پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۰:۱۲Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 8 مهر 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 مهر 1398 مشرق نیوز 2 مهر 1398 مشرق نیوز 3 مهر 1398 مشرق نیوز 4 مهر 1398 مشرق نیوز 5 مهر 1398 مشرق نیوز 6 مهر 1398 مشرق نیوز 7 مهر 1398 مشرق نیوز 8 مهر 1398 مشرق نیوز 9 مهر 1398 مشرق نیوز 10 مهر 1398 مشرق نیوز 11 مهر 1398 مشرق نیوز 12 مهر 1398 مشرق نیوز 13 مهر 1398 مشرق نیوز 14 مهر 1398 مشرق نیوز 15 مهر 1398 مشرق نیوز 16 مهر 1398 مشرق نیوز 17 مهر 1398 مشرق نیوز 18 مهر 1398 مشرق نیوز 19 مهر 1398 مشرق نیوز 20 مهر 1398 مشرق نیوز 21 مهر 1398 مشرق نیوز 22 مهر 1398 مشرق نیوز 23 مهر 1398 مشرق نیوز 24 مهر 1398 مشرق نیوز 25 مهر 1398 مشرق نیوز 26 مهر 1398 مشرق نیوز 27 مهر 1398 مشرق نیوز 28 مهر 1398 مشرق نیوز 29 مهر 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۳    
توقیف نفتکش انگلیسی و دستگیری نیروهای آمریکایی و انگلیسی در آب های خلیج فارس تنها گوشه ای از اقتدار نیروهای دریایی سپاه بود که لرزه بر پیکر دشمن انداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۶    
همایش اربعین مهدوی چهارشنبه دهم مهرماه برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۵    
کارشناس بی بی سی: مجاهدین خلق(منافقین)با متهم کردن ایران به حمله علیه تأسیسات نفتی عربستان، در حال ماهیگیری از آب گل آلود هستند. آن ها بلندگوی سرویس های اطلاعاتی غربی بوده و خودشان عملا کشفی ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۹    
آیین افتتاحیه بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه دوشنبه 8 مهر با حضور فرماندهان، مسئولین و مدیران سپاه برگزار آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۶    
ارزیابی استاد دانشگاه بردفورد از تغییر لحن بن سلمان در برابر ایران در شبکه بی بی سی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از ارائه طرح دو فوریتی الزام بازگشت خانواده مسئولان به کشور به هیئت رئیسه پارلمان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۶    
نصراله پژمانفر نماینده مجلس در نامه ای به هیات عالی نظارت بر اجرای سیاستهای کلی نظام، تناقض تشکیل وزارت بازرگانی با 4 قانون و سیاست کلی را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۵    
کتاب دهکده خاک بر سر روزنوشت های فائضه غفار حدادی از زندگی یکساله در لوزان سوئیس برای دومین بار تجدیدچاپ و روانه بازار کتاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۹    
نماینده تام الاختیار نهاد در پروژه کتابخانه مرکزی یزد، از آغاز فرایند برگزاری مناقصه و واگذاری پروژه تکمیل کتابخانه مرکزی یزد به پیمانکار و اعلام برنده این مناقصه در 11 مهرماه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۷    
رسانه ملی با بودجه ای کمتر از یک چهارم فقط یک شبکه غربی به مدد تلاش های فداکارانه کارکنانش در مقابل صدها شبکه ضد انقلاب ایستاده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۸:۲۳    
اسطوره تیم میلان یک جایزه تحقیرآمیز دریافت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۸:۱۲    
در حاشیه دیدار تیم های پارس جنوبی و ذوب آهن در جام حذفی سرمربیان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۸:۰۴    
فضانوردان در بخشی از تمرینات خود به منظور آماده شدن برای زندگی در فضا باید مدتی از عمر خود را داخل غار سپری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۷:۴۶    
کارشناسان آمریکایی از سخنرانی ضدآمریکایی روحانی در سازمان ملل ابراز ناخرسندی می کنند. روحانی آمریکا را راهزن بین المللی خواند و تصریح کرد پاسخ ایران به مذاکره با وجود تحریم ها نه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۶:۳۰    
یک تحلیلگر فرانسوی گفت: مقامات ایران دنبال مهندسی توازن قدرت در منطقه هستند و نه جنگ.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۶:۰۰    
در صورت هرگونه انفعالی و دادن هر امتیازی ولو به گفته سخنگوی دولت تغییر کوچک !، مقاومت فعال را غیرفعال و دیپلماسی قدرت را بی اثر خواهد کرد
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۴:۳۰    
شبکه الجزیره تاکید کرد که تصاویر اسرای سعودی، برای هر ارتشی شرم آور و سخت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۵:۰۰    
روزنامه نیویورک تایمز، ترامپ را ناتوان و گرفتار در مخمصه خود ساخته مقابل ایران توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۳:۱۵    
دندان درد یکی از آزاردهنده ترین مشکلات دهانی است که دلایل و عوامل بسیاری در به وجود آمدن آن دخیل هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۴:۰۰    
تبدیل شدن شفافیت به یک مطالبه ی عمومی هزینه های مخالفت علنی با آن را بالا برده است. با این حال به نظر می رسد اتخاذ رویکرد رادیکال درباره شفافیت توسط بعضی افراد نتیجه ای جز بن بست نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۲:۰۰    
راننده خودروی سواری با توقف ناگهانی در حاشیه بزرگراه، موتورسواری را که در فاصله چند متری با خودرو حرکت می کرد، درگیر تصادفی وحشتناک کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۲:۳۰    
یک وبگاه آمریکایی در گزارشی با بررسی تحریم های آمریکا علیه ایران نوشت که با وجود فشار تحریم ها علیه مردم، اما این کشور در برابر خواسته های واشنگتن تعظیم نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۱:۵۵    
رهبر اکثریت جمهوریخواه مجلس سنای آمریکا اعلام کرد که چنانچه مجلس نمایندگان با استیضاح ترامپ موافقت کند، مجلس سنا چاره ای ندارد جز آنکه جلسه رسیدگی به اتهامات مطروحه علیه وی را برگزار کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۱:۳۹    
کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا وکیل شخصی دونالد ترامپ را برای ادای توضیح در خصوص اقدامات وی و رئیس جمهور آمریکا در پرونده موسوم به اوکراین گیت احضار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۱:۲۹    
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اخلاص فرزند شهیدش در مبارزه علیه مستکبران بیان کرد: شهادت هادی برای حزب الله و فرماندهانش و نه فقط برای من، صداقت را به ارمغان آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۰:۵۱    
روسای جمهور ایران و ارمنستان در دیداری دو جانبه، تلاش روز افزون برای تحکیم و تعمیق روزافزون روابط و مناسبات تهران - ایروان را در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مورد تاکید قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۰:۳۶    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به مصاحبه اخیر ولیعهد عربستان با یک شبکه آمریکایی نوشت که بن سلمان آشکارا از هر گونه درگیری با ایران اجتناب می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۰:۲۱    
گزارش منتشر شده از سوی اداره تحقیقات فدرال آمریکا حاکی از آن است که در طول یک بازه زمانی 5 ساله 30 هزار کودک زیر 10 سال در آمریکا بازداشت شده و با آن ها در طول بازداشت مانند بزرگسالان رفتار شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۰:۱۳    
یک نشریه آمریکایی دوشنبه گزارش داده نیروی دریایی آمریکا از آمادگی مقابله با ایران برخوردار نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۰:۰۷    
به گزارش مشرق ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به مناسبت سالگرد تولد مولانا شعری از وی در حساب توییتری خود منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۰:۰۱    
استعفای مدیر عامل باشگاه استقلال از سمت خود تکذیب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۳:۵۳    
باید توجه داشت برای مشخص شدن اثربخشی این طرح در بخش زرهی، استتار مورد نظر باید در فواصلی بالای 2 و 3 کیلومتر مورد آزمایش قرار بگیرد و آنجاست که تاثیر واقعی چنین رنگ آمیزی هایی مشخص میشود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۳:۴۶    
حوثی های یمن (انصار الله) صدها نفر را که سال ها در بازداشت به سر می بردند، آزاد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۳:۳۱    
قهرمان پرتاب دیسک آسیا در رقابت های جهانی قطر به مقام هفتم رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۳:۲۵    
به گزارش مشرق ، گروهک منافقین با ترتیب دادن یک کنفرانس مطبوعاتی در امریکا، مدعی در اختیار داشتن اسنادی شده بود که حمله اخیر به تأسیسات نفتی سعودی کار ایران بوده است! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۳:۱۶    
یارو گوسفند مردم را می دزدید و گوشت آن را صدقه می داد! پرسیدند؛ این چه کاریه؟! گفت؛ گناه دزدی به ثواب صدقه دَر، پوست و روده حیوان هم برای خودم می ماند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۳:۰۴    
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای تأکید کرد تحریم های جدید آمریکا علیه شهروندان و شرکت های روسی بی پاسخ نخواهد ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۳:۰۱    
یک شبکه آمریکایی در یک برنامه مستند فاش کرده ولیعهد عربستان سعودی برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۵۵    
در اهمیت بازگشایی این گذرگاه مرزی همین بس که شاهراه حیاتی مقاومت از مبدأ تهران به بغداد و از بغداد به دمشق و درادامه آن هم لبنان و سواحل مدیترانه ازطریق این گذرگاه از مسیر زمین به یکدیگر متصل می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۹    
بازیکن استقلال پس از پایان بازی دچار مصدومیت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی برای استقلال یعنی بازی برای یکی از بهترین تیم های آسیا باید به فشار عادت کنید و روی این مساله از نظر ذهنی کار می کنم زیرا ما بازیکنان و مربیان استقلال هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: به همت وزارتخانه های میراث فرهنگی، امور خارجه و معاونت حقوقی ریاست جمهوری بیش از 1700 لوح تخت جمشید به کشور باز گردانده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۹    
یک روز بعد از درخواست استعفای مدیرعامل رایتل، رئیس هیات مدیره این شرکت طی نامه ای، از شکایت این اپراتور بابت اعتراض به مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات وزارت ارتباطات صرف نظر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۶    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در حال طراحی سامانه راداری هستیم که در حین حرکت با هدف درگیر می شود، گفت: حفر تونل برای شهرهای موشکی از سال 1363 شروع شده و تا شبانه روزی ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۳    
عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در فضای مجازی پستی درباره سیاست راهنمای پیش ران منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۱    
تیم فوتبال استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با نتیجه 3-1 موفق به شکست میزبان خود گل ریحان البرز در پایان 120 دقیقه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۵    
با پایان کار تیم های لیگ برتری در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور، 11 تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات راه یافتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۰    
اولین گفت وگوی رسانه ای سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه ساعت 19:30 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۴    
مصاحبه سردار سلیمانی برای اولین بار در 20سال اخیر فردا از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۰    
منابعی در انگلیس می گویند که ملکه این کشور در صدد گرفتن مشاوره برای برکناری بوریس جانسون از سمت نخست وزیری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا که خود را در آستانه استیضاح و برکناری از ریاست جمهوری می بیند، امروز صبح کاربران را با پیامی عجیب و جنجالی غافلگیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۱:۵۲    
نیروهای یمنی موفق شدند عملیات متجاوزان سعودی در مناطق مختلف را به شکست کشانده و خسارت های سنگینی به آنها وارد سازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۱:۵۲    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با برتری مقابل پارس جنوبی جم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۱:۵۲    
وزارت خارجه روسیه بر ضرورت ادامه نبرد علیه تروریسم در سوریه تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۹    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح حصاری امن در برابر تهدیدات و تکیه گاهی مطمئن برای کشور و انقلاب هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۸    
در ادامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه بدون برق انقلاب کرج اولین برد خود را مقابل گل ریحان البرز به دست آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی سپاه گفت: امروز وظیفه جوانان ما تولید علم است که به برکت هدایت های رهبر معظم انقلاب این موضوع هم تحقق پیدا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۵    
جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین طی بیانیه ای تاکید کرد: بی تردید سکوت مجامع بین المللی نیز نژادپرستی افراطی و نهادینه شده صهیونیست ها موثر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۰    
فرشید اسماعیلی در دقیقه 113 سومین گل استقلال برابر گل ریحان البرز را به ثمر رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۱:۲۸    
رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با بیان اینکه آمریکا در منطقه محاصره شده است، گفت: امروز انصار الله و حزب الله و حشد الشعبی از ملت ایران الگو گرفته اند و بسیج جهان اسلام در حال شکل گیری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۱:۲۳    
انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای درباره عملیات نصر ارتش یمن در جنوب عربستان اعلام کرد که این عملیات سیلی محکمی به صورت عناصر مزدور و رسوایی بزرگ برای ائتلاف سعودی-آمریکایی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۷    
در سومین دقیقه وقت های اضافه اول دیدار گل ریحان البرز و استقلال، سجاد آقایی گل دوم آبی پوشان را به ثمر رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۲    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو تیم پرطرفدار پایتخت را محروم و جریمه می کند تا تیم های دیگر درس بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۹    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل ریحان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی به وقت های اضافه کشیده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۷    
سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد دوشنبه به بی فایده بودن مذاکره با آمریکا اعتراف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در سخنانی مدعی شد که این کشور به طور صد در صد بر داعش چیره شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۱    
در دقیقه 56 بازی گل ریحان البرز و استقلال، مرتضی تبریزی یک ضربه پنالتی را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۷    
امیر منطقه مکه امروز از تشکیل کمیته تحقیق در خصوص حادثه حریق در ایستگاه قطار سریع السیر حرمین در شهر جده خبر داد و گفت، هنوز نمی شود کسی را بدون دلیل بازداشت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۸    
اسکات میلر فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در افغانستان گفت تاکنون هیچ دستوری برای کاهش نیروهای نظامی دریافت نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۶    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد: سهم دلار از حساب ذخیره ارزی کشورها به کمترین میزان از سال 2013 تا کنون رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی کرملین گفته روسیه آماده رایزنی با آمریکا درباره انتشار متن گفت وگوهای روسای جمهور دو کشور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۱    
تیم فوتبال شاهین بوشهر با پیروزی برابر خوشه طلایی راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۲    
رئیس قوه قضاییه در ستاد کل فرماندهی سپاه: همان طور که شما فرمانده هان اجازه تجاوز به خاک و آسمان ایران را ندادید، ما نیز در حوزه مبارزه با فساد، بازوی مفسدان را قطع خواهیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۸    
محمد دیوسالار در دقیقه 43 به اشتباه دروازه گل ریحان را باز کرد تا استقلال با یک گل به خودی بازی را به تساوی بکشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۷    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمریکا اصرار دارد که پاسخ انهدام پهپاد را در فضای سایبری دهد و بر این اساس باید گفت که آمریکا اعلام جنگ سایبری با ایران را دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۶    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۲    
محمد پاپی در دقیقه 38 با یک شوت دیدنی دروازه استقلال را در جام حذفی باز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۳    
در شرایطی که برق ورزشگاه انقلاب کرج قطع شده و بازیکنان سرگردان هستند تعدادی از مسئولان در تاریکی درون زمین با بازیکنان استقلال عکس سلفی گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۱    
سفیر قطر در بلژیک با اشاره به اینکه آنچه در یمن رخ می دهد یک فاجعه انسانی واقعی است، خواستار اقدام فوری برای توقف جنگ در یمن شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور که به دعوت رسمی نخست وزیر ارمنستان و برای شرکت در اجلاس سران اتحادیه اقتصادی اوراسیا، در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی ایران را به مقصد ارمنستان ترک کرده بود وارد ایروان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی تیم ثبات و همگرایی گفت: ما اعلام نتایج انتخابات را وظیفه کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان می دانیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۷    
رئیس جمهور لبنان در جریان دیدار هیئت آمریکایی با اشاره به ادامه نقض حاکمیت کشورش از سوی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که لبنان به هرگونه تجاوزگری رژیم اسرائیل پاسخ خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۷    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان دریافته اند که ایران اسلامی توان، آمادگی و اراده برخورد را دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۶    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در نشست شورای امنیت گفت که باید به حاکمیت سوریه و تمامیت ارضی این کشور احترام گذاشت .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۹    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، عصر امروز به دعوت رسمی نخست وزیر ارمنستان، به این کشور سفر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۸    
دولت چین اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره پرداخت 1.5 میلیارد دلار به پسر جو بایدن از سوی پکن را اتهام زنی کاملا نادرست خوانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهور گفت: بسیار مهم است که بتوانیم مسأله هسته ای را در روال قانونی و بین المللی خودش قرار دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۶    
به تازگی تصویری منتسب به رزمناوهای چینی منتشر شده که یک ناو هواپیمابر آمریکایی را در دریای چین جنوبی محاصره کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۵    
جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید از سیاست ترامپ در زمینه توقف رزمایش های نظامی مشترک در شبه جزیره کره انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۷    
نخست وزیر عراق با بیان اینکه فقط رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ در منطقه است، از آمادگی ایران و عربستان برای گفت وگو خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۹    
تیم فوتبال سپاهان مقابل حریف دسته دومی خود به برتری دست پیدا کرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۵    
وزیر بهداشت در نامه ای به معاون آموزشی وزارت بهداشت بر ضرورت پیگیری و رایزنی در جهت اصلاح نحوه پذیرش دانشجو تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۵    
رئیس هیأت مذاکره کننده یمن با بیان اینکه کشورش خواستار توقف کامل جنگ است، نه توقف جزئی، اعلام کرد که عربستان در شرایط خیلی سخت به سر می برد و آمریکا هم دنبال صلح در یمن نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۴    
سرمربی ماشین سازی نسبت به عملکرد داور دیدار تیمش برابر پرسپولیس انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۳    
وزارت خارجه سوریه ضمن محکومیت موضع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا درباره حقوق بشر و دموکراسی در هنگ کنگ، تأکید کرد که دوره نظام تک قطبی به پایان رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر نتوان تا پایان سال، یارانه سه دهک بالای جامعه را حذف کرد، دولت این ضرر را تحمل کرده اما در روند شناسایی و حذف دهک های پردرآمد بی دقتی نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۹    
در بخش های کتاب، مقاله، ایده پردازی و چندرسانه ای، آثار تولیدشده جمع آوری و پس از ارزیابی و داوری، تولیدات برتر موردحمایت و اعطای جوایز ارزنده قرار خواهند گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۱    
ایالات متحده هر روز به بهانه ای دنبال تسلط بر منطقه ای جدید می گردد، روزی خاورمیانه، روز دیگر شرق اروپا و حالا جنوب شرق آسیا. بهانه هم مشترک است، تأمین امنیت! بهانه ای که متناسب با حضور نظامی باشد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۸    
شاه و ولی عهد سعودی امروز (دوشنبه) با خانواده محافظ سلمان بن عبدالعزیز که بتازگی کشته شده است، دیدار کردند.