پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 13 اسفند 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 1 اسفند 1395 میزان 2 اسفند 1395 میزان 3 اسفند 1395 میزان 4 اسفند 1395 میزان 5 اسفند 1395 میزان 6 اسفند 1395 میزان 7 اسفند 1395 میزان 8 اسفند 1395 میزان 9 اسفند 1395 میزان 10 اسفند 1395 میزان 11 اسفند 1395 میزان 12 اسفند 1395 میزان 13 اسفند 1395 میزان 14 اسفند 1395 میزان 15 اسفند 1395 میزان 16 اسفند 1395 میزان 17 اسفند 1395 میزان 18 اسفند 1395 میزان 19 اسفند 1395 میزان 20 اسفند 1395 میزان 21 اسفند 1395 میزان 22 اسفند 1395 میزان 23 اسفند 1395 میزان 24 اسفند 1395 میزان 25 اسفند 1395 میزان 26 اسفند 1395 میزان 27 اسفند 1395 میزان 28 اسفند 1395 میزان 29 اسفند 1395 میزان 30 اسفند 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر سابق فرانسه اعلام کرد که برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور نامزد نخواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- تفاهم نامه همکاری بین پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و با دانشگاه های برتر مالزی امضا شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- برپایه یافته های یک نظرسنجی تازه انجام شده، بیشتر شهروندان روسیه مخالف رئیس جمهور شدن یک زن هستند، در حالیکه هم اکنون شمار زیادی از مسئولیت های مهم ملی در اختیار بانوان سیاستمدار است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- کتاب دا خاطرات سیده زهرا حسینی از اشغال خرمشهر به زبان بوسنیایی ترجمه شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۱:۰۴    
خبرگزاری میزان- "خالد الجندی" مبلغ مصری به سوال عجیب یکی از مخاطبان خود در خصوص خوردن گوشت سگ پاسخ داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع هند با اشاره به حمله شیمیایی تروریست ها در افغانستان اظهار کرد دهلی نو باید برای مبارزه با حمله های شیمیایی و بیولوژیک آمادگی داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- محققان جانورشناسی و روانشناسی برای بررسی الگوی خواب انسان و بهبود آن، دستگاهی شبیه به ساعت هوشمند ساختند که با آن خواب فیل های وحشی را زیر نظر بگیرند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه افغانستان گفت: از تلاش های هر کشور یا هر همسایه ای برای تسهیل روند آشتی ملی در افغانستان که با هماهنگی دولت افغانستان صورت گیرد، استقبال می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مرکز آمار ایران نرخ رشد اقتصادی 9 ماهه سال 95 را 7.2 درصد و برای بخش های کشاورزی 5.7 درصد، خدمات 5.4 درصد و صنعت 10.5 درصد اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک این استان در عصر فراهم شدن زیر ساخت ها برای جهش انفجاری بسر می برد تا بتوان در کمترین زمان ممکن از ظرفیت و توانمندی های آن بهترین بهره را برد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- متخصصان پزشکی روسیه از ساخت دارویی موثر برای درمان تمامی سلول های سرطانی تا 3 سال آینده خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- سوختگی پوست شایع ترین آسیبی است که در شب چهارشنبه سوری دامن جوانان را می گیرد، لذا دانستن برخی نکات برای رهایی از وضعیت های بحرانی خالی از لطف نیست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- وارثین نام گروهی مستقل و مردمی است که با حضور در نقاط مختلف کشور و شناسایی افراد نیازمند با استفاده از ظرفیت های خیرین و افراد نیکوکار به رفع مشکلات نیازمندان در مناطق دورافتاده می ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیر اجرایی بانک جهانی با بیان اینکه مبارزه دولت هند با پول سیاه در دراز مدت اثرات مثبتی بر اقتصاد این کشور برجای می گذارد افزود ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- مقامات ولایت غزنی از وجود یک بیماری ناشناخته در روستای بید شهرستان ناوُر که تا کنون جان 7 کودک را گرفته است، خبر داده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید به دلیل کارت قرمزی که در دیدار گذشته تیمش مقابل لاس پالماس دریافت کرد از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا با محرومیت مواجه شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- در 6ماه اول سال جاری، 460هزار و 56 نفر در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور بستری شده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، "عبدالله بوشهری"، هنرپیشه کویتی را مشاهده می کنید که با سقوط از یک ساختمان بلند خودکشی می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- "ماجد الینو بورسیس" شهروند 58 ساله فیلیپینی که به علت ابتلا به بیماری نادری به اسم "امیلیا" اندامش با ناهنجاری مواجه شده و فاقد دو پا است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- مشکلات مالی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم ممکن است قهرمان لیگ برتر را خارج از زمین مشخص کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- محسن رضایی با روایت دردِدل یکی از شهروندان در مراسم روضه فاطمیه در اینستاگرامش پستی منتشر کرد و نوشت:دولت و مجلس اند که باید مشکلات بازار، معیشت و اقتصاد مردم را حل کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- بر اثر نشت و انفجار گاز شهری در منزلی مسکونی در تبریز یک پیرزن 75 ساله مصدوم شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- نمایندگان کشورمان در مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی جام کشتی گیران و مربیان مطرح اوکراین، به دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز رسیدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- محمد حسین مهدویان در دهمین سالگرد فوت رسول ملاقلی پور در اینستاگرامش پستی منتشر کرد و نوشت: روزی که خبر فوت ناگهانی آقا رسول را شنیدم خیلی دلم گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- قاضی خدابخشی گفت: در پی اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق حاشیه ای شهر مشهد از وجود معتادان متجاهر 104 معتاد مرد و 5 زن با 22کیلو و 800گرم تریاک دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، از پایان یافتن عملیات اجرایی برای بهسازی 152 پروژه در محلات هدف بازآفرینی سراسر کشور در سال 95 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- فروش دوباره شارژهای مصرف نشده تلفن همراه که عملی مجرمانه بحساب می آید به یکی از روش های کسب درآمد برای برخی متخلفان و شرکت های پی اس پی تبدیل شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- امام جمعه زاهدان گفت: بیکاری در جامعه بیداد می کند، نباید واقعیت ها را پشت گوش انداخت، 43 ماه از برجام گذشت باید ببینیم دولت مشکلات بیکاری مردم را تا چه حد می تواند حل کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- امام جمعه قم گفت: حضرت زهرا(س) خط قرمز امت شیعه و رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید است و سال به سال بر عرض ارادت و تجلیل و تکریم ما نسبت به حضرت زهرا(س) افزوده خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- یشتر ما ایرانی ها عادت داریم کنار انواع کباب، سبزی هایی مانند گوجه فرنگی، فلفل سبز یا دلمه ای و قارچ هم کباب کنیم اما تحقیقات نشان داده که این کار خیلی هم سالم نیست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در دومین روز جشنواره بین المللی پویانمایی تهران آثار علی اکبر صادقی مرور می شود، همچنین به تازگی اسامی آثار بخش دانشجویی این جشنواره اعلام شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون رئیس جمهور آمریکا هنگامی که فرماندار ایالت ایندیانا بود از ایمیل خصوصی اش برای انجام امور دولتی استفاده می کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نمایش من ... با طراحی و کارگردانی فرهاد تجویدی بار دیگر اجرای خود را در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل زندان های استان بوشهر در دیدار با فرماندهی انتظامی این استان خواستار کمک و تعامل بیشتر این فرماندهی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به تشریح موضوعات مطرح شده بین مجلس و شورای نگهبان پرداخت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین مظفری گفت: ستادهای پیشگیری از جرائم انتخاباتی به هیچ عنوان قصد و حق دخالت در مسائل اجرایی و نظارتی انتخابات ندارند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- مراسم گرامیداشت اصغر فرهادی به مناسبت دریافت اسکار 2017 برای فیلم فروشنده امشب در موزه سینما برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال کریستال پالاس گفت: لطفاً دهان خود را ببندید و دیگر درباره پیوستن من به بارسلونا صحبت نکنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- در اطراف ما همیشه وسایلی وجود دارند که در عین حال که آرامش و آسایش ما را فراهم می کنند می توانند در صورت استفاده نادرست، فضایی ناایمن را ایجاد کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- جلسه مشترک ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری آذربایجان شرقی با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته پدافند غیرعامل شرکت توانیر گفت: ما توانستیم توان مدیریت بحران و ارتقای راهبردی پدافند غیرعامل را در شرکت های زیرمجموعه توانیر در قالب برگزاری کارگاه های تخصصی ارتقا دهیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال بارسلونا گفت: لیونل مسی بهترین بازیکن تمام ادوار است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- آزمون دوره فنی و حرفه ای در رشته باغبانی ویژه مددجویان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو، در مورد فساد مواد غذایی کنسرو شده توضیحاتی ارائه داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- آخرین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس قوه قضائیه ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "نگهبانان کهکشان 2" به نویسندگی و کارگردانی "جیمز گان" از ماه آینده اکران می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال اینتر میلان قصد دارد با رقم قابل توجهی هافبک تیم فوتبال رم را خریداری کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان دبیرستانی در غرب آلمان، دانش آموزان مسلمان را از برگزاری مراسم نماز در ساختمان این مدرسه منع و با این اقدام خود بحث های زیادی در سطح رسانه های اجتماعی ایجاد کرده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: استمرار و تقویت بحث ادبیات پایداری که یک راهبرد اساسی و علمی است را می توان بخشی از نهضت علمی مد نظر ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- بسیاری از افراد تصور می کنند تغذیه آنها سالم است و با فعالیت ورزش آنها هماهنگی دارد اما تغذیه ناسالم این افراد باعث می شود که اثرات مثبت ورزش کردن آنها از بین برود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- یعقوبی با اشاره به اینکه برنامه "کام شیرین" روز شنبه به نوجوانان می پردازد، از پاسخ دادن به پرسش " آیا خانواده ها مسیر موفقیت فرزندان را ترسیم می کنند؟ " در این برنامه سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مراسم تقدر از اصغر فرهادی برای کسب جایزه اسکار 2017 در موره سینما در حال برگزاری است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- پزشک تیم فوتبال دپورتیوو لاکرونیا از دو بازیکن تیم فوتبال اتلتیکو مادرید برای کمک به فرناندو تورس تشکر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- این افراد از بین حدود 13 هزار نفری که در سال 1999 میلادی بدنیا آمده اند، انتخاب خواهند شد و باید ابتدا آزمایش هایی فیزیکی و روانشناسی را انجام دهند
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- گوش انسان با اسپیکر در ارتباط است پس باید اسپیکر از لحاظ کیفیت عالی باشد چون برای شنونده اهمیت بسزایی خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- امیر اسفندیاری معاون بخش بین الملل سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر نسبت به برگزاری جشنواره ای پربار و موفق ابراز خوشبینی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان کلیبر با موضوع بررسی مسائل و مشکلات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مراسم تجلیل از اصغر فرهادی به مناسبت دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی زبان در موزه سینما برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص گوش، حلق و بینی در رابطه با علل بروز آفت در دهان توضیحاتی را ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کریمی هم از کیفیت فنی نفت راضی نیست و امیدوارم در بازی با ماشین سازی هم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: عملکرد شاگردانم در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ساده لوحانه بود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم فوتسال یاسین پیشروی قم مقابل شهرداری ساوه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر لغو شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در نیمه دوم رو به جلو حرکت کردیم اما آنچه را که از بازیکنان خواسته بودیم، انجام ندادند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند، تشکر می کنم. امروز شرمنده آنها شدیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم که قدر آنها را ندانستیم و در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- سومین آلبوم رسمی گروه موسیقی پالت با عنوان تمامِ ناتمام در دو شکل صوتی و تصویری، منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم فوتبال صنعت نفت مقابل پیکان با پیروزی شاگردان فیروز کریمی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- پیکر مطهر شهید محمد سعید محققی صبح امروز از مسجد موسی ابن جعفر(ع) تشییع شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفیر افغانستان در اسلام آباد در رابطه با انسداد گذرگاه های مرزی تورخم و چمن از سوی دولت پاکستان گفت که این کشور تلاش دارد تا افغانستان را از نظر اقتصادی تحت فشار قرار دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- سقوط تیم فوتسال طرح و توسعه به لیگ دسته اول فوتسال قطعی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما به دنبال کسب 3 امتیاز دیدار مقابل تراکتورسازی بودیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های مدعی پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: ما باید به خودباوری می رسیدیم. در دو هفته گذشته دو بازی سخت را با نتایج خوب پشت سر گذاشتیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند، تشکر می کنم. امروز شرمنده آنها شدیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار عضویت در آیسکو را یکی از دستاوردهای دولت یازدهم دانست و اظهار کرد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون شطرنج از میزبانی رقابت های قهرمانی بانوان جهان ابراز رضایت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: بازی خوبی بود اما تحت الشعاع اشتباهات داوری قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- رقابت های لیگ ووشوی جوانان کشور (پسران) با قهرمانی تیم شهرداری خاش به اتمام رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- دو بازیکن تیم های فوتبال تراکتورسازی و سایپا با یکدیگر درگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و سایپا با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتایج یک مطالعه نشان می دهد بی اشتهایی و کم اشتهایی در بین پسران 6 تا 18 سال شایع است و برخی عوامل اقتصادی – اجتماعی با آن در ارتباط است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم فوتبال پدیده مقابل گسترش فولاد با پیروزی شاگردان رضا مهاجری خاتمه یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول تیم فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: تعداد بازیکنان تیمم برای ادامه رقابت ها در فصل جاری کم است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۰    
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون جهانی شطرنج گفت: میزبانی ایران در رقابت های قهرمانی بانوان جهان یکی از بهترین میزبانی های تاریخ این مسابقات بود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- حال یکی از هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی بد شد و به بیمارستان انتقال پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی سازمان بورس گفن: یکی از چالش های بزرگ جذب سرمایه گذاری خارجی و پیش شرط های بین المللی شدن بازار سرمایه ایران و همچنین جذب سرمایه گذاران خارجی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرانسوا فیون نامزد حزب جمهوریخواهان فرانسه ضمن رد خبر کناره گیری از رقابتهای انتخاباتی اعلام کرد که هیچ گاه به خاطر مسائل و اتهامات اخیر از رقابتهای انتخاباتی کناره گیری نمی کنم
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیمیتری پسکوف روز جمعه در گفتگتوی هفتگی خود با خبرنگاران اعلام کرد مسکو در رابطه با روسیه هیچ تماس چشمگیری با مقامات دولت جدید آمریکا نداشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- احمدرضا عابدزاده با تاکید بر اینکه از سال 64 به تیم ملی رفته است، اظهار داشت: زمانی که به استقلال پیوستم سال 69 چهل و پنج بازی ملی داشتم و اصلا این حرف را قبول ندارم که من در استقلال ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- هتل V8(هشت سیلندر)، هتلی جذاب و متفاوت در قلب منطقه "موتور ورد" در اشتوتگارت آلمان است که در ساخت و طراحی آن از ماشین الهام گرفته شده و از قطعات و بدنه خودرو های از کار افتاده استفاده ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- محسن چاوشی به صحبت های خواننده لس آنجلسی که صدایش را محصول یک ماشین دانسته بود واکنش جالبی نشان داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه ایندیپندنت در گزارشی نوشت: وضعیت بدی در کاخ سفید حکمفرما است و اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا وعده های خود را عملی نکند؛ چه بسا باید چمدان خود را ببندند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول تیم فوتبال تراکتورسازی و سایپا با نتیجه تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم فوتبال پدیده و گسترش فولاد با پیروزی میزبان به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- اتحادیه ماهیگیران جنوب آسیا و موسسه توسعه ماهیگیران بین المللی (اینفیدت) از دولت هند خواستند تا اقدامی فوری برای آزادسازی 35 ماهیگیر هندی بازداشت شده توسط گارد ساحلی ایران انجام دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- جامعه اصناف سینمایی درگذشت کاظم فریبرزی طراح دکورهای فیلم های هزار دستان و یوسف پیامبر را تسلیت گفت.