چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

مرصاد (mersadnews.ir)

مهمترین خبرهای مرصاد بر روی ایمیل شما

  ۱ ساعت پیش    
استاندار کرمانشاه گفت: رعایت قانون عفاف و حجاب در همه دستگاه های اجرایی واجب است و دستگاه هایی که ارتباط بیشتر با مردم دارند مانند دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری ها باید توجه بیشتری را داشته باشند.
  ۱ ساعت پیش    
جانشین فرمانده کل انتظامی استان کرمانشاه گفت: طرح نور عفاف و حجاب فراجا از لحاظ گوناگون با استقبال مردم مواجه شده است به نحوی که مردم در فرماندهی انتظامی حاضر شده و از پلیس اعلام حمایت کردند.
  ۳ ساعت پیش    
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تیم فوتبال بعثت طی مسابقاتی که برگزار شده، نتایج بسیار خوبی به دست آورده است و در حال حاضر جزو چند تیم صدرنشین جدول بوده و یکی از مدعیان اصلی ...
  ۴ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
کارشناس فوتسال ژاپن در مورد حذف مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا از این رقابت ها، سامورایی آبی را به یک کشتیِ در حال غرق شدن تشبیه کرد.
  ۴ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
منتخب مردم در دوازدهمین دور انتخابات مجلس با بیان اینکه حضور مردم در دور دوم انتخابات در رسد رسانه های بین المللی قرار دارد تاکید کرد: حضور مردم پای صندوق های رای تقویت کننده مولفه اقتدار ملی است.
  ۵ ساعت پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد تا مانع بزرگ برای کسب مجوز حرفه ای جهت حضور در رقابت های آسیایی برداشته شود.
  ۵ ساعت پیش    
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه ملحق شدن روستای ده پهن به شهر کرمانشاه در وزارت کشور در حال پیگیری است، گفت: ده پهن تا پایان تابستان به کرمانشاه الحاق می شود.
  ۵ ساعت پیش    
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از اعزام 170 زائر بیت الله الحرام از این استان خبر داد.
  ۹ ساعت پیش   + ۳۰ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد، فرمودند: رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید ...
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح مسطورا طی سه سال گفت: 300 برگزیده کرمانشاهی طرح زندگی با آیه ها با حضور جمعی از مسئولان استانی تجلیل و تقدیر شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۷:۴۲    
اجرای طرح نور به منظور رعایت عفاف و حجاب در جامعه از پشتوانه شرعی و قانونی برخوردار است که در این میان مردم و دستگاه های مختلف باید پای کار اجرای آن باشند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۱:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
صبح خود را با تلاوت آیات 73 تا 79 سوره مبارکه توبه صفحه 199 کلام الله مجید آغاز کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۱:۱۱    
شهید فرهنگی علی مراد شریعتی عاشق جبهه و جنگ بود و به خاطر تقوا و مدیریت خوبی که داشت در زمان حیاتش سرپرست مهاجرین جنگ تحمیلی در کرند غرب و بهیار بیمارستان ها و همچنین معلم نهضت نیز بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه اگر بخواهد یک حرکت بهتر، دقیق و اثربخش تر در فضای فرهنگی داشته باشد نیاز به یک کار قرارگاهی دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۲    
به دنبال برگزاری جلسه ناتمام روز گذشته شهرداری و شورای شهر، شورای شهری ها به وعده استاندار مبنی بر انحلال، نزدیک و نزدیک تر شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۷    
شهردار هرسین گفت: در طراحی بوستان دیوانگاه کنار یادمان شهدای گمنام شهر هرسین به فضای فرهنگی و تفریحی توجه ویژه ای می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ؛ کرمانشاهیان با تشکر از اقدامات پلیس خواستار برخورد با موارد بدحجابی به عنوان مطالبه عمومی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه از اتفاقات مبارکی که در سال جاری رقم خواهد خورد جشنواره بین المللی مد و لباس جبهه انقلاب است، گفت: باید برند جهان اسلام معرفی شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۷   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه با اشاره به صدور مجوز الکترونیک کسب و کار گفت: اصناف کرمانشاهی برای دریافت پروانه الکترونیک اقدام کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۲    
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی بازوی توانمندی برای ارتقای سلامت مردم است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گرانی و تورم به شدت مردم را آزار می دهد و قطعاً باید مجلس دوازدهم به این مسائل توجه ویژه داشته باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران گفت: انتظار عمومی از مجلس آینده این است که پیشران تحقق برنامه هفتم توسعه باشد تا گره های اقتصادی در بستر برنامه هفتم توسعه گشوده شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
در فیلم تمساح خونی ، معضلات اجتماعی در قالب طنز به تصویر کشیده شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
معاون حفاظت بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: میزان ذخایر سدهای استان کرمانشاه پس از بارش های اخیر 67 درصد بوده که این آمار در حال افزایش است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۷    
مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، گفت: با اعزام ارزیابان به واحد های تولیدی، نشان اقتصاد مقاومتی به واحد های موفق اعطا خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
در حالی که سراجی، هنری به قدمت تاریخ زاگرس نشینان است اما امروزه در غفلت مسئولان امر این میراث هنری را با نام کرمانشاه نمی شناسند!
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
صبح خود را با تلاوت آیات 69 تا 72 سوره مبارکه توبه صفحه 198 کلام الله مجید آغاز کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۲۷    
شهید رئیسی در فرازی از وصیت نامه خود بیان کرده است: به کافران و منافقان بگویید ما مکتبیان حسین بن علی(ع) هستیم و شهادت در راه خداوند را آرزو داریم و از جان و دل می خریم و خداوند مشتری ماست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۲    
مسئول بسیج سازندگی ناحیه اسلام آبادغرب گفت: امروز سپاه و بسیج در عرصه محرومیت زدایی و امید آفرینی در جامعه پیش رو هستند و در این میان سازمان بسیج سازندگی با ساماندهی جوانان در گروهای جهادی خدماتی در ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
کرمانشاهیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل امنیت منطقه می دانند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: زبونی امروز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اقتدار سپاه است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۷   + ۵ سایت دیگر  
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین ماه شاهد کاهش تصادفات جاده ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه 8 درصد کاهش یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۷    
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: در بحث هم افزایی بین بخش خصوصی یعنی شرکت های دانش بنیان و بخش های نظامی در ایران ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۲    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه گفت: در عملیات وعده صادق سپاه پاسداران همه لایه های دفاعی اسرائیل را درهم شکست و علاوه بر اینکه به اهداف خود رسیدند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۷    
استاندار کرمانشاه گفت: پروژه باند فرودگاه شهیداشرفی کرمانشاه تابستان امسال به بهره برداری می رسد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۲    
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: در عرصه موشکی و ماهواره ای حرف های بسیاری برای گفتن داریم و به تعبیر ژنرال آمریکایی دیگر آن سیطره و هیمنه مطلقی که نظام استکبار داشت در هم شکسته شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۲    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد؛ مردم کرمانشاه همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران از اقدامات این نهاد انقلابی و مردمی در راستای تامین امنیت کشور قدردانی کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۷    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه شور و نشاط اجتماعی باید در دهه کرامت افزایش پیدا کند گفت: جشن های دهه کرامت کرمانشاه باید گسترده باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
دبیر کانون های خدمت رضوی کرمانشاه با اشاره به آغاز جشن های دهه کرامت از 22 اردیبهشت ماه گفت: کرمانشاه در دهه کرامت میزبان خادمان رضوی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۲   + ۱۴۲ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: متوسط سن بازنشستگی به حدود 40 سال و کمتر رسیده است. گاهی نیروی کار در اوج تجربه و مهارت از بازار کار خارج می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۲   + ۲۹ سایت دیگر  
پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت 9 سال انجام شد و زائران راهی عربستان شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۷   + ۲۲ سایت دیگر  
سخنگوی صنعت برق گفت: به صورت میانگین 50 درصد برق کشور در بخش تولید واحدهای صنعتی و کشاورزی مصرف می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اداره جنگل کاری منابع طبیعی کرمانشاه از کاشت 3 میلیون اصله نهال در عرصه های مختف منابع طبیعی استان کرمانشاه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۷   + ۱ سایت دیگر  
رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سپاه در تمام عرصه های خدمت رسانی به مردم حضور داشته است، گفت: سپاه پاسداران نهادی برگرفته از مردم است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۷    
رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران در کنار تأمین امنیت مردم جامعه و دفاع از خاک جمهوری اسلامی ایران همیشه خدمت رسانی بی منت به محرومان را جزو وظایف ذاتی خود می ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
همانند بسیاری از هفته های گذشته لیگ بیست وسوم، سه تیم صدرنشین بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته دارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه کنگاور گفت: جمهوری اسلامی ایران درس تلخی به رژیم صهیونیستی داد که در پای دفاع از کشور بسیار جدی هستند و ابهت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در هم شکست و له و لگد مال شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۶:۰۲    
دانشجوی بسیجی حمید اسماعیلی سوادکوهی در وصیت نامه خود آورده است: از همه کسانی که حقی بر گردنم دارند از مالی و یا غیره و حق آن ها را ادا ننموده ام، حلالیت می طلبم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۷   + ۷۹ سایت دیگر  
رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور از پیش بینی وقوع سیلاب در 15 استان کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۱    
به منظور کوتاه شدن مسیر نودشه-نوسود و برخورداری از طبیعتی بکر احداث جاده پل زلته-دوآب مطالبه مردم پاوه است که مسئولان امر از آن غافل اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۱   + ۲۴ سایت دیگر  
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد شکست تیلور در انتخابی آمریکا و غیبتش در پاریس، به آرامش روانی تیم به دلیل پایان تمرکز بیش از حد تئوریسین ها و کارشناسان روی کشتی یزدانی-تیلور کمک خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۱   + ۲ سایت دیگر  
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در گمرک پرویزخان قصرشیرین خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۱   + ۱۲ سایت دیگر  
اول اردیبهشت ماه، سالروز تولد شهید ابراهیم هادی به عنوان روز شهدای ورزشکار نام گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۱    
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: افتخار سپاه مردمی بودن آن است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور گفت: عملیات افتخارآمیز وعده صادق اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عمر 75 ساله رژیم صهیونیستی بود که کاملا صحنه را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۱    
دانشجویان جهادگر دانشگاه پیام نور کرمانشاه روز سه شنبه 28 فروردین ماه در قالب گروه جهادی شهید گودینی اردوی چهار روزه در مناطق کم برخوردار شهرستان صحنه برگزار کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۵   + ۱۷ سایت دیگر  
رئیس جمهوری اسلامی ایران بنا بر دعوت رسمی نخست وزیر پاکستان برای بازدید si روزه فردا به اسلام آباد سفر می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۵    
سپاه با عملیات وعده صادق بار دیگر ابهت پوشالی رژیم منحوس و نامشروع صهیونیستی را با توجه به حمایت های گسترده و همه جانبه کشورهای غربی به سرکردگی استکبار جهانی در هم کوبید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۰   + ۲۰۷ سایت دیگر  
جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۰   + ۷ سایت دیگر  
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: همه ما باید پای کار بیاییم تا اوامر مقام معظم رهبری که حمایت از تولید با مشارکت مردم است، به سرانجام برسد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۵    
امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه سپاه هر کجا کشور به سپاه نیاز داشته حضور یافته است، گفت: اقدامات سپاه در محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور بی نظیر است و توانسته کارهای بسیار مهم را انجام دهد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت درصدد تحول آفرینی در آموزش و پرورش است، گفت: باید طبق سند تحول بنیادین دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
مردم سرپل ذهاب بااشاره به نقش سپاه در عرصه های دفاعی و نظامی در صیانت از انقلاب اسلامی از نقش آفرینی پاسداران در اعتلای نظام گفتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۵    
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمانشاه افزود: امروز توانمندی دیجیتال مقدمه عصر جدید است و باید در عرصه فناوری حضور داشته باشیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۰   + ۱ سایت دیگر  
فرماندار سرپل ذهاب گفت: امروز قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت فرامنطقه ای است و ما بر این قدرتی که میان نیروهای عظیم سپاه پاسداران وجود دارد، می بالیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۵   + ۱ سایت دیگر  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه امید ملت و نماد اقتدار ملی و قدرت بین المللی ایران اسلامی خواند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۰    
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: ایران اسلامی معادلات ناعادلانه دنیا را بر هم می زند و معادلات خود را بر جهان دیکته، تعریف، تبیین و تحلیل می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۵    
دشمنان انقلاب اسلامی از سوی سپاه پاسداران ضربات مهلکی را متحمل شده اند و هر زمانی خطایی مرتکب شده اند پاسخی سخت دریافت کرده و عملیات وعده صادق نمونه ای از آن است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۶:۲۴    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی بود، گفت: سپاه اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۰:۰۳    
شهید بشیرکامرانی با پیروزی انقلاب اسلامی وارد بسیج شد و با گروهک های ضد انقلاب مبارزه می کرد؛ در تخریب و پاکسازی میادین مین مزدوران عراقی فعالیت زیادی انجام داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۰:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
صبح خود را با تلاوت آیات 55 تا 61 سوره مبارکه توبه صفحه 196 کلام الله مجید آغاز کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۲    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار و راهبرد اول سپاه حفظ و ایجاد امنیت در منطقه است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۷   + ۱۰۹ سایت دیگر  
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی از حمایت ملت ایران در جریان اجرای عملیات وعده صادق قدردانی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۷   + ۲۸ سایت دیگر  
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: با آسودگی خیال تولیدکننده و افزایش تولید، وضعیت عرضه کالاهای اساسی به تولید مازاد رسیده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۲   + ۷۵ سایت دیگر  
کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی صلاحیت خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۲   + ۱۱۱ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پرویز داودی را تسلیت گفتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۷    
موضوع عفاف و حجاب یکی از آن دسته موضوعاتی است که همواره در معرض توجه قرار داشته و جزو اثرگذارترین مسائل فرهنگی جامعه ما به شما می رود، تا جایی که خیلی ها حجاب را آیینه بی غبار خوبی ها می دانند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۲    
رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به سبک زندگی ناسالم، گفت: عفونت های گوارشی و تنفسی شایع ترین بیماری های فصول گرم سال هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری باید به دنبال جذب منابع پایدار باشد، داشت: شهرداری نباید به جریمه ماده 100 متکی باشد زیرا این به معنای پذیرش تخلف است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۷   + ۱۵ سایت دیگر  
دادستان استان کرمانشاه از تشکیل یک هزار و 333 پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی در دستگاه قضائی کرمانشاه طی سال گذشته خبرداد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
اول اردیبهشت، همزمان با سالروز آغاز نگارش مجموعه گلستان سعدی، به عنوان روز گرامیداشت سعدی شیرازی، این شاعر پرآوازه، نام گذاری شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۷    
شهردار منطقه پنج کرمانشاه از افتتاح سه بوستان جدید با اعتبار 15 میلیارد تومان در شهرداری منطقه پنج شهر کرمانشاه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۲    
رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: کشتی استان کرمانشاه این ظرفیت را دارد و می تواند در کشتی ایران مطرح شود اما متأسفانه هیچ کدام از مسئولان استان توجه و دغدغه ای برای پیشرفت کشتی استان ندارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۷   + ۴ سایت دیگر  
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: نقش سپاه پاسداران در ایجاد امنیت در کشور و حتی در منطقه بسیار مهم است و امروز فراتر از مرزهای کشور در برخی از کشورهای منطقه که تحت ظلم استکبار جهانی قرار گرفته اند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۷:۳۷    
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نقش آفرینی بی بدیل سپاه پاسداران در اقتدار امروزی ایران، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان اصلی ترین نهاد انقلابی در همه میدان ها حضور دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۰:۴۱   + ۱ سایت دیگر  
صبح خود را با تلاوت آیات 48 تا 54 سوره مبارکه توبه صفحه 195 کلام الله مجید آغاز کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۰:۴۱    
شهید حشمت اله قاسمی سال 1358 به استخدام آموزش و پرورش درآمد، معلم روستای هزار خانی بود و همواره به شاگردانش درس مقاومت و ایثار می داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۷   + ۳ سایت دیگر  
نمازگزاران کرمانشاهی پس از انجام فریضه نماز جمعه این هفته، در حمایت از عملیات موشکی غرورآفرین وعده صادق حمایت و از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۲   + ۲۴ سایت دیگر  
خطیب موقت نماز جمعه تهران درباره عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات غرورآفرین و شگفتی ساز یک پاسخ موازن و یک واکنش حداقلی بود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۲    
ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: طراحی عملیات وعده صادق با تدبیر رهبر معظم انقلاب یک عملیات دفاعی بود که مبدأ یک تاریخ شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۷   + ۱۶ سایت دیگر  
مردم کرمانشاه امروز پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی از عملیات غرور آفرین وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب حمایت کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مداومت؛ جشنواره مد و لباس است که به زودی گروه هایی از کشورهای اسلامی و بخشی از قاره اروپا و آمریکا در آن حضور پیدا خواهند کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
تیم فوتبال استقلال که هفته ها صدرنشین لیگ برتر بود روز پنجشنبه با پیروزی سرخپوشان برابر صنعت نفت صدر را به رقیب سنتی داد و امروز برای پس گرفتن جایگاهش باید شمس آذر را شکست دهد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
موشک ها و پهپاد هایی که از ایران به سمت سرزمین های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۷   + ۴ سایت دیگر  
رسانه ملی برنامه و سریال های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 تدارک دید که می توانید آمار بازدید آن ها را مشاهده کنید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۲    
پدیده فعالیت مشاغل مزاحم در سطح شهر به شهرستان های استان کرمانشاه هم کشیده شده تا جایی که موجبات نارضایتی مردم اسلام آبادغرب را نیز فراهم آورده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۲   + ۹۵ سایت دیگر  
بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه زنی های نادرست رسانه ای اعلام می کند برنامه ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
شهید علی اصغر آقا براری در وصیت نامه خود می گوید: در تربیت فرزندان خود شئون اسلامی را در نظر بگیرید تا فرزندانی صالح پرورش دهید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
صبح خود را با تلاوت آیات 41 تا 47 سوره مبارکه توبه صفحه 194 کلام الله مجید آغاز کنیم.
مشاهده نتایج بیشتر...