چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 10 دی 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 دی 1397 ملیت 2 دی 1397 ملیت 3 دی 1397 ملیت 4 دی 1397 ملیت 5 دی 1397 ملیت 6 دی 1397 ملیت 7 دی 1397 ملیت 8 دی 1397 ملیت 9 دی 1397 ملیت 10 دی 1397 ملیت 11 دی 1397 ملیت 12 دی 1397 ملیت 13 دی 1397 ملیت 14 دی 1397 ملیت 15 دی 1397 ملیت 16 دی 1397 ملیت 17 دی 1397 ملیت 18 دی 1397 ملیت 19 دی 1397 ملیت 20 دی 1397 ملیت 21 دی 1397 ملیت 22 دی 1397 ملیت 23 دی 1397 ملیت 24 دی 1397 ملیت 25 دی 1397 ملیت 26 دی 1397 ملیت 27 دی 1397 ملیت 28 دی 1397 ملیت 29 دی 1397 ملیت 30 دی 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۵    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران دربازدید از منطقه 19، گفت: باز آفرینی محدوده خلازیل می تواند به فرصت مناسبی برای رشد و بالندگی محدوده جنوب تهران تبدیل شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۴    
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، انتظار دارد در صورت بازگشت به استادیوم برنابئو مورد استقبال هواداران رئال مادرید قرار گیرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۴    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به ضرورت ارتقای سلامت اجتماعی با تاکید بر جوانان و زنان و ترویج فرهنگ مشارکت اجتماعی گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۴    
محمود پاک نیت و مهوش صبر کن از خاطرات تلخ و شیرین و رمز ماندگاری زندگی خود صحبت کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۹    
رئیس ستاد تبلیغات اقتصادی کشور با اشاره به برخی پیش بینی های غیر صحیح مطرح شده در خصوص سال 98 گفت: القاء شرایط نامطلوب در سال آینده، نه تنها بهانه ای برای دشمنان خارج از کشور ایجاد می کند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۹    
یک کارشناس اقتصادی با بیان این که ظرفیت اقتصاد مسکن پر شده است گفت: احتمالا تا پایان سال سرعت رشد قیمت ها صفر می شود و برای مدت نسبتا طولانی شاهد رکود خواهیم بود که فرصت خوبی به خریداران واقعی می دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۴    
در سال های اخیر افزایش مقاومت باکتری ها در برابر انواع آنتی بیوتیک ها موجب نگرانی پزشکان شده، لذا آن ها به دنبال یافتن روش های جدیدی برای حل این مشکل هستند و حتی به شیوه های سنتی متوسل شده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۴    
بر اساس گزارش محققان حتی هتل های 5 ستاره هم در گوشه و کنار خود آلودگی های فراوانی را جا داده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۴    
کارگردان آکوامن ضمن دعوت هوادارنش به احترام گذاشتن به مخالفان گفت: اینکه کسی فیلم من را نپسندد مشکلی ندارد، اما نه اینکه به من حمله ور شود یا از شخص من متنفر شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۴    
کارشناس آب، فاضلاب و استخرهای شنا مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: ورود انواع کرم ها و محصولات آرایشی به آب استخر منجر به مشکلات تنفسی، بیماری، آلرژی و سرطان می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۹    
در رنج قیمت 100 میلیون تومان خودرو های مختلفی در بازار وجود دارد که برخی از آن ها به شرح زیر هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۹    
گزارش های جدیدی از آتش گرفتن و منفجر شدن گوشی آیفون ایکس اس مکس منتشر شده که این رخداد جنجال و سروصدای زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۹    
برانکو ایوانکوویچ نام دو بازیکن مجارستانی و کروات را در لیست خود قرار داده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۹    
پوریا پورسرخ با بیان اینکه تعریف اخلاق و منش بهنام صفوی را بسیار شنیده است، برای او آرزوی سلامتی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۹    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون 33 هتل چهار و پنج ستاره در کشور ایجاد شده که در نتیجه آن تعداد این هتل ها از 125 به 158 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۹    
گاهی اوقات به دلایل گوناگون حیوانات رشد بسیار زیادی کرده و نسبت به هم نوعان خود بزرگتر می شوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۹    
تحقیقی جدید نشان می دهد نیترات معدنی، ترکیبی که به طور طبیعی در سبزیجات سبز برگ دار وجود دارد می تواند از تجمع چربی در کبد بکاهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۴    
رییس جمهوری در ایام میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال 2019 میلادی، در فضایی صمیمی با 'هاسو کشیش دانیلیان' جانباز ارمنی و خانواده وی دیدار و گفت وگو کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۴    
معاون علمی، فناوری رئیس جمهوری گفت: ایران از نظر جمعیت در رتبه شانزدهم دنیا قرار دارد اما زبان فارسی رتبه نهم را در اینترنت و فضای مجازی از آن خود کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۹    
ستاره مصری لیورپول با 28 گل زده در سال 2018 برترین گلزن لیگ جزیره شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۹    
احسان علیخانی با یک برنامه استعدادیابی به شبکه سه خواهد آمد. این برنامه استعداد یابی با نام عصر جدید در زمینه هایی مانند ورزشی، هنری و سرگرمی استعدادیابی خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۴    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دشتی استان بوشهر گفت: یک بهله جغد انبار در این شهرستان که از ناحیه بال مصدوم شده بود برای درمان به شیراز انتقال یافت.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۴    
باشگاه پیکان اعلام کرد که با حسین فرکی برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه به توافق رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۴    
فرمانده ناجا گفت: در نظرسنجی هایی که سال گذشته انجام شد اعلام کردند که نیروی انتظامی جزو چهار دستگاه اول به دلیل اعتماد مردم به ناجا شده است و امسال نیز از بین 32 دستگاه ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۴    
به گزارش ملیت به نقل از خبرگزاری صداوسیما، بنیامن نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز دوشنبه اعلام کرد حتی اگر در ارتباط با پرونده های فساد متهم شناخته شود ، از مقام خود کناره گیری نخواهد کرد .
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۴    
جاده کندوان به دلیل انجام تعمیرات تونل شماره 5 دوشنبه شب مسدود شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۴    
تیم ملی فوتبال ایران با برتری دو بر یک مقابل قطر در دیداری تدارکاتی با روحیه ای بالا به استقبال جام ملت های آسیا رفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۹    
یک بریتانیایی که علاقمند به عکاسی از هواپیماها بود، به طور اتفاقی عکسی از پرواز هواپیمای ترامپ گرفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۴    
باشگاه فولهام انگلیس روز دوشنبه با هشدار نسبت به توهین های نژادپرستی منتشر شده بر روی شبکه های اجتماعی بر ضد مهاجم فرانسوی خود تاکید کرد اقدامات شدیدی راعلیه این افراد در پیش خواهد گرفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۰۶    
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۰۱    
در دنیای مد سال 2018 سبک های استایل دهه 70 زیاد به چشم می خورد. سبک هایی چون لباس های طرح دار، پارچه های مخمل راه راه، یقه اسکی و بسیاری موارد دیگر که یک بار دیگر در دنیای مد خودنمایی کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۵۶    
تلسکوپ فضایی هابل ناسا موفق به ثبت تصاویر بسیار باشکوهی در سال 2018 میلای شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۰    
حجه الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، متولد 1343 در خانواده ای اصیل و مذهبی، در شهرستان دماوند چشم به جهان گشود و پس از طی تحصیلات مقدماتی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۶    
قانون مورفی ، فیلم جدید رامبد جوان از 12 دی ماه در سینماها اکران می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۶    
اقتصاد انلاین در گزارشی قیمت واحدهای 50 متری معامله شده در پایتخت را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۶    
تقریبا نیمی از فرصت نقل و انتقالات زمستان گذشته است و پرسپولیسی ها تا اینجای کار فعال ترین تیم بازار بوده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۱    
کی روش این روزها در تمرینات تیم ملی با بازیکنان حتی چالش پنالتی بازی می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۱    
دنیا فناوری سال 2018 را با رسوایی های بزرگ و کوچک پشت سرگذاشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۱    
بازیکنان تیم ملی ایران امروز صبح در کمپ اسپایر تمرین کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۱    
پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت: دکتر سلطانی فر از افتتاح موزه ملی ورزش ایران ظرف دو تا سه ماه اینده خبر داد و هعمچنین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران را برای کسب قهرمانی در جام ملت های اسیا مطلوب ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۳۵    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان حوالی فرودگاه مهرآباد تهران طی دی ماه 97 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۳۰    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره حذف دفترچه های بیمه گفت: دفترچه های بیمه در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به طور کامل حذف شده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۳۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اصل وابستگی به نفت در سال آتی از امسال حداقل 28 درصد کمتر است، اما 7 میلیارد دلار از درآمدهای سال آینده در 8هزار تومان نرخ ارز در سامانه نیما ضرب می شود که این موضوع ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی ضمن تاکید براینکه اعضای کمیسیون تلفیق بودجه باید رویکرد ملی به بودجه داشته باشند، می گوید: روند کاهشی نرخ دلار در هفته و ماه آینده ادامه دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۳۰    
خونه یکی سریال جدید تلوزیون است که احتمالاً همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۳۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تامین 20 میلیون تن کالای اساسی و اینکه هیچ مشکلی در تامین آنها وجود ندارد گفت: 147 هزار تن برنج ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۰    
سفیر ایران در لندن با توجه به گزارش کمیته بین المللی صلیب سرخ درباره فاجعه انسانی در یمن گفت: 22 میلیون یمنی نیازمند کمک های انسانی هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۵    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به تغییر آیین نامه انتخاب شهرداران از سوی هیات وزیران واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۰    
قیمت ارز امروز قیمت سکه امروز قیمت طلا امروز را مشاهده می نمایید.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۰    
"لارنس رابرتز" معروف به "لری رابرتز" که یکی از بنیان گذاران شبکه اینترنت بود، در سن 81 سالگی درگذشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۰    
شهردار تهران ضمن رونمایی از سردیس دکتر "قانعی راد" از جامعه شناسان برجسته کشور، اعلام کرد که یکی از وظایف مدیریت شهری حفظ ارزشها و سرمایه های شهر است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۵    
خاطره رامبد جوان از بازی فوتبالی که سالها قبل انجام داده است و باعث خنده رضا کیانیان شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۵    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از واریز بسته حمایتی نقدی برای 2 میلیون و 600 هزار بازنشسته و مستمری بگیر این سازمان خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۵    
بانک ها امروز هم نرخ خرید دلار را افزایش دادند و هر دلار آمریکا را 10 هزار و 702 تومان می خرند؛ ارز مسافرتی هم 12 هزار و 900 تومان به فروش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۰    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مادر و دختری خبر داد که طی یک نزاع و درگیری اقدام به ارتکاب جنایت خانوادگی کرده و قصد داشتند تا با ظاهرسازی مانع از کشف واقعیت شوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۰    
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به ابراز تمایل اوباما به نزدیک شدن به ایران و سپس، تغییر رویکردش پس از مشاهده حوادث سال 88، ادامه داد: به محض اینکه اوضاع را آشفته دیدند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۰    
به مناسبت کریسمس اخیر چند تصویر زیبا منتشر شده است که در ادامه به نمایش و معرفی آنها می پردازیم. فضانوردان نیز همانند دیگر افراد از آغاز جشن کریسمس خشنودند و به همین مناسبت تصاویر زیبایی را اخیرا ثبت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: با حذف ارز دولتی برای واردات کره ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به دریافت گزارش هایی در باره طبخ غذا با گوشت پرندگان مهاجر در بعضی از رستوران های استان، به متخلفان در این زمینه هشدار داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۱۰    
بر این اساس، در آبان ماه، بیش از 869 هزار فقره چک به ارزش حدود 9.3 هزار میلیارد تومان برگشت خورده است که این آمار نسبت به آبان ماه 96، به ترتیب 41.2 درصد و 32.5 درصد افت داشته است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۰    
اگر می خواهید رابطه شما در زندگی مشترک آسیب نبیند و همیشه احساس خوشبختی کنید از انجام برخی امور بپرهیزید. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۵    
حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، امام جمعه موقت تهران شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۵    
مدیر درمان مجمتع بیمارستان امام خمینی با تاکید بر اینکه وضعیت 6 دانشجوی سانحه دانشگاه آزاد که در بخش ای سی یو این بیمارستان بستری هستند روبه بهبود هستند گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۰    
بیشتر افرادی که مواد خطرناکتر مانند هروئین، تریاک و شیشه مصرف می کنند، کسانی هستند که از تجربه مصرف گل عبور کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۰    
نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: بر اساس لایحه بودجه 98 قیمت بنزین در سال آینده ثابت خواهد ماند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به کثرت اقوام در کشورمان و همزیستی آرامش بخش آنها در کنار یکدیگر گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از راه اندازی دو مرکز جدید معاینه فنی در منطقه 16 تهران خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۰    
وزیر بهداشت صبح امروز در جلسه معاونین وزارت بهداشت از همکاران خود خداحافظی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۰    
شهرام هروی حالا یکی از پرافتخارترین هاست.کارنامه او را که نگاه کنید پر از افتخاری است که در همین چند وقت اخیر کسب شده.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۰    
کارلوس هنوز درباره جانشین جهانبخش به جمع بندی نهایی نرسیده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۵    
فیلمبرداری قسمت دوم فیلم سینمایی تگزاس به کارگردانی مسعود اطیابی به پایان رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۵    
با توزیع گوشت مرغ به نرخ دولتی در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای سیر نزولی کاهش قیمت آن همچنان ادامه دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک و راهور ناجا از بارش برف در محور های چهار استان خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک مطالبه جدی است و نیروی انتظامی پرچمدار این مبارزه محسوب می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه گفت:اروپا در عمل نشان داد در برابر فشار آمریکا اراده ای ندارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۵    
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۵    
فاکس اسپورت از علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از 5 دروازه بان برتر جام ملت های آسیا یاد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۰    
مستند سرباز واهیک با موضوع دیدار مقام معظم انقلاب با خانواده شهید واهیک از شبکه افق پخش می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۰    
مجموعه طنز تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند از امروز دوشنبه (10 دی ماه) ساعت 13:30 روی آنتن شبکه پنج می رود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید فینال جام ملت های آسیا برای او بازی با یمن است و بر خلاف چیزی که برخی از مردم فکر می کنند، این رقابت ها آسان نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۰    
اقتصادآنلاین در گزارشی گران قیمت ترین واحدهای مسکونی معامله شده را در سال جاری اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۰    
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: هوشمندسازی نظام تحقیقاتی مؤلفه ای برای تامین زنجیره دفاعی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۰    
بازیکن اسبق پرسپولیس تهران به رشت سفر کرده و یک قدم تا امضای قرارداد با سپیدرود فاصله دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۰    
هر دلار آمریکا امروز با افزایشی در حدود 200 تومان بار دیگر در آستانه یازده هزار تومان ایستاد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۰    
یمن در دیداری تدارکاتی شکست خورد و عراق هم بازی خودش را لغو کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۵    
چک مثل هر سند یا شیء دیگری ممکن است به طور ناگهانی بر اثر غفلت و سهل انگاری گم شود یا از سوی شخصی سرقت شود یا از طریق اقدام مجرمانه ی دیگری مانند کلاه برداری از دست صاحب آن خارج شود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۰    
پدر علم هواشناسی ایران برای ماه جاری در بازه زمانی 15 تا 25 دی، وقوع پدیده "کولد اسپل" و یخبندان 10روزه در اکثر نقاط کشور پس از ریزش "برف" قابل ملاحظه، پیش بینی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۵    
آمارها نشان می دهد، از 24 قلم کالای مصرفی معیشت خانوار 9 قلم آن بیش از 5 درصد گران شده اند و خبری از اصلاح و توقف افزایش قمیت ها نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۵    
رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بانوان باردار باید هفته ای یکبار از غذاهای دریایی استفاده کنند تا نیاز ید و امگا-3 در آنها برطرف شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۵    
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان کردستان با هوشیاری و اقدامات به هنگام ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۸    
یک کارشناس اقتصادی با بیان این که ظرفیت اقتصاد مسکن پر شده است گفت: احتمالا تا پایان سال سرعت رشد قیمت ها صفر می شود و برای مدت نسبتا طولانی شاهد رکود خواهیم بود که فرصت خوبی به خریداران واقعی می دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۸    
سلبرتی ها نیز با وجود شهرت، پول و تمام چیزهای دیگری که در زندگی از آنها برخوردارند در برابر خودکشی مصون نیستند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۸    
جهان فوتبال در سال 2018 شاهد خداحافظی برخی از ستاره ها و بزرگان خود بود که هرگز جای خالی شان پر نخواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۸    
یک متخصص ارتوپد با اشاره به اینکه پیاده روی یکی از بهترین فعالیت ها برای جلوگیری از بروز آتروز است، گفت: به افراد توصیه می شود در طول روز حداقل یک ساعت پیاده روی کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۸    
اسطوره آبی اناری ها پیش بینی کرد که قطر با شکست دادن ژاپن در فینال جام ملت های آسیا 2019 جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۸    
الجزیره اعلام کرد به تصاویری دست یافته که تیم ترور خاشقجی در حالی وارد منزل کنسول عربستان در استانبول می شوند که کیف هایی به همراه دارند و به نظر می رسد جسد خاشقجی داخل آن ها بوده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۸    
رهبر کره شمالی برای ترامپ درباره مذاکره هسته ای پیام فرستادرسانه های کره جنوبی ادعا کرده اند رهبر کره شمالی پیام تازه ای درباره مذاکرات هسته ای برای رئیس جمهور آمریکا ارسال کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۸    
اسطوره فوتبال آرژانتین با منتشر کردن عکسی به حمایت از مدافع ناپولی پرداخت و رفتارهای نژاد پرستانه را محکوم کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۸    
برای مهاجمانی که می خواهند هویت کاربران را سرقت کنند، تلفن های همراه همچون معدنی از طلا هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۸    
مهلت ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ساعت 24 امشب دوشنبه 10 دی پایان می یابد.
  • ۱