پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۱:۴۷Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 5 آبان 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 آبان 1395 میزان 2 آبان 1395 میزان 3 آبان 1395 میزان 4 آبان 1395 میزان 5 آبان 1395 میزان 6 آبان 1395 میزان 7 آبان 1395 میزان 8 آبان 1395 میزان 9 آبان 1395 میزان 10 آبان 1395 میزان 11 آبان 1395 میزان 12 آبان 1395 میزان 13 آبان 1395 میزان 14 آبان 1395 میزان 15 آبان 1395 میزان 16 آبان 1395 میزان 17 آبان 1395 میزان 18 آبان 1395 میزان 19 آبان 1395 میزان 20 آبان 1395 میزان 21 آبان 1395 میزان 22 آبان 1395 میزان 23 آبان 1395 میزان 24 آبان 1395 میزان 25 آبان 1395 میزان 26 آبان 1395 میزان 27 آبان 1395 میزان 28 آبان 1395 میزان 29 آبان 1395 میزان 30 آبان 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت در برابر ایران، در کنار اسرائیل خواهد ایستاد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان البرز از توقیف یک دستگاه خودرو پراید با 45 میلیون و 350 هزار ریال خلافی و 133 فقره تخلف پرداخت نشده و 32 نمره منفی در آزاد راه "کرج- قزوین" خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- دادگستری گلستان در ادامه ی برنامه های پیشگیرانه ی خود و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اجرای طرحی را آغاز کرده است که در قالب آن دانش آموزان در کارهای پیشگیرانه ، مشارکت می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- هشتمین جلسه کمیته اطلاع رسانی با موضوع منشور اخلاقی رسانه ها با رویکرد پیشگیرانه در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- تظاهرات حرف های اضافه مجموعه شعر حمیدرضا شکارسری است که به زودی توسط سوره مهر منتشر می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از توقف احداث آزادراه تبریز بازرگان خبر داد و گفت: به دلیل اختلاف در سود میان سرمایه گذار خارجی و وزارت راه و شهرسازی این احداث به توافق نرسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- استاندار قزوین گفت: اسباب بازی های خارجی با فرهنگ کشور همخوانی نداشته و ورود جهاد دانشگاهی در این حوزه فرهنگ ایرانی اسلامی را در سطح استان ترویج می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال آلکمار موفق شد به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی هلند صعود کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- شهردار مشهد مقدس گفت: استکبار جهانی سیاست سرزمین سوخته را در کشورهای اسلامی دنبال می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر رژیم صهیونیستی از احضار سفیر این رژیم در سازمان یونسکو خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- فاضلی از تقویت گشت های مشترک و رسیدگی حضوری به شکایات و مشکلات مردم در واحدهای صنفی و خدماتی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- در نیمه اول سال جاری 315 هزار و 862 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- کمیته صادرات محصولات باغبانی فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان گفت: ما خیلی خوش بین هستیم که وزارت کشاورزی ایران در فصل پیش رو که از ابتدای ماه دسامبر آغاز می شود اجازه ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل سازمان ملل متحد در آستانه ترک کرسی خود اقدامی انجام داد که مانند آب سردی بر پیکر مخالفان بشار اسد بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: طی هفت ماهه سال جاری بیش از 19 هزار پرونده در دادسرای قزوین وارد شده و به همین میزان نیز رسیدگی شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- عالی ترین مقام قضایی پاکستان با تاکید بر اهمیت همکاری های حقوقی و قضایی میان کشورش و جمهوری اسلامی ایران، خواستار گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه آموزش وکلا ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- رحیمی گفت: حفظ و صیانت از منابع طبیعی نیازمند عزم ملی و عمومی است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- نیروهای امنیتی عراق که روز سه شنبه اعلام کردند که محل اختفای پسرخاله صدام دیکتاتور سابق این کشور را پیدا کرده و او را بازداشت کردند، تصاویر نحوه دستگیری او را منتشر کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه تخصصی دام و طیور در حالی در تهران برگزار می شود که به واسطه اتفاقات مثبت بعد از برجام، شرکت های خارجی بسیاری برای حضور در ایران به تکاپو افتاده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- آقاباقری ضمن اعلام خبر برگزاری طرح جامع قرآنی در مجموعه دستگاه قضایی استان، گفت: این طرح ویژه همکاران بوده و پس از اتمام دوره تعیین سطح دوره آموزش قرآن در رشته های روخوانی و روان ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- موحد گفت: ظرفیت های فرهنگی و ورزشی می بایست به سمت زندانیان سوق یابد تا از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با شکست حریفی از بلاروس برای کسب برنز باید به مصاف نماینده ونزوئلا برود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد گفت: با انجام بازرسی های انجام شده از یک شرکت تولید کود شیمیایی ، میزان 78 تن محصولات تقلبی کشف و پرونده به منظور رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی ارجاع شد .
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: اینکه انسان با دلیل عقلانی از دیگران در زندگی تبعیت کند، گریزی از آن نیست و اینیک کار لازم است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال ترک گروژنی در غیاب میلاد محمدی با شکست برابر یوفا از جام حذفی روسیه کنار رفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور هماهنگی و اقتصادی استاندار ایلام گفت: بیش از 100 موکب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در ایلام در مسیر تردد زائران پیش بینی شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که زائران اربعین باید حاکمیت و تدبیر کشور میزبان را بپذیرند ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- پلیس پاکستان، زنی را که صاحب مشهورترین عکس روی جلد مجلۀ نشنال جئوگرافیک است، بازداشت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهوری افغانستان با صدور حکمی وظایف رایزنان بازرگانی این کشور را در خارج به حالت تعلیق درآورد، اما در این حکم رایزن بازرگانی افغانستان در تهران را از این امر مستثنی کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجرایی مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری گفت: در راستای بین المللی شدن سوگواره و تعامل با هنرمندان سایر کشورها ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده وزین 75- کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه هایی مقابل حریف آذربایجانی شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک نشریه ورزشی با انتشار مطلبی درباره رامین رضائیان، تیتر از جنگ برگشته را برای جلد خود انتخاب کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- داعش تصاویر دو تن از عناصر انتحاری خود را که در نزدیکی نیروگاه برق کرکوک دست به عملیات تروریست زدند منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر اطلاعات با رد برخی خبرها مبنی بر درخواست وی برای برگزاری جلسه دیروز مجلس به صورت غیرعلنی گفت: بنده از اول با غیرعلنی بودن جلسه مخالف بودم و اصرار بر علنی بودن جلسه داشتم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- قائم مقام وزیر صنعت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: محور همکاری های ایران و فنلاند باید بر مبنای سرمایه گذاری مشترک ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان تیم های ملی گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی می تواند موفقیت های خود در جام بین قاره ای را تکرار کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری وابسته به گروهک تروریستی داعش مدعی شد که عناصر این گروهک توانسته اند بندری واقع در شمال سومالی را به اشغال خود درآورند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی کاراته ایران به جدول شانس مجدد بازگشت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- هیلاری کلینتون، نامزد ریاست جمهوری آمریکا روز چهارشنبه مصوبه یونسکو که بیت المقدس را میراث تاریخی فلسطینیان می داند، محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: اسلام دین سیاسی و اجتماعی بوده و اسلام سیاسی از مبانی اصلی انقلاب اسلامی است اما سکولاریسم این مبانی را تهدید می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- خون رگ های هر شرکت یا سازمانی، انگیزه کارکنان آن است و هر مدیری می داند، زمانی که بی انگیزگی بین کارمندان مجموعه تحت امرش شیوع پیدا کند، زمان سقوط فرا رسیده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، قطعنامه یونسکو درباره هویت اسلامی بیت المقدس را زباله توصیف کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- حمیده عباسعلی با شکست برابر نماینده ژاپن از رسیدن به فینال باز ماند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک ژورنالیست اسرائیلی در تحقیقات جدیدی که انجام داده می گوید مقامات مختلفی در پست های مهم سازمان های رژیم صهیونیستی از سوی ک.گ.ب استخدام شده بوده و مشغول جاسوسی بودند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران گفت: امیدواریم در این دوره از مسابقات جام بین قاره ای بتوانیم موفقیت های گذشته را تکرار کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های ایتالیایی از وقوع زمین لرزه ای نسبتا قدرتمند در مرکز این کشور خبر داده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- طبق بررسی های علمی باستان شناسی در پروژه شناسایی دهستان پترگان شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی، مشخص شد که این مکان دارای استقرارهایی از هزاره پنجم پیش از میلاد است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- بارش شدید برف که از روز سه شنبه در آذربایجان غربی آغاز شده، امروز موجب مسدود شدن راه 80 روستای چالدران، قطعی برق وتعطیلی مدارس این شهرستان شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- سید حسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین افغانستان اعلام کرد: امسال 600 هزار مهاجر از کشورهای خارجی بوِیژه پاکستان و جمهوری اسلامی ایران بصورت داوطلبانه بازگشته اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- این که شورای نگهبان به مقوله صلاحیت کاندیداهای نمایندگی مجلس نظارت کند امری قانون و طبیعی است اما این مساله که در طی 4 سال نمایندگی نیز نظارت و مسائل دیگر از جانب شورای نگهبان استمرار ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در مورد دستاوردهای مناطق آزاد گفت: آنچه که تا به امروز در مناطق آزاد به دست آمده ارزشمند است هر چند با آن چیزی که باید به دست می آمد فاصله دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مراسم افتتاحیه اولین کارگاه سیاست گذاری فرهنگی ویژه مدیران مراکز استانی حوزه هنری صبح سه شنبه 4 آبان ماه در دفتر مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری با حضور جمعی از مدیران ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- بازی ها هفته دوم لیگ برتر والیبال با پیروزی بانک سرمایه مقابل شهرداری ارومیه و شکست کاله برابر پیکان پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه پیشروی های خود در استان حماه موفق شدند که مواضع گروهک تروریستی جندالاقصی را هدف قرار دهند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیات امنای دانشگاه امام صادق(ع) با انتقاد از اینکه سنت مقتل خوانی امام حسین (ع) سست شده است، گفت: سنت مقتل خوانی باید احیا شود و شیعه باید بداند مقتل خوانی از سنت هاست.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این نکته که رژیم صهیونیستی با برخی گروه های تروریستی روابط مستقیم تسلیحاتی و اطلاعاتی دارد ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس لبنانی گفت: سعد الحریری در صورت نخست وزیری همانند سابق قدرتمند نیست و علاوه بر ضعف در حوزه های سیاسی اقتصادی و مردمی در میان اعضای جریان حامی خود نیز جایگاه متزلزلی دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه ایران از سفر چند ساعته محمدجواد ظریف وزیر خارجه به مسکو در روز جمعه و به منظور شرکت در نشست سه جانبه با همتایان روس و سوری خود درباره تحولات سوریه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: توان این تیم مانند تیم ملی فوتسال بالا است و به این تیم امیدواریم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه ای در سال 78 دارد که تاکید می کند که تا زمانی که انتخابات تمام می شود باید به شکایات رسیدگی و پاسخ آن داده شود اما زمانی که صحت انتخابات تایید و انتخابات ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- مناقشه ژنرال عبدالرشید دوستم معاون رئیس جمهوری با محمد اشرف غنی، ژنرال دوستم: شورای امنیت قصد جانم را دارد و بازگشت 600 هزار پناهجوی افغان به کشور عناوین روزنامه های چهارشنبه ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- حزب الله لبنان امروز با حمله به مواضع یک گروهک تروریستی وابسته به داعش در منطقه راس بعلبک ، مانع نفوذ آنها شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- پلیس شهرستان نیشابور با دستگیری قاچاقچی داروهای غیرمجاز 360 هزار قرص ترامادول کشف کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه اسپانیا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که درخواست روسیه مبنی بر سوختگیری ناو هواپیمابر این کشور در اسپانیا را بررسی می کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه محمودآباد گفت: رزمایش استانی دفاع از ساحل برای نخستین بار در مازندران در این شهرستان برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی فوتسال ایران امروز قراردادش را با تیم غیرت قزاقستان امضا کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- با توجه به قیمت های این دستگاه ها در بازار برای خرید یک دستگاه تصفیه آب باید 300 هزار تومان تا یک میلیون و 500 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید جاویدالاثر مدافع حرم علی آقاعبداللهی دیدار و گفت و گو کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص مغز و اعصاب اولین اقدام موثر در هنگام بروز حملات صرع را باز کردن راه هوایی بیمار عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- ابوالفضل همتی آهویی گفت: حمایت مسئولان فرهنگی و هنری و جشنواره هایی مانند سوگواره هنر عاشورایی می تواند زمینه سازی رشد هر چه بهتر هنرمندان مستعد را در تولید آثار عاشورایی فراهم آورد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- کشف کشتی های غرق شده اطلاعات جدیدی در رابطه با زندگی مردم در دوران قبل را در اختیار دانشمندان قرار می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، در تشریح جزییات نشست امروز کمیسیون متبوعش، گفت: در این جلسه مقرر شد دولت از شرکت های دانش بنیان در برنامه ششم توسعه حمایت مالی کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سامسونگ برای جبران اتفاقات پیش آمده و آتش سوزی ها، گلکسی نوت 7 را به صورت تقریبا رایگان با گلکسی S8 تعویض خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- پس از هشدار ارتش سوریه به ترکیه، رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور گفت که ارتش ترکیه قصد سیطره بر شهر حلب را ندارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون شهردار تهران از آماده باش کامل مدیریت شهری برای آغاز بارندگی ها در شهر تهران خبرداد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بانک مرکزی ایران با پیش بینی رشد 5 درصدی برای امسال و سال آینده اقتصاد کشور از شرکت های آسیایی خواست تا در ایران سرمایه گذاری کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی ملل متحد (یونسکو)، با اکثریت آراء، مسجد الاقصی و دیوار براق را متعلق به مسلمانان دانست.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- جهانگیر در ادامه سفر یک روزه به استان گیلان، زندان ضیابر را افتتاح کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: دامنه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر که هزینه بسیار کمتری نسبت به انرژی های فسیلی دارند را باید در کشور گسترده کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- ریاست جمهوری افغانستان اتهامات ژنرال عبدالرشید دوستم به برخی از مقام ها و نهادهای دولتی را خلاف شان و جایگاه وی خواند و تأکید کرد ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پانیونیوس اولین بازی خود در مرحله گروهی جام حذفی را با تساوی به پایان برد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار آقای سائولی نینیستوو رئیس جمهوری فنلاند با اشاره به پدیده تروریسم به عنوان یکی از مصائب دردناک جامعه ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- منابع ارتش روسیه گزارش دادند تاکنون در پی حملات ائتلاف آمریکا در موصل 60 غیرنظامی کشته و 200 تن دیگر زخمی شده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهدی محسنی آثار نقاشی خود را با عنوان سروتونین در گالری سبحان به نمایش گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به همتای پاکستانی خود با محکوم کردن حادثه تروریستی حمله به یک مرکز آموزشی پلیس این کشور با دولت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: در سه سالی که در خدمت گودرزی بودیم اقدامات بسیار خوبی در حوزه ورزش انجام شد که همه ما موظف هستیم از این اقدامات حمایت کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- بخش مطبوعاتی نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در نیویورک در واکنش به اظهارات یوسف العتیبه، سفیر دولت امارات در واشنگتن ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- مراسم رونمایی از بسته فرهنگی مجموعه مستند رویای آمریکایی چهارشنبه 12 آبان ماه در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- نماینده کاراته بانوان ایران در وزن 68- کیلوگرم، با شکست برابر نماینده مصر از دور مسابقات حذف شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- قائم مقام وزیر در امور بین الملل و تأمین مالی، در جریان مذاکره با هیات فنلاندی از ادامه مذاکرات با ایرباس و بوئینگ و سایر شرکت های هواپیمایی برای خرید هواپیما خبر داد و گفت تا 8 سال ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در پیامی به شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر دولت قطر، درگذشت پدر بزرگ وی را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد گفت: تیم ما فقط دو هفته فرصت تمرین داشت و لیگ را با یک مصدوم آغاز کردیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- یکی از مراجع تقلید در پاسخ به استفتائی گفت: مداحان از بکار گیری تعبیرات نامناسب در مداحی پرهیز کرده و بهانه به دست دشمنان ندهند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- روسیه اعلام کرد که بمب افکن های این کشور در حالت آماده باش هوایی قرار دارند تا تروریست های داعشی را که از موصل عراق به سوریه فرار می کنند از آسمان این کشور هدف قرار دهند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان "خرم بید" از توقیف یک دستگاه تریلر حامل برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال پارسه گفت: تیم ما جوان و آینده دار است و در آینده چهره بهتری از خود نشان خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرگئی لاوروف و محمد جواد ظریف در مسکو با یکدیگر دیدار می کنند
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی سپاه به طراحی و ساخت دانشگاه دریایی امام خامنه ای اشاره کرد و گفت: تمام دانشکده های نیروی دریایی سپاه در دانشگاه دریایی امام خامنه ای تجمیع شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنرانی پخش نشده ای از ترزا می نخست وزیر انگلیس منتشر شده است که در جریان آن، درست یک ماه قبل از برگزاری همه پرسی در مورد برگزیت، نسبت به آثار منفی برگزیت هشدار داده شده است.