پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۰:۵۳Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 11 خرداد 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 خرداد 1395 میزان 2 خرداد 1395 میزان 3 خرداد 1395 میزان 4 خرداد 1395 میزان 5 خرداد 1395 میزان 6 خرداد 1395 میزان 7 خرداد 1395 میزان 8 خرداد 1395 میزان 9 خرداد 1395 میزان 10 خرداد 1395 میزان 11 خرداد 1395 میزان 12 خرداد 1395 میزان 13 خرداد 1395 میزان 14 خرداد 1395 میزان 15 خرداد 1395 میزان 16 خرداد 1395 میزان 17 خرداد 1395 میزان 18 خرداد 1395 میزان 19 خرداد 1395 میزان 20 خرداد 1395 میزان 21 خرداد 1395 میزان 22 خرداد 1395 میزان 23 خرداد 1395 میزان 24 خرداد 1395 میزان 25 خرداد 1395 میزان 26 خرداد 1395 میزان 27 خرداد 1395 میزان 28 خرداد 1395 میزان 29 خرداد 1395 میزان 30 خرداد 1395 میزان 31 خرداد 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- اعتیاد یعنی هرگونه وابستگی اجتماعی، روانی و جسمانی و در نگاه دیگر یعنی وقت صرف کردن برای استفاده از ماده ای که فرد به آن عادت پیدا کرده است ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۵۲    
خبرگزاری میزان- دهمین نشست آیینه بندان با نقد و بررسی رمان اشک جمعه و با حضور علی اصغر عزتی پاک و محمدرضا اصلانی، دوشنبه 10 خردادماه در حوزه هنری برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۶    
خبرگزاری میزان- کمیته ملی المپیک طی پیامی رکورد شکنی کیانوش رستمی قهرمان ارزنده تیم ملی وزنه برداری کشورمان در رقابتهای کسب سهمیه المپیک "جام فجر " را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی وعده اجرای حملات تروریستی همزمان در کشورهای سراسر جهان داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری عاملان اجرای عملیات انتحاری در شمال غرب فلوجه را معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:پیش بینی می شود امسال صادرات تعاونی ها با افزایش 75 درصدی به حدود سه میلیارد دلار برسد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۲:۵۱    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال منچستر یونایتد گفت: شاید هیکلی به بزرگی په په نداشته باشم اما فکر می کنم از پس وظایف دفاعی خود بر می آیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۲:۴۲    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امورخارجه نسبت به تشدید محکومیت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- موحد گفت: رقم سیاه جرم علیه اطفال و زنان به مراتب بیشتر از سایر جرایم است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری از نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در شهر البو کمالسوریه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم پیشین تیم فوتبال پاری سن ژرمن گفت: عاشق مالمو هستم و آرزو می کنم که روزی بتوانم دوباره در این تیم بازی کنم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۶    
خبرگزاری میزان- رییس جمهوری با تأکید بر نقش ایام مهم خرداد ماه سال 42 در شکل گیری نهضت اسلامی، گفت: انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی بلافاصله پس رحلت امام راحل، حاصل عنایت الهی ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۱:۱۲    
خبرگزاری میزان- شرکت نفت و گاز اتریش برای تامین بخشی از نیازمندی های انرژی در پاکستان، 45 میلیون دلار در بخش استخراج نفت و گاز این کشور سرمایه گذاری می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- حاجی محمدی درباره ویژگی های این ورک شاپ گفت: نیت این است تا جوانان مستعدی را که با مبانی ترکیب بندی، رنگ و گرافیک آشنایی دارند ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، گربه با مزه ای را مشاهده می کنید که علاقه زیادی دارد مثل انسان ها با دست غذا بخورد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- ظریف طی سخنانی در همایش اقتصادی فنلاند - ایران در هلسینکی گفت: سرمایه گذاری در ایران و تجارت با ایران، ایمن؛ سودبخش و با چشم انداز و آینده روشن است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری از درگیری های ادامه دار با نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق در شمال غرب فلوجه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۴۶    
خبرگزاری میزان- ملی پوشان فوتبال ایران در زمین تمرینی تیم های ملی مقدونیه تمرین کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۳۲    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دفاتر زیارتی فاقد مجوز نسبت به دریافت مجوزهای قانونی از سازمان حج و زیارت اقدام نمایند در غیر این صورت نسبت به تعطیلی دفاتر غیرمجاز اقدامات قانونی ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه ملوان با ارسال پاکت پیشنهادی به طور رسمی در مزایده خرید امتیاز باشگاه نفت شرکت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال منچستر یونایتد گفت: صحبت در مورد اینکه تیم های مورینیو، تدافعی بازی می کنند را خنده دار می دانم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۱۷    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: نگران انتخاب وزنه های کیانوش رستمی نباشید، خودم در المپیک حضور دارم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- سازمان پخش دارو ونزوئلا اعلام کرد کمبود دارو در این کشور از مرز 85 درصد عبور کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: فقرزدایی و توجه به محرومین از جمله رویکرد امسال شهرداری تهران است که حوزه سلامت در این بخش نقش محوری و کلیدی دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مجری طرح گندم گفت: براساس آخرین آمار شرکت غله و بانک کشاورزی تا به امروز 85 درصد مطالبات کشاورزان را پرداخت کرده و روند نسبت خوبی در پرداخت مطالبات کشاورزان وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان در سلسه گزارش های تهران شناسی سعی در نشان دادن جاذبه های تاریخی ، فرهنگی ، هنری تهران دارد که در این قسمت شما را با کاخ گلستان آشنا می کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۵۱    
خبرگزاری میزان- دو مربی دیگر برنامه های خود را برای سرمربیگری تیم فوتبال استقلال به هیئت مدیره این باشگاه تحویل دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۵۱    
خبرگزاری میزان- در این گزارش نگاهی داریم به شش دور نهایی نود و نهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری ژیرو دی ایتالیا.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۶    
خبرگزاری میزان- وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان به عنوان نخست مسابقات جام فجر دست پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۶    
خبرگزاری میزان- مجتمع قضایی شهر آفتاب با حضور قاضی سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور کلنگ زنی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- دوربین عکاسی خانگی به عنوان یکی از محصولات دیجیتال در سبد خانوار جایگاه خود را پیدا کرده است که قیمت ارزان ترین آنها ذکر شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- شهرداری تهران برخورد قاطع با کارکنان متخلف را در دستور کار قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۲    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه روابط ایران و لهستان دارای قدمت طولانی است، گفت: لهستان از کشورهای مهم و موثر در شرق اروپاست و از سال 2004 به عضویت اتحادیه اروپا درآمده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۲    
خبرگزاری میزان- در این گزارش نگاهی می اندازیم به عنکبوت های طاووسی استرالیایی که با اندازه هایی چند میلی متری، اما رنگ هایی زیبا و چشم نواز، به سوژه عکاسان حیات وحش بدل شده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۶    
خبرگزاری میزان- مسئولان باشگاه ملوان تا روز سه شنبه فرصت دارند امتیاز باشگاه نفت را بخرند و به انزلی ببرند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- دکتر علی عسکری، رئیس رسانه ملی، مهندس احمد شهریاری را معاون برنامه ریزی و منابع مالی در رسانه ملی معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- استان گلستان با داشتن مناطق و طبیعت و شهرستانهای زیبا هر ساله توریست های داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- آیت الله آملی لاریجانی گفت: در مورد تامین بودجه قوه قضائیه با مشکل مواجهیم. ما یک نهاد حکومتی هستیم و اگر نتوانیم فعالیت ها و وظایفمان را بدرستی انجام دهیم ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- غریب آبادی از برگزاری جلسه کمیته اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی در سال جاری در روز سه شنبه 11 خردادماه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- نیروهای کرد و زیروانی که در عملیات مشترک برای بازپس گیری موصل از لوث عناصر تروریستی داعش شرکت می کنند، تانک های تی-55 خود را وارد روستاهای حومه موصل کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- در این گزارش نگاهی داریم به مسابقات گرند پری موناکو که با ثبت چهل و چهارمین قهرمانی لوئیز همیلتون به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۳۱    
خبرگزاری میزان- مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری درباره موضوعات واخبار مطرح شده درباره هواپیمای در حال جابجایی در جاده قدیم تهران- پردیس توضیحاتی ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۷    
خبرگزاری میزان- فهرست نهایی تیم ملی انگلیس برای حضور در جام ملت های اروپا 2016 اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- در ادامه بازدید مسئولان دستگاه قضایی از شهرستان استان تهران،احمد شجاعی با حضور در شهرستان ملارد کنگ ساخت پزشکی قانونی ملارد را به زمین زد
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- خبر "خداحافظی تلگرام از ایران" که در برخی رسانه های داخلی منتشر شده بود، تکذیب شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به مطرح شدن موضوع ایجاد حکومت فدرالی در سوریه، گفت: این موضوع در چارچوب توطئه آمریکا برای ایجاد خاورمیانه جدید مطرح شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- اولین تمرین تیم ملی اسکیت هاکی ایران با حضور مربی آلمانی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۶    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به کره جنوبی سفر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۱    
خبرگزاری میزان- سازمان حج و زیارت گفت:با توجه به محروم شدن زائران ایرانی از انجام فریضه حج سالجاری در پی کارشکنی های عربستان سعودی، زائرانی که پیش پرداخت حج رذا واریز کردند می توانند آن را پس بگیرند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله آملی لاریجانی گفت: بسیاری از پیشنهادها و مشکلات مربوط به تامین نیروی انسانی و بودجه است که قبلا مورد بررسی قرار گرفته و تلاش هایی در این زمینه شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال به حضور نهادهای نظارتی در دفتر مسئول فرهنگی این فدراسیون واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۶    
خبرگزاری میزان- باشگاه نفت اعتراض رسمی خود نسبت به فسخ یک طرفه قرارداد سرمربی و دروازه بان این تیم را به مبادی قانونی ارائه داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: از مجموع صنایع کوچکی که در کشور وجود دارد 60 درصد آنان به دلایل گوناگون در حال تعطیل شدن هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۱    
خبرگزاری میزان- دو مربی دیگر به جمع گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال استقلال اضافه شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۱    
خبرگزاری میزان- گروه سیاسی خبرگزاری میزان همه روزه حوالی بعدازظهر، مهم ترین اخبار، یادداشت ها و گزارشات منتشره در این گروه را در یک بسته خبری جامع، پیشکش مخاطبان و خوانندگان خود می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- به گفته کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان (UNHCR)، در هفته ای که گذشت بیش از 700 پناهجو در دریای مدیترانه جان خود را از دست دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- تورک گفت: حدود یک پنجم از آمار و مسایل کشور مربوط به استان تهران است و دادستان ها به عنوان خط مقدم مبارزه با جرم نیازمند توجه ویژه هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۶    
خبرگزاری میزان- جعفری دولت آبادی گفت: در سال 93 پرونده وارده دادسرای تهران 547 هزار فقره و در سال 94 ،535 هزار فقره بوده است که یک میلیون و 83 هزار پرونده در دو سال اخیر تشکیل شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۶    
خبرگزاری میزان- نشست هیئت مدیره باشگاه استقلال با رویکرد بررسی برنامه های یکی از گزینه های نیمکت این تیم برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال چین موفق شد بالاتر از دیگر تیم های آسیایی قرار بگیرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- هواپیمای فلایت چک کینگ ایر 350 آی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، امروز پرواز خود را آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- پل معلق مشکین شهر، پلی عظیم و جذاب است که لقب بزرگترین پل معلق خاورمیانه را نصیب خود کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۷    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: ویسی مربی بزرگی است و کارش را در استقلال خوزستان به خوبی انجام داد. امیدوارم روند خوب او ادامه داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۷    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: طی دو روز گذشته گزارش آلودگی هوا کامل و برای سران قوا ارسال شد، در این گزارش 10 نهاد، وزارتخانه و سازمان در خصوص کوتاهی خود مسئول هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من افشاگری نکردم بلکه تنها حقایق را بیان کردم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ایران در رایزنی با همتای فنلاندی ابراز امیدواری کرد که در مرحله پسابرجام زمینه گسترش همکاری های تهران - فنلاند فراهم شود و آینده روابط را امیدبخش خواند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- سلیم الجبوری در تماس تلفنی با رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب مجدد وی به این سمت را تبریک و تهنیت گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- جعفری دولت آبادی گفت: دادستانی پیشانی و خط مقدم مقابله با جرایم است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از من گذشته به فوتبال برگردم. بیرون از فوتبال با بردِ پرسپولیس عشق می کنم و از باختش ناراحت می شوم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: محرم بچه خوبی است و کاری می کنم همان محرم همیشگی باشد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- شهید بهشتی جمله ای دارد که گفته است؛ ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت به همین خاطر هم باید گشت تا شیفته خدمت پیدا کرد نه تشنه قدرت، شاید یافتنش کمی دشوار باشد ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری میزان- کارشناس والیبال ایران گفت: ما تا به اینجای کار 70 در صد از راه صعود به المپیک را طی کرده ایم و با غلبه بر تیم ژاپن و چین به المپیک صعود خواهیم کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- سیستم ثبت طرح های ترافیک سالیانه از دسترس خارج شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- استان گلستان با داشتن مناطق و طبیعت وشهرستان های زیبا هرساله توریست های داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- در راه آزادسازی شهر فلوجه در استان الانبار عراق، از صبح امروز عملیات جدید نیروهای مسلح عراق با نام "عملیات بغداد" آغاز شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۷    
خبرگزاری میزان- گروه تکفیری تروریستی داعش با انتشار تصویری مدعی به اسارت درآوردن یک نیروی نظامی ارتش سوریه شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ امروز (سه شنبه) برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- اسماعیلی از کاهش پنجاه درصدی پرونده های مسن دادگستری استان تهران در سال 94 خبر داد و گفت: اولین و مهمترین سرمایه دادگستری کل استان تهران نیروی انسانی آن است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- آل سعود چه بخواهد چه نخواهد باید قدرت و اقتدار ایران را در منطقه بپذیرد، او ناچار به پذیرفتن این واقعیت است ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- خبرهای رسیده حاکی است که مسئولان شهر واجیر در کنیا به صاحبان الاغ ها دستور داده اند که آنها را پوشک کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- مراسم معرفی بهترین مربیان سال فوتبال ایران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز (سه شنبه) به ساختمان وزارت ورزش و جوانان رفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- چهارمین نشست همکاری های 3 کشور افغانستان، قرقیزستان و تاجیکستان در زمینه مبارزه با مواد مخدر و مدیریت مرزها برای کنترل مواد مخدر برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- قاضی زرگر در تشریح آخرین وضعیت پرونده نگین غرب گفت: این پرونده پروژه سنگینی است، 15 هزار نفر شاکی دارد و در حال حاضر با 10 هزار نفر تسویه حساب کردیم و حدود 2 هزار از واحدها و ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۲    
خبرگزاری میزان- اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بر سر انتخاب سرمربی این تیم به جمع بندی نرسیدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۶    
خبرگزاری میزان- در بسته ی خبری امروز، شما را از فواید خوردن نمک در ایتدای غذا، نقش سیگار در مرگ،آلودگی هوا و ارتباط آن با مرده زایی، مضرات پفک و راه درمان آکنه آگاه می کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر سابق سیا ضمن انتقاد از مواضع نامزد جمهوری خواهان آمریکا گفت که دونالد ترامپ با اظهاراتش به گروه تروریستی داعش کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل سیاست خارجی با بیان اینکه عربستان تحت تأثیر آمریکا و اسرائیل تصمیمات خود را اتخاذ می کند ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- گزینه سرمربیگری مورد نظر باشگاه استقلال بر سر یک موضوع با مدیران این باشگاه به مشکل خورده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۶    
خبرگزاری میزان- در این ویدئوی دیدنی، خرس پاندایی را مشاهده می کنید که به پشت کردن یکی از بازدیدکنندگان نسبت به خود واکنش جالبی نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی تکالیف سه گانه ای به منظور هدایت صحیح منابع مالی ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۷    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه روسیه ضمن هشدار به گروه های مسلح مستقر در سوریه برای جدا شدن از جبهه النصره، خواستار خروج فوری نظامیان ترکیه از خاک عراق شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال کشورمان در سومین دیدار خود از سری مسابقات انتخابی المپیک به مصاف فرانسوی ها رفت و نتیجه را واگذار کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شواهد گفتاری دقیقی از زنده بودن حاج احمد متوسلیان و همراهانش حکایت دارد ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۷    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 17 اسفندماه سال گذشته در حکمی حجت الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه السلام منصوب کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۱    
خبرگزاری میزان- بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان برنامه های خود را برای سرمربیگری استقلال ارائه داد اما هنوز چیزی مشخص نیست.