جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۲:۵۸Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن صنعت 14 آبان 1397 - mihansanat.com

میهن صنعت 3 فروردین 1395 میهن صنعت 1 فروردین 1396 میهن صنعت 1 فروردین 1397 میهن صنعت 31 اردیبهشت 1397 میهن صنعت 31 خرداد 1397 میهن صنعت 31 تیر 1397 میهن صنعت 31 مرداد 1397 میهن صنعت 31 شهریور 1397 میهن صنعت 30 مهر 1397 میهن صنعت 29 آذر 1397 میهن صنعت 1 دی 1397 میهن صنعت 1 بهمن 1397 میهن صنعت 29 اسفند 1397 میهن صنعت 1 آبان 1397 میهن صنعت 2 آبان 1397 میهن صنعت 4 آبان 1397 میهن صنعت 5 آبان 1397 میهن صنعت 6 آبان 1397 میهن صنعت 7 آبان 1397 میهن صنعت 8 آبان 1397 میهن صنعت 9 آبان 1397 میهن صنعت 10 آبان 1397 میهن صنعت 11 آبان 1397 میهن صنعت 12 آبان 1397 میهن صنعت 13 آبان 1397 میهن صنعت 14 آبان 1397 میهن صنعت 15 آبان 1397 میهن صنعت 19 آبان 1397 میهن صنعت 20 آبان 1397 میهن صنعت 21 آبان 1397 میهن صنعت 22 آبان 1397 میهن صنعت 23 آبان 1397 میهن صنعت 24 آبان 1397 میهن صنعت 25 آبان 1397 میهن صنعت 26 آبان 1397 میهن صنعت 27 آبان 1397 میهن صنعت 28 آبان 1397 میهن صنعت 29 آبان 1397 میهن صنعت 30 آبان 1397 
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۷    
معاون وزیر صنعت با اعلام اینکه متأسفانه هیچ اقدامی جهت کاهش قیمت پاکت های سیمان به عمل نیامده است،گفت: قیمت هر تن سیمان پاکتی باید 240 هزار ریال افزایش یابد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۵    
بانک ملی ایران باصدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی وتشکر از صبوری و همراهی زائران محترم اربعین ،اعلام کردمبالغ پرداختی تمامی افرادی که موفق به دریافت ارز اربعین (دینار عراق) نشده اند به طور کامل تامین شده ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۵    
هر بشکه نفت خام در مرحله جدید عرضه در رینگ بین الملل بورس انرژی، با قیمت 71,59 دلار ارایه خواهد شد که این رقم، در مرحله اول فروش 76.29 دلار اعلام شده بود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۵    
سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اطلاعیه ای جزئیات ثبت نام برای دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۵    
خانواده ها معمولاً در هنگام خرید تلویزیون با ویژگی های متنوع و اسامی مختلفی روبه رو می شوند که کار انتخاب مدل مناسب را سخت می کند و باعث سردرگمی افراد در انتخاب مدل مناسب می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۰    
با سی ویژگی مردمان کشورهای جهان سومی از دید یک استاد دانشگاه و پژوهشگر توسعه آشنا شوید.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۰    
نکتۀ ترسناک اینجاست که انگار اراده ای برای رشد تتلوها وجود دارد. آنها را دست کم نگیریم. تتل ها در ورزش، اقتصاد، سیاست و حتی دانشگاه ها تکثیر شده و حالا یکی یکی پذیرفته می شوند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۵    
معاون وزیر نیرو گفت: بر اساس رایزنی هایی که با بخش خصوصی داشتیم بین 20 تا 30 درصد افزایش نرخ خرید تضمینی برق تجدیدپذیر را شاهد خواهیم بود ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۳    
هیچ چیز مثل این نخواهد بود که صبح خود را با نوشیدن اسپرسویی که از موتور پورشه بیرون آمده شروع کنید.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۳۸    
نسل جدید ب ام و سری 3 به تازگی در نمایشگاه خودرو پاریس توسط این کمپانی آلمانی معرفی شد.طراحی این خودرو آینده نگرانه بسیار زیبا به نظر می آید.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۳    
نسخه اسپرت آئودی Q8 با نام آئودی SQ8 در حال تست در پیست نوربرگرینگ شکار شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۰۳    
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس سرمایه گذاری 157 هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای بیش از 5 هزار نفر را از طرح های مهم و اولویت دار اقتصاد مقاومتی در استان فارس اعلام کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۰۳    
با تصمیم وزیر صنعت ، معدن و تجارت، پیام برازجانی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت، به عنوان نماینده این وزارتخانه در ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۸    
بعد از امضای برجام غول های بزرگ نفتی برای سرمایه گذاری در صنعت نفت به ایران آمده و پای میز مذاکره نشستند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۳    
یک شرکت فنلاندی نمونه اولیه اتوبوس خودرانی ساخته که می تواند در آب وهوایی مختلف از جمله شرایط قطب فعالیت کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۳    
وزیر ارتباطات با اشاره به وقوع حمله سایبری علیه ایران و دفع موفق آن، گفت: این اقدام خصمانه را از طریق مجامع بین المللی پیگیری می کنیم.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۸    
معاون سرمایه گذاری و طرح های سازمان میراث فرهنگی گفت: پس از اعلام تحریم ها هیچ سرمایه گذار خارجی گردشگری اعلام برگشت سرمایه نکرده است چون منفعتشان را در ادامه مسیر می بینند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۳    
مدیر مرکز اطلاعات لوازم خانگی با اشاره به فروش برخی لوازم خانگی معمولی با بسته بندی برندهای با کیفیت و گران قیمت در بازار ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۳    
یک کارشناس مسایل اقتصادی می گوید: توزیع کوپن یا سبد کالا راهکار حمایت از اقشار محروم و کم درآمد نیست. به اعتقاد او هدف دولت از پرداخت کمک جبرانی، حفظ معیشت خانوارها در شرایط فعلی اقتصاد است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۸    
هیات دولت، بانک مرکزی را موظف کرد تا یک ماه آینده ضوابط پرداخت را تدوین و ابلاغ کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۳    
شرکت ترکیه ای فعال در عرصه سوخت رسانی به هواپیماهای مسافری در فرودگاه های این کشور از چند روز قبل رسما فروش سوخت به هواپیماهای ایرانی را متوقف کرده و همین مسئله مشکلاتی را برای شرکت های ایرانی به ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۳۳    
کنترل اعمال حیاتی بدن بدون کمک گرفتن از دکتر از جمله موضوعاتی است که محققان زیادی از سراسر جهان به دنبال تحقق آن هستند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۴۳    
از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه بیش از 176 هزار نفر تسهیلات ازدواج از بانک ملی ایران دریافت کردند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۴۳    
دکتر غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره کل بازاریابی این بانک گفت: این بانک در طراحی خدمات جدید بانکی به نیازهای روز جامعه توجه دارد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۸    
اولین نشست استانی هم اندیشی و بررسی مسائل جاری بخش درمان کارکنان بانک ملی ایران با حضور حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی بانک و کریم خان زند مدیر عامل شرکت بیمه نوین به میزبانی اداره امور شعب ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۲۸    
در اولین روز از رزمایش مشترک پدافند هوایی، سامانه موشکی سوم خرداد نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک موشک توانست پرنده متخاصم در آسمان محل رزمایش را مورد اصابت قرار دهد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۱۸    
محققان متخصص درزمینه اشیای فضایی ناشناخته معقدند برای اولین بار یک وسیله عجیب را در منظومه شمسی شناسایی کرده اند که احتمالا یک ایستگاه فضایی یا فضاپیما بوده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۸    
عضو هیات مدیره خانه معدن ایران گفت: بیشتر شرکت های خارجی حاضر در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران کانمین 2018 بنگاه های کوچک و متوسط (SME) معدنی به شمار می رود و می تواند راهی برای کاهش فشارهای ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۸    
عضو هیات مدیره انجمن انرژی بادی ایران اعلام کرد، ساخت پروژه های ساخت نیروگاه های خورشیدی و بادی به دلیل نوسانات نرخ ارز در ماه های اخیر متوقف شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۳    
رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ایران در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: حملات پراکنده از مبداء یک رژیم غاصب به زیرساخت های کشورمان همگی با قدرت دفع شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۳    
باتوجه به اینکه خصوصی سازی و واگذاری مورد تاکید وزیر جدید اقتصاد است، یک اقتصاددان این امر را در مقطع فعلی عامل آزادسازی بخشی از منابع دولتی دانست و آن را باعث ایجاد درآمد برای دولت و تامین ردیف های ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۳    
وحشت از افزایش سریع تر نرخ بهره توسط فدرال رزرو و وضعیت نامشخص جنگ تجاری چین-آمریکا که منجر به کاهش ریسک پذیری شده، موجب شد در معاملات امروز سهام آسیایی سقوط کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۸    
نمایندگان مجلس با ارسال گزارش توقف ثبت سفارش خودرو و افزایش تعرفه واردات خودرو به قوه قضائیه موافقت کردند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۸    
یک اقتصاددان گفت: آمریکایی ها بدون پشتوانه مالی و فریب دیگر کشورها دلار چاپ می کنند و دارایی های دیگر کشورها را می خرند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۲۸    
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ارزشیابی مهرماه 97 خودروهای ساخت داخل، محصول اچ30 کراس با ارتقا سطح کیفی موفق به کسب سه ستاره کیفی شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۲۳    
در حالی که وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی در جلسه معارفه خود، از آغاز فرآیند واگذاری سهام دولت در یک بانک و دو شرکت بزرگ دولتی از دیروز(یکشنبه) خبر داد، اما نه خانی رفت و نه خانی آمد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۸    
متوسط قیمت یک متر مربع بنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران 70.1 میلیون ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 55.4 درصد افزایش نشان می دهد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۸    
مراسم معارفه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل گروه و جمعی از مدیران ارشد سایپا برگزار شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۳    
شرکت بزرگ سامسونگ نیز همانند سایر غول های تکنولوژی هر ساله کنفرانسی برای توسعه دهندگان برگزار می کند که آخرین فناوری و نرم افزارهای خود را به نمایش گذاشته می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۳    
یک کارشناس حوزه سوخت گفت: نتیجه کشف و ضبط قاچاق تانکری سوخت نشان می دهد که عمده قاچاق سوخت پیش از رسیدن به جایگاه عرضه انجام می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۳    
طی 24 ساعت آینده سامانه بارشی در نیمه غربی کشور فعال می باشد که پیامد آن بارش باران، وزش باد و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف برای این مناطق می باشد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۸    
حسین سلطانی وزنه بردار دسته 73 کیلوگرم ایران گفت: حضور در مسابقات جهانی ترکمنستان برایم یک تجربه خوب بود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۳    
در تک دیدار امروز از هفته یازدهم لیگ برتر، استقلال تهران در تبریز با ماشین سازی دیدار می کند تا در صورت پیروزی در این دیدار از بحران عبور کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۸    
تیم فوتبال پرسپولیس که دیروز یکشنبه ژاپن را ترک کرده بود، صبح امروز وارد دبی شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۳    
لژیونر فوتبال ایران از حضورش در فوتبال انگلیس به نیکی سخن گفت و تاکید کرد که برای رسیدن به یک تیم بزرگ، هر روز به تلاشش اضافه می کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۸    
یک مقام رسمی دولت کره جنوبی از دریافت مجوز برای خرید نفت ایران خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۸    
با توجه به تغییرات متداول قیمت خودروها در بازار می توانید قیمت روز برخی خودروهای محبوب داخلی را مشاهده کنید.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۳    
علی لاریجانی در پاسخ به تذکر پورابراهیمی گفت: کمیسیون اقتصادی به مشکلات ارزی پیش آمده برای زائران اربعین رسیدگی خواهد کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۸    
مشاور انجمن خودروسازان ایران گفت: تعیین قیمت های نادرست و غیرواقعی از سوی شورای رقابت باعث شده که تولید قطعه و خودرو با زیان همراه باشد و در صورت ادامه این روند با ورشکستگی قطعه سازان ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۳    
میزان صادرات 24 کالای منتخب صنعتی در پنج ماهه نخست سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، اعلام شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۸    
بهای نفت در روز دوشنبه پس از آغاز تحریم های آمریکا علیه ایران و نیز معافیت موقتی برخی از کشورهای خریدار نفت ایران با کاهش مواجه شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۳    
برهم خوردن توازن عرضه و تقاضا باعث شده تا بازار خودرو همچنان آشفته و البته همراه با رکود باشدو معضلی که به عقیده کارشناسان تنها با عرضه محصول به بازار مرتفع خواهد شد.