سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۴:۱۲Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 31 مرداد 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 مهر 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 مرداد 1398 می متالز 2 مرداد 1398 می متالز 3 مرداد 1398 می متالز 4 مرداد 1398 می متالز 5 مرداد 1398 می متالز 6 مرداد 1398 می متالز 7 مرداد 1398 می متالز 8 مرداد 1398 می متالز 9 مرداد 1398 می متالز 10 مرداد 1398 می متالز 11 مرداد 1398 می متالز 12 مرداد 1398 می متالز 13 مرداد 1398 می متالز 14 مرداد 1398 می متالز 15 مرداد 1398 می متالز 16 مرداد 1398 می متالز 17 مرداد 1398 می متالز 18 مرداد 1398 می متالز 19 مرداد 1398 می متالز 20 مرداد 1398 می متالز 21 مرداد 1398 می متالز 22 مرداد 1398 می متالز 23 مرداد 1398 می متالز 24 مرداد 1398 می متالز 25 مرداد 1398 می متالز 26 مرداد 1398 می متالز 27 مرداد 1398 می متالز 28 مرداد 1398 می متالز 29 مرداد 1398 می متالز 30 مرداد 1398 می متالز 31 مرداد 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۱:۱۶    
می متالز - بررسی طرح تعیین تکلیف اموال مازاد شبکه بانکی نشان دهنده واگذاری 55 درصد از دارایی های مازاد پایان سال 95 (اموال مازاد و سهام غیربانکی) بانک ها و موسسه های اعتباری است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۹    
می متالز - تفسیرها در تهران در خصوص انعطافی که در سیاست خارجی ابوظبی دیده می شود، متفاوت است؛ برخی تحلیلگران، اهمیت این تحول را در گرو تغییر موضع سعودی می دانند و برخی دیگر ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۹    
می متالز - رئیس سازمان امور مالیاتی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: میزان بخشودگی در سال 99 برای واحدهای تولیدی را تا سقف 70 درصد و برای واحدهای غیر تولیدی تا 50 درصد خواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۵    
می متالز - کیوان کاشفی، عضو هیات رئیسه اتاق ایران در نشست فعالان اقتصادی کرمانشاه با هیات تجاری اتاق بازرگانی بابل عراق، گفت: برای حفظ حجم فعلی تجارت با عراق و افزایش آن ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۴    
می متالز - ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در ایران در اسفند ماه امسال وارد پنجاه و دومین سال حیات پر ثمر خود می شود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۴    
می متالز - رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح هشت پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه گذاری 2700 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان سمنان خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۴    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در هفته دولت امسال 31 واحد صنعتی در استان گلستان افتتاح و راه اندازی می شوند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۵    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از 21 طرح صنعتی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این طرح ها، در مجموع افزون بر 585 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۷    
می متالز - به مناسبت هفته دولت 25 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 2 هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی 900 نفر در کردستان، افتتاح می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۴    
می متالز - سرپرست فرمانداری شاهرود بابیان اینکه فعالیت معدن بوکسیت، کانون آب ساز شاهرود را به خطر انداخته است، گفت: شکایت از این معدن روال قانونی خود را طی می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۴:۳۷    
می متالز - مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران از توسعه لایه نفتی پارس جنوبی در قالب قراردادهای جدید نفتی (IPC) خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۴:۲۸    
می متالز - آمریکا بزرگ ترین مصرف کننده نفت تا پایان سال 2018 بوده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۲:۵۲    
می متالز - جنگ تجاری آمریکا و چین باعث کاهش 0.6 درصدی رشد اقتصادی جهان می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۲:۲۲    
می متالز - رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره حذف چهار صفر از پول ملی گفت: حذف چهار صفر از پول ملی زندگی مردم را آسان تر می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۱:۲۹    
می متالز - پیش شرط های حفظ و افزایش صادرات ایران به عراق در نشست مشترک فعالان اقتصادی استان های کرمانشاه ایران و بابل عراق بررسی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۳    
می متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تدوین اساسنامه شرکت گاز یکی از کار های شاخص کمیسیون انرژی بوده و لازم و ضروری است. ممکن است این طرح هفته آینده در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۷    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: صادرات گیلان در پنج ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش پیدا کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۷    
می متالز - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، تولید کننده سربازخط مقدم جبهه اقتصادی است و نمی توانیم آن ها را در این نبرد بدون مهیا کردن امکانات تنها بگذاریم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۷    
می متالز - مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از اراده ایران برای ارائه چند کاربرگ علیه تحریم های آمریکا در اجلاس عمومی ایکائو خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۵    
می متالز - سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به دستگیری 2 نماینده گفت: در این موضوع نامه ای از سوی قوه قضائیه به هیئت نظارت واصل نشده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۸    
می متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: مجموعه پهپادی سازمان که عملیات نقشه برداری و تعیین ذخیره معادن استان را برای اولین بار در شمالغرب کشور انجام ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۲    
می متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد با بیان اینکه 400 میلیارد تومان باید از معادن یزد وصول شود، گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۶    
می متالز - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با ابراز تاسف از اینکه برنامه های مس چیزی برای مردم راین در نمی آورد، تاکید کرد: باید دنبال برنامه جدید عملیاتی باشیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۴:۲۰    
می متالز - یک کارشناس صنایع آلومینیوم گفت:فولاد، مس و آلومینیوم ایران در دنیا مشتریان خاص خود را دارند که بسیاری از آنها حافظان منافع آمریکا نیستند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۴:۰۲    
می متالز - وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در جلسات هفته آینده کمیسیون های تخصصی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۳:۴۱    
می متالز - مدیرعامل شرکت بازیافت فلزات غیرآهنی رفسنجان گفت: سال گذشته که دستور قیمت گذاری کالاها در بورس با نرخ ارز 4200 تومانی صادر شد و قیمت فلزات اساسی با این نرخ شکل گرفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۳:۲۳    
می متالز - دیشب اعلام شد که محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و فریدون احمدی نماینده مردم زنجان به اتهام معاونت در اخلال در بازار خودرو بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۳:۱۱    
می متالز - قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه 30 مردادماه، نسبت به هفته قبل (چهارشنبه 23 مردادماه)، 0.6 درصد رشد داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۲:۵۹    
می متالز - شرکت زغال سنگ استان کرمان اقتصاد شهرهای بزرگی هم چون کرمان، زرند، کوهبنان و راور را تحت پوشش دارد و خانواده های بسیاری معیشت آن ها با این معادن گره خورده است که این روزها تعداد زیادی از آن ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۲:۴۴    
می متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه یک درصد عوارض معادن یزد 1440 میلیارد تومان است گفت: از این میزان 400 میلیارد تومان آن پرداخت نشده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۲:۱۷    
می متالز - ضایعات آلومینیوم ظرفی بیشترین میزان افزایش قیمت و ضایعات آلومینیوم خشک بیشترین میزان کاهش قیمت را نسبت به هفته گذشته داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۱:۵۳    
می متالز - در بخش بسته ی خبری چهار شنبه 30 مردادماه، مهم ترین اخبار استان یزد در روزی که گذشت را مرور و بررسی کنید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۵    
می متالز - رئیس سازمان برنامه و بودجه، با انتشار پیامی از تخصیص اعتبار مورد نیاز برای پرداخت پاداش ها حدود 6 هزار و 500 میلیارد تومان خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۲    
می متالز - بازار فولاد درحالی این هفته را پشت سر گذاشت که از ابتدا معاملات کم رمقی را ثبت کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۹    
می متالز - صادرات غیر نفتی ایران به ترکیه از افزایش چشمگیری برخوردار شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۶    
می متالز - مرسدس بنز نسخه تمام برقی ون کلاس وی خود را با نام ایی کیو وی معرفی کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۰    
می متالز - از آنجا که در چند سال اخیر دارا بودن دوربین های عقب یکی از ضرور ت های خودروهای جدید در آمریکا بوده است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۱    
می متالز - صبح امروز مجمع سالانه شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل شرکت و سهامداران و با حضور نماینده سازمان بورس، تامین اجتماعی در مجموعه تلاش برگزار شد
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۸    
می متالز - مدیرعامل بورس تهران با اعلام بررسی عرضه سهام عدالت توسط مجلس، دو روش عرضه و واگذاری متفاوت سهام دولت در 18 شرکت، گفت: سامانه بورس پاسخگوی پذیرش همه سهامداران عدالت نیست.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۵    
می متالز - هر چند مدت هاست که بازار خودروی کشور متاثر از هر رویداد و اتفاقی با نوسان همراه می شود، اما این بار بازار واکنشی به تغییر و تحولات مدیریتی در شرکت ایران خودرو نشان نداد و روند با ثبات خود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۹    
می متالز - ایران طی ماه های گذشته توانسته است با اجرای برخی سیاست های ارزی ارزش ریال را 30 درصد نسبت به اوایل سال 2019 افزایش دهد و از 156000 ریال در برابر دلار به 118000 ریال در برابر دلار برساند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۸    
می متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی طی ابلاغیه ای به رئیس کل سازمان امور مالیاتی خواستار تغییرات و اصلاح برخی رویه های این سازمان از جمله نحوه جمع آوری و کسب اطلاعات هویتی و سوابق مودیان مالیاتی با ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۳    
می متالز - دلایل خاموش کردن تلفن همراه در پروازها انکس های 19 گانه ایکائو، جزئیات پیمان شیکاکو و شرایط ایمنی پرواز از مواردی بود که در دوره آموزشی مبانی هوانوردی برای اصحاب رسانه مطرح شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۹    
می متالز - با آنکه قیمت مس به پایین ترین میزان در دو سال گذشته رسیده اما برخی پیش بینی ها حکایت از آن دارد که به دلیل کاهش عرضه این فلز به زودی شاهد بازگشت سرمایه گذاران به این بازار و افزایش مجدد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۰    
می متالز - تعادل در بازار فولاد هنوز پابرجاست و قیمت ها نوسان چندانی از خود نشان نمی دهند؛ اگرچه تمایل بازار از کاهش قیمت ها حکایت دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۱    
می متالز - معاون شهردار تهران اخذ پروانه ساختمانی در شهر تهران را نیازمند طی کردن 173 فرآیند اعلام کرد و افزود: مطابق آمار بانک جهانی وضعیت ایران در حوزه زمان صدور پروانه ساختمانی مناسب نیست.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۵    
می متالز - در حالی که با نزدیک شدن به آخرین ماه از فصل تابستان، شمارش معکوس برای رونق بازار اجاره آپارتمان های مسکونی به زودی آغاز خواهد شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۹    
می متالز - التهاب بازار اجاره باعث واکنش مشترک موجر و مستاجر شد. مستاجرها با شروع ثلث آخر از فصل معاملات اجاره، به دو گروه تقسیم شده اند: گروه اول، قدیمی های این بازار هستند که برای یک سال آینده ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۰    
می متالز - در جلسه روز گذشته هیات وزیران اساسنامه سازمان هواپیمایی کشوری به تصویب رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۱    
می متالز - تصویر تجارت خارجی چهار ماهه سال 98 مشخص شد. آمار مقدماتی تجارت خارجی کشور در چهار ماه منتهی به تیر ماه امسال در قالب گزارشی که از سوی وزارت صمت با عنوان وضعیت شاخص های بخش صنعت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۵    
می متالز - کارنامه جذب پول خارجی در صنعت برای اولین فصل 98 منتشر شد. داده ها نشان می دهد 24طرح به ارزش بیش از نیم میلیارد دلار با سرمایه گذاری خارجی ها مصوب شده است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۵    
می متالز - شرکت توانیر در تازه ترین ابلاغیه خود در حالی نرخ ترانزیت برق صنایع را تعیین و به شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق ابلاغ کرد که بورس انرژی نیزگفته است مصرف کنندگان بزرگ بالای 5 مگاوات به ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۳    
می متالز - ظرفیت نیروگاه های حرارتی ایران یعنی نیروگاه هایی که در آنها از سوخت های فسیلی نظیر گاز یا سوخت های مایع برای انرژی برق استفاده می شود در بین 10 کشور برتر دنیا در جایگاه نهم قرار دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۲    
می متالز - مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هفته دولت پروژه هایی به ارزش بیش از چهار هزار و 800 میلیارد ریال در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر استان به بهره برداری می رسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۸    
می متالز - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید بخشی از ناجا به دولت الکترونیک متصل شده و قوه قضاییه نیز در حال آماده کردن زیرساخت های این امر است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۹    
می متالز - محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی هفته آینده به سوالات باستانی، داداشی، مفتح، حاجی دلیگانی، پزشکیان، دامادی و بدری به عنوان نمایندگان کمیسیون های مختلف مجلس در کمیسیون عمران پاسخ خواهد داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۶    
می متالز - وزرای نفت و نیرو برای پاسخگویی به سوالات ساری، داداشی، زرآبادی، بابایی، کامران، جاسمی، فرهنگی، ایران نژاد، زاهدی و عبدالهی در مسائل مختلف در کمیسیون انرژی حضور می یابند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۹    
می متالز - نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزایش صادرات غیرنفتی، صرفه جویی 10درصدی، رونق گردشگری و کاهش وابستگی به اقتصاد تک محصولی را به عنوان الزامات بودجه سال 99 مطرح کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۰    
می متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه رمپنا با تقسیم سود حداقلی خاتمه یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۴    
می متالز - شرکت سیمان هگمتان قرارداد واگذاری یکی از دارایی های خود را فسخ کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۸    
می متالز - شرکت سیمان باقران از پیگیری های خود برای کاهش نرخ بهره تسهیلات مالی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۲    
می متالز - هفته ای که گذشت برای بورس بازان همراه با رکوردشکنی شاخص کل و صعود دسته جمعی صنایع بود. در این میان، وسنا و وثوق مشترکا رتبه دوم پربازده ترین سهم هفته را کسب کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۰    
می متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه تاصیکو برگزار و خبر از عرضه اولیه دو شرکت زیرمجموعه داده شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۸    
می متالز - میزان صدور گواهی کشف معادن کشور طی 3 ماهه نخست امسال، رشدی 5.9 درصدی داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۲    
می متالز - شاخص بورس تهران امروز با افزایش 3186 واحدی به کانال 266 هزار واحد وارد شد. شاخص هم وزن نیز با 1659 واحد افزایش به رقم 72 هزار و 125 واحد رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۷    
می متالز - قیمت اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن که اخیرا از 45 هزار تومان فراتر رفته بود، در آخرین روز کاری بازار سرمایه در هفته جاری به زیر 45 هزار تومان بازگشت و معاملات با رونق انجام شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۸    
می متالز - طراحان قانون مالیات برعایدی سرمایه در نظر دارند به منظور جلوگیری از اختلال در تولید و عرضه مسکن، سرمایه گذاران را از دایره مالیاتی خارج کنند اما سوداگران مشمول این طرح می شوند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۵    
می متالز - 11 طرح عمرانی راه و شهرسازی استان مرکزی با سرمایه گذاری 62 میلیارد و 754 میلیون ریال آماده بهره برداری در هفته دولت است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۹    
می متالز - خودروسازی بنز در نظر دارد از نسخه هیبریدی کلاس A و B خود رونمایی کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۳    
می متالز - بررسی بازدهی صنایع مختلف بورسی از ابتدای سال جاری و طی هفته گذشته نگرانی از ورود به مناطق حباب خیز در رابطه با برخی از گروه های سهامی را تشدید کرده است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰    
می متالز - نماینده مجلس با اعلام اینکه تعهد دولت در تحویل قیر پروژه های عمرانی به یک چهارم کاهش یافته از تصویب تخصیص دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰    
می متالز - یک تحلیلگر با اشاره به نکته جالب توجه روند شاخص، عوامل اختلاف بین نماگرهای بورسی و احتمال ایجاد حباب، سه انگیزه مهم خریداران در تالار شیشه ای را مورد تحلیل و بررسی قرار دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۱    
می متالز - نماینده مجلس با اعلام اولویت نخست مدیرعامل آینده ایران خودرو گفت: زیان انباشته خودروسازان به شدت افزایش یافته و باید از طریق واگذاری اموال مازاد چاره اندیشی شود.