پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 28 تیر 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 تیر 1396 میزان 2 تیر 1396 میزان 3 تیر 1396 میزان 4 تیر 1396 میزان 5 تیر 1396 میزان 6 تیر 1396 میزان 7 تیر 1396 میزان 8 تیر 1396 میزان 9 تیر 1396 میزان 10 تیر 1396 میزان 11 تیر 1396 میزان 12 تیر 1396 میزان 13 تیر 1396 میزان 14 تیر 1396 میزان 15 تیر 1396 میزان 16 تیر 1396 میزان 17 تیر 1396 میزان 18 تیر 1396 میزان 19 تیر 1396 میزان 20 تیر 1396 میزان 21 تیر 1396 میزان 22 تیر 1396 میزان 23 تیر 1396 میزان 24 تیر 1396 میزان 25 تیر 1396 میزان 26 تیر 1396 میزان 27 تیر 1396 میزان 28 تیر 1396 میزان 29 تیر 1396 میزان 30 تیر 1396 میزان 31 تیر 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- سینمای ایران در هفته گذشته با اخبار و حاشیه های فراوانی روبرو بود که از جمله غم انگیزترین آنها می توان به درگذشت حبیبح الله کاسه ساز تهیه کننده سینمای دفاع مقدس اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون کشتی از حمایت های مسئولان بانک پاسارگاد تقدیر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- یکی از تبلیغات نوین برخی از مراکز چاقی و لاغری، پیروی از رژیم سم زدایی برای دفع سموم بدن است. ای مطلب می تواند در آگاهی شما از این نوع رژیم کمک کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- همه ما زمانی که به مسافرت می رویم دلمان می خواهد چیزی از آن مکان را به یادگار داشته باشیم تا همیشه خاطرات خوش آنجا را برایمان زنده کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل میراث فرهنگی ایلام از مرمت پل تاریخی گاومیشان واقع در شهرستان دره شهر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اعلام کرد: بازگشت مهاجرین افغانستانی از پاکستان افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- اولین گروه کاروان وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به محل رقابت ها رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس اداره حفاظت محیط زیست آران و بیدگل از زنده گیری و مستند نگاری یک ˈزرده برˈ معروف به پلنگ موش در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- جانشین رئیس پلیس کرمان گفت: فردی که با جعل اسکناس و چک پول های جعلی اقدام به کلاهبرداری می کرد، با تلاش پلیس کرمان دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه هند اعلام کرد دهلی نو به دلایل مختلف حاضر به پیوستن به پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای سازمان ملل نیست .
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید 6 میلیون و 805 هزار تن گندم در 31 استان کشور خبر داد و گفت: شاهد رشد 260 درصدی تولید دانه کلزا در کشور هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- در 70 کیلومتری جنوب شهر زابل و بعد از شهر سوخته جاده فرعی وجود دارد که به قلعه ای افسانه ای می رسد که تجربه دیدن آن خالی از لطف نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- خرانق که از جاذبه های گردشگری یزد محسوب می شود، در معرض آسیب و خطر است. روستایی که زیبایی های آن، زوج گردشگر نروژی را به وجد آورده و باعث شده تا خاطرات سفر خود را منتشر کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- مشاور امور خارجی نخست وزیر پاکستان در مجلس سنای این کشور گفت: هنوز تصمیم قطعی درباره ائتلاف نظامی سعودی گرفته نشده و راحیل شریف نیز هیچ ارتشی را در عربستان فرماندهی نمی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان بابیان این که طرح نماد در حوزه مراقبت و پیشگیری از آسیبهای رفتاری دانش آموزان بسیار اثرگذار است گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- به احتمال زیاد، محبوب ترین دهکده در کشور فرانسه را نمی شناسید، اما به محض این که درباره آن بدانید، مشتاق می شوید که از این دهکده زیبا دیدن کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- رابین ویلیامز بازیگر فقید سینمای هالیوود اگر این روزها زنده بود شمع تولد 65 سالگی اش را فوت می کرد اما افسردگی و پس آن خودکشی از او تنها خاطره ای شیرین به جا گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: چنانچه به منشاء و منافذ اصلی و کلان قاچاق کالا در کشور توجه نکنیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون رئیس کل دادگستری لرستان گفت: قاچاق کالا دشمن اقتصاد مقاومتی است و نیاز است فضای تبلیعات مناسبی برای تبلیغات کالای ایرانی ایجاد شود تا مردم به سمت مصرف کالای ایرانی تمایل پیدا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصویر کشتی تایتانیک پیش از غرق شدن تایتانیک، یک کشتی بخار بزرگ بود که در تاریخ 15 آوریل 1912 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- بیش از هزار نفر از زائران پاکستانی بازگشته از سفر های زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات، پس از عبور از مرز ایران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- طرح قانون جدید راهپیمایی، اعتصاب ها و اجتماع ها در نشستی به مدیریت معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان تأیید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- روز گذشته تصاویری از لئوناردو دی کاپریو، ستاره مشهور هالیوودی منتشر شد که حسابی طرفدارانش را نگران کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- پاکو خنتو در سال 1953 با رئال مادرید قرارداد امضا کرد اما نزد هواداران بازیکن محبوبی نبود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت از امضای 6 تفاهم نامه همکاری با کشور افغانستان در زمینه دارو، تجهیزات، آموزش ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی دکتر محمدرضا جوادی یگانه را به سمت مشاور اجتماعی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- امام صادق(ع) مشغول یک مبارزه ی دامنه دار و پیگیر بود. مبارزه برای قبضه کردن حکومت و قدرت و به وجود آوردن حکومت اسلامی و علوی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- طبق اعلام دفتر مطالعات آموزش گردشگری سازمان میراث فرهنگی، داوطلبان شرکت در آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری فرصت دارند از 1 تا 7 مرداد در سامانه جامع آموزش گردشگری ثبت نام کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- به گفته اعضای شورای روابط اسلامی آمریکایی در جورجیا، یک مزاحم تلفنی در دو ماه گذشته چند تماس تهدیدآمیز به مسجد این شهر داشته و پیام های هولناکی گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- نظرسنجی ها در آمریکا نشان می دهد که برای 70 درصد مصرف کنندگان، مکان تولید کالا مهم تر از قیمت آن به حساب می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- پوریا شکیبایی با انتشار تصویری از خود و پدرش یادداشتی را برای او نوشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده یگان حفاظت از آثار تاریخی استان سمنان گفت: با هوشیاری نیرو های یگان حفاظت از آثار تاریخی استان از سرقت در تاریخی خانه طاهریان سمنان جلوگیری شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال تورینو برای پیوستن به میلان با این تیم به توافق شخصی رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- با رای قضات گلستانی 654 هکتار از زمین های جنگلی استان سال گذشته از متجاوزان پس گرفته شد و به بیت المال بازگشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ناوگان شمالی نیروی دریایی روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد یک گروه رزمی از پایگاه نیروی دریایی دریای سفید با موفقیت یک نبرد دریایی علیه دشمن انجام داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال لاتزیو در مورد پیوستن به این باشگاه صحبت کرده است
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- عبدالله المعلمی نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل اعلام کرد ما به قدرت شورای همکاری خلیج (فارس) در حل بحران با قطر باور داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با حمله گسترده به بلندی های القمامه در پایگاه نظامی الغاویه شماری از عناصر ارتش عربستان را به قتل رساندند
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- برادر مریم میرزاخانی گفت: پیکر مریم میرزاخانی در مراسمی خصوصی و در شأن ذهن زیبا تدفین شد
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- در جهان همیشه تصادف هایی رخ می دهد و گزارش آن ها پخش می شد که حال همه را تحت تأثیر قرار می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص تغذیه گفت: سیستم بدن افراد بالای 60 سال و کودکان نسبت به کم آبی بافت ها خوب عمل نکرده و مغز نسبت به احساس تشنگی فرمان نمی دهد بنابراین این افراد باید به طور طبیعی به خوردن آب ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- رویترز به نقل از یک منبع نزدیک به آل سعود اعلام کرد که پادشاه عربستان بیانیه انتقال قدرت به پسرش را به صورت ضبط شده آماده کرده و احتمالا اواخر شهریور یا اوایل مهرماه کناره گیری خود را ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- متعاقب تنش بین دهلی و پکن در منطقه مورد مناقشه، وزارت خارجه چین طی بیانیه ای اعلام کرد تا زمانی که نیرو های هندی از این منطقه خارج نشوند، هیچ گونه مذاکره ای انجام نخواهیم داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- هدف از سامانه فرمان قدرت، اطمینان یافتن از هدایت آسان و جهت دهی دقیق خودرو در هنگام راندن خودرو است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- نمایی متفاوت و زیبا را از یک طوفان ببینید که در داکوتای شمالی آمریکا گرفته شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- احتمالاً با عبارت کلاچ گرفتن و نیم کلاچ و دیسک و صفحه و... آشنا هستید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم دختران روبات ساز افغانستان، در رقابت های بین المللی روبات دانش آموزی در واشنگتن دی سی، به مدال نقره دست یافتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- نماینده رسمی نیسان در ایران، با پاترول با کیت نیسمو در این دوره از نمایشگاه خودرو شیراز حضور پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه آمریکا با انتشار گزارش سالانه خود در خصوص تروریسم با تکرار مواضع خصمانه مدعی شد که ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان و عامل بی ثباتی منطقه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- هر احتراقی که درون موتور اتفاق می افتد نیاز به هوا دارد. بدون هوا سوخت نمی سوزد و در نتیجه نیروی مورد نیاز تولید نمی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- اعداد انگلیسی سال هاست که شناخته شده هستند و هر کسی که زبان انگلیسی را یاد می گیرد، باید آن ها را بداند و هر کسی هم که انگلیسی بلد نیست آن ها را می شناسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص تغذیه راهکارهایی را برای نحوه غذا دادن به کودکان بد غذا ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- کلک ها و نکات زیادی در این باره هست که می شود خودروی رنگ شده را از سالم تشخیص داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- به بررسی عملیات و فعالیتهای مربوط به چگونگی انجام هزینه های دولت ها، روشهای جمع آوری در آمدو نحوه اداره وجوه و منابع مالی مالیه عمومی گفته می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک پزشک عمومی با اشاره به فصل گرما و بروز موارد گرمازدگی، آگاهی از راه های پیشگیری و مقابله با گرمازدگی بویژه برای گروه های در معرض خطر را حائز اهمیت دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- بازیگر سریال "قهوه تلخ" گفت: هفته گذشته فیلمبرداری فیلم سینمایی "بمب" آخرین ساخته "پیمان معادی" به پایان رسید که در آن نقشی را در کنار دوستانی همچون لیلا حاتمی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ما ثابت کرده ایم در هر حوزه ای که تحریم شدیم، بیشترین پیشرفت را در آنجا به دست آورده ایم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در سال 1330 شرکت مریخ، نمایندگی محصولات مرسدس بنز در ایران را به دست آورد و نخستین مرسدس بنز 170 را به ایران وارد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- هنوز چند ساعت از درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای بررسی برداشتن گیت های الکترونی مسجد الاقصی نمی گذرد که نظامیان صهیونیست همه درهای این مسجد را به طور کامل پلمپ کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت هنرمند متعد و انقلابی حبیب الله کاسه ساز را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- نیروهای عراقی تصاویری از خودروهایی منتشر کردند که عناصر تروریستی داعش در عملیات های انتحاری خود از آنها استفاد می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- اکثر موارد التهاب لوزه به علت عفونت در اثر ویروس ایجاد می شود، اما عفونت های باکتریایی نیز می توانند سبب بروز التهاب لوزه شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- لیست قیمت جدیدترین گوشی های موبایل موجود در بازار برای شما آماده شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- (Orii) یک انگشتر به ظاهر ساده اما نوعی تلفن همراه است که موجب بی نیازی کاربر از استفاده از تلفن همراه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان سیروس پورموسوی مقابل تیم دسته اولی گل گهر سیرجان شکست خوردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- 19 مهر سال 94 جدیدترین موشک سطح به سطح بالستیک و دوربُرد ایران به نام عماد با رمز با ابوالفضل العباس (ع) به صورت موفقیت آمیز مورد تست قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی بسکتبال الف ایران دردومین روز از مسابقات اطلس اسپرت مقابل بلاروس به پیروزی دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در دیداری دوستانه بر برق نوین شیراز غلبه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال امید ایران می گوید تیمش برای کسب عنوان اولی گروه خود در رقابت های انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا بازی خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- کاردیومیوپاتی قلب شما را برای پمپاژ و ارائه خون به سایر قسمت های بدن سخت تر می سازد. کاردیومیوپاتی می تواند منجر به نارسایی قلبی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور، اقدامات انجام شده در خصوص رسیدگی به وضعیت بازماندگان و کارگران آسیب دیده معدن زمستان یورت آزادشهر را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- درمان های خانگی می توانند به بهبود تغییرات در ضربان قلب (تپش قلب شدید یا آرام شدن پمپاژ قلب) کمک کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم تحت هدایت علی نظرمحمدی در یک بازی تدارکاتی ماشین سازی تبریز را شکست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس علوم قرآنی با اشاره به اینکه بعد علمی مشهورترین بعد شخصیتی امام ششم (ع) محسوب می شود، گفت: دشمن برای آسیب رساندن به امام جعفر صادق (ع) خانه ایشان را به آتش کشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدافع پیشین تیم های ملوان بندر انزلی و راه آهن به پارس جنوبی جم پیوست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- محققان با برسی وضعیت قرارگیری 3.6 میلیون ستاره در کهکشان راه شیری به ساختاری مواج پی برده اند که در صفحه مرکز این کهکشان وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- محققان در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند چک کردن تعداد فالوور و لایک های دیگران را در اینستاگرام با شخصیت افراد ارتباط مستقیمی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- محققان دریافتند: جنین می تواند تفاوت میان زبان مادری و یک زبان خارجی را از یک ماه قبل از تولد تشخیص دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیات مدیره انجمن جراحان پلاستیک گفت:در مجموع 90درصد عمل های جراحی بینی در ایران مختص به خانم ها و 10 درصد به آقایان اختصاص دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برای همکاری در ساخت 10 تقاطع غیر همسطح در اهواز توافق نامه امضا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری در روز 17 ربیع الاول سال 83 هجری در شهر مقدس مدینه به دنیا آمدند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو روز استراحت، تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- شنیده ها حاکی از آن است که حسین فرکی به زودی جانشین علی کریمی در نفت تهران می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید کیف و سبد پیک نیک باید از 11 هزار تا 156 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- اعضای گروه تروریستی تکفیری داعش ده ها خانواده سوری را که قصد خروج از مناطق تحت این گروه داشتند، به اسارت گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته اقتصادی باشگاه استقلال به عنوان معاون ورزشی این باشگاه انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- نتایج یک تحقیق نشان می دهد: مصرف دوز بالایی از ویتامین D نمی تواند کودکان را از خطر ابتلا به سرماخوردگی در زمستان حفظ کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور فرانسه طی حکمی رئیس جدید ستاد مشترک ارتش این کشور را پس از استعفای رئیس قبلی، منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال امید کشورمان کارش در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا را با پیروزی برابر قرقیزستان آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان از امروز به میزبانی لایپزینگ آلمان آغاز شد و نمایندگان سابر ایران موفق به صعود به مراحل بالاتر رقابت ها شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- به گفته یک متخصص رادیولوژی فک و صورت، مبتلایان به بیماری دیابت به سبب اختلال در بافت اطراف دندان و مختل شدن سیستم ایمنی، سریع تر دچار مشکلات و بیماری های لثه می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر پاکستان در دیدار با وزیر امور خارجه قطر گفت: اسلام آباد از تلاش های کویت برای حل بحران کشورهای عربی حمایت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- گارد ساحلی کشور قطر سه صیاد بوشهری را به دلیل انچه که نداشتن مجوز قانونی برای انجام صید عنوان کرد بازداشت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز تمرین امروز تیمش با مهاجم پارس جنوبی جم خوش و بش کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- پزشکان عنوان می کنند 5 بیماری در بین افراد گروه سنی بالای 65 سال بسیار شایع است که در ادامه به آنها اشاره می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پارس جنوبی جم در دیداری دوستانه برابر خونه به خونه تن به شکست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- عرق سرد معمولاً به علت واکنش بدن به استرس رخ می دهد. عرق سرد همچنین می تواند نشانه یک بیماری یا آسیب دیدگی جدی باشد که باید تشخیص و درمان لازم انجام گیرد تا علائم از بین برود.