شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۸Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن صنعت 9 آبان 1397 - mihansanat.com

میهن صنعت 3 فروردین 1395 میهن صنعت 1 فروردین 1396 میهن صنعت 1 فروردین 1397 میهن صنعت 31 اردیبهشت 1397 میهن صنعت 31 خرداد 1397 میهن صنعت 31 تیر 1397 میهن صنعت 31 مرداد 1397 میهن صنعت 31 شهریور 1397 میهن صنعت 30 مهر 1397 میهن صنعت 29 آذر 1397 میهن صنعت 1 دی 1397 میهن صنعت 1 بهمن 1397 میهن صنعت 29 اسفند 1397 میهن صنعت 1 آبان 1397 میهن صنعت 2 آبان 1397 میهن صنعت 4 آبان 1397 میهن صنعت 5 آبان 1397 میهن صنعت 6 آبان 1397 میهن صنعت 7 آبان 1397 میهن صنعت 8 آبان 1397 میهن صنعت 9 آبان 1397 میهن صنعت 10 آبان 1397 میهن صنعت 11 آبان 1397 میهن صنعت 12 آبان 1397 میهن صنعت 13 آبان 1397 میهن صنعت 14 آبان 1397 میهن صنعت 15 آبان 1397 میهن صنعت 19 آبان 1397 میهن صنعت 20 آبان 1397 میهن صنعت 21 آبان 1397 میهن صنعت 22 آبان 1397 میهن صنعت 23 آبان 1397 میهن صنعت 24 آبان 1397 میهن صنعت 25 آبان 1397 میهن صنعت 26 آبان 1397 میهن صنعت 27 آبان 1397 میهن صنعت 28 آبان 1397 میهن صنعت 29 آبان 1397 میهن صنعت 30 آبان 1397 
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۶    
کوچکی آپارتمان ها مدت ها است که دیگر یک دغدغه و معضل محسوب نمی شود. بسیاری از ما زندگی در خانه های کوچک را به عنوان یک سبک زندگی انتخاب کرده ایم و ترجیح می دهیم به جای آن که اجاره بهای سنگین را ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۶    
گاهی اوقات کاهش وزن طاقت فرسا به نظر می رسد اما برخی مواد غذایی هستند که در عین سالم بودن مواد خوشمزه ای برای کاهش وزن هستند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۲    
با حضور عضو هیات مدیره، مدیر امور شعب منطقه یک کشور و جمعی از مدیران استانی بانک ملی ایران و نیز مسئولان استان گیلان ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۲    
نماینده ناظر مجلس در ستاد اربعین ابراز داشت: اینکه بانک ملّی ایران در وسط یک کار بزرگ یک ماموریتی را بر عهده می گیرد و با سختی ها کار را پیش می برد، ایثار کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۷    
بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کار و طرح های اشتغال زا، تعداد 676 فقره تسهیلات طی شش ماه ابتدای سال جاری در برنامه اشتغال فراگیر پرداخت کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۷    
مدرسه هشت کلاسه شهدای بانک ملی ایران در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۷    
سیدعلی اصغر جلیلی نیا مدیرامور مالی پست بانک ایران گفت: با توجه به تعیین این بانک به عنوان کارگزار بانک مرکزی ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۲    
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت سایپایدک با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد این گروه در محل شرکت سایپایدک برگزار شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۲    
مدیرعامل سایپایدک پس از معارفه در اولین جلسه خود و در گردهمایی روسا و مدیران سایپایدک رئوس برنامه های خود را تشریح کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۷    
گروه عظیم خودرو طی روزهای آتی تحویل فوتون ساوانا، قوی ترین خودرو ساخت داخل را آغاز خواهد کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۲    
حضور نمایشگرهای حرفه ای در محیط های داخلی مانند فروشگاه ها، مجتمع ها و دفاتر تجاری و اداری چالش های مخصوص به خود را دارد ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۷    
خروج آمریکا از برجام و به دنبال آن نوسانات بازار ارز باعث شد تا خودروسازها نتوانند هدف گذاری های تولید خودرا به سرانجام برسانند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۲    
آرامش نسبی بازار آزاد ارز در هفته های گذشته اتفاقی بوده که تا حدود بسیار زیادی توانسته از بروز تلاطمات اقتصادی در کشور جلوگیری کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که تصمیم جدیدی برای قیمت گذاری خودرو انجام نشده است، گفت:کارگروه های کارشناسی برای رفع دلایل افزایش قیمت خودرو تعیین کرده ام و به صورت جدی پیگیر آن هستم تا ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۷    
وان پلاس یکی از کمپانی های چینی سازنده تلفن های هوشمند است که در به کارگیری فناوری های روز دنیا یکی از پیشگان این صنعت به شمار می رود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۷    
داشتن موهای زیبا و سالم نیازمند مراقبت صحیح و توجه به موها است و هیچ چیزی بهتر از ماسک مو نمی تواند این زیبایی و سلامت را تضمین کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۱    
رئیس مرکز ملی فرش دستباف با تشریح تصمیمات جدید برای حمایت از تولید و صادرات فرش دستباف ایران،گفت: احیای بیمه قالیبافان،حل مشکل فرش های مرجوعی،رونق صادرات و تامین مواد اولیه در دستور کار است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۱    
اپل از سه محصول جدید خود یعنی مک بوک ایر، آی پد پرو و مک مینی رونمایی کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۱    
شرکت خودروسازی هیوندای رسما از هیوندای i30 فست بک ان لاین رونمایی کرد. این محصول هیوندای با ظاهری کاملا جدید و اسپرت آماده ورود با بازار می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۱    
اولین تصاویر رسمی نسخه کانورتیبل یا کروک ب ام و سری 8 سرانجام منتشر شد.پیش از این نیز تصاویر جاسوسی زیادی از نسخه های کوپه و کانورتیبل سری 8 منتشر شده بود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۱    
رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه در حال حاضر هیچ بانک چینی با تجار ایرانی فعالیت نمی کند، گفت: من به عنوان یک صادرکننده با اجرای پیمان سپاری ارزی مخالفم زیرا این کار کلاً غلط است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۱    
می توانید به سادگی برای دوری از روزهای سخت کاری چند روزی را به گوشه ای از این دنیا بروید و در زیر آفتاب ملایم و خوب پاییزی لم دهید و از صدای آب و پرواز پرندگانن لذت ببرید و تعطیلات رویایی را در پاییز ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۱    
یک رسانه انگلیسی زبان هندی گزارش داده بسیاری از متحدان دولت آمریکا خواستار معافیت از تحریم های ایران خواهند شد و یا قوانین تحریم های آمریکا را نقض خواهند کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۷    
مدیر عامل بانک عامل بخش مسکن گفت: تسهیلاتی که بازپرداخت آن از سوی مشتریان در موعد مقرر انجام نشود، با انجام مقدمات قانونی و پس از صدور اجراییه، در فاز مزایده قرار می گیرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۷    
اسعدی سامانی با بیان اینکه نرخ های قبلی پروازهای داخلی بر مبنای دلار 8 هزار تومانی بود، گفت: دریافت ارز از سامانه نیما کند است یا با قیمت تمام شده 10 هزار تومان به دست شرکت ها می رسد بنابراین نرخ ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۲    
امروز با تداوم سامانه بارشی، در مناطقی از شمال شرق، شرق و ارتفاعات جنوب شرق کشور، بارش باران پیش بینی می شود.این سامانه بعد از ظهر به تدریج از مرز های شرقی کشور خارج می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۲    
وزیر دفاع گفت: جنگنده کوثر به زودی تحویل نیروی هوایی ارتش خواهد شد و خط تولید آن نیز به زودی افتتاح می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۷    
سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: آشفته بازار کنونی خودرو حاصل عملکرد نادرست شورای رقابت است که سبب ایجاد قیمت های کاذب در بازار شده و در نتیجه سودهای کلان به جیب دلالان می رود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۲    
گمرک جمهوری اسلامی جزئیات تجارت خارجی کشور در هفت ماهه نخست امسال را منتشر کرد که بر اساس آن 31.42 درصد از ارزش کل صادرات مربوط به پتروشیمی ها بوده و 8 ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۲    
رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز در واکنش به خبر مربوط به جیره بندی موبایل و محدودیت در فروش تلفن همراه گفت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۲    
شرکت تولید کننده لوازم خانگی ال جی از عرضه اجاق فرهای جدیدی خبر داده که 4 برابر سریعتر از اجاق فرهای امروزی عمل می کنند و به علاوه برای یک آشپزی مدرن طراحی شده اند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۷    
واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد با بررسی فیلم کنسرت حمید هیراد، لب زدن (پلی بک) این خواننده را تأیید و وی را به اجرای یک کنسرت رایگان در شیراز محکوم کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۲    
دو ایرانی مشهور در اینستاگرام، از ترکیه اخراج شدند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: هواپیمای آتش گرفته در کنار آشیانه ماهان، اسقاطی و بدون بال بود که در حال حاضر، آتش سوزی مهار شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۲    
به تازگی شرکت هایی از ایتالیا، صربستان، مجارستان و بلغارستان، تمایل خود برای خرید گاز روسیه از طریق خط لوله ترکیش استریم را اعلام کرده اند که این آینده رشد ال ان جی آمریکا را مبهم کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت، دوچرخه و قطعات، با اشاره به این که قیمت موتورسیکلت با رشد 30 تا 40 درصدی همراه بوده است ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۷    
هتل ها، رستوران ها و برخی فروشگاه های شهرهایی از ایران که این روزها پاتوق بیشتر گردشگران خارجی شده اند، در ازای فروش کالاهای مصرفی و خدماتی، یورو و دلار می گیرند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۲    
محققان فعال در دفتر تحقیقات و بازرسی پلیس فدرال آمریکا به تازگی سراغ شرکت تسلاموتورز رفته اند تا احتمال فریب دادن سرمایه گذاران این شرکت و آمار دقیق فروش آن را بررسی کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۲    
مدیرعامل شرکت ویزاکارت به تازگی از احتمال پشتیبانی از ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده سخن گفته است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۷    
بنا بر اظهارات منابع آگاه آمریکایی، تلاش سناتورهای آمریکایی برای تصویب تحریم های جدید با هدف قطع دسترسی ایران به سیستم بانکی سوئیفت، با مخالفت وزارت خزانه داری روبرو شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۲    
در حالی که برخی رسانه های خارجی از وجود برخی موانع از جمله اختلاف بر سر محل گشایش دفترسازوکار ویژهSPV در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا در هفته جاری خبر دادند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۲    
بر اساس اعلام گمرک، در 7ماهه نخست سال 27میلیارد دلار صادرات غیرنفتی صورت گرفته و عراق با 5میلیارد و 730میلیون دلار در صدر کشورهای واردکننده کالا از ایران قرار گرفت.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۲    
رئیس مجمع واردات با بیان این که تجربه تحریم های دوره پیشین نشان داد بخش خصوصی، موفقیت بیشتری در مسیر دور زدن تحریم ها داشت گفت: توقع فعالان اقتصادی از وزیر جدید صمت آن است که بخش خصوصی را تقویت کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۷    
عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار درباره مشکلات کارگران گفت:حتی عده ای برای گرفتن وام های کلان و دریافت مطالبات خود ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۲    
بررسی تحولات اخیر نشان میدهد، با ابهام در تداوم دسترسی به سوئیفت، پیشنهاد انتقال SPV اروپایی به داخل خاک کشور تا حدی چالشهای پیش روی بهره برداری از این نهاد مالی را میتواند از میان بردارد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۷    
هیئت های نمایندگی حاضر در نشست سالانه اتحادیه بازار طلای لندن پیش بینی کردند که قیمت طلا تا اکتبر سال آینده به 1532 دلار خواهد رسید.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۷    
تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران از هفته آینده (13آبان) آغاز می شود و طبق گزارشات منتشر شده، میزان صادرات نفت ایران کاهش قابل توجهی را تجربه نکرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۲    
طبق گفته خالد الفالح، هیچ کس نمی داند پس از تحریم های آمریکا، ایران چه مقدار نفت می تواند صادر کند. اما باید دقیق تر گفت که داده های نفت کش های ایرانی از همین حالا به یک معما تبدیل شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۷    
سازمان اطلاعات کره جنوبی می گوید شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه همسایه شمالی آماده بازکردن درب سایت های هسته ای- موشکی خود به روی بازرسین بین المللی می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۷    
معاون وزیر صنعت با بیان اینکه صادرات کالاهای وارداتی با ارز 4200 تومانی، ممنوع است، گفت: صادرکنندگانی که به تعهدات ارزی خود عمل نکنند، از مشوق ها محروم می شوند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۲    
کارشناسان معتقدند افزایش تولید و عرضه مسکن و همچنین مقابله با سوداگران بازار از طریق تکمیل سامانه املاک و وضع مالیات برعایدی مسکن می تواند راه نجات بازار مسکن از شرایط فعلی باشد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۷    
سازنده خودروهای لوکس بنتلی از ساخت سیستم وای فای ویژه خودرو خبر داد. به لطف این قابلیت جدید، سرنشینان می توانند از خدمات و سرویس های اینترنتی بهره ببرند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۷    
ثبت نام جشنواره بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2019 (فیراکاپ آزاد ایران) از 15 آبان آغاز می شود و تا 30 آذر ادامه دارد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۲    
عضو تیم ملی کاراته ایران گفت: پیش از این گفته بودم که کاراته دو طلا به من بدهکار است، اولی را در جاکارتا کسب کردم و حالا نوبت طلای قهرمانی جهان در وزن خودم است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۲    
قانون منع به کارگیری بازنشستگان از 24 آبان اجرایی می شود و روسای بازنشسته فدراسیون ها موظفند از سمت هایشان کناره گیری کنند. یکی از این فدراسیون ها فوتبال است ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۷    
تیم جاه طلب فرانک لمپارد بعد از حذف منچستریونایتد، این بار به دنبال حذف چلسی از جام اتحادیه است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۲    
رئیس اتحادیه کیف و کفش البرز از تعطیل شدن 60 واحد تولید کفش در استان خبر داد و گفت: واحدهایی که تا چند وقت پیش روزی 150 جفت کفش تولید می کردند امروز فقط می توانند 20 جفت تولید کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۷    
دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور گفت: طرح الزام استفاده از صندلی کودک در خودرو که به صورت لایحه به دولت فرستاده شده، در حال بررسی در مجلس است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۷    
براساس گزارش مرکز آمار، قیمت اکثر گروه های خوراکی بیش از 50 درصد رشد پیدا کرده در حالی که هر روز شاهد کاهش قدرت خرید مردم هستیم.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۷    
بهای نفت در روز چهارشنبه برای نخستین بار طی سه روز گذشته علیرغم نگرانی هایی در خصوص افزایش عرضه و جنگ تجاری آمریکا و چین افزایش پیدا کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۵۲    
اربعین امسال نیز فرارسید و همانند سالیان گذشته میلیون ها ایرانی شیفته سالار شهیدان عازم کربلا شدند تا ضمن ابراز ارادت عملی به اباعبداله الحسین (ع) ...