چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 10 تیر 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 تیر 1396 میزان 2 تیر 1396 میزان 3 تیر 1396 میزان 4 تیر 1396 میزان 5 تیر 1396 میزان 6 تیر 1396 میزان 7 تیر 1396 میزان 8 تیر 1396 میزان 9 تیر 1396 میزان 10 تیر 1396 میزان 11 تیر 1396 میزان 12 تیر 1396 میزان 13 تیر 1396 میزان 14 تیر 1396 میزان 15 تیر 1396 میزان 16 تیر 1396 میزان 17 تیر 1396 میزان 18 تیر 1396 میزان 19 تیر 1396 میزان 20 تیر 1396 میزان 21 تیر 1396 میزان 22 تیر 1396 میزان 23 تیر 1396 میزان 24 تیر 1396 میزان 25 تیر 1396 میزان 26 تیر 1396 میزان 27 تیر 1396 میزان 28 تیر 1396 میزان 29 تیر 1396 میزان 30 تیر 1396 میزان 31 تیر 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر معارف افغانستان اعلام کرده که تمام کتاب های درسی را از کلاس اول تا تا دوره دوازهم را بازنگری، حجم و شمار آنها را کاهش خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- ملی پوشان دوومیدانی ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا صبح امروز (دوشنبه) عازم هند شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- از سوی دپارتمان داوری، اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دوم لیگ برتر فوتسال اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سازمان سینمایی حوزه هنری با 5 فیلم بلند سینمایی، 4 فیلم مستند و 11 فیلم کوتاه در هفتمین بازار فیلم اسلامی حضور دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت افغانستان اعلام کرد که در 18 ولایت این کشور 200 مرکز درمانی جدید ایجاد می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری روسیا الیوم در مقاله ای با تاکید بر اینکه آمریکا به صلح در منطقه نیازی ندارد، گفت: واشنگتن در حال تنظیم صفوف داعش برای انتقال عناصر آن به افغانستان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- لئونید ساوین سردبیر مجله روسی ژئوپلیتیک گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ماهیت واقعی حاکمیت این کشور را آشکارا نشان داد و بی نیاز از پنهانکاری همیشگی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رعایت نشدن اصول استاندارد در تولید کالا ها می تواند به امنیت یک مملکت و جامعه آسیب بزند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل نظامی و سیاسی افغانستان اعلام کرد که افزایش نظامیان ناتو و امریکا با هدف پایان دادن به جنگ در این کشور نیست، بلکه برای حضور بلندمدت و دائمی در افغانستان صورت می گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزارت جنگ آمریکا به دنبال همکاری نزدیک با هند در حوزه فعالیت های نظامی دریایی بخصوص در مورد مقابله با زیردریایی ها است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- اوپل، مدل بلک جک از خودروی آدام را با قیمتی کمتر از 15 هزار دلار روانه ی بازار جهانی خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- مقاومت منطقه ای نشان داد که امنیت ساز، کارآمد، پیروز و ناتوان کننده دشمن و شکست دهنده پروژه های چند 10 میلیاردی و نابودکننده ماشین تروریسم تکفیری است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- حامد کرزی گفت: آمریکا بدون همکاری کشورهای منطقه از جمله ایران، روسیه، چین و هند، نمی تواند آرامش و امنیت را در افغانستان برقرار کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- یکی از رهبران حزب المجاهدین کشمیر گفت: قرار گرفتن نام رهبران کشمیری در لیست سیاه تروریسم آمریکا تأثیری روی فعالیت آنها ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو انجمن صنفی جراحان عمومی ایران گفت: بیماری لک و پیس در هر فرد متفاوت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- کبد بزرگترین ارگان داخلی بدن است که بیش از 500 عملکرد حیاتی بدن، از جمله مبارزه با انواع ویروس و عفونت را به عهده دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا گفت: با توجه به عملکرد مالی مناسب سایپایدک، حضور این شرکت در بورس، در سایپا درحال بررسی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ارتش پاکستان روز شنبه در مصاحبه ای، هرگونه حضور تروریست های داعش در این کشور را رد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- کاربران در شبکه های اجتماعی ویدیویی را منتشر کردند که به گفته آنها مرگ یک مجری زن پاکستانی را هنگام پخش زنده جشن های روز اول عید فطر نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع هند در واکنش به هشدار چین مبنی بر عبرت گرفتن از تاریخ، گفت: وضعیت با 50 سال پیش متفاوت است و تهدید کارساز نمی افتد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر پایگاه میراث فرهنگی توس گفت: پلمب معادن غیرمجاز فعال در حریم شهر تاریخی توس و ممنوعیت رفت وآمد کامیون ها در این محدوده قطعی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزارت مهاجرین افغانستان اعلام کرد که 290 نفر از افغانستانی های مقیم ایران و پاکستان در سهمیه جدید به حج مشرف می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون ارزی بانک مرکزی گفت: چشم اندازی که دولت و بانک مرکزی برای بازار ارز ترسیم کرده اند از یک سو حفظ ثبات بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی است و از سوی دیگر احیای نظام ارزی تک نرخی و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- روسیه اعلام کرد: آمریکا از سازمان تروریستی القاعده در سوریه حمایت و از آن برای تغییر حکومت این کشور استفاده می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- دیروز انبوهی از ریزگرد و غبار وارد استان قم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- مجله آمریکایی "نیشن" (The Nation)، با انتشار گزارشی تحت عنوان "درباره حملات سایبری در جهان نگران هستید؟ این حملات توسط واشنگتن آغاز شده است" به انتقاد از سیاست های آمریکا پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- مبارزه با خرید و فروش و استعمال مواد مخدر در فیلیپین از یک سال پیش تاکنون به طور جدی آغاز شده و بر اساس آنچه دیدبان حقوق بشر اعلام کرده در این مدت بیش از 7 هزار نفر کشته شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- جوان 26 ساله ساو ه ای به علت عدم آشنایی با فنون شنا در سد الغدیراین شهرستان دچار غرق شدگی شد و جان خود را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس شرکت دولتی کود و مواد شیمیایی گجرات(GSFC) اعلام کرد این شرکت در حال بررسی برای تاسیس کارخانه تولید کود اوره امونیاک در چابهار ایران است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد مصرف بنزین در کشور از ابتدای سال جاری تا کنون 8.6 درصد رشد داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه جنوب استان فارس گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون ایسوزو با یک دستگاه پژو 405 درمحور فراشبند - کازرون، سه تن کشته و پنج نفر مجروح شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان یزد طی یادداشتی نوشت: آمریکا برای توسعه خوی استکباری و اعمال فشار بر ملت ها از بهانه ای به نام حقوق بشر، استفاده ابزاری می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه حقوق بشر غربی زمینه ساز سقوط بشریت از سعادت است، گفت: حقوق بشر آمریکایی به ابزاری برای سلطه کشورهای جهان تبدیل شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرهنگ منصور قاسمی فرمانده یکی از تیم های غواصی آن روزهای انقلاب است؛ اولین تیمی که سر صحنه سقوط هواپیما رسیده...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرتاج عزیز اعلام کرد که روابط اسلام آباد- کابل پس از دیدار سران 2 کشور در حاشیه اجلاس همکاری شانگهای رو به بهبود گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- مجلس نمایندگان افغانستان اعلام کرد که افزایش نظامیان عضو کشورهای پیمان اتلانتیک شمالی (ناتو) و آمریکا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرماندهی کل ارتش سوریه همچنین اعلام کرد ما در گذشته از تسلیحات شیمیایی استفاده نکرده ایم و در آینده نیز هرگز از آن استفاده نخواهیم کرد چرا که اصلا چنین تسلیحاتی را در اختیار نداریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- در پی این بحران ، آنکارا که روابط خوبی با قطر و نیز دیگر کشورهای عربی منطقه خلیج (فارس) دارد تلاش می کند، نقش میانجیگر را در این بحران ایفا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- مسلم بن عقیل، از شاخه های پربار نسل ابوطالب و فاطمه بنت اسد اصل و تبار بود و بنا به اصل وراثت،خصلت های برجسته را از نیاکان خود به ارث برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- همه ی ما آن را دیده ایم؛ نشانه های ترسناک از باقی مانده های آتش و قطعات خودرو در یک طرف جاده و البته بخش هایی که ذوب شده و روی زمین مانده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: حتما جریانات سال های اول انقلاب باید به مناسبت های مختلف برای مردم بازگو کرد خصوصا جوان هایی که در آن دوران نبودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک شرکت فناوری محصولی به نام تلویزیون کاغذ دیواری 77 اینچی با قیمت 20 هزار دلار به بازار عرضه کرد . ضخامت این دستگاه یک پنجم اینچ است و به وسیله چند آهن ربا به دیوار می چسبد
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری دیلی میل در گزارشی ضمن اشاره به شکل گیری ناتو نوشت که بسیاری از ایده های بنیادی ناتو از سوی چرچیل بعد از جنگ جهانی دوم مطرح شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصویر منتشر شده در صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی مربوط به دختر شهید حامد بافنده است:"فاطمه خانم بی صبرانه به حاج قاسم التماس میکرد پدرش بر گردد ولی افسوس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد کشور و اشکالات نظام بانکی را مشاهده می فرمایید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- لیم چو هاو، عکاس مالزیایی، زمانی که در اطراف یک کارخانه قدم می زد متوجه شد زنبوری قطرات آب را برداشته و آنها را به خارج از لانه اش منتقل می کند تا لانه اش خشک شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- سفارت آمریکا در کابل، به تیم رباتیک دختران افغان برای شرکت در مسابقات جهانی رباتیک ویزا نداد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- با پخش شدن یک شایعه درباره انتقال اجباری بچه ها به مریخ توسط ناسا برای تشکیل کلونی انسانی در سیاره سرخ ناسا مجبور شد به صورت رسمی این مسئله را تکدیب کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- بروجردی گفت: اگر روزی بخواهد مشکل روابط بین ایران و عربستان حل شود، آغاز کننده این کار باید عربستان باشد چرا که ما گام های مورد نیاز را تاکنون برداشته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از تغییر پلاک خودروهای مناطق آزاد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- ستاره فوتبال این سال های جهان در نهایت مراسم عروسی و ازدواج رسمی خود را برگزار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- روز رونمایی از آی او اس 11 برخی تصاویر گوشی ای را نشان داد که اینک همگان می گویند همان آیفون 8 است که تا پاییز راهی بازار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- به حقوق هر فرد برای استفاده از منابع آب، حق آبه می گویند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- ناتوانی در استراحت و خواب شبانه یکی از مشکلاتی است که در هوای گرم برای افراد رخ می دهد و استفاده از تشک سبک راهکاری مناسب برای رفع این مشکل است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- اکثر متخصصان تغذیه با رژیمی سرشار از سبزیجات و میوه های تازه موافق هستند، مصرف گوشت به اندازه کافی و کربوهیدرات های پیچیده مانند جو و عدس را می پذیرند و آن را یکی از بهترین راه ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- راضیه شجاعی همسر شهید مدافع حرم کمیل قربانی در خصوص ویژگی ها و برخی از خصایص همسر شهیدش مطالبی را بیان کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- مجموعه پوستر انیمیشن مطرح "نینجالِگو" به کارگردانی "چارلی بین" توسط سازندگان اثر منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- دمای موتور بسیار بالا رفته و شما مجبورید وارد نزدیکترین پارکینگ شوید و یا در شانه جاده توقف کنید. در قلبتان دلشوره ای هست. آیا هزینه تعمیر زیاد می شود؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- زنجبیل دارای خواص بسیاری است که التهاب روده را می تواند کاهش دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- پوتین تحریم ها علیه اتحادیه اروپا را برای 18 ماه دیگر تمدید کرد و روسیه در ردیف پنج کشور با اقتصاد در سایه قرار گرفت، مهمترین عناوین روزنامه های روسی در روز شنبه 10 تیر ماه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان رفتاری نوظهوری را در اردک های سرسبز وحشی مشاهده کرده اند که هیچ سابقه ای از آن وجود ندارد و حتی این اردک ها برای آن تکامل نیافته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی به تمرین امروز این تیم در زمین چمن مصنوعی واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مشاور عالی رهبر انقلاب در پیام های جداگانه، آزادی شهر موصل از عناصر تکفیری داعش را به وزیر خارجه و رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- تمرینات آماده سازی شاگردان مجید جلالی با حضور در اردوی کردان پیگیری می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما تنها هستیم و در شهر تبریز کسی به فکر باشگاه ما نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور درباره گزارش اقدامات انجام شده برای تحقق شبکه ملی اطلاعات در جلسات شورای عالی فضای مجازی دستور داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- تویوتا کمری 2017 در بازار دبی به قیمت 84 هزار ردهم به فروش می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- استقلالی ها از نخستین دیدار تدارکاتی خود برای آماده سازی فصل پیش رو، سربلند بیرون آمدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- شلغم یکی از سبزیجات بسیار مفید و سرشار از ویتامین است که ما را در زمستان ملزم به استفاده از آن می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- با وجود اینکه پارلمان مصر حضور و شرکت نمایندگان در هرگونه تجمع ضد ایرانی را ممنوع اعلام کرده بود اما با برگزاری نشست منافقین در پاریس 5 نماینده مصری با حضور در این نشست موجبات احضار ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۶    
خبرگزاری میزان- پایان تحصن شیعیان پاراچنار پس از دیدار فرمانده ارتش پاکستان با خانواده قربانیان حملات تروریستی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از شاگردانش خواست تا از تهدیدها فرصت بسازند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- در این مطلب با عادت های نادرستی که ممکن است منجر به بروز و تشدید بی اختیاری ادرار در شما شوند آشنا می شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اسیدهای چرب امگا-3 که در ماهی یافت می شوند، عاملی کلیدی در کمک به کاهش یا از بین بردن علائم میگرن هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- روس ها به دنبال پرتاب سامانه فضایی هستند که پس از ماه شفاف ترین شیء در آسمان شب خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- دلیل غیبت مهاجم جدید سرخپوشان در تمرین بعدازظهر امروز (شنبه) پرسپولیس مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- با گذشت حدود دو ماه از محاصره العوامیه، اقدامات رژیم عربستان در سرکوبگری و ظلم و استبداد در حال افزایش است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان که با استقلال قرارداد بسته بود، به نفت تهران بازگشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- اگر غدد چربی پوست بیش از حد چربی ترشح کنند، باعث ایجاد پوست چرب می گردد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روسیه و امیر قطر در تماس تلفنی بر ضرورت تلاش برای دست یابی به راه حلی دیپلماتیک جهت پایان دادن به بحران اخیر خلیج فارس تأکید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید گبه های یک تا سه متری باید از 200 هزار تومان تا بیش از چهار میلیون تومان هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- امواج وای فای همواره به این دلیل که در موارد متعددی از جمله ارتباطات و مکان یابی های جغرافیایی مورد استفاده است، بسیار تحت بررسی قرار داشته و دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روسیه در تماسی تلفنی با پادشاه بحرین درمورد اجرای توافقات بین دو کشور و همچنین اوضاع قطر گفتگو کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهران احمدی بازیگر تلویزیون و سینما امشب میهمان برنامه "دورهمی" مهران مدیری می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- شرکت ایتالیایی مازراتی در چهارچوب نقشه راه تعیین شده از سوی گروه خودروساز فیات کرایسلر از طرح کانسپت جدید خود پرده برداشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران با حضور سرپرست این باشگاه انجام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات ابراز رضایت کامل کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال جوانان ایران می گوید تیمش در مسابقات والیبال جوانان جهان به هدفی که داشته نرسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص پوست در آمریکا با اشاره به این که استفاده از تلفن همراه و رایانه به اندازه قرار گرفتن در معرض نور خورشید به پوست آسیب می زند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- ارتش سوریه با تنگ تر کردن حلقه محاصره گروه تروریستی داعش، 15 روستا را در جنوب شرقی حلب آزاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- آویشن گیاهی است علفی، دارای شاخه های زیاد و چوبی که این گیاه می تواند درمانی طبیعی و بی خطر برای نفخ معده، بوی بد دهان، گلودرد، آب ریزش بینی، سرفه، تعریق و غیره باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان علیرضا منصوریان نیمه نخست بازی دوستانه مقابل نساجی قائمشهر را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه کیفیت آب شرب تهران همواره یکی از دغدغه ها بوده است، گفت: خوشبختانه با کارهای انجام شده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به توافقنامه امضا شده با وزارت حج عربستان درباره حج امسال، گفت: در این توافقنامه کشور میزبان حفظ حرمت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز (شنبه) این تیم حاضر نشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اسبق کمیته امداد امام خمینی(ره) و از مبارزان و اعضای باسابقه حزب موتلفه اسلامی دعوت حق را لبیک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک فنجان آناناس بیش از 100 درصد مقدار مصرف توصیه شده روزانه ویتامین C انسان را تامین می کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مربی بدنساز تیم فوتبال نفت تهران در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر مشخص شد.