پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۳:۲۲Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 26 مرداد 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 مرداد 1398 مشرق نیوز 2 مرداد 1398 مشرق نیوز 3 مرداد 1398 مشرق نیوز 4 مرداد 1398 مشرق نیوز 5 مرداد 1398 مشرق نیوز 6 مرداد 1398 مشرق نیوز 7 مرداد 1398 مشرق نیوز 8 مرداد 1398 مشرق نیوز 9 مرداد 1398 مشرق نیوز 10 مرداد 1398 مشرق نیوز 11 مرداد 1398 مشرق نیوز 12 مرداد 1398 مشرق نیوز 13 مرداد 1398 مشرق نیوز 14 مرداد 1398 مشرق نیوز 15 مرداد 1398 مشرق نیوز 16 مرداد 1398 مشرق نیوز 17 مرداد 1398 مشرق نیوز 18 مرداد 1398 مشرق نیوز 19 مرداد 1398 مشرق نیوز 20 مرداد 1398 مشرق نیوز 21 مرداد 1398 مشرق نیوز 22 مرداد 1398 مشرق نیوز 23 مرداد 1398 مشرق نیوز 24 مرداد 1398 مشرق نیوز 25 مرداد 1398 مشرق نیوز 26 مرداد 1398 مشرق نیوز 27 مرداد 1398 مشرق نیوز 28 مرداد 1398 مشرق نیوز 29 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۹    
سیاوش فلاح پور کارشناس مسایل بین الملل در رشته توئیتی به بیان علت ها و سابقه اختلاف بین امارات و سعودی ها پرداخت. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۰    
آمارهای سردار مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره معتادان را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۱:۴۲    
اگر به دنبال لیستی از علائم و نشانه های فشار خون بالا هستید خوب است بدانید چیزی پیدا نخواهید کرد. زیرا بیشتر اوقات، فشار خون بالا علامتی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۱    
گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار افتتاحیه لیگ نوزدهم مقابل پارس جنوبی با پرتاب گل به سوی تماشاچیان به استقبال آن ها رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۰:۲۷    
به گزارش مشرق، علاءالدین بروجردی متن گفت و گوی خود درباره نقش واشنگتن در آشوب های منطقه ای و بین المللی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. بروجردی نوشت: آمریکا باید تحریم تسلیحاتی شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۹:۱۷    
به گزارش مشرق، احمد امیر آبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۶:۳۰    
مدیر مسئول یک روزنامه زنجیره ای می گوید کیهان برای دبیر کل حزب کارگزاران در میان اصلاح طلبان مأموریت جدیدی تعریف کرده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۲:۰۰    
سردرد از آن دردهایی است که تقریباً همه ما آن را تجربه کرده ایم. این درد وقتی خفیف باشد با یک مسکن ساده و کمی استراحت برطرف می شود؛ اما اگر شدید باشد، ممکن است نیاز به مراقبت فوری داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۴    
علی همدانی که ارزش پول افغانستان و ایران را مقایسه کرده بود، با انتقاد کاربران توییتر روبرو شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۱۸    
پیروز مجتهدزاده کارشناس بی بی سی: توقیف نفتکش ایرانی از همان ابتدا غیرقانونی بود و به دستور و خواست آمریکا انجام شده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۲:۴۵    
با حکمی که دادگاه جبل الطارق درباره رفع توقیف گریس 1 صادر کرد بیش از گذشته غیرقانونی بودن اقدام انگلیس در توقیف نفتکش ایرانی آشکار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۲    
برخی از رسانه های داخلی که متأسفانه و خواسته یا ناخواسته عرصه را برای سوء استفاده رسانه های معاند نیز مهیا کرده اند، اقدام به انتشار اطلاعات نادرست و ناقص از صورت های مالی بانک پاسارگاد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۱    
در 10 پنج شنبه اخیر، هفت رویداد مهم و اثرگذار در حوزه سیاست خارجی ایران اتفاق افتاده که هر کدام تا مدتی خبر یک ایران و تا حدی جهان بوده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۷    
قطعه "ابر مسافر" با صدای احسان خواجه امیری منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۰    
پرسنل زندان به هیچ وجه من الوجوه نبایستی از زندانیان به منظور انجام کارهای شخصی خود استفاده کنند و حق ندارند کوچکترین هدیه ولو حبّه قندی یا دانه خرمایی از زندانی بپذیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۷:۴۵    
عضو کارگزاران می گوید دولت روحانی از اختیارات موجود برای بهبود اوضاع اقتصادی استفاده نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۸:۴۰    
خرید برزیلی پرسپولیس که قرار است به زودی به ایران بیاید، تصویری به همراه فرزندش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۸:۳۸    
در اواخر بازی مقابل تاتنهام اتفاق عجیبی بین پپ گواردیولا و سرخیو آگوئرو رخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۷:۱۵    
قرار گرفتن رشد اقتصادی آمریکا در مسیر سراشیبی و پیش بینی رکود اقتصادی، موقعیت ترامپ را در انتخابات آتی این کشور در معرض تهدید قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۸:۰۳    
مسابقات کامیون ها و ماشین های سنگین یکی از جذاب ترین مسابقات خودرویی جهان است و رانندگان در این مسابقات روی دو چرخ حرکت می کنند که به اصطلاح تک چرخ می زنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۷:۰۰    
خبر رسید نجفعلی شهید شده و از سرنوشت قدرت الله و ولی الله اطلاعی در دست نیست. پیکر نجفعلی هم در منطقه عملیاتی خیبر جا مانده و او هم مثل دو برادر کوچک ترش مفقود است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۶:۴۰    
یک روزنامه اصلاح طلب می گوید اصلاح طلبان دچار بحران مسئولیت پذیری هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۷:۳۷    
نمایندگان کشورمان به 2 مدال طلا و 2 مدال برنز در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در استونی دست یافتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۶:۳۰    
با نزدیک شدن به موعد برگزاری مجمع عمومی خانه سینما، تنش و درگیری بین برخی انجمن ها و هیئت مدیره خانه سینما افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۵:۱۵    
روزنامه شرق در سرمقاله دیروز خود به بهانه طرح مسئله اجماع ملی و به حساب آوردن روشنفکران، به تمجید و تجلیل از دوران رضاخانی پرداخت!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۴:۴۵    
آنچه امروز در جامعه ایران مطرح است -و هیچ اختلافی درباره آن وجود ندارد- کاهش میزان زاد و ولد در کشور و در نتیجه حرکت جمعیت به سمت پیر شدن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۴:۳۰    
دوربین نصب شده روی داشبورد یک خودروی عبوری در خیابان های کامبوج، لحظه انفجار پمپ بنزین و فرار مردم را ضبط کرده است. علت این حادثه و میزان تلفات آن اعلام نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۵:۳۰    
دبیرکل حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان گفت: بنده آیت الله مصباح را فیلسوف صمدانی، مفسر و عالم ربانی می دانم و جایگاه ویژه ای برای این شخصیت بزرگوار قائل بوده و هستم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۴:۱۵    
خصوصی سازی از نیازهای ضروری اقتصاد است اما طی قریب به دو دهه گذشته دولت ها عمدتا خلاف جهت خصوصی سازی واقعی حرکت کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۳:۳۰    
واقعیت این است که آذرخش نه تنها به هواپیما برخورد می کند، بلکه هواپیما حتی تلاش نمی کند از این برخورد فرار کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۴:۱۵    
در حالی که رسانه ها از آزادی نفتکش ایرانی و حرکت قریب الوقوع آن از جبل الطارق خبر داده اند، یک دادگاه در واشنگتن حکم توقیف برای این نفتکش صادر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۳:۴۱    
یک روان پزشک درباره اینکه فرد دچار اختلالات روانی چه وقت به روان پزشک و چه زمان به روان شناس نیاز دارد، توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۲:۳۰    
متخصص پوست با بیان اینکه ارث، مصرف برخی داروها، بیماری های کبدی و داخلی، کم کاری و پرکاری تیروئید از جمله علل ریزش مو هستند، گفت: ریزش مو به جز علت ارثی بودن آن، قابل درمان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۱:۰۵    
شالوده گفتمان جهادی بر اخلاص متکی است، اخلاص باعث افزایش مخاطب و توسعه ظرفیت می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۰:۴۲    
دستیار سابق رئیس جمهور آمریکا مدعی شد وی ظرف ماه های آینده انصراف خود را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 اعلام خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۰:۳۲    
نزدیک ظهر است و همه در حال فرار از این گرمای تابستانی هستند اما او با اقتدار در کنار خیابان انقلاب ایستاده است و گویی زندگی اش در میان عبورومرور ماشین ها و آدم ها خلاصه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۰:۱۱    
رسانه های رژیم صهیونیستی، خبرهای بیشتری درباره عادی سازی روابط این رژیم با کشورهای عربی منتشر می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۰:۰۱    
یک بازی کلاسیک دیگر از سوی 2 تیم صاحبنام جزیره روی پرده رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۳:۵۴    
گفت: برخی از مفسدان اقتصادی بعد از بازداشت و محکومیت ادعا کرده اند که قصد خدمت به مردم را داشته اند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۳:۴۱    
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برخی به دنبال تخریب بزرگان هستند، به بازتاب مغرضانه سخنان منسوب به آیت الله یزدی توسط رسانه های اصلاح طلب واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۳:۲۰    
استراتژیست های نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی هرگونه جنگ با ایران را یک دام می دانند. چرا که در دریا حرفی برای گفتن ندارند و در خشکی هم زمین گیر هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۳:۱۶    
تیم فوتبال رئال مادرید در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا یک پیروزی آسان به دست آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۳:۱۰    
منابع خبری رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در جنوب سرزمین های اشغالی و حمله راکتی به شهر سدیروت خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۲:۵۸    
ممکن است مصلحت اندیشان و توسعه گرایان غرب محور بگویند نباید اروپا را با خود درگیر کنیم که در پاسخ باید گفت عایدات ما از برجام اروپایی چیست که در این صورت از دست خواهیم داد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۲:۴۱    
مدیر عامل آتش نشانی شیراز از وقوع حریق در قسمت های در دست ساخت بیمارستان شیراز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۲:۳۱    
بخش فارسی صدای آمریکا در راستای طرحی که یکی از افسران امنیتی سابق آمریکا پیشنهاد کرده بود رسماً به تریبونی برای پیشبرد تروریسم تبدیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۲:۲۶    
رهبر جنبش انصارالله یمن حملات پهپادی ارتش یمن و انصارلله به میدان نفتی الشیبه عربستان را بزرگترین عملیات یمنی ها از ابتدای جنگ ائتلاف سعودی برشمرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۲:۲۴    
تصویب قانونی جدید در مورد سوء استفاده جنسی کودکان در آمریکا به انتقال بیش از 400 پرونده به دادگاه های نیویورک منجر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۲:۱۳    
دولت نجات ملی یمن ابراهیم محمد محمد الدیلمی را به عنوان سفیر فوق العاده یمن در ایران تعیین کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۲:۰۶    
منابع خبری از وقوع سیل شدید در ترکیه خبر می دهند که خسارت زیادی به مرکز شهرهای ترکیه وارده کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۲:۰۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی در فضای مجازی نوشت: رفع توقیف گریس 1 پیام روشنی از قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به همگان بود و قطعاً اشتباه بعدی انگلیس پاسخی سخت تر به دنبال خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۴    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان واگذاری بندر چابهار به روس ها را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۱:۳۹    
باز هم در نزدیکی انتخابات، طرح هایی از سوی برخی نمایندگان به مجلس ارائه می شود که بار امنیتی و سیاسی داشته و از قبل شکست خورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۱:۲۷    
در سخنان رهبر انقلاب در جمع گروه کثیری از آزادگان آمده است: ما نامه هایی از بعضی از آزادگان در طول این دو سالِ بعد از آتش بس تا امروز داشته ایم که به خانواده هایشان می نوشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۱:۲۰    
رحمانی فضلی در جریان دیدار با همتای عراقی خود به امضای تفاهم نامه ای بین ایران و عراق اشاره کرد و گفت: مرز خسروی بر اساس این توافقنامه بازگشایی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۱:۱۹    
رونالدو به همراه پسرش جونیور به تمرین اختصاصی پرداخت. تمرین پا به پای پسر در کنار پدر از نکات جالب این تمرین بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۱:۱۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات کویتی دقایقی پیش تهران را به مقصد کویت ترک کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۰:۵۷    
یاسین الیاسری در آیین انعقاد تفاهم نامه میان وزارت کشور عراق و وزارت کشور ایران، اظهار داشت: خدمت به زائران امام حسین را افتخار می دانیم و از این راه کسب اجر می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۰:۵۵    
ترکیب تیم های منچستر سیتی و تاتنهام در هفته دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۳    
سناتور دموکرات آمریکایی گفت در صورتی که تل آویو همچنان بر عدم صدور مجوز ورود دو عضو مجلس نمایندگان آمریکا اصرار ورزد، نباید کمک های خارجی آمریکا را نیز دریافت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۱    
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان به نایب قهرمانی آسیا رضایت داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۵    
در پی اقدام رژیم صهیونیستی در ممنوع الورود کردن دو نماینده کنگره به سرزمین های اشغالی، نمایندگان دموکرات به دنبال سلب اعتماد از سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۳    
برخلاف اخبار پیشین، مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس فردا یکشنبه هم به تهران نمی آید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۳    
مسئولان ورزشگاه آزادی با نصب دوربین های مختلف و شماره گذاری صندلی ها شرایط را برای برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر آماده کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۷    
دستیار امور بین المللی رئیس جمهوری روسیه گفت: پوتین و ماکرون درباره برجام رایزنی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۶    
باشگاه استقلال نسبت به ادعای رسانه عراقی مبنی بر جذب بازیکن در پست دفاع راست از این کشور واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۹:۵۹    
به دنبال حکم یک دادگاه منطقه ای در آمریکا، سازمان اطلاعات مرکزی این کشور سیا ، اقدام به انتشار بخشی از اسناد مرتبط با قتل جمال خاشقجی، نویسنده منتقد سعودی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۹:۵۶    
خبرگزاری آمریکایی خبر داد با وجود فشارهای آمریکا سوپرنفتکش ایرانی گریس 1 طی 24 تا 48 ساعت آینده بندر جبل طارق را ترک خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۹:۵۴    
در این ویدئو تصاویری از لحظه انفجار بمب جنگی کشف شده در پلدختر را می بینید که توسط نیروهای سپاه و پایگاه چهارم شکاری دزفول منهدم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۷    
احسان علیخانی از آغاز ساخت فصل دوم عصر جدید برای زمستان 98 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۰    
رهبر جنبش انصارالله یمن حملات پهپادی ارتش یمن و انصارلله به میدان نفتی الشیبه عربستان را بزرگترین عملیات یمنی ها از ابتدای جنگ ائتلاف سعودی برشمرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۹:۳۶    
مهاجم ایرانی در هفته دوم لیگ برتر انگلیس هم در ترکیب اصلی برایتون قرار ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۹:۳۵    
واکنش مدیر مسئول روزنامه خراسان به درخواست مدیر مسئول روزنامه جوان درباره حسن عباسی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۹:۲۲    
تصاویر منتشر شده از هدف قرار دادن ناوچه ساعر 5 در سال 2006 نشان می دهد حزب الله از موشک کروز ضد کشتی نور در این عملیات استفاده کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۹:۱۶    
26 مرداد سالروز آزادسازی شهر پاوه از چنگ ضد انقلاب است. شهید چمران و شهید اصغر وصالی از جمله افرادی بودند که نقش مهمی در آزادسازی این شهر داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۹:۱۵    
یک روزنامه روسی نوشت که هزینه جنگ یمن برای سعودی ها بسیار هنگفت شده و احتمال دارد آنها نیز همچون امارات تعداد نیروهای خود در یمن را کاهش دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۷    
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه لرستان گفت: بمبی که امروز در پل دختر کشف شده از بمب های جامانده از دفاع مقدس بوده که در آن زمان عمل نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل باشگاه تراکتور خبر توافق این باشگاه با مهاجم سابق آرسنال را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۸:۴۲    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به نقش دولت آمریکا در برهم زدن نظم جهانی اشاره کرد و نوشت که ورود ترامپ به بحران های جهانی اوضاع را بدتر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۶    
باشگاه سپاهان بخش اول پرداختی های فصل جدید را انجام داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۸:۲۰    
با حضور رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران و همچین شهردار منطقه یک تهران از سردیس و تابلوی خیابان عزت الله انتظامی رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۸:۱۸    
انصارالله یمن به رژیم سعودی درباره پیامدهای خطرناک ادامه تجاوزگری به یمن و کشتار مردم بی دفاع این کشور هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۸:۱۷    
26 مرداد 69 یکی از دلهره آورترین و در عین حال زیباترین روزهای تاریخ ایران بود. آنهایی که این روز را دیده اند هرگز فراموشش نخواهند کرد و نسل های بعد تصاویر این روز را خواهند دید و در بهت فرو خواهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۸:۰۴    
غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضائیه درباره فرار یک از متهمان و اخلال گران ارزی از کشور توضیحاتی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۸    
یک روزنامه نیجریه ای خبر داد، احتمال آن وجود دارد که دولت این کشور سفر شیخ ابراهیم زکزاکی به خارج به منظور درمان را ممنوع کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۷    
در شرایطی که 27 روز از استعفای خطیر از استقلال می گذرد اما یک رسانه عراقی ادعا کرد وی در حال مذاکره با یک مدافع عراقی برای حضور در استقلال است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۷:۲۶    
پس از قطع تمام خطوط ارتباطی کشمیر در مناقشات اخیر، مقامات این منطقه از بازگشت برخی خدمات ارتباطی خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۷:۲۶    
نشست سه جانبه ایران، انصارالله یمن و سفرای 4 کشور اروپایی در تهران برگزار شد و حاضران بر توقف هر چه سریع تر جنگ و دست یابی به راهکار تأکید کرده و خواستار تسریع در ارسال کمک های انسانی به یمن شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۷:۱۵    
بدون شرح ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۷:۱۴    
وزارت خارجه لهستان از بررسی ایده مشارکت در ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۹    
رسانه معتبر ایتالیایی در گزارشی عنوان کرد که امانوئل آدبایور با قراردادی دوساله به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوسته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۶:۴۰    
اگر قرار است شیرکانی نیز مانند میعاد صالحی و با فشار نهادهای نظارتی و رئیس جمهور برکنار شود، وزیر کار می بایست از اکنون تکلیف این صندوق بیمه ای را مشخص کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۵    
نتایج و یافته های اطلس کیفیت زندگی در تهران نشان می دهد، در میان مناطق 22 گانه شهر تهران، ساکنان منطقه های 20، 19 و 21 اعتماد بیشتری نسبت به همسایه های نزدیک خود دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۳    
در سلامت جمهوری اسلامی ایران، همین بس که در طول این چهل سال، در مقابل امتیاز طلبی و خودکامگی خواص یا اطرافیان آنها کوتاه نیامده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۶:۲۸    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از ثبات قیمت ها در انواع خودروهای داخلی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۶:۲۷    
یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن با چند فروند پهپاد قاصف کا 2 درعملیاتی گسترده به برخی مواضع حساسِ فرودگاه بین المللی ابها حمله و در پروازهای این فرودگاه اختلال ایجاد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۶:۲۳    
راننده چینی پس از تلاش بسیار برای دور زدن در بزرگراه، سرانجام موفق شد بدون ایجاد حادثه، چند صد متری را به صورت معکوس حرکت کند اما در نهایت توسط پلیس متوقف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۶:۲۲    
یکپارچگی فرماندهی محور مقاومت، یکی از اصلی ترین پیام های عملیات امروز بود که این پیام را مخابره کرد که اگر دست از پا خطا کنند با موجی همه جانبه ...