جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۷:۲۳Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 5 بهمن 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 1 بهمن 1398 مشرق نیوز 2 بهمن 1398 مشرق نیوز 3 بهمن 1398 مشرق نیوز 4 بهمن 1398 مشرق نیوز 5 بهمن 1398 مشرق نیوز 6 بهمن 1398 مشرق نیوز 7 بهمن 1398 مشرق نیوز 8 بهمن 1398 مشرق نیوز 9 بهمن 1398 مشرق نیوز 10 بهمن 1398 مشرق نیوز 11 بهمن 1398 مشرق نیوز 12 بهمن 1398 مشرق نیوز 13 بهمن 1398 مشرق نیوز 14 بهمن 1398 مشرق نیوز 15 بهمن 1398 مشرق نیوز 16 بهمن 1398 مشرق نیوز 17 بهمن 1398 مشرق نیوز 18 بهمن 1398 مشرق نیوز 19 بهمن 1398 مشرق نیوز 20 بهمن 1398 مشرق نیوز 21 بهمن 1398 مشرق نیوز 22 بهمن 1398 مشرق نیوز 23 بهمن 1398 مشرق نیوز 24 بهمن 1398 مشرق نیوز 25 بهمن 1398 مشرق نیوز 26 بهمن 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۹    
عبداللطیف پدرام رئیس حزب کنگره ملی افغانستان: برخلاف آمریکایی ها، شهید سلیمانی نه تنها برای منطقه تهدید نبود بلکه برای صلح در منطقه با داعش مبارزه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۳:۲۹    
زردچوبه یا زرچوبه ادویه ای زرد رنگ بوده و هزاران سال است که به عنوان گیاه دارویی در هند استفاده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۱:۲۹    
چای یکی از نوشیدنی های محبوب در میان ایرانیان است و نوشیدن آن در زمان سرماخوردگی و بیماری احساس بهتری به ما می دهد و هنگامی که تحت استرس قرار داریم با نوشیدن چای احساس آرامش می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۹    
تماس تلفنی مشترکان 8 مرکز مخابراتی در تهران به دلیل انجام عملیات کابل برگردان تا 3 روز آینده با اختلال همراه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۸    
حراج پایان فصل بادی اسپینر یک فرصت استثنایی برای خرید انواع لباس زمستانی مثل مدل های متنوع کاپشن مردانه یا بافت و بارانی و پالتوهای زنانه در کنار انواع پلیور و ژاکت و بوت و نیم بوت است تا هم برای ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۴    
در گزارش زیر بدترین گزینه های غذایی که باید از خوردن آن ها در وعده صبح پرهیز کنید، معرفی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۰:۳۵    
مردم عراق با حضور میلیونی خود در تظاهرات روز جمعه و شعارهایی که سر دادند، صریح و قاطع مطالبات خود را بیان کردند، حال نوبت به دولتمردان عراقی است تا پاسخگو باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۱    
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: ما در بین خودمان کوچک و در مقابل دشمن، بسیار قوی هستیم و اگر دشمن کوچکترین خطایی کند در درجه اول اسرائیل از بین می رود؛ این فقط یک حرف نیست، بلکه در عمل این توانایی
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۸    
بندر بن سلطان در بخش دیگر این گفت وگو با انتقاد از برجام گفت که این توافق نتوانست سیاست های منطقه ای ایران را تغییر دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۳:۲۰    
خیلی از فوتبالی ها اجازه قانونی برای ثبت نام ندارند. هر نامزد ریاست برای حضور در انتخابات باید از 10 عضو مجمع معرفی نامه بگیرد و 10 سال سابقه مدیریت داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۵    
چهار روز از آغاز بررسی پرونده استیضاح دونالد ترامپ در مجلس سنا گذشته و در این مدت تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا علیه افرادی که پیگیر این پرونده هستند افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۹    
خداییان گفت: بر این اساس با توجه به میانگین درآمدی دفاتر طلاق هر شهرستان، سقف درآمدی و سندی تعیین و بر اساس این سقف، هر دفتری نسبت به ثبت طلاق اقدام می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، در مورد تدابیر و اقدامات کنترلی این وزارتخانه در پیشگیری از ویروس جدید کرونا، توضیحاتی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۰    
به گزارش مشرق ، واکنش جالب یک هوادار کویتی به درخشش دیاباته که با فوتوشاپ، توپ طلا را به مهاجم گلزن استقلال تقدیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۲    
محسن تنابنده دقایقی پیش تصویری از چهره جدید شخصیت بهبود در پایتخت 6 را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۸:۴۱    
مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اعلام کرد: این انجمن در پی استمرار جریان تئاتر مقاومت و تقویت زیرساخت های موجود مربوط به این حوزه در سطح کشور می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۷    
این روزها، گزاره رد صلاحیت به اسم رمز فعالان سیاسی و رسانه های مدعی اصلاح طلبی تبدیل شده و هر روز به بهانه آن، شورای نگهبان و نظارت استصوابی را مورد هجمه و انتقاد قرار می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۵    
گردان های حزب الله عراق اعلام کرد که سامانه پاتریوت در توقف حملات این نیروها به نظامیان آمریکا موفق نخواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۴    
اخبار متناقض کاخ سفید درباره تلفات عین الاسد، اعتراض سناتورهای آمریکایی را در پی داشته است. تلفات حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد، هر روز افزایش می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۰    
پدرم 68 سال داشت و با اعزام شدن مداوم برادرها تصمیم گرفت به جبهه برود. می گفت: من که نمی توانم بجنگم، اما می روم تا شاید بتوانم در آشپزخانه کار کنم و غذایی گرم دست رزمنده ها بدهم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۸:۱۸    
یک کارشناس معتقد است که جشنواره های سینمایی ما ازجمله جشنواره فجر در هر دو بخش ملی و جهانی، باید مسئله دیپلماسی عمومی را جدی بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۸:۱۵    
ترور دزدانه و بزدلانه سرداران مقاومت و همراهانشان توسط شقی ترین و سخیف ترین و دروغگوترین موجود عالم، پرده از چهره کریه سران استکبار کشید و ژن شرارت سران آمریکا را به همه نمایاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۷:۵۶    
هواپیمایی ایران ایرتور در توضیحاتی پیرامون فرود اضظراری پرواز شماره 9716 ، مسیر تهران - استانبول در فرودگاه مهرآباد ، شایعه باز نشدن چرخ های هواپیما را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۷:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر به مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه ایران با یک نشریه آلمانی درباره امکان مذاکره با آمریکا در صورت برداشته شدن تحریم ها واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۶:۲۳    
ملاقات روحانی با یکی از سران فتنه تایید شد. در حالی که برخی محافل نزدیک دولت و اصلاح طلبان سعی داشتند ملاقات خاتمی با روحانی را انکار و تکذیب کنند، مدیرعامل بنیاد باران این ملاقات را تایید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۵:۳۵    
در حالی که FATF در مقابل ترور سردار سلیمانی سکوت اختیار کرده - بلکه در طرف تروریست های آمریکایی قرار دارد- معاون حقوقی رئیس جمهور خواستار تصویب لوایح مورد مطالبه FATF در ایران شد!!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۴:۳۱    
روزنامه دولتی ایران در اقدامی غیرقانونی اقدام به مصاحبه سه صفحه ای با یک نامزد اصلاح طلبان کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۳:۲۹    
رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت گفت: بیش از 70 درصد سرطان ها در کودکان قابل درمان بوده و طول عمر بیمار افزایش می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۴:۰۷    
گفتم: یارو گوسفند مردم را می دزدید و گوشت آن را صدقه می داد! پرسیدند؛ این چه کاری است؟ گفت؛ گناه دزدی به ثواب صدقه دَر، پوست و روده حیوان هم برای ما می ماند!می کرده ا
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۲:۵۹    
مدیر طب ایرانی گفت: عدم تحرک و تغذیه نامناسب بار بیماری های مزمن و غیر واگیر را به یکی از معضلات نظام سلامت در دنیا تبدیل کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۲:۲۹    
سرعت بالای شیوع ویروس کرونای جدید در سطح جهان باعث شده است نگرانی از آینده اقتصاد جهان بیشتر شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۱:۵۹    
یک پد تلفن همراه ساخته شده است که می تواند در عرض سه ثانیه گوشی را خنک کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۱:۳۰    
در اینترنت کوانتومی به جای استفاده از امواج رادیویی از انتقال کوانتوم ها استفاده می شود که امنیت بالایی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۰:۵۹    
مدتی است خطر شیوع ویروسی ناشناخته در چین با نام کرونا خبرساز شده است در این میان برخی از کارشناسان معتقدند گسترش ویروس کرونا در چین ناشی از اقدامات بیوتروریسمی آمریکا است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۰:۴۴    
گل نرگس از خانواده آماریلیس یا مارچوبه ای هاست. گل هایی مثل نسرین یا آماریلیس، مریم، خورشیدی و آگاو با او هم خانواده هستند. یک گیاه پیازی است و گل های زیبای معطر آن جزو ارزشمندی های پاییز و زمستانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۰:۲۹    
کارشناس BBC: تجمع قدرتمندی شکل نگرفت؛ تعداد جمعیت به 10 هزار نفر هم نمی رسید! با ماشین های دولتی و نظامی آمده بودند؛ کسی هم کشته نشد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۰    
رئیس کنگره سکته مغزی ایران گفت: سکته مغزی دومین عامل مرگ ومیر در کشورهای در حال توسعه است؛ شناسایی عوامل خطر این بیماری، هزینه های کمتری نسبت به درمان آن دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۴    
به گزارش مشرق ، عبدالرضا موسوی ، عضو هیات مدیره استقلال به بازیکنان این تیم پس از برد 3 بر 0 مقابل الکویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020 پاداش 1000 دلاری داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۹    
همزمان با سالگرد نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری صفحه مجازی تاریخ ایران و جهان مواضع رهبر معظم انقلاب در نخستین انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۴    
نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته گفت: داوری ها نامهربانانه با من رفتار کردند و نباید به این شکل قضاوت می کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۴۷    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی 9 ماهه سال جاری به بخش های اقتصادی 6262.7 هزار میلیارد ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مبلغ 1438.7 هزار میلیارد ریال معادل 29.8 درصد افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۴۵    
ورزشگاه بازی تیم های الریان قطر و استقلال ایران در مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۴۴    
به گزارش مشرق؛ کاربران شبکه های اجتماعی از درخواست مالی یک گروه سیاسی موسوم به "بهاری ها" از دولت روحانی خبر داده اند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۲۵    
آبی پوشان لندنی در دیدار مقابل هال سیتی در رقابت های فوتبال جام حذفی پیروز شدند و راهی مرحله بعد شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۷    
مشارکت در انتخابات امری ضروری و بدیهی است و دغدغه همه مسئولان از جمله اعضای شورای نگهبان است. دایره انتخاب مردم نیز هرچه متنوع تر باشد مفید است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۳    
سرمربی تیم زنیت سن پترزبورگ از مصدومیت سردار آزمون در روزهای پایانی اردوی قطر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۳    
آمریکا با همه توان در پی آن است که از ایران اسلامی صدایی متفاوت و مغایر با صدای انقلاب بشنود و متاسفانه آقای ظریف این فرصت را در اختیار دشمن قرار داده اند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۸    
نیروهای ارتش سوریه عملیاتی را در شرق و جنوب شرق استان ادلب آغاز کرده اند و در آستانه ورود به شهرک مهم و راهبردی معره نعمان هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۶    
دولت آمریکا اطلاعات مربوط به تلفات نیروهای آمریکایی در حمله به عین الاسد را به صورت گزینشی و قطره چکانی ارائه می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۵    
رسانه های ترکیه ای از وقوع زلزله نسبتا قدرتمند دیگری در استان الازیق ترکیه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۴    
بایرن مونیخ موفق شد با پنج گل شالکه را مغلوب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۲    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درباره خبر ساخت مدرسه توسط ایران در سوریه گفت: بحث ساخت مدارس مطرح نبوده و هیچ درخواستی از ما برای هزینه کردن اعتبار دراین خصوص از طرف سوریه مطرح نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۰    
اعضای گروه فرقان، اسلام خواهان جوانی بودند که در برداشت از دین دچار سطحی نگری و برداشت های غلط و التقاطی شدند که در ترکیب با افراط و خشونت، بازیچه دست دیگران قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۴    
با صعود تیم های استقلال و شهر خودرو به مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بر این اساس دو نماینده ایران روز سه شنبه به مصاف دو حریف قطری می روند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۰    
یکی از دادستان های ارشد دادگاه جنایات جنگی نورنبرگ با انتشار نامه ای سرگشاده از ترور سردار قاسم سلیمانی انتقاد کرده و این اقدام را غیراخلاقی و نقض آشکار قوانین بین المللی توصیف کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۲    
سخنرانی جدید رهبر انقلاب به مناسبت آغاز ایام فاطمیه درباره آخرین گفتگوی پیامبر و حضرت زهرا را مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۱    
به گزارش مشرق ، تیم فوتبال استقلال ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020 توانست با نتیجه 3 بر 0 الکویت کویت را در امارات شکست دهد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عصر روز جمعه با حضور در مناطق سیل زده شرق هرمزگان از نزدیک میزان خسارت های وارده را بررسی و با مردم سیل زده گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۰    
بازی تیم شارلوا در هفته بیست ودوم ژوپیلر لیگ بلژیک با تصمیم داور متوقف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۲:۱۹    
پرواز9716 ایران ایرتور از مبداً تهران به استانبول به دلیل نقص فنی پس از قرار گرفتن در هلدینگ فرودگاه مهرآباد، به سلامت برگشت و به زمین نشست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۲:۱۳    
هفته سیزدهم لیگ ستارگان با ثبت هفتمین شکست در کارنامه تیم الشحانیه به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال شهرخودروی ایران گفت: با وجود فشار زیادی که روی تیم بود، اما توانستیم گام نخست را محکم برداریم .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۵۳    
عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از رایزنی رئیس این شورا با شورای نگهبان، سران دو قوه مقننه و قضاییه و همچنین رئیس دفتر رئیس جمهور برای موضوع صلاحیت داوطلبان اصلاح طلب خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۵۲    
صعود تیم های ایرانی استقلال و شهر خودرو به مرحله بعدی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازتاب هایی در رسانه های عرب زبان داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۴۹    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه استفاده از محصولات تراریخته موضوعی علمی است، گفت: دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور نسبت به افزایش سطح آگاهی درباره محصولات تراریخته اقدام کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۶    
با توجه به تحولات چند هفته اخیر در عراق که به تظاهرات ضدآمریکا ختم شد، مقامات آمریکایی دو راه در مقابل خود دارند؛ یا از عراق خارج شده یا در عراق بمانند و تجربه سال های 2006 تا 2011 تکرار شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۸    
تصاویری از رختکن تیم فوتبال شهرخودرو ایران پس از پیروزی 2 بر 1 مقابل الرفاع بحرین و عرض ارادت اعضای تیم به امام رضا(ع) را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۳    
مطرح شدن ادعاها درباره مالکیت این موسسه، همزمان با حضور دکتر قالیباف در رقابت های انتخابات مجلس، خود گویای اهداف سیاسی و اغراض جناحی پشت این ماجراست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۰    
النصر عربستان قهرمان نیم فصل اول لیگ این کشور شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۷    
وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی گفت: FATF با فوریت نسبت به افزایش خطر ریسک سیستماتیک تعاملات مالی ایالات متحده آمریکا اقدام و نسبت به توقیف دارائی های دونالد ترامپ به کشورهای عضو FATF اعلام کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۷    
پیروزی پر گل برابر الکویت دل هواداران استقلال بعد از رفتن استارماچونی را آرام کرد. حالا اسطوره آن ها طنازی می کند و می خواهد کار سخت را ممکن کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۶    
شیوع ویروسی جدید در چین نه تنها این کشور بلکه دیگر کشورها را در معرض خطر جدی قرار داده و نگرانی مقامات را به همراه داشته بطوری که همه نهادهای دولتی برای مقابله سریع بسیج شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۴۷    
با شکست صدرنشین جدول رده بندی لالیگا مقابل والنسیا، دیدارهای روز دوم از هفته بیست ویکم لالیگا دنبال شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۸    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر میخواهیم قوی شویم باید ایران قوی شود، اگر میخواهیم ایران و انقلاب قوی شود باید تک تک مردم قوی شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۷    
حوزه های علمیه به آتش کشیدن کتاب علمی توسط فردی در لباس روحانیت واکنش نشان داد و با صدور بیانیه ای این حرکت را محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۱    
دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید که بی گناهی او در پرونده اتهام شرط بندی ثابت شده و صادر نشدن کارت بازی اش غیر قانونی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه استاندار هرمزگان در مناطق سیل زده شهرستان بشاگرد حضور یافت و از نزدیک وضعیت روستاهای این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۵    
یک روزنامه صهیونیستی در واکنش به خبرهای روزهای اخیر درباره رونمایی نزدیک طرح موسوم به معامله قرن نوشت، این اقدام ممکن است به درگیری نظامی با فلسطینی ها منجر شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که چرا آمار متغیرهای پولی و بانکی منتشر نمی شود، گفت: ان شاالله منتشر می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۹    
وزیر دفاع گفت: در حال حاضر 10 درصد نیاز خودروسازان به طور کامل عملیاتی شده به طوریکه در نتیجه این همکاری دوستان ما در ایران خودرو و سایپا اعلام کردند همه خودروهای نیمه کاره از پارکینگ ها ترخیص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۶    
محمد الشیبانی جوان رعنای عراقی که از همراهان و راننده ابومهدی المهندس بود، در حمله تروریست های امریکایی به کاروان حامل او و سپهبد قاسم سلیمانی شربت شهادت نوشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۳    
فرماندهی عملیات بغداد در بیانیه ای به تشریح آخرین اقدامات در پایتخت عراق پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۰    
معاون وزیر خارجه با بیان اینکه ترور قهرمانان ما پایان حضور آمریکا در منطقه را کلید زد، گفت: افراد کم تجربه در وزارت خارجه آمریکا آنقدر نابینا هستند که نمی توانند تظاهرات گسترده را ببینند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۵    
چینی ها برای جلوگیری از شیوع بیماری کشنده کرونا از ایده ژوزه مورینیو استفاده می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۴    
یک افسر پیشین ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام از دست رفتن روحیه جنگی در ارتش، اذعان کرد، توانایی رزمندگان جنبش های حماس و حزب الله از نظامیان رژیم صهیونیستی بیشتر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۳    
نجار گفت: نمی دانیم کمک های مردمیِ واریز شده به حساب سلبریتی ها کجا هزینه شده و چه میزان مبلغ به حساب ها واریز شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۱    
یک روزنامه سعودی نوشت، شاه اردن به همراه تعداد کمی از مقامات دیگر چند هفته ای است که در جریان جزئیات معامله قرن قرار گرفته و وی بر خلاف مواضع قبلی، از خود در این زمینه انعطاف نشان داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۸    
شرکت رستوران های زنجیره ای مک دونالد آمریکا اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین، رستوران های خود در 5 شهر این کشور را تعطیل می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۴    
گروهی از محققان آمریکایی 3 ماه قبل از شیوع ویروس کرونا در چین یک مدلسازی رایانشی پیش بینی کردند این ویروس طی 18 ماه منجر به مرگ 65 میلیون نفر می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۴    
جلسه هماهنگی قبل از بازی پرسپولیس وتراکتور ظهر امروز برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا در حالیکه تاکنون چندبار رونمایی از معامله قرن را به تعویق انداخته قصد دارد به زودی از ین طرح رونمایی کند اما چرا ترامپ در شرایط فعلی به سراغ این کار رفته است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۹    
هشت فقره املاک متعلق به ایران در کشورهای ازبکستان، آلبانی و تاجیکستان، درخواست صدور مجوز لازم برای فروش این املاک به هیئت دولت ارائه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۶    
دستورالعمل "نظارت بر زندانیان دارای محکومیت مالی" از سوی رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۴    
دانلود آهنگ ایرانی موزیک یک هدیه است که از سوی نیاکان ما به جای مانده است و در واقع از آن می توانیم به عنوان یک اتفاق مثبت یاد کنیم، همه ما ممکن است در طول روز ساعت ها و دقایقی موزیک گوش کنیم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۷    
فرمانده کل شبه نظامیان کرد در سوریه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد)، از آمادگی برای گفت وگو با ترکیه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۴    
یک خانواده سودانی اسناد فریب و سوء استفاده شرکت های امنیتی اماراتی از ده ها سودانی و اعزام آن ها به میادین جنگ در یمن و لیبی را فاش کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۰    
باشگاه شباب الاهلی میزبان استقلال مقابل الکویت در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برای تیم کویتی آرزوی موفقیت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۸    
یکی از راههای جبران کسری بودجه 99،افزایش مالیات ثروتمندان با اجرای روش هایی مانند مالیات بر سود سپرده های کلان است.اما این موضوع با مخالفت مسئولان بانک مرکزی و برخی نمایندگان مجلس در ابهام قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۲    
یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، بازیکنان این تیم بابت بدقولی ها و محقق نشدن وعده های باشگاه ناراحت و شاکی هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۴    
نشریه آمریکایی وُکس با کنایه به پنهان کاری مقامامت آمریکایی نوشته است: نخست ، "تلفاتی نبود". سپس [اعلام شد] 11 نفر از اعضای ارتش زخمی شدند. حالا؟ 34 نفر(!)