سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۱Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 30 دی 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 مهر 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 دی 1398 می متالز 2 دی 1398 می متالز 3 دی 1398 می متالز 4 دی 1398 می متالز 5 دی 1398 می متالز 6 دی 1398 می متالز 7 دی 1398 می متالز 8 دی 1398 می متالز 9 دی 1398 می متالز 10 دی 1398 می متالز 11 دی 1398 می متالز 12 دی 1398 می متالز 13 دی 1398 می متالز 14 دی 1398 می متالز 15 دی 1398 می متالز 16 دی 1398 می متالز 17 دی 1398 می متالز 18 دی 1398 می متالز 19 دی 1398 می متالز 20 دی 1398 می متالز 21 دی 1398 می متالز 22 دی 1398 می متالز 23 دی 1398 می متالز 24 دی 1398 می متالز 25 دی 1398 می متالز 26 دی 1398 می متالز 27 دی 1398 می متالز 28 دی 1398 می متالز 29 دی 1398 می متالز 30 دی 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۳:۳۶    
می متالز - هم زمان با روز ملی هوای پاک، 10 هزار اصله نهال از سوی شرکت های نفت و گاز کارون و مارون برای توزیع میان روستاهای همجوار تاسیسات به بخشداری غیزانیه اهواز اهدا و آیین درختکاری در روستای عوافی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۳:۲۰    
می متالز - واحد گرانول سازی گوگرد پالایشگاه نفت اصفهان با هدف جامدسازی، انبارش و بسته بندی گوگرد طبق استانداردهای زیست محیطی با ظرفیت 300 تن در روز به بهره برداری رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۸    
می متالز - مدیر بخش سرمایه گذاری و امور بین الملل سازمان نظام مهندسی معدن ایران تشریح کرد: سازمان نظام مهندسی معدن ایران به دنبال تسهیل موانع سرمایه گذاری و معرفی ظرفیت های معدنی است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۸    
می متالز - ستاد تنظیم بازار ضمن تاکید بر عدم رعایت کف عرضه واحدهای فولادی در بورس کالا از مأموریت تعزیری گمرک و وزارت صمت در برخورد با واحدهای مذکور خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۲    
می متالز - درحالی خبر تک نرخی شدن بنزین در شبکه های مجازی دست به دست می شود که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران این موضوع را تکذیب می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۲    
می متالز - واردات نفت هند از خاورمیانه در سال 2019 که دهلی نو منابع وارداتش را متنوع کرد، به پایین ترین میزان در چهار سال گذشته کاهش یافت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۹    
می متالز - پس از الزام پزشکان به نصب کارت خوان به منظور شفاف شدن درآمد، نوبت به وکلا رسید که طبق اعلام سازمان امور مالیاتی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۹    
می متالز - بانک های ایرانی تا آبان امسال حدود 321 میلیون کارت بانکی صادر کرده اند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۹    
می متالز - بانک جی پی مورگان از انتقال مقر اروپایی خود به پاریس خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۰    
می متالز - اعضای کمیسیون تسهیل تجارت و مدیریت واردات اتاق ایران در نشستی که با حضور سعید عباس پور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۶    
می متالز - قائم مقام سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به صادرات 32 میلیارد دلاری غیرنفتی در سال جاری گفت: این موضوع در شرایط اقتصادی کشور به یک معجزه شبیه است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۰    
می متالز - رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به کشف یک پرونده قاچاق سوخت، با خروج صدها میلیون لیتر سوخت قاچاق از کشور گفت: با حکم قطعی برای این پرونده 145 میلیارد تومان جریمه وضع شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۱    
می متالز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از بازگشایی مرز سومار در گذرگاه های مرزی کشور عراق در راستای توافقات دو کشور برای اجرایی شدن شرایط مطلوب انتقال کالا ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۸    
می متالز - وزیر نفت دربخشنامه ای مهم برای پتروپالایشی ها و شرکت های بورسی، منشاء مجاز صادرات فرآورده های نفتی، انواع مشتقات نفتی و محصولات نهایی را به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ابلاغ کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۸    
می متالز - مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تحویل 254 میلیون مترمکعب گاز بر اساس برنامه به شرکت ملی گاز ایران در 24 ساعت گذشته با وجود ثبت رکوردی تازه در مصرف گاز کشور خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۸    
می متالز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر ضرورت پیش بینی بودجه ای ویژه برای ایمن سازی جاده های برون شهری تاکید کرد و گفت: ایمن سازی جاده های مناطق مرزی موجب افزایش تعاملات با استان ها و شهرهای اطراف ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۵    
می متالز - نماینده مردم تکاب در مجلس شورای اسلامی، نشست مشترکی را با حضور مسوولان مربوطه برای رفع نگرانی مردم روستاهای تکاب در خصوص مشکلات ناشی از فعالیت معادن این منطقه برگزار کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۲    
می متالز - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 از مصوبه این کمیسیون در مورد الزام دستگاه های اجرایی به ثبت اطلاعات کارکنان خود در سامانه کارمند ایران خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۶    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید اجرای عملیات بازار باز می تواند بخشی از نقدینگی موجود در جامعه را به صورت هدفمند جذب کرده و به حوزه هایی مانند تولید تزریق کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۳    
می متالز - دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: محدودیت های دولت باعث شده تا 1400 قلم کالا در گمرک باقی بماند و ترخیص نشود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۳    
می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید از آنجایی که رشد 15 درصدی حقوق نسبت به تورم کنونی کمتر است، نمی تواند تاثیر چندانی در بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد خانوار داشته باشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۹    
می متالز - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر نفت دلیل عدم استفاده از کارت سوخت در طول 6 سال گذشته، دلیل انحلال شرکت بازرگانی گاز ایران و نحوه خدمات رسانی به کشتی ها (بانکرینگ) را توضیح داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۹    
می متالز - نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق وزارت اقتصاد مکلف است بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی محاسبه و نحوه بازپرداخت بدهی های موصوف و تغییرات حساب های فی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۹    
می متالز - رئیس سابق ایمیدرو معتقد است در مقطع کنونی ضرورت دارد فعالان معدنی برای هدفگذاری در بخش معدن و بازاریابی خود و تعریف کانال های مالی آگاه شوند که جنس تحریم های اخیر آمریکا در بخش معدن و ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۲    
می متالز - زنگنه از ایجاد جایگاه های سوخت CNG مخصوص موتورسیکلت ها خبر داد و گفت: اگرچه هنوز میزان مصرف بنزین پس از آغاز سهمیه بندی تثبیت نشده است اما اکنون از مصرف بنزین کاسته شده است البته ما فکر می ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۲    
می متالز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس رشد درآمدهای غیرنفتی در 6 ماه نخست سال جاری را مهمترین بخش گزارش دژپسند در زمینه "آخرین وضعیت شاخص های اقتصاد کلان کشور" عنوان کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۶    
می متالز - وزیر نیرو از تعویض یک میلیون کولر گازی به منظور مدیریت مصرف صحیح انرژی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۹    
می متالز - شرکت های بنیادی و گروه های تجدید ارزیابی برای سرمایه گذاری مناسب تر هستند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۳    
می متالز - افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها جذابیت داشته و سهم شرکت هایی که برنامه تجدید ارزیابی دارند، گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری خواهند بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۸    
می متالز - سید حسن حسینی شاهرودی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که بورس کالا، ویترین فضای واقعی اقتصاد کشور است به شکلی که علاوه بر آنکه مسوولان و فعالان اقتصادی و صنایع می توانند براساس اطلاعات ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۸    
می متالز - تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز دوشنبه 30 دی ماه، میزبان دادوستد 20 هزار و 51 تن مواد پلیمری، یک هزار تن گوگرد و 934 تن اسلاک واکس بود
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۸    
می متالز - قیمت سبدنفتی اوپک در هفته منتهی به 27 دی ماه نسبت به هفته گذشته (20 دی ماه) یک دلار و 44 سنت برای هر بشکه کاهش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۵    
می متالز - رئیس سازمان بورس با تاکید بر اینکه مردم بهتر است سبد سهام خریداری کنند تا ریسک ناشی از نوسانات سهم را مدیریت نمایند، گفت: سرمایه گذاری ها در بورس باید به صورت غیرمستقیم صورت پذیرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۶    
می متالز - شرکت معادن بافق در صورت های مالی 9ماهه منتشر شده، سود هر سهم را 4هزار و 826ریال اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۴    
می متالز - شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا از فروش سهام شرکت سایپا سود محقق کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۴    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه یک هزار و 565 تن مس مفتول و 180 تن سیم و مفتول مسی است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۱    
می متالز - "جم" از تحقق سود 1538 ریالی سود این شرکت طی 9 ماه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۸    
می متالز - شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو قصد افزایش سرمایه دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۴    
می متالز - بانک سینا از قرار گیری در مسیر افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۴    
می متالز - بانک پارسیان در نظر افزایش سرمایه انجام دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۹    
می متالز - به این ترتیب و با لحاظ کردن سرمایه 130 هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم شرکت معادل 834 ریال محقق شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۹    
می متالز - ایران ترانسفو در بهمن ماه سال 1387 مجوز طرح توسعه تولید ترانسفورماتور های قدرت با ظرفیت اسمی 11500 مگاولت آمپر اخذ کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۹    
می متالز - شرکت آهن و فولاد ارفع در دوره 9 ماهه نخست سال مالی جاری و بر اساس گزارش حسابرسی نشده موفق به کسب سود خالص 5 ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۲    
می متالز - گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به شایعات بی پاسخ بازار و آبشار عرضه های اولیه در بهمن و...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۸    
می متالز - جمع درآمد های مشاع این بانک به بیش از 10 هزار میلیارد ریال رسیده که این درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 25 درصد افزایش را نشان می دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۴    
می متالز - نماد های بزرگ نیز در دی ماه 98 از سقف های تاریخی خود عبور کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۳    
می متالز - 6 شرکت از دو صنعت پتروشیمی و واسطه گری مالی به همراه 9 نماد بورسی و فرابورسی در آخرین روز دی ماه مشمول معاملات مشکوک شدند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۷    
می متالز - در روز کاهش 886 واحدی شاخص ذوب آهن، یک بانک، زیرمجموعه سایپا و 7 شرکت دیگر درباره شایعه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی، اخذ رای دیوان عدالت اداری و .. ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۲    
می متالز -کارشناس بازارسرمایه با اشاره به افزایش بی سابقه ارزش روز بازار شرکت ها و حجم معاملات روزانه سه اولویت را در شرایط بی سابقه بورس پیشنهاد داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۱    
می متالز - رادمان ربیعی، از راه اندازی صندوق سرمایه گذاری جسورانه گروه مالی فیروزه و آغاز پذیره نویسی این صندوق در آینده نزدیک خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۱    
می متالز - حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در نشست هم اندیشی توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی، چالش ها و الزامات که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۱    
می متالز - شرکت فرآورده های نسوز آذر در دوره 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 1398، به ازای هر سهم خود 965 ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم 124 ریال اعلام شده بود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۱    
می متالز - سازمان بسیج مهندسین اقدام به برگزاری مسابقه نوآوری های صنعتی باهدف شناسایی چالش ها و مسائل کلیدی صنعت می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۱    
می متالز - شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز بعد از چند روز مثبت معاملاتی، در رقم 409 هزار و 807 واحد تثبیت شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۱    
می متالز - اولین قایق استاندارد غواصی کشور با حمایت تسهیلاتی صندوق توسعه دریایی و نظارت سازمان بنادر و دریانوردی و حمایت ها معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش به دست صنعتگران جزیره کیش تولید و به ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۱    
می متالز - اولین سفر دریایی بارج 5000 تنی ساخت ایران که با استفاده از تسهیلات صندوق توسه صنایع دریایی و توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است، به پایان رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۱    
می متالز - تحولات ترکیب سپرده ها در نمونه منتخب بانکی در ماه گذشته (آذر) به شکلی بوده که برای دومین ماه متوالی، سهم سپرده های بلندمدت (یک ساله) کاهش یافته است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۱    
می متالز - اولین کارگاه آموزشی تشریح توافقنامه اوراسیا در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی به همت اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت گیلان و مشارکت اتاق بازگانی و سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۱    
می متالز - نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: عملیاتی شدن طرح نورد گرم 2 فولاد مبارکه علاوه بر کاهش خروج ارز از کشور و ایجاد اشتغال، به توسعه فازهای دیگر نیز کمک خواهد کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۷    
می متالز - در جلسه روز گذشته کمیته تخصصی فولاد در وزارت صمت، توافقنامه ای بین صنایع بالادست و پایین دست زنجیره فولاد کشور ارائه شد که علاوه بر کاهش تهدیدهای تحریمی این صنعت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۸    
می متالز - مجتمع فولاد خراسان در رتبه بندی سالانه سازمان مدیریت صنعتی، همچنان جایگاه خود را در میان 100 شرکت برتر حفظ کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
می متالز - فولاد رفته رفته نقش پررنگی در معماری مدرن چین پیدا کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
می متالز - در راستای تفاهم نامه تفویض اختیارات وزارت صمت به خانه های صنعت، معدن و تجارت استان ها، اولین گام جهت تحقق بند 1 تفویض نامه مذکور، اقدامات اجرایی در 14 استان آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
می متالز - وقت عبور از یک سیاست کهنه و البته معیوب در بازار جهانی مسکن فرا رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
می متالز - رئیس سازمان محیط زیست با اعلام منشأ آلودگی های بحران ساز هفته های اخیر در تهران و دیگر شهرها، به گمانه زنی ها در پرونده هوای بدبو پایان داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
می متالز - آخرین تغییرات فلزات اساسی در بازارهای جهانی در بورس فلزات لندن منتشر شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۳    
می متالز - به نوشته نشریه پلاتس، بهای سنگ آهن در چین درپی افزایش تقاضا برای خرید سنگ آهن در ماه مارس 2020 با افزایش روبرو شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
می متالز - در پی رونق صنعت فولاد در چین در سال 2019 میلادی، میزان واردات زغال سنگ چین از آمریکا به بیش از یک میلیون تن رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۷    
می متالز - برخی تحلیلگران بین المللی بر این باورند که قیمت جهانی طلا برای یک جهش فوق العاده و چشمگیر آماده می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۷    
می متالز - سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در جداول آماری عملکرد 9 ماهه مجموعه های منتخب فولادسازی کشور در زمینه شمش فولاد (بلوم ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
می متالز - امروز کالاهای حلال پالایشگاه های کشور و نفت سفید در بورس انرژی ایران عرضه می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۱    
می متالز - صاحبان صنایع فولاد هند بدنبال آن هستند تا در بودجه جدید این کشور تعرفه های گمرکی برای وادرات مواد اولیه تولید فولاد را کاهش بدهند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۸    
می متالز - اطلاعاتی از فعالیت های 9 ماهه بانک پاسارگاد منتشر شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۸    
می متالز - قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز دوشنبه در بازارهای جهانی با افزایش روبرو شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۲    
می متالز - شرکت پالایش نفت تهران توانسته به ازای هر سهم 883 ریال سود پوشش دهد که نسبت به گزارش شش ماهه 37 درصد افزایش سودآوری داشته باشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۲    
می متالز - شرکت های فعال در زنجیره فولاد، دستاوردهای بومی سازی خود را در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به معرض دید عموم گذاشتند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۲    
می متالز - تولید سالانه آلومینیوم چین طی سال 2019 میلادی برای اولین بار در دهه گذشته کاهش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۰    
می متالز - کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به مزایای اخذ گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه، مهمترین و تخصصی ترین سرفصل این آزمون اصولی را نام برد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۰    
می متالز - نحوه محاسبه و شرایط اخذ مالیات و عوارض شماره گذاری انواع محصولات خودرویی و وسایل نقلیه با تصویب مجلس مشخص و خودروهای کم مصرف و هیبریدی از پرداخت مالیات و عوارض شماره گذاری معاف شدند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۰    
می متالز - شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی اعلام کرد: در 9 ماه فعالیت، به ازای هرسهم 272 ریال سود شناسایی کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۰    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه 30 دی ماه میزبان عرضه یک هزار و 565 تن مس مفتول و 180 تن سیم و مفتول مسی است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۰    
می متالز - شرکت فنرسازی خاور در صورت های مالی 9ماهه خود سود هر سهم را 151ریال اعلام کرد که نسبت به گزارش 6ماهه تنها 30درصد افزایش داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۰    
می متالز - پس از آنکه خبرهایی از افت شدید تولید نفت در لیبی منتشر شده، قیمت نفت امروز در آغاز معاملات هفتگی شاهد جهش بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۰    
می متالز - شرکت سایپا آذین در دوره 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 1398، به ازای هر سهم خود هیچ سودی محقق نکرد. این شرکت طی دوره 9 ماهه به اسفند 97، زیان هر سهم را 224 ریال اعلام کرده بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۰    
می متالز - شماره شناسایی بین المللی اوراق بهادار(1)، کدی است که به اوراق بهادار قابل معامله در سطح بین المللی هویت و شناسه مشخص می دهد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۸    
می متالز - مدیرعامل کارگزاری سهم آشنا گفت: روند بازار تا پایان سال با توجه به ورود نقدینگی جدید، رکود در بازار های موازی و ارزنده بودن بسیاری از شرکت ها مثبت ارزیابی می شود
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۶    
می متالز - با توجه به افزایش حجم عرضه در بازار، گروه خودرو در حال ساماندهی و حفظ نقدینگی در بازار هستند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۶    
می متالز - مجمع فوق العاده ملی مس برگزار و طی آن افزایش سرمایه 30 درصدی از محل سود انباشته به تصویب رسید تا به چهارمین شرکت بزرگ بورس از لحاظ سرمایه تبدیل شود .
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۰    
می متالز - ساخت 500 میلیون یورو تجهیزات و محصولات جدید را می توان از افتخارات این صنعت دانست چرا که نیاز به واردات از بین رفت و در داخل به ساخت این تجهیزات پرداخته شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۷    
می متالز - مدتی های مدیدی بوده که دو سهم تپکو و وشهر در صدر تقاضای سهامداران قرار دارند و این در حالی است که هنوز خبر های خاصی از این دو شرکت به بیرون درز نکرده و حال این سوال پی می آید که آیا واقعا ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۱    
می متالز - افزایش در حدود 20 درصدی مقادیر فروش انواع محصولات به ویژه تسمه و ورق های مسی و تسمه و ورق های برنجی به عنوان محصولات ویژه شرکت و همچنین افزایش نرخ های فروش از اصلی ترین دلایل رشد 41 درصدی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۸    
می متالز - پارازایلین و برش سنگین صادراتی بیشترین حاشیه سود ناخالص شرکت را به خود اختصاص می دهند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۵    
می متالز - بر این اساس انتظار می رود که در سهام شرکت های بنیادی شاهد افزایش عرضه ها باشیم و در سایر گروه ها نیز معاملات متعادلی و چه بسا مثبتی را ببینیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۵    
می متالز - سود غیرعملیاتی ناشی از فروش سرمایه گذاری ها بوده و این بدین معنی است که بخش مهمی از سود کسب شده شرکت قابلیت تکرار در سنوات آتی را نخواهد داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۵    
می متالز - بسیاری از کارشناسان، موانعی پیش روی تحقق درآمد های پیش بینی شده در بودجه سال 99 پیش بینی کرده اند.