پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 7 تیر 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 2 تیر 1397 ملیت 3 تیر 1397 ملیت 4 تیر 1397 ملیت 5 تیر 1397 ملیت 6 تیر 1397 ملیت 7 تیر 1397 ملیت 8 تیر 1397 ملیت 9 تیر 1397 ملیت 10 تیر 1397 ملیت 11 تیر 1397 ملیت 12 تیر 1397 ملیت 13 تیر 1397 ملیت 14 تیر 1397 ملیت 15 تیر 1397 ملیت 16 تیر 1397 ملیت 17 تیر 1397 ملیت 18 تیر 1397 ملیت 19 تیر 1397 ملیت 20 تیر 1397 ملیت 21 تیر 1397 ملیت 22 تیر 1397 ملیت 23 تیر 1397 ملیت 24 تیر 1397 ملیت 25 تیر 1397 ملیت 26 تیر 1397 ملیت 27 تیر 1397 ملیت 28 تیر 1397 ملیت 29 تیر 1397 ملیت 30 تیر 1397 ملیت 31 تیر 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۶    
مستند به درون ذهن من بیا که روایتی است از پستی و بلندی زندگیِ رابین ویلیامز کمدین مشهور آمریکایی به زودی از سوی شبکه تلویزیونی اچ بی او روانه بازار می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۹    
قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران افزایش یافت به نحوی که سکه بهار آزادی طرح جدید به 2 میلیون و 985 هزار و 500 تومان رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۹    
دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس و امنا دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اهدای کاپ و مدال های تیم های ایرانی در مسابقات ربوکاپ 2018 کانادا به آستان رضوی گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۹    
یک باب مغازه 20 متری در نارمک هفت حوض، با مبلغ 20 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 3 میلیون و 500 هزار تومان اجاره، معامله می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۹    
گردوغبار امشب آسمان خوزستان را فرا گرفت به طوری که میزان غلظت آن امشب در سوسنگرد به 1766 میکروگرم بر مترمکعب معادل 11 برابر حد مجاز است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۹    
شادمهر راستین از مرگ غم انگیز و ناگهانی بازیگر خردسال فیلم یه حبه قند ساخته سید رضا میرکریمی خبر داده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۹    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اختلاف قیمت میان کاروان ها امسال پنج میلیون تومان است که از 13 و نیم میلیون تا 18 و نیم میلیون متغییر است و تنها دلیل آن قیمت متفاوت هتل است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۴    
زندگی در خارج از کشور می تواند تجربه ای لذت بخش باشد اما باید خود را آماده هزینه های سنگینی کنید؛ به ویژه اگر این شهرها در شرق آسیا باشند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۴    
بلیت بازی روسیه و اسپانیا در ورزشگاه لوژنیکی به نیم میلیون روبل حدود 600 میلیون ریال (هر روبل هزار و 200ریال)رسیده و در بازار سیاه به فروش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به اتهامات چند روز اخیر وزیر خارجه آمریکا بیانیه ای را صادر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۰۳    
بانک مرکزی با هماهنگی بورس اوراق بهادار از روز یکشنبه 10 تیرماه در اقدامی جدید، امکان عرضه تمامی حواله های پیش فروش شده سکه را در بورس فراهم می کند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۰۳    
برای خرید آپارتمان 50 متری نوساز در خیابان دماوند به سرمایه 250 میلیون تومانی نیاز است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۵۸    
مدیر امور اعتباری بانک مسکن از تغییرات جدید در سیاست های اعتباری بانک مسکن در سال 97 برای پرداخت وام مسکن خبرداد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۲    
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۲    
مهناز افشار و برادر جواهر سازش مهناز افشار و برادر کوچکش افکارنیوز
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۷    
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به خداحافظی رضا قوچان نژاد از بازی های ملی واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۲    
هزینه دسترسی به امتیاز وام خرید مسکن - اوراق تسهیلات - در شروع معاملات تابستانی بازار ملک 14 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش یافته است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۷    
پیش از شروع تمرین امروز کولی مربی جاماییکایی آبی پوشان رحمتی را از جایش بلند کرد و به مانند کشتی گیر ها دروازه بان استقلال را روی دست های خود نگه داشت. شوخی این دو نفر سوژه عکاسان حاضر در تمرین شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۷    
رسانه های روسیه خداحافظی غیرمنتظره مهاجم تیم ملی ایران را بازتاب گسترده ای دادند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۷    
الناز شاکردوست با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: امروز روز تولدم بود و حقیقتاً غمگین بودم، هیچ عکسی شبیه حالم نیافتم جز این!
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۲    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران امروز هفتم تیر ماه به مناسبت سالگرد بمباران شیمیایی سردشت پیامی به شرح زیر صادر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل سناریوی طراحی شده توسط ترامپ و صهیونیست ها برای ایران را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۲    
قهرمان پیشین و بدون شکست بوکس سبک وزن جهان، یک ساعت استثنایی به مجموعه خود اضافه کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تقدیم 5 برنامه عملیاتی از سوی این سازمان به رئیس جمهور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۷    
به حکم یک قاضی فدرال در آمریکا ماموران اداره مهاجرت این کشور از این پس اجازه نخواهند داشت مهاجرانی را که به طور غیرقانونی وارد ایالات متحده شده اند از فرزندانشان جدا کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۷    
تهیه کننده فیلم مشت آخر درباره آخرین وضعیت مهدی فخیم زاده پس از تصادف گفت: این سینماگر بامداد پنج شنبه به تهران منتقل شده و خوشبختانه خطر رفع شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۷    
معاون دانشجویی وزیر علوم گفت: 40 موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور به علت تخلف منحل شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر با اشاره به فعالیت طبق روال در بازار طلا و جواهر، اعلام کرد که قیمت سکه روندی نسبتا کاهشی داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۲    
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: یکی از جلوه های توانمندی و به رخ کشیدن توان فنی مهندسی و مدیریتی مجموعه سپاه پاسدارن در حوزه سازندگی کشور فاز 2 پالایشگاه ستاره خلیج فارس است که یکی از پیچیده ترین ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۲    
ورود یک دستگاه مرسدس بنز AMG GTs _ 2016 به تهران. ارزش این خودرو با پلاک گذر موقت حدود یک میلیاردو سیصد میلیون تومان است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۷    
هواداران تیم های ملی برزیل و صربستان در خلال دیدار تیم های کشورش باهم درگیر شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۲    
یک کارشناس نجوم گفت: غروب پنجشنبه شاهد دیرهنگام ترین غروب خورشید در سال هستیم.زمان غروب به وقت تهران امروز ساعت 20 و 24 دقیقه و 20 ثانیه است در صورتیکه روز قبل 20 و 24 دقیقه و 17 ثانیه بوده است و این ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۲    
روابط عمومی بانک مرکزی خرداد امسال، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران را نسبت به ماه پیش و ماه مشابه پارسال به ترتیب بررسی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۲    
نماینده ایران در اوپک به عربستان سعودی هشدار داد به مفاد توافق اخیر اوپک پایبند بماند و از افزایش فراتر از سهمیه تولیدش خودداری کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۲    
مهلت ثبت نام و ویرایش دوره های بدون آزمون دکتری تخصصی سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۲    
وزیر نفت گفت: با بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس و رسیدن به رقم تولید روزانه 36 میلیون لیتر، وضع باثباتی خواهیم داشت و بابت تحریم ها نگرانی نداریم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۷    
ترکیب تیم ملی وزنه برداری برای حضور در بازی های آسیایی مشخص شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۷    
این عکس بازی فوتبال در مسجدسلیمان را در عصر احمدشاه قاجار نشان می دهد. این مسابقه بین مهندسین و کارکنان شرکت نفت ایران و انگلیس برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۲    
رئیس جمهور گفت: تحریم سختی هایی برای زندگی مردم خواهد داشت اما در عین حال می تواند فرصت بزرگی برای ابتکارات، خلاقیت، تولید و افتخارآفرینی در برابر قدرت های زورگوی جهان باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۷    
هفتم تیر 1360- آیت الله سید محمد بهشتی رئیس وقت دیوانعالی کشور و 72 تن از مقامات و چهره های برجسته سیاسی ایران، بر اثر انفجار بمب در ساختمان اصلی حزب جمهوری اسلامی ایران ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۲    
دو ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با درخششی که در جام جهانی 2018 روسیه داشتند حالا درصدد لژیونر شدن هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۲    
رئیس قوه قضاییه به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و گفت: امیدواریم با اطلاع رسانی هنرمندانه که مد نظر رهبری است اعتماد بیشتر مردم را نسبت به دستگاه قضایی جلب کنیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شورای شهر تهران ترجیح می دهد از شورایاری ها به عنوان یک ظرفیت اجتماعی موثر به درستی استفاده کند افزود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۲    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران درباره انتشار لیست دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری، گفت: انتشار لیست خبرنگارانی که از طرح ترافیک استفاده می کنند، در راستای جلوگیری از ایجاد شائبه های احتمالی بود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۲    
اطمینان دولت به مردم برای مقابله با سودجویان و دلالان بازار، پرداخت مشروط وام اشتغال به دارندگان چک برگشتی، اشتغال به کار 30 هزار کارورز در سال گذشته، تشکیل بورس ارز برای تبادلات مردم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۲    
بخشنامه بانک مرکزی در خصوص رفع مشکل بدون انتقال ارز شرکت های تجهیزات پزشکی متعاقب درخواست وزیر بهداشت ابلاغ شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۷    
حسن روحانی گفت: ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس که بزرگ ترین پالایشگاه جهان است کاری بزرگ و ارزشمند است که با همکاری و همدلی میسر شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۲    
خیمه زدن بیرانوند روی ضربه پنالتی رونالدو، هشتاد میلیون ایرانی را به وجد آورد. اما چیزی که این وسط مهم بود، چند ثانیه مکث و چشم بستن بیرانوند در حالت دراز کش، روی توپ بود. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۲    
افزایش سرسام آور قیمت بلیت هواپیما از روسیه به ایران، مسافران جام جهانی را با مشکل روبرو کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۲    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: وسعت جغرافیایی عرفات برای حجاج همه کشور ها محدود است و همه با تنگی و مضیقه جا برای حجاج مواجه هستند، اما در این شرایط محدود، امکانات خوبی برای حجاج فراهم شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۷    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اعلام جنگ اقتصادی از سوی آمریکا علیه ملت ایران و برنامه ریزی این کشور برای اعمال تحریم های هوشمند اقتصادی گفت: باید با اتخاذ برنامه های هوشمند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۷    
طرف عرضه در بازار مسکن طی تلاش کرد با جهش 8.2 و 8.9 درصد ماهیانه به ترتیب در اردیبهشت و خردادماه ارزش این کالا را با بازار سکه و ارز هماهنگ کند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۲    
خندوانه شب گذشته خصوصیات خواستگار خوب را بررسی و البته به بحران خشکسالی و کم آبی در کشور نیز پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۲    
رنگ جدید پیراهن تیم ملی بسکتبال و طراحی آن شباهت زیادی به لباس تیم ملی عراق دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۲    
فدراسیون فوتبال مراکش اعتراض رسمی خود به اشتباهات داوری علیه این تیم در دو دیدار برابر اسپانیا و پرتغال را به فیفا ارائه داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۷    
موسسه مرسر گزارش هزینه زندگی در شهرهای جهان برای خارجی ها را منتشر کرد. در این گزارش هزینه زندگی در 209 شهر جهان بر اساس ملاک های متعدد مشخص شده.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۷    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان انتشار دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی گروه های آزمایشی مختلف کنکور را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۷    
برزیلی ها پس از حذف آلمان از جام جهانی 2018 روسیه، هافبک رئال مادرید را مسخره کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۷    
گروهی از متخصصان امنیت سایبری اعلام کرده اند که باتری گوشی های هوشمند می تواند ابزاری برای هک، جاسوسی و حملات سایبری به شمار بیاید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۲    
در پایان دیدارهای مرحله گروهی برای تیم ملی کشورمان برخی بر این باور بودند پدیده VAR فقط به ضرر تیم ملی مان عمل کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۲    
باشگاه آ.اک یونان از جدایی کاپیتان تیم ملی ایران از این باشگاه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۷    
هافبک تیم ملی فوتبال پرتغال نسبت به اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ یک لاابالی سیاسی است که به هیچ امضایی پایبند نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۲    
بخشی از واحد پتروشمی شهرستان آبادان بامداد پنجشنبه به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۲    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق تیرماه فرهنگیان بر اساس احکام جدید و افزایش اعمال شده بر اساس قانون پرداخت می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۲    
ساره بیات در واکنش به خداحافظی رضا قوچان نژاد از تیم ملی در اینستاگرامش نوشت:
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۲    
رئیس جمهوری ونزوئلا معاون دونالد ترامپ را افعی خطاب کرد و متعهد شد تا آنچه را تلاش های واشنگتن برای عزل او از قدرت می داند، شکست دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۷    
بعد از رضا قوچان نژاد، سردار آزمون نیز با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد!
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۲    
بازیکن مکزیک سریع ترین کارت زرد تاریخ جام جهانی را دریافت کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۲    
رئیس بیمارستان طالقانی چالوس گفت : مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر سینما درپی تصمیم تیم تخصصی این مرکز درمانی ساعت 2 بامداد امروز برای دریافت خدمات پزشکی فوق تخصصی با یک دستگاه آمبولانس مجهز به ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۲    
تا به حال خیار شاخدار خورده اید؟ توت فرنگی آناناسی چطور؟ اسم خاویار لیمو به گوش تان خورده؟ نظرتان درباره موز انگشتی چیست؟ اگر فکر می کنید این ها چند تا اسم من درآوردی هستند که روی میوه های معمولی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۷    
بازیگر مختارنامه گفت: زمانی که در شهر دورود، بخش پایانی سریال مختارنامه را بازی می کردم میرباقری به من گفت: ساخت سلمان فارسی 10 سال طول می کشد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۷    
نمایندگان قاره آسیا در جام جهانی 2018 روسیه، بیشترین امتیاز تیم های این قاره را در ادوار مختلف جام های جهانی کسب کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۷    
داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی هنر تا ساعت 11 امروز مهلت دارند کارت آزمون خود را دریافت کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۷    
مسن ترین و جوان ترین داوطلبان کنکور سراسری سال 97 معرفی شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۷    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در دیدار با نخست وزیر هند تاکید کرد که این کشور باید وابستگی به نفت ایران را قطع کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۷    
رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس درباره وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز هفتم تیرماه گفت: با توجه به برگزاری آزمون سراسری در مراکز آموزشی و دانشگاه های سطح شهر ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۲    
در حالی که ترامپ دو هفته پیش گفته بود تهدید هسته ای کره شمالی به پایان رسیده، مایک پامپئو در جلسه استماع مجلس سنا گفت که کره شمالی کماکان تهدید هسته ای است
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تصادف مهدی فخیم زاده در چالوس، وضعیت این کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با برگزاری مراسم شکرگزاری سلامتی ایشان در حادثه 6 تیر مخالفت کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۲    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سال آینده دو تغییر در کنکور سراسری اعمال می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۷    
رئیس فدراسیون فوتبال خبر تمدید قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملت های آسیا را تایید کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۲    
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل چهارشنبه شب پس از بازی چشم نواز شاگردانش برابر تیم ملی صربستان، با بیان این که سلسائو انتظارات از خود را در جام جهانی بالا برده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۲    
یوآخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان که تیمش چهارشنبه شب تنها با کسب سه امتیاز در دور اول مسابقات جام جهانی حذف شد، گفت: واقعا شوکه شدم و نمی توانم دقیقا بگویم چه اتفاقی افتاد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۲    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران با انتقاد از رفتار کریستیانو رونالدو و ریکاردو کوارشما دو ملی پوش پرتغال پس از دیدار با ایران گفت که با ارزشهای آنها هم عقیده نیستم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در کنار مدارس غیردولتی با امکانات ویژه نیاز است حاکمیت از مدارس دولتی حمایت کند تا شاهد ایجاد یک شکاف قابل توجه میان مدارس دولتی و غیردولتی نباشیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۷    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن امکان مینا ، ماجرای نیمروز ، تروریست ، یاسین ، یک اشتباه کوچولو ، مترسک ، دشمن ملت ، نقطه رهایی ، شکلات تلخ ، اتحاد ، اسنودن ، کاغذ ها در باد ، حقیقت گمشده ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۷    
تیم ملی فوتبال برزیل با پیروزی 2 بر صفر مقابل صربستان در آخرین دیدار گروه E جام جهانی 2018 روسیه به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کرد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۷    
دو فیلم سینمایی تگزاس و دشمن زن برای این هفته به ترتیب فروش 600 و 400 میلیونی را داشته و در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفتند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۷    
نماینده اتحادیه اروپا در سازمان ملل در سخنرانی خود در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره برجام گفت که توافق هسته ای با ایران ضامن توقف مسابقه تسلیحاتی در خاورمیانه است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۲    
مرحله گروهی جام جهانی روسیه امروز پنج شنبه با برگزاری 4 مسابقه به پایان خواهد رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۲    
5 ماده غذایی وجود دارد که شما می توانید با مصرف آنها سیستم ایمنی خود را تقویت کنید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۲    
پیشکسوت داوری ایران می گوید فغانی توانست به خوبی از پس دیدار حساس برزیل و صربستان بربیاید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۷    
ملی پوش ایران از بازی های ملی فوتبال در تیم ملی ایران خداحافظی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۷    
با افزایش دمای هوا در تابستان خطراتی برای ورزش کردن در دمای بالا و زیر آفتاب وجود دارد که ورزشکاران باید آنها را در نظر داشته باشند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۷    
زننده تک گل ایران در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل، از تیم ملی خداحافظی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۷    
رقابت بیش از یک میلیون داوطلب کنکوری از امروز (هفتم تیرماه) آغاز و تا فردا عصر ادامه خواهد داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۲    
  • ۱