سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۷:۳۴Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 2 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان دریافتند تغذیه سالم و ورزش در طول دوره بارداری تنها برای رشد نوزاد خوب نیست .
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- انزو فراری پیش از اینکه قدم در حرفه ی ساخت اتومبیل های اسپرت بگذارد و مسابقات فراری را پایه گذاری کند، یک راننده ی مسابقه ای موفق بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- دریاچه ایزئو دریاچه ای که در کشور ایتالیا واقع شده است امکانی جدید برای گردشگران فراهم نموده است تا بتوانند بر روی آب راه بروند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهران عسگری از سال 2015 تصمیم گرفت دیگر در تکواندوی ایران حضور نداشته باشد، او بعد ازمدتی تصمیم به ازدواج با یک تکواندو کار ترکیه ای گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- در محصولات پاک کننده تجاری مواد مضر بی شماری وجود دارند که نباید در معرض آنها قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- بسیاری از مکان های زیبا یادگاری از یک دوره تاریخی هستند که بازمانده بخشی از زندگی گذشتگان است که در زمان حال تنها یک خرابه از آنها باقی مانده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی دادگستری استان فارس با تاکید بر لزوم برخورد جدی با قصورات پزشکی منجر به نقص عضو و فوت گفت: تعدادی از پزشکانی که مرتکب قصور شدند به جای حبس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سردبیر روزنامه قطری الرای روز دوشنبه در مطلبی با اشاره به وضع محدودیت های تازه توسط سعودی ها برای حجاج قطری نوشت: سعودی ها با سیاسی کردن حج ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- در مازندران محلی وجود دارد که مردم می توانند آدامس خود را به آنجا بچسبانند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت داخلی پارلمان افغانستان با حمایت از عملیات نظامیان افغان علیه مخالفان این کشور اعلام کرد که دولت اشرف غنی به جای انتقاد از پاکستان، جنگ جاری را به درستی مدیریت کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۷:۴۶    
خبرگزاری میزان- تالاب بین المللی گمیشان با بیست هزار هکتار وسعت در شمال غربی استان گلستان و در نوار ساحلی دریای خزر واقع شده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۳:۲۱    
خبرگزاری میزان- وزیر دولت انگلیس در امور نیروهای مسلح این کشور از اعزام 85 مشاور نظامی دیگر به افغانستان در آینده ای نزدیک خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- نشریه آمریکایی نشنال اینترست روز دوشنبه با اشاره به مواضع اخیر واشنگتن در قبال تحولات اخیر در کشور های عرب حاشیه خلیج فارس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- برخی از متخصصان طب سنتی باور دارند که مصرف کندر توسط مادران باردار، برای افزایش هوش نوزادشان، به طور قطعی موثر نیست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۶    
خبرگزاری میزان- فرماندهان پیشین طالبان با اعلام مکان زندان های مخفی آمریکا در افغانستان اعلام کردند که اعضای طالبان در زندان های افغانستان به واسطه نبود غذا و دارو جان خود را از دست می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- خواندن زیارت نامه حضرت معصومه (س) در نخستین روز از ماه ذی القعده و برابر با روز ولادت این بانوی بزرگوار ارزش بسیاری دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- گزارش های اینترپُل نشان می دهد که داعش به احتمال زیاد بیش از 170 عامل آماده انجام عملیات انتحاری و تروریستی ضداروپا را آموزش داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مصرف مسکن ها به خصوص ایبوپروفن تنها درد را در بدن شما ساکت می کند در حالی که ریشه درد همچنان باقی می ماند و مضرات و عوارض بسیاری از مصرف موادشیمیایی مسکن ها به جا می ماند
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۱    
خبرگزاری میزان- تمام افرادی که حتی در دوره کوتاه مدتی به دنبال لاغر شدن بوده اند با کلماتی مانند سوخت و ساز و متابولیسم برخورد کرده اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع چین با صدور بیانیه ای از هند خواست تا در اسرع وقت از منطقه تبت جنوبی واقع در کوه های هیمالیا خارج شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره نظارت و ارزیابی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، از تشکیل بیش از 50 پرونده قضائی در برخورد با متخلفین تجهیزات پزشکی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- چین به دنبال در اختیار گرفتن بندر گوادر پاکستان، سرمایه گذاری در بخشهای مختلف اقتصادی و خدماتی این کشور را برعهده گرفت که تامین قطار برای بخش ریلی شهری ازجمله آن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- پرنده دریایی بنام آب شکاف سیاه نام پرنده دریایی است که عکس روز نشنال جئوگرافیگ را به خود اختصاص داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- میانگین مصرف بنزین از ابتدای امسال تا پایان تیرماه روزانه 79.2 میلیون لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 8.5 درصد رشد داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون صنایع دستی و هنر های سنتی کشور با اشاره به موثر بودن گفتمان سازی در صنایع دستی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی، بزرگ ترین مزیت پروژه حذف دفترچه و صدور نسخه الکترونیک را امکان پایش هوشمند خدمات و پیشگیری از سوء استفاده از منابع این سازمان عنوان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۱    
خبرگزاری میزان- حکمتیار در افغانستان از احزاب و جریان های سیاسی این کشور خواست تا تشکیلات جدیدی را تحت عنوان تفاهم ملی برای پایان دادن به جنگ افغانستان ایجاد کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد از برخورد با مسببان حفاری های غیرمجاز در تپه تاریخی اروک خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان امنیتی ولایت فاریاب افغانستان از تسلیم شدن 130 نیروی امنیتی این ولایت به طالبان خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- صندوق بین المللی پول، رشد اقتصادی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا به علاوه پاکستان و افغانستان را در سال 2017، دو و شش دهم درصد پیش بینی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- ویژه برنامه تلویزیونی عیدانه؛ دخترانه به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، سه شنبه شب 3 مردادماه به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- درد یا احساس ناراحتی در قفسه سینه، ناراحتی قسمت بالای بدن، تنگی نفس، عرق سرد کردن، خستگی، تهوع و سرگیجه علائم شایع حمله قلبی هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- یوراسیا اکسپورت نوشت: حتی اگر بودجه برای پروژه تاپی تأمین شود، بی ثباتی سیاسی که در افغانستان وجود دارد مانعی برای پیشرفت کار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتا هرمزگان گفت: اغفالگر دختران در فضای مجازی که از آنها سو استفاده و اخاذی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- نه دلواپسی حکیمانه، با وسواس و ترس مترادف است و نه اطمینان قلب، با بی احتیاطی و غفلت یکی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- گوهر برداشت نمایشی از داستانی مستند است که با مولفه های امروزی معاصرسازی شده و توانسته پیام اصلی خود را محفوظ دارد؛ اثری خوش ساخت که می تواند با مخاطبانش به خوبی ارتباط بگیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- امام صادق علیه السلام در روایتی به نقل از امیرالمومنین علیه السلام برترین وساطت ها را معرفی فرمودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- هر سال در آخرین روز های تیرماه مراسمی در روستای سلخ در جزیره قشم برگزار می شود به نام نوروز صیاد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- مقامات بهداشتی هند روز دوشنبه با انتشار گزارشی اعلام کردند حدود 600 نفر در سالجاری میلادی براثر ابتلا به بیماری آنفلوانزای خوکی جان خود را از دست داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- اردغان: در اولویت نخست، این دیدارها و مذاکرات فرصت بررسی بحران قطر بود و در مورد راه حل بحران قطر بحث و تبادل نظر کردیم و باید در نظر داشت که خراب کردن آسان و ساختن همیشه سخت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه افغانستان اعلام کرد که دور بعدی نشست کمیته های پنجگانه افغانستان و ایران در باره توافق نامه جامع بین دو کشور در آینده نزدیک در کابل برگزار می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- ایوانکا ترامپ نقل قولی را به اشتباه از آلبرت اینشتین در صفحه توییتر خود منتشر کرده که این توییت به سرعت به وسیله کاربران رسانه های اجتماعی منتشر و بار دیگر خانواده رئیس جمهور آمریکا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- حضور مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران در سازمان لیگ و رفتار غیر حرفه ای ایشان بهانه ای برای شایعه سازی و حاشیه سازی برخی شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- جلسه هم اندیشی استعدادیابان رده های سنی زیر 10 و 11 و 12 سال مناطق باهدف برگزاری فستیوال ها در رده های سنی مذکور برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- کمیته اخلاق فدراسیون رای خود را در خصوص تبانی در یکی از مسابقات لیگ دسته اول جوانان استان تهران اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص زنان و زایمان گفت: ورزش نه تنها برای زنان باردار ممنوع نیست بلکه اگر با هماهنگی با پزشک صورت گیرد می تواند بسیار مفید باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- تعویض به هنگام دنده علاوه بر گرفتن بیشترین بازدهی، باعث کاهش مصرف سوخت، افزایش عمر موتور می شود. در ادامه به اشتباه رایج رانندگان ایرانی در این زمینه می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- ملی پوشان فوتسال بانوان کشورمان پس از حضور در تایلند، اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- در تصویر زیر می توانید تغییرات پلاک خودروها را از سال 1327 تا 1381 که آخرین تغییر پلاک اتفاق افتاده است، مشاهده کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- مرتضی محصص گفت: تیم ملی امید ایران در حقیقت تیم ملی جوانان بود که نهایتا 4 بازیکن امید داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- عبدالله عبدالله رییس اجراییه دولت وحدت ملی در مراسم افتتاح پارلمان جوانان افغانستان، گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب تبریک روز دختر به چند زبان مختلف دنیا برای شما آماده شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- این تردمیل در ابتدا جهت تنبیه زندانیان و سپس برای تولید برق یا آسیاب کردن گندم در زندان ها استفاده می شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در این بسته متن تبریک روز دختر را برای شما کاربران عزیز آماده کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- بارها از حیواناتی شنیده ایم که در جنگ هایی شرکت کرده اند و یا فرماندهان ارتش های دو جناح حیواناتی داشته اند که آن ها را دوست داشته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت گفت: پس از آمارگیری و انتقال بارگذاری تعرفه واردات از سامانه ثبت سفارش به سامانه جامع تجارت سایت ثبت سفارش خودرو باز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- لیزینک نوع خاصی از عملیات مالی است که در فارسی بهترین معنی برای آن، اجاره اعتباری مطرح شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- محصولات رنو در ایران همواره از استقبال خوبی برخوردار بوده اند و مگان هم از این قاعده مستثنا نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مردم می توانند مصادیق سوءاستفاده گری از عناوینی چون عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد دانشگاه را با این کمیسیون در میان بگذارند تا کمیسیون موضوع را ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدافع پیشین تیم های استقلال و تراکتورسازی به زردپوشان نفت تهران پیوست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدافع ساحل عاجی منچستریونایتد با محرومیتی سه جلسه ای از سوی یوفا مواجه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در یک سایت خرید و فروش خودرو یک جگوار که در وضعیت بسیار عالی نگهداری شده است به قیمت 400 میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهاجم آفریقایی پرسپولیس که امروز دوشنبه نرم دویدن را آغاز کرد، احتمالاً از چهارشنبه می تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل وجودی بانوی اسلام و کسب جایگاه ویژه نزد پروردگار، گفت: حضرت معصومه (ص) با پرهیزگاری به مقام تقرب خداوند دست پیدا کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- بتازگی یک خودروی ون مدل دوج رم با رنگ قهوه ای متالیک در سایت خرید و فروش آنلاین eBay برای فروش قرار داده شده که بدستگاه های عجیب و غریب شنود و جاسوسی مجهز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت مصدومیت کاپیتان تیمش را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- ضمن تبریک خجسته میلاد حضرت معصومه (س)، شرح مختصری از زندگینامه این بانوی بزرگوار را در اینجا بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- خودرو مرسدس بنز S 65 AMG فول آپشن در بازار دبی با قیمت 275 هزار درهم به فروش می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های پاکستان اعلام کردند که نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران 174 تبعه پاکستانی را به جرم ورود غیرقانونی به آن کشور بازداشت و تحویل مسئولان مرزی پاکستان دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت مصدومیت کاپیتان تیمش را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید انواع خرید کیف چرم در بازار باید از محدوده 145 هزار تومان تا یک میلیون تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی اسلحه سابر ایران با پیروزی برابر رومانی بر سکوی پنجم جهان ایستاد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی سرخپوشان مونیخی هنوز نسبت به ماندن یا صدور مجوز برای جدایی هافبک 19 ساله خود مردد است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ویتنام به لطف درخشش ستاره ایرانی خود به جمع هشت تیم برتر مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا راه یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ایران اعلام کرد: برجام یک توافق دوجانبه بین آمریکا و ایران نیست و آمریکا باید این را بفهمد که این یک توافق چند جانبه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی تهران از کشف حدود دو تن گوشت چرخ کرده مظنون به فساد و همچنین100 کیلو انواع گوشت فاسد در یک کبابی در شرق تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص پرونده انجمن خیریه بیماران کلیوی صرفاً در جهت حمایت از بیماران کلیوی بستری در این بیمارستان بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز را در حضور هواداران و اصحاب رسانه آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی در ترکیه و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری و تفریحی در این کشور است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- سید عزت الله ضرغامی در کانال تلگرامش در مورد کابینه جدید نوشت:رهبری هیچگاه فرد خاصی را برای عضویت در کابینه معرفی نمی کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- شماره پیراهن مهاجم جدید و اسپانیایی آبی پوشان لندنی مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- هافبک پیشن پرسپولیس به نفت تهران ملحق شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت ونزوئلا حاضر در نشست همتایان خود از کشور های سازمان تولید کننده نفت (اوپک) و غیراوپک در شهر سن پترزبورگ روسیه از رسیدن به توافق اولیه برای تمدید یک دوره دیگر ثبات تولید خبر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- تصرف ارتفاعات منطقه قبیله ای خیبر در نزدیکی مرز افغانستان توسط ارتش پاکستان، رد مجدد اتهامات بازرسان کمیته تحقیقاتی پرونده پاناما از سوی نواز شریف و تظاهرات های ضددولتی حزب مردم در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان قرارداد خود را با تیم باشگاهی اش تمدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۱۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- نشست هماهنگی دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوریه برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- رویترز به نقل از دو منبع آگاه در بروکسل گزارش داد که آلمان خواستار افزودن 4 شخص و نهاد روسی به لیست تحریمی اتحادیه اروپا به دلیل انتقال تورربین های خریداری شده از این کشور به شبه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- نانوالیاف جایگزین عروق می شود، چه گوشی هایی اندروید 8 را دریافت می کنند، ارزش بخش بازی و سرگرمی مایکروسافت به 9 میلیارد دلار رسید و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، اسامی محرومان باشگاه ها در لیگ های مختلف را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در دیدار فرماندهان عالی رتبه سپاه، با قدردانی از تلاش های نیروهای مخلص سپاه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- تمرینات تیم های ملی بسکتبال سه نفره و بزگسال بانوان امروز با حضور نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دستگاه قضا گفت: به آمریکایی ها می گوییم، فوراً شهروندان ایرانی دربند زندان هایشان را آزاد کنند، نگه داشتن آنان در زندان بر خلاف مقررات بین المللی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- روزنامه الشرق الاوسط به نقل از آژانس مطبوعاتی عربستان گزارش داد پادشاه این کشور روز دوشنبه ضمن خروج از عربستان برای یک سفر غیر رسمی طی دستوری از ولیعهد این کشور خواسته تا در غیاب وی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- در روز جاری میزان به بررسی بازار ارز آزاد و بین بانکی، قیمت انواع میوه، قیمت طلا و سکه و بررسی بازار بورس پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا گفت: هویت راننده متواری خودروی حامل مشروبات الکلی شناسایی و دستورات قضایی لازم در این خصوص صادر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری میزان- دومین روز از مرداد 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در حوزه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به صحبت های جمشید مشایخی در قبال باندبازی در سینما اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از افتتاح خط لوله گاز دامغان به کیاسر و ساری به نکا تا یک الی دو هفته آینده خبر داد و گفت ...