جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۸:۲۸Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 23 دی 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 1 دی 1395 مرصاد 2 دی 1395 مرصاد 3 دی 1395 مرصاد 4 دی 1395 مرصاد 5 دی 1395 مرصاد 6 دی 1395 مرصاد 7 دی 1395 مرصاد 8 دی 1395 مرصاد 9 دی 1395 مرصاد 10 دی 1395 مرصاد 11 دی 1395 مرصاد 12 دی 1395 مرصاد 13 دی 1395 مرصاد 14 دی 1395 مرصاد 15 دی 1395 مرصاد 16 دی 1395 مرصاد 17 دی 1395 مرصاد 18 دی 1395 مرصاد 19 دی 1395 مرصاد 20 دی 1395 مرصاد 21 دی 1395 مرصاد 22 دی 1395 مرصاد 23 دی 1395 مرصاد 24 دی 1395 مرصاد 25 دی 1395 مرصاد 26 دی 1395 مرصاد 27 دی 1395 مرصاد 28 دی 1395 مرصاد 29 دی 1395 مرصاد 30 دی 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۵۳    
مرصادنیوز: وحید شمسایی٬ فالکائو٬ رایان گیگز و رونالدینیو برای انجام یک بازی دوستانه به لبنان دعوت شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۹    
مرصادنیوز: مراسم وداع با پیکر مطهر یکی از شهدای فاطمیون صبح امروز شنبه 25دی ماه 95 در معراج شهدای مرکز برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۳    
مرصادنیوز: آیت الله جوادی آملی در دیدار عوامل سریال موسی کلیم الله گفت: به برکت انقلاب اسلامی، سینما معقول شده و محدوده آن از دور بین حس و خیال ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۸    
مرصادنیوز: در جدول زیر نتایج نهایی مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر را مشاهده می کنید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۹    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق در بیانیه خود آورده است: یگان های محور شمالی شهر موصل متشکل از نیروهای ارتش ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۵    
مرصادنیوز: سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه اعتراض ایران به نقض برجام توسط آمریکا در نشست کمیسیون مشترک در وین مطرح شد، گفت: آمریکایی ها قول داده اند که تمدید آیسا بر برجام تاثیرگذار نخواهد بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۰    
مرصادنیوز:مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان از برجای ماندن چهار زخمی در اثر انفجار گاز در یک نانوایی بربری خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۵    
مرصادنیوز:اولین همایش دستاوردهای فاوا و زیر ساخت های دفاع سایبری نیروی هوایی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۰    
مرصادنیوز:معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از سخت گیری بانک ها در حق بنگاه های اقتصادی استان انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به این مشکل شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۷    
مرصادنیوز: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص ردیف های ویژه اعتباری برای صیانت از جنگل های غرب کشور با محوریت استان کرمانشاه شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۳:۵۱    
مرصادنیوز: یکی از اعضای ارشد حماس اعلام کرد توافق برای تشکیل شورای ملی فلسطین با مشارکت تمامی گروه های فلسطینی از جمله حماس و جهاد اسلامی حاصل شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۹    
مرصادنیوز: وزارت خارجه کویت اعلام کرد که یک سرباز آمریکایی با تیراندازی به خود، اقدام به خودکشی کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۳    
مرصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه کویت اعلام کرد که به زودی به تهران سفر خواهد کرد و حامل پیام کشورهای شورای همکار خلیج فارس به مقامات ایران است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۵۵    
مرصادنیوز: دروازه بان با سابقه تیم استقلال که امروز نیمکت نشین است همراه با دروازه بان اصلی این تیم در بازی امروز به تمرین نپرداخت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۵    
مرصادنیوز: تاریخ برگزاری مذاکرات صلح سوریه در آستانه به نتایج نشست گروه های مسلح سوری که در حال حاضر در ترکیه در جریان است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۱    
مرصادنیوز: استاتدار کرمانشاه در نشستی با حضور وزیر جهاد کشاورزی با محوریت اقتصاد مقاومتی باز هم اظهارات حاشیه ساز داشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۰    
مرصادنیوز: سرمربی تیم فوتبال استقلال به اشک ها و درخواست یک نونهال هوادار این تیم واکنش جالبی نشان داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۰    
مرصادنیوز: شهردار سابق نیویورک که روابط بسیار نزدیکی با گروهک تروریستی منافقین دارد، مشاور ترامپ در امور دفاع سایبری می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۰۰    
مرصادنیوز: رییس خانه احزاب دعوت معاون رییس جمهور برای حضور در جشنواره ملی خانواده را نپذیرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۱:۴۷    
مرصادنیوز: علی دایی بخاطر اخراجش در دیدار قبل، دیدار این هفته تیمش مقابل استقلال تهران را از روی سکوها دنبال کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۱:۴۱    
مرصادنیوز: روحانی در تماس تلفنی تسلیت رئیس جمهوری ترکیه گفت: ابراز همدردی ملت و دولت ترکیه نشان آن است که ما دو ملت همسایه و مسلمانیم که در غم و شادی یکدیگر شریکم و این از سنت های نیکوی دین مبین ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۱    
مرصادنیوز: وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما هنوز در مبادلات پولی مشکل داریم و بخش عمده ای از این مشکل متوجه خود ماست چرا که ما بلد نیستیم با دنیا صحبت کنیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۹    
مرصادنیوز: نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که تعاملات دولت با مردم از طریق سیاسی ترین جایگاه در استانداری ها با توجه به انتخابات 96 صورت بگیرد چرا که این شائبه ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۱    
مرصادنیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز یکشنبه هفته جاری بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و رسانه های بین المللی هر کدام به نوعی آثار درگذشت وی بر سیاست داخلی ایران را تحلیل کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۶    
مرصادنیوز: رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی درخصوص دلایل کاهش بودجه قرآنی در سال 96 گفت: به نظر من، عدم اعتقاد به اینکه کار قرآنی از وظایف دولت است، سبب کاهش اعتبارات می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۹    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب ماده 58 قانون برنامه ششم توسعه در مجلس، وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی موظف به جذب پیمانکار و نیروی انسانی بومی شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۶    
مرصادنیوز: کمیته منتخب اطلاعاتی مجلس سنا روز پنجشنبه نشستی برای بررسی صلاحیت مایک پامپئو، گزینه پیشنهادی ترامپ برای تصدی ریاست سازمان سیا برگزار کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۳    
مرصادنیوز: مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام روز پنجشنبه در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۹    
مرصادنیوز:بیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه ای ضمن تشکر و قدردانی از این همه ابراز احساسات پاک و بی شائبه، بخاطر عدم امکان حضور در این مراسم از مردم سراسر کشور عذرخواهی کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۳    
مرصادنیوز:دیدار تیم های فوتبال نفت تهران و استقلال با برتری شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۳    
مرصادنیوز:علت فوت کودک 15 ماهه در بیمارستان 29 بهمن تبریز، از طرف دانشگاه علوم پزشکی، پزشکی قانونی و نظام پزشکی در حال بررسی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۹    
مرصادنیوز:منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند همسر نخست وزیر این رژیم 'سارا نتانیاهو' باردیگر به اتهام فساد مالی بازجویی شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۷    
مرصادنیوز:این نمایشگاه که به مدت 10 روز در لندن دایر است، انواع قایق های تفریحی و لوکس روز دنیا را در خود جای داده است .
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۳    
مرصادنیوز:دیدار تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی با پیروزی شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۴    
مرصادنیوز:آگهی فروش برج مشهور خیابان شریعتی تهران به نام برج جام منتشر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۷    
مرصادنیوز:مسئول روابط عمومی و تبلیغات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نخستین نشست خبری سخنگوی این جبهه در روز یکشنبه 26 دی ماه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۱    
مرصادنیوز:رادیو ورزش یونان به عنوان معتبرترین رسانه ورزشی این کشور از پیوستن ملی پوش ایرانی پانیونیوس به تیم مطرح المپیاکوس خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۲    
مرصادنیوز:وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که با قرارداد ایرباس و بوئینگ حدود 50 هزار صندلی ایجاد ظرفیت در حمل ونقل هوایی صورت گرفته است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۱    
مرصادنیوز:رییس انجمن دندان پزشکان عمومی ایران گفت: دهان شویه باید به مدت یک ساعت در دهان بماند یا هر ده دقیقه تخلیه و تعویض شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۸    
مرصادنیوز:سخنگوی سازمان انرژی اتمی از انتقال 130 تن اورانیوم خریداری شده به کشور در آینده نزدیک خبر داد و گفت که قیمت چینی ها برای بازطراحی راکتور اراک در مقایسه با استانداردهای بین المللی قیمت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۶    
مرصادنیوز:وزارت دفاع روسیه از تغییر آرایش نظامی خود در سوریه خبر داد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که نخستین جنگنده SU-24 خود را از سوریه به خانه بازگردانده و در عوض قرار است چهار فروند جنگنده SU-25 ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۴    
مرصادنیوز:در پی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام سید محمود مرعشی فرزند مرحوم ایت الله مرعشی با حضور در منزل محمد هاشمی، درگذشت وی را به او و بیت هاشمی تسلیت گفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۰    
مرصادنیوز:مدیرعامل ایران ایر با یادآوری این که 23 سال از ورود هواپیماهای نو به کشور می گذرد، گفت: با ورود هواپیماهای جدید باید پوسته سنتی ایران ایر شکسته شود و بهره وری را بالا ببریم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۲    
مرصادنیوز: رئیس دفتر مقام معظم رهبری بابیان اینکه امروز اداره دنیا در دست اراذل است، گفت: دشمنان به دلیل وجود نیروهای مسلح قوی و پرتوان جرأت دست اندازی به کشور ما را ندارند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۲    
مرصادنیوز:نخستین ایرباس نو کشور دقایقی پیش در فرودگاه بین المللی مهرآباد به زمین نشست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۹    
مرصادنیوز:عضو کمیسیون قضائی مجلس گفت: مجلس از وزیر کشور در خصوص ابلاغیه اش به معاونین سیاسی استانداری ها و در خصوص دیدار با مردم و تهیه کلیپ از این دیدارها سوال خواهد کرد و قوه قضائیه نیز باید به این ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۶    
مرصادنیوز:فیفا در اولین رده بندی تیم های ملی جهان در سال 2017، رنکینگ جدید خود را اعلام کرد که با این حساب ایران همچنان در رده اول آسیا قرار دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۵    
مرصادنیوز:فرماندار شهرستان هرسین خانواده های معظم شهدا را سرمایه های معنوی کشور دانست و گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدا و ادامه آرمان های آنان رسالت همه مسئولان است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۲    
مرصادنیوز: مدیر کل فنی و حرفه ای استان از ایجاد تفاهم نامه با صنعت و معدن برای ارائه آموزش معادن به معدن کاران در سنقرو کلیایی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۲    
مرصادنیوز: شهردار و اعضاء شورای شهر جوانرود از پروژه های در حال اجرای حاشیه شهر جوانرود بازدید و ازکیفیت اجرایی این پروژه ها از نزدیک دیدن کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۸    
مرصادنیوز:مسئول کمیته مربیان هیئت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه گفت: مسابقات استعدادیابی دو و میدانی دختران امروز پنجشنبه در استادیوم 15 خرداد کرمانشاه برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۵    
مرصادنیوز: نشست تحکیم خانواده و مهارت های زندگی با هدف آگاهی بخشی و ارتقا مهارت های زندگی زناشویی در اسلام آبادغرب برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۵    
مرصادنیوز:سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به آخرین وضعیت طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی، گفت: نمایندگان استیضاح کننده وزیر راه همچنان خواهان طرح استیضاح آخوندی هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۵    
مرصادنیوز: در سالن ارشاد اسلامی روانسر همایش توانمندسازی بانوان در این شهرستان برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۲    
مرصادنیوز: در جریان معاملات بازار آزاد امروز تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با پانزده هزار تومان افزایش مواجه بود؛ ضمن اینکه قیمت هر یورو نیز به 4343 تومان رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۰    
مرصادنیوز:نخستین سمینار پیوند سلول های بنیادی غرب کشور باحضور نمایندگانی از دانشگاه های علوم پزشکی غرب در کرمانشاه برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۶    
مرصادنیوز: مجلس ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی در عصر دیروز(چهارشنبه) در کربلا برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۶    
مرصادنیوز: سوده عزتی بانوی ووشو کار جوانرودی، با درخشش در رقابت های ووشوی دانشجویان کشور به تیم ملی دانشجویان ووشو کشور جهت حضور در مسابقات 2017 تایوان راه یافت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۵    
مرصاد نیوز: شاید وقتی ظریف در خیابان های ژنو در حال قدم زدن با کری بود نمیدانست این راه به بیابانی بی آب وعلف ختم می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۸    
مرصادنیوز:کشف دو تن برنج خارجی قاچاق و کشف 3 کیلو هروئین و 1 کیلو تریاک بخشی از اخبار انتظامی استان کرمانشاه هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۱    
مرصاد نیوز: با نظر موافق فدراسیون کشتی، میزبانی رقابت های جام جهانی کشتی آزاد سال 2017 به استان کرمانشاه رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۸    
مرصادنیوز:نماینده مردم محلات در مجلس گفت: اگر ابلاغیه وزارت کشور در عمل به معنای انتصاب معاونان سیاسی استانداری ها به عنوان رئیس ستاد فرد خاصی باشد قطعا خروج از دایره بی طرفی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۶    
مرصادنیوز: در حالی که طی سالهای اخیر خبرهای متعددی از هزینه های سرسام آور سفرهای دولت به کرمانشاه منتشر شده است، گذری به کوچه های شهر نشان می دهد که این پولها می توانست صرف چه مشکلاتی شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۹    
مرصادنیوز: سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از ادامه روند کاهشی دما تا روز شنبه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۲    
مرصادنیوز: فرماندار شهرستان سنقرو کلیایی در جلسه شورای مهارت گفت: احیای فرش بافی در شهرستان سنقروکلیایی که در این شهرستان پیشینه ای دیرین دارد می تواند فرصتی مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار باشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۲    
مرصادنیوز:یوسفی با بیان اینکه در سراسر کشور هم معاونان برنامه ریزی فرمانداری ها مسئول سرشماری هم بوده اند، گفت: از این رو با استفاده از اختیارات قانونی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۵    
مرصاد نیو.ز: شهرستان جوانرود یکی از شهرستان های استان کرمانشاه با طبیعتی بسیار زیبا و دلنشین است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۹    
مرصادنیوز: فرمانده گردان امام حسین(ع)شهرستان سرپلذهاب گفت : بالا بردن روحیه بسیجیان جان برکف گردانهای امام حسین(ع) وتقویت آمادگی جسمانی یکی از مولفه های مهم آمادگی رزم نیروهای مسلح می باشد که ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۳    
مرصاد نیوز: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سرپلذهاب گفت :شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشارکت هدفمند مسئولان و مردم بویژه خانواده ها در تحقق اهداف متعالی تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی است .
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۰    
مرصادنیوز: فرماندارشهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم برخورد با توزیع کنندگان مرغ زنده سیار در شهرستان گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۶    
صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه و فرماندار شهرستان یک کاروان در قالب طرح مهر درخشان از هرسین به مشهد مقدس اعزام شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۰    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از اجرای طرح بازدید پلیس از واحدهای صنفی و پلمپ تعداد 15 واحد متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن مقررات خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۳    
مرصادنیوز: پیش از ظهر امروز با حضور سردار بسیجی حاج محمد طالبی مراسم آبروی محله یادواره سردار شهید حاج حامد یعقوب نژاد در شهر حمیل از توابع اسلام آبادغرب برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۹    
مرصادنیوز: یک کارآفرین در شهرستان گیلانغرب گفت: توانمندسازی افراد کم درآمد از اهداف و کارکردهای مهم اقتصاد مقاومتی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۶    
مرصادنیوز:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی در مجلس مطرح است که اصلاحاتی در خصوص نقش آفرینی شورای فقهی را بیان می کند که شورای فقهی فقط ناظر نیست بلکه نظر و حکم آن برای بانک مرکزی نافذ ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۰    
مرصادنیوز: Speed Booster نرم افزاری برای گوشی های اندروید است که به کمک آن می توانید سرعت گوشی خود را ارتقا دهید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۷    
مرصادنیوز:سرپرست بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: 600 هزار نفر از جمعیت روستایی و عشایری استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۴    
مرصادنیوز:چند ساعت قبل از تدفین مرحوم هاشمی فرزندش یاسر در گفتگویی با تلویزیون گفت: پدرم علاقمند به دفن شدن در قم بود اما باید تا ساعتی دیگر وصیت نامه او را بخوانیم و تصمیم بگیریم که کجا دفن شوند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۸    
مرصادنیوز: صبح امروز در عملیات موفق پلیسی در شهر اراک قاتل فراری جنایت خونبار روز چهارشنبه دستگیر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۸    
مرصادنیوز: امیرالمومنین علیه السلام: جهاد بر چهار پایه استوار است: امر به معروف، نهی از منکر، راستگویی و پایداری صادقانه در هر حال، و دشمنی با فاسقان.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۸    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برجام یک معاهده چند جانبه است که اصلی ترین تعهدات آن برای ستانده اندک ایران به آمریکا مربوط می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۷    
مرصادنیوز:آوانس های مکرر کمیسیون عمران مجلس به وزیر راه برای تعویق استیضاح در حالی است که 84 نماینده طرح استیضاح آخوندی را امضا کرده و بعد از گذشت یک ماه معطلی 50 نماینده در نامه ای به رئیس کمیسیون ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۱    
مرصادنیوز: رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان ابعاد شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: آن مرحوم مصلحت ملی و انقلاب را برتر از هر چیز دیگر می دانستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۳    
مرصاد نیوز : در آغاز هفته هجدهم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و از گروه اول، تیم بعثت کرمانشاه برای جبران شکست هفته گذشته خود به مصاف شهرداری اراک خواهد رفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۹    
مرصادنیوز:این دوره از سوی وزارت آموزش و پرورش به همه اداره های استانی ابلاغ شد و بر اساس این ابلاغیه معلمان باید به ازای حضور در هر ساعت کلاس آموزش ضمن خدمت از هر نوع آن، ساعتی هزار تومان ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۶    
مرصادنیوز:مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور با شکوه و یکپارچه نهادها، ارگان ها و مردم در کنگاور برگزار شد
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۳    
مرصادنیوز:معلوم نیست فرمانداری بر اساس چه قانون، ملاک و معیاری از بخشدار خواسته که 100 میلیون از بودجه روستاهای محروم در اختیار فرمانداری قرار دهد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۳:۱۰    
مرصاد نیوز: صنعت نمایشگاه در سال های اخیر جایگاه خوبی در شهرستان کنگاور پیدا کرده است کرده که علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی، تهدیدی برای بازار محسوب می شود.