سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۵:۳۸Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 1 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- ستاره تیم فوتبال رئال مادرید در مورد خانواده صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- به تازگی، تصاویر جدیدی از نوکیا 8 منتشر شده است و پرچم دار جدید نوکیا در این تصاویر جلب توجه می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- بعد از ثبت نام پژو 2008 و عرضه 508، طبق برنامه اعلام شده ایکاپ، حال نوبت پژو 301 رسیده است؛ خودرویی اقتصادی و اتوماتیک که قرار بود از شهریور سال 96 به بازار ایران بیاید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- محمد اشرف غنی گفت: یک تیم باستان شناسی فرانسوی کار روی تهیه نقشه سراسری آثار باستانی افغانستان را آغاز کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجی امارات روز یکشنبه گفت که گزارش شبکه الجزیره قطر در مورد وی بهترین نشانه برای غیر حرفه ای و محلی بودن بودن این شبکه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- با پایان مونتاژ عاشقانه ، قسمت پایانی این مجموعه چهارشنبه (4 مرداد ماه) وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری روزنامه الرای قطر اعلام کرد: در پی وضع برخی محدودیت ها از سوی سعودی ها برای حجاج قطری، برخی از زائران خانه خدا از سفر حج امسال انصراف دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- مشاور امنیت ملی افغانستان در سفر به ازبکستان ضمن تاکید بر همکاری های دو کشور در مبارزه با تروریسم گفت که افغانستان به هیچ گروه تروریستی اجازه عبور از مرز و صدمه به ازبکستان را نمی دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- پس از گسترش حملات طالبان و تشدید بمباران نیرو های آمریکایی، رئیس جمهور سابق افغانستان اعلام کرد که بمباران هوایی نیرو های آمریکایی و ناتو عامل گسترش جنگ در این کشور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- کارخانه سیمان کیاسر که به دلیل اتمام مواد اولیه (معدن) از دیروز 31 تیرماه به طور کامل تعطیل شده بود، با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران مجدداً راه اندازی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- پژوهش منتشر شده اخیر به نظرسنجی از 150 هزار نفر از 142 کشور جهان پرداخته تا میزان احساسات مثبت و منفی آن ها را مورد واکاوی قرار دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: در راستای حفاظت و صیانت از عمارت دیوانخانه کریمخانی، این عمارت در مرحله چهارم مرمت قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- هشدار درباره استفاده از تردمیل، چرا آی کیو بالا و پایین می شود؟!، صبحانه را مفصل بخورید تا لاغر بمانید و ... از جمله اخباری است که بسته سلامت میزان امروز به آن ها پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان قم از انهدام باند سارقان نوجوان به سرکردگی یک زندانی و اعتراف متهمان به 20 فقره سرقت دوچرخه در قم خبر داد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۶    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت و منابع طبیعی پاکستان گفت: اسلام آباد برای تکمیل خط لوله صلح مانع تراشی نمی کند و در صورت تحریم قطر باید به فکر تأمین گاز ال ان جی از مسیرهای دیگر باشیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق ضمن اهدای سلام های خود به رئیس مجلس شورای اسلامی، بر قبول دعوت وی برای سفر به تهران و شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس گزارشی که نشریه آمریکایی فارین پالیسی به تازگی منتشر کرده، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا تیم ویژه ای را برای ارائه گزارش منفی از عملکرد ایران در برجام ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- نوجوان بودیم که از مدرسه فرار می کردیم و به جبهه ها می رفتیم. آخرین باری که به این شیوه به جبهه رفتم با شهید کاظمی روبرو شدم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۲    
خبرگزاری میزان- اگر قورت دادن قرص هایی که مصرف می کنید سخت است، قبل از نصف کردن آن ها حتماً با پزشک خود مشورت کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی کرمان گفت: یک تن و 530 کیوگرم مواد مخدر در رودبار جنوب از باند بین المللی مواد مخدر کشف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک دختربچه برای ماندن ماکسی رودریگس در نیوولز اولد بویز حاضر شد پس اندازهایش را به این بازیکن بدهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ویژه روسیه درافغانستان اعلام کرد که اگر دولت کابل هشدار های مسکو برای مبارزه با داعش در افغانستان را جدی نگیرد، روسیه مجبور به اقدام نظامی برای مقابله با داعش خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- این در شرایطی است که سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید چند ساعت پیش با تاکید بر اینکه تغییراتی در طرح تحریم ها به وجود آمده است، گفته بود که دولت اکنون از آن اعلام حمایت می کند .
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری، گزارش کمیسیون اقتصاد را در خصوص لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور بررسی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رودرانر پرنده ای واقعی و بومی جاده های آمریکاست و از خانواده فاخته ها است. نوع بزرگتر این پرنده "فاخته زمینی کالیفرنیایی" معروف است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- طبق خبرهای غیررسمی که اخیرا منتشر شده است، سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 8 را در سه رنگ مشکی، خاکستری و آبی عرضه کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۱۶    
خبرگزاری میزان- خیلی ها معتقدند موزه آبگینه تهران یکی از زیباترین موزه های این شهر است، دلیل این زیبایی تنها چیدمان صحیح این موزه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- مسواک ها رشته هایی با رنگ های مختلف دارند و در بین این رنگ ها رنگ آبی هم دیده می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- پایگاه دیلی میل با انتشار تصاویری از افتتاح خط تولید انبوه موشک پدافند هوایی دوربرد صیاد 3 کشورمان نوشت: فناوری ساخت این موشک ایرانی کاملا بومی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- ماه گذشته بود که شرکت لنوو - Lenovo از گوشی کانسپتی رونمایی کرد که قابلیت خم شدن دارد؛ اتفاقی که میتواند تحولی عظیم در صنعت گوشی های هوشمند ایجاد کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر: تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شدند
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- امروزه بسیاری از افراد از بیماری فشارخون بالا رنج می برند اما ما به شما نوشیدنی معرفی می کنیم که به سرعت فشار خون را پایین می آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های محلی از تیراندازی در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در پایتخت اردن خبر داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- نکته جالبی که در عالم طبیعت وجود دارد و حیوانات هم از آن مستثنی نیستند، همکاری بین آن ها است که جالب ترین آن ها همکاری بین کلاغ ها و گرگ ها است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نشست مشترک رئیس و اعضاء هیات مدیره کانون وکلای مرکز با رئیس دادگستری کل استان تهران و جمعی از اعضای شورای معاونین برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- نیروی برق آبی به انرژی الکتریکی تولیدی از نیروی آب اطلاق می شود که مقدار انرژی تولیدی از آب به حجم آب پشت سد و اختلاف ارتفاع بین منبع و محل خروج آب سد وابسته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک چکمه سبک جدید فضانوردی در ماموریت های فضایی توسط شرکت معروف سازنده البسه ورزشی طراحی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- خودرو سازی تویوتا در سال 2013 در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت با عرضه یک خودرو مفهومی به نام لکسوس NX ، همگان را مبهوت خود ساخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به سوره مبارکه قدر به عنوان سوره ای که خواندن آن برای خروج از دین و بدهکاری مورد سفارش قرار گرفته، می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- شرکت لاکهید مارتین مسئولیت تبدیل کابین باربری شاتل بازنشسته را به ماژول آزمایشی زندگی انسان در فضا و در ابعاد واقعی بر عهده گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- این کودک 3 ساله اکنون در کلانتری 128 تهران نو است تا تحویل خانواده اش شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- قتل خواهر به خاطر ازدواج، اعتراف به جنایت پس از 4 سال، حمله خرس به پیرمرد 84 ساله و اعتراف به همسرککشی مهمترین اخبار حوادث در روز یکشنبه هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- این کوچولوها جای پارک زیادی نیاز ندارند، در ترافیک راحت تر هستند و برای زندگی شهری و به عنوان ماشین دوم خانواده یک ایده آل واقعی به شمار می آیند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- سنگنورد کشورمان قهرمان سنگ نوردی سرعت در بازی های جهانی شد و تاریخ سازی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان آتشنشانی شوشتر گفت: یک جوان 20 ساله بعد از ظهر روز یکشنبه در شاخه شطیط رودخانه کارون در شوشتر غرق شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس نامه معاون اول رئیس جمهور به وزارت امور خارجه اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان برای تأمین هزینه سفر و اقامت هیأت های خارجی در ایران اختصاص یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم تحقیقاتی تاکید کرده اند که اطلاعات این سیاره فراخورشیدی از چندین منبع اطلاعاتی به دست آمده است و چندین تلسکوپ قدرتمند در سراسر جهان در این پروژه حضور داشته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- ردکلیف ستاره مشهور مجموعه فیلم های هری پاتر امروز شمع تولد 28 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: مجلس شورای اسلامی از گسترش مراودات پارلمانی با مجالس کشور های جهان و از جمله کشور های اروپایی استقبال می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدافع پیشین تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز به نفت تهران پیوست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- هافبک ازبکستانی آبی پوشان تهرانی در تمرین امروز تیمش حاضر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۶    
خبرگزاری میزان- چین برنامه های جدیدی را ارائه کرده است که به واسطه آن قصد دارد تا سال 2025 رهبر هوش مصنوعی در جهان شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۶    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور افغانستان خواستار مشخص شدن مقدار ذخایر زغال سنگ در این کشور شد و گفت: برای مدیریت تصدی زغال سنگ باید یک طرح اساسی اجرا شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است تیمش نیاز به تجربه بیشتری دارد، اما همچنان به صعود امیدوار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت عراق باید از تمامیت ارضی خود دفاع کرده تا در آینده شاهد یک عراق قدرتمندتر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- الهام سادات اصغری معروف به بانوی دریا موفق شد با شکستن یک رکورد جهانی با دستان بسته به مدت بیش از 3 ساعت در سواحل بوشهر و در آب های آزاد شنا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است تیمش نیاز به تجربه بیشتری دارد، اما همچنان به صعود امیدوار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید اسپینر دستی مدل Play Station باید حدود 36 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- کمانداران کشورمان در تورنمنت بین المللی تیر و کمان معلولین در جمهوری چک با 11 مدال به کار خود پایان دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- تا همین چند سال پیش اگر به پدر یا یکی از اعضای خانواده می گفتید موقع بازگشت به خانه پنیر بخرد، تکلیفش مشخص بود و احتمال اینکه از شما بپرسد چه پنیری و برای کدام مصرف می خواهید کم بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مصرف غلیظ قهوه و چای منجر به کم خونی می شود و توصیه می شود که به صورت رقیق و با احتیاط استفاده شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- تمرین عصر امروز آبی پوشان با غایبین زیادی در محل کمپ این تیم برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- گروه خودروسازی سایپا از موتور ملی سه سیلندر پرقدرت با استاندارد آلایندگی یورو 6 رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- نخستین مرکز نوآوری، خلاقیت و پژوهش سرای دانش آموزی زنده یاد پروفسور مریم میرزاخانی در منطقه 2 آموزش و پرورش تهران افتتاح شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک نشریه اسپانیایی خبر از توافق ستاره برزیلی آبی واناری ها با قهرمان فرانسه داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های امید ایران و عمان با شکست شاگردان امیرحسین پیروانی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدافع سابق پرسپولیس به تیم نفت تهران پیوست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- حجاج پاکستانی از فردا می توانند با پروازهای ویژه راهی عربستان شوند و این پروازها تا 26 ماه آینده ادامه خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرانجام اختلاف به وجود آمده بین کادر پزشکی استقلال و مربیان این تیم حل و فصل شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، توضیحاتی را در جهت شفاف سازی افکار عمومی در خصوص محرومیت بازیکنان استقلال ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- پس از استعفای شان اسپایسر، سخنگوی جنجالی کاخ سفید، خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال داستان یخچال دزدی آقای سخنگو را برملا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- شیخ فیصل به اتهام قتل یکی از برادرزاده هایش در سال 2011 به مرگ محکوم شده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- کاپیتان فصل گذشته بایرن مونیخ به عنوان بهترین فوتبالیست آلمان در سال 2017 انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- 66 واگن جدید فردا (دوشنبه) در آیینی با حضور شهردار تهران به ناوگان حمل و نقل ریلی مترو پایتخت اضافه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال اینترمیلان در مورد حضورش در این تیم صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: رویکرد های تجزیه طلبانه می تواند بستری برای توسعه طمع ورزی دشمنان عراق و زمینه ساز ایجاد ناامنی و بی ثباتی در آینده این کشور باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- روسیه قدرتمندترین کشور تهدید کننده آمریکا است، اینترپل فهرست 173 تروریست انتحاری آماده حمله به اروپا را منتشر کرد و اتحادیه اروپا به واشنگتن برای پیامدهای تحریم های ضدروسی هشدار داد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: پایگاه هوانیروز سپاه ظرف سه ماه آینده افتتاح می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای به حاشیه نرفتن پرسپولیس تا به حال سکوت کردم، اما به وقتش به هواداران می گویم مدیران باشگاه با من و امثال من چه کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- در جلسه سرمربی و مدیرعامل استقلال با رئیس فدراسیون فوتبال خواسته شد که در رأی محرومیت سه بازیکن استقلال تجدیدنظر شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- یگانهای ویژه ارتش سوریه موسوم به نیروهای تایگر در ادامه پیشرویهای اخیر خود روز یکشنبه به 40 کیلومتری شهر راهبردی دیرالزور رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۱    
خبرگزاری میزان- در روز جاری میزان به بررسی بازار ارز آزاد و بین بانکی، قیمت قند و شکر، قیمت طلا و سکه و بررسی بازار بورس پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر مجامع، شوراها و هیات های امنا دانشگاه های علوم پزشکی از برگزاری اجلاس سراسری اعضای هیات امنای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در سوم مرداد ماه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، 20 دروازه خالی که به طرز عجیبی گل نشدند را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال ساحلی ایران در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مراکش، مغلوب قطر شد و به دیدار رده بندی این رقابت ها راه یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) گفت: افسرانی که از دانشگاه های نظامی به خصوص ارتش فارغ التحصیل می شوند به خود باوری و اعتماد به نفس کامل می رسند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- صفحه رسمی سایت ورزش 3 در اینستاگرام تصویری از بازیکنان تیم استقلال در سال 1352 منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری میزان- در بسته هنری میزان به مهم ترین اخبار امروز از جزئیات سری جدید برنامه فیتیله تا گرانی بلیت سینما تا مرخص شدن بازیگر سریال "شهرزاد" از بیمارستان می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۱    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: بحث افزایش حق الزحمه داوران، ناظران و نمایندگان را در هیئت رئیسه مطرح کردیم و توانستیم کلیات آن را به تصویب برسانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مالیات، بازیگر اصلی میدان اقتصاد کشور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با صدور مجوز ثبت قراردادش با این تیم، واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان ملی پوش تیم گزتپه ترکیه، با عقد قراردادی به تیم استوابخارست رومانی پیوست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم والیبال زیر 23 سال ایران در نخستین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- زمان برگزاری قرعه کشی جام حذفی مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- ترامپ، آلیس ویلز را که تجربه 28 سال کار در بخش خدمات خارجی را دارد به عنوان نماینده ویژه در امور پاکستان و افغانستان انتخاب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، گفت: کمیته سه نفره موضوع تبصره 4 ماده واحده قانون تایید رشته های دانشگاه آزاد اسلامی مصوب 14اردیبهشت 1367 ...