پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 10 شهریور 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 2 شهریور 1397 ملیت 3 شهریور 1397 ملیت 4 شهریور 1397 ملیت 5 شهریور 1397 ملیت 6 شهریور 1397 ملیت 7 شهریور 1397 ملیت 8 شهریور 1397 ملیت 9 شهریور 1397 ملیت 10 شهریور 1397 ملیت 11 شهریور 1397 ملیت 12 شهریور 1397 ملیت 13 شهریور 1397 ملیت 14 شهریور 1397 ملیت 15 شهریور 1397 ملیت 16 شهریور 1397 ملیت 17 شهریور 1397 ملیت 18 شهریور 1397 ملیت 19 شهریور 1397 ملیت 20 شهریور 1397 ملیت 21 شهریور 1397 ملیت 22 شهریور 1397 ملیت 23 شهریور 1397 ملیت 24 شهریور 1397 ملیت 25 شهریور 1397 ملیت 26 شهریور 1397 ملیت 27 شهریور 1397 ملیت 28 شهریور 1397 ملیت 29 شهریور 1397 ملیت 30 شهریور 1397 ملیت 31 شهریور 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۶:۲۲    
سریال نهنگ آبی جدیدترین تولید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سعید ملکان کلید خورد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۴    
سریال سرباز که از مضمونی عاشقانه و حماسی برخوردار است به کارگردانی هادی مقدم دوست مراحل تولید خود را سپری می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۵    
اگرچه آمریکایی ها نمی توانند به نزدیک ترین نمایندگی کادیلاک مراجعه کرده و نسخه کوچک تر از لیموزین ریاست جمهوری ترامپ را بخرند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۴    
کیسه های چای اگر از مواد اولیه (کاغذ نامرغوب) تهیه شود قطعا حامل عوامل بیماری زا خواهد بود البته بیماری زا بودن آن، آنی نیست و به مرور زمان ایجاد مشکل خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۲    
مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اعلام خط قرمز سیاست های این بانک گفت: در سال جاری اجازه ورود تسهیلات بانک مسکن به بازار واحد های لوکس و بزرگ متراژ را نمی دهیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۰    
صاف و ساده است، درست مثل لهجه اش، مثل روستایی بودنش؛ با همان لهجه محلاتی و زبان طنز صحبت می کند. گاهی در وسط مصاحبه فکر می کنیم در حال اجرای استندآپ است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۰    
مهریه موضوع پیچیده و وحشتناکی نیست، یک سنت حسنه و هدیه ای که مرد به زن می دهد، اما گاهی این هدیه خیلی بزرگتر از توان مالی مرد است و گاهی اینقدر عجیب و مبهوت کننده که ذهن آدمی از مواجهه با آن هنگ می ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۵    
در مرکز مبادلات ارزی، هر پوند انگلیس با 152 ریال کاهش نسبت به روز یکشنبه 54 هزار و 276 ریال و هر یورو نیز با 45 ریال افت نسبت به روز گذشته 48 هزار و 708 ریال ارزش گذاری شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۴    
در عکس زیر اکبر عبدی و همسرش را به همراه رابعه اسکویی در جشن تولد عبدی می بینید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۴    
مطابق با آمارهای مرکز آمار درصد تغییرات میانگین شاخص کل قیمت تولیدکننده در چهار فصل منتهی به فصل بهار سال 1397 نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم تولیدکننده) معادل 16 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۸    
در سامانه سنا امروز قیمت دلار 10 هزار و 949 تومان و قیمت یورو 9124 تومان درج شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۸    
شرکت مایکروسافت اعلام کرد در ماه اکتبر از جدیدترین به روز رسانی خود در ویندوز 10 با نام Redstone 5 رونمایی خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۷    
صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به برگزاری بازی های آسیایی اندونزی گفت که در این رقابت ها حداقل 4 مدال طلا را از ما گرفتند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۲    
عبدالناصر همتی در افتتاحیه بیست و نهمین همایش دو روزه بانکداری اسلامی از اشتباه محاسباتی در تعیین نرخ ارز در ابتدای امسال خبر داد و علت گرانی های ارز را در ماه های اخیر اثری خارج از تصور دولت و رئیس ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۲    
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان واردکننده گوشی تلفن همراه که از طریق گرانفروشی در نظام اقتصادی اخلال ایجاد کرده بودند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
ستاره بارسلونا به دلیل رانندگی با گواهینامه بی اعتبار از سوی پلیس دستگیر شده است و پس از جریمه شدن بعد از چند ساعت آزاد شده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
بهرام گودرزی، خواننده نام آشنای دهه 60 و 70 خورشیدی تلویزیون، این روزها در رستوران های تهران مشغول خوانندگی است؛ این رسم ستاره کشی صدا و سیما همچنان ادامه دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
دریاچه ای خشک در دره مرگ کالیفرنیا وجود دارد که به سنگ های روان و متحرک خود شهرت دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۸    
لیمو ترش یک ماده تقویت کننده زیبایی است و باعث افزایش سلامتی می شود. نوشیدن روزانه یک لیوان معجون جعفری و لیمو با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را دست کم 40 درصد افزایش می دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۳    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: در برنامه چهارم توسعه، سیاست های بخش حمایتی، متوجه خط فقر شدید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۳    
گرانی مسئله ای است که این روزها همه مردم با آنها درگیرند. در این رابطه، دلیل افزایش قیمت اصلی ترین کالاهای مورد نیاز مردم را جویا شده ایم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۳    
سرمربی استقلال تهران در متنی بلند به اهمیت همبستگی شاگردان و رابطه آنها با هواداران در روزهای پس از شکست مقابل السد قطر اشاره کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۳    
همزمان با آغاز مرحله جدید طرح تنظیم بازار گوشت، نرخ انواع گوشت گوسفند و گوساله در میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران شایعات پیرامون درخواست جدایی محمد دانشگر را تکذیب کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید فردا برای دستیابی به توافق جلساتی با فدراسیون فوتبال خواهد داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۳    
مشاور رئیس انجمن تغذیه ایران گفت: مسافران در سفرهای تابستانی خود علاوه بر استفاده از رستوران های مطمئن به رعایت نکات بهداشتی و غذایی توجه کنند تا به مسمومیت های غذایی دچار نشوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۳    
دو فیلم آپاندیس و ویلائی ها ، نمایندگان سینمای ایران در جشنواره آسیاپاسفیک موفق به کسب سه جایزه از پنجاه و هشتمین دوره این جشنواره در کشور تایوان شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۸    
در جلسه سرپرست باشگاه استقلال و مدیران باشگاه عجمان، توافق نهایی برای انتقال مامه تیام به دست آمد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۸    
مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری نسبت به کشف بدافزاری که سیستم های کارتخوان (POS) را هدف قرار می دهد هشدار داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۸    
هومن حاج عبداللهی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از پایان فعالیتش در اینستاگرام خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۸    
قیمت پوشک بچه و بزرگسال در روز های اخیر افزایش قابل توجهی یافته و از 12 هزار تومان به 17 تا 22 هزار تومان رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۴۳    
معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به هیچ عنوان از نظر میزان تولید گوشت مرغ، تخم مرغ، شیر و نهاده ها کمبودی وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به کشور بازگشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۸    
اکنون بانک مرکزی مجوز تمدید حساب های با سود سپرده بالای 20 درصد سال گذشته را به گونه ای به بانک ها داده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۳    
ثبت شماره شبای مشمولان در سامانه سهام عدالت فعال شدسازمان خصوصی اعلام کرد مهلت ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت از دیروز (10 شهریور) تا پایان مهر برای آخرین بار فعال شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۳    
خوزستان، نام ترانه ای است که مدتی پیش از محسن چاووشی منتشر شد. ترانه ای ستودنی که نشان از حس مسئولیت اجتماعی این هنرمند را دارد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۳    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از معاف شدن تمامی اعضای تیم ملی والیبال از خدمت وظیفه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۳    
مجری و تهیه کننده برنامه 90 گفت: رتبه چهارم اندونزی با آن رشته عجیب و غریب در بازی های آسیایی از نظر من فیک است و حقش نیست و ایران می توانست در رتبه پنجم بازی ها باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۳    
آیین پایانی بیستمین جشن سینمای ایران به منظور اهداء تندیس های خانه سینما به برگزیدگان این رویداد بزرگ سینمایی عصر امروز دهم شهریور ماه در تالار وحدت برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۳    
جان کری وزیر امور خارجه سابق آمریکا درصدد انتشار یادداشت هایی است که در آن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در جنگ 2014 میلادی نوار غزه فردی ضعیف، ترسو و دستپاچه معرفی می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۱۸    
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت نام بیش از 215هزار نفر برای انتخاب رشته آزمون سراسری خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۱۳    
انفجارهای شدیدی بامداد امروز (یکشنبه) شهر دمشق پایتخت سوریه و مناطق اطراف آن را لرزاند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۰    
کارگردان سریال دلدادگان گفت: سریالمان را با زمان پخش نادرست و جرح و تعدیلش شرحه شرحه کردند. این روزها واقعا حال خوبی ندارم تا جایی که اصلا دوست ندارم سریالی را که خودم ساختم، تماشا کنم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۰    
در آخرین روز از بازی های آسیایی 2018 اندونزی، ایران با 19 مدال طلا، 19 نقره و 22 برنز در رده ششم قرار گرفت و ازبکستان پنجمی خود را قطعی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۰    
ریحانه پارسا،بازیگر سریال پدر در اینستاگرام نوشت: اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه های اخیر داره، صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهتی به لیلای دیده شده نداره!
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تاکید کرد: سازمان مدیریت میادین در کنترل قیمت انواع گوشت نقش انکارناپذیری دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۰    
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: 40 پروژه با اعتبار 150 هزار میلیارد تومان که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حال اجراست امسال افتتاح می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۰    
چند روز قبل جوان 23 ساله ابهری بر اثر تزریق آمپول نیروزا فوت کرد؛ جوانی که هنوز پرونده مرگش بسته نشده و خانواده وی برای بررسی علت مرگ به مراجع قضایی شکایت کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۰    
رامبد جوان کارگردان درباره پروژه جدید جناب خان و زمان ساخت آن توضیح داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۰    
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: طرح حذف کنکور تدوین شده و سال آینده مرحله نخست این طرح اجرا می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۰    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه دهم شهریور ماه 97، با کاهش 1362 واحدی معادل 0.99 درصد به رقم 136 هزار و 109 واحد رسید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۰    
تیم ملی واترپلوی ایران با غلبه بر چین توانست مدال برنز بازی های آسیایی اندونزی را به خود اختصاص دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۰    
محمد معتمدی در کنار همسر و فرزندش
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۰    
ارائه خدمات مناسب و با کیفیت دغدغه و خط قرمز ما در شرکت ایساکو است و به عنوان متولی این حوزه، خود را موظف به دریافت آراء و نظرات مشتریان می دانیم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۰    
تصویر جدیدی از رئیس جمهوری سابق مصر منتشر شده که به وضوح نشان می دهد نشانه های سالخوردگی در او ظاهر شده و موهایش سفید و صورتش چروکیده شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۵    
روز پایانی رقابت های بازی های آسیایی در حالی در جاکاتاری اندونزی در حال برگزاری است که ممکن است علاوه بر چند طلای محتمل در والیبال و بسکتبال و پینگ پنگ ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: حوزه دارویی از استثناهای تحریم ها آمریکا است، ولی این هم مثل باقی حرف هایشان شعار است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: مسئولان به جای اینکه همفکری کنند، توپ را به زمین یکدیگر می اندازند و دلایلی مانند سرمازدگی و کمبود عرضه، نداشتن آمار تولید و مصرف ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه زکات سلیقه ای نداریم، گفت: طی سالهای گذشته مسیر زکات در کمیته امداد منحرف شده بود، اما الان در مسیر درست قرار گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۰    
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید گفت: کشور با کمبود مبلغ به ویژه در حوزه بین المللی در سطح بالا مواجه است که باید با برنامه ریزی و استعدادیابی طلاب آن را برطرف کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۴:۵۶    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به افزایش نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد رئیس جمهور این کشور، نوشت که دونالد ترامپ به استیضاح نزدیک تر می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۵    
با توجه به قوانین آکادمی علوم و هنر های سینمایی اسکار در مجموع 60 فیلم ایرانی حایز شرایط انتخاب به عنوان نماینده سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی سال 2019 هستند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۰    
نماینده وزیر بهداشت در کمسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یک مغازه که قلیان هایی با ترکیب گازهای اکسیژن و نیتروس (گاز خنده) عرضه می کرد در شیراز تعطیل شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۵    
اردوغان گفت که هم اکنون جنگ اقتصادی علیه ترکیه وجود دارد اما "خدا باماست".
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۰    
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از امکان سنجی برای تعیین بهشت زهرا(س) جدید خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۰    
رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت زباله سوز، نصب شنود در درختان تهران و ... توضیحاتی را ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم بسیج دستگاه های مرتبط برای جلوگیری از ابیاری مزارع با فاضلاب شهری در عین حال گفت: آزمایش هایی در ارتباط با این موضوع در کمیسیون سلامت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به بالابودن حجم تخلف بازار میوه و تره بار گفت: متأسفانه یک نوع میوه در میادین میوه و تره بار شش بار دست به دست می شود تا به دست مغازه دار جهت عرضه به مصرف ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۰    
وزیر آموزش و پرورش، حذف آزمون های زائد از مدارس ابتدایی را کاری بزرگ دانست و گفت: نباید از مهر 97 شاهد برگزاری آزمون ها و وجود کتاب های کمک درسی در دبستان ها باشیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۵    
در این مقاله لیستی از خواص روغن حیوانی را برای شما بازگو کرده ایم. از این روغن بسیار حیاتی غافل نشوید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۵    
نماینده دادستان در سومین جلسه رسیدگی به پرونده جرائم اقتصادی اخیر که به واردکنندگان موبایل اختصاص داشت 12 متهم این پرونده ها را معرفی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۰    
سردار غلامحسین غیب پرور گفت: من 2 نامه به رییس جمهور در خصوص مسائل اقتصادی نوشتم و پاراف هم شده اما متاسفانه روی آن اقدام نشده و ما منتظریم تا ستاد اقتصادی از ما بخواهد تا برنامه هایمان را ارایه دهیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۰    
نماینده دادستان گفت: شرکت های مختلف با برند های مختلف براساس لیست سفارش ارز دریافت کردند، اما به دنبال اعلام وزارت ارتباطات مبنی بر اینکه برخی شرکت ها با قیمت آزاد گوشی های وارد شده با ارز دولتی را ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۰    
قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین، از راه اندازی سامانه اینترنتی ثبت نام موکب ها خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۰    
قاضی موحد با اشاره به اینکه استعلام قیمت های خرید و فروش شده مشخص است و این جلسه برای قرائت کیفرخواست تشکیل شده گفت: در جلسه دیگر بررسی اتهامات با حضور وکلا انجام می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۵    
امکان فروش حواله ارزی برای حقیقی ها و حقوقی ها در سامانه نیما امکان فروش حواله ارزی برای همه اشخاص اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی در سامانه نیما فراهم شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۵    
در آستانه آغاز تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران که انتظار می رود موجب کاهش سهم ایران از بازار شود، وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد، 6 شرکت از جمله شرکت اکسون موبیل ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۵    
عطااله صفرپور پیشکسوت تئاتر، سینما و تلوزیون صبح امروز در یکی از بیمارستان های مرکز گلستان دارفانی را وداع گفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۵    
اتحادیه جهانی کشتی در نامه ای به فدراسیون های ملی، خواستار رعایت مسائل اخلاقی، اجتماعی و سیاسی در مسابقات شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۰    
نرخ شهریه سال تحصیلی 97-98 برای رشته های غیرپزشکی و علوم پزشکی در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس نظرسنجی ها مردم در حوزه سلامت و امنیت در کشور راضی بوده و این دو بخش فاصله بسیاری با دیگر بخش ها دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۵    
رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه ، هیچ دستوری برای افزایش نرخ سود به 23 درصد صادر نشده است، اظهار داشت: بانک مرکزی در نرخ بازار ارز دخالت ندارد اما آن را کنترل می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۰    
پس لرزه ای به قدرت 4.5 ریشتر، شهرستان قصرشیرین را در عمق 16 کیلومتر لرزاند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۰    
عباسعلی صادقی جزئیات عفو و تخفیف مجازات 615 نفر ازمحکومان قضایی را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری 'شینهوا' چین درخبری فوری گزارش داد: لغزیدن یک فروند هواپیما بر روی باند فرودگاهی در شهر سوچی روسیه باعث مجروح شدن 18 نفر از سرنشینان آن شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن تاکید بر اینکه مردم مرغ های درشت مصرف نکنند، از افزایش جوجه ریزی و مازاد مصرف 10 هزار تن گوشت مرغ خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۵    
شرکت لنوو در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا 2018 از نخستین لپ تاپ در جهان که به دو صفحه نمایش مجهز است، رونمایی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۵    
یکی از ساکنان روستای تپه کنیز می گوید: اینجا دریاچه هامون و نی زار بود که الان تبدیل به جهنم شده است و خشکسالی آن را فرا گرفته است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه ای به مهدی تاج از حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه تقدیر و تشکر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۰    
دور جدید گفت وگوهای دوجانبه ایران و انگلیس امروز (شنبه) به ریاست عراقچی و آلیستر برت معاونان وزرای خارجه دو کشور در تهران برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۰    
معاون جان کری وزیر خارجه پیشین آمریکا و مسئول تیم مذاکرات این کشور در گفت و گوهای ایران و 1+5، پنج سال بعد از توهین آشکارش به مردم ایران، از این موضوع ابراز پشیمانی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۰    
رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق تاکید کرد که دلار از مبادلات تجاری ایران و عراق حذف شده و تجارت با یورو، ریال و دینار انجام می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۰    
سرپرست وزارت کار: تامین کالاهای اساسی 5 دهک کم درآمد با ارز 4200 تومانیسرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۰    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 98-1397 این دانشگاه از امروز شنبه 10 شهریور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۰    
کیهان کلهر، نوازنده کمانچه و آهنگساز، برنده جایزه معتبر بین المللی Human Spirit ایزاک اشترن شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۵    
در هفته گذشته بعد از زلزله مهم تازه آباد شاهد ثبت زلزله های فوج گونه در این منطقه بودیم ضمن آنکه در استان های اصفهان فارس و کرمان زلزله های مهمی به ثبت رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۵    
آخرین قسمت سریال پدر ، چهارشنبه هفته گذشته روی آنتن رفت. یکی از شخصیت های منفی این سریال به نام توفیق، با بازی بیژن امکانیان جان گرفته بود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۵    
ادامه سریال افت ماهانه حجم معاملات خرید آپارتمان در شهر تهران به فاصله بسیار کمی از شروع رونق در بازار مسکن، منجر به یک هشدار کارشناسی درخصوص احتمال وقوع زودهنگام رکود در بازار معاملات ملک شده است
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۵    
آیا کاروان ازبکستان با طلاهای بوکس پنجمی را از ایران می گیرد؟ این پرسشی است که مدیران کاروان و ورزش ایران را نگران کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۰    
افزایش شدت طوفان شن در شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان نفس کشیدن را برای مردم منطقه سخت و زندگی آنان را مختل کرده است.
  • ۱