ایم دوست دارند اینجا بمانند و تو اولین نفری هستی که می خواهی برگردی! با تعجب از من سؤال می کردند واقعاً می خواهی برگردی؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۵۷    
نوجوان 15 ساله فلسطینی که تنها آرزویش رسیدن به مسجدالاقصی و شرکت در مراسم نماز جمعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بود، گلوله نظامیان صهیونیست او را از رسیدن به آرزویش محروم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۴۹    
یک هدف اصلی برای اجرای معامله قرن وجود دارد و آن هم اجرای بخش اصلی پروژه صهیونیزم تحت عنوان دولت قومی یهود در کل فلسطین تاریخی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۴۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: فردی به دلیل اختلاف با همسرش در یکی از خیابان های شیراز، وی را کشت و سپس به زندگی خود نیز پایان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی از طرح احداث 400 هزار واحد مسکونی جدید در سراسر کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۵    
فعالان سیاسی اصلاح طلب به جای صبر تا رسیدگی در دادگاه، به طراحی سناریو و جنگ روانی برای تطهیر خود و اتهام زنی به مقتول و دیگران مشغول اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۹    
رهبرانقلاب در دیدار اخیر اساتید: پیشرفت های دانشگاهی به معنای واقعی کلمه چشمگیر است؛ این را نبایستی مورد غفلت قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۰    
دختر رهبر حزب الله لبنان جزئیاتی از زندگی خانوادگی و نوع نگاه پدرش به مقوله خانواده را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۰    
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت های 2019 از سد تیم ملی چین گذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۷    
سریال های ماه مبارک رمضان چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، پانزدهم، شانزدهم و هفدهم خردادماه به ایستگاه پایانی می رسند و از شنبه هجدهم خرداد سریال های جدید رنگِ آنتن را می بینند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۸    
بازار خودروهای وارداتی تکان می خورد؛ این انتظاری است که در حال حاضر فضای خودرویی کشور از مصوبه ای انتظار دارند که در روزهای گذشته در مجلس با طرح آن موافقت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۵    
باشگاه پرسپولیس مدعی شد برانکو ایوانکوویچ امروز در جلسه با هیات مدیره برنامه های آتی خود را ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۳    
شبکه المیادین در گزارشی نوشت اجلاس های سه گانه مکه نشان داد جز امارات و شورای نظامی سودان کسی در کنار ملک سلمان نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۲    
به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توئیتر بخشی از اظهاراتش در راهپیمایی روز قدس در جمع مردم کرج را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۱    
مقایسه تطبیقی وضعیت فعلی کشورمان با اوضاع جنگ هشت ساله دفاع مقدس موضوعی بود که با محمدعلی صمدی، پژوهشگر حوزه دفاع مقدس به بررسی آن پرداختیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۹    
رئیس جنبش انصارالله یمن گفت که دلیل شکست نشست های فوق العاده مکه مکرمه به دلیل موثر نبودن آنها در حل مسایل منطقه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۱    
فرزند وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال در هجدهمین دوره لیگ برتر خبر توافق پدرش با تیم بن یاس امارات را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۹    
تصاویری از بازدید اون رئیس کره شمالی از مراکز موشکی این کشور را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: همزمان با برگزاری مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) مترو رایگان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۳    
سخنگوی شورای نگهبان از اعلام موافقت مشروط شورای نگهبان با اعطای تابعیت به فرزندان مادران ایرانی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۹    
ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی تمامی امکانات خود را برای حفظ مناطق اشغالی در استان ضالع در جنوب یمن بسیج کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۳    
قلعه نویی در نقل وانتقالات نیم فصل بازیکنی را فروخت که در نیم فصل اول 4 گل زده بود و مهاجمی را جذب کرد که نیم فصل دوم مجموعاً یک شوت زد. مهدی شریفی اصلاً در حد شماره ده پرسپولیس ظاهر نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۲    
مراسم تشییع و تدفین شهید حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد خرسند، امام جمعه فقید کازرون برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۸    
درحالی ایران وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی شده است که رسانه های خارجی با اهداف مشخصی اقدام به انتشار آمارهای متناقضی در خصوص صادرات نفت ایران می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۷    
حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی مهمان برنامه دست خط در شبکه پنج سیما بود. وی در این برنامه درباره نامه نگاری ها با حسن روحانی برای تقدیم استعفایش صحبت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۶    
به گزارش مشرق ، تیم فوتبال ذوب آهن لیگ هجدهم را با فراز و نشیب های خاصی پشت سر گذاشت. ذوبی ها با آوردن علیرضا منصوریان دچار یک تحول فوق العاده شدند و در نیم فصل دوم لیگ یکی از بهترین تیم های ایران ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۱    
شبیخون به خفاش نوشته سردار محمد ستاری وفایی به پرونده های محرمانه و منتشر نشده ار فتنه ای بزرگ پرداخته است که در قالب رمان توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر گردید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۱۷    
طوفان و گردباد بی سابقه ای شیلی را درنوردید. هنوز اطلاع کاملی از تعداد مصدومان و خسارات وارده داده نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۶    
دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، پیش نویس مصوبه نحوه حل و فصل اختلاف ها و دعاوی ناشی از قراردادهای سازمان های مناطق آزاد را جهت تصویب هیات وزیران ارائه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۵    
رمان صخور که موضوعی ماورایی دارد و در دسته آثار فانتزی قرار می گیرد در مدت زمان کوتاهی (پس از عرضه در نمایشگاه کتاب تهران) به چاپ دوم رسید.