سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۰۷:۴۸Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 14 اردیبهشت 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 اردیبهشت 1395 میزان 2 اردیبهشت 1395 میزان 3 اردیبهشت 1395 میزان 4 اردیبهشت 1395 میزان 5 اردیبهشت 1395 میزان 6 اردیبهشت 1395 میزان 7 اردیبهشت 1395 میزان 8 اردیبهشت 1395 میزان 9 اردیبهشت 1395 میزان 10 اردیبهشت 1395 میزان 11 اردیبهشت 1395 میزان 12 اردیبهشت 1395 میزان 13 اردیبهشت 1395 میزان 14 اردیبهشت 1395 میزان 15 اردیبهشت 1395 میزان 16 اردیبهشت 1395 میزان 17 اردیبهشت 1395 میزان 18 اردیبهشت 1395 میزان 19 اردیبهشت 1395 میزان 20 اردیبهشت 1395 میزان 21 اردیبهشت 1395 میزان 22 اردیبهشت 1395 میزان 23 اردیبهشت 1395 میزان 24 اردیبهشت 1395 میزان 25 اردیبهشت 1395 میزان 26 اردیبهشت 1395 میزان 27 اردیبهشت 1395 میزان 28 اردیبهشت 1395 میزان 29 اردیبهشت 1395 میزان 30 اردیبهشت 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- "فوهو" راهب بودایی است که سال 2012 در سن 94 سالگی پس از مرگ در کوزه ای سفالی مومیایی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۲    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان، فرهنگیان و دانشجویان: آمریکا از آن طرف دنیا می آید اینجا رزمایش می کند، شما اینجا چه کار می کنید؟ بروید همان خلیج خوک ها!
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۲    
خبرگزاری میزان- مدیرکل مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: 171 هزار و 500 نفر دانش آموز در 6 هزار و 45 مدرسه عشایری مشغول به تحصیل هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۲    
خبرگزاری میزان- اجرای مشترک گروه رام و سجاد افشاریان با عنوان اسکارلت دهه شصت ، روز شنبه هجدهم اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به نفع کودکان مهرآفرین برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۲    
خبرگزاری میزان- دختری که در یکی از مجتمع های توانبخشی تهران زندگی می کند نیاز شدیدی به حمل جراحی داشته و در صورت عمل نشدن مرگ وی حتمی خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور با تبریک ایام بعثت نبی مکرم اسلام (ص)، گفت: رسالت و مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) مهمترین رویداد تاریخی نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای همه بشریت است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۳۲    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام ابراهیم حمزه سرپرست و ناصر حضرتی دادرس دادگاه بخش یامچی از زندان شهرستان مرند بازدید کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۲۶    
خبرگزاری میزان- احزاب اپوزیسیون پاکستان پس از جنجال های اسناد پاناما در نشستی به توافق رسیدند که تحقیق در مورد فساد مالی از خانواده نخست وزیر این کشور باید آغاز شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی جنبش انصارالله یمن نسبت به هر گونه نقض آتش بس به دست مزدوران سعودی هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۱۷    
خبرگزاری میزان- رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به اهمیت نقش مخابرات ایران در توسعه کشور اشاره کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۱۷    
خبرگزاری میزان- باشگاه های لیورپول و آرسنال بر سر جذب بازیکن لسترسیتی رقابت خود را آغاز کرده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۱۱    
خبرگزاری میزان- موزه طلایی دانمارک، موزه ای با حال و هوای موسیقی است که در شهر "راسکیله" افتتاح شده.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۰۲    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل سپاه گفت: به دشمنان و به خصوص آمریکایی ها هشدار می دهیم خطاهای گذشته را با اشتباهات جدید تکرار نکنند و از عبرت های نزدیک تاریخ درس بگیرند و از اعمال فشارهای بی حد و ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۰۲    
خبرگزاری میزان- با امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت پوسکو (POSCO) ، ایران و کره جنوبی همکاری های خود را در زمینه فولاد و صنایع مرتبط گسترش می دهند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۰۲    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش عراق چند منطقه تحت اشغال داعش را در شهر راهبردی البغدادی پاکسازی کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۲:۵۶    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به نظرم AFC خودش را زحمت ندهد و خیلی راحت تیم های سعودی را بالا بیاورد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- حسین جابرانصاری گفت: عربستان ادعا کرده حج موضوعی خارج از دعواهای سیاسی است اما بین عمل و حرف تفاوت فاحشی وجود دارد و اگر عربستان وظایف خود را به عنوان دولت میزبان در زمینه تأمین سلامت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۵    
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۲    
خبرگزاری میزان- مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از اعلام نتایج آزمون مداحان در روز شنبه 18 اردیبهشت ماه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه گفت: امروز غفلت نکردن از دشمن و شیوه های گوناگون آن برای تغییر باورهای دینی کار سخت محسوب می شود که وظیفه پاسداران انقلاب است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۷    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت و گاز طبیعی هند با بیان اینکه این کشور مشتاق واردات گاز طبیعی از ایران است اظهار کرد این واردات می تواند با خط لوله و یا به صورت گاز طبیعی مایع شده (ال .ان .جی)باشد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اجازه نمی دهیم هیچ کشوری در حوزه اقدامات دفاعی و رزمایش های ابران تصمیمی را اعمال کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- اولین جلسه تعامل و همفکری قضات و کارکنان دادگستری عجب شیر در سال 1395 دوشنبه 13 اردیبهشت 95 در سالن اجتماعات دادگستری عجب شیر برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- گروه تئاتر اشتباهات به سرپرستی میثم عبدی به عنوان اولین گروه شرکت کننده در پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی دو نشست تخصصی دیگر را درباره تئاتر کمدی برگزار می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: علاقه مندیم شرکت های خارجی به ایران بیایند و سرمایه گذاری مشترک داشته باشند و با تولید محصولات مشترک ، آن را از ایران به سایر کشورها صادر کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی طرح اشغال کرانه باختری رود اردن را به کابینه این رژیم ارائه داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۱:۵۲    
خبرگزاری میزان- در نقاط مختلف جهان، افراد به بهانه های مختلف راهپیمایی یا تظاهرات برگزار می کنند و در طی این رویدادها مطالبات خود را به اشکال مختلف بیان می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله نوری همدانی با تأکید براینکه میلیون ها بسیجی با اخلاص حاضر هستند که جان خود را برای اسلام فدا کنند ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- کادر قضایی و اداری حوزه قضایی صوفیان در جلسه اخلاق شرکت کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۲    
خبرگزاری میزان- معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تدوین و تصویب ضوابط مشارکت و سرمایه گذاری برای طبیعت گردی در مناطق طبیعی کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۱:۱۶    
خبرگزاری میزان- آتش سوزی گسترده در جنگل های اتاراکند ،احتمال بازگشت ملوان ایتالیایی از هند و دستگیری یک کانادایی طرفدار مدهسی ها در نپال از مهمترین عناوین خبری روزنامه های روز سه شنبه چهاردهم ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- راوینا شامداسانی نماینده کمیساری عالی سازمان ملل متحد درباره حقوق بشر گفت: شمار کودکان اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از سال گذشته به طور غم انگیزی افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع گفت: در تکمیل قدرت سخت با به کارگیری مؤثر از قدرت نرم می توان از درون و برون رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی را متلاشی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- یک هیات علمی - دانشگاهی ایران روز سه شنبه در کوالالامپور با داتوک 'اسماء اسماعیل' دبیر کل آموزش عالی مالزی دیدار و دو طرف بر تلاش برای اعتبار بخشی بیشتر علمی به دانشگاه ها و مراکز ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- از این پس به جای برگزای دو نشست موسیقایی مجزا در فرهنگسری ارسباران و خانهٔ موسیقی، یک نشست مشترک به همت این دو نهاد برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- مجموعه ای دیدنی از حمله حیوانات به انسان را در این ویدیو به تماشا بنشینید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت بورس کالا ضمن اشاره به توافق های انجام شده با خودروسازان برای فروش خودرو با استفاده از اوراق سلف در بورس کالا معتقد است که با عرضه این اوراق بازار سیاه به وجود نخواهد ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری میزان- قائم مقام نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ارتش عراق در ماه های نخست جنگ نقاط مهمی را در خاک کشور تصرف کرده بود ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش ترکیه با اعضای گروهک پ ک ک در جنوب شرقی این کشور درگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک مسئول وزارت دارایی هند گفت: دهلی نو ،1.5 درصد سود بابت بدهی نفتی 6 میلیارد و 500 میلیون دلاری شرکت های اسار اویل و مانگلور به ایران را می پردازد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۲    
خبرگزاری میزان- هیات انتخاب جشنواره فیلم سما لاهیجان در بخش صدثانیه ای، فیلم های راه یافته به بخش ویژه (سما، مهارت، کارآفرینی) جشنواره فیلم صدثانیه ای سما لاهیجان را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۲    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین مظفری به همراه معاونین قضایی در دیدار چهره به چهره با مردم در سالن بدری دادگستری تبریز بیش از 60 پرونده حقوقی از سراسر استان را بررسی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۰:۲۶    
خبرگزاری میزان- وزارت دارایی افغانستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که بانک توسعه آسیایی تعهد کرده است تا 878 میلیون دلار تا چهار سال آینده برای توسعه این کشور کمک کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- در این مطلب راهی خواهید آموخت تا با نرم افزارهای پیش فرض آیفون، یک صفحه وب را به صورت پی دی اف ذخیره کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده که به استان گیلان سفر کرده با حضور در جلسات متعدد و بازدید از طرح های مختلف بانوان ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۰:۱۲    
خبرگزاری میزان- فرماندهی ستاد مشترک نیروهای عراقی اعلام کرد، نیروهای عراقی موفق شدند با آزادسازی چند منطقه در فلوجه 33 کیلومتر از راه ارتباطی هیت – بغدادی را آزاد کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۰:۱۲    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روسیه قانون اعطای یک هکتار زمین به هر شهروند این کشور را امضا کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۰:۱۲    
خبرگزاری میزان- ماموران یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان شمیرانات گفت: چرای غیر مجاز دام 400 راسی در منطقه اوشان کوه ورجین گزارش شده بود که نسبت به خروج دام از این منطقه اقدام شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران پیش بینی کرد که امسال 10 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۵۲    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی ایران و الهلال عربستان با برتری نماینده عربستان خاتمه یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۵۲    
خبرگزاری میزان- ابراهیم حقیقی پوستر نمایش راز مهر راز سپهر به کارگردانی شکرخدا گودرزی را طراحی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۴۶    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر خارجه ایران فراد برای رایزنی با همتای روس خود به مسکو می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۴۱    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهوری کشورمان گفت: متاسفانه امروز برخی از گروه های تروریستی که هیچ نسبتی با اسلام واقعی ندارند ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- یوه بکمایر معاون وزیر اقتصاد آلمان گفت: تهران قول بازپرداخت فوری تمامی بدهی های ناشی از ضمانت های دولت آلمان برای صادرات به ایران را داده است که راه را برای صدور تضمین های تازه آلمان ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۲    
خبرگزاری میزان- فرمانده مرزبانی ناجا گفت: از تولیدات داخلی در اجرای ماموریت های مرزبانی استفاده می کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۲    
خبرگزاری میزان- رئیس اتاق اصناف ایران از توافق جدید مالیاتی اصناف با دولت خبرداد و گفت: تکلیف برگ قطعی های مالیاتی در کمتر از 6 ماه روشن می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۲    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای با صدور پیامی درگذشت همشیره ی حجت الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به وی تسلیت گفتند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- زائران بنگلادشی راهیان نور غرب کشور با بیان اینکه مردم مسلمان بنگلادش رهبر و مردم ایران را دوست دارند، گفت: هدف ایران در نابودی رژیم صهیونیستی را دنبال می کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- قیمت فروش مهاجم تیم فوتبال یوونتوس مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری کوهدشت گفت: با حضور رئیس کل دادگستری استان لرستان در بخش کوهنانی، سرپرست جدید دادگاه بخش کوهنانی معرفی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۷    
خبرگزاری میزان- یک منبع آگاه نظامی – سیاسی در مسکو از قصد ستاد فرماندهی نیروهای این کشور برای پاکسازی سایر شهرهای سوریه پس از اتمام پاکسازی تدمر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۱    
خبرگزاری میزان- پارک ملی جاشوا تری در جنوب شرقی ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۱    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با شعارهای هواداران این تیم علیه پرسپولیس همراه بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۱    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ریاست اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان گفت: برای انجام مذاکرات صلح با طالبان دیر شده و دولت افغانستان موضع مشخصی را که همانا گزینه جنگ است در پیش گرفته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه حلب از ترس خمپاره های تروریست ها در دانشکده های خود گرفتار شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۰۲    
خبرگزاری میزان- سارق مسلحی از شعبه بانک اقتصاد نوین در قیطریه 620 میلیون ریال سرقت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۰۲    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از برلین گزارش داد که این شهر فردا میزبان گفت وگوها میان نمایندگان سازمان ملل، فرانسه و رهبران مخالف دولت سوریه خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۰۲    
خبرگزاری میزان- نیروهای امنیتی تونس اعضای یک هسته تروریستی را در این کشور بازداشت کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک نشریه کره ای در گزارشی خطاب به دولتمردان کشورش نوشت: سئول هرگز نباید به آنچه غرب درباره ایران می گوید اعتماد کند و چنین دوست بزرگ ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۴۱    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال تراکتورسازی برای دیدار مقابل الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۴۱    
خبرگزاری میزان- فرید کشن فلاح، گریمور پیش کسوت تئاتر و سینما که سال ها با حوزه هنری فعالیت مستمر داشت، صبح امروز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۴۱    
خبرگزاری میزان- وزیر جهاد کشاورزی گفت: براساس برنامه، ایجاد واحدهای کشت و صنعت و دامپروری های کوچک ازسوی بخش خصوصی در کشور گسترش می یابد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۳۲    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش سوریه از بامداد امروز (سه شنبه) با تروریست ها در جبهه های اطراف حلب درگیر شده و این درگیری ها که بسیار شدید است ٬ همچنان ادامه دارد .
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل حقوقی شهرداری تهران نگاه سیستمی و هوشمند را در پیگیری امور حقوقی و قضایی مدیریت شهری یک ضرورت عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۷    
خبرگزاری میزان- مشاور امور بین الملل نخست وزیر پاکستان به آمریکا هشدار داد که در صورت عدم اختصاص کمک، دولت اسلام آباد جنگنده های اف-16 را از کشور دیگر خریداری خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۷    
خبرگزاری میزان- خواسته جناح مخالف دولت از نخست وزیر پاکستان برای اعلام دارایی های خود در اجلاس آتی مجلس ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۷    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز (سه شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با حضور کاپیتان پیشین این تیم برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید خاطرات هشت سال دفاع مقدس را به عنوان الگو، پیش روی جوانان قرار داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- گرد و خاک شدید دقایقی پیش تهران را فرا گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با استراتژیک دانستن آموزش و پرورش گفت: برخی دستگاه ها مانند آموزش و پرورش زیربنایی هستند و چشم انداز دراز مدت دارند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۲    
خبرگزاری میزان- دبیر نهمین جشنواره موسیقی نواحی و مناطق ایران به مناسبت آغاز این رویداد موسیقایی، پیامی را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۲    
خبرگزاری میزان- مدیرکل زندان ها و رئیس هیأت اجرایی بنیاد تعاون استان اصفهان به همراه معاونین از پرسنل بنیاد تعاون با اهداء گل از تلاش ها و زحمات انجام گرفته در طی سال های گذشته قدردانی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۷    
خبرگزاری میزان- جهان اسلام و مسلمانان چه شیعه و چه سنی اکنون هر چه می کشند از وجود فرقه وهابیت است. درد و رنجی که اکنون کشورهای اسلامی به آن دچار هستند ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین این تیم حاضر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه سلاح تحریم با اقدام و عمل بی اثر می شود نه با لبخند گفت: تندرو کسی است که رفتار دشمن را توجیه می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۲    
خبرگزاری میزان- رئیس کل سابق بانک مرکزی، ماجرای سود 6.5 میلیارد دلاری ایران به دلیل تغییر سبد ارزی در دولت گذشته را روایت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۲    
خبرگزاری میزان- پایان یک رودخانه مستندی درباره زاینده رود و نقش تاریخی آن در توسعه تمدن های مختلف، سه شنبه 14 اردیبهشت از شبکه افق پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری میزان- جنگنده های نیروی هوایی سوریه در عملیات گسترده هوایی موفق شدند سنگرگاه گروه تروریستی داعش در رقه را منهدم کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری میزان- نخستین کنفرانس روسای مناطق آزاد کشورهای حاشیه اقیانوس هند به عنوان مهمترین رویداد بین المللی پس از برجام طی روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- بازار خودروی اروپا مملو از خودروهای تولید کشورهای مختلف است اما خودروهای آمریکایی کمتر دیده می شود و مصرف کننده اروپایی این نوع خودرو را تحویل نمی گیرد ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۷    
خبرگزاری میزان- کارگاه آموزشی توسعه صنایع دستی با حضوررئیس منطقه ای شورای جهانی صنایع دستی آسیا –اقیانوسیه با محوریت دست یابی به بازارهای داخلی و خارجی جدید در سازمان میراث فرهنگی ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۷    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه اعلام کرد: علیه رغم اظهارات دبیر کل ناتو که غرب به دنبال تقابل یا رقابت تسلیحاتی با روسیه نیست، ولی واقعیت چیز دیگری را نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۱    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور صبح امروز در دیدار با سفرای اکردیته جدید لیتوانی و ایسلند بر گسترش و تعمیق روابط ایران با این دو کشور تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۱    
خبرگزاری میزان- کاپیتان پیشین تیم فوتبال آث میلان قرار است به عنوان مدیر این باشگاه انتخاب شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- نمایش گرگ دختر به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله زاده از روز یکشنبه 19 اردیبهشت تا دوشنبه 17 خرداد، در تماشاخانه سنگلج برای مخاطبان به روی صحنه می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۲    
خبرگزاری میزان- اسماعیلی بر برنامه ریزی و تلاش دادگستری استان تهران بر اجرای مفاد گزارش بازرسی هیئت های معاونت راهبردی قوه قضاییه تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۲    
خبرگزاری میزان- افتتاحیه نمایشگاه کرنش به حافظ آثار گونتر اوکر هنرمند آلمانی شنبه 18 اردیبهشت ماه در موزه امام علی (ع) در تهران برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۶    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر اقتصاد از حل مشکلات مربوط به بدهی ایران به بیمه هرمس آلمان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود، حجم همکاری های ایران با بیمه هرمس تا سطح هفت میلیارد یورو افزایش یابد .