چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 24 دی 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 دی 1397 ملیت 2 دی 1397 ملیت 3 دی 1397 ملیت 4 دی 1397 ملیت 5 دی 1397 ملیت 6 دی 1397 ملیت 7 دی 1397 ملیت 8 دی 1397 ملیت 9 دی 1397 ملیت 10 دی 1397 ملیت 11 دی 1397 ملیت 12 دی 1397 ملیت 13 دی 1397 ملیت 14 دی 1397 ملیت 15 دی 1397 ملیت 16 دی 1397 ملیت 17 دی 1397 ملیت 18 دی 1397 ملیت 19 دی 1397 ملیت 20 دی 1397 ملیت 21 دی 1397 ملیت 22 دی 1397 ملیت 23 دی 1397 ملیت 24 دی 1397 ملیت 25 دی 1397 ملیت 26 دی 1397 ملیت 27 دی 1397 ملیت 28 دی 1397 ملیت 29 دی 1397 ملیت 30 دی 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۸    
شاهزاده هری و مگان مارکل در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند. نوزاد آنها در اواخر ماه آوریل به دنیا خواهد آمد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۰    
در این خبر عکسی عجیب را مشاهده می کنید که رکورددار دریافت بیشترین لایک از کاربران فضای مجازی شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۰    
یک اپلیکیشن مبتنی بر وب اطلاعات شخصی کارکنان و جزئیات پروژه های ناسا را افشا کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۶    
ماهواره پیام توسط ماهواره بر سیمرغ، سحرگاه امروز سه شنبه 25 دی 1397 به فضا پرتاب شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۶    
گرانترین املت دنیا با قیمت 2000 دلار که از 300 گرم خاویار، یک خرچنگ کامل، 6 تخم مرغ تازه، خامه، پیازچه و سس خرچنگ درست شده و همه این ها بر روی سطحی از گوجه فرنگی های طلایی سرو می شوند!
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۶    
پس از هشت سال حضور، بالاخره گویا زمان آن رسیده که فوتبال ایران و کارلوس روش راه خود را از هم جدا کنند و به دنبال طرف جدیدی برای همکاری باشند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۱    
بر اساس اعلام نرخ 47 ارز از سوی بانک مرکزی ، قیمت 25 ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز دوشنبه افزایش و قیمت 12 واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ 10 ارز دیگر مانند دلار نیز ثابت ماند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۲    
رئیس جمهور درباره علت انتقال گوشت ها از قرقیزستان به کشور توضیحاتی را داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که ثبت نام در کنکور 98 از 24 بهمن ماه آغاز می شود، گفت: این آزمون در روزهای 13 و 14 تیر ماه 98 برگزار خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۷    
استاندار تهران گفت: برای حذف تمام بخاری های گازسوز کلاس های درس از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود و تمام تلاش خود را برای برچیده شدن این بخاری های غیراستاندارد انجام می دهیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۷    
دروازه بان سابق تیم ملی ایران گفت: در زمانی که در اوج بودم عده ای مرا تهدید کردند و گفتند اگر به ما پول ندهی کاری می کنیم که فوتبالت تمام شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۲    
هویج یکی از سبزیجات مفیدی است که خوردن آن فواید بسیاری برای سلامتی دارد که یکی از آن ها کمک به التیام زخم است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۲    
شاهین فرهت، آهنگساز و رهبر ارکستر معتقد است: فکر نمی کنم سرود ملی ایران نیازی به تغییر داشته باشد. همین سرود فعلی خوب است و ملودی خوبی دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۲    
استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: خشکی چشم شایعترین عارضه چشمی در فصل سرما است که برای پیشگیری و درمان آن می توان از روش بخور دادن با آب ساده در منزل یا محل کار استفاده کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۷    
پدر علم هواشناسی ایران برای روز های پایانی دی ماه جاری، "طوفان های شدید برف و باران" در بیشتر مناطق کشور پیش بینی کرد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۲    
برخی از مواد غذایی را هرگز نباید در آشپزخانه راه دهید. این مواد غذایی آن قدر ضرر دارند که نخواهید از آن ها استفاده کنید.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در برخی پروژه های خارج از مسکن مهر شهرهای جدید هنوز سقف وام از 30 میلیون به 40 میلیون تومان افزایش پیدا نکرده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۷    
لزوم تدبیر برای مقابله ٔ با سرویس کد الکسا و برنامه ریزی جهت تولید سرویس ایرانی به عنوان متولی رده بندی وب سایت ها جهت جلوگیری از خروج دیتا از کشور ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۷    
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه با تشکیل جلسات متوالی جهت پیگیری شکایات و اعتراضات با صدور آرای لازم به کار خود پایان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۲    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اظهار کرد: اقتصاد گردشگری در کنار صادرات نفت باید تشکیل شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۲    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در میان 5 دروازه بانی که از آغاز جام ملت های فوتبال آسیا موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده اند قرار دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۲    
پژوهشی جدید نشان داده است، افرادی که سطوح بالای فیبر غذایی و غلات کامل را مصرف می کنند، در مقایسه با افرادی که کمترین میزان مصرف را دارند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۲    
عضو فدراسیون فوتبال عراق از اهمیت بالای دیدار برابر ایران سخن به میان آورد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۲    
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به لزوم حفظ استقلال حوزه های علمیه برادران و خواهران، اظهار کرد: وابستگی به دولت ها مشکلات زیادی برای حوزه ها ایجاد می کند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۷    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: وضعیت عمومی تنها بازمانده هواپیمای حادثه دیده صبح امروز البرز رضایتبخش بوده و برای ادامه درمان به تهران انتقال یافت.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۷    
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از شبانه روزی شدن گرمخانه ها تا زمانی که دمای هوا در شب به بالای 5 درجه سانتیگراد برسد، خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۷    
آیت الله جوادی آملی بیان داشتند: بخش دولتی باید کوچک شود و کارها را به دست خود مردم واگذار کند و خود، امر نظارت را بر عهده داشته باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۷    
حمید بعیدی نژاد سفیر کشورمان در لندن در خصوص احضارش از سوی وزیر خارجه انگلیس گفت: امروز وزیر خارجه انگلیس با احضار اینجانب به وزارت امور خارجه ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۷    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: مرغ منجمد و گرم به قیمت های 8900 تومان و 9800 تومان، علاوه بر توزیع در تمام میادین میوه و تره بار، فروشگاه زنجیره ای و اصناف منتخب ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: بازار لوازم خانگی راکد نیست و مردم به اندازه نیاز خود، پول برای خرید دارند اما گرانی ها باعث شده است مردم به اندازه مصرف خود خرید کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۲    
مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی باید نمایشی منطقی و به دور از احساس را برابر عراق به نمایش گذاشته تا بتواند با غلبه بر این رقیب همیشگی با حداکثر امتیاز گام به مرحله حذفی بگذارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۲    
بانک مرکزی اعلام کرد که تشکیلات موسوم به صندوق قرض الحسنه مهر ایثارگران (موسسه حمایت ایثارگران) فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت آن غیرقانونی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۲    
ترامپ پیشنهاد بازگشایی موقت دولت آمریکا را به شدت رد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۷    
فرمانده کل ارتش گفت: نیروهای مسلح با تمام وجود عزم جدی دشمن برای ضربه زدن به نظام را حس کرده اند و بنابراین با تمام قوا روی کارشان متمرکز می شوند تا جلوی آنان را بگیرند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۴    
گرفتن ویزا یکی از دغدغه های اصلی گردشگران برای سفر به کشورهای خارجی می باشد و این موضوع کاملاً بدیهی است سفارت خانه ها می توانند بنا به دلایل مختلف همانند نداشتن توان مالی کافی با درخواست متقاضی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۴    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: 3 میلیون نفر شناسایی شدند که تحت پوشش چند نوع بیمه بودند که دفترچه های درمانی این افراد حذف شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۹    
فدراسیون فوتبال کلمبیا دوشنبه سرمربی تیم ملی کشورش را انتخاب می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۹    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با رئیس مجلس عراق دیدار 7 میلیون ایرانی و عراقی در سال از کشورهای یکدیگر را ملاکی برجسته در نزدیکی دو ملت بزرگ دانست.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۹    
ارتش رژیم صهیونیستی از شامگاه یکشنبه مانور نظامی گسترده ای را در مناطق مجاور غزه آغاز کرده است، .
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۹    
در پیامی فرمانده ارتش شهادت جمعی از کارکنان ارتش را تسلیت گفت
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۴    
وزیر خارجه ترکیه با تاکید بر این که آنکارا دشمن کردها نیست، گفت: بیشترین کشوری که مدافع کردها بوده، ترکیه است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۹    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان های ارزان قیمت فروخته شده در شهر تهران که در دی ماه سال 97 معامله شده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۸    
دادستان کل کشور با اشاره به گزارش هیات بررسی اظهارات اسماعیل بخشی مبنی بر شکنجه در دوران بازداشتش گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی وزارت خارجه در رابطه با اقدامات اروپا علیه ایران گفت: در قبال هر رفتار خصمانه ای در چارچوب شئونات عمل کرده و در آینده شاهد واکنش های متفاوت خواهید بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۸    
مشاور فرهنگی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مورد حواشی خبر پولی شدن و اخذ عوارض از تونل ها توضیحاتی را ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۸    
اعضای شورای شهر 14 ماده دیگر از برنامه 5 ساله سوم شهر تهران را به تصویب رساندند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۸    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، گفت: اجرای کامل نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد به عنوان یک روش بودجه ریزی به 3 تا 5 سال زمان نیاز دارد و اجرای آن در زمان کوتاه میسر نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۳    
وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد تمامی کسانی که مسئول قتل جمال خاشقجی هستند باید محاکمه شوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۳    
13 نفر از کارکنان نیروی هوایی ارتش که در حادثه صبح امروز هواپیمای بوئینگ 707 به فیض شهادت نایل آمدند، اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۳    
صبح امروز هواپیمایی در کرج سقوط کرد که پدر فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی هم در بین جان باختگان این سانحه است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۸    
در حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، سرپرست کمیته موقت فوتبال مجازی منصوب شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۸    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از محل سقوط هواپیما در البرز خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۸    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از آخرین جزئیات طرح جریمه مشمولان غایب در سال 97 و موضع گیری نیروهای مسلح برای عدم اجرای آن در سال 98 خبر داد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۸    
برخلاف روز گذشته که قیمت ارز مسافرتی و نرخ خرید در بانک ها افزایشی بود، امروز این نرخ ها با کاهش مواجه شد و هر یورو مسافرتی با ریزش حدود 1000 تومانی، 13 هزار تومان قیمت خورد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۳    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس برای انجام بررسی های قضایی راهی محل حادثه سقوط هواپیما در فرودگاه فتح کرج شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۳    
یک استراتژیست ارزی دویچه بانک لیر ترکیه را به عنوان ارزان ترین ارز جهانی معرفی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۳    
امیر تقی خانی گفت: تیم های تخصصی برسی سانحه هم اکنون در محل سقوط هواپیمای بوئینگ 707 حضور دارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۳    
مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور از خروج پیکر هفت فوت شده حادثه آتش سوزی هواپیمای باری از داخل هواپیما خبر داد. این در حالی است که هنوز از سرنوشت 8 نفر از خدمه دیگر این پرواز اطلاعی در دست نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۸    
تصاویر درون هواپیما نشان می دهد که هواپیما کاملاً در آتش سوخته است
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۸    
بخشی از گوشتی که محموله هواپیمای باری سانحه دیده بوده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۳    
نوزادان تازه به دنیا آمده ای که مادران آن ها طی حاملگی سیگار می کشیده اند، به اندازه بزرگ سالانی که سیگار می کشند، در جریان خونشان نیکوتین وجود دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۸    
پنج سینماگر آثار حاضر در بخش نگاه نو، فیلم های کوتاه و فیلم های مستند سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را داوری می کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه هوای پایتخت هم اکنون در شرایط سالم است، گفت: تا فردا (25 دی ماه) از غلظت آلاینده های تجمع یافته کاسته می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۸    
هیئت ها از فردا به استقبال فاطمیه اول می روند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۳    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از رهاسازی دو جسد از اجساد هواپیمای باربری سقوط کرده در استان البرز خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۳    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: هواپیمایی بوئینگ سقوط کرده حوالی کرج کاملاً در آتش سوخته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۳    
بخشی از کادر پروازی هواپیمای سانحه دیده ، از خلبانان نیروی هوایی در دوران جنگ تحمیلی بودند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۸    
منبع: کانال روزنامه البرز فردا منبع: کانال روزنامه البرز فردا
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۸    
حیدری مدیر روابط عمومی هواپیمایی ساها گفت: هواپیمای سقوط کرده در نزدیک کرج متعلق به ساها نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۸    
یکی از شرکت های فناوری نانو امولسیون های پاک کننده بر پایه مواد گیاهی را تولید کردند که بدون نیاز به آب قادر به آنتی باکتریال کردن سطوح است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۸    
رئیس دفتر رسانه ای نیروهای سوریه دموکراتیک اعلام کرد که عناصر تروریستی داعش در آخرین پناه گاهشان در سوریه محاصره شده و نفس های آخرشان را می کشند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۳    
مقامات محلی اندونزی از پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای مسافربری این کشور که چند ماه قبل دچار حادثه شده بود، خبر دادند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به سقوط هواپیمای 707 باری بوئینگ قرقیزستانی اعلام کرد هنوز میزان تلفات جانی این هواپیما مشخص نشده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۳    
سخنگوی فرودگاه بین المللی مناس بیانیه ای درباره سقوط یک فروند هواپیمای باری 707 که از این فرودگاه پرواز کرده بود صادر کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۳    
شهردار تهران در توییتی شهادت آتش نشان، سید احسان جامعی را تسلیت گفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۳    
وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: در جریان مذاکرات با وزیر امور خارجه و نخست وزیر عراق دو کشور به این توافق رسیدند که کمیته مشترک هماهنگی لایروبی اروندرود هرچه زودتر تشکیل شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۸    
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بازهم از ناحیه زانو مصدوم شده است اما این بار آسیب دیدگی او جدی نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۳    
روابط عمومی ارتش از سقوط هواپیمایی باری707حامل گوشت در فرودگاه فتح استان البرز خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۳    
معاون وزیر خارجه سوریه متذکر شد که کشورش از اقدام طرف های خارجی برای بازگشایی سفارت های شان در دمشق استقبال می کند ولی برای این سوریه از هیچ دولتی گدایی نمی کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۳    
عروس خاندان سلطنتی انگلیس از سوی گروه تروریستی داعش تهدید به مرگ شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از سقوط بهمن در محور کرج چالوس خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۸    
محمد جواد ظریف می گوید: اختلافات در داخل امریکا جدی است، اختلافات بین آقای ترامپ و کنگره امریکا جدی است به خاطر اینکه آقای ترامپ یک نوع جدیدی از زمامداری را دارد در امریکا تجربه می کند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۳    
دیرکل امنیتی استان البرز از نجات خلبانان هواپیمای ساقط شده صبح امروز خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحد های مسکونی در شهرک غرب تهران طی دی ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۸    
خرمالو نیز همانند سایر میوه ها منبع خوبی از فیبر است. این میوه می تواند 20 درصد از نیاز روزانه بدن به فیبر را تأمین کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۸    
کارشناسی سازمان هواشناسی گفت: در 24 ساعت پیش رو شدت بارش ها شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، کرمانشاه، غرب کردستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۸    
وزیر امور خارجه ایران از سفر قریب الوقوع حسن روحانی رئیس جمهورکشورمان به عراق خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۸    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در 7 استان کشور، گفت: امدادرسانی به مسافران در راه مانده در 10 محور مواصلاتی در حال انجام است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۸    
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مقابل عراق باید به پیروزی برسیم و از الان به حریفان مان در مراحل حذفی فکر نمی کنیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۸    
پیشکسوت فوتبال ایران می گوید که تیم ملی ایران، پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۸    
یک روزنامه ژاپنی از احتمال دیدار رهبران کره شمالی و آمریکا در ویتنام در ماه آینده میلادی خبر داده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس تجربه سال گذشته و همچنین تراکم اکران ها، امسال هم 22 فیلم برای جشنواره فجر انتخاب شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۸    
سبد نفتی اوپکی در سال گذشته میلادی فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرد و با کمترین قیمت سال 2018 به پایان برد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۸    
کاپیتان سابق تیم ملی هلند تیم ملی کشورمان به همراه قطر را فینالیست جام ملت های آسیا 2019 امارات معرفی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۳    
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی پایتخت گفت: ساخت فصل جدید این سریال به نظر مدیران تلویزیون بستگی دارد و ما در زمینه قصه و داستان مشکلی نداریم.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۳    
مهاجم سابق تیم ملی ایران با اشاره به شکست چهار سال قبل تیم ملی ایران مقابل عراق و حذف از جام حذفی، گفت: این پیروزی غرور جریحه دار شده ایران را التیام می بخشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۳    
لحظاتی پیش سانحه هوایی در اطراف فرودگاه فتح کرج رخ دادو یک فروند بوئینگ 707 باری که از بیشکک عازم فرودگاه پیام کرج بود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۳    
رئیس جمهوری فرانسه از تمامی مردم این کشور خواست تا در گفتگوی ملی برای پایان دادن به درگیری ها و تنش های اخیر شرکت کنند.
  • ۱