شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۶Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 8 دی 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 1 دی 1395 مرصاد 2 دی 1395 مرصاد 3 دی 1395 مرصاد 4 دی 1395 مرصاد 5 دی 1395 مرصاد 6 دی 1395 مرصاد 7 دی 1395 مرصاد 8 دی 1395 مرصاد 9 دی 1395 مرصاد 10 دی 1395 مرصاد 11 دی 1395 مرصاد 12 دی 1395 مرصاد 13 دی 1395 مرصاد 14 دی 1395 مرصاد 15 دی 1395 مرصاد 16 دی 1395 مرصاد 17 دی 1395 مرصاد 18 دی 1395 مرصاد 19 دی 1395 مرصاد 20 دی 1395 مرصاد 21 دی 1395 مرصاد 22 دی 1395 مرصاد 23 دی 1395 مرصاد 24 دی 1395 مرصاد 25 دی 1395 مرصاد 26 دی 1395 مرصاد 27 دی 1395 مرصاد 28 دی 1395 مرصاد 29 دی 1395 مرصاد 30 دی 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۵۵    
مرصادنیوز : فرماندار سنقروکلیایی در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری سنقروکلیایی گفت : در سال جاری مبلغ 11 میلیاردو 270 میلیون ریال از طریق صندوق کارآفرینی امید به 116 طرح اشتغال زایی در قالب ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۶    
مرصادنیوز: مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه از مصرف روزانه 13 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۶:۰۲    
مرصادنیوز:اولین جلسه ستاد انتخابات کشور فردا به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی و با حضور تمامی اعضا برگزار می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۶    
مرصادنیوز:رییس سازمان غذا و دارو گفت: اکنون برخی افراد جامعه همچون مردم مناطقی از استان سیستان و بلوچستان کالری مورد نیاز بدن خود را دریافت نمی کنند و از نبود امنیت غذایی رنج می برند که در حال پیگیری ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۴    
مرصادنیوز: موسویان گفت: کانال های تلگرامی بیش از 5 هزار عضو اگر تا یک ماه آینده ثبت نام نکنند از فعالیتشان جلوگیری میشود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۱    
مرصادنیوز:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فتنه این است که موضوعات فرعی به جای موضوعات اصلی بنشیند؛ یعنی توجه به کنسرت، جایگزین حقایق کرسنت شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۴    
مرصادنیوز: دشمنان به دنبال شکستن مقاومت انقلابی و تاریخ ساز ایران بودند که به نماد ضد امپریالیستی و لیبرالیستی در جهان تبدیل شده بود ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۱    
مرصادنیوز: امروز روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و هفتمین سالگرد آن حماسه تاریخی است، حماسه بزرگی که مردم انقلابی ایران اسلامی در 9 دی 88 از خود نشان داد این پیام را به همراه داشت که همچون سپری ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۵    
مرصادنیوز: سردار علی فضلی گفت: در اوج فتنه یکی از سران آنها، به نحوی با اطرافیان بنده ارتباط برقرار کرد تا بتواند مکالمه ای با من داشته باشد و بنده برای عدم مکالمه با آنها مکرر خط تلفن خود را تغییر ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۱    
مرصادنیوز: غلام رضا فیض پدر شهید محمد حسین فیض گفت: به سران اصلاح طلب گفتم ما در زمان جنگ هر چه داشتیم و نداشتیم را به میدان آوردیم؛ اما امروز توقع نداشتیم در خیابان های تهران جوانان ما را شهید کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۹    
مرصادنیوز:مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: برجام سایه جنگ را از کشور دور نکرده بلکه مدافعان حرم سایه جنگ را از کشور دور کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۶    
مرصادنیوز: Self Camera HD اپلیکیشنی جالب برای گوشی های اندروید است که به کمک آن می توانید از راه دور و تنها با صدای سوت اقدام به عکاسی کنید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۳    
مرصادنیوز:نبود آب شرب، مشکل اساسی روستای میرعبدلی بخش باینگان است که با عدم پیگیری مسئولین استانی ، این مشکلات همچنان پابرجاست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۰    
مرصادنیوز:رییس جمهوری در پیامی به آقای پائولوجنتیلونی، انتصاب وی را به عنوان نخست وزیر ایتالیا صمیمانه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در پرتو اراده سیاسی و اهتمام جدی مقامات دو کشور ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۰    
مرصادنیوز: دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با انتقاد از برخی طرف هایی که به دنبال نجات تروریست ها هستند، بازی با برگ تروریست ها را، بازی با آتش خواند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۷    
مرصادنیوز: دولت بحرین با وجود صدور رأی دادگاه درباره آزادی نبیل رجب رئیس مرکز حقوق بشر این کشور از زندان، با آزادی وی مخالفت کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۷    
مرصادنیوز: در منطقه جواروم اتومبیل خانواده مرحوم نوروزی دچار سانحه تصادف شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۷    
مرصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه 9 دی، اقیانوس رحمت ملت با بصیرت ما بود، گفت: مردم ما با بصیرتشان خیلی از خطرها را دور کردند و در 9 دی بهتر از همیشه عمل کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۰    
مرصادنیوز: - استاندار کرمانشاه در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۵    
مرصادنیوز: به گفته سخنگوی قوه قضائیه، در دولت ها هم برخی لیست اموال خود را اعلام نمی کنند که هنوز دو وزیر در دولت یازدهم لیست اموال خود را با وجود رسیدن به سال پایانی دولت اعلام نکرده اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۲    
مرصادنیوز: دادستان کل رژیم صهیونیستی در پی درخواست پلیس برای تحقیق در خصوص دریافت رشوه و کلاهبرداری از سوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، دستور بازجویی و تحقیقات کامل از او را صادر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۹    
مرصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا در نطقی روز چهارشنبه درباره مذاکرات سازش بین اسرائیل و فلسطینی ها سخنرانی کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۳    
مرصادنیوز: مستند شورش در شهر روایتی قابل توجه از کاسبان تحریم امروز روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۰    
مرصادنیوز: وزارت خارجه روسیه به ایالات متحده هشدار داد اگر واشنگتن تحریم های بیشتری علیه مسکو وضع کند، آنها نیز به این اقدام واکنش نشان خواهند داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۴    
مرصادنیوز: نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: نمی توان هم مدیر ارشد دولتی بود و هم جزء کارتل های بزرگ واردکننده برنج ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۵    
مرصادنیوز: مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط محمد مهدی آژند، فرزند شهید مدافع حرم به صورت رسمی آغاز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۲    
مرصادنیوز: شهردار تهران در یادداشت خود درباره گورخوابی در قبرستان های اطراف شهریار نوشت: این معضلات محصول نوع نگاه سرمایه داری و اشرافی در اداره کشور و جامعه است گورخوابی بخش عریان و عیان این معضلات ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۳    
مرصادنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید انتخاب تیم ایران به عنوان بهترین تیم آسیا از سوی فیفا در رده بندی جهانی و مجله فرانس فوتبال باعث افتخار است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۳    
مرصادنیوز: معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه مدعیان تقلب باید دلیلی برای تقلب بیان می کردند، گفت: دلیل آن ها این بود که ما رأی نیاوردیم، در واقع آن ها مدعا داشتند دلیلی برای این ادعا نداشتند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۲    
مرصادنیوز: مقامات فرهنگی آلمان از لغو برگزاری نمایشگاه گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران در برلین خبر دادند؛ تصمیمی که متعاقب مخالفت ایران با ارسال این آثار به خارج از کشور گرفته شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۲۹    
مرصادنیوز: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9دی، آن را نماد بصیرت و عزت و ولایتمداری ملت خواند و اعلام کرد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۱۳    
مرصادنیوز: ورود مهاجمان انتحاری با خودروهای بمبگذاری شده به یک ساختمان دولتی در استان سین کیانگ چین علاوه بر 4 مهاجم، 1 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۲    
مرصادنیوز: سفارتخانه روسیه عصر چهارشنبه از سوی تروریست ها هدف حمله خمپاره ای قرار گرفت البته کسی آسیب ندیده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۶    
مرصادنیوز: نماینده پاوه و اورامانات در مجلس گفت: بخاطر وجود مشکلات و گرفتاری های منطقه از رئیس جمهور شکایت کردم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۹    
مرصادنیوز: رونالدو در صفحه اجتماعی خود عکس ماشین جدید خود را منتشر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۶    
مرصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنانی درباره قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل علیه اسرائیل گفت که واشنگتن در دوران ریاست جمهوری اوباما همواره به امنیت اسرائیل پایبند بوده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۲    
مرصادنیوز: نماینده ولی فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه غرب کشور گفت: تیر دسیسه دشمنان برای ضربه زدن به نظام در جریان مذاکرات به سنگ خورد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۹    
مرصادنیوز: برنامه مناظره با موضوع ترافیک در کلانشهرها جمعه 10 دی ماه با حضور صاحب نظران، کارشناسان و اصحاب رسانه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۳    
مرصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش سه درجه ای دمای هوای مناطق مختلف استان در روزهای آینده خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۰    
مرصادنیوز:عمولاً زمانی که خودرویی در یک انبار پیدا می شود، برای مدتی طولانی در آنجا رها شده بوده است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۷    
مرصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با هشدار به نیوزیلند اعلام کرد که ادامه حمایت این کشور از قطعنامه شورای امنیت علیه شهرک سازی ها، اعلام جنگ به شمار می آید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۱    
مرصادنیوز: رئیس جمهور روسیه می گوید این کشور قادر است بر هم مشکلی که در برابرش قرار داشته باشد، فائق آید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۹:۵۱    
مرصادنیوز: وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه باید علت شکل گیری حوادثی چون عاشورا و 9 دی را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم، گفت: یکی از مباحثی که کلینتون در مناظرات خود مطرح کرد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۹:۳۸    
مرصادنیوز: جانشین فرمانده کل ارتش گفت: همدلی بین یگان های مستقر در منطقه رزمایش سبب شد که کاستی های گذشته برطرف شده و وارد مرحله جدیدی برای دفاع از آسمان های کشور شویم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۳    
مرصادنیوز: شهردار تهران از اتمام پروژه های نیمه تمام پایتخت تا نیمه اول سال آینده خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا در شش ماهه اول سال آینده با تامین اعتبار مورد نیاز، پروژه های نیمه تمام را کامل کنیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۱    
مرصادنیوز: وزیر کشور در خصوص مساله گورخواب ها گفت: متولی جمع آوری متکدیان و این نوع افراد(گور خواب ها) شهرداری و وزارت رفاه است و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۴    
مرصادنیوز: آن دسته از اتباع دانمارک که با داعش همکاری می کنند، از کمک های مالی دولت خود محروم خواهند شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۴    
مرصادنیوز: هنوز سیاست های دولت سازندگی درباره اینکه فقرا و بی خانمان ها لاجرم زیر چرخ های توسعه باید له شوند فراموش نشده که در دولت تدبیر و امید، راهکار عقیم سازی آنها به میان آمده و امروز ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۸    
مرصادنیوز: عملیات موصل آن گونه که انتظار می رفت پیش نمی رود. نیروها در داخل شهر تحرکی ندارند و اصرار فرماندهان بر حضور الحشد الشعبی در داخل شهر موصل به نتیجه ای نرسیده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۲۸    
مرصادنیوز: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: امروز بخشی از سامانه موشکی باور 373 در رزمایش مورد استفاده قرار گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۶    
مرصادنیوز: لیندسی گراهام سناتور ارشد جمهوریخواه با تکرار ادعای دخالت روسیه در انتخابات 2016 گفته است که او و همفکرانش در کنگره، پوتین و حلقه نزدیکانش را تحریم می کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۲    
مرصادنیوز: نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام یک فتنه دیگر بود و خیلی شباهت به فتنه سال 88 داشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۸    
مرصادنیوز: کنگره آمریکا در واکنش به تصویب قطعنامه شورای امنیت علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی در صدد است بودجه ای که آمریکا به سازمان ملل تخصیص می دهد را قطع کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۸    
مرصادنیوز:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رئیس جمهور با انتقاد از وضعیت گورخواب ها دست پیش را گرفته که پس نیوفتد و این انتقادات در حالی است که مسئولیت رسیدگی به این مشکلات بر عهده قوه مجریه است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۵    
مرصادنیوز: استاندار کرمانشاه در پاسخ به سوالات عملکردی مرصاد، با اشاره ای فرافکنانه به برخی موضوعات گفت: هنوز گزارشی از سرمایه گذاری های خارجی نداریم و لیست مصوبات سفر دولت هم کامل نشده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۵    
مرصادنیوز: وبگاه شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی از برگزاری رزمایش نظامی جدید ایران نوشت: ایران تهدید کرده که هرگونه هواپیمای متجاوز را سرنگون می سازد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۱    
مرصادنیوز: رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ جدید انواع میوه و سبزی را در بازار اعلام کرد و گفت: هرکیلوگرم پرتقال ناول 2500 تومان گران شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۱    
مرصادنیوز: وزیر بهداشت گفت: طرح تحول سلامت تنها یک اشکال دارد و آن عجله در بیمه کردن افراد فاقد بیمه بود به این دلیل که که منابع به مقدار لازم برای تامین هزینه به صندوق های بیمه ای پیش بینی نشده بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۷    
مرصاد نیوز: در آغاز هفته پانزهم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور تیم بعثت کرمانشاه با برتری مقابل شهبازنوژان البرز به رده چهارم جدول رده بندی گروه اول صعود کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۴    
مرصادنیوز: پارلمان لبنان به دولت این کشور به ریاست سعد الحریری با 87 رأی موافق رأی اعتماد دادند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۳    
مرصادنیوز: 47 واحد عرضه غیر مجاز مرغ زنده در شهرستان سرپل ذهاب با اخذ دستور قضایی پلمب شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۱۹    
مرصادنیوز: یک نویسنده زن ترکیه ای به اتهام تمسخر پسر اردوغان از یک سریال تلویزیونی کنار گذاشته شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۴    
مرصادنیوز: در حالی که وزارت امور خارجه تیم های ایرانی را از حضور در امارات منع کرده و خبرهای ضدونقیضی از برگزاری اردو و برگزاری بازی دوستانه با مراکس منتشر شده ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۸    
مرصادنیوز: معاون وزیر صنعت که برای مذاکره با کشتی سازان کره به این کشور سفر کرده با بیان اینکه فرصتهای خوبی در ایران وجود دارد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۷    
مرصادنیوز: وزرای خارجه ایران و ترکیه در تماسی تلفنی آخرین وضعیت سوریه بویژه مسائل انسانی را مورد بررسی قرار دادند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۷    
مرصادنیوز: شبکه خبری آمریکایی با اشاره به برگزاری رزمایش پدافند هوایی گسترده جنوب ایران نوشت، ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین تاکنون از اظهارنظر درباره هشدارهای ایران خودداری کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
مرصادنیوز: مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: امسال بیش از 858 میلیون ریال اعتبار برای اعتلای سطح فرهنگی و علمی دانشجویان و طلاب مددجوی این شهرستان سرمایه گذاری شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۵    
مرصادنیوز: پس از اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب، بلافاصله 210 نفر از چهره های شاخص ایران از آن حمایت کردند که نیمی از آنان را چهره های فرهنگی، علمی، ورزشی و فعال حوزه زنان تشکیل می دهند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۲    
مرصادنیوز: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شدند چندین حمله گسترده مزدوران را به صنعا و مارب دفع کنند و خسارات سنگینی به آنها وارد سازند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۶    
مرصادنیوز: یک کارشناس امنیتی عراق از طرح جدید آمریکا برای فراری دادن عناصر گروه تروریستی داعش از شهر موصل به دنبال شکست طرح های قبلی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۶    
مرصادنیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با پاسداشت حماسه تاریخ ساز 9 دی، بصیرت و هوشمندی ملت ایران را بزرگ ترین مانع جبهه دشمن در فتنه آفرینی های جدید دانست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۰    
مرصادنیوز: آمدندتا درخت انقلاب را بخشکانند اما ریشه انقلاب تنومندتر شد و اکنون میوه این درخت که همان کوری چشم طمع جهانخوران است به بار نشسته ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۴    
مرصادنیوز: عروسک گردان کلاه قرمزی صبح امروز بعد از یک دوره طولانی بیماری فوت شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۴    
مرصادنیوز:روزنامه سعودی عکاظ در مطلبی به تازه ترین اعترافات متهمان در پرونده سقوط جرثقیل در مسجد الحرام پرداخت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۴    
مرصادنیوز: در پیش بودنِ یوم الله 9 دی 88، بهانه خوبی بود تا به سراغ رئیس اسبق رسانه ملی رفته و با وی درباره آن هشت ماهِ پر التهاب به گفت وگو بنشینیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۷    
مرصادنیوز: خزانه دار کل کشور از تهیه صورتحساب عملکرد بودجه سال 1394 پیش از موعد مقرر و ارسال آن از سوی وزیر اقتصاد به رئیس جمهور خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۷    
مرصادنیوز: باشگاه نفت تهران با پیوستن مبعلی به استقلال تهران مخالفت کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۱    
مرصادنیوز: نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: سه سال و نیم است که پرونده های فساد خاک می خورد ولی دولت جوابگو نیست و در یک نمونه پتروشیمی باختر را نورچشمی ها با 130 میلیارد تومان خریده اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۲    
مرصادنیوز: در دی ماه سالجاری آقای "ذخیره" شبانه عزل شد و شبیه یک مدیر متخلف حتی به مراسم تودیع خود هم راه پیدا نکرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۳    
مرصادنیوز:مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی در کرمانشاه برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۷    
مرصادنیوز:استراحت روی طنابی نازک بر فراز یک آبشار در 401 متری در کانادا ، صخره نوردی در میان کوه های صعب العبور در نروژ ، ورزش بر صخره های کالیفرنیا ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۷    
مرصادنیوز:در آمریکا بیش از نیم میلیون بی خانمان زندگی می کند . حدود یک سوم جمعیت بی خانمانهای آمریکا در کالیفرنیا زندگی می کنند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۱    
مرصادنیوز: فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب گفت:حماسه 9 دی به تمامی غفلت زدگان داخلی این نکته را گوشزد نمود که هیچ کس نمی تواند بین ملت و حریم ولایت مطلقه فقیه ایجاد فاصله و شکاف کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۲    
مرصادنیوز:پیکیر پدر شهیدان والامقام دلفانی امروز در کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۲    
مرصادنیوز:فرمانده انتظامی شهرستان "شبستر" از برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودرو سواری پراید خبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۲    
مرصادنیوز:پژو پارس با 37 میلیون و 900 هزار ریال تخلف در رشت توقیف شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۹    
مرصادنیوز:تازه ترین گزارش بانک مرکزی بیانگر افزایش قیمت هفت کالای اساسی خوراکی در هفته اول دی ماه است در این بین میوه با رشد بیش از چهار درصدی بالاترین میزان افزایش قیمت را به خود اختصاص داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۶    
مرصاد نیوز: مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از معدوم سازی 145 تن مواد غذایی فاسد خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۶    
مرصادنیوز: یک فروند موشک برد بلند S200 شلیک و با موفقیت به پهپاد هدف اصابت و آن را منهدم کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۳    
مرصادنیوز:مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: نمایشگاه بازخوانی فتنه 88، در سه بخش،توفان به روایت نوح، دستاوردهای فتنه برای انقلاب و گناه نابخشودنی در معرض دید عموم قرار گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۳    
مرصادنیوز: رئیس جمهور امروز درحالی از فساد 3 میلیارد دلاری در سال های گذشته سخن گفت که انگار فراموش کرده اند در همین دولت ایشان فسادی به ارزش بیش از 8 هزار میلیارد تومان رخ داده اما به آن هیچ اشاره ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۹    
مرصادنیوز:مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در باشگاه استقلال تهران حاضر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۲    
مرصادنیوز: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سرپلذهاب در اطلاعیه ای از اقشار مختلف مردم برای شرکت درهمایش بزرگداشت نهم دی ماه دعودت کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۲    
مرصادنیوز:رئیس جبهه ترکمن های عراق و نماینده پارلمان این کشور از تلاش گروه تروریستی داعش برای حمله به کرکوک پرده برداشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۹    
مرصادنیوز:وزارت دفاع روسیه از پیدا شدن دومین جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده این کشور در دریای سیاه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۶    
مرصادنیوز:"سرای شاهینار"، نویسنده ترکیه ای اعلام کرد که به اتهام تمسخر بلال اردوغان، فرزند رجب طیب اردوغان، از یک سریال تلوزیونی به نام "عشق و بزرگی" کنار گذاشته شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۶    
مرصادنیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اینکه امروز برخی درصدد به فراموشی سپردن فتنه 88 هستند بدلیل نگرانی از افشای اسرار عناصر اصلی پشت صحنه و ابعاد بیشتری از فتنه همچنین تلاش برای دستیابی به قدرت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۳    
مرصادنیوز: امام جمعه شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر نقش سرمایه های اجتماعی در توسعه پایدار روستاهای شهرستان گفت: توسعه پایدار در روستاها نیازمند برنامه ریزی مستمر، جامع ، متناسب و هدفمند است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۹    
مرصادنیوز:طی ماه های اخیر قیمت گوشت گوسفندی به اوج خود رسیده و التهاباتی در بازار ایجاد کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۵    
مرصادنیوز:استاندار کرمانشاه از تنظیم قرارداد رسیدن قطار به کرمانشاه تا انتهای فروردین 96 خبر داد.
  • ۱