پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 3 شهریور 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 2 شهریور 1397 ملیت 3 شهریور 1397 ملیت 4 شهریور 1397 ملیت 5 شهریور 1397 ملیت 6 شهریور 1397 ملیت 7 شهریور 1397 ملیت 8 شهریور 1397 ملیت 9 شهریور 1397 ملیت 10 شهریور 1397 ملیت 11 شهریور 1397 ملیت 12 شهریور 1397 ملیت 13 شهریور 1397 ملیت 14 شهریور 1397 ملیت 15 شهریور 1397 ملیت 16 شهریور 1397 ملیت 17 شهریور 1397 ملیت 18 شهریور 1397 ملیت 19 شهریور 1397 ملیت 20 شهریور 1397 ملیت 21 شهریور 1397 ملیت 22 شهریور 1397 ملیت 23 شهریور 1397 ملیت 24 شهریور 1397 ملیت 25 شهریور 1397 ملیت 26 شهریور 1397 ملیت 27 شهریور 1397 ملیت 28 شهریور 1397 ملیت 29 شهریور 1397 ملیت 30 شهریور 1397 ملیت 31 شهریور 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۹    
منبع: عصرایران
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۵    
سامان قدوس طلسم حضور بازیکنان ایرانی در لوشامپیونا را شکست و به تیم کوچکی در فرانسه پیوست تا فقط دو روز بعد از اضافه شدن به فهرست بازیکنان امی ین در عجیب ترین ورزشگاه این کشور حاضر شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۵    
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: داوطلبان دوره های با آزمون دانشگاه آزاد تا فردا سه شنبه ششم شهریورماه برای ثبت نام و انتخاب رشته مهلت دارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۸    
یکصد و سی امین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد،سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم اعدام برای 6 متهم مفاسد اقتصادی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۸    
در روز های گذشته، تصاویر دردناکی از ضرب و شتم یکی از افسران پلیس راهور توسط صاحب یک خودروی لندکروز در استان فارس، در فضای مجازی به شدت توجه مردم را جلب کرده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۷    
آمار درج شده در سامانه های ملکی نشان می دهد معاملات مسکن شهر تهران در مردادماه نسبت به ماه قبل 35 درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل 96 درصد کاهش یافته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۲    
رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، درگذشت برادر عبدالله جاسبی عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۳    
اگر قصد داشته باشید لاغر شوید و وزن کم کنید ناخودآگاه مجبورید یک برنامه غذایی اختصاصی برای خودتان در نظر بگیرید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۴    
فرماندار کوهرنگ از ممنوعیت ورود گردشگران و مسافران به غار یخی چما کوهرنگ در پی ریزش و کشته شدن یک گردشگر خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۴    
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: زمانی که امنیت کامل سامانه ثبت حقوق و مزایا تائید شد، دسترسی به این سامانه برای عموم مردم و دستگاه های نظارتی فراهم می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۴    
هزینه نگهداری سکه در بورس کالا 20 تومان شدهزینه نگهداری سکه در خزانه های پذیرش شده نزد بورس کالا، مبلغ 20 تومان برای هر سکه به طور روزانه تعیین می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۹    
در روز های پیش از این، تعریف مادری کردن با این روز ها خیلی تفاوت داشت. آن روز ها زود بچه دار شدن، داشتن بیشتر از دو فرزند، بزرگ کردن آن ها با ساده ترین و اولیه ترین امکانات ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
صفحه اینستاگرام رامبد جوان هک شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از دستور ویژه رئیس جمهوری به وزارت امور خارجه برای ورود جدی به مساله آتش سوزی هورالعظیم در خاک عراق خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
کم خونی یا آنمی مشکلی جدی برای سالمندان است و مصرف ناکافی فولات که به نام های ویتامین B9 و اسید فولیک نیز شناخته می شود می تواند منجر به کم خونی شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
شبکه نمایش این هفته در فاصله اعیاد سعید قربان تا غدیر و در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم هایی از رضا عطاران را پخش می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
محققان اظهار کردند: قاهره، آلوده ترین شهر و زوریخ پاک ترین شهر جهان است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
وزیر خارجه درباره حواشی ایجاد شده درباره بسته 18 میلیونی اتحادیه اروپا گفت: این بسته ای است که دوطرف را کمک می کند تا با یکدیگر در ارتباط باشند و ربطی به برجام ندارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
رئیس اتحادیه آهن فروشان با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو آهن و میلگرد حدود 4600 تا 4500 تومان است، افزود: این قیمت ها نسبت به هفته گذشته شاهد کاهش 700 تومانی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در کشور ما بالای 20 ایرلاین وجود دارد و کسانی که این کار در حوزه تخصص شان نبوده با خرید دو هواپیما یک ایرلاین تاسیس کرده اند و متاسفانه تاخیر زیادی در پروازهایشان دارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
نیمار در دیدار تیمش مقابل آنژه به شکلی جالب تولد فرزندش را تبریک گفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
"در چه ظرفی غذا بپزیم و بخوریم تا سالم تر باشیم؟" این سؤالی است که بسیاری از خانواده ها دارند؛ در این مطلب به بررسی "ظروف فلزی و چدنی" پرداخته ایم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: هزینه سفر به عتبات به ترتیب 60 و 40 درصد برای سفرهای هوایی و زمینی افزایش پیدا کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۹    
دختر و همسر آزاده نامداری
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۹    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای همزمان با آغاز محاکمه اخلالگران اقتصادی، مجموعه ای از توصیه ها و بیانات مهم رهبر انقلاب را در قالب نماهنگ جهاد واقعی منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۴    
معاون اداره کل حق بیمه تامین اجتماعی درباره میزان حداقل حقوق معلمان بیمه شده طبق مصوبه شورای عالی کار در وزارت رفاه سخن گفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۹    
نابسامانی بازار سکه و طلاو ارز به بازار گوشی تلفن همراه نیز کشیده شده است و همچنان شاهد قیمت های نجومی گوشی تلفن همراه در بازار هستیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۴    
برنامه سه روز با نمایش آثاری از عزت الله انتظامی در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۴    
دور دوم ملاقات خویشاوندان خانواده های دو کره شمالی و جنوبی که بیش از 60 سال پیش پس از پایان جنگ کره از هم جدا شده بودند در حال برگزاری است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۴    
سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان به مدال طلای بازی های آسیایی دست یافت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۴    
ملی پوش ایرانی تیم فوتبال المپیاکوس یونان به صورت قرضی راهی تیم سپاهان اصفهان در لیگ برتر فوتبال ایران می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۴    
کسب اطلاع فارس از 3 مرجع حاکی از آن است که اکثر واردکنندگان گوشی موبایل با ارز دولتی بازداشت شده اند و کالاهای آنها توقیف شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۴    
با ابلاغیه بانک مرکزی، نرخ سود سپرده گذاری سالیانه برای اسعار یورو، درهم امارات و دلار به ترتیب 3، 2 و 4 درصد تعیین شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۴    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه سوم شهریور ماه 97، با کاهش 567 واحدی معادل 0.41 درصد به رقم 136 هزار و 343 واحد رسید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۹    
دانشجویان متقاضی دریافت ارز از فردا چهارم شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت نام به سامانه سازمان امور دانشجویان ثبت کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۹    
واشنگتن پست در گزارشی به بررسی سه اقدام غیرقانونی که ممکن است به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات سال 2016 کمک کرده باشد، پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۴    
جدیدی توانست سال گذشته برای بازی در فیلم "تنگه ابوقریب" سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از آن خود نماید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۴    
یک مقام مسئول در اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: مرغداران با هم تعامل کرده اند تا مرغ را کمتر از 7600 تومان به کشتارگاه نفروشند و تا امشب این قیمت را به 7800 تومان می رسانند بنابراین فردا مرغ با ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۹    
رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه از توزیع و عرضه حدود 650 هزار گوشی تلفن همراه به بازار در هفته جاری خبر داد و گفت: دولت این گوشی ها را با قیمت کارشناسی شده وارد بازار می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۰    
یام دهکردی نمایش مرگ و پنگوئن را در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می برد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۰    
در جریان جلسه ای که میان مسئولان شرکت های هواپیمایی داخلی و سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، نرخ پروازها تا پایان مهر ماه تعیین شد و هیچ شرکتی اجازه ندارد بالاتر از این نرخ ها بلیت بفروشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۵    
در یک سال منتهی به 26 مرداد ماه، درصد رشد قیمت ها در گروه لبنیات، تخم مرغ، برنج، میوه های تازه، سبزی های تازه، گوشت قرمز، گوشت مرغ ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۵    
شمشیرباز هنگ کنگی بعد از پایان مسابقه از ختر مورد علاقه اش درخواست ازدواج کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۹    
بوگاتی از ابرخودروی جدید "دیوو" رونمایی کرد. خودروساز فرانسوی محصولی را به بازار معرفی کرد که دو برابر خودروهای کنونی شیرون قیمت داشته و مانند آنها سریع حرکت نمی کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۹    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف: سامانه نیما از دیگر معضلات امروز صنعت فرش استرئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف با اشاره به اثرات منفی نوسانات نرخ ارز بر فرش دستباف گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۴    
دادگاه رسیدگی به اتهامات باقری درمنی به ریاست قاضی صلواتی به صورت علنی برگزار شد که وکیل مدافع گفت: خرید بدون پرداخت وجه 322 هزار تن قیر معادل 322 میلیون تن که در زمان تحصیل به قیمت روز معادل 145 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۴    
رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد آخرین وضعیت مصدومان حادثه ریزش سه ساختمان در مشهد را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۴    
معاون مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه میانگین استفاده از فضای مجازی در دنیا چهار ساعت در روز است، اظهار کرد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۴    
دادگاه بین المللی لاهه روز دوشنبه به شکایت ایران از آمریکا در خصوص خروج از برجام و اعمال مجدد تحریم ها رسیدگی می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۴    
یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا به گزارش سازمان ملل که در آن تحریم های واشنگتن علیه تهران ناعادلانه توصیف شده واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 97 تا هفته آینده خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۹    
کیانوش رستمی در حرکت دو ضرب نتوانست رکوردی را ثبت کند و از بازی های آسیایی 2018 حذف شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۹    
شرکت رد که در زمینه تولید دوربین های تصویربرداری سینمایی فعال است، به زودی یک گوشی هوشمند روانه بازار می کند که دوربین قدرتمند آن برای فیلمبرداری فوق دقیق و هولوگرافیک قابل استفاده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۶    
فرمانده نیروی دریایی ارتش به سوالات مختلفی درباره علت وقوع سانحه برای ناوشکن دماوند و آخرین وضعیت تعمیرات آن، ساخت ناواطلاعاتی شیراز و ناو آموزشی خلیج فارس و... پاسخ داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۱    
وزنه برداران دسته 94 کیلوگرم کشورمان در پایان حرکات یک ضرب بازی های آسیایی با عناوین اول و سوم به کار خود پایان دادند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۱    
کمتر از 20 روز تا شروع ماه محرم باقی مانده، اما تلویزیون هنوز سریال های مناسبتی خود برای این ماه را اعلام نکرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۱    
جورج کلونی در حالی پردرآمدترین بازیگر مرد سینما در یک سال اخیر نام گرفته است که در این مدت حتی در یک فیلم هم مقابل دوربین نرفته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۶    
سخنگوی ناجا در پی انتشار فیلم فحاشی و ضرب و شتم پلیس توسط سرنشین خودروی لندکروز، از شناسایی و دستگیری فرد ضارب با مجوز قضائی خبر داد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۶    
رانای بهبودیافته با آپشن های مورد نظر مشتریان تا پایان سال به بازار عرضه خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۱    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: روحانی طی نامه ای اعلام کرد که سه شنبه هفته جاری برای پاسخگویی در مجلس حاضر خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: مکمل یاری ویتامین D. برای حدود 99 درصد دختران و پسران دانش آموز در مقاطع متوسطه اول و دوم دبیرستان انجام شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۱    
طبق بررسی میدانی خبرنگار فارس از سطح بازار، قیمت انواع خشکبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 70 تا 100 درصدی داشته، به طوری که قیمت پسته و گردو به مرز کیلویی 100 هزار تومان رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۶    
رییس تشکل صنفی فعالان نمایش خانگی کشور افزایش قیمت محصولات شبکه نمایش خانگی را به دلیل افزایش ناگهانی قیمت مواد اولیه دانست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۶    
هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر کشور در سه روز پیگیری شد و پدیده، میهمان ناخوانده صدر جدول تنها تیم بالای جدولی بود که پیروز شد تا موقعیتش را حفظ کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۶    
دبیر کل حزب الله لبنان پیش بینی کرد که تا زمان حضور دونالد ترامپ بر سر قدرت فشار مالی بر این حزب ادامه داشته باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۶    
سرپرست سازمان لیگ فوتسال معتقد است با وجود قرعه سختی که برای فوتسال ایران در مسابقات المپیک جوانان 2018 آرژانتین شکل گرفته، تیم کشورمان یکی از مدعیان جدی این رقابت ها خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۶    
مرکز آمار با انتشار تازه ترین گزارش از روند قیمت هاو نرخ تورم، از رشد سریع قیمت ها در مرداد ماه خبر داد. براساس این گزارش، نرخ تورم سالانه با یک درصد رشد به 9.7 درصد رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۶    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که خون نگاشت پاک ترین فرزندان این سرزمین الهی است، ضمن به رسمیت شناختن تفکیک قوای سه گانه، نیروهای مسلح در برابر اصل 110 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۱    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش موقتی غلظت ذرات معلق و ازن در پایتخت خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۱    
600 هزار گوشی تلفن همراه در انتظار خروج از انبار هارییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران گفت: حدود 500 تا 600 هزار گوشی در انبار ها است که باید دولت مجوز فروش دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۱    
یکی از نمایندگان حزب الله در پارلمان لبنان اعلام کرد که ولیعهد عربستان پیشنهادی در رابطه با ایران و حزب الله به رییس جمهور سوریه داده است، اما رییس جمهور سوریه این پیشنهاد را نپذیرفته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۱    
4 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس فردا همراه این تیم به قطر نمی روند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۵    
دونالد ترامپ، رئیس ایالات متحده آمریکا سفر مایک پمپئو، وزیر خارجه کشورش به کره شمالی را که برای هفته آینده برنامه ریزی شده بود، لغو کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۵    
از اولین روز اعزام زائران کشورمان به حج تمتع تا روز گذشته، هفت نفر از زائران جمهوری اسلامی ایران در عربستان فوت شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۵    
اسکناس نو 500 و هزار تومانی به مناسبت عید غدیر از امروز توسط 7 بانک و در 50 شعبه منتخب به مدت 5 روز توزیع می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۵    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ 19 ارز از جمله یورو نسبت به روز پنج شنبه افزایش و قیمت 12 واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت؛ نرخ 8 ارز از جمله دلار نیز ثابت ماند
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۵    
پژوهشگران به تازگی باتری های لیتیوم - یونی جدیدی را طراحی کرده و تولید کرده اند که به گفته آنان، موجب آتش سوزی و انفجار نمی شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۵    
تیم ملی بسکتبال کشورمان که در تک بازی گروهی خود مقابل سوریه پیروز شد و به دور بعد رفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۵    
ترس چیره شده بر اعضای کادر فنی تیم امید و بازیکنان این تیم برای بازی مقابل امیدهای کره جنوبی، نه تنها حسرت قهرمانی این بازی ها را چهار سال دیگر تمدید کرد بلکه شکست از تیم ملی میانمار به عنوان یک تیم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۵    
شهریه دانشجویان علوم پزشکی مشمول پرداخت شهریه در 5 مقطع تحصیلی از کارشناسی تا تخصصی اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۵    
سرمربی یوونتوس از مشکلی که برای این تیم بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به وجود آمده سخن به میان آورد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۵    
مراسم قرعه کشی رقابت های فوتسال المپیک جوانان 2018 آرژانتین برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۵    
دنیای اقتصاد جدول قیمت خودروهای وارداتی را منتشر کرد. با وجود کاهش چشمگیر واردات خودرو از گمرکات کشور، قیمت اکثر خودروهای خارجی با تغییرات ناچیز نسبت به دوهفته قبل عرضه می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۰    
تولیت آستان امام خمینی (ره) با اعلام اینکه به توانایی دوستانمان در دولت بسیار امیدوار هستم گفت: مطمئن هستم با اتکاء به امید می توانیم از تمام گردنه ها عبور کنیم و بدون تردید امروز بزرگترین عامل برای ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۵    
وزارت دفاع روسیه از آماده شدن آمریکا، فرانسه و انگلیس برای انجام حمله جدید علیه سوریه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۰    
پزشکان عمومی نقش محوری در نظام سلامت کشور دارند، اما با تمام این تفاسیر، تنها 35 درصد آنها برای گرفتن پروانه مطب اقدام کرده اند. چون احساس می کنند هیچ نقش و جایگاهی در نظام سلامت ندارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۰    
سرعت اینترنت همراه (موبایل دیتا) تأثیری مستقیم بر کیفیت حضور کاربران در سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی دارد. میانگین سرعت دانلود اینترنت همراه در تمامی کشورهای جهان 22 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۰    
هوگو لوریس دروازه بان فرانسوی تاتنهام، به دلیل دستگیری در وضعیت نامتعادل، عذرخواهی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۵    
کوفی عنان دبیرکل اسبق سازمان ملل متحد روز 13 سپتامبر در کشورش غنا دفن خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۰    
وزیر آموزش و پرورش اجرای 15 پروژه خاص در این وزارتخانه خبر داد و گفت: در حال حل مشکل سختی کار فرهنگیان هستیم و امیدوارم طی روز های آتی این حکم ها اصلاح شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۰    
ثبت نام وام ضروری بازنشستگان که از اول شهریور شروع شده، تا آخر این ماه ادامه دارد و به 400 هزار نفر تعلق می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۰    
تهیه کننده پنج ستاره گفت: بضاعت برنامه ما بسیار کمتر از مسابقه برنده باش است، اما سعی می کنیم رقابت سالمی را داشته باشیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۵    
داوطلبان دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی . کاربردی مهر ماه سال 1397 تا فردا یکشنبه برای ثبت نام مهلت دارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۵    
مرگ واقعی ترین رخداد زندگی ماست: تجربه پایانی که مطمئن نیستیم بعد از آن چه بر سرمان می آید. این اتفاق ممکن است سرمنشا پوچیِ وهم انگیزی باشد که سایه اش را بر کل عمر پهن می کند؛ اما شاید هم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۰    
رئیس جمهور گفت: بدون تردید با وحدت، اتحاد و یگانگی به خوبی می توانیم از همه مشکلات عبور کنیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۵    
این روزها و در زمان سررسید سپرده های مدت دار یک ساله، بانک ها روش های مختلفی برای نگهداشت سرمایه و جلوگیری از فرار سپرده ها به کار می گیرند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۰    
پوتین در دیدار با وزرای خارجه و دفاع ترکیه ضمن بحث و تبادل نظر درباره ی اوضاع سوریه گفت صبر مسکو در برابر تروریست هایی که در ادلب مستقر شده اند، به سر آمده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۰    
کشاورزی افسار گسیخته و بدون برنامه منابع آبی کشور را تحت شعاع خود قرار داده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۰    
مسئول هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل جنایت دیروز ائتلاف سعودی در حمله به کودکان یمنی را محکوم کرد و خواستار تحقیق مستقل و فوری در این زمینه شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۰    
تیم فوتبال پدیده با توجه به پیروزی و تداوم صدرنشینی و فرناندز به دلیل عملکرد موثر به عنوان تیم و بازیکن هفته پنجم لیگ برتر انتخاب شدند.
  • ۱