پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 19 فروردین 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 17 فروردین 1395 میزان 18 فروردین 1395 میزان 19 فروردین 1395 میزان 20 فروردین 1395 میزان 21 فروردین 1395 میزان 22 فروردین 1395 میزان 23 فروردین 1395 میزان 24 فروردین 1395 میزان 25 فروردین 1395 میزان 26 فروردین 1395 میزان 27 فروردین 1395 میزان 28 فروردین 1395 میزان 29 فروردین 1395 میزان 30 فروردین 1395 میزان 31 فروردین 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۲    
خبرگزاری میزان- در برنامه گفت و گوی سیاسی رادیو گفت وگو، موضوع فناوری هسته ای با حضور دکتر بهروز کمالوندی، معاون سازمان انرژی اتمی در این زمینه بررسی خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۲    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی استان لرستان از دستگیری اعضای باند کلاهبردار و کشف یک میلیارد و یکصد میلیون ریال کلاهبرداری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- جلسه هماهنگی اجرای طرح روان درمانی اقامتی در زندان مراغه برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور گفت: سالانه 26 میلیون دوز واکسن تب برفکی در کشور نیاز است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۶    
خبرگزاری میزان- یک روزنامه آمریکایی تاکید کرد که سرکرده سابق سازمان تروریستی القاعده به اتباع خود دستور داده بود تا در طلا سرمایه گذاری کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تنها 1.5 درصد دام های سبک خراسان رضوی بر اثر ابتلا به بیماری تب برفکی تلف شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۲    
خبرگزاری میزان- هاشمیان فراهم کردن بسترهای مناسب برای تقویت روحیه بانوان شاغل در دستگاه قضا است، گفت : در این زمینه از پیشنهادات همکاران استقبال می کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس با یادآوری آماده سازی طرحی در مجلس در زمینه بانکداری بدون ربا، از اختصاص بودجه مناسب برای تقویت بنیه دفاعی در لایحه95 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- ستاره تیم فوتبال رئال مادرید، همچنان بهترین آمار را در لیگ قهرمانان اروپا بر جای گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- در برنامه بارگاه دوست رادیو گفت و گو ، موضوع نگاه ویژه امیرالمومنین به تمام مسائل و برقراری عدالت اجتماعی و سیاسی و همچنین توجه به یکی از ضروری ترین شاخصه های مدیران که مردم داری است ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری میزان- سردارعبدالرضاآقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان با ارسال لوح تقدیر با تبریک سال نو از زحمات و تلاش های وی قدردانی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۲    
خبرگزاری میزان- در برنامه پرده آخر این هفته رادیو گفت و گو، موضوع تجهیز و امکانات استاندارد سالنهای تئاتر و سالن های تئاتر فرسوده؛ با حضور پریسا مقتدی، رئیس مجموعه تئاترهای شهر و امیرحسین حریری ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۲    
خبرگزاری میزان- پس از آنکه صورت مذاکرات نشست ماه قبل فدرال رزرو آمریکا که دیروز منتشر شد نشان داد که این بانک با احتیاط به مقوله افزایش نرخ بهره نگاه می کند و ارزش دلار در برابر ین به پایین ترین رقم ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۲    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: درک واضح از حقوق متقابل زن و مرد در زندگی مشترک از مهمترین امور در تحکیم و آرام بخشی به خانواده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرکت سامسونگ با ثبت پتنتی در کره جنوبی، از ساخت نوعی لنزهای تماسی چشمی که در آن صفحه نمایش، دوربین، آنتن و سنسورهای مختلف تعبیه شده، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- مهاجم آرژانیتنی بانوی پیر در دیدار حساس تیمش مقابل روسونری به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان از کشف 813 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۲    
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری میزان- مدیر برنامه های مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن تشبیه جالبی از بازنشستگی احتمالی این بازیکن انجام داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری میزان- مترقب بر آمادگی دستگاه قضا برای انجام مطلوب تکالیف قانونی و شرعی تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- تاکنون حدود 750 هزار حساب در تعاونی اعتبار ثامن الحجج با ارزشی بیش از 9 هزارمیلیارد ریال تعیین تکلیف شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۲    
خبرگزاری میزان- زمان نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و ملوان مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۲    
خبرگزاری میزان- عتباتی گفت: اقدامات لازم در رصد تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم از سوی دادستانی در حال انجام است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مشکلات حقوقی بیش از 80 نفر از شهروندان رسیدگی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۱    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو این استان خبرداد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس هیئت اقتصادی ایتالیایی با اشاره به لغو تحریم ها و آغاز روابط ایران با غرب گفت: تبریز قابلیت های زیادی برای توسعه ارتباطات تجاری با اروپا دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی از واحد ثبتی فریمان بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- پرتابگر دیسک کشورمان در رده بندی برترین های این ماده در سال 2016 قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روسیه امروز جمعه تاکید کرد که ارتش سوریه پس از خروج نیروهای نظامی روسیه از این کشور همچنان به پیشروی خود ادامه می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 578 کیلوگرم حشیش طی درگیری مسلحانه در مرزهای جنوبی استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۲    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: فردا یکی از معدود روزهایی است که همه بازیکنانم را در اختیار دارم و این از خوش شانسی من و بدشانسی عبدالله ویسی است
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۲    
خبرگزاری میزان- مراسم چهلمین روز درگذشت زنده یاد" فرج الله سلحشور" هنرمند متعهد و انقلابی بر سر مزار این مرحوم برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۷    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش قول مساعد داد که همسر معلم فداکار سیستانی جذب این وزارتخانه شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۱    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران گفت: نقشه خطرپذیری سیلاب شهر تهران تهیه شده و تلاش می کنیم پهنه بندی خطر سیلاب در شهر را مشخص کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۱    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه روسیه در دیدار ظریف ضمن تاکید مجدد بر حمایت کشورش از عضویت کامل ایران در سازمان شانگهای گفت: رئیس جمهور روسیه دستور رفع تحریم های بانکی علیه ایران را صادر کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای اینکه تا پایان فصل به قهرمانی امید داشته باشیم، نیاز به برد استقلال اهواز داریم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- کامبیز دیرباز گفت: من در این مقطع از زندگی کاریم احساس کردم کاراکترسریال "برادر "چیزی جدیدی را به کارنامه ام اضافه نمیکند و فقط تکرار نقشهایی که قبلاً به نوعی تجربه شان کرده بودم می ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۷    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم رونمایی از دستاوردهای هسته ای از دستگا ه های جدید زونال سانتریفیوژ ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۷    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس که به حوزه انتخابیه خود سفر کرده است با مدیران دستگاه های اجرایی قم دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: انتخاب ناظر ساختمان از سوی شهرداری تهران غیرقانونی است و باید هرچه سریع تر این اقدام متوقف شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- سری اول فیلم هایی که برای مهمانان خارجی جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش داده خواهند شد، انتخاب شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- جلسه توجیهی نحوه اعمال و شرایط عفو محکومین در زندان بوکان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۲    
خبرگزاری میزان- سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن در باره توافق آتش بس با عربستان گفت: هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۲    
خبرگزاری میزان- شورای نگهبان طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی کشور را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- شورای نگهبان لایحه اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان های تابعه یا وابسته به آنها را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۷    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش با حضور بر سر مزار حمیدرضا گنگوزهی به این معلم اهل خاش ادای احترام کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- بیست و هفتمین شماره هفته نامه خبری-تبیینی خط حزب الله با گزارشی از توصیه های رهبر معظم انقلاب به جامعه مومن و انقلابی برای بهره مندی مناسب از برکات سه ماه رجب ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۷    
خبرگزاری میزان- مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بی صبرانه منتظر دیدار با اعضای محترم هیئت رئیسه هستم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۷    
خبرگزاری میزان- دبیر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر طی حکمی مدیر نمایش ها و مراسم ویژه این دوره از جشنواره را منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۱    
خبرگزاری میزان- بیست و پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه برای ترسیم نقشه راه همکاریهای اقتصادی و تجاری دو کشور در دوره پیش رو روز پنجشنبه در آنکارا شروع بکار کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امورخارجه آمریکا که در سفر خود به چند کشور جنوب خلیج فارس در بحرین بسر می برد از ایران خواست به پادادن جنگ در سوریه و یمن کمک کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- طلاق توافقی پیش از انقلاب اسلامی و با تصویب قانون حمایت از خانواده در سال 1353 وارد نظام قضایی ایران شد اما از همان زمان، با تسهیل شدن شرایط طلاق از این روش ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۷    
خبرگزاری میزان- شورای نگهبان لایحه اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارت کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با جرایم زیست محیطی را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۷    
خبرگزاری میزان- مدیر برنامه های آقای خاص برای تعیین تکلیف ژوزه مورینیو با یکی از مدیران ارشد باشگاه منچستریونایتد ملاقات می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری میزان- نماینده روسیه در سازمان ملل ضمن اعلام درآمد 200 میلیون دلاری داعش از فروش اشیاء عتیقه دزدیده شده از سوریه و عراق، محل اصلی فروش این اشیاء را شهر غازیان تپ ترکیه معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- برخی رسانه های بین المللی از آمادگی ارتش سوریه و همپیمانانش برای آغاز عملیاتی بزرگ در حلب و تار و مار کردن گروه های تروریستی مسلح خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۶    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ایران در نشست سه جانبه با حضور همتایان روس و آذری خود ضمن ابراز خرسندی از اعلام آتش بس بین باکو و ایروان نسبت به حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه قره باغ ابراز امیدواری کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- مناطق مختلف بغداد پایتخت عراق، صبح پنجشنبه شاهد سه حمله تروریستی بود که بر اساس آمارهای اولیه دستکم 5 کشته و 16 زخمی به همراه داشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۷    
خبرگزاری میزان- یک واحد آپارتمان در منطقه رباط کریم،خیابان گلها،به عمر بنای 3 سال و با متراژ 70 متر به قیمت 92 میلیون و 750 هزار تومان به فروش می رسد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۱    
خبرگزاری میزان- اگر یکی از والدین که حق حضانت فرزندان طلاق را دارد، بخواهد بچه ها را از کشور خارج کند و به کشوری دیگر مهاجرت نماید ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۱    
خبرگزاری میزان- انتشار متن استعفای علی اصغر فانی از حضور در راس وزارت آموزش و پرورش تکذیب شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۲    
خبرگزاری میزان- قرارداد سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس به صورت رسمی تمدید شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۲    
خبرگزاری میزان- شورای نگهبان لایحه اصلاح ماده 8 قانون تأسیس سازمان اسناد ملی ایران را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست و آن را تأیید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۶    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم تنیس روی میز ایران بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۶    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز با آیت الله العظمی وحید خراسانی دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان یزد از توقیف خودرو سواری هیوندا کوپه که با سرعت 200 کیلومتر در بزرگراه یزد - کرمان در حال حرکت بود خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- همه ما از فواید تنظیم برنامه روزانه آگاه هستیم. شاید برنامه ای هم درست کنیم که در طولانی مدت به آن پایبند نخواهیم بود یا در همان مرحله ی اول به هیچ کدام از اهداف روزانه نمی رسیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری میزان- ولفسبورگ در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، موفق شد با نتیجه 2-0 رئال مادرید را از پیش رو بردارد تا به صعود به مرحله بعد امیدوار شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از موضع غیرسازنده کشورهای غربی در برابر پیش نویس بیانیه پیشنهادی روسیه ابراز تأسف کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- زلزله ای به بزرگی 3.2 در مقیاس ریشتر شهرستان پاوه استان کرمانشاه را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- به تازگی یکی از کانال های تلگرامی اقدام به فروش جوراب های بازیگران زن کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- صنایع دستی مدجویان زندان اردکان در نمایشگاه صنایع دستی موزه آقا فتح الله شهرستان میبد مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: امروزه سیل به عنوان یکی از دغدغه های شرکت آب و فاضلاب استان تهران به شمار می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی و رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان با هم دیدار کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- زونال سانتریفیوژ ، اولتراسانتریفیوژ و مجتمع های سوخت تست راکتورهای قدرت و سوخت تست راکتور مدرن شده اراک ، دستگاههای جدیدی بودند که امروز رونمایی شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: سال 94 سالی بود که ما به جهانیان اعلام کردیم به قدرت نرم بیش از قدرت سخت باید توجه داشت و شاهد بودیم که همه جهانیان دیدند منطق ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری میزان- جمع آوری نشدن زباله ها از سطح بلندترین خیابان خاورمیانه، صحنه های نازیبایی را در بخش هایی از این خیابان رقم زده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- شورای نگهبان نظر خود را در مورد لایحه بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۲    
خبرگزاری میزان- استاندار قم به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۲    
خبرگزاری میزان- عضو شورای ملی زعفران با بیان اینکه تا یکماه آینده حباب قیمتی زعفران شکسته خواهد شد، گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- 4 ضاربی که محیط بان سیرجان را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم فوتبال منچستر سیتی اعتقاد دارد این تیم به دنبال تاریخ سازی در لیگ قهرمانان اروپا است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۲    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، استندآپ کمدی و خاطرات طنز برزو ارجمند استقلالی از دوست صمیمی و البته پرسپولیسی اش را در برنامه خندوانه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- فدراسیون جهانی فوتبال تیم های ایران و استرالیا را در سید یک قرعه کشی مرحله پایانی جام جهانی 2018 قرار داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آذربایجان در دیدار وزیر خارجه کشورمان با ابراز خرسندی از روابط عالی تهران و باکو، بر گسترش همکاری های 2 کشور در مبارزه با تروریسم تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- ارتش صهیونیستی به مناسبت فرا رسیدن عید یهودی "فصح" و از ترس وقوع عملیات ضد صهیونیستی در داخل فلسطین اشغالی و یا دیگر نقاط جهان به حالت آماده باش در آمده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۷    
خبرگزاری میزان- کابینه نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد در نشست هفتگی روز یکشنبه آینده خود با اختصاص بودجه 45 میلیون شیکلی (تقریبا 12 میلیون دلاری) برای شهرک های صهیونیست نشین و حمایت از ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی تیم های ملی جهان در مکان نخست آسیا و رتبه چهل ودوم جهان قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- ستاره آلمانی وولفسبورگ اعتقاد دارد هر لحظه بازی این تیم مقابل رئال مادرید لذت بخش بوده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۲    
خبرگزاری میزان- در ماده 29 قانون حمایت خانواده مصوب 1392 تصریح شده است که در تمامی موارد درخواست طلاق، به جز طلاق توافقی، دادگاه موظف است ضمن سعی در ایجاد صلح و سازش، موضوع را به داوری ارجاع کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۲    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از کشته شدن 2 تن در پی برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک نفر شتر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- در برنامه چشم انداز این هفته رادیو گفت و گو درباره تحلیل شعار سال و ارتباط آن با سند چشم انداز 1404 با حضور حجت ا.. ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- تراکتورسازی تبریز موفق شد در روزی که 35 هزار هوادار پرشور این تیم را در یادگار امام همراهی می کردند با نتیجه 2-0 پاختاکور ازبکستان را شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۶    
خبرگزاری میزان- شکست دادن رئال مادرید برای وولفسبورگ، به قیمت از دست دادن دندان یک بازیکن تمام شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۶    
خبرگزاری میزان- رئیس کمسیون گردشگری اتاق ایران گفت: در ایام نوروز 17 میلیون گردشگر داخلی و 356 گردشگر خارجی از استان مازندران بازدید کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- پس از حدود یک ماه کش مکش میان مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران و مسئولان بنیاد رودکی و با ورود وزیر ارشاد به ماجرا، علی رهبری به فعالیتش در ارکستر سمفونیک تهران ادامه می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- جوی آرام و ترافیکی روان در سراسر محورهای مواصلاتی کشور گزارش می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سید هادی سید افقهی گفت: توافق انصارالله و عربستان به منزله یک راستایی آزمایی برای سعودی ها خواهد بود زیرا اگر عربستان واقعا ملتزم به همین آتش بس محدود باشد ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۲    
خبرگزاری میزان- استقلالی ها موفق شدند طلب هافبک برزیلی پیشین خود را پرداخت کنند.