شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 7 تیر 1397 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 30 اسفند 1395 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1396 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1397 خبرگزاری مهر 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1397 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1397 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1397 خبرگزاری مهر 30 مهر 1397 خبرگزاری مهر 30 آبان 1397 خبرگزاری مهر 30 آذر 1397 خبرگزاری مهر 30 دی 1397 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 1 تیر 1397 خبرگزاری مهر 2 تیر 1397 خبرگزاری مهر 3 تیر 1397 خبرگزاری مهر 4 تیر 1397 خبرگزاری مهر 5 تیر 1397 خبرگزاری مهر 6 تیر 1397 خبرگزاری مهر 7 تیر 1397 خبرگزاری مهر 8 تیر 1397 خبرگزاری مهر 9 تیر 1397 خبرگزاری مهر 10 تیر 1397 خبرگزاری مهر 11 تیر 1397 خبرگزاری مهر 12 تیر 1397 خبرگزاری مهر 13 تیر 1397 خبرگزاری مهر 14 تیر 1397 خبرگزاری مهر 15 تیر 1397 خبرگزاری مهر 16 تیر 1397 خبرگزاری مهر 17 تیر 1397 خبرگزاری مهر 18 تیر 1397 خبرگزاری مهر 19 تیر 1397 خبرگزاری مهر 20 تیر 1397 خبرگزاری مهر 21 تیر 1397 خبرگزاری مهر 22 تیر 1397 خبرگزاری مهر 23 تیر 1397 خبرگزاری مهر 24 تیر 1397 خبرگزاری مهر 25 تیر 1397 خبرگزاری مهر 26 تیر 1397 خبرگزاری مهر 27 تیر 1397 خبرگزاری مهر 28 تیر 1397 خبرگزاری مهر 29 تیر 1397 خبرگزاری مهر 30 تیر 1397 خبرگزاری مهر 31 تیر 1397 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۰    
قم - رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی نقش گفت وگوهای محیط زیستی را در تقویت همگرایی بین ادیان بسیار مهم دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۸    
همدان - جشنواره زیبایی اسب اصیل عرب در استان همدان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۳۰    
بندرترکمن – هفته دوم رقابت های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن با شرکت 53 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۴    
بجنورد- رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی خراسان شمالی گفت: امسال امکان صدور بلیت انفرادی برای زائران اربعین حسینی در این استان فراهم شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۱۶    
زاهدان - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در نشستی با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۳۷    
یادداشت تفاهم توسعه همکاری های رسانه ای میان ایران و آذربایجان امضاء شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۰    
منابع آگاه اعلام کردند امروز وزیر نفت هند، به پالایشگاه ها و شرکت های نفتی این کشور هشدار داد تا خود را برای کاهش یا حتی قطع واردات نفت از ایران، آماده کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۲    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اختلاف قیمت میان کاروان ها امسال پنج میلیون تومان است که از 13 و نیم میلیون تا 18 و نیم میلیون متغییر است و تنها دلیل آن قیمت متفاوت هتل است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۶    
ایلام-مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام گفت: 52 یادمان شهدای گمنام در نقاط مختلف استان ایلام وجود دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۰۵    
ایلام-رئیس دادگستری شهرستان سیروان از بازداشت و دستگیری هشت نفراز حفاران غیرمجاز آثار باستانی در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۳۲    
گرگان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از افزایش 50 درصدی تعهد اشتغال استان خبر داد و گفت: تا پایان سال 30 هزار شغل در استان ایجاد می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۴۴    
اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی بیش از هر زمان لازم است که نخبگان جامعه و رسانه ها در رابطه با جریان نفوذ و نفاق، برای مردم روشنگری کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۳۷    
سخنگوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: 98 و هفت دهم درصد داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۹    
گرگان- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که اجرای طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی علی آبادکتول قعطی شده بود، گفت: نگران جذب فاینانس این نیروگاه با چینی ها هستیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۱    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه وظیفه دولت تقویت پول ملی و حفاظت از مردم است، گفت: به مردم می گویم که اگر هر ضعفی در دولت در بحث ارز یا مسائل دیگر وجود دارد، من مقصرم و مسئولیت آن را می پذیرم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۸    
معاون رئیس جمهور آمریکا در جریان سفر خود به کشورهای آمریکای لاتین، تلاش می کند تا سران این کشورها را به همکاری در راستای منزوی سازی دولت ونزوئلا ترغیب کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۵    
اراک- مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: آمریکا وارد یک جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی شده که باید با انسجام در برابر زیاده خواهی این کشور ایستاد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۶    
گرگان- نماینده کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس با بیان این که در ساحل گمیشان امکان ایجاد بندر وجود دارد، گفت: گلستان با داشتن ساحل طولانی، بندر ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۳    
رودسر -سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به ادامه تلاش ها برای عادی شدن شرایط در منطقه سیل زده این شهرستان، گفت: اوضاع منطقه سیل زده کاکرود عادی و تحت کنترل است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۳    
یک مرجع شیعیان جهان با تاکید بر لزوم جلب رضایت مردم و تامین مطالبات و نیازهای آنها، گفت: مهم ترین مسأله تقویت راههای انسجام و وحدت در داخل کشور است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۳    
یک مرجع تقلید تشیع در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور بر ضرورت برخورد قاطع با سوء استفاده کنندگان از اوضاع امروز و مفسدان اقتصادی تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۱    
آستارا- شورای اسلامی شهر آستارا طی نشستی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر دریافت هزینه 25 هزار تومانی از مردم برای ورود به شناگاه شهری سفیر امید آستارا این موضوع را تکذیب کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۸    
تبریز- شهردار منطقه پنج کلانشهر تبریز از کاشت درخت و درختچه با پایان یافتن عملیات عمرانی پارک نیاوران خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دریادلان نیروی دریایی در سال های دفاع مقدس نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در ایجاد امنیت صادرات و واردات داشتند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۳    
مشهد-تولیت آستان قدس رضوی گفت:برای مقابله با هر تحریم و تهدیدی آماده ایم و راه های برون رفت آز آنها را داریم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۳۳    
مرجع تقلید شیعیان، گفت: از دولت می خواهم با توجه به ضرورت مراقبت از وضعیت معیشت و زندگی عامه مردم، با نظارت و اشراف دقیق با گرانی مقابله کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۳    
قزوین- نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: دستگاه قضایی به عنوان ملچاء و پناهگاه مردم باید با دوری از روزمرگی بدنبال پیاده کردن عدالت و جلب رضایت مردم باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۰    
گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان این که دخانیات را مافیا قربانی کرد، گفت: توتون کاران گلستان هم اکنون امنیت شغلی ندارند و مجبور هستند محصول خود را به دلالان بفروشند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۸    
اسلامشهر- عضو جامعه روحانیت مبارز خواستار اتحاد و همدلی برای حل مشکلات کشور در شرایط کنونی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۷    
قزوین- بازرس کل استان قزوین گفت: با ورود کارشناسان بازرسی در معاملات دولتی در سال گذشته یک هزارمیلیارد تومان معامله لغو و 66 میلیارد تومان از بیت المال به خزانه بازگشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۵    
ارومیه – نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان مهرماه شاهد بهره برداری از جاده مواصلاتی سردشت - بوکان که به جد پیگر آن بودم خواهیم بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۵    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: یکی از داوطلبان کنکور 97 در حوزه امتحانی مریوان به دلیل درد زایمان مجبور به ترک جلسه شد و نوزاد پسر در بیمارستان به دنیا آورد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۵    
ارومیه – فرماندار سردشت خواستار معرفی ظرفیت های اقتصادی و گردشگری به همراه سرمایه گذاری این شهرستان شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۰    
شیراز- نماینده ولی فقیه در فارس گفت: اگر در جامعه فرد متقی تربیت شود می توان به اجرای عدالت امید داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۵    
گرگان- نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه با انتقاد از این که روستاییان و عشایر استان از پرداخت تسهیلات اشتغال خبر ندارند، گفت: بروکراسی اداری سخت گیرانه در استان بیداد می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۴    
گرگان- استاندار گلستان از شناسایی 100 پروژه محوری و محرک توسعه در استان خبر داد و گفت: تلاش داریم این پروژه ها را در بازه زمانی چهار ساله به سرانجام برسانیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۲    
علی آبادکتول- نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید توتون گلستان از هفت هزار تن در سال به 700 تن رسیده و اشتغال قابل توجهی در این استان از بین رفته است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۴۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به بیانیه وزیر امور خارجه آمریکا پیرامون آشوب های اخیر در ایران گفت: کسانی که در خانه شیشه ای زندگی می کنند، نباید سنگ پرتاب کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۴۲    
علی آبادکتول- استاندار گلستان با بیان این که گلستان عقب ماندگی های طولانی داشته تاکید کرد که برای رفع این عقب ماندگی ها نیازمند سرمایه گذاری و اشتغال بزرگ در استان هستیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۶    
قزوین- معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین گفت: در حال حاضر 23 هزار معلول در استان شناسایی شده و 12 هزار و 500 نفر از پوشش خدمات بیمه ای استفاده می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۶    
تیم ملی فوتبال کلمبیا با پیروزی مقابل سنگال به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه صعود کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۳    
گرگان- مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان گفت: هشتمین دوره مسابقه کتابخوانی رضوی در گلستان برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۱    
گرگان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ساعت کاری ادرات و اثربخشی مدیران باید افزایش یابد تا زندگی روزمره مردم دچار مشکل نشود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۱    
اردبیل - رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: در صورت ایجاد شرایط لازم استان اردبیل به عنوان پایگاه توسعه ورزش همگانی شنا در منطقه شمالغرب کشور معرفی می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۱۵    
یک مقام بلند پایه عرب ضمن تایید دیدار ولیعهد عربستان و نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که حوادث اخیر اردن بعد از این دیدار رخ داده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۸    
اردبیل – مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل برلزوم تغییر نگاه و نگرش صرف درآمدزایی از سوی هیئت های ورزشی این استان تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۴۸    
قرچک- دفتر آستان قدس رضوی در قرچک، با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد که مسکو از توافق منطقه کاهش تنش در جنوب غرب سوریه عقب نشینی نکرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۹    
اردبیل – با حضور رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و برگزاری مجمع انتخاباتی، یعقوب کشاورز در سمت رئیس هیئت شنا استان اردبیل ابقا شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۰    
تبریز- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حفاظت محیط زیست از جذب 500 نفر کارشناس و محیط بان جدید خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۰    
مشهد- عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: نتیجه حاکم شدن فتنه در کشور ریخته شدن خون شهدای هفتم تیر است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۸    
پیشوا- رئیس دادگستری شهرستان پیشوا گفت: پیش بینی می کنیم، پرونده های قضایی پیشوا در سال 97 نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش داشته باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۵    
فومن- وزیر اطلاعات هدف دشمن را نابودی موجودیت جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: ملت ایران شرایط سخت تر از امروز را با موفقیت پشت سر گذاشته و با وحدت و ولایت مداری این شرایط نیز می گذرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۳    
میامی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه جرم شهید بهشتی روشنگری در زمانه خود بود، گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال فریب اندیشه ها است باید هوشیارانه رفتار کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۸    
قزوین- رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضایی با کمترین نیروی انسانی و حجم گسترده خدمات ارائه شده چابک ترین دستگاه کشور است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۵    
سمنان-مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی، بابیان اینکه مسئولان امروز باید ساده اندیشی در دهه 60 را به یاد بیاورند، گفت: اوضاع آشفته کنونی ناشی از تشنگی قدرت در بین مسئولان است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۰    
بجنورد- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا برای بسیاری از جنایت های خود بهانه تراشی می کند که اکثر آن ها با عنوان حقوق بشر انجام می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۶    
رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران، گفت: در واردات دارو نیازمند ساماندهی و نظارت هستیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۵    
مشهد- معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: کاهش بارندگی و روان آب ها تامین برق مورد نیاز استان را با مشکل مواجه خواهد کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۵    
اسکو- بازارچه تولیدات محصولات محلی اسکو با 35 غرفه برپا شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۳    
هافبک پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۹    
بوشهر - معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات با بیان اینکه 1100 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های شیلات استان بوشهر نیاز است، گفت: تخلف شناورها موجب تعلیق فعالیت آنان می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۹    
بوشهر - معاون شیلات استان بوشهر گفت: دریابست منافع صیادان استان را تامین می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۹    
بوشهر بخشدار بردخون گفت: احداث اسکله خورخان بردخون آرزوی دیرینه مردم است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۶    
مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سلامت وزارت بهداشت، گفت: 26 درصد منابع آزمایشگاهی بیمه های پایه تنها صرف 5 آزمایش می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۵    
گرگان- مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان از وجود 31 کلاس خشتی و گِلی در گلستان خبر داد و گفت: 72 پروژه در دست ساخت داریم که از این تعداد 35 پروژه تا مهرماه به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۷    
بهارستان- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از گروگانگیری نافرجام در بهارستان خبر داد و گفت: 2 نفر از گروگانگیران دستگیر و فرد ربوده شده آزاد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۲    
پردیس- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پردیس گفت: دومین همایش طرح ارتقای ایمنی موتورسواران در پردیس و رودهن برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۵    
ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در جنوب این کشور بر مناطق جدیدی مسلط شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۳    
خرم آباد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتکای به ظرفیت های درونی تنها راه حل مشکلات کشور است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۹    
خرم آباد- واژگونی خودرو ال90 در محور خرم آباد- کوهدشت یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۶    
اسلامشهر- مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تصادف کامیون و مینی بوس در اتوبان تهران- ساوه خبر داد و گفت: در این حادثه 10 نفر مصدوم شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۶    
یکی دیگر از مهاجمان تیم ملی فوتبال ایران نیز با انتشار پیامی از حضور در این تیم کناره گیری کرد وزیر کار به این خداحافظی واکنش نشان داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۵    
بهرام عطایی پزشک معالج مهدی فخیم زاده اعلام کرد که نوعی خونریزی خاص در مغز این بازیگر مشاهده شده که حجم اش زیاد نیست و امید است در ساعات یا روزهای آتی تأثیرات مثبت درمان دیده شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۸    
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد و گفت: وضعیت تردد در فیروزکوه پر حجم و روان است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۴    
کبودرآهنگ - فرماندار کبودرآهنگ خواستار حضور مستمر بازرسان اصناف و تعزیرات در بازار این شهرستان شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۳    
ری- شهردار کهریزک از نصب المان های مذهبی در بوستان های این شهر خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۷    
مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: حضور زائرانی از کشورهای مختلف از جمله ترکیه ،هند، پاکستان و کشورهای عربی در مشهد پیگیری می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۱    
دیرین دیرین نام یک مجموعه پویانمایی ایرانی در ژانر طنز است که با کارگردانی و تصویرگری علی درخشی تهیه شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۱    
نهاوند - رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از اعزام مبلغ به پارک ها و اماکن تفریحی نهاوند برای اقامه نماز جماعت خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۱    
گروهک تروریستی منافقین با وجود کارنامه سیاه ترور 17000 شهروند ایرانی در سال 91 به خواست آمریکا از لیست گروهای تروریستی خارج شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۷    
زنجان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان در پی انتشار خبری مبنی بر ربایش کودکان در فضای مجازی در زنجان گفت: شایعه کودک ربایی در زنجان واقعیت ندارد .
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۸    
قدس- شهردار قدس از اتمام عملیات ساماندهی معابر با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۸    
آبادان - انتقال آب طرح آبرسانی غدیر به شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان در جنوب غرب خوزستان به منظور انجام برخی تعمیرات متوقف شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۵    
سیامک نعمتی با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۵    
قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش جهادی ماموران پلیس و همکاری خوب دستگاه قضایی در سال جاری میزان انواع جرائم در استان 48 درصد کاهش یافته است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۳    
شاهرود - رئیس کمیته روابط عمومی هیئت بسکتبال استان سمنان بابیان اینکه شاهرود از سالن اختصاصی این رشته بی بهره است، گفت: دایر کردن خانه بسکتبال اصلی ترین نیاز توسعه این ورزش در شاهرود است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۸    
تبریز- آرمیتا محسنیان، تکواندوکار خردسال ملکانی، مدال طلای مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور را کسب کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۳    
عنبرآباد - دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد از دستگیری قاتل فراری معروف به گوشواره پس از هشت سال که با اسلحه کلاشینکف اقدام به قتل یک راننده کرده بود خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۶    
کرمان - سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت: آموزش و پرورش به لحاظ اجرایی بزرگترین دستگاه کشور است که به عنوان تاثیرگذارترین دستگاه در بین اقشار مختلف مردم شناخته می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۶    
کرمان - سرپرست سابق آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش به لحاظ برنامه های راهبردی و استراتژیک و به خصوص سند بنیادین در شرایط خوبی قرار دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۴    
ساری - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن نوجوان 15 ساله حین شنا در رودخانه تجن ساری خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۴    
انزلی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید برضرورت بازنگری در مدیریت و ساماندهی حوادث غرق شدگی در کشور، گفت: روش های سنتی پاسخگوی نیازهای این حوزه نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۳    
همدان - رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: روز گذشته شهروندان همدانی 623 مرتبه با مرکز 125 همدان تماس گرفتند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۱    
نور - فرمانده انتظامی مازندران از کشف سه میلیارد ریالی البسه قاچاق در شهرستان نور از یک واحد صنفی عرضه پوشاک خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۷    
بندرعباس - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: شرایط امروز کشور سخت تر از شرایط دفاع مقدس نیست و باید با همراهی و پشتیبانی همدیگر فضای مناسبی را برای توسعه فراهم کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۳    
اصفهان - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: وجه معلمی شهید بهشتی در جامعه کمتر مطرح شده و این درحالیست که شهیدان بهشتی و مطهری در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت نقش بسزایی داشتند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۹    
سوادکوه - رئیس دادگستری سوادکوه تراکم زندان را یک معضل برشمرد و بابیان اینکه مجازات زندان همواره مؤثر نیست، گفت: برای مجازات جایگزین باید برنامه ریزی شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۸    
در دیدار سفیر ایران در مسکو با رئیس جمهور تاتارستان، دو طرف بر ضرورت ارتقا سطح مراودات و همکاری های استانی در تمامی زمینه ها بین جمهوری تاتارستان روسیه و استان های ایران تاکید کردند.