پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 15 فروردین 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 فروردین 1396 میزان 2 فروردین 1396 میزان 3 فروردین 1396 میزان 4 فروردین 1396 میزان 5 فروردین 1396 میزان 6 فروردین 1396 میزان 7 فروردین 1396 میزان 8 فروردین 1396 میزان 9 فروردین 1396 میزان 10 فروردین 1396 میزان 11 فروردین 1396 میزان 12 فروردین 1396 میزان 13 فروردین 1396 میزان 14 فروردین 1396 میزان 15 فروردین 1396 میزان 16 فروردین 1396 میزان 17 فروردین 1396 میزان 18 فروردین 1396 میزان 19 فروردین 1396 میزان 20 فروردین 1396 میزان 21 فروردین 1396 میزان 22 فروردین 1396 میزان 23 فروردین 1396 میزان 24 فروردین 1396 میزان 25 فروردین 1396 میزان 26 فروردین 1396 میزان 27 فروردین 1396 میزان 28 فروردین 1396 میزان 29 فروردین 1396 میزان 30 فروردین 1396 میزان 31 فروردین 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان گفت: مذاکره و توافق سیاسی تنها راه حل پایان دادن به اختلافات اسلام آباد و کابل است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- کارشناسان می گویند که امواج اکترومغناطیس تابیده شده از موبایل با تخریب DNA منجر به پیری پوست می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اکسپرس تریبون نوشت: به رغم اینکه پاکستان سیاست ایجاد عمق استراتژیک در افغانستان را کنار گذاشته اما کابل خط مرزی دیورند را به رسمیت نمیشناسد و در نهایت بی اعتمادی از بین نخواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۷:۴۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- دیپلمات نوشت: وادار کردن پاکستان به تغییر مسیر آخرین میخی خواهد بود که بر تابوت طالبان و تروریست های وابسته به آن که در افغانستان می جنگند، کوبیده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- ملک ستیز کارشناس مسائل سیاسی افغانستان نوشت: دولت افغانستان نمی داند به چه وضعیتی مواجه است، تنها به این فکر می کند که در این نشست نماینده اشرف غنی یا عبدالله ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- افغانستان در بین کشورهای آسیای میانه، قفقاز و روسیه به عنوان بهترین ارائه دهنده برنامه سرمایه گذاری انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، لودری را در یکی از خیابان های شهر سن پترزبورگ روسیه مشاهده می کنید که حرکاتی ناموزون شبیه رقص را از خود نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- به همت اداره قضایی در اقدامی بی سابقه 719 نفر از محکومان اردوگاه فشافویه مرخصی نوروزی اعطا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: یکی از سیاست های جمهوری اسلامی ایران برای ترسیب کربن و کاهش گازهای گلخانه ای، توقف بهره برداری از جنگل هاست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معروف است که گل گاوزبان برای تقویت اعصاب مفید است، شادی آور بوده و حواس را تقویت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- آویشن در درمان سرفه ,برونشیت, رفع التهاب های مخاط مجاری تنفسی مؤثر است، ولی چنانچه بیش از حد مصرف شود باعث حساسیت های پوستی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- مطالعه محققان دانشگاه کالیفرنیا نشان می دهد که سیستم PHS می تواند سن واقعی شروع بیماری آلزایمر و روند پیشرفت آن را پیش بینی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- همایش گروه فنی بررسی عملکرد و اقدامات اعتمادسازی و زیرساخت های منطقه ای افغانستان با محوریت توافقات حاصله در چارچوب پروسه استانبول در عشق آباد برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی روزها و هفته های گذشته، "برگزاری آرام و امن انتخابات" از جمله موضوعاتی بوده که در اظهارنظرهای فرماندهان نیروهای مسلح ایران بازتاب زیادی داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده است، هر سه گوشی اندروید نوکیا در ماه می و گوشی نوکیا 3310 در ماه جاری وارد بازار خواهند شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- ظاهرا امکان غیرفعال کردن App Drawer در گلکسی اس 8 سامسونگ وجود دارد و می توان همه ی اپلیکیشن ها را در یک صفحه قرار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- انواع داروها از طریق ادرار سر از آب رودخانه ها و دریاچه هایی درمی آورند که در نهایت منابع اصلی آب آشامیدنی ما را تشکیل می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- طبق گزارش های جدید، اکثر کامپیوتر هایی که در دنیای کسب و کار استفاده می شوند، از سیستم عامل ویندوز 7 استفاده می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- با وجود مخالفت فعالان حقوق بشر، روند اخراج پناهجویان افغان از کشور فنلاند همچنان ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- با افزونه ی اسکایپ در کروم، لینک تماس اسکایپ را به سرعت در ورودی تقویم اضافه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- باکتری ایجاد کننده وبا معمولاً در آب یا غذای آلوده یا از طریق مدفوع فرد بیمار سرایت پیدا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- گزارش جدید App Annie حاکی از آن است که درآمد اپلیکیشن های اندروید در سال 2017 از اپلیکیشن های iOS برای اولین بار پیشی خواهد گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- به نظر می رسد که گوگل قصد دارد بهبودها و تغییرات زیادی در مدل بعدی پیکسل اعمال کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست وزارت خارجه پاکستان طی اظهاراتی اعلام کرد: ایران و پاکستان هیچ گونه منازعه مرزی ندارد و اسلام آباد تمامی تلاش خود را برای تکمیل خط لوله صلح خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- پل هوایی و ریلی قطور خوی با نیم قرن قدمت به عنوان نخستین اثر مدرن آذربایجان غربی در فهرست میراث مدرن کشور ثبت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، گفت: سازمان انتقال خون با کسب دستاوردهای بزرگ در زمینه سلامت خون هم سطح کشورهای اروپایی و بالاتر از کشور آمریکا است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- دولت هند با برگزاری نشستی با حضور راجیو مهریشی معاون وزیر کشور ، براج رج شرما معاون سروزیر ایالت جامو و کشمیر ،اس پی واید رئیس پلیس هند و تعدادی از مقامات امنیتی و سیاسی اخراج ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از شناسایی و دستگیری سارق سیم برق و ادوات کشاورزی با 36 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در دومین دیدار مقابل سنگاپور موفق شد این تیم را شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- کاربران توییتر به اظهارنظر متناقض نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ادعای حمله شمیایی ارتش سوریه به مردم این کشور واکنش نشان دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- میزان بازگشت پناهجویان افغانستان از پاکستان در هفته اخیر و در قیاس با هفته های گذشته رشد 162 درصدی داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که در سال 1395 بیش از 600 تن مواد مخدر کشف و ضبط و دو هزار و 683 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیران بخش دانشگاهی دومین جشنواره امام رضا(ع) و داوران بخش عکس این رویداد فرهنگی معرفی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع پاکستان در مصاحبه ای مطبوعاتی ائتلاف متجاوز به یمن به سرکردگی عربستان را بی هدف توصیف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- استاد دانشگاه روابط بین المللی مسکو گفت: فرمت جدید با مشارکت ایران و ترکیه می تواند در حل مناقشه قره باغ موثر باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- اره برقی قاچاقچیان چوب و زغالی برای جنگل بلوط کوه حاتم نگذاشته است؛ تا زمانیکه مسئولان امنیتی وارد میدان نشوند در آینده ای نزدیک نامی از جنگل بلوط هم در کوه حاتم باقی نخواهد ماند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- خاطرات امیر سرتیپ 2، خلبان آزاده، یوسف سمندریان به قلم میلاد رضازاده از اعضای کارگروه تاریخ شفاهی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- ارتش سوریه ویدئویی از جنایت شیمیایی که تروریست ها در منطقه خان شیخون ادلب انجام دادند، منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: بیش از 65 هزار داوطلب در دوره های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- تعداد زیادی از اشتباهات در زندگی ما تکرار می شوند که قابل اصلاح کردن هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری هراس و آشفتگی در اردوگاه اصلاح طلبان و دولت یازدهم شدت گرفته است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل دفاعی پاکستان از اسلام آباد خواست کرد بی اعتمادی و دغدغه ایران نسبت به حضور پاکستان در ائتلاف نظامی عربستان را برطرف کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهوری افغانستان طی پیامی حمله روز گذشته در متروی سن پترزبورگ روسیه را به شدت محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش در پیام صوتی مفصلی از عناصر خود خواست حملات گسترده ای علیه دشمنان خود انجام دهند و کشورهای منطقه از جمله ایران را تهدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر هند طی پیامی حمله تروریستی در مترو سن پترزبورگ را به مقامات و مردم روسیه تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- بانوی اول آمریکا پس از انتشار تصویری از او با انتقادهای شدید مردم آمریکا رو به رو شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سازمان حمایت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: افزایش قیمت شیر دو شرکت لبنی بدون هماهنگی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اخذ مجوزهای قانونی انجام پذیرفته است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- آمارها نشان می دهد تا اول اسفند ماه 95 بیش از 23 قلم کالای ایرانی با افزایش تولید همراه بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- پژو 2008 یک کراس اوور از شرکت تولید خودروی فرانسوی پژو است که در این مقاله شما را با ویژگی های خوب و بد آن آشنا می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی طالبان اعلام کرد که این گروه در سال جاری نفوذ خود در افغانستان را افزایش خواهد داد و مرکز ولایت های این کشور را به تصرف خود درخواهد آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: مقامات منامه برای سرپوش بر مشکلات داخلی و رهایی از باتلاق گرفتار آمده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- جمال شورجه، تهیه کننده باسابقه سینما و تلویزیون، با تاکید بر اینکه هنر ارزشمند در کشور باید هدفدار باشد، شهید مرتضی آوینی را مصداقی از یک هنرمند متعهد با نگاهی سلامت معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت:اشیای موزه مردم شناسی خلیج فارس در بندرعباس مرمت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 105 کیلو و 200 گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: موضوع تاخیر پروازها با حضور مسئولان ذیربط در کمیسیون عمران مجلس بررسی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- صدیقه سلمان، هنرمند هنرهای تجسمی، معتقد است: هنر انقلاب در جهان شناخته شده است؛ گرچه تاثیر چشمگیر مورد انتظار را شاید به حد کمال نداشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- تفاهم نامه همکاری میان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران IRISL و دو شرکت خدمات بندری و لجستیکی ژاپن در سنگاپور به امضاء رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرج الله رجبی اقتصاد مقاومتی را رقابتی کردن اقتصاد و به تبع آن آزاد کردن لایه های انحصاری اقتصاد دانست و بیان کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: همزمان با میلاد امام جواد(ع) تا سالروز میلاد حضرت علی(ع) ویژه برنامه های فرهنگی با عنوان امام مهربانی از 19 تا 23 فروردین در سراسر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- سلیمانی گفت: سال گذشته 180 نفر از زندانیان دیه و جرائم غیر عمد از زندان های استان هرمزگان آزاد شدند که در مقایسه با سال 94 حدود 15 درصد افزایش دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیر شرکت قطر پترولیوم گفت، قطر ممنوعیت 10 ساله توسعه بزرگترین میدان گازی جهان را لغو کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- کارشناسان زیادی به شما خواهند گفت که اگر می خواهید عالی باشید، باید دوست داشته باشید که از شما متنفر باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر استرالیا و رئیس جمهوری افغانستان تفاهم نامه کمک 320 میلیون دلاری دولت کانبرا به کابل را به امضا رساندند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- رند پل، سناتور جمهوری خواه آمریکا گفت: عربستان از تروریسم حمایت می کند نه ایران.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- طب سنتی برای لاغرشدن چه راهنمایی هایی برایمان دارد ،برای کاهش وزن از چه توصیه هایی باید کمک بگیریم تا بتوانیم به تناسب اندام برسیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- با آغاز سال جدید کاروان زیارتی راهیان نور دادگستری کل استان همدان راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- لازم نیست به همه اعتماد کنید فقط باید بدانید که افرادی هستند که می توان به آنها اعتماد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه چیزکیک شکلاتی بدون پخت را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- لکنت زبان شاید در کودکان کمی بامزه باشد، ولی فراموش نکنید که این بیماری ممکن است به روح بچه آسیب بزند و اعتماد به نفس آن را کاهش دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وزارت اقتصاد هر چه سریعتر لایحه ارزش افزوده و قانون خدمات کشوری را به مجلس ارسال کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- با عشق های دوران دانشجویی چه باید کرد و چه چاره ای باید برای آنان اندیشید نظر روانشناسان در این زمینه چیست و این اتفاقات از لحاظ روحی و روانی در جوانان دانشجو چه تاثیراتی می توانند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- اغلب مردم اهمیت شمارش کالری را می دانند اما عوامل دیگری نیز در تغذیه مهم است که باید به آن ها نیز توجه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه دولتمردان حمایت کافی از تولیدات داخلی نمی کنند، گفت: فعلا در اکثر موارد خودکفا نیستیم و حتی بسیاری از مواد غذایی را از خارج وارد می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه ماکارونی کاسه ای را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- لیمو از جمله محبوب ترین مرکبات است. لیمو یکی از غنی ترین منابع ویتامین C است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- در اثر بارش های موثر هفته های اول فصل بهار، حجم بارش های کشور از ابتدای مهرماه سال گذشته تا دوشنبه 14 فروردین ماه جاری، به 198 میلی متر رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش پاکستان طی سفر رسمی و برای گسترش همکاریهای دو جانبه نظامی با انگلیس با مقات نظامی این کشور دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- لامینیت دندانی ساخته شده از مواد همرنگ دندان طراحی شده برای پوشش دادن سطح جلویی دندان برای بهبود ظاهر دندان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر انگلیس در پی آغاز روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و به دنبال روابط تجاری و سرمایه گذاری روز سه شنبه راهی عربستان شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- اطلاع از علوم پایه ای دیابت و ورزش، تمرینات تنفسی عمیق و در نظر گرفتن تأثیر ورزش بر بدن بصورت یک آزمایش علمی به شما می آموزد که چگونه تعادل قند خون خود را در طول ورزش حفظ کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه میت پلیت، ناهاری درون قالب های مافین را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- کمر درد، یکی از مشکلاتی است که در صورت ابتلا به آن، کیفیت زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب کاهش عملکرد فرد می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- انسولین هورمونی است که با تزریق آن به بدن، بیماری دیابت کنترل می شود و فرد مبتلا به این بیماری می تواند زندگی عادی داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- اگر مایلید غذای روزانه تان را کمی متفاوت تر از همیشه درست کنید، فلفل ها را در برنامه آشپزی روزانه تان فراموش نکنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراها در استان بوشهر گفت: هیئت های نظارت در راستای افزایش اعتماد عمومی، مانع ورود افراد مسئله دار به شوراها می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه کوکوی به را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در سالهای اخیر کسانی که به بوتاکس روی آوردند زیاد هستند و بابت آن هزینه های زیادی را میپردازند تا جوانی گذشته را برگردانند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- زارع گفت: هدف از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیش بینی به موقع و پیشگیری بهنگام و برخورد سریع با هدف جلوگیری و کاهش جرایم و تخلفات انتخاباتی احتمالی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: حجم انحراف و فساد مالی در این صندوق بیش از 10 هزار میلیارد تومان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- زیرگذر تقاطع سه راه تقی آباد تا پایان فروردین سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- اسطوره باشگاه اینتر از سرمربی کنونی این تیم تمجید و حمایت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- غفارمنش با ابراز خوشحالی از اینکه مردم سریال "مرز خوشبختی" را پسندیده اند، گفت: محبت ها بیش از حد انتظارم بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- امام جمعه موقت سمنان گفت: دولت موظف است با استفاده از نیروهای انقلابی و متدین درصدد تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای رفع موانع و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک سیاستمدار صاحب نام پاکستانی با انتقاد از سیاست های آمریکا و برخی غربی ها نسبت به پاکستان و منطقه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- اهی بدلیل وجود راه بند های مختلف، جریان رو به جلو و پیشروی محتویات روده متوقف می شود که به این شرایط انسداد روده اطلاق می گردد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه پیتزا مخصوص با قارچ را به شما آموزش دهیم .