جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۳:۲۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 9 اردیبهشت 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 اردیبهشت 1395 میزان 2 اردیبهشت 1395 میزان 3 اردیبهشت 1395 میزان 4 اردیبهشت 1395 میزان 5 اردیبهشت 1395 میزان 6 اردیبهشت 1395 میزان 7 اردیبهشت 1395 میزان 8 اردیبهشت 1395 میزان 9 اردیبهشت 1395 میزان 10 اردیبهشت 1395 میزان 11 اردیبهشت 1395 میزان 12 اردیبهشت 1395 میزان 13 اردیبهشت 1395 میزان 14 اردیبهشت 1395 میزان 15 اردیبهشت 1395 میزان 16 اردیبهشت 1395 میزان 17 اردیبهشت 1395 میزان 18 اردیبهشت 1395 میزان 19 اردیبهشت 1395 میزان 20 اردیبهشت 1395 میزان 21 اردیبهشت 1395 میزان 22 اردیبهشت 1395 میزان 23 اردیبهشت 1395 میزان 24 اردیبهشت 1395 میزان 25 اردیبهشت 1395 میزان 26 اردیبهشت 1395 میزان 27 اردیبهشت 1395 میزان 28 اردیبهشت 1395 میزان 29 اردیبهشت 1395 میزان 30 اردیبهشت 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۲    
خبرگزاری میزان- فروش بلیت های کنسرت بهاری کیهان کلهر در تهران آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۲    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات بیش از 17 میلیون نفر واجد شرایط هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای عالی جامعه مدرسین گفت: مقام معظم رهبری عهده دار حاکمیت جامعه و نظام اسلامی شدند و تا به امروز با تدبیر، شجاعت، دشمن شناسی و مدیریت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۲    
خبرگزاری میزان- حیات الغیب گفت: تشکیل و بروزرسانی پرونده شخصیت برای زندانیانی که محکومیت آنان بیش از شش ماه است و ثبت اقدامات و بروز رسانی پرونده های مددکاری در برنامه پانیذ و حضور مستمر در شورای ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- موشک ماهواره بر سایوز-2.1 ای به عنوان نخستین موشک از پایگاه فضایی تازه تاسیس واستوچنی واقع در خاور روسیه به فضا پرتاب شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک مقام مسئول در وزارت نیرو با تاکید بر اینکه شرایط تامین آب در اصفهان سخت شد گفت: حدود 80 درصد سد زاینده رود خالی است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۲    
خبرگزاری میزان- جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا جزئیات حادثه تصادف اتوبوس اسکانیا و تریلی فراز را در بستان آباد تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزش شدید باد در تهران موجب سقوط چند داربست ساختمان ها در تهران شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی از اجرای طرح توسعه بندر امیرآباد بهشهر به عنوان یکی از برنامه های این وزارتخانه نام برد و گفت: با اجرای این طرح ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- سی امین شماره هفته نامه خبری-تبیینی خط حزب الله با گزارشی ویژه از دیدگاه رهبر انقلاب درخصوص یکی از راهبردهای سه گانه دشمن در مواجه با جمهوری اسلامی ایران در دوران پس از برجام منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- دولت عراق ضمن لغو مجوز فعالیت شبکه تلویزیونی الجزیره قطر دفاتر آن را در بغداد بست و این شبکه را به نقض رهنمودهای دولت در سال 2014 در مورد قانونمند شدن رسانه ها در جریان جنگ علیه ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۲    
خبرگزاری میزان- هشتمین دوره مسابقات ملی هوافضای دانشگاه صنعتی امیرکبیر که از روز گذشته با حضور 200 تیم آغاز به کار کرده است تا 11 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- اشرف غنی در مراسم سالروز پیروزی مجاهدین افغان با اشاره به شرایط کنونی این کشور اعلام کرد که افغانستان هیچگاه تجزیه نخواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اهمیت و ضرورت پاسخ به شبهات در باب ولایت و مهدویت و اثر آن در بازگشت افراد از راه انحراف و توبه از اشتباه گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۷    
خبرگزاری میزان- گل اول نفت تهران به پرسپولیس در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- هاشم پور گفت: با تعامل با دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان دزفول قضات این دادگاه با حضور در زندان شوشتر پرونده 60 نفر از زندانیان را رسیدگی کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۲    
خبرگزاری میزان- معاون برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات بانک شهر از تسهیل در ارائه بن کارت فیزیکی به دانشجویان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۶    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هدف اول ما آسیایی شدن است اما دوست دارم تیم را قهرمان تحویل مردم خوب و خونگرم خوزستان بدهم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه ای ارسال 150 نظامی آمریکایی به سوریه را تجاوز آشکار به حاکمیت سوریه خواند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی گفت: اکنون در حدود 140 بنگاه اعم از شرکت های سهامی و یا دارایی دولت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- ارتش عراق در یک عملیات در جنوب موصل ده ها نفر از عناصر داعش را به هلاکت رساند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درطول سال های پس از انقلاب همیشه از آمریکایی ها بدعهدی دیده ایم ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۲    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی در داخل کشور همصدا با دشمنان خارجی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نهادهای انقلابی همچون سپاه پاسداران و شورای نگهبان هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم فوتبال نفت گفت: فشار بازی مقابل پرسپولیس به قدری زیاد بود که مجبور به تزریق چند آمپول شدم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: فکر می کنم آن صحنه پنالتی نبود. این صحنه کمی مشکوک بود و به نظر من نباید خطا اعلام می شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- 23 مددجوی زندان مرکزی همدان در آزمون پایان دوره زبان انگلیسی موفق به قبولی شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۷    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال نفت از احتمال حضور در لیگ قطر صحبت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: در هر بازی برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم، البته در بعضی از دیدارها استراتژی ما متفاوت است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر پنج دقیقه هم فرصت داشته باشم باید تمام تلاش خود را به کار بگیرم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال نفت گفت: متأسفم که تماشاگران پرسپولیس با این باخت ناراحت شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۶    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاری به شکسته شدن رکورد پرسپولیس نداریم و این موضوعی است که رسانه ها فقط به آن می پردازند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۶    
خبرگزاری میزان- سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از شکست در دربی شرایط بدی داشتم و شب بدی را گذراندم
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این برنامه از نجوای فرهنگ ، هنر و صنایع دستی خلیج فارس در انعکاس هنر ایران زمین با حضور علیرضا نظری کارشناس میراث فرهنگی ، مشایخی متخصص تاریخ خلیج فارس و خلعتبری بررسی می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: از مدت ها قبل گفتم که سرنوشت قهرمانی لیگ در بازی صبا و استقلال مشخص می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مجری طرح توسعه فاز 12 پارس جنوبی گفت: نخستین واحد فناوری محور تصفیه گازهای پسماند کشور در فاز 12 پارس جنوبی توسط شرکت های ایرانی نصب و راه اندازی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک ماهی تن هنگامی که در حال خوردن غذاهایی بود که مردم برای او به آب می انداختند، ناگهان به اشتباه یک مرغ دریایی را قورت داد!
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیته بین المللی صلیب سرخ از ورود کمک های انسان دوستانه به شهر تلبیسه در حومه حمص خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری میزان- رئیس بنیاد ایرانشناسی با بیان اینکه خلیج فارس متعلق به ایران است و تاریخ آن نیز به 2500 سال قبل باز می گردد، گفت: اگر خلیج فارس دچار آتش درگیری شود همه دنیا را درگیر خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۶    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای هواداران ناراحتم و از آنها عذرخواهی می کنم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: این بغض چند ساله من است چون آدم صبوری هستم. سال های سال است شرایط غیرمنصفانه را تحمل می کنم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان مدال نقره دوضرب و مجموع مدال نقره را کسب کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- بهترین گلزن لیگ برتر پانزدهم روز کم فروغی را مقابل نفت پشت سر گذاشت اما اختلاف زیاد او با رقبا باعث شده جدی ترین گزینه آقای گلی فصل محسوب شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۲    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به اندازه ای که بچه های من زحمت می کشیدند من هم داد می زدم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۲    
خبرگزاری میزان- برنامه ارغنون با محوریت موسیقی هر هفته یکی از آلبوم های موسیقی را بررسی و از نگاهی نو به موفقیت و یا عدم اقبال عمومی کار ، اثر را کنکاش می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۲    
خبرگزاری میزان- شیرودی بزرگی گفت: الزام به قانون یکی از موضوعات مهم در ارکان نظامی است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۶    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: این بغض چند ساله من است چون آدم صبوری هستم. سال های سال است شرایط غیرمنصفانه را تحمل می کنم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- جنرال موتورز از عملکرد شورولت ولت پلاگین هیبرید رضایت زیادی دارد به همین دلیل تصمیم به استفاده از قوای فنی ولت در تعدادی از محصولات هیبریدی خود گرفته است ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هفته ها در صدر جدول بودیم اما آن را از دست داده بودیم. با تلاش بچه ها توانستیم صدر جدول را پس بگیریم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- شکست تیم فوتبال پرسپولیس و پیروزی استقلال های تهران و خوزستان، رقابت قهرمانی را در دو هفته پایانی داغ کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هفته ها در صدر جدول بودیم اما آن را از دست داده بودیم. با تلاش بچه ها توانستیم صدر جدول را پس بگیریم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- کریم اف در دیدار با همتای روس خود گفت: جنگ در افغانستان هیچ وقت تمام نمی شود و هیچ روشنایی در پایان این تونل دیده نمی شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سیاست خارجی این کشور انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی از آمادگی صد درصدی این یگان در قالب قرارگاه ظفر جهت امنیت مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- نیمه دوم دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران با پیروزی نفت به اتمام رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۱    
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- امروز در بازارهای جهانی، قیمت طلا به دلیل افت ارزش دلار و عدم تغییر نرخ بهره در آمریکا 10 دلار افزایش یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۲    
خبرگزاری میزان- همایش سراسری در پرتو ولایت در دو بخش شعر کلاسیک و آزاد برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نمی تواند تیمش را در بازی بعد همراهی کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۲    
خبرگزاری میزان- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:ایجاد شبکه ارتباطی منسجم و علمی به عنوان یک سیاست مهم از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم در دستور کار است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۲    
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۲    
خبرگزاری میزان- قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته تنها 20 درصد افرادی که تحت درمان قرار می گیرند بعد از ترک پاک می مانند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: دست دوستی به سمت همسایگان برای همکاری هسته ای دراز می کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- هیئت بازرسی گروه امور سیاسی و قضایی از تاریخ 31 فروردین ماه لغایت 8- خردادماه در ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستانهای بیجار، قروه و سقز مستقر است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۶    
خبرگزاری میزان- مدافع ارمنی تیم فوتبال استقلال، دیدار هفته آینده تیمش را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- ملی پوش تنیس روی میز کشورمان موفق شد دومین حریف خود را هم شکست بدهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- برکناری رئیس سازمان جاسوسی آلمان همچنان در رسانه های این کشور مورد ارزیابی است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول پنج دیدار از هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال، به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۲    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سایپا و استقلال با نتیجه تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۲    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران با نتیجه مساوی خاتمه یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۲    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت به شکل جالبی به بازیکنانش تذکر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- اولین برنامه فیلمنامه خوانی از مجموعه فیلم هایی که دوست داشتیم با خوانش فیلمنامه اجاره نشین ها برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: پلیس و دادستانی منطقه مهرآباد از شنبه (11 اردیبهشت) با خودروهای مسافرکش غیرمجاز در محدوده فرودگاه مهرآباد برخورد خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قدرت بازدارندگی سپاه قدرتی قابل اتکاست و اگر دشمن کوچک ترین حرکتی انجام دهد پشیمان می شود ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۷    
خبرگزاری میزان- شهر تاریخی کیتو در اکوادور به خاطر کلیساهای زیبایش به خصوص کلیسای قرن هفدهمی لاکمپانیا مشهور است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سایپا و استقلال در جریان است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران در جریان است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- نیمه اول پنج دیدار از هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال، در جریان است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- مدیرکل اقتصادی استانداری "سیستان و بلوچستان" ایران گفت: 220 میلیون دلار کالا در سال قبل از طریق بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان به کشورهای افغانستان و پاکستان صادر شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- دهبانی نژادیان جزییات رسیدگی به دوازده پرونده قاچاق کالا در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز استان چهارمحال و بختیاری را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- حدود 5 هزار نفر در ورزشگاه تختی برای تماشای دیدار سایپا – استقلال حضور دارند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۲    
خبرگزاری میزان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب در مدت پارسال 600 میلیون متر مکعب آب در سطح کشور ذخیره شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری میزان- مدافع فرانسوی سرخپوشان مرسی ساید به دلیل مثبت اعلام شدن نتیجه تست دوپینگش دچار محرومیت شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- حراست وزارت ورزش و جوانان برای تغییر زمان دیدار فولاد خوزستان و استقلال اهواز در هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال، بیانیه ای صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۷    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی یحیی سکوت نکرد به کارگردانی ابراهیم پور، برنده جایزه بهترین فیلم در بخش مسابقه جشنواره تریپولی لبنان شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۷    
خبرگزاری میزان- با توافقی که دیروز چهارشنبه به امضا رسید، نیروهای بسیج مردمی ( حشدالشعبی) و پیشمرگ کردستان عراق خروج خود را از شهر ناآرام طوزخورماتو آغاز کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 103 این ستاد اعلام کرد: رای دهندگان در مرحله دوم منحصرا در حوزه انتخابیه ای که درمرحله اول رای داده اند می توانند رای بدهند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۲    
خبرگزاری میزان- نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان طی پیامی 9اردیبهشت روز شوراها را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۲    
خبرگزاری میزان- مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران با گرامیداشت هفته بزرگداشت استاد شهید مطهری و مقام معلم، از برگزاری 2798 برنامه فرهنگی در استان تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۲    
خبرگزاری میزان- فیلمسازان و علاقمندان تا پایان روز دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره فیلم مدافعان حرم ارسال کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۷    
خبرگزاری میزان- شرکت نوکیا که سال گذشته اعلام کرده بود قصد دارد وارد بازار اینترنت اشیا، ساعت و محصولات مربوط به سلامت شود، حالا با خرید Withings گام بلندی برای رسیدن به این هدف برداشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال سایپا برای دیدار مقابل استقلال در هفته بیست وهشتم لیگ برتر اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۲    
خبرگزاری میزان- در دیدار فرمانده مرزبانی ناجا با شهردار منطقه 22 تهران، بر المان سازی از ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فضاسازی شهری تاکید شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۲    
خبرگزاری میزان- انیمیشن های کریسمس حشره ای و گالیور جدید روزشنبه یازدهم اردیبهشت ماه ساعت 5 بعدازظهر در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصرتهران، به نمایش در می آید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری میزان- شرکت LeEco هفته گذشته از سه گوشی هوشمند جدید به نام های Le 2، Le 2 Pro و Le Max 2 رونمایی کرد ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری میزان- اتحادیه فوتبال اروپا تیم منتخب دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- ستاد کل ارتش روسیه در گزارشی جدید اعلام کرد، تعداد عناصر مسلح گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق به 33 هزار نفر می رسد.