جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۸:۲۳Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 2 خرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 خرداد 1396 میزان 2 خرداد 1396 میزان 3 خرداد 1396 میزان 4 خرداد 1396 میزان 5 خرداد 1396 میزان 6 خرداد 1396 میزان 7 خرداد 1396 میزان 8 خرداد 1396 میزان 9 خرداد 1396 میزان 10 خرداد 1396 میزان 11 خرداد 1396 میزان 12 خرداد 1396 میزان 13 خرداد 1396 میزان 14 خرداد 1396 میزان 15 خرداد 1396 میزان 16 خرداد 1396 میزان 17 خرداد 1396 میزان 18 خرداد 1396 میزان 19 خرداد 1396 میزان 20 خرداد 1396 میزان 21 خرداد 1396 میزان 22 خرداد 1396 میزان 23 خرداد 1396 میزان 24 خرداد 1396 میزان 25 خرداد 1396 میزان 26 خرداد 1396 میزان 27 خرداد 1396 میزان 28 خرداد 1396 میزان 29 خرداد 1396 میزان 30 خرداد 1396 میزان 31 خرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- اندیشکده آمریکایی پیشنهاد کرد در حالی که آمریکا به تقویت حکومت افغانستان و نیروهای امنیتی این کشور می پردازد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر فدرال پاکستان در امور میراث ملی و ادبی و دستیار ویژه نخست گفت که این کشور قرار است در آینده نزدیک برنامه ای با عنوان 'هفته فرهنگی پاکستان' در تهران یا دیگر شهرهای ایران برگزار ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- الکساندر چوماکوف استاد دانشگاه روس و معاون جامعه فلاسفه روسیه گفت: طرح دروغین ایران هراسی منبع اصلی درامد آمریکا از دلارهای نفتی خاورمیانه شده است و سفر اخیر دونالد ترامپ به ریاض نیز ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- منطقه ای زاغه نشین در جاکارتا و روستایی در جزیره اندونزی که به روستای رنگین کمان مشهور شده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس برنامه توزیع شناسنامه های الکترونیکی گفت که به دلیل سوءاستفاده های احتمالی، از اعلام زمان دقیق توزیع این روند خودداری کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- کنستانتین کاساچیف رییس کمیته بین المللی شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) با اعلام اینکه دونالد ترامپ به جای اینکه با تروریسم مبارزه کند علیه تهران جبهه تشکیل می دهد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- سالانه شمار زیادی از شهروندان درتهران به علت آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند؛ سهم کربن سیاه یا دوده در این میان تا آن حد است که می تواند عاملی برای مرگ مستقیم یا بیماری های سرطان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- لاک پشت های دریایی گرفتار شده در آبگیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه استان بوشهر آزاد شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نیویورک تایمز نوشت: 13 درصد از شهروندان افغانستان که سال گذشته به آمریکا سفر کردند بسیار بیشتر از مدت ویزای خود در آمریکا اقامت داشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- شهر سئول کره جنوبی به زودی یک پروژه بزرگ جدید شهری با نام باغ معلق را با هدف ایجاد یک فضای عمومی مفرح و پر از گل و گیاهان بومی، بازارهای خیابانی، کتابخانه و گلخانه راه اندازی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد کمک های نظامی و مالی به برخی کشورها مانند پاکستان کاهش یافته و تبدیل به وام می شود که تحت شرایط خاص به این کشورها پرداخت خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص چشم پزشکی با اشاره به افزایش تابش خورشید در روزهای گرم سال، توصیه کرد: افراد در هر سنی در این فصول از عینک آفتابی استفاده کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- دولت هند در اقدامی عجیب تنش های سیاسی را به میدان ورزش کشاند و تمام بازیکنان اهل پاکستان را تحریم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مهدی حدید با انتقاد از رفت وآمد هلی کوپترهای ناشناس در هرات گفت: این گونه اتفاقات ناشی از فعالیت های پشت پرده آمریکا در افغانستان است که با طالبان وارد ارتباط مستقیم شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- نمایش پالت به نویسندگی و کارگردانی محمد حاتمی، از اواخر خرداد 96 در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره تشخیص جرایم سایبری پلیس فتا ناجا، گفت: افزایش فالوور به بهانه سرقت اطلاعات شگرد جدید مجرمان سایبری در فضای مجازی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- آیین رونمایی از پوستر سی اُمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان عصر امروز (دوم خردادماه) با حضور دبیر جشنواره، مسئولان فرهنگی و هنری کشور و استان اصفهان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- هملت، تهران 2017 نمایش تازه کیومرث مرادی با رفع مشکلات از 10 خرداد در تماشاخانه تازه تاسیس شهرزاد به روی صحنه می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف 10 دستگاه خودرو و کشف بیش از هشت میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک سارق حرفه ای و کشف 20 فقره سرقت کیف قاپی از سوی پلیس آگاهی ماهشهر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی کشور گفت: در سال 1395 تعداد 48402 فقره پرونده به شعب دیوان ارجاع شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- کانون نمایش های آیینی و سنتی، اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی ایران در راستای پایش و گسترش گونه های ارزنده نمایش ایرانی و شناساندن این گونه های نمایشی به نسل کودک و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال از روز سه شنبه در شهر کراچی آغاز شده و تا 3 روز ادامه خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی باید رویکرد سلامت محور داشته باشند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- انتشار یک فایل ویدئویی در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که ملک سلمان شاه سعودی حین صرف قهوه به سختی چند کلمه به زبان انگلیسی به همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می گوید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در جاده زرین دشت به داراب یک کشته برجا گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- عبدالله حبیب زی سرپرست شهرداری کابل گفت: بانک جهانی متعهد شده است تا 3 سال دیگر 120 میلیون دلار را برای اجرای این پروژه ها کمک کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- آلودگی هوا موجب اختلال خواب می شود، آب بنوشید تا چاق نشوید، دیگران درباره من چطور فکر می کنند، ایرانی ها پرخور هستند، علت مرگ زنان ایرانی چیست، سبزیجات خام بهتر است یا پخته و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- هیئت بازرسی در سازمان میادین میوه و تره بار و سازماندهی مشاغل شهرداری ارومیه به مدت یکماه در این سازمان مستقر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- پولیتیکو نوشت: اشرف غنی بدون شک یک تکنوکرات آینده نگر و طرفدار غرب است، اما او ثابت کرده گوش شنوای سیاسی ندارد و پایگاه اجتماعی اش را از دست داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از تامین روشنایی رمپ و لوپ های بزرگراه حکیم تقاطع بزرگراه کردستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۸:۳۱    
خبرگزاری میزان- مهاجم جوان تیم فوتبال فلامنگو به طور رسمی با رئال مادرید قرارداد امضا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت چینی قصد دارد پهپادهایی برای ارسال کالا بسازد که می تواند تا بیش از یک تن بار را حمل کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به نقش این یگان در عملیات های دفاع مقدس و پشتیبانی از نیروهای زمینی گفت: در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- این بازی قرار است چهارشنبه شب بین دو تیم منچستر یونایتد و آژاکس در شهر استکهلم برگزار شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- این لایحه بودجه که روز سه شنبه ارائه شد در صورتی که تصویب شود به معنی کاهش قابل توجه مشارکت های غیرنظامی آمریکا در خارج خواهد بود چرا که دولت در تلاش برای اجرای برنامه نخست آمریکا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک مرد مسلح به چاقو و چوب بیسبال در بیرمنگام در شرایط افزایش آماده باش پس از انفجار انتحاری منچستر، دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- در ادامه این نشست بینالی یلدریم نخست وزیر ترکیه و گئورگی کویریکاشویلی نخست وزیر گرجستان بیانیه تفلیس را امضا کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- پوستر طرح بزرگ قرآنی 1451 با عنوان جدید بشارت در نشست خبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- افسردگی در حال حاضر عامل اصلی بسیاری از بیماری ها در جهان بوده و دانشمندان در حال آزمایش روش های جدیدی برای درمان این بیماری هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر اقتصاد تامین درآمدهای دولت از محل درآمدهای مالیاتی را مهم ترین پروژه سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مردمی که به ما رای دادند اکنون از ما آینده بهتری را انتظار دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیمی بین المللی از دانشمندان به رهبری محققان کالج علوم ویرجینیا تک دریافته اند بخش های عمیقی از جبه(گوشته) زمین احتمالا داغ تر از 2.5 میلیارد سال قبل هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه زوریخ سامانه نوین تشخیص اجسام را در یک پهپاد طراحی کرده اند که قادر است در هر ثانیه بیش از 500 هزار پردازش انجام دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- دریاچه چاد در افریقا در 50 هزار سال پیش از میلاد مساحتی بیش از 770 هزار مایل مربع داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- حزب الله لبنان طی بیانیه ای از تمام کشور ها و سازمان هایی که شرف و استقلال دارند دعوت کرد تا جنایت حمله وحشیانه به منزل آیت الله عیسی قاسم را محکوم کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ برای دیدار با پاپ فرانسیس و همچنین مقامات کشور ایتالیا وارد رُم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل الهلال عربستان شکست خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا در پایان سفر دو روزه خود به عربستان به همراه ملک سلمان و رئیس جمهور مصر در سالنی دست های خود را بر روی یک گوی درخشان قرار دادند که این اقدام از سوی کاربران رسانه های ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- این سلاح با نام عقاب آمریکایی شناخته می شود. عقاب آمریکایی در شرکت کلت ساخته شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: به نظرم طرفداران پرسپولیس را هیچ تیمی در آسیا ندارد و امیدوارم دیگر این اتفاق تکرار نشود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طارمی بهترین گلزن و پنالتی زن اول تیم ما به حساب می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص پوست گفت: ناخن ها بهترین سرنخ برای تشخیص بیماری ها هستند و پزشکان می توانند بسیاری از بیماری ها را از روی ناخن افراد تشخیص دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- وزیر تجارت افغانستان گفت: برخی از مفسدین و کسانی که مدرک تحصیلی لازم را ندارند، در اداره مواد نفتی استخدام شده اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صمیمانه به بازیکنانم تبریک می گویم که 90 دقیقه تمرکز داشتند، فعال بودند و می خواستند برنده شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- گرم شدن زمین سبب فعال شدن حیات گیاهی در قطب جنوب شده و به نظر می رسد تا چندی بعد این ناحیه از زمین سبزپوش شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- محمدجواد ظریف نسبت به حوادث اخیر در بحرین و اقدامات آل خلیفه علیه مردم این کشور واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- دانشگاه های ایالت شین جیانگ چین زبان های فارسی و اردو را به رشته های تدریسی دانشگاهشان اضافه می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک کر ه ای تیم فوتبال لخویا گفت: مقابل تیم قدرتمندی بازی می کردیم و بازی بعدی برای ما بسیار مهم خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال لخویا گفت: دیدار برگشت را با حمایت هواداران خود برگزار می کنیم و قطعاً برای پیروزی به زمین می رویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- مضاربه به قرارداد گفته می شود که به موجب آن یکی از طرفین عهده دار تامین سرمایه می شود با ذکر این مورد که طرف دیگر با آن تجارت کرده و در سود حاصله شریک شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صمیمانه به بازیکنانم تبریک می گویم که 90 دقیقه تمرکز داشتند، فعال بودند و می خواستند برنده شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی با یک خبرنگار درگیری لفظی پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال لخویا قطر گفت: هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند اما فرصت های گل زیاد نبود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "گارد ساحلی" به کارگردانی "ست گوردون" 26 مِی 2017 اکران بین المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال لخویا به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل پرسپولیس انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- با توجه به نوع ماموریت های نیروی های زمینی در دنیا، یگان بالگردی لازمه پشتیبانی از عملیات ها و حتی انجام عملیات های آفندی این نیرو بشمار می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک مقام مسئول در کشور سومالی از ربایش یک کشتی ماهیگری ایران در سواحل این کشور توسط دزدان دریائی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال لخویا قطر گفت: هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند اما فرصت های گل زیاد نبود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- اصولا ماهی ها منابع بسیار خوبی از چربی امگا-3 هستند و ماهی آزاد دریای خزر نیز از مهم ترین منابع غذایی آن به حساب می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران در سال 1394 خبر از وقوع یک اتفاق مهم خودرویی در کشور می داد: طوفان هاوال به ایران رسید!
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص محرومیت دروازه بان تیم فوتبال صبای قم صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- پایگاه دیلی میل نوشت که استفاده به جا از ایموجی ها در گفتگوهای شبکه های اجتماعی می تواند گفتگو را جذاب تر و شیرین تر کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- امام رضا (ع) هشتمین امام ما شیعیان برای لحظه های آخر ماه شعبان توصیه هایی داشته اند که یکی از آن ها خواندن یک دعای ارزشمند است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- سیب زمینی ترشی همان سیب زمینی های کوچکِ کج وکوله ای هست که در بازار میوه و تره بار به چشم می خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- چند سالی است میوه های عجیب و غریبی به کشورمان راه یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال خوزستان در نیمه اول مقابل الهلال عربستان به پیروزی دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- شرکت اچ پی از یک لپ تاپ مجهز به صفحه کلید جداشدنی مغناطیسی با قابلیت تفکیک پذیری بسیار بالا رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- موسیر مانند دیگر اعضای خانواده ی خود سرشار از ترکیبات گوگردی است و به همین دلیل هم خواص ضدباکترایی دارد. در نتیجه موسیرِ، از انتشار میکروب ها و باکتری های بیماری زا پیشگیری می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- گوشت بوقلمون نسبت به گوشت قرمز و گوشت مرغ و بلدرچین، کالری کمتری دارد. علت آن هم مقدار چربی کمتر آن نسبت به سایر گوشت ها، حتی گوشت مرغ است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- قانون مجازات اسلامی در خصوص مسئولیت کیفری اطفال و نوجوانان مقررات خاص و ویژه ای همچون در نظر گرفتن مرجع خاص برای رسیدگی به جرائم آنان با رعایت تشریفات مقرر وضع کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص طب سنتی گفت: برخی خوراکی ها سبب جلوگیری از تشنگی در ماه مبارک رمضان می شوند و توصیه می شود افراد این خوراکی ها را در برنامه غذایی خود بگنجانند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله شیخ عیسی قاسم را "ستاره ای در آسمان تشیع" توصیف نموده و فرمودند: اینجانب به وجود شیخ افتخار می کنم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- ویتامین، مواد معدنی و آثار نور خورشید همه جمع شده اند در میوه هایی به نام میوه های استوایی. مثل موز، آناناس، انبه و پاپایا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان و نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز (سه شنبه) در مسکو دیدار و گفت: وگو کرده و اجرای توافق های امنیتی بین دو کشور را ضروری خواندند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تعویض با ناراحتی ضربه ای به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین زد و با عوامل روی نیمکت دست نداد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- به نظر می رسد که همراه با این خودرو، یک پرنده شاهین هم به مشتری تحویل داده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- ماهی ها کلا جزء غذاهای پُر خاصیت به حساب می آیند، به خصوص در سال های اخیر و با افزایش نتایج مثبت حاصل از تحقیقات در مورد خواص ماهی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور عصر سه شنبه برای زیارت بارگاه هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) وارد مشهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب به چند میوه ی تابستانی مغذی اشاره کرده و میزان کالری آن ها را ذکر می کنیم. با ما همراه باشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- نخستین پلیس آهنی دنیا قرار است به نیروی پلیس دوبی ملحق شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- کیوی حاوی آنزیمی است که به هضم پروتئین های گوشت قرمز، محصولات لبنی و ماهی کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- بسیاری از خانواده های ایرانی کبک را می شناسند و اکثر روستاییان میزبان این پرنده ی زیبا در مزارع خود هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف لخویا قطر رفت که این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- تحقیقات جدید نشان داده است مبادله نوشیدنی های گازدار با آب خطر ابتلا به اضافه وزن را 20دصد کاهش میدهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- بامیه خواص بی شماری دارد. ضدالتهاب، ضدویروس، ملین و ضددیابت طبیعی است. علاوه بر این برای درمان شب ادراری و هضم راحت غذا مفید است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رهبر جریان صدر عراق خواهان برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز گسترده ای در بغداد در واکنش به عملیات رژیم آل خلیفه علیه آیت الله عیسی قاسم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه چین اعلام کرد که با عضویت هند در گروه تامین کنندگان هسته ای به دلیل عدم امضای پیمان ان پی تی مخالف است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیر سازمان تیم های ملی گفت: بعد از تاکید صدا و سیما، خبرگزاری ها و مسئولان فدراسیون دیگر برخی رفتارها ناآگاهانه نیست و خرابکارانه و ضد ملی حساب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سیرابی، مخاط معده گاو یا گوسفند است که در بیشتر کشورها مورد استفاده قرار می گیرد و خورده می شود؛ چرا که خواص تغذیه ای بی شماری دارد.