چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 15 بهمن 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 1 بهمن 1398 مشرق نیوز 2 بهمن 1398 مشرق نیوز 3 بهمن 1398 مشرق نیوز 4 بهمن 1398 مشرق نیوز 5 بهمن 1398 مشرق نیوز 6 بهمن 1398 مشرق نیوز 7 بهمن 1398 مشرق نیوز 8 بهمن 1398 مشرق نیوز 9 بهمن 1398 مشرق نیوز 10 بهمن 1398 مشرق نیوز 11 بهمن 1398 مشرق نیوز 12 بهمن 1398 مشرق نیوز 13 بهمن 1398 مشرق نیوز 14 بهمن 1398 مشرق نیوز 15 بهمن 1398 مشرق نیوز 16 بهمن 1398 مشرق نیوز 17 بهمن 1398 مشرق نیوز 18 بهمن 1398 مشرق نیوز 19 بهمن 1398 مشرق نیوز 20 بهمن 1398 مشرق نیوز 21 بهمن 1398 مشرق نیوز 22 بهمن 1398 مشرق نیوز 23 بهمن 1398 مشرق نیوز 24 بهمن 1398 مشرق نیوز 25 بهمن 1398 مشرق نیوز 26 بهمن 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۰۶:۵۹    
سایت وابسته به معاون وزیر خارجه در دولت اصلاحات، از ادامه امید بستن به اروپا انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۰۱:۵۹    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های طیور گفت: کرونا ویروسی که در پرندگان وجود دارد هیچ ارتباطی با کرونا ویروس جدید 2019 در چین ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۴    
صفحه مجازی ریحانه دومین قسمت از روایت تاریخی همراهی همسر مکرمه رهبر انقلاب در طول سالیان مبارزه با رژیم ستمشاهی را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۰۷:۲۹    
او گفته بود که من روزنامه نگار نیستم، کارم فعالیت سیاسی است و در این راه هم کارهایی مجاز است که در روزنامه نگاری ممکن نیست!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۰۳:۵۹    
روش های جراحی یا تهاجمی لیپوساکشن با پیکرتراشی های غیرتهاجمی متفاوت هستند، زیرا تکنیک های حذف چربی با لیزر، نیازی به بُرش و بخیه و بیهوشی یا ریکاوری های طولانی مدت ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۷:۰۵    
650 روز از مهلت قانونی برای راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مسئولان می گذرد اما دولت همچنان از این تکلیف قانونی طفره می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۶:۰۲    
آخرین اظهارات وزیر خارجه، حاکی از عقیم بودن برجام در صیانت از حداقل حقوق ملت ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۴    
خط تولید دسته سیم انواع خودروی سواری در راستای نهضت داخلی سازی قطعات با ظرفیت تولید روزانه 700 ست با حضور مدیر عامل ایران خودرو در شرکت آذین الکترونیک پیشرو راه اندازی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از عدم سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی در چند فرودگاه اروپایی در روزهای اخیر به بهانه تحریم، این اقدام اروپا را غیر قانونی و غیر انسانی دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۰    
مهلت ثبت نام برای شرکت داوطلبان در کنکور سراسری سال 99 از امروز 16 بهمن ماه آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۴    
تلویزیون ترکیه از حملات توپخانه ای ارتش این کشور علیه مواضع ارتش سوریه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
گزارشی از ماجرای جالب نامه ژینا رحیمی دختر کُرد جوانرودی به رهبر انقلاب را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۶    
رسانه های عراقی به نقل از منابع پلیسی و امنیتی این کشور از ترور یک مقام جریان صدر در استان میسان خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۸    
نمایشگاه محصولات نانو در فرهنگسرای رسانه افتتاح شد؛ این نمایشگاه از 15 تا 21 بهمن در این مرکز برقرار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۹:۱۳    
حشمت الله مهاجرانی با انتقاد از عدم انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: مسوولان فدراسیون فوتبال شهامت و جسارت داشته باشند و وحید هاشمیان جوان را انتخاب و پای او محکم بایستند و مطمئن باشند ضرر نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۷:۳۲    
دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار با توجه به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، بسته فیلمی شامل 26 اثر را جهت اکران در این دهه معرفی و ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۷:۰۸    
ترامپ دلیل قانع کننده ای برای کشته نشدن مایکآندره دارد. می گوید: مایک آندره در انتهای هواپیما نشسته بود و همه می دانید که سرنشینان هواپیما کشته شده اند، نه ته نشینان!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۶:۰۵    
روحانی در حالی درباره سلامت انتخابات و نظارت بر آن تردیدافکنی کرد که عمده استانداران و فرمانداران برگزارکننده انتخابات از یک طیف خاص دولتی هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۵:۳۵    
روزنامه اصلاح طلب شرق در گزارشی تصریح کرد تندترین اعتراضات اقتصادی اجتماعی در دولت های هاشمی و روحانی رخ داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۴:۵۹    
بسیاری از متخصصین این حوزه از تفاوت ویروس مشاهده شده در شترهای این منطقه با ویروس کرونا کشنده 2019 خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۴:۴۴    
رئیس جمهوری ترکیه، طرف روسی را در اوضاع کنونی در استان ادلب مقصر می داند و از مسکو خواسته تا در اقدامات آنکارا در این رابطه دخالت نکند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۴:۲۹    
عیسی کلانتری دستور داد صدور مجوز شکار برای اتباع خارجی متوقف شود. طبق اظهارات منتقدان شکار، صدور مجوز شکار برای اتباع خارجی هیچ توجیهی نداشته و فقط سبب ترویج شکار در جامعه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۳:۵۹    
محمدرضا در پاسخ به سوالات مجری یک خبرگزاری خارجی درباره شکنجه کنترل خود را از دست داد و با عصبانیت اخبار روزنامه های مطرح دنیا در این زمینه را رد می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۳:۲۹    
رئیس سازمان خصوصی سازی می گوید مشمولان در صورتی سود سهام عدالت را دریافت می کنند که شماره شبای حساب بانکی خود را اعلام کرده باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۲:۲۹    
همه ما با شنیدن نام سرطان به یکباره وحشت عجیبی سراپای وجودمان را فرا می گیرد و فکر می کنیم اگر به این بیماری مبتلا شویم، دنیا برای ما به آخر رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۱:۵۹    
سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: روغن تفاله زیتون خام (پومیس) تنها برای مصارف صنعتی کاربرد دارد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۱:۲۹    
رئیس انجمن چشم پزشکی با اشاره به شیوع عفونت های ویروسی چشم، گفت: ویروس عفونت چشمی خیلی مسری است و مشکلات شدیدی ایجاد می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۰:۵۹    
طبق قوانین کشور استرالیا مادران شاغل می توانند بهنگام فرزندآوری از 12 ماه "مرخصی زایمان" همراه با حقوق ملی استفاده کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۰:۲۹    
یک فوق تخصص آنژیوپلاستی گفت: زمانی که یک فرد در سن متوسط یا بالایی با سابقه دیابت یا فشار خون دچار تنگی نفس فعالیتی شود، حتما دچار نارسایی قلبی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۰:۱۶    
یک خبرنگار اسرائیلی گزارش داده است که مقام های ارشد آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات دو ماه پیش در نشستی در کاخ سفید با یکدیگر در مورد اقدامات هماهنگ علیه ایران رایزنی کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۰:۱۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد که تمام تلاش خود را برای حفظ توافق هسته ای موسوم به برجام انجام خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۷    
یک رسانه اسرائیلی گزارش داده است که اعضای اتحادیه اروپا بر سر صدور بیانیه ای در محکومیت طرح سازش تحمیلی آمریکا به فلسطینی ها به اجماع نرسیده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۲    
رئیس اسبق رسانه ملی در حساب توییتری خود مطلبی را مبنی بر جلسه شب گذشته روسای صداوسیما منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۳:۵۶    
ظریف در تماس تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر حمایت ایران از حقوق مردم فلسطین در تعیین سرنوشت خود و تشکیل دولت فلسطین تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۰    
سرمربی فولاد خوزستان گفت: من هم قهرمانی می خواهم اما باید ابزار هم باشد، اگر شرایطی که در نیم فصل دوم داشتم را از ابتدای فصل داشتم، شک نکنید تیم برای قهرمانی می جنگید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۰    
دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از سفارش 200 میلیون ماسک نانو ایرانی از سوی کشورهای جهان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۳:۲۳    
باشگاه بارسا سانتیاگو مینگو را از باشگاه بوکاجونیوز به خدمت گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۳:۱۱    
مجلس انقلابی و کارآمد با طراحی و تصویب قوانین راهگشا، نقش و تأثیری عمیق و تعیین کننده در مسیر انقلاب بر جای می گذارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۵۳    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده از 7070 نفر گذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۵۱    
لیورپول در شرایطی مقابل شروزبری تاون در جام حذفی انگلیس به میدان می رود که یک بازیکن 19 ساله بازوبند کاپیتانی را بر دست خواهد بست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۴۵    
باشگاه پرسپولیس از مطالبات 26میلیارد تومانی اعضای تیم در فصل گذشته و طرح شکایت به خاطر انتشار قراردادها و طرح ادعاهای کذب در دفاع از حق و حقوق بازیکنان تیم خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۴۲    
بر اساس برخی گزارش ها احتمال دارد به آسیب دیدگان حمله موشکی ایران به عین الاسد نشانی اعطا شود که به مجروحین جنگی و بازماندگان کشته شدگان نظامی آمریکا اعطا می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۴۱    
رسانه های زرد از چهارمین مصدومیت نیمار بعد از برگزاری جشن تولد پرده برداشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۴۱    
آمریکایی ها گمان می کردند با ترور سردار سلیمانی می توانند خللی جدی در حرکت محور مقاومت ایجاد کنند اما تحولات چند هفته اخیر از عراق گرفته تا یمن و سوریه نشان می دهد چنین نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۳۳    
در زمینه صنعتی، کشور ما پیش از انقلاب تقریبا تمامی کالاهای مورد نیاز خویش را از خارج وارد می کرد اما با وقوع انقلاب اسلامی و با وجود مشکلات و مصائب فراوان سرعت پیشرفت اقتصادی بسیار بالا بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۲۵    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام اینستاخبری نوشت: رفتار پانته آ بهرام بازیگر فیلم شنای پروانه در جشنواره فیلم فجر امسال، با برداشتن روسری و بیان جملات تمسخرآمیز نشان داد تراشیدن موی بازیگران. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۲۲    
مدیر پروژه بلیت فروشی باشگاههای کشور از امکان فروش 57 هزار صندلی ورزشگاه آزادی برای بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۱۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیانیه این سازمان در خصوص فایل صوتی منتشر شده پیرامون سانحه پرواز 752 شرکت هواپیمایی اوکراینی در رسانه ها خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۶    
سعیدیان فر از افزایش 100 درصدی عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در روزهای آلوده پایتخت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هواپیمای حامل دانشجویان ایرانی دقایقی قبل فرودگاه شهر ووهان چین را به مقصد تهران ترک کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۱    
در این کلیپ سعی می کینم به این سوال پاسخ دهیم که جریان های سیاسی کشورمان با نزدیک شدن به انتخابات، ترکیبشان را چیده اند یا دنبال یارگیریند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۵۷    
چرا آقای روحانی و مدعیان اصلاحات تلاش دارند اوضاع را مبهم و در بن بست تفسیر و تحلیل کنند؛ در حالی که در قانون اساسی هیچ بن بستی وجود ندارد تا نیاز به همه پرسی و رفراندوم باشد؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۵۵    
امروز آیین رونمایی از البسه نانو ساخت ایران برگزار و از 2 محصول چادر و پیراهن نانو ساخت ایران رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۵۲    
با جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت آبادان که اصلی ترین گزینه جانشینی امیر قلعه نویی در سپاهان بود، حالا مرحله نخست حل معادله 2 مجهولی نیمکت های سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران انجام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۴۹    
یک اندیشکده آمریکایی با انتقاد از روند فروش تسلیحاتی آمریکا برای کسب منافع اقتصادی نوشت: دولت ترامپ به کشورهایی سلاح می فروشد که اتباعشان را از ورود به آمریکا به بهانه وضعیت خطرناک آن کشورها منع کرده.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد که وزیر امور خارجه تا ظهر روز جمعه 20 دی ماه از علت اصلی سقوط هواپیمای اوکراینی در حوالی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اطلاع نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۴۰    
به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره حملات هوایی آمریکا به یک مدرسه و درمانگاه در افغانستان نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۳۳    
نیم فصل دوم پرتغال برای مهدی طارمی فرصتی برای درخشش دوباره و شاید یک قرارداد بزرگ در نقل و انتقالات تابستانی باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۳۲    
یک رسانه وابسته به کردهای سوریه مدعی حمله نیروهای ترکیه به مواضع ارتش روسیه در شهر عفرین واقع در سوریه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۲۰    
جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان شامگاه امروز برگزار و در این جلسه تاکید شد که اصلاح طلبان لیست واحد انتخاباتی ارائه نمی دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۱۶    
دادگاهی در آفریقای جنوبی برای جیکوب زوما که از حضور در جلسه رسیدگی به اتهامات مالی اش خودداری کرده، حکم بازداشت صادر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۹    
حتی اتحادیه اروپا آنقدر جرات نداشت که ترور حاج قاسم را محکوم کند، لذا نمی توان از نماینده این اتحادیه نیز توقع شجاعت و اقدام خاصی داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۹    
دادگاهی در دانمارک امروز به ادامه بازداشت سه عضو گروهک تروریستی الأهوازیه که به جاسوسی برای عربستان سعودی متهم هستند، رأی داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۲    
وزیر نیرو گفت: هم اکنون در کشور هر هفته 30 روستای کشور به شبکه آب سالم و پایدار متصل می شوند و هر 75 روز یک تصفیه خانه آب و هر 45 روز یک تصفیه خانه فاضلاب وارد مدار بهره برداری می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۵۸    
یک تحلیلگر سیاسی آمریکایی مستقر در کالیفرنیا ضمن تاکید بر اهمیت تظاهرات میلیونی مردم عراق علیه آمریکا، بر این باور است که نظامیان آمریکایی در نهایت مجبور به ترک خاک عراق خواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۵۴    
باشگاه پارما اعلام کرد که باشگاه السد با پیشنهاد نجومی ژروینیو را وسوسه کرده تا تیم را ترک کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۵۲    
سخنگوی طالبان در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا اظهار داشت که سیاست طالبان مانند آمریکایی ها متزلزل نیست و روند مذاکرات را اختلافات در واشنگتن و کابل با مشکل روبرو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۷    
موسسه هوانوردی جهانی اعلام کرد که طی هفته جاری 25 هزار پرواز با مبدأ، مقصد چین لغو می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: اروپا جایگاهی برای طرح ادعاهای خود در قالب ماده 36 برجام ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۰    
حواشی غیبت کریستیانو رونالدو در کره جنوبی همچنان ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۳۷    
درس آموزی مردم از انتخابات در طی این چند سال اخیر می تواند موید این نکته باشد که انتخابات صرفا یک کنش هیجانی نیست و مردم پس از انتخابات، مسئول آثار و تبعات خوب و بد انتخاب خود هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۳۶    
فرمانده مقر مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا امروز در سفر به عراق ضمن دیدار با مقام های عراقی، از پایگاه عین الأسد هم که به تازگی هدف پاسخ موشکی ایران قرار گرفته، بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۹    
روابط عمومی خیریه امام رضا (ع) با انتشار بیانیه ای ادعای مطرح شده درباره پرداخت میلیاردی از سوی یک شرکت به این خیریه را یک دروغ و اتهام بزرگ دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۰    
امروز قیمت جهانی نفت تحت تأثیر احتمال کاهش عرضه 500 هزار بشکه نفت دیگر از سوی اوپک پلاس افزایش یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۴    
شیوع ویروس کرونا در چین موجب لغو تمام مسابقات والیبال داخلی در این کشور شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۵۹    
تخریب قالیباف، یکی از معدود اشتراکاتی است که برای دولت روحانی و اصلاح طلبان باقی مانده آنان هر دعوا و اختلافی داشته باشند، در اینکه باید کارنامه درخشان قالیباف لکه دار کنند، تردیدی ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۹    
سرقت یک پراید را در میدان هروی تهران مشاهده می کنید که سارقین با خونسردی هر چه تمام اقدام به دزدی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۴    
رونالدو بعد از اهدای توپ طلا به مسی تلاش خود را از سر گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۷    
ستاره فرانسوی باشگاه بارسا در مجموع 3 فصل حضور 456 روز با مصدومیت مواجه بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۳    
نخست وزیر یونان در اولین سفر خود به امارات با ولی عهد ابوظبی در مورد تحولات حوزه دریای مدیترانه و لیبی رایزنی و گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۵    
یک قلادە گرگ بعداز ورود بە یک منزل مسکونی در بوکان آذربایجان غربی توسط آتش نشانی به دام افتاد و به دامان طبیعت بازگردانده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۰    
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از دست رفتن عرصه ها در بالادست، انجام نشدن یا کاهش شدت عملیات آبخیزداری، قطع بی رویه درختان، تصرف منابع طبیعی و گم شدن مسیر آب در بالادست و پایی
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۵    
سید اسماعیل موسوی گفت: 24 بهمن تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی شروع خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۵    
رده بندی تیمی مسابقات وزنه برداری جام فجر مشخص شد و ایران به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۹    
رئیس سازمان فضایی ایران با بیان اینکه فضا خط مقدم علم و فناوری است، گفت: برای طراحی و مراحل ساخت ماهواره ظفر 700 دانشمند ایرانی به عنوان تیم پشتیبانی مشارکت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۸    
محمود خوردبین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که این تیم با گل علیپور برنده دربی سرخابی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۵۸    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه ای گفت با وجود روند کاهش اجرای برجام از سوی ایران، بازرسی های این نهاد در ایران همچنان ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۵۲    
دامداران از انباشت دام در دامداری ها نالانند و مردم از قیمت بالای گوشت، این دو با هم نمی خوانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۵    
حزب کنگره مردمی سودان در بیانیه ای دیدار رئیس شورای حاکمیتی سودان با نتانیاهو را آبروریزی برای سودان توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۴    
اعضای تیم پارس جنوبی جم با انتشار بیانیه ای کناره گیری خودشان از حضور در دیدار مقابل سایپا در رقابت های لیگ برتر را اعلام کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۸    
هرچند شیوع ویروس کرونا باعث تحت تاثیر قرار گرفتن اقتصاد چین در سال 2020 و به دنبال آن سراسر جهان خواهد شد اما بسیاری اعتقاد دارند که کشور قادر به عبور از شرایط کنونی خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۰    
برنامه دروهمی مهران مدیری در شبکه نسیم به آنتن برگشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا عدم روشن شدن نتیجه مجامع انتخاباتی دموکرات ها در ایالت آیووا را فاجعه ای بزرگ توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۲۱    
سرمربی کروات از صنعت نفت آبادان جدا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۵    
نخست وزیر ژاپن با تشریح مواضع نیروهای این کشور در غرب آسیا گفت نیروهای ژاپنی در هیچ عملیات نظامی تحت نظارت آمریکا شرکت نکرده و اطلاعاتی نیز با نیروهای آمریکایی به اشتراک نمی گذارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۴    
رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر با معرفی نفرات برتر در دسته های 109 و 109+ کیلوگرم پیگیری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۵    
رئیس سازمان حج و زیارت در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، از آغاز ثبت نام اولویت های حج تمتع 99 از نهم اسفند ماه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۸    
عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق با ردّ اتهام های آمریکا در مورد تلاش نیروهای الحشد برای دست یابی به فناوری جنگنده های آمریکایی، آن را بهانه تراشی برای ماندن نظامیان آمریکایی در عراق دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۸    
ستاره کروات بایرن مونیخ تا 2 ماه از میادین دور خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۵    
وزیر خارجه آمریکا قرار است امروز با مدیر کل جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار کند.