پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 5 اسفند 1398 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 30 اسفند 1395 مرصاد 1 خرداد 1396 مرصاد 31 شهریور 1397 مرصاد 30 دی 1398 مرصاد 30 بهمن 1398 مرصاد 1 اسفند 1398 مرصاد 2 اسفند 1398 مرصاد 3 اسفند 1398 مرصاد 4 اسفند 1398 مرصاد 5 اسفند 1398 مرصاد 6 اسفند 1398 مرصاد 7 اسفند 1398 مرصاد 8 اسفند 1398 مرصاد 9 اسفند 1398 مرصاد 10 اسفند 1398 مرصاد 11 اسفند 1398 مرصاد 12 اسفند 1398 مرصاد 13 اسفند 1398 مرصاد 14 اسفند 1398 مرصاد 15 اسفند 1398 مرصاد 16 اسفند 1398 مرصاد 17 اسفند 1398 مرصاد 18 اسفند 1398 مرصاد 19 اسفند 1398 مرصاد 20 اسفند 1398 مرصاد 21 اسفند 1398 مرصاد 22 اسفند 1398 مرصاد 23 اسفند 1398 مرصاد 24 اسفند 1398 مرصاد 25 اسفند 1398 مرصاد 26 اسفند 1398 مرصاد 27 اسفند 1398 مرصاد 28 اسفند 1398 مرصاد 29 اسفند 1398 
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
مرصادنیوز: قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 6 میلیون و 96 هزار تومان، طلای 18عیار هم 625 هزار تومان و قیمت دلار در بازار آزاد 15 هزار و 591 تومان رسیده است.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۵    
مرصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه 8 مصوبه ویژه با رویکرد مشارکت محور برای کنترل آسیب های سیلاب در استان را تشریح کرد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۰    
مرصادنیوز: نتایج یک بررسی تازه حاکی از آن است مصرف یک صبحانه کامل به جای یک شام بزرگ می تواند به افراد کمک کند مقدار سوزاندن کالری را به دو برابر افزایش دهند.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
مرصادنیوز: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : به منظور پیشگیری از سرایت ویروس کرونا ، ملاقات بیماران در بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه تا اطلاع بعدی ممنوع است.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۳    
مرصادنیوز: یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف غذای شب مانده علاوه بر تهدید سلامت فرد، ارزش غذایی پایینی دارد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
مرصادنیوز: استاندار کرمانشاه با اشاره به پیش بینی بارندگی شدید در سطح استان از تمامی دستگاه های خدمات رسان خواست در این زمینه آمادگی های لازم را داشته باشند.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۸    
مرصادنیوز: این سخن رئیس جمهور محترم که می خواهند بهانه ها را از دست آمریکا بگیرند! نیز قابل فهم نیست! اولاً؛ در مقابل آن همه امتیازات نقدی که در مذاکرات هسته ای به آمریکا دادید ...
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۷:۴۳    
مرصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که دولت آمریکا قصد دارد در راستای مبارزه به شیوع ویروس کرونا، از کنگره این کشور درخواست بودجه اضطراری کند.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۷:۴۳    
مرصادنیوز: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پیشنهاد مجلس به سه وزارتخانه علوم، آموزش و پرورش و بهداشت برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۹    
مرصادنیوز: نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه مرگ و میر ناشی از کرونا قابل پیشگیری است، گفت: مبتلایان به کرونا در قم در حال بهبودی هستند.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
مرصادنیوز: در شرایطی که ویروس کرونا به یک استرس روزانه برای مردم تبدیل شده و به طور کلی زندگی آنها را مختل کرده است ...
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۹    
مرصادنیوز: مهمترین موضوع مطرح شده در ستاد مدیریت بحران کرمانشاه پیرامون تدابیر لازم برای مقابله با سیل احتمالی بود.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۴    
مرصادنیوز: کره جنوبی تمامی پروازها به شهر دئگو این کشور را که میزبان بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کروناست، لغو کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۴    
مرصادنیوز: ماهاتیر محمد که قرار بود تا نوامبر 2020 به عنوان نخست وزیر مالزی به فعالیت خود ادامه دهد، پیشنهاد استعفای خود را تقدیم پادشاه این کشور کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۹    
مرصادنیوز: رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت ضمن تشریح فرآیند پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان ها، درباره شرایط دفن فوت شدگان ناشی از کرونا ...
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۴    
مرصادنیوز: رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مشارکت 42 درصدی کرمانشاهی ها در انتخابات مجلس خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۹    
مرصادنیوز: معاون تعالی دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم توجه به اظهار نظرهای تخصصی دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت و متخصصین مربوطه ...
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۹    
مرصادنیوز: منتخب مردم قم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه گمانه زنی های مختلف برای کشور آسیب زاست، گفت: گسترش و میزان ابتلای کرونا زیاد است، اما خطر مرگ آن بسیار پائین تر از آنفلوانزا است.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۴    
مرصادنیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصمیم این هیئت برای ارائه لایحه "دو دوازدهم" بودجه تا دو هفته آینده خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۴    
مرصادنیوز: وزارت بهداشت عراق از ثبت اولین مورد ابتلا به کرونا خبر داد، این در حالی است که شبکه الفرات صبح امروز به نقل از اداره بهداشت نجف اشرف ابتلا به ویروس کرونا را تکذیب کرده بود.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۹    
مرصادنیوز: دبیر ستاد توسعه زیست فناوری با اشاره به همکاری مشترک ستاد توسعه زیست فناوری و اداره کل آزمایشگاه های سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت از تلاش ایران برای ساخت کیت تشخیص ویروس کرونا خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۴    
مرصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هرسین گفت : نظر به احتمال شیوع بیماری کرونا در کشور و احتمال کمبود ماسک ...
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۳    
مرصادنیوز: فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن از امشب به شبکه های سیما می آیند؛ "به روح پدرم" سیدجواد رضویان ...
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۸    
مرصادنیوز: نماینده دادستان گفت: متهم در بخشی از اقرارش گفته که اعلام زمان و مکان عملیات های سوریه، تردد فرماندهان مخصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جزء ماموریت هایش بوده است.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۳    
مرصادنیوز: رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با استفاده از روش های مدرن درمانی و بکارگیری امکانات پزشکی و دارویی ...
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۸    
مرصادنیوز: عضو کمیته مزد شورای عالی کار با اشاره به نشست امروز کمیته مزد شورای عالی کار اظهار کرد: گروه کارفرمایی باید در نشست امروز حضور داشته باشند تا سبد معیشت خانوار کارگران برای سال 99 مشخص گردد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۳    
مرصادنیوز: مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت از بهبود سه بیماری مبتلا به کرونا در تهران و اراک خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۸    
مرصادنیوز: فرمانده کل سپاه در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: سپاه برای ارائه هرگونه کمک و خدمات در مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آمادگی دارد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
مرصادنیوز: فرمانده مرزبانی ناجا جزئیات جدیدی از درگیری اخیر مرزبانان با اعضای گروهک های تروریستی در هنگ مرزی "جکیگور" ارائه داد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
مرصادنیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس از بررسی لایحه بودجه سال 99 در جلسات سال آینده مجلس خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۳    
مرصادنیوز: جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۳    
مرصادنیوز: تدابیر مختلفی برای مقابله با کرونا در استان کرمانشاه اندیشیده شده و اقدامات مختلفی در حال انجام است.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۳    
مرصادنیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از افزایش 20 درصدی ترددهای درون شهری کرمانشاه از تاریخ 25 بهمن تا 5 اسفند نسبت ماه گذشته خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۲    
مرصادنیوز: مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از معرفی مراکز عرضه میوه شب عید در این استان طی هفته آینده خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۷    
مرصادنیوز: مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: مرز عراق به دلیل مباحث مربوط به کرونا تا اطلاع ثانوی بر روی زوار ایرانی بسته است.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۷    
مرصادنیوز: تعلل دولت در ساماندهی مبادلات مرزی شاید یکی از دلایل اصلی اتفاقات ناگواری است که گاهی برای کولبران می افتد و همه را متأثر می کند.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۷    
مرصادنیوز: دومین میزگرد بررسی دانشگاه کارآفرین با حضور رؤسای دانشگاه های امیر کبیر، شریف، تربیت مدرس و علم و صنعت ایران برگزار شد و مقوله های نوآوری، فناوری ...
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۲    
مرصادنیوز: اولین و مهمترین اصل این است که این مجلس بطور قطع و یقین دیگر رنگ و بوی وکیل الدولگی نخواهد داشت که در آن دولت هر چه عالیجنابان دولتی در اتاق های فکرشان عزم کردند ...
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۷    
مرصادنیوز: فرماندار سرپلذهاب بصورت سرزده از داروخانه های سطح شهرستان بازدید کرد
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۷    
مرصادنیوز: رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور عزتمندانه مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد که مردم با مشارکت در انتخابات نقش مهم خود را در مسیر اداره کشور در چهار سال آینده ایفا کردند.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۷    
مرصادنیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: از داروخانه ها، مراکز عرضه و تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده بازرسی می شود.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۲    
مرصادنیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان سرپلذهاب ازتعطیلی تمام سالنهای ورزشی و استخرهای شهرستان تااطلاع ثانوی خبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۱    
مرصادنیوز: پیکر پاک شهید پاشاپور به معراج شهدای تهران رسید و برای طواف در حرم مطهر رضوی به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۱    
مرصادنیوز: رسانه های ضدانقلاب در حالی با استناد به تصاویر امروز رهبر انقلاب در جلسه درس خارج فقه، فاصله موجود را دلیل شیوع کرونا خواندند که سبک چینش این رویداد همواره به همین شکل است.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۶    
مرصادنیوز: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد کرمانشاه با اشاره به اعتماد مردم به شورای ائتلاف گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۶    
مرصادنیوز: جلسه ستاد مقابله با کرونا در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار و تمهیداتی برای کاهش اثرات کرونا ویروس اندیشیده شد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۱    
مرصادنیوز: امیرالمومنین امام علی علیه السلام فرموده اند: قرآن را بفهمید، زیرا که آن بهار دلهاست و از نور آن شفا جویید. زیرا که آن شفابخش بیماریهای سینه هاست.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۶    
مرصادنیوز: سومین دوره بصیرت کارکنان و خانواده های تیپ 181 زرهی ،به مدت سه روز در تالارگل یاس کوی سازمانی پادگان الله اکبر برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۶    
مرصادنیوز: درباره تعلق گرفتن عیدی به سربازان بیشتر بدانید.