پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 31 اردیبهشت 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 1 اردیبهشت 1395 مرصاد 2 اردیبهشت 1395 مرصاد 3 اردیبهشت 1395 مرصاد 4 اردیبهشت 1395 مرصاد 5 اردیبهشت 1395 مرصاد 6 اردیبهشت 1395 مرصاد 7 اردیبهشت 1395 مرصاد 8 اردیبهشت 1395 مرصاد 9 اردیبهشت 1395 مرصاد 10 اردیبهشت 1395 مرصاد 11 اردیبهشت 1395 مرصاد 12 اردیبهشت 1395 مرصاد 13 اردیبهشت 1395 مرصاد 14 اردیبهشت 1395 مرصاد 15 اردیبهشت 1395 مرصاد 16 اردیبهشت 1395 مرصاد 17 اردیبهشت 1395 مرصاد 18 اردیبهشت 1395 مرصاد 19 اردیبهشت 1395 مرصاد 20 اردیبهشت 1395 مرصاد 21 اردیبهشت 1395 مرصاد 22 اردیبهشت 1395 مرصاد 23 اردیبهشت 1395 مرصاد 24 اردیبهشت 1395 مرصاد 25 اردیبهشت 1395 مرصاد 26 اردیبهشت 1395 مرصاد 27 اردیبهشت 1395 مرصاد 28 اردیبهشت 1395 مرصاد 29 اردیبهشت 1395 مرصاد 30 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۵    
مرصادنیوز: وندی شرمن اعتقاد دارد که تصمیم برای بمباران اتمی ژاپن، تصمیمی درست بود ولی از آنجایی که تعداد زیادی از مردم جان خود را در این حملات از دست دادند، تصمیمی دردناک نیز بود .
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۲    
مرصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی های غرورآمیز و کسب مقام قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های جام جهانی را تبریک گفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۵    
مرصادنیوز: رئیس جمهوری با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به زیارت بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(ع) مشرف شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۹    
مرصادنیوز: تیم کشتی فرنگی ایران در فینال مسابقات جهانی کشتی فرنگی 2016 در شیراز با اقتدار تمام تیم روسیه را با نتیجه 8 بر 0 شکست داد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را در سومین حرم اهل بیت(ع) به ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۴    
مرصادنیوز: در حاشیه سفر محمدباقر نوبخت به استان گلستان
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۴    
مرصادنیوز: سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: چند سارق زورگیر پس از حمله به مرد صاحب رستوران او را کشته و پرایدش را ربودند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۱    
مرصادنیوز: تیم ملی ایران با شکست ترکیه راهی فینال مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در شیراز شد.مهدی علیاری در این صحنه در حالی که حریفش را از تشک کنده بود او را به حالت خطرناکی به روی تشک کوبید که با ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۵    
مرصادنیوز: رئیس جمهور عصر امروز با آیت الله علوی گرگانی دیدار کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۲    
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۹    
مرصادنیوز: تصاویری دیدنی از طبیعت روستای سراب برد زنجیراز توابع شهرستان جوانرود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۳    
مرصادنیوز: امام جمعه موقت شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مردم در مقابل سختی و مشکلات داخلی و تحریم های خارجی مقاومت می کنند ولی این نباید بهانه ای برای کوتاهی برخی مسئولین شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۷    
مرصاد نیوز: بزرگترین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان غرب کشور در کرمانشاه افتتاح شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۱    
مرصادنیوز: عکسی از یک پراید عجیب که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۶    
مرصادنیوز: معاون رئیس جمهور گفت: در آینده خبرهای خوشی از به فرجام رسیدن برجام به گوش ملت ایران می رسد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۳    
مرصادنیوز: حضور سردار دهقان در نماز جمعه تهران
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۰    
مرصادنیوز: با نامه نگاری و مکاتبات باشگاه استقلال مشکل مدافع ارمنستانی برای همراهی استقلال در فینال جام حذفی حل شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۰    
مرصادنیوز: حسن روحانی صبح امروز جمعه در سفری یک روزه وارد استان قم شد. رئیس جمهور که با قطار وارد قم شده بود، در بدو ورود از سوی استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۸    
مرصاد نیوز: امام جمعه گیلانغرب گفت : همه دنیا باید بدانند که ایران اسلامی دست از مبارزه با آمریکا و جنایتکاران بین المللی برنداشته و در راه اسلام تا آخر ایستاده است و در داخل هم مسئولان متوجه شوند که ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۱    
مرصادنیوز: هفته نامه خبری-تبیینی خط حزب الله در گزارشی ویژه درخصوص تاکید رهبر انقلاب اسلامی به مسئولین برای رفع آسیب های اجتماعی بخش هایی منتشر نشده از بیانات اخیر رهبر انقلاب خطاب به مسئولان را ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۸    
مرصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اسلام هراسی و ایجاد اختلاف و دو دستگی در میان مسلمانان سیاست استکبار برای تسلط بر جهان است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۲    
امام جمعه شهرستان سرپل زهاب در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: ظهور امام عصر(عج) علاج قطعی تمام مشکلات بشریت می باشد لذا با ظهور حضرت حجت (عج) سلطه همه جانبه آمریکا که منفورترین کشور از نظر سیاسی در ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۰    
مرصادنیوز: بعد از فروش تجهیزات نظامی تلاش برای اشراف بر نبض اقتصادی جهان، مهم ترین راهبرد آمریکا در افزایش نظامی گری است. طبق آمارها نیروها عملیات ویژه آمریکا در بیش از صد کشور جهان مستقر هستند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۹    
مروصادنیوز: با همکاری گروه کوهنوردی راخ و هیات کوهنوردی صعودهای ورزشی شهرستان صحنه و نمایشگاه تجیهزات این رشته ورزشی در تفرجگاه سراب دربند به مناسبت گرامیداشت هفته جوان برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۶    
مرصادنیوز: به مناسبت گرامیداشت هفته جوان ، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور مسئولین و جمع کثیری از مردم شهر صحنه از میدان مولوی به سمت تفرجگاه سراب دربند برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۳    
مرصادنیوز: مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: در فضایی که برجام آفتاب تابان و فتح الفتوح و حتی بزرگ ترین دستاورد در کل طول تاریخ ایران نامیده می شود، پرچم حزب الله باید بالا بوده و مطالبه گری کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۰    
مرصادنیوز: قیمت طلا در بازارهای جهانی طی روز جاری نوسان قابل توجه را تجربه نکرد و در محدود 1254 دلار در هر اونس باقی ماند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۴    
مرصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی گفت: بیکاری یکی از معضلات اساسی جامعه امروز است و دولت باید با اطلاع رسانی بیشتر ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۱    
مرصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: بازار مصرفی کشور را به دست کسانی سپرده ایم که می خواهند سرعت این انقلاب را کند کنند و نگذارند به هدف خود برسد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۵    
مرصادنیوز: روزنامه آمریکایی در گزارشی بر نرم بودن لحن آخرین قطعنامه سازمان ملل(2231) با موارد قبلی و استفاده ایران از این مسئله برای توجیه آزمایش های موشکی اش اشاره کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۲    
مرصادنیوز: نیروهای مقاومت در ادامه درگیری با عناصر تروریستی موفق شدند 13 روستا و منطقه به مساحت بیش از 40 کیلومتر مربع را در غوطه شرقی دمشق آزاد و پاکسازی کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۹    
مرصادنیوز: خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به فرقه آلوده بهائیت گفت فرقه بهائیت در حدی از آلودگی قرار داشت که استعمار و استکبار که خالقان آن بودند حاضر نشدند این فرقه را در فلسطین مستقر کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۰    
مرصادنیوز: معاون رئیس جمهوری اندونزی با حمایت از برقراری روابط بانکی کشورش و ایران گفت: دستورات لازم به نهادهای مربوطه به منظور برقراری روابط بانکی با ایران داده شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۱    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی، 2 هزارو 360 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۲    
مرصادنیوز: با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و آحاد مختلف مردم مراسم ختم امام جمعه سابق صحنه در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۹    
مرصادنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه گفت: عملیات جست وجو و نجات فرد گمشده در ارتفاعات شمالی شهرستان با کشف جنازه اش در کوه کل وسر پایان یافت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۶    
مرصادنیوز: وزیر اطلاعات از شناسایی و انهدام 20 تیم تروریستی در سال 94 خبر داد
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۵    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بسته شدن پرونده دکل گمشده شرکت تأسیسات دریایی ایران در مجلس نهم و ارجاع آن به قوه قضائیه خبر داد و گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۲    
مرصادنیوز: جان کری وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که خود ایران باعث بروز مشکل در تسهیل امور بانکی و انتقال پول پس از برجام شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۹    
مرصادنیوز: مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند آنها را با خاک یکسان می کنیم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۳    
مرصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می کنیم با نفت 40 دلاری بتوانیم به رشد اقتصادی 5 درصد دست یابیم که این پیش بینی کاملا عملی است و حتی می توانیم از آن فراتر رویم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۰    
مرصادنیوز: هیأت ایرانی حاضر در همایش بین المللی حقوقی در شهر سن پترزبورگ، هنگام حضور مقام قضایی رژیم غاصب صهیونیستی برای سخنرانی، سالن محل برگزاری اجلاس را ترک کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۸    
مرصاد نیوز: مددجویان و خانواده های تحت حمایت بهزیستی کرمانشاه در قالب کاروان راهیان نور ، از یادمان شهدای عملیات مطلع الفجر در شهرستان گیلانغرب بازدید کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۵    
مرصادنیوز: مدیر جهاد کشاورزی هرسین از پیش بینی برداشت 16هزار تن پیاز در مزارع زیر کشت شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۹    
مرصاد نیوز : کارشناس نماز، قرآن و عترت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سنقر گفت: فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان سنقر در مسابقات نماز ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۶    
مرصادنیوز: عضو جامعه روحانیت مبارز تهران اذعان داشت: این اقدامات و اقداماتی نظیر فساد اقتصادی فرزند دیگر این خانواده در نهایت به نفرت بیشتر مردم از آنها می شود و روز به روز از مسیر انقلاب منحرف تر می ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۰    
مرصادنیوز: دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک ابراز امیداری کرد که تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان قهرمان جام جهانی شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۵    
مرصادنیوز: رئیس جمهور در ادامه دیدارهای خود با مراجع عظام تقلید، دقایقی پیش به دیدار آیت الله وحید خراسانی رفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۲    
مرصادنیوز: رئیس جمهور دقایقی پیش با آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان در قم دیدار و گفت و گو کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۶    
مرصادنیوز: تیم ملی فوتسال کشورمان حریفان خود را در رقابت های جام جهانی 2016 کلمبیا شناخت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۳    
مرصادنیوز: ولی الله سیف، رئیس بانک مرکزی ایران روز پنجشنبه در کنفرانس اتصال مجدد ایران به جامعه مالی جهانی در لندن تأکید کرد کشورهای غربی برای تسهیل مبادلات بانکی با ایران تعهد اخلاقی و قراردادی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۰    
مرصادنیوز: وزرای خارجه آمریکا و شرکای اروپایی این کشور در مذاکرات هسته ای در یک بیانیه مشترک تلاش کردند به بانک ها و تجار غربی تاکید کنند تجارت با ایران مشمول جریمه نخواهد بود.