چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 30 مهر 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 مهر 1398 می متالز 2 مهر 1398 می متالز 3 مهر 1398 می متالز 4 مهر 1398 می متالز 5 مهر 1398 می متالز 6 مهر 1398 می متالز 7 مهر 1398 می متالز 8 مهر 1398 می متالز 9 مهر 1398 می متالز 10 مهر 1398 می متالز 11 مهر 1398 می متالز 12 مهر 1398 می متالز 13 مهر 1398 می متالز 14 مهر 1398 می متالز 15 مهر 1398 می متالز 16 مهر 1398 می متالز 17 مهر 1398 می متالز 18 مهر 1398 می متالز 19 مهر 1398 می متالز 20 مهر 1398 می متالز 21 مهر 1398 می متالز 22 مهر 1398 می متالز 23 مهر 1398 می متالز 24 مهر 1398 می متالز 25 مهر 1398 می متالز 26 مهر 1398 می متالز 27 مهر 1398 می متالز 28 مهر 1398 می متالز 29 مهر 1398 می متالز 30 مهر 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۵۲    
می متالز - برخی سیاست های حمایتی دولت منجر به رکود صادرات و از دست رفتن بازارهای هدف محصولاتی چون سیمان شده و این صنعت را محکوم به کاهش تولید کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۰۱    
می متالز - 12 پروژه ابلاغی سال 98 توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی در دست اجرا است که درصورت تامین قیر از سوی وزارت نفت کلیه پروژه های مذکور در موعد مقرر به اتمام خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۲۱:۵۴    
می متالز - سهامداران حقیقی شرکت لیزینگ آریا دانا با نماد ولانا می توانند برای دریافت سود سهام سال مالی منتهی به 30 آذر 1397 به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۰    
می متالز - سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس منتشره در روز سوم اسفند 1389، از طریق شعب منتخب بانک ملت، پرداخت می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۳:۵۶    
می متالز - محسن احتشام، رئیس اتاق بیرجند در نشست شورای گفت وگوی خراسان جنوبی، گفت: مالیات بر ارزش افزوده در استان های محروم و توسعه نیافته یکی از موانع تولید و سرمایه گذاری است که پیشنهاد می شود برای ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۲    
می متالز - مدیر امور اعتباری بانک مسکن از تمدید پرداخت تسهیلات بدون سپرده به عنوان تسهیلات مکمل خرید مسکن تا پایان آذر ماه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۶    
می متالز - سیاست وهدف اصلی گمرک تسهیل فضای تجارت برای تاجران و بازرگانانی که به فکر آبروی نظام و خود هستند، می باشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۹    
می متالز - فولاد کاوه جنوب کیش در تابستان 277 ریال سود ساخته است. این عدد در بهار 246 ریال و در مجموع این شرکت در نیمه اول سال 522 ریال سود ساخته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 185 درصد بیشتر بوده ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۰    
می متالز - رئیس مرکز توسعه فناوری صنایع پیشرفته وزارت صنعت با بیان اینکه بدون هیچ تعارف هنوز تحقیق و توسعه و نوآوری در صنایع کشور مورد توجه جدی قرار نگرفته است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۰    
می متالز - معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه دریایی و صنایع فراساحل گفت: آماده پذیرش استارت آپ ها در زمینه های تقویت صنعت دریایی و دریانوردی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۸    
می متالز - مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه اختصاص زمین به پروژه های اقدام ملی مسکن باید با سرعت انجام شود گفت:تعیین تکلیف پروژه های دارای مشکل حقوقی مسکن مهر در اولویت است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۲    
می متالز - مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند گفت: به منظور آماده سازی پالایشگاه برای دریافت حداکثری گاز در فصل زمستان و استمرار تولید، پروژه تعمیرات اساسی مطابق برنامه زمان بندی شده انجام شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۰:۱۶    
می متالز - مناقصه شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه - اپراتوری و نگهداری و تعمیرات دوره ای و اضطراری تجهیزات شبکه توزیع برق و شبکه ریل سوم خط 4 و 6.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۸    
می متالز - مدیرعامل ایران خودرو از برنامه ریزی برای تولید پژو 207 صندوقدار، پژو 207 با سقف پاناروما، دنا پلاس و دنا توربو شارژ با گیربکس اتومات در ایران خودرو خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۲    
می متالز - وزیر کشور با بیان اینکه باید بپذیریم تنها 20-30 درصد شرایط اقتصادی متأثر از وضعیت جنگ اقتصادی و تحریم ها است گفت: باید با خود صادق باشیم و به وحدت درونی برسیم و اشتباهات ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۴    
می متالز - مدیرخرید مواد اولیه فولاد خوزستان گفت: در سال های اخیر و پس از اعمال تحریم های ظالمانه، با تشکیل کارگروه های تخصصی، بومی سازی با جدیت بیشتری دنبال شد و نتایج خوبی را به دنبال داشت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۵    
می متالز - سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با توجه به سیاست های موجود جهت تولید اطلاعات پایه علوم زمین به عنوان وظیفه حاکمیتی همواره در سیاست های جدید خود توان سرزمینی و اصول منطبق بر آمایش ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۹    
می متالز - با آغاز معاملات آخرین روز کاری هفته و در پیش گشایش بازار سهام، 54 سهم دارای صف خرید و 18 سهم دیگر دارای صف فروش هستند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۶    
می متالز - وزیر نفت از عدم اعمال فعلی سهمیه بندی بنزین خبر داد و ضمن توصیه به مردم گفت: اگر تصمیمی درباره سهمیه بندی گرفته شود این موضوع را اعلام خواهیم کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۱    
می متالز - عضو هیأت رئیسه مجلس در واکنش به اظهارات جهانگیری مبنی بر تصویب لوایح FATF توسط سران قوا گفت: شواهد این موضوع را تأیید نمی کند چون در این صورت حتماً رئیس مجلس اعلام می کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۰    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت از توقف تولید 4 خودرو در سال 98 و ابتدای سال 99 خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۶    
می متالز - مدیرعامل پتروشیمی اروند با اشاره به عرضه دو برابری این مجتمع در بورس کالا از هفته آینده گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۶    
می متالز - انتظار می رود با توجه به گزارش های عملکرد منتشر شده شاهد معاملات نوسانی در گروه های مختلف بازار باشیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۱    
می متالز - نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، از شرکت های تابعه شستا، گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۳    
می متالز - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه میزان بهره مندی از سه حلقه چاه ژرف معادل خط لوله انتقال آب زاهدان به زابل است، گفت:اولین چاه ژرف ایران در سیستان و بلوچستان به آب رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۳    
می متالز - عربستان دوباره عرضه عمومی سهام آرامکو را حداقل چند هفته دیگر به تأخیر انداخته است و سرمایه گذاران بین المللی ادعای عربستان مبنی بر ارزش 2 تریلیون دلاری این شرکت را باور نکرده اند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۰    
می متالز - مدیر تولید شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از برگزاری نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با تمرکز بر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۷    
می متالز - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت و مجلس باید بستر مناسب را برای آسیب شناسی پدیده مجوزفروشی و راهکارهای آن فراهم آورند تا تسهیل فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال محقق شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۷    
می متالز - معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به افزایش تولید بنزین در کشور گفت: امروز بنزین نه تنها قابل تحریم نیست، بلکه به یکی از اقلام مهم صادراتی کشور تبدیل شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۷    
می متالز - مدیرعامل پتروشیمی اروند گفت: این شرکت تنها تولیدکننده EPVC در ایران و دومین در خاورمیانه است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۴    
می متالز - نماینده مردم ساری در مجلس گفت: با اجرای طرح انتقال آب خزر، حدود 4 هزار درخت ممنوع القطع، 26 هزار اصله درخت جنگلی هیرکانی و چندین میلیون تن خاک مرغوب جنگلی نابود شده و فاجعه ای زیست محیطی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۴    
می متالز - مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: وزارت نفت برای تأمین سوخت کم سولفور از منابع داخلی، برای ناوگان ملی قول های عملیاتی داده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۴    
می متالز - قیمت سبدنفتی اوپک روز دوشنبه (29 مهرماه) نسبت به روز جمعه، 56 سنت کاهش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۴    
می متالز - معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران بر نتایج مطلوب مطالعات ارزیابی بلوک های اکتشافی (MOU) تاکید کرد و گفت: اکتشاف های سالانه نشان می دهد که همچنان ظرفیت اکتشاف در کشور بالاست.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۱    
می متالز - عطش توزیع رانت ارزی به بهانه حمایت از اقشار متوسط و آسیب پذیر در حالی ادامه دارد که نه تنها این ارز به سفره آنها نمی رسد بلکه فقط دام دلالان برای جمع آوری دلارهای ارزان را گسترده تر می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۱    
می متالز - وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد این کشور حفظ برخی نیروهای این کشور در سوریه برای محافظت از میدان های نفتی را بررسی می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۸    
می متالز - نشست مشترک شرکت های دانش بنیان، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مسوولان دستگاه های مختلف به منظور رفع مشکلات این شرکت ها در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۸    
می متالز - شورون و چهار شرکت خدمات حفاری آمریکایی اجازه دارند تا ماه ژانویه سال 2020 میلادی به عملیات خود در ونزوئلا ادامه دهند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۸    
می متالز - دومین تفاهم نامه انجام مطالعات اکتشافی در بلوک دریایی بامداد به امضا رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۵    
می متالز - قیمت شاخص نفت خام برنت در ساعت 6 و 39 دقیقه امروز (سه شنبه، 30 مهرماه) به 58 دلار و 90 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 53 دلار و 31 سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۵    
می متالز - سومین سمینار تولیدکنندگان متانول ایران با هدف ایجاد اتحاد، همکاری و مشارکت هرچه بیشتر شرکت های تولیدکننده و طرح های متانول برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۹    
می متالز - نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه برخی اظهارات مطرح شده در مورد انتقال آب خزر سیاسی است و از بیرون هدایت می شود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۶    
می متالز - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رواج اجاره ساعتی مسکن در تهران گفت: با توجه به غیرقانونی بودن این کار و انجام آن در فضای مجازی، پلیس فتا باید به این مساله ورود پیدا کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۳    
می متالز - برخی معتقدند عرضه بنزین سوپر در بورس انرژی جهت صادرات عامل کمبود عرضه این بنزین در جایگاههای سوخت کشور است اما نگاهی به آمار عرضه این فرآورده در بورس انرژی این تلقی را تایید نمی کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۰    
می متالز - سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس گفت: دستگاه قضا به دلیل عدم پاسخگویی رئیس سازمان هواپیمایی به کمیسیون، وی را به انفصال از خدمات دولتی و شش ماه زندان با حکم دادگاه بدوی محکوم کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۰    
می متالز - تصاویر هوایی ثبت شده از جنگل های بارانی آمازون، درختان سبزی را نشان می دهد که از شدت انبوهی آنها زمین مشخص نیست.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۴    
می متالز - وسایل الکترونیکی از مواد مختلف زیادی تشکیل شده اند. بازیافت این مواد هنری بزرگ است و فناوری تبدیل تا آنجایی پیشرفته که به طور تقریبی هر چیزی را می توان بازیافت کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۴    
می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی کشور با کاهش درآمدهای نفتی روبه رو شده، حال اگر قرار است که پروژه های نیمه تمام عمرانی تنها از طریق درآمدهای نفتی تأمین اعتبار شوند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۴    
می متالز - معدن طلای مورانتائو در ازبکستان یکی از بزرگ ترین معادن طلای روباز جهان است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۱    
می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به اینکه با افزایش عمر مساکن، قیمت خرید آن ها نیز کاهش می یابد، با تصمیم وزارت راه برای بالا بردن عمر خانه جهت دریافت تسهیلات ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۸    
می متالز - عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه راه اندازی بورس مسکن در کشور قابلیت اجرایی ندارد، گفت: بخش مسکن، معیارهای لازم را برای ورود به بازار بورس ندارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۸    
می متالز - این روزها توان تولید کاهش یافته و به دنبال این موضوع بسیاری از بازارها دچار رکود شده اند که بازار مس از جمله این بازارهاست.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۵    
می متالز - کسب و کار استارت آپی و دانش بنیانی به فعالیتی گفته می شود که بر پایه فناوری های نوین شکل می گیرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۲    
می متالز - رئیس سازمان نظام مهندسی معدن از اجرای طرح محاسبه هوشمند و الکترونیکی حقوق دولتی معادن از سال آینده خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۲    
می متالز - نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بورس با سازوکارهای داخلی که دارد می تواند جذب سرمایه کرده و سرمایه های بخش خصوصی را برای ادامه پروژه ها جمع آوری کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۲    
می متالز - معادن را نباید با اینکه چقدر ذخیره دارند، مقایسه کنیم بلکه باید ماهیت هر کدام از آنها را به رسمیت شناخت و برای آنها حق رای مساوی در نظر گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۹    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید سقوط حدود 8 هزار واحدی شاخص بورس در مدت اخیر به معنای خالی شدن حباب شکل گرفته در سهام برخی شرکت ها است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۶    
می متالز - شاخص بورس در جریان معاملات امروز سه شنبه 30مهر 98، از مرز 308 هزار واحد گذشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۳    
می متالز - سازمان هدفمندی خطاب به سرپرستان خانواری که یارانه آنها در فهرست حذف شدگان نبود اما یارانه آنها قطع شده اعلام کرد به محض معرفی شماره حساب بانکی معتبر مجدد درفهرست پرداخت یارانه قرار می ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۳    
می متالز - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت می تواند در سال آینده به سمت کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی حرکت کند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۷    
می متالز - محمد جعفر صالحی معاون خرید شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: بیش از 50 نوع ماده نسوز را که بیش از 1000ردیف به دلیل تنوع محصولات استفاده می کند .
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۸    
می متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی گزارش مقدماتی هیات تحقیق و تفحص از خودروسازی ها در کمیسیون صنایع و معادن پس از بازگشایی مجلس خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۹    
می متالز - رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از 1.5 میلیارد دلاری که قرار بود از صندوق توسعه ملی به اشتغال روستایی اختصاص یابد، تاکنون 1.2 میلیارد دلار پرداخت و 237 هزار نفر مشغول کار شده اند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۰    
می متالز - در چهارمین روز هفته معاملات بورس تهران شاهد افزایش چشمگیر شاخص سهام در بورس و فرابورس بودیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۴    
می متالز - خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: صنعت نسوز 100 درصد خصوصی است که رویداد کم نظیر است و دولت در آن سرمایه گذاری نکرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۴    
می متالز - گزارش ها نشان می دهد که سود انباشته شرکت بیمه کوثر در پایان شهریور 98(حسابرسی نشده) به رقم 2.150.988میلیون ریال رسید و رشدی 287 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۱    
می متالز - معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه استارت آپ ها از زیر زمین بیرون و گاراژها بیرون می آیند و مراحل توسعه را طی می کنند، گفت: کسب و کارهای نوپا جزو مشاغل پول ساز کشور هستند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۱    
می متالز - گزارش ها نشان می دهد که سود عملیاتی شرکت بیمه تجارت نو در پایان شهریور ماه سال 98به عدد 180.426 میلیون ریال رسیده است درحالیکه در مدت مشابه سال قبل دارای سود عملیاتی با عدد 160 ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۸    
می متالز - رئیس کل بیمه مرکزی ایران از طراحی مدلی برای پوشش بیمه ای حساب های بانکی در مقابل حملات سایبری و فیشینگ خبر داد و گفت: به نظر می رسد تا آخر امسال ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۵    
می متالز - محمد رضایی با رای شورای عمومی سندیکای بیمه گران بعنوان رئیس این شورا و آقایان جباری، کاردگر، بادین و بهاری فر بعنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شدند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۲    
می متالز - درحالی اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی برهیچ کس پوشیده نیست که سیاست های غیرکارشناسی و بی توجهی به واقعیت های صنعتی بخصوص در صنعت تولید فولاد باعث شده تا مشکلاتی در این زمینه ایجاد شود و ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۶    
می متالز - قیمت هر تن مس در معاملات روز دوشنبه 29 مهر در مقایسه با معاملات روز یکشنبه با افزایش همراه بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۳    
می متالز - براساس برآورد های صورت گرفته در سال 83، صنعت نفت برای توسعه، نیازمند 20 میلیارد دلار سرمایه گذاری خواهد بود. این رقم در شرایط کنونی متفاوت خواهد بود و هنوز مشخص نیست.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۴    
می متالز - اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پنجمین همایش صنعت دیرگداز گفت: در استان کرمان ظرفیت تولید به 400 هزارتن می رسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۱    
می متالز - علی حسین زاویه دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت مواد نسوز در همایش پنجمین همایش و نمایشگاه صنعت دیرگداز گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۵    
می متالز - حسب فرمایش مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حقوق مهرماه بازنشستگان فولاد همچون سه ماه گذشته، پیش از پایان ماه پرداخت و به حساب این عزیزان واریز شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۹    
می متالز - به زودی در مراسمی از سامانه جامع بومی سازی زنجیره آهن و فولاد ایران رونمایی می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۴    
می متالز - جدیدترین آرایش معامله گران بازار آتی نفت نشان از بدبینی آنها نسبت به آینده قیمت ها دارد. آمارها نشان می دهد تعداد قراردادهای خرید یا انتظار برای رشد قیمت نفت به کمترین سطح طی 9 ماه اخیر ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۱    
می متالز - صنعت پتروشیمی گل سرسبد صنایع بازار سرمایه است و با در اختیار داشتن ارزشی معادل 266هزار میلیارد تومان ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۸    
می متالز - سال 1398 درحالی از نیمه گذشته که تولید خودرو نسبت به سال 1397 کاهش چشمگیری پیدا کرده است. در سال 97 بیش از 20 هزار میلیارد تومان زیان در این صنعت ثبت شد و امسال با این اوضاعی که پیش می ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۵    
می متالز - ایران در سال 1398 در رتبه دهم تولیدکنندگان فولاد جهان قرار گرفت، ولی در شرایط تحریم نیاز به همبستگی بیشتر، اتکا و توجه به توانمندی های داخلی بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۹    
می متالز - بورس تهران هر چند با روندی منفی طی روزهای گذشته مواجه شده، اما همچنان به عنوان برترین بازار سرمایه گذاری در سال جاری مطرح است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۶    
می متالز - قاعده ای در دنیای مدیریت است که می گوید با افرادتان همان طوری رفتار کنید که دوست دارید آنها با شما آنگونه رفتار کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۶    
می متالز - رئیس کمیته حمل و نقل زائران اربعین از تلاشگران و فعالان حوزه حمل ونقل جاده ای و راهداری پیام قدردانی ارسال کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۳    
می متالز - چنانچه کشتی ها از قانون سوخت کم سولفور 2020 سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو) پیروی نکنند، جریمه خواهند شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۳    
می متالز - برای انجام نشدن برنامه های پیش بینی شده توسعه ریلی کشور، محدودیت های مالی را مطرح می کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۰    
می متالز - مشتری با واحدها کار ندارد، بلکه شرکت ها طرف او هستند. بنابراین، وقتی بین کارکنان واحدهای فروش، بازاریابی و خدمات یک شرکت که مشتری با آنها تماس می گیرد هماهنگی وجود نداشته باشد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
می متالز - صبح امروز با حضور رئیس، مدیران و معاونان این سازمان، "معاون زمین شناسی" و "مدیرکل امور آزمایشگاه و خدمات فنی" معرفی و کار خود را رسما آغاز کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۱    
می متالز - هدف از این تفاهم نامه سه جانبه، تبادل دانش و توانمندی های فنی و علمی در زمینه های دیرینه زیست محیطی، زمین شناسی، دیرینه زمین ساخت و متالورژی باستان ایران و مباحث تخصصی عنوان شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۱    
می متالز - 24 ساعت پس از اظهارات تند رئیس کل بانک مرکزی علیه خودروسازی و فشل خواندن این صنعت، فعالان زنجیره خودرو کشور در نشستی خبری گرد هم آمدند تا ضمن نقد اظهارات وی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۵    
می متالز - کارشناس بازار سرمایه گفت: ابتدای سال 96 شاخص بورس 96 هزار واحد بود که امروز این عدد به 308 هزار واحد رسیده یعنی بیش از 200 درصد رشد داشته است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۹    
می متالز - معاون مهندسی شرکت زامیاد از افزایش همزمان تولید و داخلی سازی محصولات این شرکت در سال "رونق تولید" خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۶    
می متالز - ابلاغیه ای که جدیدا دست به دست می چرخد و به عنوان برگ زرینی در کانال هال تلگرامی راه انداخته که از این پس بر آن اساس موجب ورود نقدینگی به بازار نخواهد شد ضمن اینکه تعیین سقف 25 درصد لزوما ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۶    
می متالز - شرکت خودروسازی تویوتا موتور اعلام کرد قصد دارد تعداد 928 هزار دستگاه از انواع مدل های خود را در ایالات متحده آمریکا فراخوان دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۲    
می متالز - سرمایه گذاری مستقیم توسط سهامداران تازه وارد، پرریسک ترین کار ممکن خواهد بود، بهتر است سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری حرفه ای از طریق ابزارهایی مانند صندوق های سرمایه گذاری، سوق دهیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۲    
می متالز - در حالی که بسیاری از بانک های مرکزی دنیا از دلار به عنوان ارز مداخله ای و ابزاری برای ذخیره ارزش استفاده می کنند، با مرور یک تحقیق در دانشگاه برکلی کالیفرنیا ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۶    
می متالز - در دومین روز کاری هفته، دلار و سکه در دو جهت متفاوت حرکت کردند؛ شاخص ارزی به زیر محدوده 11 هزار و 350 تومانی رفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۷    
می متالز - سهام شرکت سرمایه گذاری آوانوین فردا، چهارشنبه عرضه اولیه خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۷    
می متالز - رشد اقتصادی چین به پایین ترین مقدار خود ظرف سه دهه گذشته رسیده است. کاهشی که از نظر تحلیلگران ناشی از تنش های جنگ تجاری با آمریکا و کاهش سرمایه گذاری در این کشور است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۸    
می متالز - هر زمان که زمزمه افزایش قیمت حامل های انرژی آغاز می شود مقالات مختلفی توسط طیف های مختلف کارشناسان اقتصادی در کنار گفت وگوی روزمره افکار عمومی منتشر می شود.
  • ۱