چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 21 فروردین 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 فروردین 1396 میزان 2 فروردین 1396 میزان 3 فروردین 1396 میزان 4 فروردین 1396 میزان 5 فروردین 1396 میزان 6 فروردین 1396 میزان 7 فروردین 1396 میزان 8 فروردین 1396 میزان 9 فروردین 1396 میزان 10 فروردین 1396 میزان 11 فروردین 1396 میزان 12 فروردین 1396 میزان 13 فروردین 1396 میزان 14 فروردین 1396 میزان 15 فروردین 1396 میزان 16 فروردین 1396 میزان 17 فروردین 1396 میزان 18 فروردین 1396 میزان 19 فروردین 1396 میزان 20 فروردین 1396 میزان 21 فروردین 1396 میزان 22 فروردین 1396 میزان 23 فروردین 1396 میزان 24 فروردین 1396 میزان 25 فروردین 1396 میزان 26 فروردین 1396 میزان 27 فروردین 1396 میزان 28 فروردین 1396 میزان 29 فروردین 1396 میزان 30 فروردین 1396 میزان 31 فروردین 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- برنامه ترکیبی و گفت وگو محور نقش ویژه هفته هنر انقلاب اسلامی، پنجشنبه 24 فروردین با حضور مرتضی گودرزی و محمد حسین نیرومند، به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- حامد کرزی همزمان با تنش های مسکو-واشنگتن اعلام کرد که با حضور آمریکا در افغانستان، تروریسم گسترش یافته است و این موضوع سبب نگرانی روسیه نیز شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جاده های کشور را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی افغانستان اعلام کرد: بیش از سه میلیون اسکناس کهنه جمع آوری شده به ارزش 360 میلیون افغانی را آتش زه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- اگر می خواهید آرایش را از روی پوستتان پاک کنید بهتر است با محصولات طبیعی در این زمینه آشنا شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- سه صیاد متخلف که در رودخانه بهمن شیر و تالاب شادگان با دستگاه الکتروشوکر مشغول ماهیگیری بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- گزارشگر ویژه حقوق مردمانی بومی، خواستار کاهش میزان "حیرت انگیز" و "سونامی" حبس افراد بومی و مقابله با نژادپرستی در استرالیا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای عالی استان ها منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- کریستین بیل، استیو کارل و امی آدامز بازیگران مشهور هالیوود برای بازی در فیلمی به تهیه کنندگی برد پیت همبازی می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- در سراسر چین صدها شهر وجود دارد که تقریبا همه نیازهای یک جامعه مدرن شهری، از جمله ساختمان های سر به فلک کشیده، شبکه آبراهی توسعه یافته ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- منتخب تصاویر صفحه نخست روزنامه های ورزشی چهارشنبه 23 فروردین را از نظر می گذرانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک زن پاکستانی اهل شهر کراچی برای نشان دادن عشق و ارادت خود به قرآن کریم با استفاده از گلدوزی، نسخه ای از این کتاب آسمانی تهیه کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- به دنبال عدم پاسخگویی اشرف غنی به پرسش های شماری از خبرنگاران کشورش، مرکز خبرنگاران افغانستان این برخورد رئیس جمهوری با اصحاب رسانه را غیر قابل قبول و به شدت نگران کننده خواند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی گفت:آثار برگزیده مسابقه بزرگ طراحی صنایع دستی از طراحان برتر این حوزه در نمایشگاهی در خانه هنرمندان ایران به نمایش ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- عتباتی بر لزوم صیانت از حقوق عامه مردم از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: با مبارزه جدی با فعالیت های اقتصادی ناسالم می توانیم به تولید و اشتغال و فعالیت های اقتصادی سالم کمک ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- گرانفروشی، عبارت است از عرضه کالا یا خدمات به بهای بیش از نرخ های تعیین شده توسط مراجع رسمی به طور علی الحساب یا قطعی و عدم اجرای مقررات و ضوابط قیمت گذاری و انجام هر نوع اقدامات دیگر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- در راستای تقویت روابط فرهنگی ایران و افغانستان نمایشگاه بزرگ فرهنگی، هنری و کتاب ایران در کابل به مدت یک هفته برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- در مجازات های تعزیری درجه 5 تا درجه 1 یعنی مجازات های حبس بالای دو سال تا حبس ابد و همچنین مجازات های موجب سلب حیات یا شلاق سنگین یا انفصال دائم از خدمات دولتی، توبه مجرم از جرم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- در سفری به عنوان وزیر فرهنگ در اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو جنبش عدم تعهد شرکت کردم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور پیرو بخشنامه ای به تمامی دستگاه ها برای ارائه برنامه ها و بسته های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال، در نامه جداگانه ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور پیرو بخشنامه ای به تمامی دستگاه ها برای ارائه برنامه ها و بسته های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال؛ در نامه جداگانه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- پسر معتاد اعتراف کرد به 200 خودرو در شهر مشهد دستبرد زده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- پس از ناکامی مهدی طارمی در بازی پرسپولیس با الریان و از دست دادن چند موقعیت خوب، کاربران فضای مجازی با نظر دادن در آخرین پست او اعتراض خود را نشان دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- در تازه های فرهنگ و هنر این هفته در خبرگزاری میزان به رویدادهای این عرصه در هفته گذشته از اجرای ارکستر ملی گرفته تا ادامه تصویربرداری "شهرزاد" و آغاز مراسم معنوی اعتکاف می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست سازمان حج و زیارت گفت: اگر در حج تمتع امسال مشکلات وجود نداشته باشد، از سرگیری اعزام عمره را مورد توجه قرار می دهیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس پارلمان پاکستان گفت: همکاری پاکستان و ایران سبب امنیت و شکوفایی اقتصادی منطقه می شود بنابراین دشمنان تمام تلاش خود را برای تیره کردن روابط اسلام آباد و تهران به کار گرفته ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، ماجرای اولین باری که رهبر معظم انقلاب شعر "علی ای همای رحمت" را شنیدند، به همراه ماجرای پیدا کردن دیوان شهریار در نوجوانی در مشهد را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- دوستی که به قصد شوخی اقدام به درج آگهی مستهجن به اسم دوستش در شبکه های اجتماعی کرده بود، پس از اینکه او را به دردسر انداخت، دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز شناخت، پیروی و شکل دادن جامعه بر اساس سیره علی ابن ابی طالب لازم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- می خواهیم شما را با بلند ترین درخت جهان آشنا کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی پلیس خوزستان درباره پیشگیری از وقوع سرقت به عنف به شهروندان هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور طی بخشنامه ای از دستگاه های اجرایی خواست برای پیشبرد همه جانبه و جهادی منویات رهبری، برنامه ها و بسته های اجرایی پیشنهادی خود را برای شتاب بخشیدن تولید و اشتغال ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال الهلال عربستان مقابل الوحده امارات در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا پیروز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- شیر مادر نه تنها از لحاظ جسمی بر روی فرزند تاثیرات مثبت دارد بلکه بر روی روح و روان کودک نیز اثرات بسیار خوبی می گذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور در نامه ای خطاب به جهانگیری خواستار نظارت مستقیم معاون اول بر انجام دقیق و به موقع ماموریتهای دستگاههای اجرایی برای شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: زمانی که استقلال اولین ستاره آسیایی را به دست آورد، شهر تهران چراغانی شده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- دریای مرده نام عجیب و شگفت انگیزی است اما روی نقشه جغرافیایی دنیا، این نام به صورت لکه ای آبی رنگ در نزدیکی اردن مشخص شده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر بچه ها ما شجاعت بیشتری داشتند می توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من طارمی بهترین مهاجمی است که در حال حاضر در لیگ برتر حضور دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- سفیر کره شمالی در مسکو با اشاره به اعزام ناوگروه آمریکا به شبه جزیره کره تأکید کرد که کوچکترین حرکت تحریک آمیز آمریکا با پاسخی بی رحمانه روبرو خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی هستیم که موقعیت های زیادی از دست می دهیم و بازیکنان انرژی زیادی از دست می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به نطق امروز محمود صادقی نماینده تهران، واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- دومین بازی گروه B لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال الریان گفت: بازی سختی بود اما تیم ما خیلی خوب بازی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه پیتزا یونانی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سوریا در بازی تیم ملی قطر مقابل ایران هم مدافعان ما را می زد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز در تماسی تلفنی با وزیر خارجه مصر ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت این کشور، حوادث تروریستی اخیر در مصر را محکوم و بر مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- از جمله مواردی که نوعا گریبانگیر تمامی افراد جامعه بوده و یا خواهد بود فوت یکی از بستگان نزدیک است که آثاری از جمله لزوم تعیین تکلیف مایملک وی و میزان سهم و حقوق وراث را به دنبال دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الریان 2، 3 ضدحمله خطرناک داشت و نزدیک بود در این بازی شکست بخوریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال الریان قطر گفت: کار سختی مقابل پرسپولیس و هوادارانش داشتیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب می خواهیم چند شغل عجیب و غریب که انسان ها در آینده برای خود انتخاب می کنند را معرفی کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر به مهدی طارمی توهین کرده باشند اوج بی معرفتی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی بعدی پرسپولیس مقابل الهلال دیدار دشواری برای این تیم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام خداداده با تأکید بر اینکه شکل ولادت حضرت علی (ع) برای هیچ انسانی در طول تاریخ تکرار نشده است، از صرف کردن عمر مولای متقیان (ع) در راه مجاهدت برای خدا سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال الریان قطر گفت: به نظرم جو ورزشگاه خوب بود و اذیت کننده نبود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- طبق اصل 35 قانون اساسی هر فردی حق دارد در هنگام احضار به مراجع قضایی وکیل داشته باشد و کسی می تواند از معاضدت قضایی بهره مند شود که معسر یعنی قادر به پرداخت هزینه دادرسی و حق الوکاله ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک شرکت کانادایی برای اولین بار از ربات هوشمند حفاری و برداشت مواد معدنی از بستر دریا رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- ارتش آمریکا بامداد روز جمعه پایگاه الشعیرات را با 59 موشک کروز توماهوک هدف قرار داد؛ برد این موشک 1100 کیلومتر بوده و قابلیت حمل کلاهک هسته ای را نیز دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مقام معظم رهبری در دیداری که با خانواده شهدای مدافع حرم داشتند، خطاب به آن ها فرمودند: حقیقتاً هم شهدای شما، هم خانواده ها، پدران، مادران و فرزندان آنان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه تارت میوه ای را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیش از هر چیز به خاطر هواداران و بازیکنان ناراحتم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب به معرفی چند ضرب المثل عجیب و خنده دار از سراسر جهان می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم فوتبال الریان گفت: می توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم اما یک امتیاز هم برای ما خوب است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم فوتبال الریان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مردم برای توسل به پیامبر در هنگام مشکلات دریچه ای از قبر این حضرت رو به آسمان گشودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- شورای امنیت افغانستان اعلام کرد که پاکستان به تعهدات خود در نشست لندن مبنی بر نظارت کشور سوم بر اقدام علیه تروریست های معرفی شده توسط دولت کابل، عمل نکرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب می خواهیم ده نفر از عجیب ترین های دنیا که یک ایرانی هم بین اینها هست را معرفی کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید جعبه ابزار مانسمان به همراه مجموعه ابزار 132 پارچه باید یک میلیون و 100 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سارقی که به بهانه کمک به مستنمدان 20 میلیون تومان طلاهای یک زن در اردبیل را سرقت کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه یتیمچه را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال خوزستان در نیمه اول مقابل لخویا قطر شکست خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت کارت دوم از بازی مقابل الهلال محروم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- در دنیای علم نکات بسیار زیادی وجود دارد که در عین سادگی کمک بسیاری به زندگی ما می کنند اما همه ما از آنها بی اطلاع هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "شبح درون پوسته" به فروش بین المللی 41 میلیون دلار دست پیدا کرد. این فیلم در حال حاضر در امریکا 31 میلیون دلار فروش داشته و در جایگاه پنجم باکس آفیس هالیوود قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- پیشنهاد انگلیس برای تحریم روسیه در باره سوریه، حمله داعش به کلیساهای مصر و موشک های تام هاوک آمریکا به نظام کهنه جهانی ضربه زد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم وزنه برداری نوجوانان ایران ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی جهان در بخش امتیازبندی انتخابی المپیک عنوان نخست دنیا را کسب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- تقریبا اکثر مردم سیاره مریخ را که به سیاره سرخ منظومه شمسی معروف است می شناسند ؛ این سیاره در بعضی از شب ها به دور از نور خورشید با چشم غیر مسلح به صورت یک ستاره سرخ رنگ در آسمان دیده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- پس از سن 50 سالگی تراکم استخوان های بدن با سرعت بیشتری کاهش می یابد به گونه ای که از هر سه زن یک نفر شکستگی استخوان را تجربه می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- تلگرام در آپدیت جدید خود قرار است ارسال پیام ویدئویی را به لیست قابلیت های این پیام رسان اضافه کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر رفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- اسطوره باشگاه آرسنال معتقد است سرمربی ایتالیایی آبی های لندنی کارش را در این تیم فوق العاده انجام داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- شواهد بسیاری وجود دارد که خوراکی های حاوی فیبر بخش عمده ای از اشتها را کاهش می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- شیوع پوسیدگی دندانی در مقابل بسیاری از بیماری های دیگر بیشتر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- فورد قصد دارد دو خودروی الکتریکی جدید روانه ی بازار چین کند. به نظر می رسد که فورد برنامه ی ویژه ای برای بازار چین داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- شایعه ی جدیدی در مورد مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 5 منتشر شده است که بیان می کند این محصول احتمالا 8 گیگابایت رم خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- هافبک پاری سن ژرمن امیدوار است نماینده کشورش بر غول فوتبال اسپانیا غلبه کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- بیکسبی دستیار صوتی هوشمند جدیدی است که سامسونگ برای رقابت با گوگل اسیستنت و سیری توسعه داده و برای اولین بار با گلکسی اس 8 همراه شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- بیوک برای سال 2018 مدل استیشن واگن خودروی محبوب و پرفروش رگال را معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- تروریسم، مواد مخدر و فساد داری تهدیدی برای افغانستان، آمریکا به کره شمالی نیرو می فرستد، غیر پیش بینی دانستن آمریکا توسط روسیه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان یک گام بلند برای رسیدن به داروهای ضد پیری کارآمد و مؤثر برداشته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن پیشین توپچی های لندن هدایت تیم فوتبال گرانادای اسپانیا را بر عهده گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- آهنگ حامد همایون خواننده پاپ کشورمان را با نام "چه عشقی" می شنوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- چند روز قبل تصاویری از گوشی ZTE Nubia Z17 Mini با دوربین دوگانه منتشر شده بود. روز گذشته این گوشی به صورت رسمی معرفی شد.