پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 22 فروردین 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 فروردین 1396 میزان 2 فروردین 1396 میزان 3 فروردین 1396 میزان 4 فروردین 1396 میزان 5 فروردین 1396 میزان 6 فروردین 1396 میزان 7 فروردین 1396 میزان 8 فروردین 1396 میزان 9 فروردین 1396 میزان 10 فروردین 1396 میزان 11 فروردین 1396 میزان 12 فروردین 1396 میزان 13 فروردین 1396 میزان 14 فروردین 1396 میزان 15 فروردین 1396 میزان 16 فروردین 1396 میزان 17 فروردین 1396 میزان 18 فروردین 1396 میزان 19 فروردین 1396 میزان 20 فروردین 1396 میزان 21 فروردین 1396 میزان 22 فروردین 1396 میزان 23 فروردین 1396 میزان 24 فروردین 1396 میزان 25 فروردین 1396 میزان 26 فروردین 1396 میزان 27 فروردین 1396 میزان 28 فروردین 1396 میزان 29 فروردین 1396 میزان 30 فروردین 1396 میزان 31 فروردین 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- لئونید ایواشف رئیس مرکز مطالعات ژئوپلیتیک روسیه گفت: حمله موشکی آمریکا به سوریه با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست های داخلی و خارجی دولت دونالد ترامپ انجام گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع افغانستان از استقرار نیروهای تازه نفس آمریکایی به بهانه ارائه مشاوره و حمایت از هماهنگی عملیات های هوایی نیروهای امنیتی افغان در ولایت هلمند خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- سفیر افغانستان در واشنگتن پس از دیدار با تونی فستر مدیر شورای امور جهانی آمریکا از باز شدن احتمالی دفتر این نهاد در افغاستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- ناو هواپیمابر 13 میلیارد دلاری "یواس اس جرالد فورد" پس از یک سال تاخیر برای تست به آب انداخته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه افغانستان اعلام کرد که افغانستان و روسیه روابط دوجانبه دوستانه و همکاری مؤثر برای مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- با تصویب مجلس شورای اسلامی، کلیه مراکز و واحدهای صنعتی و تولیدی 50 نفر به بالا مکلف به ایجاد واحدهای سلامت، بهداشت و محیط زیست (HSE) و بکارگیری نیروی متخصص هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این گزارش با خلوت ترین ایستگاه های قطار در جهان آشنا خواهید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع پاکستان عصر سه شنبه با حضور در جلسه مجلس سنا که ریاست آن را رضا ربانی رئیس سنا برعهده داشت، تاکید کرد که این کشور هرگز وارد جنگ یمن نخواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش سوریه با هدف قرار دادن یک خودروی انتحاری قبل از انتقال به مقصد مورد نظر، شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- برخورد یک دستگاه خودروی سمند با مینی بوس و واژگونی مینی بوس روی خودروی سواری پراید در مراغه 3 کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک اردوگاه پناهندگان در شمال فرانسه که حدود 1500 نفر را اسکان می داد، در آتش سوزی تخریب شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رضا میرکریمی کارگردان مطرح سینما و دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: ما در هنر انقلاب نتوانستیم صدای مستضعفان باشیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- علی کریمی در صفحه اینستاگرام خطاب به مهدی طارمی گفت: هواداران واقعی پرسپولیس قدر تو را می دانند، خسته نباشی مهدی جان.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- اعضای باند سرقت 3 میلیارد تومان فرش نفیس در اردبیل با تحقیقات پلیس دستگیر و فرش های نفیس کشف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- اولین خارج از گود سال باز هم مثل همیشه به حاشیه های ورزشی از اوج گرفتن بد اخلاقی ها با داغ شدن رقابت های لیگ برتر تا یک بام و دو هوای فدراسیون پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- هاشمم امروز، روز پدر است، روزای بی قراری شهنام و حسام تمامی ندارد هر شب موقع خواب صدایت می کنند و تو را می خواهند، تو بگو با این زمزمه ها و دلتنگی ها چه کنم؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- قاضی خدابخشی از کشف تعداد 422بطری مشروبات الکلی در مشهد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- نگرش خانواده ها در داشتن فرزند بسیار مهم است اما نکته با اهمیت تر این است که اگر فرزندی در خانواده نباشد افسردگی در آن خانواده موج می زند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: احسان هم روز خوبی داشت، اما در مورد تیم ملی حرفی نمی زنم چون به من مربوط نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های آمریکایی معتقدند که خانواده دونالد ترامپ در پی ورود به کاخ سفید، قصد دارند از این موقعیت در راستای منافع تجاری خود استفاده کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال ذوب آهن به عنوان برترین بازیکن تیمش در دیدار مقابل بنیادکار انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان گفت: باختیم، اما زندگی برای ما ادامه دارد و تمرکزمان را به بازی های آینده معطوف می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- قرارداد اجاره از جمله عقودی است که طرفین آنرا متعهد و پای بند به ادامه آن تا پایان انقضاء مدت اجاره می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم فوتبال العین امارات مقابل الاهلی عربستان به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "همسر نگهبان باغ وحش" ساخته نیکی کارو از 31 مارس 2017 اکران خود در سینماهای هالیوود را آغاز کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- نشریه گاردین در گزارشی نوشت: اقدام اخیر واشنگتن در سوریه توجه بسیاری را در جهان به خود جلب کرده و تعدادی از کشورها این اقدام دونالد ترامپ را تأیید و تعدادی دیگر از کشورها نیز آن را ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- برخی فایل های پی دی اف (PDF) به وسیله یک پسورد، رمزنگاری شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در بسیاری از زمان ها پختن غذا با استفاده از اجاق گاز، بسیار برای ما وقت گیر به نظر می آید و نیاز به یک وسیله برای تهیه سریع غذا داریم و همزن های برقی این کار را به خوبی انجام می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- هافبک آلمانی سفیدپوشان مادریدی می گوید دوره حضورش در بایرن مونیخ برایش خاص بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- همانطور که می دانید، اپلیکیشن Duo برای تماس های ویدئویی بسیار معروف شده است. اما اخیرا و در آپدیت جدید، گوگل امکان تماس صوتی را نیز به آن اضافه کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم برزیلی آبی واناری ها به مدت سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم فوتبال ذوب آهن مقابل بنیادکار ازبکستان با برتری ذوب آهن به اتمام رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- محمدرضا گلزار در سری جدید فعالیت های موسیقایی خود در شهر تهران روی صحنه می رود و با طرفداران خود دیدار می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مسئولان ورزشگاه به شدت تماشاگران را پیش از ورود به استادیوم کنترل کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- آیا خود را انسان موفقی می دانید؟ نشانه های موفقیت چه هستند؟ برخی نشانه های ساده در زندگی، به معنای موفقیت های بزرگ هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی لوکوموتیو ازبکستان از تساوی تیمش برابر استقلال ابراز تأسف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حرکات گواردیولا و سیمئونه را به عنوان یک سرمربی دوست دارم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- استقلال با تساوی یک بر یک برابر لوکوموتیو در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا صدرنشینی خود را در این رقابت ها حفظ کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در برخی از خانواده ها دوره آشنایی قبل از عقد اندکی طولانی می شود، که در عرف از آن به عنوان دوران نامزدی یاد می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران باور دارند زنان قد بلند به میزان قابل توجهی بیش از زنان با قد معمولی دچار بیماری های قلبی می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سپیدرود رشت با شکست تیم اکسین البرز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- زن جوان به همراه شوهرش به دادگاه خانواده آمده تا برای همیشه به زندگی مشترکش پایان دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- جیپ قصد دارد با معرفی گرند چروکی ترک هاوک قدرت خود در تولید خودروهای شاسی بلند را به رخ همگان بکشاند. این خودرو در 3.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- اینفینیتی قصد دارد قبل از شروع نمایشگاه خودروی نیویورک از شاسی بلند مفهومی جدید خود رونمایی کند. این شاسی بلند، QX80 مونوگراف نام دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان به ساختِ یک ژنوم کاملاً مصنوعی نزدیک می شوند. آن ها در حال تکمیل ساختِ هر 16 کروموزومِ یک مخمّر به صورت مصنوعی هستند که با دستیابی به این موفقیت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- کمپانی چینی شیائومی که به عنوان تولیدکننده ی محصولات الکترونیکی با قیمت مناسب شهرت دارد، این بار نیز هدست واقعیت مجازی جدیدی را تنها با قیمت 14 دلار معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- گوگل برای توسعه نمایشگر اولد پیشنهاد سرمایه گذاری 880 میلیون دلاری به ال جی داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- هر ساله مراسمی برای اعلام بهترین خودروی دنیا برگزار می شود که امسال نسل جدید بی ام و سری 5 نامزد انتخاب بهترین خودروی لوکس شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- طبق گزارش های جدید، کمپانی وستل می خواهد بخش تولید تلویزیون توشیبا را خریداری کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- انتظار می رود شیائومی بر اساس اطلاعات موجود، تا ساعاتی دیگر از نسل جدید گوشی هوشمند خود یا همان می 6 رونمایی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان به عنوان بهترین بازیکن در دیدار مقابل استقلال انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- یکی از توسعه دهندگان اصلی اپلیکیشن برای هدست اچ تی سی وایو اکنون به استخدام تیم واقعیت مجازی گوگل درآمده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- خودروهای خودران می توانند از سال آینده وارد خیابان های نیویورک شوند. این بخشی از قانون جدید این ایالت محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- سونی امروز در دبی از گوشی پرچم دار خود با قابلیت ضبط ویدیوهای حرکت آهسته با نرخ خارق العاده ی 960 فریم در ثانیه رونمایی کرد و برای عرضه آن به بازار ایران در پایان خردادماه وعده داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- اگر به دنبال خرید کامپیوتری با بودجه محدود هستید که بتواند بازده مناسبی در کارهای روزمره داشته باشد، با راهنمای خرید پی سی تا بودجه 2 میلیون تومان در فروردین ماه همراه زومجی باشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1256 دلار و 36 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نامه ای به فرمانده نیروی انتظامی کشور نوشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال اف سی سئول توانست تیم وسترن سیدنی را از پیش رو بردارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا در چین از فردا (چهارشنبه) با برگزاری مسابقات بخش دونفره مردان و بانوان پیگیری خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت کشور گفت: طبق آخرین آمار تاکنون تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری از مرز 100 نفر گذشته است و تعداد نهایی ثبت نام کنندگان روز نخست نام نویسی از داوطلبان را در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به حکم خونی که پس از کشیدن دندان بر جای می ماند، اشاره می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- بررسی نقشه های ترافیکی راههای اصلی ورودی و خروجی پایتخت نشان از ترافیک سنگین در برخی محدوده های جاده تهران – فشم و ترافیک نمیه سنگین در آزادراه تهران - کرج (عوارضی قدیم) دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- گل اول لوکوموتیو تاشکند به استقلال را در دقیقه 13 بازی مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- پیج اینستاگرامی منتسب به حسن روحانی، به مناسبت روز پدر تصویری از حسن روحانی در کنار پدرش منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- برخی از سینماگران که بازیگران تعداد بیشتری از آن ها را شامل می شود، به واسطه حضور پدرشان در سینما وارد حرفه شان شده اند که بسیاری از آن ها با موفقیت در کارشان هویت مستقلی پیدا کرده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- اعضای گروه 7 در نشست روز سه شنبه خود درباره تشدیدتحریم های روسیه و دولت سوریه به توافق نرسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- آهنگ "سلام بابا" را به مناسبت روز پدر با صدای یاسر محمودی و با دکلمه خسرو شکیبایی می شنوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های لوکوموتیو ازبکستان و استقلال تهران در جریان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال مردان آسیا به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل امور بین الملل شرکت راه آهن از امضای سند استراتژیک میان راه آهن های ایران و روسیه در خلال سفر رئیس جمهوری به مسکو خبر داد و گفت: در حضور رئیس جمهوری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- رحمت عقیلف عامل حمله استکهلم که با کامیون عابران پیاده را زیر گرفته بود به اقدام تروریستی خود اعتراف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان موفق شد، سوریه را با نتیجه پرگل 12 بر صفر شکست دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- حیدری گفت: برای جرایم انتخاباتی شعبه ویژه رسیدگی تشکیل خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه ادعا کرد که تحقیقات انجام شده به وسیله کشورش نشان می دهد که دولت سوریه در حال حاضر سلاح شیمیایی در اختیار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از امروز(22 فروردین 1396) آغاز می شود و به مدت 5 روز تا شنبه 26 فروردین ادامه می یابد؛ تا لحظه تنظیم این خبر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال لوکوموتیو تاشکند کمتر از یک ساعت دیگر در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال تهران است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- شریعت باقری گفت: در سال گذشته در جذب اساتید مجرب از طریق فراخوان وزارت علوم و آموزش عالی حدود 130 نفر متقاضی داشته ایم که در فرایند مراحل گزینش تعداد شش نفر به عضویت هیأت علمی دانشگاه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون ساماندهی امور جوانان گفت: خانه های جوان ابتکار جدید دولت بود که از ابتدای سال 95 تا کنون 45 خانه جوان تاسیس شده که شامل 31 مرکز استان و 14 شهرستان می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- کارگردان "هیس..." گفت: پدر من همواره می گفت که هیچ هدیه ای را برای روز پدر برای وی نخریم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- احمدی اظهار کرد: تاکنون 86 نفر برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کردند که از این تعداد یک نفر خانم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک پسربچه 2 ساله چینی و والدینش پس از حمله مهاجمان اسیدپاش در محله "ایسلینگتون" در شمال لندن به شدت مجروح شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- امروز همزمان با آغاز ثبت نام از داوطلبان ریاست جمهوری، بسیاری از افراد که شرایط ثبت نام را نداشتند به وزارت کشور آمدند و با ادعاها و صحبت هایی که داشتند نظرات خبرنگاران و عکاسان خبری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان در نشست گروه 7 اعلام کرد: ایران و روسیه باید در هر گونه روند صلح در سوریه حضور داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدافع بانوی پیر بر این باور است که بارسلونا حریف راحت تری نسبت به باواریایی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- با تلاش امدادگران هلال احمر مادر بارداری در حین انتقال به مرکز درمانی، وضع حمل کرده و فرزند و مادر به سلامت به بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه تحویل داده شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که افزایش تولید نفت شیل آمریکا، نگرانی در مورد تنش های ژئوپلتیک در خاورمیانه و تاثیر کاهش تولید اوپک و غیر اوپکی ها را خنثی کرده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، شستشوی گنبد طلایی آستان مقدس امام علی (ع) را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان در نشست گروه 7 اعلام کرد: ایران و روسیه باید در هر گونه روند صلح در سوریه حضور داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- علی میرزاجانی فردی که از دیروز صبح برای ثبت نام جلوی وزارت کشور بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتسال کشورمان جزو کاندیدای بهترین بازیکنان جهان قرار گرفت.