چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 26 خرداد 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 خرداد 1398 مشرق نیوز 2 خرداد 1398 مشرق نیوز 3 خرداد 1398 مشرق نیوز 4 خرداد 1398 مشرق نیوز 5 خرداد 1398 مشرق نیوز 6 خرداد 1398 مشرق نیوز 7 خرداد 1398 مشرق نیوز 8 خرداد 1398 مشرق نیوز 9 خرداد 1398 مشرق نیوز 10 خرداد 1398 مشرق نیوز 11 خرداد 1398 مشرق نیوز 12 خرداد 1398 مشرق نیوز 13 خرداد 1398 مشرق نیوز 14 خرداد 1398 مشرق نیوز 15 خرداد 1398 مشرق نیوز 16 خرداد 1398 مشرق نیوز 17 خرداد 1398 مشرق نیوز 18 خرداد 1398 مشرق نیوز 19 خرداد 1398 مشرق نیوز 20 خرداد 1398 مشرق نیوز 21 خرداد 1398 مشرق نیوز 22 خرداد 1398 مشرق نیوز 23 خرداد 1398 مشرق نیوز 24 خرداد 1398 مشرق نیوز 25 خرداد 1398 مشرق نیوز 26 خرداد 1398 مشرق نیوز 27 خرداد 1398 مشرق نیوز 28 خرداد 1398 مشرق نیوز 29 خرداد 1398 مشرق نیوز 30 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۱:۳۰    
هفت نکته مهم را که باید از دنیزلی مربی نام آشنا و جدید تراکتور بدانید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۷:۴۳    
جنگ تجاری در واقع محدود کردن صادرات یک کشور به روش های مختلف از جمله اعمال تعرفه بر کالاهای صادراتی آن کشور است. این نوع اقدامات با واکنش کشوری که هدف تعرفه قرار گرفته مواجه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۶:۴۸    
طبق این مصوبه که به وزارت صنعت و سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ گردیده،تاکید شده این شماره گذاری منوط به نصب فیلتر دوده یا اسقاط یک دستگاه خودرو فرسوده به ازاری هر 3 دستگاه خودروی تولید شرکت اسنا است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۵:۵۹    
مدیر شبکه کودک با انتشار پستی در اینستاگرام به اقدام شبکه بی بی سی علیه ایران و ورود به جبهه هجمه فرهنگی به کودکان واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۲    
محمدی از دستگیری متهم به اتلاف یک قلاده توله خرس در این شهرستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۵۶    
غواص ها بوی نعنا می دهند روایت داستانی 72 غواص لشگر انصارالحسین(ع) به قلم توانای حمید حسام توسط انتشارت شهید کاظمی منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۹    
برای اثبات دوباره دشمنی عمیق لندن با ایران، زمان زیادی نیاز نبود و تنها ساعاتی بعد از برگزاری جشن تولد ملکه در سفارت انگلیس، وزارت خارجه این کشور، در اقدامی عجیب، همصدا با ترامپ ایران را متهم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۳    
مدافع پرسپولیس با جدیدترین پست خود در اینستاگرام، برای رقبای تیمش کری خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۷    
شمار زیادی از مردم هنگ کنگ خواستار برکناری رهبر دولت محلی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۹    
آیا واقعاً رؤسای جمهور ایران برای انجام وظایف خود با محدودیت اختیارات مواجه بوده و هستند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۳    
قنبرعلی بهارستانی جوان ترین اسیر جنگ تحمیلی که در سن 11 سالگی به اسارت نیروهای عراقی درآمده بود، امروز یکشنبه براثر سکته درگذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۷    
شاهی یا ترتیزک، در روایات، موسوم به سبزی بنی امیه، به شدت نفی شده و مصرف خوراکی آن اصلا توصیه نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۶    
یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن، بامداد امروز بار دیگر فرودگاه بین المللی أبها در عربستان سعودی را هدف حملات پهپادی خود قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۴    
به گزارش مشرق ، علی کریمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و سرمربی پیشین سپیدرود رشت در پستی اینستاگرامی نسبت به درخشش تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات لیگ ملت های والیبال واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۸:۱۴    
دختر بنگاه دار که با همدستی پدرش یک و نیم میلیارد تومان از مشتریانش کلاهبرداری کرده بود از سوی پلیس بندرعباس دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۳۰    
براساس قانون جدیدی که به تازگی توسط دولت ژاپن به تصویب رسیده، افرادی که در حالات غیر عادی پهپادهای خود را به پرواز دربیارند به زندان محکوم و جریمه می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۳:۳۰    
پس از انتشار تصاویر و فیلم های تأسف بار از حمله چند نفر به یک توله خرس دو ساله و تلف شدن این حیوان، مدیرکل محیط زیست استان مازندران از شناسایی این افراد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۰۵    
رضا مهاجری سرمربی فصل گذشته ماشین سازی تبریز برای هدایت نساجی مازندران با مسئولان این تیم به توافق رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۰۲    
مائوریتسیو ساری با قراردادی 3 ساله هدایت یوونتوس را به دست گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۴۶    
یک نشریه سنگاپوری می گوید علت گرفتاری نخست وزیر ژاپن در مخمصه در سفر به ایران این بود که معادله باید در واشنگتن حل شود، نه در تهران.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۲۴    
یک تحلیلگر ارشد منطقه ای می گوید: وضعیت منطقه به شکل دردناکی خلاف میل آمریکا و رژیم صهیونیستی پیش می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۲۰    
معاون نظارت و ارزشیابی ریاست سازمان سینمایی، در یادداشتی عجیب با مخالف توصیف کردن منتقدان شبکه نمایش خانگی، این منتقدان را به توسعه شبکه های ماهواره ای و تارنماهای مستهجن متهم کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۱۵    
انتشار خبر وتصاویر ضرب و شتم بانوی گیلانی و فرزند خردسالش که در مواجهه با زیر پا گذاشتن عفاف وحجاب توسط تعدادی از افراد هنجارشکن غیورانه ایستادگی ونهی از منکر کرد،دلهای امت حزب الله را متأثر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۰۰    
پاسخ ایران به سفر نخست وزیر ژاپن، قاطع و هوشمندانه بود و آمریکا را در بهره برداری سیاسی از این موضوع ناکام گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۵۷    
توصیف کردن اسلام در خیرالامور اوسطها و میانه روی و تساهل و تسامح ! دم خروس آقای آبه را نیز بیرون زد که چگونه سفر خود را با هماهنگی جریان نفوذی و غربگرا و لیبرال داخلی تنظیم کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۵۲    
شورای صهیونیستی استرالیا- اسرائیل خواستار بازگرداندن ایران به میز مذاکرات هسته ای به واسطه سفر نخست وزیر ژاپن به تهران شده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۴۷    
رامبد جوان، هزینه زایمان و گرفتن تابعیت کانادایی برای فرزندش را از شعارهای وطن دوستانه تأمین کرد؛ این یعنی دهن کجی به پرچم، هویت و شناسنامه ایرانی!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا جامعه ایران و جمهوری اسلامی را نمی شناسد که وعده عدم براندازی را به عنوان پیشنهاد برای مذاکره مطرح می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۳۶    
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بااشاره به سهم بسیار اندک ایران از بازارچند هزار میلیارد دلاری غذای حلال تاکید کرد: سیاست گذاران کشوربه این بازار مهم کاملا بی توجهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۲۹    
روزنامه زنجیره ای هم نوشته است اصلاح طلبان در موقعیتی نیستند که برای نامزد شدن شرط و شروط بگذارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۱۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت: آتش سوزی در یکی از واگن های قطار مسافربری تهران به اهواز در محدوده قم، با اعزام قطار امداد و نجات و نیروهای آتش نشانی منطقه اطفا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۰۰    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خاتمه سفر منطقه ای خود بر لزوم رفع تنش و تداوم حفظ برجام تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۵۱    
3 روز پس از برگزاری جشن تولد ملکه الیزابت در سفارت انگلیس در تهران اطرافیان یک جاسوس دوتابعیتی با هماهنگی پلیس انگلیس امنیت و فعالیت سفارت ایران در لندن را مختل کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۳۱    
یک روزنامه عربستانی از عقد قرارداد رسمی تیم فوتبال الاهلی برانکو ایوانکوویچ خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۲۳    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در پیامی پیروزی های تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی را تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۲۱    
تحرکات و رخدادهای منطقه ای مانند حمله به دو کشتی نفتکش هم زمان با دیدار آبه شینزو در منطقه با هر توجیهی که توسط حامیان منطقه ای غرب رخ داده باشد ترامپ را در موضع ضعف قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۱۲    
سیاست های گذرا و کوتاه مدت که طی چند دهه گذشته در کشور اتخاذ شده اند، از جمله امور مرتبط به تنظیم بازار و از این قبیل هیچ گاه ثمربخش نبوده و نخواهند بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۳    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: نیویورک تایمز و واشنگتن پست مایه شرمساری آمریکا هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۱    
ذکر این نکته ضروری است که در چارچوب نگاه نظام سیاسی اسلام و اندیشه امام راحل (ره)، حفظ اسلام و نظام اسلامی بر همه چیز مقدم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۱    
سفیر ایران در انگلیس به تجمع چند نفری مقابل سفارت کشورمان در لندن واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۱    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه ای با انتقاد از ترامپ برای خروج از برجام گفت که آمریکا قطعا تمایلی برای جنگ با ایران ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۶    
اگر این مقاله حجاریان را همزمان با آگاهی وی از دو سطح مذاکره اصلاح طلبان با نظام و جناح مقابل بدانیم باید بپذیریم که وی به شدت نگران قرار گرفتن در اقلیت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۱    
گروه تروریستی سنتکام گزارش رسانه های آمریکایی درباره هدف قرار دادن پهپاد جاسوسی آمریکایی از سوی ایران در آب های دریای عمان را تایید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۶    
معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه گفت: رویکرد ما این است که در طرح اصلاحات ساختاری رابطه مستقیم بودجه به نفت را قطع نماییم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۰    
پایتخت والیبال آسیا بعد از برد شیرین ایران برابر روسیه نایب قهرمان دنیا با حضور در خیابانهای ارومیه کارناوال های شادی راه انداختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۱۱    
رسانه های اماراتی و سعودی به دیدار امیر قطر و رئیس جمهوری اسلامی ایران واکنش توهین آمیز و خشمگینانه ای نشان دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۶    
شورای نگهبان با ارسال نامه ای به مجلس شورای اسلامی نسبت به اصلاح موادی از قانون و نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی نظر خو د را اعلا م کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۶    
معاون وزیر ورزش و جوانان: اگر بتوانیم شرایطی فراهم شود تا مثل لهستان و ایتالیا مسابقه را در استادیوم فوتبال برگزار کنیم خیلی عالی می شود.وروشو هم مانند ارومیه بوده و والیبال از رشته های اصلی آنها است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۱    
نماینده آمریکا در خاورمیانه اعلام کرد: احتمال دارد انتشار معامله قرن تا نوامبر به تأخیر بیفتد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۵۶    
تیم ملی والیبال ایران موفق شد سومین پیروزی خود را در هفته سوم لیگ ملت های والیبال مقابل روسیه بدست آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۴۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه عده ای به دنبال آنند که محاکمه گران منافقان را قاتل و عاملان شهادت و ترور 17 هزار نفر را مظلوم نشان بدهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۳۱    
چرا امضا کنندگان نامه به جای محکوم کردن آمریکا سعی دارند که هزینه ها را برای آمریکا تقلیل دهند و بهای سنگینی را متوجه ملت مظلوم ایران کنند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۲۲    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی رسما مشارکت این رژیم در کنفرانس ضد فلسطینی منامه را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۱۷    
باشگاه پرسپولیس در خصوص قراردادش با برانکو ایوانکوویچ، اطلاعیه ای صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۰۸    
وزیر کشور فرانسه از برگزاری 50 هزار تظاهرات معترضان به سیاست های دولت امانوئل ماکرون از اواخر سال گذشته میلادی تاکنون خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۰۱    
درجریان سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس قرآنی از سوی تولیت آستان قدس به رئیس جمهور اهدا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۵۵    
تیم ملی والیبال ایران موفق شد در بازی سوم خود در هفته سوم لیگ ملت های والیبال روسیه را هم زمین گیر کند تا با اقتدار به صدرنشینی خود ادامه دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۵۳    
سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره احتمال تغییر زنگنه در دولت گفت: هیچ تغییری در دستور کار دولت قرار ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۴۹    
ملی پوشان پس از پیروزی مقابل روسیه خوشحالی خود را با معاون وزیر ورزش تقسیم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۴۴    
سرانجام سه روز بازی های هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 که به گروه مرگ معروف بود به پایان رسید و ایران از گروه مرگ، زنده بیرون آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۴۱    
جیمی جامپی که امروز در بازی والیبال ایران و روسیه خودنمایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۱    
رئیس جمهور عزل شده سودان در اولین حضورش در انظار عمومی پس از سرنگونی حکومت وی، از زندان به مرکز مبارزه با فساد در خارطوم منتقل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۲۱    
ترکیب نهایی هیأت رئیسه کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم پارلمان دهم مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۱۱    
قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک به عنوان سرمربی در لیگ برتر فعالیت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۰۱    
رهبر کاتولیک های جهان به حادثه نفت کش ها در دریای عمان واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۵۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: به تمام مسوولان اجرایی تأکید کرده ایم که در پرداخت حقوق کارکنان خدوم دولت، نباید حتی یک روز هم تأخیر بیفتد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۴۱    
رسانه های آلمانی از لغو برخی محدودیت های صادرات تسلیحاتی از سوی دولت آلمان به عربستان و امارات خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۱    
عضو سابق حزب اعتماد ملی به عدم نامزدی محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید برای ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس واکنش داد و گفت: ته مانده های اصلاحات هم دیگر لیدری عارف را در مجلس قبول ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۲۴    
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر بر اینکه واشنگتن خواهان جنگ با ایران نیست، گفت آمریکا به اعمال فشار اقتصادی به تهران ادامه خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۱۴    
بر اثر قطع برق گسترده در 4 کشور آمریکای لاتین، 50 میلیون نفر دچار خاموشی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۹    
مدتی بود که تغییر لحن آمریکایی ها در قبال ایران موجب شده بود تا برخی با خوش خیالی در مورد رویکرد آتی کاخ سفید در قبال تهران برخورد کنند اما حادثه روز پنجشنبه سندی دیگر برای شناسایی دشمن بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۶    
شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت، نامه ای از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دریافت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نامه برانکو به دست ما رسیده و در آن خواستار فسخ قرارداد شده اما ما پول او را آماده کردیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۰    
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در نشست خبری بعد از برد مقابل کانادا از ترس بازیکنانش پس از شکست مقابل ایران در خیابان های ارومیه گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تصمیم جدید مبنی بر فرصت یک هفته ای دولت برای اجرای مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۵۳    
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در کارگروه ویژه کمیسیون متبوعش خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۵۰    
تیم والیبال ایران در میان استقبال و تشویق گسترده تماشاگران وارد سالن غدیر ارومیه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۴۶    
استاندار فارس گفت: هیچ گونه تجمعی در شهرستان کازرون صورت نگرفته است و انتساب هرگونه فیلم و کلیپ به مردم این شهرستان، از اساس کذب است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۴۲    
با وجود اینکه بازی ایران و روسیه از هفته سوم والیبال لیگ ملت های جهان عصر امروز یکشنبه برگزار می شود اما از صبح تاکنون هزاران نفر از هواداران در جلوی سالن غدیر به صف ایستاده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۴۰    
بی نظمی در فروش بلیت و ورود هواداران به سالن موجب ازدحام روی سکوها شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۳۴    
چند فرد ناشناس که خود را هوادار استقلال معرفی کردند در مقابل ساختمان این باشگاه به مسئولان این باشگاه اعتراض کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۲۸    
مرکز آمار ایران رشد تولید ناخالص داخلی کشور در سال 97 را با نفت منفی 4.9درصد و بدون نفت منفی 2.4درصد اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۲۰    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیات و پشت پرده عدم برگزاری انتخابات هیأت رئیس کمیسیون امنیت ملی را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۱۷    
در حالیکه ورود بوق و شیپور طبق قوانین فدراسیون جهانی والیبال ممنوع است اما تماشاگران ایرانی بدون توجه به این قانون این وسائل را همراه دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۱۲    
یک روزنامه مصری در مقاله ای به بررسی طرف هایی که از تشدید تنشها در منطقه خلیج فارس بهره می برند، پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۱۰    
لی اروین، مهاجم پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی مدعی است که نتوانسته خود را با سبک زندگی در ایران وفق دهد و به همین خاطر به کشورش بازگشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۰    
سفیر ایران در مسکو گفت که همه اسناد مهم اقتصادی بین ایران و روسیه امضا شده و هیچ سند امضا نشده ای باقی نمانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۵۳    
دهم تیرماه اولین جلسه محاکمه شهردار سابق تهران در دادگاه کیفری استان تهران برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۷    
به گزارش مشرق؛ یک کاربر توییتر درباره ادعای تقلب محمدرضا خاتمی و دادگاه او نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۶    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس با الاهلی عربستان به توافق رسید تا به نوعی شانس بازگشت مجدد به این تیم را هم حفظ کرده باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۴    
شاید به طور میانگین گفته شود که سرانه مطالعه کتاب در کشور ما پایین است اما در این میان افراد زیادی هستند که مدام در کتابخانه ها به دنبال کتاب هستند و خواندن را یکی پس از دیگری انجام می دهند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۱    
کارگر 40 ساله پس از سقوط از پشت بام ساختمان پنج طبقه مسکونی جان باخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۶    
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج دو هزار گردان امداد و نجات دارد، گفت: بسیج در سیل اخیر کار سه سال را در 35 روز انجام داد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۹    
رسانه های ضدانقلاب که هفته ها تلاش کرده بودند تا تجمعی را در کازرون به راه بیاندازند، با شکست مفتضحانه ای روبرو شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۶    
رئیس جمهور ترکیه ابراز امیدواری کرده تا سامانه دفاع موشکی اس-400 نیمه اول جولای (تیر) وارد کشورش شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۲    
کارشناس ارشد خودرو با بیان اینکه بازار خودرو پول ها را جابجا کرده و پولشویی را روان می سازد، گفت: مجلس باید دو خط لایحه بنویسند ولی آقایان قصد ندارند ابزارهای کنترلی اقتصاد را فعال کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۰    
ترکیه از درگیری های بین مسکو و واشنگتن برای ایجاد مناسبات عمیق با مسکو استفاده کرد تا شاید بتواند از این مناسبات برای ترسیم موازنه های نظامی جنگ و رسیدن به راه حل سیاسی به نفع خود استفاده کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۸    
حسین الله کرم استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در بزرگراه امام علی (ع) دچار سانحه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۳    
دزدی توسط دو سارق در یکی از منازل تهران که 4 ساعت به طول انجامید!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۴    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: جایگزین زنگنه، فردی متحول گرا و موفق در کابینه دولت است که به زودی معرفی می شود.