پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 1 خرداد 1396 - mazandasnaf.ir

پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 29 اسفند 1394 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 30 اسفند 1395 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 31 فروردین 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 1 اردیبهشت 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 1 تیر 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 30 مرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 1 شهریور 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 30 مهر 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 1 آبان 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 30 آذر 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 30 دی 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 30 بهمن 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 29 اسفند 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 1 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 2 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 3 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 6 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 7 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 8 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 9 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 10 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 11 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 12 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 13 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 14 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 15 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 16 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 17 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 18 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 19 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 20 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 21 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 22 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 23 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 24 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 25 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 26 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 27 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 28 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 29 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 30 خرداد 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 31 خرداد 1396 
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۲:۳۰    
گوگل نسخه نهایی اندروید 7 را در تابستان 95 برای عموم کاربران عرضه کرد. اگر می خواهید بدانید گوشی شما به نسخه 7 این سیستم عامل آپدیت می شود یا خیر، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۳:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: انتخابات اخیر شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری با وحدت کلمه به پیش رفت و در ادامه راه باید رفع مشکلات مردم و جامعه با قوت بیشتری دنبال شود.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: خرید تضمینی گندم در استان مازندران از دهم خرداد سال جاری آغاز می شود.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۴۰    
سال ها است که بازار خرید و خودروهای صفرکیلومتر تا حدی راکد شده و بیشتر مردم به دلیل گران بودن خودروهای صفر ترجیح می دهند به دنبال خودروهای دست دوم اما سالم و تمیز بگردند.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۴۰    
گر چه در دولت یازدهم تورم کنترل شد و سال 1395 نیز سال رکورد رشد اقتصادی برای اقتصاد ایران به ثبت رسید ولی با این حال هنوز مسئله تورم ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۳۰    
دنبال بانک می گردید و نمی دانید بانک های دور و اطراف تان کجاست؟ به دارو نیاز دارید ولی نمی دانید نزدیک ترین داروخانه ای که می توانید به آن سر بزنید کجاست؟ برای پیدا کردن مکان های مورد نیاز در شهر ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۳۰    
مشکل کمبود منابع مالی در صنعت خودروسازی کشور باعث شده است تا هر از چند گاهی این صنعت برای تامین منابع مالی روش های مختلفی را به کار بگیرد ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۳۰    
طبق آماری که آخرین گزارش وضعیت اقتصاد اسلامی جهان منتشر کرده است، در سال 2015 مخارجی که مسلمانان در سفرهای برون مرزی خود انجام می دهند و در این گزارش با عنوان اندازه بازار گردشگری حلال ذکر شده ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۰    
در حالی که سازمان هدفمندی یارانه ها مقرر کرده بود، یارانه اقشار کم درآمد جامعه چون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی از ماه گذشته دو برابر شود که ابهامات فراوانی در خصوص واریز یا عدم واریز یارانه دو ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۰    
اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان افزایش 15 درصدی قیمت زولبیا و بامیه برای ماه رمضان را به سازمان حمایت از مصرف کننده پیشنهاد داده که این رقم تاکنون تایید نشده است.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۰    
اینستاگرام باز هم گل کاشت! اینستاگرام بدترین شبکه اجتماعی از نظر تاثیرات مخرب بر سلامت ذهنی جوانان معرفی شد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۰    
کلش آو کلنز بازی محبوب و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۰    
تغییرات قیمت کالاهای اساسی خوراکی در هفته اخیر نشان می دهد که تخم مرغ بالاترین میزان افزایش قیمت را به خود اختصاص داده و تنها قیمت روغن نباتی ثابت مانده است.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۲۰    
دستورالعمل طرح نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی استان تهران در ماه مبارک رمضان به واحدها و ادارات بازرسی و نظارت ابلاغ شد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۲۰    
وزارت صنعت، معدن و تجارت راهکارهایی را برای پیوستن صنعت خودروی ایران به خودروسازان خارجی و بین المللی شدن این صنعت پیش بینی کرده است.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۲۰    
شرکت ال جی امروز دومین محصول از سری X در سال 2017 را معرفی کرد. این گوشی برای کاربران فعالی طراحی شده که می خواهند از گوشی در سبک زندگی پر جنب و جوش خود استفاده کنند.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۲۰    
فهرست گمرکات تخصصی خودرو اعلام شد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۰    
چند ماه پیش سامسونگ با هیاهوی فراوان گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را معرفی کرد و امید زیادی دارد که بتواند با پرچمداران جدیدش فاجعه گلکسی نوت 7 را به فراموشی بسپارد ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۰    
ایرانسل پس از کاهش 50 درصدی تعرفه مصرف آزاد اینترنت برای دریافت محتوای وبسایتهای داخلی، این تخفیف را روی بسته های اینترنت همراه نیز اعمال کرد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۰    
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که در جلسه امروز شورا قرارداد اکران 2 فیلم سینمایی جدید ثبت شد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۰    
عدم دریافت مشوق صادراتی، هزینه های بالای تولید نظیر جوجه یکروزه ، تولید مرغ با وزن های بالا از جمله موانع سد راه تجارت مرغ به بازارهای هدف به شمار می رود.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۰    
طبق گزارش میدانی از مراکز عمده فروشی و با محاسبه سرانگشتی هزینه تهیه 5 قلم کالای اساسی خانوار برای هر نفر ماهانه 150 هزار تومان می شود که عرصه را بر قشر کارگری تنگ کرده است و نظارتی هم بر قیمت ها در ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۰    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 69 واحد افت کرد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۰    
اگر قصد دارید به زودی یک لپ تاپ جدید خریداری کنید، بد نیست نگاهی به محصولات جدید لنوو بیاندازید.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۰    
وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن ارسال نامه ای به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص افزایش قیمت گوشت ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۰    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای برخی فرآورده های غذایی را که به علت نداشتن مجوزهای قانونی لازم یا جعل اسناد مورد نیاز غیر مجاز دانسته و اسامی آنها را اعلام کرد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۰    
بازار ارز در حالی اردیبهشت را پشت سر گذاشت که فضای تبلیغات انتخابات، بازار را دچار تزلزل نکرد و خرید و فروش حواله ای ارز در آن غلبه داشت.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۰    
براساس تعرفه هایی که از سوی اتاق اصناف تهران به اتحادیه فروشندگان و سازندگان ساعت اعلام شده تعمیرات یک ساعت بسته به نوع تعمیرات و جنس ساعت می تواند هزینه هایی تا سقف 54 هزار تومان به همراه داشته باشد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۰    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام طرح جدید با کاهش 4000 تومانی قیمت نسبت به دیروز، یک میلیون و 212 هزار تومان و دلار آمریکا 3736 تومان عرضه می شود.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۰    
امروز تصاویری از ماکت گوشی گلکسی نوت 8 در سایت چینی Weibo قرار گرفت. در این تصاویر گوشی معرفی نشده سامسونگ در کنار گلکسی اس 7 اج قرار گرفته است.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۰    
رئیس سازمان چای کشور از افزایش 22 درصدی سطح زیر کشت چای در کشور و کاهش 12 درصدی واردات چای خارجی خبر داد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۰    
رییس مرکزاصلاح نژاد دام و بهبود تولیدات دامی اعلام کرد: با توجه به افزایش عرضه گوشت قرمز برای ماه رمضان و کاهش قیمت محصول در بخش تولید ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۴۰    
بررسی اعمال نرخ سود در شبکه بانکی نشان می دهد، بانک ها و مؤسسات اعتباری کوچک با پرداخت سود 20 تا 24 درصد، سایر بانک ها را به افزایش نرخ سود برای سپرده های 50 میلیون تومان و بیشتر ترغیب کرده اند.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۴۰    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: با عرضه کافی مرغ از افزایش قیمت ها جلوگیری می شود؛ بنا بر این هیچ نگرانی در رابطه با قیمت مرغ در ایام ماه رمضان وجود ندارد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۴۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به کاهش قیمت برخی از میوه ها و صیفی جات در بازار گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان باتوجه به زمان برداشت صیفی جاتی چون هندوانه شاهد کاهش قیمت آن بوده ایم.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۰    
دبیر اتحادیه کباب، حلیم، آش و غذاهای سنتی گفت: قیمت انواع آش و حلیم در مقایسه با سال گذشته با 7 تا 8 درصد تغییر به فروش می رسد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۰    
رقابت در دنیای فناوری برای محبویت در بین کاربران بسیار گسترده است برخی برندها در این فضا علی رغم گرانی محبوبیت دارند.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۰    
مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف مصالح ساختمانی غیراستاندارد در استان خبر داد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۰    
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان گفت: عدم حمایت از بنگاه های کوچک تولیدی و واردات قاچاقی پوشاک، بنگاه های تولیدی این بخش را به نابودی کشانده است.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۰    
مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در سه ماهه نخست سال جاری میلادی با افزایش 2.5 برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل به 5.3 میلیارد یورو رسید.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۰    
با پایان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انتظار بازارهای مهم کشور برای تغییر و تحولات آغاز شده است.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۰    
بازار های سرمایه در همه جای دنیا به صورت درهم تنیده ای به هم پیوسته اند و گاه با کمترین کنش در یک بازار در بازار دیگر واکنش محسوسی نمایان می شود ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۰    
در جریان شدت گرفتن انتقادات از سوی علما نسبت به ربوی بودن عملیات بانک ها و نحوه پرداخت سود بانکی، رئیس کل بانک مرکزی هر چند که مسایل مطرح شده را کاملا رد نمی کند، اما در این باره توضیحاتی ارائه کرد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۰    
امید کوتاه مدت در بازار فلزات گرانبها تداوم دارد. رشد بیش از 2 درصدی قیمت فلز زرد در هفته گذشته که بهای اونس طلا را به میانه کانال 1200 دلار برد ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۰    
بر اساس بخشنامه جدید سازمان مالیاتی امکان تقسیط بدهی مالیاتی واحدهای تولیدی فراهم شد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۰    
واردات بی رویه مواد غذایی و محصولات زراعی و کشاورزی از تهدیداتی به شمار می رود که در طول سالیان گذشته،سایه آن بر سلامت عمومی جامعه سنگینی می کند ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۰    
از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم حجم نقدینگی به شکل چشم گیری افزایش یافته است. به طوری که از حدود 500 هزار میلیارد تومان در پایان دولت دهم به بیش از 1000 هزار میلیارد تومان در سال 1395 رسیده است که ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۰    
انتخابات سال 96 با تمام حاشیه های آن بالاخره به پایان رسید و حسن روحانی با تکیه بر دوقطبی سازیهای کاذب و راهبردهای مبتنی بر عملیات روانی همچون رقیب هراسی ...
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۰    
کارگران یک شرکت معدنی در سوادکوه خواهان رسیدگی به وضعیت کارخانه خود شدند.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۰    
مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: هیچ موردی از بیماری تب کریمه کنگو در استان مشاهده نشد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۰    
مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی مازندران با بیان اینکه برداشت گندم از نیمه دوم خردادماه در مناطق دشت استان آغاز می شود، گفت: 34 مرکز خرید در استان برای گندم در نظر گرفته شد.
مازند اصناف   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۱:۱۰    
مدیرعامل اتحادیه کمباین داران مازندران با بیان اینکه این تشکل صنفی دارای 10 شرکت تعاونی در سطح شهرستان های استان است ...