جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۵:۴۸Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 8 شهریور 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 شهریور 1395 میزان 2 شهریور 1395 میزان 3 شهریور 1395 میزان 4 شهریور 1395 میزان 5 شهریور 1395 میزان 6 شهریور 1395 میزان 7 شهریور 1395 میزان 8 شهریور 1395 میزان 9 شهریور 1395 میزان 10 شهریور 1395 میزان 11 شهریور 1395 میزان 12 شهریور 1395 میزان 13 شهریور 1395 میزان 14 شهریور 1395 میزان 15 شهریور 1395 میزان 16 شهریور 1395 میزان 17 شهریور 1395 میزان 18 شهریور 1395 میزان 19 شهریور 1395 میزان 20 شهریور 1395 میزان 21 شهریور 1395 میزان 22 شهریور 1395 میزان 23 شهریور 1395 میزان 24 شهریور 1395 میزان 25 شهریور 1395 میزان 26 شهریور 1395 میزان 27 شهریور 1395 میزان 28 شهریور 1395 میزان 29 شهریور 1395 میزان 30 شهریور 1395 میزان 31 شهریور 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش با حضور در برنامه تیتر امشب به مناسبت هفته دولت گزارشی از فعالیت های وزارتخانه آموزش و پرورش ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر گردشگری بنگلادش پیشنهاد کرد، در سال 2017 نیز بنگلادش به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی انتخاب شود تا گردشگران کشورهای دیگر از جمله گردشگران ایرانی به کشور بنگلادش سفر کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- با رای دادگاه اسلحه شکارچی غیرمجاز یک مرغابی وحشی به مدت دو سال توقیف شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام فاطمی راد در جمع کارکنان دادگستری شهرستان ساری با اشاره به اهمیت نقش خانواده در جامعه پذیری فرد، خاطرنشان کرد: جامعه پذیری پایه گذار بخش مهمی از سرنوشت انسان است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- نهاد ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی توییتر از آزادی گروگان زن استرالیایی در ولایت ننگرهار خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نیرو گفت: امسال 2 هزار روستای کشور از آب شرب مطمئن بهره مند می شوند و نباید حتی یک هموطن روستایی به دلیل نبود آب، از روستای خود جا به جا شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بانک مرکزی در مورد تسهیلات سال گذشته و امسال اظهار کرد: سال گذشته 417 هزار میلیارد تسهیلات بانک مرکزی به واحدهای تولیدی بوده است و امسال پیش بینی می شود که این رقم به 460 هزار ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی گفت: تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی در بازار بازی می کنند و باعث ایجاد تلاطماتی می شوند که شرکت های کوچک را نابود می کند و ما هم ابزاری برای کنترل عملکرد ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- سردار عراقی: نیروی زمینی سپاه در درگیری با ضدانقلاب با اقتدار توانست مرزها را به ثبات برساند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- هواپیمای شرکت کاسپین در آسمان مشهد، دچار مشکل در ارابه فرود شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون سیاسی سازمان صداوسیما طی حکمی، مجتبی ستوده نیا را به عنوان رئیس جدید باشگاه خبرنگاران جوان منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- آمارهای منتشره حاکی از افرایش دو برابری تعداد کودکان پناهجوی مفقود شده در آلمان از ماه ژانویه سال جاری تاکنون است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی لوایح استملاک املاک از سوی اتباع بیگانه، صدور چک و سرقت آثار علمی در نشست امروز کمیسیون خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- کرملین از عدم حضور رئیس جمهور روسیه در مجمع عمومی سال جاری سازمان ملل متحد خبر داده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- علی شمخانی ، دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز (دوشنبه) با صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه افغانستان دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: حریق اتوبوس مسافربری در اتوبان قم تلفات نداشت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که در کنار هواداران تیمش حامی تیم ملی ایران است و هیچ کس نمی تواند بگوید او به تیم ملی ایران علاقه ندارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون کشاورزی ، اب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه کلیات لایحه هوای پاک در کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس تصویب شد، گفت: این لایحه در 35 ماده تدوین و به تصویب رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت عراق و خانواده قربانیان این اقدام پلید، آن را به شدت محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- عتباتی جزئیات دستگیری 20 عضو شبکه مدلینگ مبتذل را تشریح کرد و گفت: در این زمینه 4 آرایشگاه و 6 آتلیه عکاسی معروف پلمب شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت گفت: در دیدارهایی که با وزیر صنایع لبنان در بیروت و ایران داشتیم در خصوص ثبت داروهای ایران در لبنان و همچنین ثبت داروهای لبنانی در ایران توافق کردیم البته بی توفیق نبودیم ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری کانفلیکت نیوز ضمن انتشار نقشه ای محل دقیق اجرای حمله تروریستی گروه تکفیری داعش علیه مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه در شمال منبج را نشان داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- جوهری گفت: در حال حاضر کلیه طلاق های توافقی جهت انجام مشاوره های تخصصی به این مرکز ارجاع می شود و در این مدت موفقیت خوبی حاصل شده و به مقدار 11 درصد پرونده ها به صلح و سازش منجر شده ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- مقامات امنیتی بلژیک از دستگیری 5 مظنون به اتهام دست داشتن در انفجار صبح امروز بروکسل خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- مقام های هوانوردی موزامبیک از یافت شدن قطعه متعلق به هواپیمای ناپدید شده مالزی که در سال 2014 سقوط کرد، خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مایکروویو یکی از مهمترین اختراع های بزرگ قرن بیستم است. میلیون ها نفر در سراسر دنیا این وسیله را دارند و هر روز از آن استفاده می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که کریم باقری پس از پایان کلاس های مربی گری اش به جمع سرخپوشان اضافه شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت، دستاوردهای برجام را در صنعت نفت تشریح کرد و گفت: افزایش تولید و صادرات نفت خام، از مهمترین این دستاوردها به شمار می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتسال کشورمان در دیداری تدارکاتی برابر ازبکستان به یک پیروزی پر گل دست پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- در طرح های مبارزه با موادمخدر و پاکسازی نقاط آلوده از ابتدای سال جاری بیش از 13 تن انواع موادمخدر در استان کشف و 600 باب منزل و پاتوق معتادان پلمپ شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مرکز رسانه قوه قضائیه با تهیه مستند "بیم و امید" صحنه های مستند از روند رسیدگی به پرونده های طلاق توافقی و حقایقی ناگفته از این موضوع را در دادگاه خانواده را به تصویر کشیده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- رسانه وابسته به گروه توریستی داعش با صدور بیانیه مدعی اجرای حمله انتحاری با خودروی بمبگذاری شده علیه مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) در شمال شهر منبج شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جشنواره شهید رجایی و در سطح دستگاه های اجرایی کشور حائز رتبه برتر در محور شاخص های اختصاصی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه اصلاحیه بودجه سال 95 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر قدم اول را محکم برداریم بازیکنان روحیه شان بالا می رود و رقبا هم دچار دلهره می شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان کولیوند را به خانواده و بازماندگان آن مرحومه تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- زن میانسال که با همدستی دو دخترش پس از قتل پدر خانواده جسد او را تکه تکه کرده بودند، توانست در جلسه محاکمه رضایت اولیای دم را کسب کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- ظاهرشدن ابری عظیم الجثه در آسمان سیبری موجب ایجاد ترس در میان مردم شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور گفت: توقع دولت و مردم از تیم ملی فوتبال این است که به جام جهانی صعود کند و از شما تشکر می کنم که در صدر جدول آسیا هستید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم بتوانیم گام اول را مقابل قطر محکم برداریم و با این حمایت ها به جام جهانی روسیه صعود کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تیم ملی گام اول را با موفقیت برداشته و نتایج خوبی بگیرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: رفتن در مسیر جام جهانی مثل رفتن در مسیر کوه اورست است و طوفان هایی وجود دارد که باید آنها را رد کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: دود حریق در شمال شهر مربوط به ساختمان نیمه کاره است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان کشورمان برای بازدید از تمرین تیم ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم روز پنجشنبه گامی خوبی برای رسیدن به جام جهانی برداریم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- میگل لیتین ، فیلمساز ضدکودتای شیلیایی گفت: یتیم خانه ایران ، به عنوان یک روایت تاریخی از لحاظ هنری، فنی و محتوایی، فیلم خوبی است و مصداق اثری است که من آن را تحسین می کنم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه با بیان اینکه کشور افغانستان برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسزا و ویژه ای برخوردار است، گفت: پیشرفت، ثبات و امنیت افغانستان را پیشرفت، ثبات و امنیت خود می دانیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور در تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان حاضر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- در تمرین امروز تیم ملی فوتبال از اتوبوس اختصاصی ملی پوشان رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل بانک مسکن با تشریح جزئیات تک رقمی شدن سود تسهیلات مسکن از بررسی کاهش سود اوراق حق تقدم خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- رسانه وابسته به گروه تکفیری تروریستی داعش از اجرای 3 حمله انتحاری عناصر وابسته به خود علیه مواضع نیروهای امنیتی عراق در منطقه القیاره خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از توقیف یک دستگاه خودروی پراید که بیش از 81 میلیون ریال خلافی داشت،خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- شورای نگهبان نظرات خود را در خصوص لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1395 کل کشور و اصلاح جدول قانون تعیین محدوده حوزه های انتخاباتی را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز دوشنبه 29 اوت (8 شهریور) رای گیری محرمانه ای را برای جانشین بان کی مون برگزار خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- غلامحسین کرمی با حکم رئیس سازمان بازرسی، بازرس کل استان بوشهر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- سربازان گمنام امام زمان(عج) یک باند بین المللی قاچاق موادمخدر را در استان هرمزگان شناسایی کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- مسئول پیشین کمیته نقل وانتقالات باشگاه استقلال در آستانه بازگشت به این باشگاه قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش با صدور بیانیه مسئولیت انفجار صبح امروز در پایگاه ارتش یمن در عدن را به عهده گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- زمین لرزه 4.1 ریشتری دیهوک در استان خراسان جنوبی را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- مدیر ترابردپذیری اپراتور اول با بیان اینکه پیش بینی ها از میزان ترابرد مشترکان فعلا غلط از آب در آمده است گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی بانک سرمایه گفت: بعداز شکست نماینده ویتنام ،حالا همه تمرکزمان به بازی نیمه نهایی است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز (دوشنبه) به مجلس شورای اسلامی رفتیم و وظیفه ماست موضوع حق پخش تلویزیونی را پیگیری کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام خطیب گفت: ضروری است به منظور حفظ سلامت قوه قضائیه سیستم های نظارتی قوی و نوین نیز همگام با ارتقای خدمات الکترونیک تقویت و ارتقا یابد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- سازمان بسیج طلاب و روحانیون در حمایت از مواضع انقلابی آیت الله علم الهدی بیانیه ای صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: دو زن از آتش سوزی انبار لوستر در بازار تهران نجات یافتند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری میزان- پرویز ، پریدن از ارتفاع کم و یک شهروند کاملا معمولی سه فیلمی هستند که سعید آرمند تهیه کننده آن ها بوده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم والیبال بانک سرمایه گفت: به نظرم اگر قزاقستان فردا حریف ما باشد، راحت تر خواهیم بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت، فهرست بلند (وندورلیست) منابع تامین کالای دستگاه مرکزی وزارت نفت را ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود درباره تیم های مختلف لیگ آزادگان را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس هیئت مدیره سپاهان از مصوبه شب گذشته هیئت مدیره این باشگاه در مورد پادوانی، عقیلی و قائدی فر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۷    
خبرگزاری میزان- اخیرا یکی از مسئولان دولتی طی مصاحبه ای مهمترین دستاورد برجام را برداشتن سایه جنگ از سر ملت ایران دانسته است ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- گروهک های تروریستی جند الاقصی، جیش نصر، و جیش العذراء امروز دوشنبه عملیاتی تروریستی را تحت عنوان مروان حدید علیه نیروهای ارتش سوریه انجام دادند که بسیاری از این حملات دفع شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- همزمان با فرارسیدن دهم شهریورماه سالروز تأسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم طی پیامی این روز را که نشان از تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- فدراسیون فوتبال اولتیماتوم قاطعی به خریداران باشگاه نفت داده که تکلیف طلبکاران این باشگاه باید هرچه سریع تر روشن شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- تحلیل گر مسائل سیاسی در برنامه عصرانه شبکه افق گفت: نیازمند ایجاد خطی پدافندی از نظر فرهنگی و رسانه ای برای مقابله با هجمه های استکبار جهانی علیه ایران در زمینه حقوق بشر هستیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۲۸    
خبرگزاری میزان- سازمان سنجش اعلام کرد رشته محلهای جدید تکمیل ظرفیت دوشنبه پنجم مهرماه اعلام می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۲۸    
خبرگزاری میزان- جعفری دولت آبادی بر لزوم برخورد قاطع و سریع با باندهای سرقت و ناامنی تاکید کرد و به حواشی موضوع بازرسی از بیمارستان های خصوصی پاسخ داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- قرارگاه پدافند هوایی ارتش پس از شناسایی یک فروند هواپیمای بی سرنشین آمریکایی قبل از ورود به آسمان ایران، به آن اخطار داد و هواپیما مجبور به ترک منطقه شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- با تایید شورای صنفی نمایش؛ "فروشنده" اصغر فرهادی و "سایه های موازی" اصغر نعیمی از دهم شهریور ماه اکران خواهند شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش: رادار نذیر عملیاتی شد و از این پس هیچ پرنده رادارگریزی نمی تواند بدون اجازه وارد آسمان ایران اسلامی شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۳    
خبرگزاری میزان- در جلسه امروز (دوشنبه) اسامی داورانی که به دوره الیت 2017 کنفدراسیون فوتبال آسیا اعزام می شوند، مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، محمود محمودخانی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۶    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم سپید رود رشت تخلفاتی انجام داد که باعث شد آرامش بازی به هم بخورد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- ترکیب پیشنهادی دو طیف اصلاح طلب و اصولگرای شورای اسلامی شهر تهران برای چهارمین سال از چهارمین دوره این شورا مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک رستوران فرانسوی از ارائه خدمت به مشتریان مسلمان امتناع کرد، با این استدلال که "همه مسلمانان تروریست هستند".
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- شاکی پرونده مدال آور المپیکی گفت: با گرفتن پول هم رضایت نمی دهم و می خواهم احکام دستگاه قضا اجرا شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- محمدباقر نوبخت گفت: مدیرانی که پرداخت ها و دریافت های غیرعادلانه در مورد آنها اعمال شده بود مورد شناسایی قرار گرفتند و تا کنون 13 نفر عزل شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- زن جوان به علت وازگونی و معلق زدن خودرو در اتوبان تهران- کرج جانش را از دست داد. راننده این حادثه که زن جوانی بود از مرگ نجات یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- گروه موسیقی "خنیا" در کنسرت پیش روی خود با عنوان "زمان ها و داستان ها" روی صحنه می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- محمدباقر نوبخت در ارتباط تلویزیونی با بخش خبری ساعت 14 شبکه یک سیما گفت: با مدیرانی که در پرداخت ها و دریافت های غیر عادلانه دست داشتند، برخورد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد به زودی آتش بس در 486 منطقه از سوریه میان گروه های مسلح و ارتش این کشور برقرار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۱۷    
خبرگزاری میزان- اقدامات اداره کل استاندارد استان تهران، از زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، در سه بخش اقدامات استانداردسازی، پروژه های تحقیقاتی و اقدامات آموزش و فرهنگسازی قابل تقسیم است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- دبیر فدراسیون کشتی گفت: زمانی که رضایی استعفا داد ما با این استعفا مخالفت کردیم اما او قصد بازگشت به فدراسیون کشتی را ندارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاونت بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، با بیان اینکه در انتهای شهریورماه شرکت های زنجیره ای توزیع سوخت، کار خود را آغاز خواهند کرد ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- شعبه 110 جزایی شهرستان یزد با حضور رئیس کل دادگستری استان یزد و جمعی از معاونین دادگستری افتتاح شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، گل عجیب و باورنکردنی دنیای فوتبال را مشاهده می کنید.