جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 9 خرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 خرداد 1396 میزان 2 خرداد 1396 میزان 3 خرداد 1396 میزان 4 خرداد 1396 میزان 5 خرداد 1396 میزان 6 خرداد 1396 میزان 7 خرداد 1396 میزان 8 خرداد 1396 میزان 9 خرداد 1396 میزان 10 خرداد 1396 میزان 11 خرداد 1396 میزان 12 خرداد 1396 میزان 13 خرداد 1396 میزان 14 خرداد 1396 میزان 15 خرداد 1396 میزان 16 خرداد 1396 میزان 17 خرداد 1396 میزان 18 خرداد 1396 میزان 19 خرداد 1396 میزان 20 خرداد 1396 میزان 21 خرداد 1396 میزان 22 خرداد 1396 میزان 23 خرداد 1396 میزان 24 خرداد 1396 میزان 25 خرداد 1396 میزان 26 خرداد 1396 میزان 27 خرداد 1396 میزان 28 خرداد 1396 میزان 29 خرداد 1396 میزان 30 خرداد 1396 میزان 31 خرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: امسال برای اعزام 3 میلیون زائر باید آمادگی داشته باشیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۸:۴۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- حامد کرزی گروه تروریستی داعش را محصول پروژه آمریکا دانست و بر لزوم خروج نیروهای خارجی از کشورش تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- وضعیت امنیتی افغانستان از ابتدای سال جدید (1396) رو به وخامت گراییده و طالبان با راه اندازی عملیات گسترده موسوم به عملیات منصوری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۲:۲۹    
خبرگزاری میزان- خط فقر یا آستانه فقر حداقل درآمدی است که برای زندگی در یک کشور خاص در نظر گرفته می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، دکتر باقر لاریجانی در مورد برخی مباحث مطرح شده این روز ها پیرامون الزامات قانونی وزارت بهداشت برای برگزاری دوره های تکمیلی برای دانش آموختگان PHD علوم آزمایشگاهی ارائه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- ماه رمضان و گوش سپردن بیش ازپیش به اذان های افطار و سحر بهانه خوبی بود که نگاهی به اذان های ماندگار و خاطره انگیز چند دهه اخیر بیندازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیلی تایمز به نقل از یک دیپلمات افغانستانی نوشت: افغانستان هفته آینده میزبان کنفرانس بین المللی صلح، امنیت درکابل خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- در روسیه تعداد افرادی که حاضرند "ولادیمیر پوتین" همچنان در سمت ریاست جمهوری این کشور باقی بماند، رکورد زده و به 82 درصد رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- عدم دریافت ویتامین B12 به میزان کافی ممکن است در قالب سفید شدن زودرس مو یا رشد ناگهانی تارهای سفید مو خود را نشان دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۱    
خبرگزاری میزان- موزه فراری بمناسب هفتاد سالگی این شرکت ایتالیایی در فضایی بیش از 4 هزار متر مربع گشایش یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک دیپلمات کهنه کار پاکستانی با تاکید بر اینکه مسائل جهان اسلام از جمله مسئله فلسطین باید، مهم ترین اولویت هرگونه اجلاس کشورهای اسلامی باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر اقتصاد افغانستان گفت که 2 هزار موسسه غیردولتی در این کشور فعالیت می کنند که از این تعداد 400 موسسه خارجی هستند و از این پس بر نحوه هزینه بودجه موسسه های غیردولتی نظارت به عمل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- تصمیم دولت هند برای ممنوعیت فروش و کشتار گاو باعث به خطر افتادن صادرات چهار میلیارد دلار گوشت و بیکاری هزاران نفر از فعالان این بخش بویژه مسلمانان شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی سازمان غذا و دارو به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه اسامی برخی فرآورده های غیر بهداشتی را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۱    
خبرگزاری میزان- رئیس دستگاه اطلاعات ملی آمریکا گفت: پاکستان از نفوذ هند در افغانستان واهمه داشته و احتمالاً این عامل باعث می شود که به سمت چین گرایش پیدا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در تشریح نشست این کمیسیون گفت: در جریان بررسی لایحه مالیالت بر ارزش افزوده، نفت خام، میعانات گازی و گاز طبیعی از شمول مالیات فروش مستثنی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، هنگام نواخته شدن سرود ملی آمریکا در مراسم یادبود سربازان کشته شده آمریکایی، حرکاتی عجیب از خود بروز داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده و تحلیل گر هندی با اشاره به توانمندی بالای ایران در مذاکره و تغییر شرایط منفی به مثبت براساس منافع ملی کشور اظهار کرد دیپلماسی و مذاکره،راهبردی ترین اسلحه ایران است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- صدور ویزای آمریکا برای اتباع پاکستانی در دوره ترامپ 40 درصد کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- شورای پول و اعتبار بانک های دولتی را ملزم کرد که از ابتدای سال 1397 وضعیت عملکردی و نظارتی خود را در چارچوب ضوابط ناظر بر حداقل استانداردهای شفافیت و انتشار عمومی اطلاعات توسط موسسات ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: تجهیزات هوشمند در تشخیص تخلف تردد خودروهای فرسوده نقش کلیدی دارد و پلیس با هر بار بررسی مدارک رانندگان متخلف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند 6 نفره سارقان منزل و کشف بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال طلای مسروقه در شهرستان ساری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی اداره کل توسعه و فناوری در راستای تفویض اختیار بیشتر به استان ها و اجرای هرچه بهتر ماموریت های معاونت پژوهش و فناوری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سازمان ملل متحد با انتشار گزارشی اعلام کرد که در 5 ماه نخست امسال، بیش از 100 هزار افغانستانی از خانه هایشان آواره شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از تعزیر مدیرعامل و پزشک متخلف یک کلینیک زیبایی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- در جریان سفر نخست وزیر هند به آلمان قراردادهای همکاری متعددی بخصوص در حوزه اقتصادی میان دو طرف به امضا رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- محققان استرالیایی ایمپلنت ابریشمی ارائه داده اند که می تواند پرده گوش آسیب دیده بیمار را ترمیم کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف لخویا قطر رفت و با پیروزی در این بازی، به مرحله بعد صعود کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- فراکسیون های سیاسی مجلس دهم نامزدهای خود را برای تصدی 12 کرسی هیئت رئیسه مجلس برای سال دوم را معرفی کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران یک موسسه تحقیقاتی در آمریکا از کشف داروی جدیدی برای مبارزه با باکتری های مقاوم در برابر آنتی بیوتیک ها خبر داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- شورای نگهبان پس از تایید صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- عربستان 14 نفر از ساکنان منطقه شیعه نشین قطیف را به دلیل شرکت در تظاهرات به اعدام محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- پس از پراید می توان خودروی 206 را اولین انتخاب خانواده های متوسط و همچنین جوانان دانست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور تاکید کرد: رفع دغدغه ها و رعایت دقیق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه سند 2030 دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم نماینده شایسته ای برای کشور عزیزمان ایران باشیم و بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این گزارش تصاویر بسیار جالبی از نوعی نان جدید را مشاهده خواهید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این کلیپ تصویری دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان را مشاهده می کنید. در بخشی از دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- درگیری با اشرار مسلح در شهرستان قصر قند استان سیستان و بلوچستان منجر به زخمی شدن دو نفر از پرسنل یگان امداد این شهرستان شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- ریزش چاه در غرب تهران/ یک کارگر افغان در عمق 100 متری گرفتار شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۶    
خبرگزاری میزان- برای نخستین بار دانشمندان "موسسه علوم فوتونیک" (ICFO) حسگر تصویری دیجیتالی ساخته اند که همزمان نور ماورابنفش، مادون قرمز و مرئی را شکار می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- یکی از جدیدترین پهپادهای تولید شده در آمریکا موفق شد رکورد ساعات پرواز نمونه های قبلی خود را بشکند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- در روزهای اخیر تروریست های داعش نه در عراق یا سوریه که در فیلیپین خبرساز شدند؛ پرچم های سیاه داعش این بار بر فراز ساختمان های شهر ماراوی فیلیپین برافراشته شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- برنامه چهارم ماه عسل در ماه رمضان 1396 در ادامه برنامه شب گذشته پخش شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال لخویا قطر برای دیدار امشب (سه شنبه) مقابل پرسپولیس اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس تغذیه اداره کل نظارت بر مواد خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: مضرات استفاده از زولبیا و بامیه بیش از فواید آن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان یک گام به سوی ساخت رایانه های کوانتومی با استفاده از الماس نزدیک شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- روز دوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در آلمان با حذف دو نماینده کشورمان در بخش انفرادی همراه بود
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان چالوس گفت: مردی با مراجعه به پلیس آگاهی این شهرستان به قتل عمدی همسر خود اعتراف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- آیا تولید بستنی با استفاده از نیتروژن مایع، ضرری برای مصرف کننده ندارد؟ آیا می توان به سلامت چنین محصولی اطمینان کرد؟ آیا تمام گروه های سنی و جنسی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- بیمه قراردادی است که موضوع آن جبران خسارت ار بیمه گذار بوده و بنا بر اصل غرامت، بیمه گذار نباید از بیمه سود ببرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- مس موجود در لوبیا سفید در تولید نوعی آنزیم موثر در بازسازی کلاژن و الاستین پوست نقش دارد و چین و چروک پوست را به تعویق می اندازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- روزی می رسد که ما توانایی تشخیص انسان ها را از ربات ها نخواهیم داشت! دانشمندان برای مقابله با این آینده ترسناک یک دستگاه(هندزفری بلوتوث) اختراع کرده اند که می تواند انسان را از وجود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص تغذیه گفت: توصیه می شود که از روغن سویا برای سرخ کردن استفاده نشود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم به شما چگونگی تهیه کیک ماهی به عنوان یک غذای کامل را آموزش دهیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- لژیونر ایرانی تیم فوتبال آلکمار هلند پس از ملحق شدن به اردوی تیم ملی، زیر نظر کادر پزشکی روند بهبود خود را سپری می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان دریافته اند آووکادو به کاهش وزن، کاهش شاخص توده بدنی و همچنین کاهش اندازه دورکمر کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- 4 نوع ماده غذایی که در زیر به آن ها اشاره می شود می توانند در داشتن ناخن هایی زیبا و سالم و محکم به شما کمک کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان گفت: گزارش بررسی تخلفات انتخابات ریاست جمهوری را به قوه قضائیه ارسال کرده ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- پایگاه دیلی میل در گزارشی به حادثه انفجار در سالن کنسرت منچستر پرداخته و نوشته است که اداره تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) ماه ژانویه سال جاری به سازمان اطلاعات داخلی انگلیس (MI5) هشدار ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی رقم عجیبی را برای تمدید قرارداد درخواست کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت کشور از تایید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل ستاد دیه کشور از برگزاری 290 جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در ماه رمضان در سراسر کشور خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- اگر قصد خرید خودروی کارکرده دارید مزدا 323 و زانتیا جز آن دسته از خودروهایی هستند که کیفیت تقریباً قابل قبولی دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- سازمان "پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی آمریکا"(DARPA)در پی راهی برای "دانلود" مهارت ها و مطالب توسط مغز به جای فراگیری آنهاست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان ابرزمین جدیدی را در فاصله فقط 21 سال نوری از منظومه شمسی کشف کرده اند که پتانسیل حیات دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم کهکشانی ها تأکید کرد که رئال مادرید برای رویارویی با راه راه پوشان تورین آماده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت کشور از تایید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس آموزش هشدار داد که سه چهارم از دانشگاه های تایلند طی 10 سال آینده در خطر تعطیلی قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگر میخواهید وزن کم کنید، از مصرف نوشابه های قندی (و آبمیوه ها)، که امروزه چاق کننده ترین مواد در رژیم غذایی هستند، خودداری کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید کولر سلولزی تبخیری انرژی سری پالا مدل EC0600 باید یک میلیون و 565 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- شهید مدافع حرم محسن فانوسی متولد شهریور سال 59 بود که در سال 79 به استخدام رسمی سپاه در آمد و به عنوان تخریب چی 14 سال در سپاه انجام وظیفه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- احسان علیخانی در برنامه ماه عسل امشب با پرداختن به موضوع طلاق همه تلاش خود را به کار گرفت تا یک زن و شوهر را که از یکدیگر جدا شده بودند به زندگی بازگرداند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- جان باختن دو متعرض در جریان تظاهرات علیه قطع طولانی مدت برق در شمال غرب پاکستان، رد شدن اعتراض فرزند نخست وزیر پاکستان از سوی دیوان عالی علیه کمیته تحقیقاتی پرونده پاناما و تصمیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- "خواکین فونیکس" برای بازی در فیلم "تو هرگز اینجا نبودی" جایزه ویژه و نخل طلای بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال استقلال خوزستان برای دیدار مقابل الهلال عربستان اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اگر تازگی ها تصمیم گرفته اید کمی لاغرتر شوید و یا اینکه مدتهاست به این در و آن در می زنید و رژیم های عجیب غریب می گیرید برایتان یک سوپ خوشمزه و چربی سوز درست و حسابی داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- کره به عنوان خوشمزه ترین ماده برای پخت و پز، سال ها شناخته شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی به کشور فرانسه سفر کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگر فردی بدهی داشته باشد وقتی که فوت می کند ورثه او باید این بدهی را پراخت کنند. البته این بدهی باید از اموال متوفی پرداخت شود و نه از اموال شخصی ورثه.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان زندان ها گفت:در حال حاضر قریب به 15 هزار نفر زندانی با جرایم غیر عمد داریم که دو هزار نفر آن ها مشمولین جرایم دیه هستند و بر اثر حوادث کارگاهی یا تصادف موجب ضرب و جرح یا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- آن چه توجه محققان را به خود جلب کرده، این است که بروز بیماری های قلبی و سکته در اسکیموها بسیار کم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- چربی های ترانس (trans fats) هنگام افزودن هیدروژن به روغن های مایع گیاهی (عمل هیدروژنه کردن)، برای بالابردن نقطه ذوب آنها (جامد کردن) جهت افزایش طول عمر و پایداری شان به وجود می آیند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم های دو نفره بانوان ایران در رقابت های تنیس روی میز قهرمانی جهان به دو پیروزی دست یافتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- پنیری که معمولاً در طبخ پیتزا مورد استفاده قرار می گیرد، پنیر موزارلای با رطوبت پایین می باشد که به راحتی ذوب شده و خاصیت الاستیک داشته و قابل جویدن می باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- باید از جناب نوبخت و سایر مسئولان دولتی این سوال را مطرح کرد که کدام جریان و کدام کاندیداها در جریان تبلیغات و میتینگ های انتخاباتی شان به موضوع رفع حصر می پرداختند و برای تهییج حضار ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی نظامی آمریکا در افغانستان گفت: شمار حملات هوایی ایالات متحده بر طالبان و داعش در افغانستان در مقایسه با سال گذشته 3 برابر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با بیان اینکه 15 هزار زندانی جرایم غیرعمد در کشور وجود دارد، گفت: برای آزادی این زندانیان 223 میلیاردتومان نیاز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- در دهه گذشته طیف وسیعی از محصولات بهداشتی و زیبایی پوست که حاوی ویتامین های مختلف هستند تولید شده است .
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه و عضو هیئت مدیره پرسپولیس صبح امروز (سه شنبه) تهران را به مقصد دوحه ترک کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- دوغ یک ماده غذایی سنتی در کشور ما بوده و از قدیم مورد استفاده مردم قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- علت تغییر زمان نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان که امروز 2 بار جابجا شده بود، مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از تشریح جزئیات برگزاری مراسم حج تمتع در کمیسیون متبوعش و بازدید 3 میلیون نفر از نمایشگاه کتاب در ایام برپایی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم پرتغالی کهکشانی ها می گوید او و هم تیمی هایش با غرور به مصاف بانوی پیر نخواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- پیاز یکی از پر مصرف ترین و پر طرفدارترین مواد غذایی موجود در هر آشپزخانه ای است؛ ضدسرطان و ضد دیابت است و باعث جریان بهتر خون می شود، با کلسترول بالا مقابله می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از درگذشت روح الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان خبرداد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عنوان کرد: جلسه امروز با هدف بررسی شرایط و امکانات برگزاری مناسک حج امسال با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاضی ...